Obavijesti

Promo sadržaj

Maistra: Edukacijom do kvalitetnih zaposlenika

Maistra: Edukacijom do kvalitetnih zaposlenika
4

Naša tržišna pozicija i prepoznatljivost ujedno su rezultat kvalitete i zalaganja naših zaposlenika što nas dodatno potiče da iz godine u godinu sve veći broj zaposlenika educiramo kroz različite programe

Cilj Maistre je postati regionalnim i nacionalnim liderom u turizmu kroz prepoznatljivost svog turističkog proizvoda i profitabilnost. Ključnu ulogu u ostvarenju tog cilja imaju upravo zaposlenici. Iz tog razloga tvrtka provodi in-house programe kojima se omogućuje edukacije za sve zaposlenike, od menadžmenta do sezonaca te na taj način potiče stalan razvoj u profesionalnim znanjima, komunikacijskim, prodajnim i upravljačkim vještinama uz ostale nužne oblike osobnog rasta i razvoja. 

U Maistri edukaciju kadrova ne smatramo troškom nego ulaganjem koje omogućava vodeću tržišnu poziciju i prepoznatljivost tvrtke. Zato kontinuirano ulažemo u osmišljavanje i provođenje vlastitog sustava edukacije koji je u potpunosti prilagođen našim potrebama. Kroz programe edukacije želimo u relativno kratkom vremenu osposobiti kvalitetan operativni i rukovodeći kadar“, objašnjava Tina Turk Lupieri, direktorica sektora razvoja ljudskih potencijala u Maistri.

Tijekom cijele godine zaposlenicima se nudi aktivno sudjelovanje u programima osposobljavanja, koji, između ostalog, uključuju učenje stranih jezika, stručna usavršavanja za sommeliere i bariste;  unaprjeđenje znanja na području upravljanja hranom i pićem, upravljanje domaćinstvom, prodajnu akademiju i sl. Primjerice, svi zaposlenici iz Odjela hrane i pića Maistra Collection branda, imaju priliku sudjelovati na Maistra Culinary Academy s Jeffreyjem Vellom u trajanju od tri tjedna.

Dodatno, kreiran je program upravljanja talentima - Poslovna akademija Maistre. Tim programom priprema se rukovodeći kadar za višu poziciju s većim odgovornostima. Za mlade kadrove sa izraženim potencijalom za vođenje, osmišljen je intenzivan i pomno razrađen program pripravništva pod nazivom MAIstart. Najboljima se nudi i mogućnost dodatnog osposobljavanja u suradnji s École hôtelière de Lausanne kao i stipendije za École Ritz Escoffier.

Tvrtka iz godine u godinu zapošljava sve veći broj zaposlenika što je u skladu s povećanjem posla u predsezoni. I nadalje je najveća potreba za zaposlenicima u odjelima hrane i pića, domaćinstva i kuhinje. 

Svi zainteresirani za rad i profesionalni razvoj u hotelima najviše kategorije Maistra Collection branda - Monte Mulini, Lone, Eden, i Adriatic i novi Grand Park Hotel Rovinj, mogu se do 30. studenoga 2018. prijaviti na posao.maistra.com.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura