Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Majku troje djece u svom domu ubili njeni psi: 'Rastrgali su je!'

Komentari (320)
  • "Ma nece on nista, samo se igra" - vecina vlasnika teladi

    26. 9. 2019,   14:17
  • Zato su maltezeri, shi-tzu, yorkie, pekinezeri i slične male pasmine zakon. Da, jesu možda i najveći lajavci i "živci", ali jedan volej rješava problem. Nikada ne imati psa (a pogotovo 2) od kojeg nisi siguran da se možeš obraniti...

    26. 9. 2019,   14:07
    • Jedno je imati telad poput ovih kerova i pse srednje velicine od 15-20 kg. Ovi psi "na baterije" sto si nabrojao su za zene i bakice.

      26. 9. 2019,   14:15
    • JEdan VOLEJ HHHHHHAHAHAHHAHA kralju.

      26. 9. 2019,   14:17
    • Imam kolegu koji je imao dobermana, do jednom dok mu nije slucajno stao na šapu. Tada ga je doberman zgrabio za ruku i poceo vuci niz brdo ( gdje su se šetali)...tada je kolega nekako stavio povodac , kad se Doberman smirio, i odvezao ga na eutanaziju. Kaže..da razmisljam sta ce ga prenijeti tokom noci dok spavamo, da mi mladju sestru napadne...bolje injekcija i mirna Bosna.

      26. 9. 2019,   14:19
    • Leon...potpisujem

      26. 9. 2019,   14:19
    • I kojim možeš vladati da ne prikolje nekog drugog ,psa ili čovjeka

      26. 9. 2019,   14:32
    • Istina ali krivi su i ljudi koji uzimaju velike pse a da prije toga nisu imali ni macku. Pas s takvim vlasnikom nece sigurno biti normalan i pojest ce pola kuce, macku, postara, susjeda, jehovine svjedoke i na kraju vlasnika.

      26. 9. 2019,   14:38
    • s tim žalosnim izgovorima od pasa bi jedino trebalo hraniti prave pse

      26. 9. 2019,   14:58
    • Space BUrek.... on svog psa nije maltretirao niti se izivljavao na njemu da bi ga ovaj ujeo. I on je bio šokiran , na nekoliko komandi PUSTI, PUSTI...ovaj ga je i dalje drzao za ruku i povlacio. KOlega se prepao za sebe i ukucane.

      26. 9. 2019,   15:23
    • Volej,jesi mi dan uljepsao gospodine !

      26. 9. 2019,   15:44
    • Kakvi lajavci i živci, imam mjesanku između maltezera i pudlice, ne laje na druge, nije zivcana, pas za poželjeti..ali tako sam je naučio i odgojio, od malena..stvar je do vlasnika

      26. 9. 2019,   15:48
    • Bosanac, imam psa od 40-tak kg. Nikad se nije bilo problema, ali da se u jednom trenutku počne čudno ponašati, odvezli bismo ga veterinaru i zatražili stručnu pomoć za psa te ga dali onima koji mogu s njim. Sigurno ga ne bismo eutanizirali samo zato jer se nismo informirali kakvog psa imamo kao tvoj kolega. Dobermani su stvarno posebna pasmina i ne bih nikada takvog psa u kući ili dvorištu, ali uzeti ga i onda doslovno ubiti zdravog psa jer si nesposoban nije normalno.

      26. 9. 2019,   16:37
    • bosanac ne moras ti njega maltretirat da pukne a i nisam mislio na tvog prijatelja nego opcenito na ljude koji nemaju pojma o psima. Znam troje ljudi koji su uzeli argentinsku dogu, rotvajlera i americkog staforda a da nisu imali pojma sto rade. Dvojica u zivotu nisu imali psa (ovaj s dogom i ovaj s stafordom) a ovaj treci je uzeo psa s kojim je radio dok je bio stene i sve je bilo ok dok nije dobio djecu i od onda je pas u boxu. A ovi s dogom i stafordom su se brinuli o psu dok su bili stenci i onda su ih ostavili starcima da se brinu o njima. A kako ce stariji ljudi odraditi svaki dan 1-2 sata s tim psima? Nikako i onda psi pocnu radit sranja iz dosade i na kraju zavrse kod nekih udomitelja...

      26. 9. 2019,   17:09
    • Ne može pas živjeti u stanu od 40 kvadrata s ostalim ukućanima i to na 7 katu.... Mora kad tad poluditi.....

      26. 9. 2019,   17:33
    • Leon +++++

      26. 9. 2019,   17:35
    • Imam Bordosku dogu i Nebi ju dao za nista na svijetu

      26. 9. 2019,   19:12
    • Kao prvo, svi psi veči od nabrojenih u uvodnom komentaru i oni slične veličine n i s u za stan. Jednostavno n i s u, jer se u njemu osječaju kao čovjek u zatvoru. Boravak u zatvoru i na psihi čovjeka ostavlja posljedice a gdje nebi na psa. Psi, bez obzira na veličiniu nisu ni za gazde koji nemaju vremena baviti (ne smo šetnje jednom, dvput dnevno i hranjenje).....A sad, kome smetaju lajavci, a htio bi imati respektabilnu zvjerku pristojne veličine koja se lako navikne na stan i voli u njemu biti, neka si nabavi kojeg potomka zvjerkana na nicku, imena iz avatara, ili nekog ili neku iz njegovog plemena.

      26. 9. 2019,   20:13
    • Space Burek, psi nisu radili probleme pa ti komentar "krivi su i ljudi koji uzimaju velike pse a da prije toga nisu imali ni macku." ne drži vodu. Nije bio problem s vlasnikom nego sa psima. Bio je slučaj kad su 2 pekinezera pojela bebu u kolijevci, bebu koju je čuvala baka. PAS JE ŽIVOTINJA i ima svoje INSTINKTE, pas NIJE MALA BEBA i ima razvijenija osjetila od čovjeka.

      26. 9. 2019,   20:23
    • maxich mozda u tom primjeru ali ovaj moj komentar je 100% tocan :) naravno da postoje ljudi koji uzimaju psa prvi puta u zivotu i uloze svoje vrijeme u njega, raspitaju se kako odgojiti psa itd. ali vecina uzima pse i oni im budu zanimljivi maksimalno godinu dana i nakon toga ih zatvore u boks, uvale roditeljima ili nekom trecem.

      26. 9. 2019,   20:37
    • Dobio bi ti od mene volej majmune da vise nikad ne bi pogledao u nekoga od srama. Drhtao bi kad bi izasao iz stana

      26. 9. 2019,   21:04
    • Smiri se Bruce Lee!

      27. 9. 2019,   02:42
    • Sjećam se jedne pametnice, dok je trajala hajka na onog istrana koji je u samobrani ubio staforda. Rekla da joj kćer ugrizao kućni ljubimac maltezer, pa ga dala ubiti. Po tom je kćeri nabavila staforda da se igra s njim.

      27. 9. 2019,   03:41
    • stan lee, nisam rekao da je pod "normalno" dijeliti voleje psima bez razloga, i sam imam maltezera i iako je mali živac i lajavac ne bih ga dao ni za što niti mu to napravio. Ali kao što većina i govori, ako se ne znaš nositi i brinuti za određenu pasminu, nemoj je ni imati. Imao sam nekog "avlijanera" kao klinac, i ovo mi je prvi pas nakon 30 godina, živim u stanu, radim, i nemam vremena svakodnevno istrčavati neko "tele", niti se nositi s njim, svjestan sam toga i zbog toga imam psa kojeg imam. Poanta je bila da, ako bih ipak nekim slučajem bio prisiljen braniti sebe ili nekoga, pogotovo dijete, od njegovog napada, to ne bi bio nikakav problem.

      27. 9. 2019,   07:55
    • hahaha volej

      27. 9. 2019,   08:36
    • nagrada za najgluplji komentar

      27. 9. 2019,   09:15
    • Svašta! I stvarno nikog ne zanima neki potomak respektabilng zvjerkana na nicku, imena iz avatara, pristojne veličine (prosjek ženke 4-7 kg, mužjaci 7-10 kg a ima i večih) koji se lako navikne na stan i voli u njemu biti, ne laje, samo prede i mijauče tu i tamo. Ako je na selu u dvorištu, savršena je obrana posjeda od kuna, tvorova, lasica pa čak i lisica,, o miševima i štakorima da i ne govorimo.

      27. 9. 2019,   11:11
    • a kad zaspes pa te nakon vole prikrate u snu...

      27. 9. 2019,   15:30
  • Zato sam ja u kući samo sa svojom ženom, mada i ona može ponekad ugristi.

    26. 9. 2019,   15:22
  • Ovakve i sve druge žestoke pasmine trebaju autoritet i čvrstu ruku. Nisu to bezazlene bebe kako ih vlasnici nazivaju. A većina vlasnika žestokih pasmina (čast iznimkama) su upitnih intelektualnih sposobnosti. I ponašanja.

    26. 9. 2019,   19:39
  • Sad ce se javit vasnici raznoraznih bjesnih pasmina i stat u obranu svojih ljubimaca...ovo.sta su policajci napravili tribalo bi napravit 90% pasa po parkovima s dicon

    26. 9. 2019,   14:33
    • Šta su parkovi samo za "dicu"?

      26. 9. 2019,   14:39
    • E sad vise ni nema u parkovima djece, vise pasa vidim u tim parkovima nego roditelja i djece

      26. 9. 2019,   14:41
    • zato i jesmo supak svijeta kad smo prepuni ovakvih primitivaca "ovaj planet je samo za ljude"

      26. 9. 2019,   15:09
    • ja stvarno ne mogu shvatiti da se u iste parkove dovode i djeca i psi. ovdje gdje ja zivim postoje parkovi za djecu,i tu je psima zabranjen ulaz i postoje parkovi za pse. ne bih vodila dijete u park gdje se setaju psi iz vise razloga. djeca najcesce ne znaju kako se prema psima ponasati,vlasnici pasa su cesto nekulturni i ostavljaju sranje iza psa u parku...kao sto se ne smije zapaliti cigareta na djecjem igralistu,manje vise zbog dima koji se siri okolo,nego zbog opusaka koje manja djeca mogu i pojesti. djecji park treba biti samo za djecu,cist i uredan.

      26. 9. 2019,   15:18
    • Demetra-da, oni sa toboganima, ljuljama pretpostavljam nisu potribni pasima...plus sta je.cesto stavljen znak da je zabranjeno istima al se vlasnici prave da ne vide...triba i pasima park al ionako je svaki njihov i kad ih nema bude njihovih ostataka (znate na sta mislin)...svit nije samo za ljude al nemogu imat prednost naspram ljudi...da ja nemogu proc skalama od pustenog pasa od metar bez brnjice u strahu da mu nesto ne "sunta" a uglavnom su to mirni pasi koji svako toliko zavrse po novinama a di su oni sta ne zavrse..

      26. 9. 2019,   16:51
    • Eto,ja se javljam kao vlasnik mačke,i nikad nisam imao psa,ali sam definitvno za to da životinje imaju prava IDENTIČNA kao i ljudi.Upravo zbog naše bahatosti,sebičnosti i oholosti je ovaj planet osuđen na propast.Dok se ljudi nisu pojavili sve je bilo u redu.I iskreno,milijun puta mi je draže vidjeti neku životinjicu kako se igra u parku i veselo trči,nego klince koji se deru i urliču kao da ih se kolje,a da ne kažem da roditelji te djece također nose svoju mladunčad kod drveta ispred moje zgrade te ih puštaju da obavljaju obje vrste nužde.Tako da mi je draže vidjeti vučjaka koji se igra sa vlasnikom bez stvaranja nepotrebne buke,a ktome vlasnik (ne svi) pokupi što pas ostavi.Tužno da su Demetra i Lady Jane dobile minuse zbog racionalnih i normalnih odgovora,nažalost premalo je ljudi koji razmišljaju tako. Živjele životinje!

      26. 9. 2019,   16:52
    • Da, parkovi su za dicu i ljude. Samo sto su mnogi pobrkali pojmove i svoje ljubimce tretiraju kao da su ljudi, a odnose se prema njima jos i bolje nego sa nekim ljudima. Takva vrsta posebno zabrinjava

      26. 9. 2019,   16:56
    • Je evo na svakom koraku vidjamo.dicu kako piske i kake po parkovima...do sad jednon mozda vidila i nikad vise...i neka se dite popiskilo kad mogu dzukele moze i ono (mada to sa svojima ne radim al da im bas pripne a nema okolo negdi wc bi bez pardona)...ubiti je zalosno da je nekome ljudsko bice tj dite manje vazno od zivotinje...dicija igra svakom smeta a kad pasi.laju i zapisavaju nikom nista...zna se za di je.zivotinja...zabijete ih u standr i, na silu vodate ko ovce po gradu a zivotinja s vama.takvima ubiti pati

      26. 9. 2019,   16:58
    • Assia,Ne znam za tebe,ali u Gajnicama možeš vidjeti djecu kako konstantno vrše nuždu po parkovima.Ti si to možda vidjela jednom i nikad više,ali ja to viđam doslovno svaki dan s prozora.Vidiš,meni je žalosno da se životinje tretiraju kao niža bića i da mi mislimo da smo superioriniji u svakom pogledu.Ovo nakon rečenice ''dite manje vazno nakon zivotinje''' nisam u stanju razumjeti niti suvislo pročitati.

      26. 9. 2019,   17:06
    • Assia, ti misliš na dječja igrališta, a ne na parkove. I da, ne jednom sam vidjela u centru Zagreba, parkovima potkove, kako se roditelji vikendom dotepu u centar, pa svojoj deriščadi skinu gaće i udri srati posred parka! Misliš da skupe govna poslije? NE! Još su ponosni kako se njihov nakot olakšao, pa posred svega još odlože zasranu pampersicu!

      26. 9. 2019,   17:31
    • I samo da još kažem kako pas nikada neće baciti svoje mladunče s balkona,kao što to ljudi rade.Niti ćeš vidjeti bilo koju životinju kako ubija iz dosade,zabave,sporta ili zlobe.Ali zato ''superiorne'' ljude hoćeš.Većina pasa će dati svoj život da spase svog vlasnika.Najveća razlika između ljudi i životinja je upravo to što životinje NISU zlobne i ubijaju samo za hranu i obranu. Poštovani L$,neka te ne zabrinjava moja ''vrsta'' koja spašava životinje,bolje neka te brine predsjednik koji pušta prašumu da gori i uništava pritom cijeli planet zbog svoje koristi.Kad vidiš rakuna da to radi,slobodno mi se javi.

      26. 9. 2019,   17:39
    • Životinje i jesu niža bića ,zato i jesu životinje.A psi su još i d...e uvlakači i to teški, dok mačka je prevejana i ne vezuje se za gazdu, nego za kuću.Mene moj lovački pas lajanjem i zavijanjem celu noć teroriše dok spavam, a radim ujutru!A to što su ljudi neznam zli ,pokvareni a životinje nisu ,to je samo zato što nemaju razvijen mozak i svest kao čovek, jer da imaju našu inteligenciju ,pitanje je kakvi bi i oni bili!

      26. 9. 2019,   17:41
    • Ne nisu.Možda su niža bića tebi,ali ja volim svoju mačku više nego bilo kojeg čovjeka koji mi nije obitelj.To vrijedi i za gotovo svaku životinju i gotovo svakog čovjeka.Ako gledaš na pse kao na uvlakače to je na tvoju dušu.Taj tvoj lovački pas koji te teroriše cijelu noć bi dao život za tebe i bezuvjeto te voli,a ti to ne cijeniš.Upravo će nas taj ''razvijeni'' mozak i svjest koštati života,kao i života cijelog planeta.Zapamti,svijet je star 4,6 milijardi godina,a moderni ljudi su počeli krojiti svijet po sebi prije svojih 4-5 tisuća godina.Za svojih 100-njak (i to sam vrlo optimističan)nećemo ni postojati jer smo autodestruktivna vrsta.Da li je ovakav svijet kakav vidiš danas zaista stvoren od razvijenog mozga i svjesti?Da li to nazivaš pametnim I svjesnim odlukama?

      26. 9. 2019,   17:56
    • Moj pes nikada ne ide u dječji park....

      26. 9. 2019,   18:00
    • @chris da jesu. zivotinja nema dusu dok covjek ima. imas iskrivljen pogled ljubavi, zivotinja i covjeka.

      26. 9. 2019,   18:07
    • NA jednoj strani dobiješ na drugoj izgubiš ,bog je čoveku dao slobodnu volju.Čovek je na vrhu lanca, bar na zemlji, ali je i najdestruktivnije biće pa i po samu prirodu... Kad kažem da životinje su niža bića to je istina ,pa ako imaš psa ,jer ti njega ili on tebe vodi na povezu?Jel ti hraniš tvoju mačku ili ona tebe?Ima ljudi koji kažu da se istovremeno davi čovek i pas ,da bi pre spasili psa!?Za mene je to bolest ,jer ja znam koja je moja vrsta, kao i što životinje idu sa svojom vrstom.Što se tiče mog psa, ona je u lovu OK , ine ferma druge pse.Ali kod kuće laje i zavija na psa pa i da je 100 metra udaljen od dvorišta ,a to je teško frustrirajuće ,pogotovo kad počne od 1 ili 2 ujutru!Dala bi život kažeš za mene.Pa ti da dodji u moje dvorište ,a došao si na primer da me opljačkaš ili ubiješ, ona bi skakala da se igra sa tobom!Toliko o tome, jer se igra sa svim ljudima i skače, dok na druge pse i mačke kidiše...

