Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Mučan video: 'Dječaka vuku, a on se otima, urliče i zapomaže'

Komentari (317)
  • sramota današnjeg društva u cjelini...tko je kriv?, tko je u pravu? nemogu govoriti ali jedno je sigurno ovo nije način!

    19. 6. 2018,   16:04
    • Istina....

      19. 6. 2018,   16:32
    • ovo je SRAMOTA!!!! ovo je jad! ovo se jednom djetetu u 21.stoljeću premreženom konvencijama o pravima svega i svačega, a poglavito djece - NE SMIJE DOGODIT!!! NE SMIJE!!! ovo je sumrak civilizacije... tko može ovo mirno i spokojno gledat i odobravat nije čist u glavu 1000%!!!

      19. 6. 2018,   16:36
    • Ovo nije nacin jer dite je istraumatizirano. Isto tako nije nacin odvojiti dite od oca i pri tom ditetu oca prikazivati ka monstruma. Otac mj je i ima ptavo na dite ka i mater. Odakle njoj pravo otici i okrenuti cili svit protiv oca. Stvotena je slika oca kao zviri. E bome covik ne moze ostat ptibran kad ti je dite u pitanju nego postaje ka ranjena zvir i zeli imati pravo na sbog sina, a ne da jedna mater ako se moze tako nazvati na svoju ruku odluci u ime sebe i sina otprdit oca njezinog diteta ka zadnju slapu. Kad je mater u glavi uredna i u dusi plemenita, ovakve reakcije diteta na pojavljivanje oca nisu slucaj. Dite je okrenuto prisilno od oca. To je za svaku osudu.

      19. 6. 2018,   16:37
    • ne može interes jednog oca biti važniji od interesa djeteta!!! NE MOŽE!!! točno na ovakav način je svoju samostalnost dobila i Hrvatska - u krvi, boli i patnji i doživotnoj traumi!!! to se tako ne radi... institucije su deep sheet, nitko ne radi svoj posao, to je trebalo u miru, staloženo i mjesecima usuglašivano... ovo nije kraj ovo je tek početak tragedije! nije meni što je suhoparni birokratski sud odlučio, al zar je liječnica stvarno amenovala ovu traumu??? psiholog je potpisao ovakvo traumatično iskustvo djetetu? ja to ne mogu vjerovat! dabogda svi odgovarali, pred tim istim birokratskim sudom za svoju neprofesionalnost! meni je ovo ravno činu silovanja djeteta, činu koji ostavlja ožiljke za cijeli život

      19. 6. 2018,   16:42
    • Forrest@ Bravooo..🤗🤗

      19. 6. 2018,   16:47
    • ne triba ga je otac otet i odvest u bosnu kao i mama

      19. 6. 2018,   16:55
    • Laura, trebao ga je prvo roditi i dojiti

      19. 6. 2018,   16:59
    • Bolje u Bosni nego u Italiji? Šta mene tako nisu oteli.

      19. 6. 2018,   17:02
    • Od dobroga se ne bježi. Ta žena je sigurno imala debelo dobar razlog zašto je otišla. A taj čovjek kakav je to otac koji je imun na plač i patnju djeteta. To dijete ima izgrađen život, ima prijatelje, kolege u razredu, obitelj. Dijete jasno govori da ne želi ići a on ga na silu odvodi. To stvarno moraš biti sociopat neki. A o institucijama da ne govorim gdje je bila pravobraniteljica za djecu, centar za socijalni.... Tko je tog sirotog dječaka zaštitio, kao i uvijek pravne institucije su zakazale jer da imamo uređenu državu ovakve stvari se ne bi događale.

      19. 6. 2018,   17:11
    • Forrest Gump: Slažem se u svemu napisanom . Nažalost , početak tragedije .

      19. 6. 2018,   17:13
    • Takodjer koliko znam otac je mogao sina vidjeti. Zašto nema nikakav odnos izgradjen s njime. Dijete ne osjeća nikakvu socioemocionalnu vezu sa ocem a nakon današnjeg dana vjerujem da ga može samo još više zamrziti. Vremena je bilo da se upoznaju i na neki način sprijatelje što otac nije iskoristio kako bi se povezao. To sve govori o njemu

      19. 6. 2018,   17:16
    • Deepocean05: Isto sam napisala u par komentara . Ovaj njegov otac je danas napravio zločin prema tom dečačiću koji je surovo isčupan i i odveden iz sredine u kojoj je živeo .Sram bilo sve koji su danas prekršili detetova prava . Ovo dete je žrtva presude koja je doneta na njegovu štetu .

      19. 6. 2018,   17:18
    • problem je kada se ne vidi razlog ovakvoj situaciji, a to je majka koja je otela dijete i protiv odluke suda i oca ga odvela u drugu zemlju. kada je odlucila tako sebicnim postupkom se osvecivati muzu.

      19. 6. 2018,   17:41
    • Odluka suda je i slobodni Sanader. Toliko o sudu. Mozda je otac bio nasilnik jer se nije bez vraga odlucila na ovo

      19. 6. 2018,   17:46
    • Posle svega danas viđenog , mogu zaključiti da je ovaj čovek nasilan i da je sa pravom pobegla od takvog čoveka . Biće malom teško sa njim .

      19. 6. 2018,   17:47
    • Ovo nije nači.... Ovo neće biti nači je karta na koju je majka ivrala kad ga je vodila preko granice.... Najgore u svemu je prošao dnečak vjerojatno i sa teškim psihičkim poslnedicama. Roditelji to nikako nebi smjeli činiti djeci....

      19. 6. 2018,   17:48
    • E moja stranputica meljes li ga meljes u prazno

      19. 6. 2018,   18:00
    • sramota me sto sam hrvat. pa pogledajte kako otac cupa djete. pa ovo nema ni u filmovima. i ovo je hrvatska dopustila. da se majci oduzima djete, odvodi od svoje skole, svojih prijatelja. jel vam ovo mjera za popravljanje demografije. sramota. Mi smo za izrugivanje sta mi kao narod dozvoljavamo. Pa ovog bi trebalo prebit samo sto je ovako nasilnicki odvodio djete. sta ce sad jadno djete prozivljavat ne mogu ni zamislit

      19. 6. 2018,   18:16
    • možete vi tu pričat šta hočete, jeli mama smjela jeli mama nije smjela odvest itd itd, ali jedno je sigurno- on ne želi kod oca i tu priča završava. amen

      19. 6. 2018,   18:18
    • Majka sve zakuhala,jos je prosla bez zatvora,,inace ovo nije nikakva vuca...niti nasilje..malac ce za misec dana biti sretan a za koju godinu slaviti dan kada je otisao.

      19. 6. 2018,   18:18
    • Moja sestricna je jedan dan spakirala stvari i sa djetetom paljada u drugu drzavu. On je smio doci i vidjeti dijete pa se nisu povlacili po sudovima. Jel ovaj talijan smio vidjeti dijete?

      19. 6. 2018,   18:31
    • Kad je majka napustila italiju ocito je imala razloga. Jeli djetetu dobro s majkom, jel se majka briga o djetetu, jeli se majka trudi o djetetu to je vazno. Djete se moze odvojit od majke jedino ako je narkomanka ili ako zapostavlja djete. Ovakvo potezanje djeteta je perverzno i nastrano. Ja kao otac nikad ne bih tako nesto mogao napravit svome djetetu i oduzet mu nesto sto voli i to ovako nasilnim putem. Sramota za drzavu i za policiju. Pa koga vi stitite ako ne svoje gradjane? Sta mi vas placamo? Da pljackate privatne tvrtke ocito. A ti predsjednice sad pjevaj o demografiji. Pa tko vise zeli ostat ovdje?

      19. 6. 2018,   19:08
    • Ovaj Italijan ne zna hrvatski . Kako će se sporazumevati sa rođenim detetom ? Besmisleno .

      19. 6. 2018,   19:14
    • S parama se nauči i latinski ako triba.

      19. 6. 2018,   19:26
    • Firefighter to što ima negativnih primjera ženskog spola ne znači da su sve žene iste kao i muškaraca.Zar ne? Ima ih koji žive preko 30 sa starcima ko krpelji, ne brinu o ženi niti djeci..... Miješaš jabuke i kruške. Pričamo o ovom slučaju. Mali je bio sit zbrinut i voljen od obitelji dok ga otac nije odveo na silu. Pa da mali toliko voli svog oca zar ne misliš da bi na sve načine želio ga vidjati i kontaktirati. Očito ne osjeća povezanost s njim. A zašto? To samo dijete zna ali zapamti djeca ne znaju glumiti njihova ljubav je iskrena i čista. Oni vole ili ne vole.

      19. 6. 2018,   19:26
    • Deepocean5 povezanost izmedu oca i sina? Pita bi te da ti je brat u pitanju i da je prav i cist, ili sutra ti sin, a da mu ovamo zena pravi paka od zivota. I jos da otprdi u inozemstvo sa unucadi tvojoj jer ima drzavljanstvo, a onamo jos nade ljubavnika a sin ti mora alimentaciju placat uz to, a sin 1500 km dalje. Aj najlakse je mlatit praznu slamu dok te se ne dotakne. Onda bi prominila plocu.

      19. 6. 2018,   19:47
    • Tema je iscrpljena.

      19. 6. 2018,   19:54
    • Firefighter pričaš totalno nepovezano. Mi ne pričamo o nekom tamo bratu već o dječaku i Nini. Bio je voljeno paženo dijete koje nije htjelo otić s ocem u Italiju. Njihovo sudstvo je kao i naše nepravedno i korumpirano. Žena je htjela zaštiti svoje dijete kako je najbolje znala.Pitala bih ja tebe da te netko na silu odvede u neku drugu državu a ne želiš ići tamo.

      19. 6. 2018,   20:07
    • Deepocean5 a ti jednosmjerna, iako se cinis simpaticnom. Ne znam jesi li zivila s njima u kuci? Dite je prvo oteto iz Italije. Ovo su cinjenice. Ne zelim ja s tobon u veliku dubiozu i zelim ti lipi ostatak dana. Dite je najbitnije, al ode ni mater ni caca nisu ispravni, to je ocigledno. Lipo mi stoj!

      19. 6. 2018,   20:34
    • Ti covjece nisi normalan. Zasto je ona napustila italiju potpuno je nebitno vise. Sigurno je imala razloga. Ona je majka a ne cistacica. Djete je odgajano u Hrvatskoj u ljubavi a majka je brizna to su cinjenice. Govoris o ocu pa kakav to monstrum od covjeka moze onako cupat i odvodit mimo volje svoga djeteta svoje djete. Pa vidis da se djete adaptiralo i da voli svoju sredinu i da je voljen. ja kao otac bih si prije otkida ruku nego tako nesto napravia svom djetetu. to nije ljubav, ljunav je odreknit se neceg za srecu bliznjega. A za hrvatsku vladu i predsjednicu sram vas bilo. tako lako se odricete vasih gradana. sramota me sta sam hrvat. Nasi interesi su nasi gradani. Pa ja se nebi odreka jednog Hrvatskog djeteta ni pod prijetnjom rata. Sramite se. Jeli tako vi branite nacionalne interese?

      20. 6. 2018,   15:55
    • Bitna je stvar zasto je napustila Italiju. Mozda je ona bila nasilna, sud nije sta na njezinu stranu i ona se pokupila sa ditetom. Izmanipulirala dite od godinu ipo dana. Ti si nesrica ako bi se lako odreka sina i pustija da ti zena odvede sina u Australiju jer ima drzavljanstvo okrene ga protiv tebe i prikaze ga ka monstruma. Koliko ih znam sta im matere za cacu govore da su sljamovi ovaki onaki, a dite tek kasnije uvidi da he njihov tata odlican covik. I ne laprdaj jer nikad se ne zna jel tebi tvoja moze priredbh zivota priredit. Najgore je ditetu jer mu je mater nenormalna i sebicna dovela svih u ovu situaciju.

      20. 6. 2018,   16:08
    • Sve smo juče lepo videli ko je nasilan i agresivan . Hvala Bogu da postoji snimak .

      20. 6. 2018,   16:15
    • Umrit cu od smija. Pa ako ga je majka zlostavljala zasto ga nije u Hrvatskoj zlostavljala? Uopce nije bitna proslost bitna je sadasnjost. Mater je Hrvatica u Italiji. Sta se tamo dogadalo ne zna se. Moze bit da je covjek imucan i da je potplatio sve. Al ako je ovdje djete odraslo u ljubavi, ako se majka briga i ako je djetetu dobro sto su cinjenice od svih. Ako djete niposto ne zeli napustit Hrvatsku, majku i prijatelje onda djete mora bit u Hrvatskoj i u sredini kojoj se razvija. Ljubav od njegovog tate je tolika da ga je onako krvnicki vuka i odvaja od svega sta voli. To je ono sta takvi kao ti ne razumiju. Da pravi roditelj samo najbolje zeli svom djetetu. Vjerovatno nemas djete i ne mozes shvatit da ja svome djetetu nemogu oduzet njegov nacin zivota da bi meni bilo dobro. To je sebicno. To se vidi da otac oduzima djetetu sve dobro. Da mu zelis dobro onda bi se preselia u Hrvatsku zaposlia i pokusa bit blizi svog djeteta te mu provat dat ocinsku ljubav. To se zove odricanje i to bi ja napravia. Zivia ko sirotinja i bia blizu svog djeteta samo da je njemu bolje. Al bolesnici kao ti bi ocito zadovoljilo svoje potrebe a ne djetetove

      20. 6. 2018,   16:23
    • Čak je malog bosog izveo napolje . Pa jel to otac pun ljubavi ???!!! Ma FUJ !!!

      20. 6. 2018,   16:26
    • Vidimo i svakodnevno tko su psihicke nasilnice kako nad dicom tako i na ocevima. Znanje je moc, previse vortexa te pere.

      20. 6. 2018,   16:30
    • Zašto Italijan juče nije dao malom telefon da se javi kada ga je mama zvala ? Sve se vidi iz priloženog .

      20. 6. 2018,   16:40
    • stis01: Tako je . Pogledajte profil NK na fb . Žena uživa sa svojim sinom u Splitu .Dete je zadovoljno , srećno , voljeno .

      20. 6. 2018,   16:44
    • Stis, ti si neki bog kad zna ko ima dicu, ko nema, ko je ovaki ko onaki. Filozof si ka prvo. Ka drugo. Iznad koga se ti postavljas kad meni koga ne znas kazes da nisam normalan ili sto vec? Previse si nametljiv, tocno se vidi tvoja komunikacija. Da se iscitati da si agresivan u komunikaciji. Tko se ne slaze sa tvojim misljenjem odma nije normalan i bolestan je. I dajes za pravo govorit da netko nema dite jer ti samo tuces svoje misljenje. Sta ti znas o meni? Popij vode, ohladi malo. Ja iznosim svoj stav. Muskarci nisu rasplodna stoka s kojim plodom i nakraju blagoslovom, ditetom, bilo tko moze manipulirati a tako i sama majka. Dite triba oba roditelja. Ja iznosim cinjenicno stanje. Nemas ti niti malo zivotnog iskustva. Nacin na koje je dite odvedeno je mucno. Ako bi bio ko tu i u onoj guzvi uletija i pokupia batina od policije da ne dopusti onako odvodenje maloga, viruj mi bio bi to ja. Prosa sam ja dosta sr...a u zivotu i nepravdu ne podnosim. Ali triba sagledati svu situaciju. Nit sam ja zivio s njima nit ti. A sud u Italiji je dosudio tako, nemojmo odma trazit korupciju u svemu. Lipo vi meni stojte i svaka cast, al nemojte druge cijeniti po par napisanih tekstova, a pri tom jos i vridat. Lip pozdrav

      20. 6. 2018,   16:51
    • Kezem ti ovo je tolika sramota za hrvatsku vladu i predsjednicu. Pa ovakvo sto je drzavni interes. Sto moze bit veci interes nego hrvatski gradanin. Sad zamisli sta su napravili pustili malog nasilno i mimo njegove volje u osoba koje ne voli i u sredinu koju ne zeli, oduzeli mobitel da djete ne moze dobit majku. Pa djete ide u zatvor. Ovo moze bit tema horor filma a tata je pokazao svoje pravo lice. Jeste nas pljackali, jeste krali al da ovako pustate hrvatsku djecu e jadna vam majka bila. pa ja nebi ni pod prijetnjom rata pustio djete. Ovo da Putin vidi ovakvo odvodenje djeteta lik se vise nebi ni vratia u italiju vec bi isa na kratak posjet u sibir. Ne on nego bilo tko

      20. 6. 2018,   16:53
    • stis01: Slažem se s tobom od reči do reči . Sramota šta je juče urađeno ovom malom . Dete je zlostavljeno od rođenog oca pred svima . I niko nije mrdnuo prstom da ovog Italijana zaustavi . Još se na kraju vidi sudski ćata koji vodi zapisnik . Jadno , bedno , mučno i gledati .

      20. 6. 2018,   17:01
    • ja sam senzitivan na djecu. nema se tu sta razgledavat vise. to je gotovo. djete je u skorom pubertetu. majka temeljem drugih osoba radi dobar posao. jako dobar. i tu je prici kraj. U ovoj prici vise je nebitan ni tata ni mama. Al ocito se djete jako dobro adaptiralo u sredinu i tu treba ostat. Meni nije jasno da bi ti tako reagirao na onu scenu a onda pravdas tatu. tebe ne mogu sudit al onog bolesnika oca mogu. jel opet govorim ako si pravi tata i ako toliko volis djete pa dodi dragi u hrv. zaposli se, budi stalno s svojim djetetom, priblizi mu se i daj djetetu priliku da te zavoli. i ako djete shvati koliko si ti drag i dobar pa zavolit ce te eventualno danas sutra poc s tobom. a ne ga onako krvnicki odvajat od osoba koje voli sredine koje voli i to bosonogog. pa jadno djete se borilo s njim. srce me boli sto nisam bio tamo

      20. 6. 2018,   17:01
    • Stis, sve to stoji. Samo, recimo kakav bi zivot imo otac sa poslom u Rh, a dobro znamo kako se tu zivi?. Jel mislis da bi ima dostojanstven zivot i da bi moga priustit tom ditetu sto mu moze s, ne znam koji posa ima, u Italiji. Na kraju je i majka mogla biti u Italiji i da dite vida oba roditelja. Tesko je to sve. Ja se znam naostrit na ovake teme jer znam sto u danasnje vrime mojim prijatejima zene rade i kako ih ucjenjuju i dicu okrecu protiv njih, s tim da su bez suglasnosti diteta njih par odvele dicu u inozemstvo odakle su i same. A znam kolkio ta dica pate za ocevima jer su odvedeni kad su vec bili stariji. ovome svemu se ne moze i majku gledati ka sveticu. Isto ka i ti zelim da malome bude u zivotu bolje. A viruj mi da mirno ne bi moga stajat, bia bi pokupio pendrek od policije jer bi me ponilo srce ma ne znsm ko od njih bija kriv kad je dite u pitanju. Lipi pozdrav!

      20. 6. 2018,   17:15
    • Sve ja to znam imam i ja prijatelja koji prolazi pakao. Al jedna stvar u ovom slucaju je bitna. Da majka dobro odgaja svoje djete, naposljetku odgaja ga sama a nikom zivom nije lako sam odgajat djete. Da se djete naviklo na sredinu, da je uspjesan u skoli, da mu nista ne fali i da uziva. To je najbitnije a ne tata i kakav ce on imat zivot u hr. ja kao roditelj ne mislim o sebi mislim od djetetu. Sad se ti stavi u djetetovu situaciju. Kako ce to njemu bit? I to se vidi is prilozenog gdje on grubijanski cupa svoje bosonogo djete. Kakve li ce traume djete imat. Sto ce sad bit u italiji s njime i kako ce on to primit pogotovo u predpubertetu. Takav tata nije normalam i ja mislim da je psihicki bolesnik. Jel takva djeca budu sklona nasilju, drogama a mozda i sklona ozljedivanju. I zbog toga ti govorim da se ni mamu ni tatu ne gleda vec djete. Jadna ti nasa vlada i sutkinja koja je dopustila ovo

      20. 6. 2018,   18:22
    • A jel vam ta sutkinja ima decu ? Da li je i sama majka ? Da li neko zna ?

      20. 6. 2018,   18:26
  • Tužno...😢😢

    19. 6. 2018,   16:04
  • Jadno dijete sa tim djetetom igrate se ko sa loptom 😣😣

    19. 6. 2018,   16:19
  • Cudno da nisu jos ispendrecili dijete, policija je hrabra kada je netko mali ili kad ih je vise... Ispod dna je danas policija i sudstvo Pravi krivci su roditelji, njih je trebalo uhapsiti i natjerat da budu normalni i dogovore se. A ne dijete unistavati Sram vas bilo roditelji !!!

    19. 6. 2018,   16:34
    • Sanader pozdravlja ovakvo sudstvo

      19. 6. 2018,   17:04
    • Krivo je sudstvo šta je uopće išta odgađalo. Pa ne možeš tako pobjeći sa djetetom u Bosnu..pa nemojte me zezat, sama je majka kriva..mozda bi i ja tako postupio na njegovom mjestu..iako gledajući realno malome će na kraju bit bolje u Italiji sa imućnim ocem nego sa majkom koja očito nije stabilna, čim je kindapirala vlastito djete i odlučila da mali ne treba biološkog oca!!?

      19. 6. 2018,   17:17
    • Vi sve mjerite novcem.Bolesno društvo.

      19. 6. 2018,   17:38
    • problem je kada se ne vidi razlog ovakvoj situaciji, a to je majka koja je otela dijete i protiv odluke suda i oca ga odvela u drugu zemlju. kada je odlucila tako sebicnim postupkom se osvecivati muzu. i naravno da se kada dijete odrasta sve mjeri novcem jer netko mora i hraniti i oblaciti to dijete i pomoci mu da si stvori prilike u zivotu. i naravno uz ljubav tu je potreban i novac.

      19. 6. 2018,   17:42
    • Toliko nebuloza nisam već dugo pročitao u jednom komentaru

      19. 6. 2018,   18:22
    • Na k....c mi idu likovi koji uporno mantraju kako je ona odvela dijete protiv odluke suda. A sud je pravedno odlučio jel. Svako malo sudovi oslobode lopova, ubojicu ili nešto slično ali oni znaju da je ovdje sud pravedan bio. Šta znate što se događalo između njihova četiri zida. Osobno znam lika koji je dobar za svakog svog prijatelja jedino nije za svoju porodicu. Svi izgleda poznaju ovog talijana u dušu i zato osuđuju ovu ženu. Ili je to možda zato što sud ne može pogriješiti. A zapravo koliko šanse je imala ova možda nezaposlena balkanka pred talijanskim sudom protiv jednog dobrostojećeg talijanskog građanina. A lik je možda prikriveni verbalni nasilnik, premda bi po videu mogao zaključiti i fizički nasilnik.

