Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Monsinjor me počeo ljubiti u obraz i gotovo legao na mene'

Komentari (218)
  • Crkva nema veze s naukom isusa krista, crkva je cisto bogohuljenje i pljuvanje po isusu i bogu jer predstavljaju crkvu kao nesto sto je isus organizirao i postavio pravila, a to je izmisljotina i manipulacija...isusov nauk se temelji na zapovijedi ljubavi prema bliznjem i to je sva srz isusove nauke i to je pravo krscanstvo, a ova zlocinacka udruga zvana crkva i religija je vrijedanje svakog pravog sljedbenika isusa krista, a takvi se, nazalost, mogu nabrojat na prste iako se skoro svak deklarira kao krscanin (ista stvar i s ostalim religijama)

    6. 12. 2018,   09:03
    • Uvik govorim da su to institucije koje nemaju nikakve veze sa Bogom vec covik radi kako njemu pase... past ce i oni.... samo sto ljudi jedva cekaju da oblate Boga a medije su plodno tlo za to jer su vrazje marijonete, bezbroj puta dokazano....

      6. 12. 2018,   09:07
    • To ja objasnjavam i dobivam uvrede i crvene kartone.vjera je ukradena od strane pape i ostalih .

      6. 12. 2018,   09:21
    • Nije crkva izmislia isusa vec je isus stvarno postojao i bio je dobar covjek, mozda je izmislila da je bog, ali to je ionako nebitno, bio on bog ili covjek totalno mi je nebitno kad je bio dobar covjek... Da ga je crkva izmislila nebi isusa cijenili u islamu, judaizmu i budisti, mislim na temelje te vjere, ne danasnja sr_nja jer isus je prorok muslimanima i zidovima, dok ga budisti hvale radi njegovog dobrog djelovanja... Znaci sigurno je postojao neki dobar covjek imenom isus za kojeg se znalo svugdje u to vrijeme, a sad jeli bog ili ne to me ne zanima, on ce meni bit legenda i kralj jer je ocigledno zrtvocao sebe da bi pomagao drugima

      6. 12. 2018,   09:24
    • Brisali su me stoputa zbog istine ali mi je to dodatni dokaz koga stuju ka i papa hehe.... prozirni su malo zesce....

      6. 12. 2018,   09:24
    • Balancana-to što si ti napisao većim djelom je tako objašnjeno u Islamu-da je Isus/Isa.a.s bio vjerovjesnik/poslanik-Crkva je sve izokrenula iz ko zna kojih razloga-smatraju ga Bogom što je nezamislivo-pa sinom božjim sto je nazimislivo itd itd!!!

      6. 12. 2018,   09:28
    • Onog momenta kada narod okrene leđa crkvi kao kroz povijest bezbroj puta-crkva će dirigirati i iscenirati velike ratove-narod u nevolju traži pomoć od Boga i opet će pohrliti u crkvu-uvijek isti scenarij!

      6. 12. 2018,   09:39
    • Puno ljudi iz crkve su ocito krivo shvatil " ljubav prema bliznjem"

      6. 12. 2018,   10:24
    • @brucka totalno je nebitno jeli bio bog ili covjek, bitna je njegova nauka... Bolje stovat dobrog covjeka nego loseg boga

      6. 12. 2018,   10:40
    • Zivite u skladu sa starim zavjetom oci ce vam se sirom otvorit.pogled na svjet ce vam biti posve drugciji .

      6. 12. 2018,   10:41
    • Ne vrijedaju ljudi Boga, vrijedaju vjernike koji slijepo podrzavaju ovakve gomolje koji kao uce ljubavi i postenju manipulirajuci svoje " ovce", a pozadina je lova, zloba i zlocin... Crkva je odavno prestala biti bozji hram, jos od krizarskih ratova i spaljivanja vjestica.

      6. 12. 2018,   10:42
    • Izjavit da Crkva nema veze sa Isusom može samo neko ko je potpuno neuk na tom području. Ne nema veze uopće, Isus je samo uspostavio Crkvu, a inače nema nikakve veze sa njom LOOOL Drž se ti svog ateizma i ne pametuj okolo ;)

      6. 12. 2018,   11:04
    • Ljudi, jel vi stvarno virujete u ovu priču? Pa vidi se iz aviona da lik laže. Priča mu izgleda ko sastav iz hrvatskog. A da ne govorim kako je opisao svoju reakciju na to što se navodno dogodilo. Opisao ju je točno onako kako on MISLI da bi reagirao u toj situaciji. Svi mi imamo običaj reći: nebi ja, ja bi ovako ili onako, e da se to meni desilo nebi to tako, itd. ali nitko od nas ne može biti siguran kako bi reagirao u nekoj situaciji (bilo kojoj situaciji). Pa tako ni on. A ovo što je on opisao nije reakcija jednog tinejdžera. Nigdi ni spomena šoku, nevjerici, panici, čak je i glumija da ga nije strah, toliko je uspio ostati smiren, a da ne govorim o izjavi: "Nisam ja takav, krivo ste me procjenili" itd.

      6. 12. 2018,   11:08
    • po plodovima ce te ih prepoznati..... ove institucije su sve samo ne nauk Isusov.... zbog toga danasnje religijske crkve nemaju veze sa Isusom dapace udaljivaju ljude umisto da ih priblize... crkva je u srcu ka i kriz...fala Bogu skuzija sam to rano pa izbjegavam crkve ali ima jos neke koje se bave pravim naukom iz Biblije ali ih je malo jer covik uvik gleda svoju korist. Nije se lako odupirati grihu jer meso konstantno zeli grisiti ali je moguce.....

      6. 12. 2018,   11:21
    • Pomolite se u krevetu prije spavanja.ustanite budite posteni i vedri.dajte gladnima i zednima ustrajte u svojim naumima i drzite se svoje rijeci i imajte obraza.bog ce vas cut i vidjet.ne odlazite u sekralne objekte jer tamo sve lezi samo vjerq i bog ne.

      6. 12. 2018,   11:48
    • Ima pravednih i postenih svecenika, nemojete lagat. Zbog pokvareni ljudi, odbacujete crkvu koju je Bog osnova. Zar ce ljudska ili neka sekta bit bolja?

      6. 12. 2018,   11:53
    • Napišite na youtube, fra boze rados. Pogledajte prije nego pocmete pljuvat

      6. 12. 2018,   11:59
    • El roi zadnjih 800 god crkva stvara ratove glad i siromastvo tko kaze da pravi vjernik svecenik ne postoji u crkvu .dobri ljudi se zarede sami neznajuci da tamo ne sluze bogu.ja sam vjernik a ne ateist.

      6. 12. 2018,   12:06
    • Brucka iza svakog rata stoji religija.

      6. 12. 2018,   12:11
    • EL ROI držim se onog nemoj davati, što ne želiš primiti, i ne radi drugom što ne želiš da tebi netko uradi. U YU sam obavila sve sakramente, pa i vjenčala se da bi krstila dijete, poslala ga i na vjerunauk 1995. je krenulo u 1. raz. OŠ. Šk. god. 2000/2001g. ipisala sam je , kad sam vidjela čime djeci pune glavu, naježila sam se kad sam saznala da Ministarstvo prosvjete nema nikakvih uvida što djeca slušaju na vjerunauku. Sve više izlazi van da s djecom rade psihički "upitno" zdravi ljudi.

      6. 12. 2018,   12:18
    • Ne stvara crkva ratove i glad. Nego su zlo oni pojedini koji se zarede i dobiju moc u crkvi a imaju zle namjere

      6. 12. 2018,   12:19
    • Bozanstvena@ Vas izbor, nitko nikoga ne prisiljava ni na sto

      6. 12. 2018,   12:24
    • sherlock-ica " Nigdi ni spomena šoku, nevjerici, panici, čak je i glumija da ga nije strah, toliko je uspio ostati smiren, a da ne govorim o izjavi: "Nisam ja takav, krivo ste me procjenili" itd." Zato jer on nije bio dijete nego osoba koja je već završila TTF, jes li pomislila da je možda zato ostao pribran, ne možeš samo ako odraslu obrazovanu osobu uspaničariti, ovaj tada momak mogao se i fizički obraniti od osobe za glavu niže i oko 25 g. starije. Ovako su valjda mislili i Bibinjci dok im je svećenik silovao djecu, neki su u 30-tim napravili samoubojstvo jer se nisu mogli nositi s traumama, možda je najviše boljelo što im roditelji nisu vjerovali, okrenuli su im leđa oni koji su ih trebali štiti. Ovaj popa je dobro prošao, neko drugi bi mu promijenio lični opis.