      26. 9. 2019,   18:14
    • moralna,Što po tebi znači ''imati dušu''?Imam racionalan pogled,to što ne vidim svoju vrstu kao gospodare neba,zemlje i svemira ne znači da imam iskrivljen pogled.Čovjek koji baci djecu s balkona i koji zapali živu kuju s tek okoćenim psićima ima dušu,ali zato ta kuja koja nije ništa napravila nema?Mi smo zbog svoje ''inteligencije'' uništili ovaj svijet.Reci mi još jednu vrstu koja je to napravila od početka života na Zemlji? Mi smo pošast ovog svijeta,svidjelo se tebi to ili ne,ali tako je.Ne samo da smo istrijebili mnoge biljne i životinjske vrste te skovali svijet po svojoj želji,nego ćemo i sami sebe uništiti.

      26. 9. 2019,   18:21
    • @chris racionalan pogled nije nuzno i pravilan pogled. ja sam vjernik pa da ti ne objasnjavam za dusu, uputit cu te da si procitas u bibliji o tome. postoji dobro i postoji zlo. govoris o primjeru zla jednog covjeka ali s tim primjerom ne mozes uzdici zivotinju. zao covjek moze se pokajati i promjeniti, ali zapitaj se, moze li to i zivotinja? slazem se da su neki ljudi oholi i zli, i da unistavaju sve i svasta i sami sebe, ali razlika izmedu mene i tebe je, ja vidim rjesenje i spas na kraju, a ti vidis propast. sve je stvoreno onako kako mora biti, ako ti trenutno ne mozes vidjeti dobro u svijetu ili opcenito, to ne znaci da dobro ne postoji i da nece prevladati.

      26. 9. 2019,   18:32
    • Šumadinac,brkaš ''dominantno'' i ''niže biće''.Kad sam rekao da životinje nisu niža bića,mislio sam da imaju prava kao i mi.To ne znači da mi nismo dominantni.Ovo što kažeš da je bog čovjeku dao slobodnu volju kod mene ne pali,jer nisam religiozan,te samim time ne vjerujem u boga.Tužno da bi ti prije spasio silovatelja koji je npr. silovao i ubio troje djece nego nedužnog psa koji ništa nije loše napravio tokom svog života.Ako sam ja zbog toga za tebe bolest,to je OK.Ja sam jako dobro svjestan koja je moja vrsta i što moja vrsta radi.Kažeš 'kao i što životinje idu sa svojom vrstom''.Koliko znam,ti nisi pas,ali bi te pas svejedno zaštitio svojim životom iako nisi pas.To što ti pas laje u 2 ujutro nije zato jer je zao,nego ima svoj razlog.Ne radi to da tebi napakosti,a ako misliš da je smisao njegovog postojanja da lovi i brani te od napadača,nije.To da te netko pokuša ubiti i da te nebi obranio,to ne znaš,jer se nikad nije dogodilo.Zapitaš li se da te netko pokuša ubiti da li bi ti nasumični susjed obranio svojim tijelom,ili bi ostao u kući i sakrio se?

      26. 9. 2019,   18:32
    • moralna,racionalan pogled najčešće je ispravan.Ja sam čovjek od znanosti i prirode,te samim time ne vjerujem u boga,a bajke koje je pisao čovjek poput biblije sam odavno prerastao.Sorry.Životinja se ne treba pokajati,jer nije ništa učinila.Nije zla,ako je ubila to nije napravila jer je zla,nego zato jer se ili obranila,ili je trebala jesti.Vidim kako se Braivik promjenio i pokajao.I onaj u Christchurchu je također pitao koliko ih je ubio i da ''šteta što nije još''jer mu je žao?I opet,čitam tvoj kometar i vidim da se vodiš vjerski i vjeruješ da će bog sve spasiti i da će na kraju sve ispasti u redu.Nadam se da ćeš se jednom u skorijoj budućnosti,kad se Trump i Putin zaigraju sa nuklearnim raketam sjetiti boga dok projektili budu pogađali tvoj dom,obitelj,prijatelje i da ćeš mu se zahvaliti na tome.

      26. 9. 2019,   18:39
    • @chris citam ogorcenje iz tvojeg komentara. zar je lijepo zivjeti bez vjere u bolju buducnost? vidis li ista svijetlo u buducnosti? zasto tako pesimisticno razmisljas? opet, to sto ti nesto ne vidis, kao promjene, ne znaci da ne postoje. ja sigurno ne bih boga krivio za takav scenarij ni za ista drugo, jer izmedu ostaloga znam sto dolazi kasnije, dok iz tvojeg komentara zakljucujem da ga ti bi.

      26. 9. 2019,   18:45
    • Izokrećeš neke stvari u svoju korist ,evo to oko spasavanja psa ili silovatelja,jel sam ja negde pomenuo silovatelja i ti znaš da je baš on silovatelj i o tome razmišljaš dok se čovek davi ,tad se sve samo najmanje razmišlja da li da skočiš u vodu i spasiš davljenika,pa makar se i sam udavio!Što se tiče vere to je svačije pravo da ili ne veruje...Možda te pas spašava jer si ti za njega BOG koji ga hrani i zavisi od tebe!?Ja znam što se tiče moje kuje, da ako u dvorištu leži ,ili se igra ,kada neko nov udje ona skače da se igra,BILO KO NOV! ali i stari poznanik, tako da zamišljam sliku kako me neko novo lice u dvorištu kolje a moja kuja ,skače na njega da se igra!Što se tiče suseda da li bi se sakrio ili ne opet zavisi od samog čoveka i njegovog karaktera, kao i što ni svi psi nisu isti po karakteru ,neki agresivni a neki ne....Inače čitao sam da su radili neke eksperimente , o svesnosti životinja,na primer slon i još neke životinje, pokazali su se da su svesni sebe (namazali su slonu belu farbu na glavi, dok je stajao pred ogledalom i on je pokušao to da skine), dok na primer pas nije prošao taj test ,nego je samo blenuo u ogledalo dok su crtali po njegovoj glavi ,tako da nije provalio da nešto tu ne treba da bude!Tako da su, (mada i to nisu sigurni dokazi) da pas nije životinja koja je svesna same sebe.

