Obavijesti

News

Komentari 2

'Malena i Klepetan' osvojili su nagradu za najbolju reklamu

'Malena i Klepetan' osvojili su nagradu za najbolju reklamu
1

Ta najprestižnija marketinška nagrada u ovom dijelu Europe godinama nam se u konkurenciji s agencijama i iz Austrije, Rusije, Turske, Finske, Rumunjske, činila kao nedostižna, kaže Bosnar

VIDEO

Kampanja „Malena i Klepetan“ koju je reklamna agencija Imago Ogilvy osmislila za najsnažniji domaći brand Janu – Vodu s porukom ljubavi, ostvarila je ogroman uspjeh na najvažnijem kreativnom festivalu oglašavanja u ovom dijelu JI Europe, donijevši tako prvu Grand Prix nagradu s Golden Druma u povijesti hrvatskog oglašavanja.
 
Jana je osvojila Grand Prix u kategoriji Digital, a u kategoriji Branded Content je uvrštena među finaliste, što je samo po sebi veliki uspjeh, jer su ove godine na Golden Drum prijavljeni radovi iz čak 26 zemalja.
 
Iva Balent, izvršna direktorica marketinga u Agrokoru izjavila je: „2016. godina protekla je obilježena priznanjima struke čime se pokazalo da je Jana Voda s porukom, kampanja Malena i Klepetan, bila ispravna odluka. To me čini jako ponosnom i sretnom, a više od ičega puno mi je srce, jer nismo dotakli samo naše kupce nego i stručnjake na svjetskom nivou, pa donijeli i Hrvatskoj po prvi put dva nova priznanja! Hvala cijelom Imago Ogivly i Jamnica timu koji su stvarali i širili #samoljubav.”
 
Darko Bosnar, Art&Innovation direktor iz Imago Ogilvy agencije istaknuo je „Baš kao što smo s nestrpljenjem u kampanji iščekivali povratak Klepetana, tako smo godinama iščekivali i prvi Golden Drum Grand PRIX za Hrvatsku. Ta najprestižnija marketinška nagrada u ovom dijelu Europe godinama nam se u konkurenciji s agencijama ne samo iz Adriatic regije, već i s onima i iz Austrije, Rusije, Turske, Finske, Rumunjske i mnogim drugim, činila kao nedostižna. No upravo ono što je Jana omogućila ljudima da osjete kroz kampanju, a to je prava i iskrena ljubav, ponovo je pokazala da ne poznaje granice i donijela nam ovo prestižno priznanje“.
 
Nakon kanskog Lava, ovo je druga prestižna nagrada za Janu vodu s porukom ljubavi čime se još jednom potvrđuje kvaliteta rada uspješnih timova, Agrokora i Jamnice te Imaga, Drapa i Priredbe.
 
Golden Drum međunarodni je festival kreativnosti koji se već 23 godine održava u Sloveniji. Riječ je o jednom od tri najvažnija europska festivala kreativnog oglašavanja. Stručan žiri Golden Druma čine čak 22 člana, koji se ubrajaju među najbolje kreativce na svijetu. Tijekom trajanja festivala preko 40 najrelevantnijih predavača iz marketinške industrije na predavanjima, radionicama i izlaganjima prenose znanje i iskustvo na sve zainteresirane. Ove godine na festival su prijave stizale iz čak 26 različitih zemalja, a prijavljeno je bilo 1215 kreativnih rješenja. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Potvrđeno za 24sata: Plenković ide u Europski parlament? Nosit će listu. Ovo su ostala imena...
EU IZBORI

Potvrđeno za 24sata: Plenković ide u Europski parlament? Nosit će listu. Ovo su ostala imena...

Po snazi HDZ-a, Plenković sigurno osvaja petogodišnji mandat na izborima 9. lipnja. To će opet otvoriti raspravu o tome hoće li uopće ostati u Hrvatskoj ako mu ponude pozicije unutar europskih institucija

Plenković: 'Milanović odmah treba dati ostavku. Sad ću iz inata i dišpeta formirati 76!'
SASTAO SE VRH HDZ-A

Plenković: 'Milanović odmah treba dati ostavku. Sad ću iz inata i dišpeta formirati 76!'

Nakon sastanka vrha HDZ-a, šef stranke Plenković obratio se javnosti
VIDEO Domovinski pokret: 'Mi ćemo pregovarati sa svima, kao što se pregovara i u ratu...'
'JASAN STAV OKO SDSS-A'

VIDEO Domovinski pokret: 'Mi ćemo pregovarati sa svima, kao što se pregovara i u ratu...'

Domovinski pokret odbija prijedlog Mosta s kojim bi se stvorila velika koalicija koja bi srušila HDZ. 'To nije dobra ideja', rekao je Mario Radić