      6. 12. 2018,   12:26
    • EL ROI naravno vi imamo izbore, ali ja sam s voljom išla na vjerunauk i znam što sam tamo i tada slušala, a čime se sad djeci pune glave. Što je najzanimljivije nikad više delikvenata, pa zar ne bi djeca trebala biti bolja, kad slušaju jedan tako miroljubiv predmet u školi i u crkvi i obavezni su na misama. Što je zakazalo?

      6. 12. 2018,   12:29
    • contreras" Pomolite se u krevetu prije spavanja.ustanite budite posteni i vedri.dajte gladnima i zednima ustrajte u svojim naumima i drzite se svoje rijeci i imajte obraza.bog ce vas cut i vidjet" lijepo rečeno, ali tako je govorio i svećenik kad sam ja išla na vjerunauk, samo u župni dvor, ponekad se održavao i u crkvi. Govorio je Bog sve vidi i sve zna.

      6. 12. 2018,   12:33
    • Bozanstvena@ Nije problem u crkvi nego mentalitetu ljudi, dice. Oni su slusali ali nisu srca prominili, promina dolazi iz srca. Jedno kad slusas, samo da ti prode sat ili da dobijes bolji prosjek a drugo je kada "slusas" srcem i mjenjas svoje ponasanje na bolje. Kad prosvjetlis duh, ljubavlju i mirom.

      6. 12. 2018,   12:43
    • božanstvena ... Ok, vidim sad piše po završetku akademije, ali bez obzira, šta se ti nebi šokirala da dođeš na neki razgovor kod neke osobe vezano za neku temu, i ta osoba počne radit ovako nešto. Možda bi zadržala smirenost, ali nakon prvotnog šoka, zar ne. Bila bi i ljuta, sigurno. Ode nema traga ljutnji. itd, itd. A da ne spominjem izjavu: "Časne su me čudno pogledavale". Ma daj, molim te. Koja mašta. Ni Andersen mu nije ravan. Ja i dalje tvrdim da lik laže i da je potplaćen. A Bog neka sudi.

      6. 12. 2018,   12:45
    • Vrijeme će odraditi svoje kao i uvijek, vrijeme je najbolji istražitelj, javit će se vjerojatno još neko, ako je istina ovaj barem nije bio pedofil, nego je je volio muške, gay.

      6. 12. 2018,   13:07
    • A koga voli ovaj slikar i modni dizajner?

      6. 12. 2018,   13:52
    • Jesi li pročitala tekst? U njemu ti je odgovor na pitanje.

      6. 12. 2018,   13:56
    • Jesam. Kaže da ima sina i roditelje. Meni jasno. Savršeno se uklapa u rečenicu: "Sad je dosta, krivo ste me procijenili i prestanite se tako ponašati". Pa ne biraju 24 sata bilo koga. Sad se za petnaestak dana očekuje onaj iz Šibenika šta su ga izbacili iz sjemeništa jer je krao, a onda je odlučio biti "modni dizajner".

      6. 12. 2018,   14:50
    • Sa tim da je isus osnova crkvu samo pokazujete svoje neznanje isusovog nauka... Crkva koju spominje isus je zajednica ljudi koja ce pratit njegov nauk, a ne institucija i cijeli sustav raznoraznih uhljeba, zlatni dvori i slicno, takoder svaka crkva kao gradevina je pljuvanje po isusu, isus je nemali broj puta rekao da se ne klanjamo kipovima vec da pomazemo bliznjima... Pametnom dosta, ali to nece "crkvenjaci" shvatit jer ocigledno nisu dovoljno inteligentni niti imaju znanje u vezi isusa... Ugl sramite se jer pljujete po nekom dobrocinitelju kao sto je bio isus, nekom tko je zrtvovao sebe radi drugih, svako klanjanje kipovima, prazne molitve i slicno je ujedno i pleska isusu kristu... Dno dna, nazalost takva je vecina "vjernika", cast izuzecima

      6. 12. 2018,   16:44
    • I za vasu informaciju, svatko tko radi dobro djelo da bi kasnije u sljedecem zivotu bio uzvisen (a takvih je 99%vjernika) je obicno g_vno od covjeka jer je taj covjek sebican, a ne dobar