      26. 9. 2019,   18:50
    • Uz ljudsku narav i djela,teško da ću moći ''vjerovati'' u bolje sutra.Vidim svijetlo u budućnosti,a to je da ćemo izumrijeti,te da će se planet oporaviti i vratiti u normalu,jer čovjek je taj koji uništava ovaj planet.Promjene u našem društvu su minorne,pogledaj koliko je aktivista za zaštitu zemlje,a pogledaj Trumpa koji je izašao iz Pariškog sporazuma.Pogledaj kako pluća svijeta gore.Pogledaj život u Fukušimi i Chernobilu.Ja ne krivim boga,jer ne vjerujem u bajke,oprosti ako te to vrijeđa,ali jednostano ništa što dolazi iz crkve/boga/biblije/vjere nema smisla.Nije me stvorilo nikakvo ''više biće'' nego moja mama.Blago tebi što vjeruješ da ćeš završiti u raju nakon što umreš.Volio bi kad bi ja bio tako pozitivan,ali nisam,gledam i razmišljam realno i racionalno.

      26. 9. 2019,   18:53
    • Šumandijac,ne izvrćem,ali kako ti znaš da NIJE silovatelj,i na kraju krajeva,po čemu je ta osoba zaslužila veća prava da bude na životu nego taj pas,osim što je moja vrsta?Ne možeš biti siguran da te netko udari ili počne bosti da te pas ne bi obranio.Pas ne zavisi od mene niti sam njegov ''bog''.To što ga hranim ne znači da ne bi preživio bez mene.Vidiš,moja mačka je svjesna sebe,a ako ćemo po tom eksperimentu,i mačke i psi,pa čak i gušteri reagiraju kad ih se stavi pred ogledalo.Ali to ne treba nužno značiti da je životinja svjesna sebe.

      26. 9. 2019,   19:00
    • @chris dakle tebi jedan planet vrijedi vise nego covjecanstvo? ne raspravljam dalje jer se nasa misljenja razilaze i vecinski se ne slzaem s tobom, ali postujem tvoj izbor vjerovanja.

      26. 9. 2019,   19:02
    • moralna,planet činimo SVI,sve životinje,sve biljke,svi ljudi.Svi.Ako jedno od toga uništava sve drugo onda je to ''poštast''.Slažem se,nažalost nismo istog mišljenja,ali također i ja poštujem tvoj izbor.Ugodan dan i pozdrav!

      26. 9. 2019,   19:22
    • Govoriš o planeti i prirodi i tvrdiš da je sve to usko povezano ,inteligentno stvoreno nastalo samo od sebe!?Ja poštujem ljude koji kažu možda postoji nešto iznad nas ili da ga nazovemo bog,ali tvrditi samo zato što to isto ne vidiš, da ne postoji!?to je baš plitno ,kratkovido.Bog j oko ttebe a ti to ne vidiš, ne osećaš .Ne kažem da je bog onakav kakvog ga crkva predstavlja ,ali verujem u stvaralaca, biše ili šta već iznad nas i da je sve u svemu.Pa upravo ateiste ne poštujem kada kažu bog nema smisla, pa upravo onda ceo život na zemlji nema nikakvog smisla ,pa i da ga čuvamo ,uopšte prirodu.Ja mislim da baš vi ateisti prvi treba da radite da nas pogodi kataklizma i nestane svet,jer po vama nema nikakav smisao svo ovo postojanje, zar ne!?Kokoška na primer ide po dvorištu, jede i se..e ,i nije svesna tebe kao tebe, jel to znači da ti ne postojiš sa tvojim imenom i prezimenom, po kokošci mislim?Možda postoje druge dimenzije ,a mi smo i naš mozak suviše mali i nerazvijeni da to sve shvatimo, pa i samo naše postojanje, zato i kažem da postujem ljude koji kažu možda postoji a možda i ne ,jel neznam!Ili živiš na zrncetu peska u pustinji i tvrdiš da u celoj putinji nema života, samo zato što eto to nisi video!?Ma o ovome bi moga raspravljati ceo dan, zato i bataljujem tu temu....

      26. 9. 2019,   19:37
    • Sigurno ne vjerujem u boga kao vrhovno biće koje je sve stvorilo,te da je stvarao Zemlju 6 dana 7. se odmarao.Nije mi jasno ako je svemoćan i svemoguć,čemu ga onda nije stvorio pucnjem prsta,a ne 6 dana?Uglavnom,za ovu tematiku je vrlo moguće da ću dobiti karton ili trajni ban,ali dobro... Kažeš da je bog oko mene i da ga ne vidim i ne osjećam?To nema smisla,jer kako da vjerujem u nešto što nikad nisam vidio niti osjećao.Gdje je dokaz njegovog postojanja?Da ti ja sad naprimjer kažem da veliki šaran od 20 metara pliva iznad Bijele kuće,i da si kratkovidan i slijep kod zdravih očiju jer ga ne vidiš,pa zar ne osjećaš tog šarana?Da li ti to ima smisla?Da li imam dokaz da je taj šaran stvaran?Ili ću sljepo vjerovati jer je tako netko rekao prije par tisuća godina?Život je smisao sam po sebi.Najvjerojatnije smo nastali spontanom kemijskom reakcijom ili smo došli putem meteora kao jednostanični organizam.Znači postojimo,koji je smisao?To je na nama da shvatimo,svatko živi zbog nečeg,bori se za svoj život,pokušava napraviti život što ugodnijim.Zašto da čuvamo prirodu?Jer ovisimo o njoj,kao i naši naraštaji.Sad pak kažeš da poštuješ one koje kažu ''možda'' i da ''ne znaš'',pa nisi li maločas tvrdio da je bog svugdje i da ga osjećaš?Sad pak kažeš da ne znaš.Onda što je od tog dvoje?Iskreno vjerujem u život izvan našeg planeta.Čovjek mora biti zatucan da misli da smo sami u svemiru.Ali kako si siguran da je taj život upravo zaslužan za sve?Čovjek je izmislio boga da si da odgovore.

      26. 9. 2019,   20:08
    • što je tražila to je dobila

      26. 9. 2019,   21:07
    • Imam tzv. opasnog psa i super je sa djecom.

      26. 9. 2019,   21:53
    • @vin dizel zasad.