      6. 12. 2018,   16:47
    • Balancana ... Isus se sa 12 godina izgubio, našli su ga u Hramu i kad su ga pitali zašto je to učinio jer su se jako zabrinuli, on im je odgovorio: " Zašto ste se brinuli, zar ne znate da mi je biti u domu oca svojega". Jednom je, također, kad je odrastao ušao u Hram i kad je u njemu našao trgovce, sve je porušio i istjerao ih van vičući: "Dom moj bit će Dom molitve, a vi od njega načiniste pećinu razbojničku". Također se u Bibliji spominje da su u tom hramu bili kipovi kerubina tj. anđela. Ali nitko se ne klanja nikakvim kipovima, nego se klanjamo onome koga taj kip predstavlja. Slika ili kip služi samo kao predodžba. Isto kao što svi mi npr. nosimo slike svoje djece u novčaniku, ali ne zato jer volimo i ljubimo te slike nego zato jer volimo osobe koje su na njima.

      6. 12. 2018,   17:31
    • Ajde mi daj onda objasni ako je bog dobrodusan, posten, oprasta, ugl sve najbolje zasto bi bio sebican i trazio da mu se klanjamo??? Samo mi odgovori na to pitanje

      6. 12. 2018,   17:35
    • ja ovom komičaru nevjerujem ni rijeći,treba mu medijska pozornost i reklama a to na ovom portalu lako donije ako blati crkvu,obitelj,hr

      6. 12. 2018,   17:38
    • Balancana ... Kad Bog kaže da se njemu klanjamo, ne misli na čin klečanja na koljenima nego na to da se jedinom njemu klanjamo a ne kojekakvim drugim bogovima kao što su npr. novac, moda, itd., da ne robujemo nekim ovozemaljskim navikama i vrijednostima, nego da se Njemu predamo, Njega ljubimo kao što On ljubi nas. Jer On zna najbolje šta je nama potrebno, i to nam daje ako vjerujemo. A mi, što nam je činiti? Znaš li prispodobu o dobrom ocu i zalutalom sinu, kad sin shvati da je pogriješio kad je mislio da je srića u novcu i provodima (čitaj drugim bogovima) pa kaže: "Vratit ću se svome ocu, kleknut ću pred njega, moliti ga da mi oprosti i da me uzme za najamnog radnika". A šta otac radi? Slavi njegov povratak. Isto tako i Bog slavi kad se barem jedan odlutali vjernik vrati. Mi smo ti koji želimo klečati pred njim jer se ne osjećamo dostojni njegove dobrote, baš kao i sin iz ove prispodobe.

      6. 12. 2018,   22:05
    • pa zasto se onda ide u crkvu klanjat po "programiranim obredima i molitvama"... i povratak bogu nije odlazak na misu vec pomaganje bliznjima i onima u nevolji, vrlo jednostavno, koja korist bogu od tvog klecanja i moljenja??? nikakva... temelj krscanstva su 2 zapovijedi ljubavi s tim da ona o ljubavi prema bogu se moze poistovjetit s onom o ljubavi prema bliznjem jer i sam isus kaze "ono sto ucinite jednom od moje najmanje brace, meni ste ucinili"... vrlo jednostavno, cijelo krscanstvo, odnosno isusov nauk je u jednoj recenici "ljubi bliznjeg svoga kao samog sebe" i samim time sve ostalo je smijurija i izmisljeno od strane covjeka, odnosno pljuvanje po isusu... logicno

      6. 12. 2018,   22:15
    • Kršćanstvo se temelji na 10 Božjih zapovijedi, a jedna od njih je: "Spomeni se da svetkuješ dan Gospodnji". A sam Isus je uspostavio euharistiju (misu) na posljednjoj večeri kada je rekao: "Ovo činite meni na spomen". A to što ti spominješ, to su Isusove dvije zapovijedi ljubavi, koje su također jako bitne.

      6. 12. 2018,   22:22
    • ne temelji se krscanstvo na 10bozjih zapovijedi vec na 2 zapovijedi ljubavi, tocnije jednoj, ako je 10 bozjih zapovijedi temelj krscanstva onda su islam, judaizam i krscanstvo jedna te ista religija jer svi imaju istih 10 bozjih zapovijedi... krscanstvo je sljedba isusa krista, sama ti rijec govori, a ne stari zavjet, stari zavjet slijede zidovi, oni jos cekaju svog mesiju, dok je isus krist mesija krscana koji je dosao na svijet da bi pokazao ljudima put, istinu i zivot, on je pocetak krscanstva, a ne stari zavjet, a to ti i dokazuje "Tvoje me pitanje osobito raduje jer je Isus Krist početnik i dovršitelj naše vjere (usp. Heb 12,2) i čvrsta stijena na kojoj smo pozvani utemeljiti svoj život (usp. Mt 7,25). Stoga nema ništa važnije nego upoznati njega - Put, Istinu i Život."... osim toga stari zavjet je knjiga koja je napisana tek nakon 2000godina usmenih predaja (ja mislim sv.jerolim da je to napisao), a svi znamo kako je usmena predaja pouzdana, i to posebno kad traje 2000godina hahahahahah ako je temelj krscanstva knjiga koju je svaka generacija mijenjala kako joj je puklo (kao gluhi telefon) i koja je napisana nakon 2000godina od pocetka (cak i vise) onda blago tebi, doslovno je mogao netko izmislit te price i sad ces ti meni tvrdit da je to tocno hahahahahahahah jedino je isus put istina i zivot u krscanstvu i za to imaju pisani dokazi, a s usmenom predajom starom nekoliko tisuca godina vrijedaj intelekt nekom drugom neces meni

      6. 12. 2018,   22:38
    • 2 zapovijedi ljubavi su takoder jako bitne??? pa sam isus krist je reako da je to prvi i najvazniji zakon, procitaj mateja 22 gdje isus objasanjava... samim time sto je to prva i najvaznija zapoviejd stajanje na misi dok su u tvojoj okolini siromasni, potrebiti, slabi, itd., a ti se klanjas u crkvi znaci da ne postujes isusov nauk... vrlo jednostavno... ako je nesto prvo i najvaznije znaci da je to najbitnije... logicno

      6. 12. 2018,   22:45
    • Kad je tebi Isus tako važan, kako ti onda objašnjavaš njegove riječi na posljednjoj večeri: "Ovo činite meni na spomen"?

      6. 12. 2018,   22:53
    • Da, klanjanje kipovima nije dozvoljeno nebitno sto i koga oni predstavljaju, svetkovanje dana Gospodnjeg nigdje ne stoji da moras ici u crkvu, a nigdje ne pise ni da se moras ispovjediti pa uzet hostiju, to karakteriziranje posljednje vecere su opet ljudi sebi prilagodili i slozili neka pravila... svi vi zaboravljate da je Bog svuda oko nas i na zalost ispada da je najmanje u crkvi. A koliko je morbidno diranje mrtvaca pod izlikom da je svetac, uopce ne zelim raspravljat...

      7. 12. 2018,   00:31
    • Ajde se prvo informiraj sto znaci euharistija... Isus je tad rekao lomite kruh i dijelite, uzimte ga tek kad se sa svom bracom pomirite... To nije obred vec je to svakodnevnica i zivot, drugim rijecima zivite u miru s drugima i tek tad cete bit u kontaktu s bogom, a to sto su pojedinci od toga napravili obrede i sakramente (koje isus nije nikad spomenia) i je problem religije o kojima pricam... Sve je to bogohuljenje jer se stavljaju u usta rijeci isusu kristu kao da on poziva na obrede i slicno... Manipulacija i bogohuljenje... Euharistija je nacin zivljenja, a ne obred ili sakrament... I nije meni isus kao pojava vazan, ja ga ne smatram bogom, ali ga postujem i cijenim radi njegovog djelovanja i zrtve, ali to je sad ionako nije bitno, za razliku od vas bar razumijem njegov nauk, dok se vi kunete u njega kao boga, a onda u isto vrijeme pljujete po njemu svojim pravilkma i zakonima koji nemaju veze s njegovim djelovanjem

      7. 12. 2018,   11:24
    • Naravno da je morbidno, setanje svetaca ulicama koji su mrtvi stotinama godina, a i tko proglasuje svece??? Onih desetak uhljeba koji zive u zlatnim dvorima i koji su dio mafijaske organizacije dok sirotinja u to slijepo vjeruje... Zasto npr. Nikola tesla nije svetac??? Covjek je napravio 1000 puta vise dobra za covjecanstvo i druge ljude nego svi sveci, blazenici, pape, popovi i svi ostali "vjernici" zajedno

      7. 12. 2018,   11:28
    • A eto, bar si ti prava i poštena. To šta tu i tamo vrijeđaš i omalovažavaš ljude po portalima, to ćemo ti oprostiti, vjerovat ćemo da ti sigurno nisi takva u stvarnosti. Jer di bi bila, pa ko je još vidija da je netko isti di doša da doša i da ne može minjat karakter ovisno o tome ko ga gleda. Aj bok!