      26. 9. 2019,   21:57
    • Chris.DNK kod je toliko kompleksan da ga naučnici koji nisu baba vračare ,istražuju i sami kažu da nemaju odgovora ,koji definišu sva živa bića u prirodi i sami kažu da nije moglo nastati samo od sebe!!!JA nisam rekao da je crkva u pravu ,pa pobogu ,zašto smo mi hrišćani baš u pravu a ne muslimani ,budisti ,ili oni Rimljani koji su verovali u 9 bogova!?Ja ne govorim o religijama ,nego o veri u svevišnjeg ,a to je nešto sasvim drugo ,biće iznad nas ,kao što smo mi iznad mnogih drugih bića ,ajde čisto primer sam uzeo kokošku ,mogao sam uzeti i glistu!!!Ti je pipni ,ona će osetiti nešto i gledati da se zakopa u zemlju ,ali nema pojma ko je nju dodirnuo ,niti je svesna toga ,pa tako ,zar ti nije palo na pamet i da mi nismo baš na vrhu!?P azamisli na primer elija tvoje šake na ruci ,gradi tvoju ruku ,tvoja ruka gradi tvoje telo,ali ta ćelija nije svesna tebe kao tebe sa imenom i prezimenom,nadam se da me razumeš šta hoću da ti kažem!?Mikro kosmos je mnogo sličan sa svemirom na primer.Sve se okreće ,sve je u svemu ,kretanje protona i neutrona mnogo slično kao kretanje naših planeta oko sunca.Jednostavno mi smo mali da to shvatimo ,zato mene nervira kada neko kaže ,ma ne ništa ne postoji ,ne postoji stvaralac i čvrsto stoji iza toga ,bez i malo da sumlja!Zar to nije plitkoumno ,ograničeno i slepo!?

      26. 9. 2019,   22:19
    • DNK je kompleksan za nekoga tko nije upućen u to.Ja osobno nisam previše istraživao i čitao o njemu,ali kao što sam rekao,nismo 100% sigurni kako je život nastao,ali se pretpostavlja da je nastao kemijskom reakcijom u prethistorijskom oceanu,ili je došao putem meteora.DNK mutira od strane svega,a pod sve mislim na okoliš.DNK mutacije su nasumične,a kako ruka postaje ruka ide evolucijom.Svaka čelija koja se dijeli ima zapis što treba učiniti,to je genetski kod koji je nasljedan.Crkva je institucija i nema veze s bogom.Kao drugo,ne kažem da ne postoji alternativna dimenzija,moguće je,i sigurno ne kažem da milijarda milijardi svjetlosnih godina od nas nema života,ali opet ne mora značiti da je nešto poput nas.Možda je jednostanični organizam,ali ne znači da je naprednije od nas.Svemir je nastao prije 16 milijardi godina,što je bilo prije velikog praska?Ne znam,ali što je bilo prije toga?Gdje je bog bio prije toga?Zašto nije sve stvorio prije?A sad da budem iskren,ja ne vjerujem u boga,ali vjerujem u silu.Ta sila je sve što nas okružuje s kojom je cijeli svemir u kontaktu,tzv. energija.Ali definitivno ne vjerujem u starca stvaraoca koji je na nebesima i ta energija nema veze s tim.

      26. 9. 2019,   22:56
    • Ma pusti starca sa bradom ,ni ja u to ne verujem ,čoveče!!!!!!!!!!!!!Pogledaj prirodu ,vidiš da je sve povezano ,jedna riba ima jezik u obliku crvića da mami druge ribe da bi ih pojela!?Kako ta riba zna da ta druga riba jede baš crviće da bi je pojela, ili ona životinja koja izigrava orhideju, lepog cveta da bi ulovila plen!?Vidiš da je cela priroda povezana ,da svako ,skoro svako biće ima svoju ulogu i sve to slučajno nastalo? :-) Sve je to zapisani DNK kod ,a da ljudi mogu to da provale ,lako bi našli i lek za kancer!Poslao bi ti link da malo proučiš 5 dimenziju koja se zove astral ,ali ne smem zbog žutog kartona!Moraš da shvatiš da je naša dimenzija fizička i podleže fizičkim zakonima ,što ne znači da druga na primer astral podleže istim tim zakonima!NA primer umesto gravitacije ,tamo važi levitacija.Meni se već 80 posto što sam čitao desilo ,ne samo u lucidnim snovima ,a i san je jedan deo astralnog sveta ,dok je astralna projekcija ,kada se na primer svesno odvajaš od kreveta dok ulaziš u san ,kažem ti džaba to pišem o tome knjigu mogu da napravim!Mnogo se stvari dešava što ne može da razumemo ,ali vidim da si pametan ,samo malo bolje prouči svet oko sebe i sam će se uveriti da duboko grešiš...Pa čoveče najbolji sonar imaju delfini i neki kitovi ,kakva nema ni jedna podmornica i zapamti sva tehnologija se zasniva ,pre svega vojna na iskustvima iz prirode!

      26. 9. 2019,   23:38
    • Chris Redfield koje si ti mjerilo da govoriš ima li Boga ili nema?Cijeli svijet vjeruje da ga ima, ti govoriš da ga nema.Nova era je započela Kristovim rođenjem,ne tvojim.Svoje frustracije idi liječi drugdje,ne na portalu.

      27. 9. 2019,   00:04
    • NEWBORN ,to je njegovo mišljenje ,ali ne shvatam ljude koji govore i tvrde da bog ne postoji ili viša sila,da bar kažu da možda postoji a ne ono ,tipa ,što ja ne vidim svojim (slepim očim) to automatski i ne postoji!?

      27. 9. 2019,   00:18
    • Chris, nisam te ovo pitao ,a sada hoću ,ako si komunista ,razumem te ,jesi li komunista!?