      7. 12. 2018,   12:01
    • Ako si krscanin bar nauci da onda nije "aj bok" nego "aj bog" jer je to skraceno od "bog te blagoslovio"... Osim toga koga sam ja uvrijedio??? Daj mi citiraj gdje ja vrijedam nekog??? Ako mislis na morbidno setanje mrtvaca, bas me zanima sto bi meni rekao da les pokojnog clana obitelji vozam gradom nakon par godina od smrti, ili mozda mislis na uhljebe na celu crkve hahhaha koliko ja znam isus je pozivao na siromastvo, a crkva ima dovoljno za prehranit cijeli svijet... To je konstatiranje istine, a ne vrijedanje, kao i svi crkveni zakoni da su bogohuljenje jer nijedan od tih zakona i pravila nije postavio isus vec covjek nakon nejgove smrti i to po svojoj volji... Nauci prvo sto znaci vrijedanje, a sto konstatiranje iatine... Ako kazes lopovu da je lopov to nije vrijedanje

      7. 12. 2018,   13:46
    • Ja nihdje nisam napisao da sam posten i dobar, ali bar ne solim drugima pamet o nekom postenju i dobroti kuneci se u isusa dok u isto vrijeme radite obrnuto od njegovog nauka... Ja solim pamet samo takvim pametnjakovicima, cak ne solim pamet vec pokusavam ljudima pokazat da ne dopuste da pojedinci manipuliraju i upravljaju s njima kako oni zele pod opravdanjem bozanstava, nadnaravnog i slicnog

      7. 12. 2018,   13:48
    • Sherlokica... "I nije meni isus kao pojava vazan, ja ga ne smatram bogom, ali ga postujem i cijenim radi njegovog djelovanja i zrtve, ali to je sad ionako nije bitno" , tebe stvarno nije nimalo sram nakon ovakve izjave, a glumatas neku veliku katolkinju koja je "educirana"???

      7. 12. 2018,   17:52
    • mislim da ovog tipa netreba silovati on sam legne

      7. 12. 2018,   17:57
    • Showyx ... Nisam to ja izjavila nego Balancana. Čitaj dvaput ako ne upamtiš iz prve.

      7. 12. 2018,   18:37
    • Izinjavam ti se, krivo vidjeh. Ugl to je stvarno sramota izjavit ako si vjernik. Ja sam vjernik, ali crkvu ne postujem niti postujem ljude koji je slijepo prate i to nema veze sa pljuvanjem po Bogu i po Kristu vec po izmisljenim ljudskim obicajima koji nemaju blage veze sa vjerom, Bogom i svevisnje ljubavi.

      7. 12. 2018,   18:49
    • @Balabana vrlo si zbunjena osoba

      8. 12. 2018,   17:28
  • Sad ce pljuvanje po ovome covjeku poceti da zastrase druge zrtve pohlepnih popova. Ako se monsinjor nije ustrucavao odraslog decka napastovati, sta li samo s djecicom rade.

    6. 12. 2018,   09:03
  • Hrvati su čudna stvorenja , hadeze krade i uništava hrvatsku a rejting im raste , popovi fajlaju dečicu i lažu a crkve sve punije.

    6. 12. 2018,   09:13
  • Netko je nauk: "Ljubi bliznjega svoga kao samoga sebe" previse doslovno shvatio!!!

    6. 12. 2018,   09:16
  • Hoće li se ovoj popadiji stati na kraj više????

    6. 12. 2018,   09:48
  • Ko zna koliko su oni svoja stada odveli daleko-ko zna koliko smo zalutali-dugo vremena je prošlo mnoge stvari su nam postale normalne i prihvatljive hoćeli i ove preći u normalu-nekad pomislim ovi sa Istoka spravom nekad nazivaju zapadnjake nevjernicima!!!

    6. 12. 2018,   08:55
  • Ima jedna teorija koja kaže da su vlast i crkva jedno te isto i da rade "protiv" malog čovjeka. Malo puno mi se čini da ovaj slučaj to pokazuje, jer ispada da je nedodirljiv.

    6. 12. 2018,   09:07
  • Ali oni dio kad je reka da su ga casne cudno pogledavale, kao da su znale sta sljedi. Brrrrr najezio sam se. Ali nije mi jasno kad im se već jjj, sto ne j zenske ili casne, kud na muske.

    6. 12. 2018,   09:04
    • Zašto ga nisu opomenule i diskretno poslale doma.

      6. 12. 2018,   09:21
    • Isto su i one krive ko i on, ako su znale sta sljedi a sute.

      6. 12. 2018,   09:37
    • Gore sam ispod prvog komentara napisala svoje mišljenje, ali ponovit ću ga, EL ROI me podsjetio da ima još jedna izjava po kojoj se vidi da je priča ne samo izmišljena nego i napisana poput sastava iz hrvatskog. Izjavu da su ga časne čudno pogledavale dodajem izjavama kako je on ostao smiren i nije pokazivao strah, te ona da ga je na kraju odgurnuo i rekao: "Krivo ste me procijenili, nisam ja takav". A izjava majko moja. Baš bi jedan tinejdžer znao tako reagirati u takvoj situaciji. Točno se vidi da opisuje onakve radnje kakve on MISLI da bi u toj situaciji napravio. Nitko od nas ne zna kako bi reagirao u nekoj situaciji u kojoj nije nikad bio, svi mi samo mislimo da bi se znali uvijek i u svemu postavit.

      6. 12. 2018,   11:25
    • Scher@ Napisi na youtube, Fra Boze Rados

      6. 12. 2018,   11:48
    • da,sherlok,da se nije branio rekli biste zasto se nije branio,kada se branio kazete da on to nije ni mogao. ali zakljucak je isti-zrtva laze. tisuce i tisuce djece,tinejdzera i odraslih ljudi spopadanih i silovanih od strane mantijasa i garant svi lazu. ili ako bas ne lazu,zasto uopce moraju pricati o necem takvom groznom,jel da??

      6. 12. 2018,   15:02
    • E mystery ... Ko laže, ko ne laže, nisam istraživala. I nikom ne govorim šta se nije branio. Ja ne mogu ni za sebe reći na koji način bih reagirala da se nađem u toj situaciji, a kamoli da nekome solin pamet. Ja pričam o ovome iz članka. Vidi se iz aviona da laže, ne zato jer se branio, nego zbog načina na koji je to sve prepričao. Očita hajka protiv katoličke crkve. Ja sam članak pročitals tri puta. Mnogi komentatori su pročitali samo naslov, i to im je dovoljan razlog da otvore paljbu. Logika ih ne zanima.

      6. 12. 2018,   15:27
    • da tebe logika zanima ne bi ti palo na paket izjaviti da netko pokusava blatiti crkvu. crkva je oblacena,samu sebe je oblatila sa svakim presucivanjem,ponavljam,tisuca i tisuca dokazanih slucajeva. nemoj se sramotit.

      6. 12. 2018,   16:58
    • Ma neću se s tobom uopće raspravljat, ti znaš da samo napadat i vrijeđat, nikad ništa konstruktivno nisi rekla. Doviđenja!

      6. 12. 2018,   17:35
    • EL ROI ... Poznato već. Taj lik je otpušten iz službe, ali on uporno nosi habit i radi po svome. A jedan od zavjeta franjevaca je i zavjet poslušnosti. Tako da ...

      6. 12. 2018,   22:09
  • Ovdje je indikativno "pogledavanje" časnih sestara koje itekako znaju što se dešava unutar crkvene zajednice ali mudro šute jer i kod njih ima putra na tone. To što popovi naskakuju jedan na drugog - neka - to je dobar matrijal za izrugivanje sve dok ne prošire djelatnost na djecu. U ovo predblagdansko vrijeme to je odlična tema za podizanje raspoloženja.

    6. 12. 2018,   09:09
  • Nadam se da su hadezenjare obezbijedile novac iz proračuna za ove nastrane popove, ako niste smanjite na socijali i kod djece u školi.

    6. 12. 2018,   09:10