      27. 9. 2019,   00:27
    • NEWBORN,ja sam dio tog ''cijelog svijeta'',tako da je i moje mišljenje bitno.Cijeli svijet ne misli da ga ima,misli dobar dio,pa čak nebi rekao ni većina.Nova era je započela rođenjem ČOVJEKA,a ne sina božjeg.Isus je bio običan čovjek,povijesna ličnost,kao i Napoleon.Ja za pitanja koja me zanimaju imam odgovore i fizičke dokaze.Ne trebam gledati u nebo i razmišljati ima li nešto više.Ja živim za trenutak u trenutku.A ako ćemo o tome da je Krist započeo novu eru,da je,ali zapitaj se koliko je ljudi pobijeno u ''svetim'' križarskim ratovima,koliko je krvi proliveno u ime vjere?Ja ne liječim svoje frustracije ako iznosim svoje mišljenje,a o tome hoću li to raditi ili ne,to je na adminu,a ne na tebi.Na kraju krajeva,ako bog postoji i hoće da SVI vjeruju u njega,zašto se ne ukaže?Zašto je stvorio sotonu?Čitao sam na vjerskoj stranici Christian Broadcasting Networku da ga bog ne želi uništiti jer on djeluje samo i isključivo kroz ljubav i dobrotu.Ali se onda zapitam,zašto je uništio Sodomu i Gomoru,zašto je pobio faraonovu malu nedužnu djecu,a faraona ostavio na životu?Zašto je potopio cijeli planet ubivši SVOJE stvorove?Zašto konstantno hoće da mu se molimo,i ima li on koristi od toga,jer meni to liči na narcisoidni poremećaj. Šumadinac,iako ne vidim zašto je to bitno,odgovorit ću ti.Ne nisam komunist.Samo realno gledam na svijet.Kada mi bog dokaže da postoji onda ću i vjerovati u njega.I nemoj sad ''on ne mora dokazivati da postoji'',e pa ne moram se ja moliti nekome tko se.....

      27. 9. 2019,   02:19
    • ....nije u stanju pokazati jednom u par tisuća godina,nego očekuje da kao ovca vjerujem u nešto što nitko nikad nije vidio.Ne kažem da sam 100% siguran u to da ne postoji neka druga dimenzija ili organizmi s drugog dijela galaksije,ali definitivno Isus nije sin božji niti ću ikad vjerovati knjizi koju je pisao ČOVJEK u kojoj piše da smo svi nastali iz incestuozne veze.Svaka čast onome tko vjeruje u to,niti takve osobe osuđujem.Svatko ima pravo na svoje mišljenje,ali ja sam odavno prestao vjerovati u bajke.

      27. 9. 2019,   02:22
    • Imao sam 2 hrčka kao mali. Sve je bilo ok dok nije okotila hrčkica. Nakon 2 dana mužjak je počeo jesti mlade. Nismo ni skužili dok nismo vidli da jedan fali. Susjed je imao psa vučjaka koji je klao druge životinje. Iz zabave je hvatao kokoši, zadavio bi ih i pustio da tako leže, napadao je i pse sa letvom sam ga odvajao od svog 4mjeseca starog štenca. Lisica bi radila istu stvar, podavila 4 kokoši uzela jednu. Jastreb mi je pred očima pobrao malu patkicu da bi je 100m dalje bacio jer je vidio da može radije uzet kokicu koja je veća. I onda su životinje bolje od ljudi daj odrasti. Život nije crno bijel.

      27. 9. 2019,   07:18
    • Demetra, iskreno se nadam da ti nikada, ali baš nikada nećeš biti u prilici imati vlastiti "nakot", kako ga ti nazivaš. Žalim majku koja je jedan ovakav "nakot" izbacila iz sebe. Fuj!

      27. 9. 2019,   08:25
    • Mojih troje djece se ne bi složilo s tobom 😉! Vidio da si se prepoznao u komentaru. Drago mi je.

      27. 9. 2019,   08:33
    • A j.... ti komentare. Daj i jedna i druga strana pročitajte što ste napisali, niste normalni.

      27. 9. 2019,   08:54
    • Chris je zaboravio da je i on bio " drečavo" dijete koje se igralo u parku. Nije normalno držati pse u stanovima, ne bi mogla podnijeti dlake, smrad, lajanje,grozno. Ljudi su totalno skrenuli i poremetio im se sustav vrijednosti.

      27. 9. 2019,   08:57
    • Ja ne znan jeste li vi koji.ste u obrani zivotinja u ovom slucaju iz clanka procitali clanak? Opet ponavljam zivotinja reagira instinktivno, nagonski sta je razlikuje od ljudi....uporno ocete pase polec sebi u krevet, stavit u 4 zida umisto kad ih toliko volite da in pruzite svjez zrak i istrcavanje...ne jednom dvaput dnevno u gradskoj vrevi nego onde di je njima stvarna potriba....ubiti mi dodje zaj tih pasa radi ogranicenih vlasnika koji se jos bahate i ko in sta moze...zalosno je doslo da dica smetaju a pasi su dobro dosli....ti Demetra ako imas dicu zali ih Boze sa takvin stavom...ima roditelja svakakvih ali ja stojin iza toga da nikad pokakanu panpers ostavljenu vidila nisan a da proc po parku ili setnici, trgu i nigdi nemogu od blagodati kucnih ljubimaca....dica kad se igraju u dvoru triba ih se utisavat a, pas moze lajat cilu noc da niko ne spava i kao to je pas, sta on zna...izvrnuto sve definitivno

      27. 9. 2019,   09:41
    • Assia, stvarno sam s djecom stalno bila u parku i nisam nikada vidjela da dijete vrši nuždu negdje,pogotovo ne veliku jer djeci treba privatnost da to obave. A tzv. mame što idealiziraju vlastitu djecu ,a drugu djecu nazivaju "nakot", e to je već slučaj za psihijatre.

      27. 9. 2019,   09:55
    • Istina lucy, nema sanse da.bi se moji popiskili na otvorenom a pogotovo ne kakili...i njima triba privatnost i osjecaju neugodu ako cu in majcu prisvuc di ih neko gleda a kamoli nesto drugo..virujem da ima svega, svakakvih majki al nemogu govorit kad vidila nisam

      27. 9. 2019,   11:03
    • Bravo arth:Baš to i moja je kuja zadavila malu macu koja joj nije bila nikakva pretnja!Kao što sam rekao Chrisu , da životinja ima razvijen mozak i svest kao čovek čisto sumljam da nebi činili zlodela! ili da imaju šaku sa palcem.PA kitovi važe za jedne od naiteligentnijih životinja ,ali džabe ,plivaju po morima ,okeanima i neznaju šta se dešava u spoljnem svetu..

      27. 9. 2019,   11:11
    • Kod zivotinja ili ljudi je ista stvar ima miroljubivih i ne miroljubivih...mi bi.tribali zbog razuma kontrolirat svoje emocije sta zivotinje ne mogu mada nije ni kod nas uvik to moguce

      27. 9. 2019,   11:30
    • Čak sam pre neku godinu čitao zanimljive stvari koje je SSSR radio da kombinuju životinje i ljude ,presadjivanje glave i dr.PA je jedan od naučnika rekao kada bi na primer psu dali mozak čoveka ,on bi prvi počeo od gazde, ma koga ti držao na uzici j...m ti m...r ,pa ga zadavio i krenuo redom da ubija ljude iz osvete i za slobodu!Nisu džabe odustali od tog projekta.

      27. 9. 2019,   11:42
    • to što su policajci napravili trebali bi napraviti i na jedno 98% ljudi ak ćemo iskreno..

      27. 9. 2019,   11:45
    • Pa vidiš osijek ,naučnici su došli do zaključka da nikako ne valja životinjama povećati nivo inteligencije ili svesti ,jer bi se to nama obilo o glavu!Nebi više mogao da svog psa vodiš na uzici ,već bi on vodio tebe ,ili te nebi bilo...

      27. 9. 2019,   11:50
    • Svatko tko je u stanju napisati idiotarije da su životinje niža bića, bez duše ili emocija je sitna, jadna i bijedna osoba. Takvi su uglavnom ortodoksni lizači oltara, licemjeri bez imalo savjesti, ljudskosti ili morala. Normalno da su takvim zgubidanima životinje niža bića. To naravno nije istina, to znaju svi koji imaju i vole životinje i ljudi bi zapravo puno mogli naučiti od njih. Životinje su predivna i plemenita bića, ono što ljudi odavno nisu. A što se tiče pasa koji su ubili vlasnicu,sigurno je nešto krivo radila s njima, inače ne bi došlo do toga.

      27. 9. 2019,   14:26
    • Zivotinje nisu niza bica i nisu na.svitu bez veze ka niko i nista...al se zna di in je misto...za kokos je.prirodno okruzenje livada da kljuca da nese jaja i neces.je.vidit u zubnoj ordinaciji kako priprema instrumente....svinja je za svinjac, da se valja popo blatu, pas se moze obucit da bude u policiji,.lovacki, da trci po prirodi a ne da ga ljudi stave.u 4 zida da spava.sa kusinon i pokrivem.dekicon i da.me se uvjerava.da je.to za pasa super jer ako ne mislis tako mrzitelj si zivotinja...ubiti ovi.sta vuku pase po cesti a zive.po stanovima misle kako oni vole te.pase ubiti ih jadne.muce

      27. 9. 2019,   14:32
    • @moralna gde je Bog dok djeca umiru? Gdje je taj isti Bog kad roditelji plaču nad malim sanducima jer su izgubili od svog mesa meso? Gdje je Bog? Zapitaj se prvo pa onda drži moralne i vjerske govore.

      27. 9. 2019,   15:36
    • @donna bog ima kontrolu. svi ce biti pravedno sudeni. ljudima je dao slobodnu volju, pa stoga, krivi grijeh, a ne boga.

      27. 9. 2019,   15:39
    • Ajde više ne svirajte ,kučištad su kučištad i uvek će to biti ,a to što pojedinim ljudima nedostaje pažnje ili su izolovani ,razočarani u život ,u društvo, pa utehu nalaze u kučićima ,mačićima!!! , ni jedno kučište to ne može da nadoknadi .Evo meni na primer nedostaje prava žena koju ću da volim i koja će mene da voli i da me dočeka u zagrljaj kad dodjem sposla kući! pa onda deca.Ta ljubav je meni sasvim dovoljna ,a nekakvog kučišteta!

      27. 9. 2019,   17:30
    • Donna:Ašto misliš da je ovaj fizički život ili fizička dimenzija jedina, pa kažeš izgubili decu!?A šta ako je onaj drugi prvo astral nekih 40 dana a onda mentalna 6 dimenzija ,nešto što je vrh u odnosu na ovu dimenziju , ida je smrt samo pojava ,nebitno da li nastupi u prvoj ,deset godina ,dvadeset ili 100 godini apsoluto sve jedno ,jer nas sve čeka zemlja!!!Mislim ko god se rodio.

      27. 9. 2019,   17:53
    • @moralna baš ću da krivim boga. Djeca ne mogu odgovarati za grijeh starijih. I iskreno,boli me nešto i za boga i za crkvu jer u biti "jednom davno" bajke više ne čitam

      27. 9. 2019,   20:11
    • @donna nije jednom davno, nego u pocetku... nije bajka nego istina. a istina oslobada, nek ti je svako dobro.

      27. 9. 2019,   20:53
  • Volim rotvajlere oduvijek, ali nikad ga ne bih imao.. ne zna se tu nikad kad mu može pasti mrak na oči, a onda si leden.. tako je sa svim tim dzukcima velikim.. dalje od njemačkog ovčara ne idem, neka hvala.. mada i s njim treba oprezno

    26. 9. 2019,   14:20
  • Vrsta psa govori o tome kakav mu je vlasnik i to je to.

    26. 9. 2019,   15:10
  • Ma neće oni to su bebe. I onda takve pošalju u park sa djecom.

    26. 9. 2019,   14:25
  • psi nisu za kuču , , opasni nisu ni za dvorište , uvijek mogu nauditi ili ubiti nečije dijete ,

    26. 9. 2019,   19:47
  • ne cudi me. takvih clanaka je bilo i vjerojatno ce ih biti i vise, nazalost. sva sreca da djeca nisu bila u blizini jer bi najverojatnije i ona bila ubijena. ljudi ne shvacaju ili ne zele shvatiti da je pas opasna zivotinja

    26. 9. 2019,   15:45