      20. 6. 2018,   00:40
    • mozda su i u sumi, ali ne vjerujem da DVA suda nebi mogla to utvrditi

      20. 6. 2018,   17:31
  • Najlakse dijete oteti i sakrivati dok ne naraste i usput mu jos puniti glavu kako je tata nevaljan. Jadna majka koja svoje dijete tako malo voli da od citave situacije samo svoj interes stavlja u prvi plan. Nigdje nije uspjela nista dokazati protiv oca djeteta i stalno obmanjuke ljude oko sebe i javnost.

    19. 6. 2018,   17:01
    • Samo lova je vama važna srami se Ajmeee.

      19. 6. 2018,   17:43
    • Tko prica o lovi??? Mama je zakuhala na sve moguce nacine i godinama ocito radi sve na svoju volju. Kada joj se stalo na kraj rade se scene a jadno dijete ispasta. Usput kada vec spominjete lovu mislim da je ona duznik te joj je vrijeme da napokon pocne raditi u zivotu a ne koristiti dijete kao kasicu prasicu.

      19. 6. 2018,   17:50
  • Bem im inat krvavi...šta rade tome ditetu p im terina od kad je ispalo iz one stvari.."mater" i "oca"na psihijatriju treba

    19. 6. 2018,   16:40
  • eh vi koji se zgražate nad ovom ovrhom i zakonom.da imamo zakon.od malog bi mama bila iza resetaka,pobjegla iz italije s djetetom,skrivala se u bosni--kao nasa elita,i onda dosla u hr traziti pravdu.da ima zakona nju bi na granici hapsili i sudili

    19. 6. 2018,   17:21
    • pobjegla iz italije s djetetom..?? rastavila se.. bila je u tuđoj zemlji, nezaposlena.. bez prijatelja..sama.. otac je dobio skrbništvo samo zato jer djetetu može pružiti bolji život (ima para) kakav je to zakon..?? ako imaš para imaš sve.. ako si sirotinja i rođeno dijete ti oduzmu..

      19. 6. 2018,   21:34
    • ako radiš imaš para.pa nek onda ide raditi.a ne cekati alementaciju

      19. 6. 2018,   21:40
  • Strašno kolika je jaka ta koruptivnost ove zemlje. Čak su te prodane duše koje su prodale dijete u Italiju počele pisati komentare na svim portalima i hvalit odluke korumpiranog sudstva i policije. Mene je sramota.

    19. 6. 2018,   16:24
    • Sad će Horvatinčićeve sluge biti mirne. Talijanima smo vratili povjerenje u HR pravosuđe!!!? Što se tiče presuda i zatvora, ja vjerujem da bi u istoj situaciji ta žena isto učinila. Činila je do zadnje sve za svoje dijete. Ali na žalost u Hrvatskoj.

      19. 6. 2018,   17:14
    • Wee svaka zemlja štiti svoje državljane, samo Hrvatska ne. Mi smo prepušteni sami sebi. Misliš li da je situacija obrnuta da bi Italija ovo dozvolila svom državljaninu i to djetetu?

      19. 6. 2018,   17:17
  • Dijete koje je sve ove godine živjelo sa majkom odjednom ostane bez majke. E, dao dragi Bog isto to svima onima koji su ovo podržavali ili podržavaju i dalje. Dijete na silu dati nekome da živi s tom osobom..dijete od 9 godina...ima li itko normalan od ovih ljudi koji su direktno to dozvolili?

    19. 6. 2018,   16:36
    • Nema, a ni ovih sto ih podrzavaju i pljuju po majci

      19. 6. 2018,   16:40
    • Koliko ja znam oteti djete od drugog roditelja je fer ajde zamisli otac si a ze a ti neda da vidas dijete

      19. 6. 2018,   16:54
    • Otimanje kod nas opće je prihvatljiva pojava. Pogotovo oko para.

      19. 6. 2018,   17:03
    • Mare, mozda je bio nasilnik?

      19. 6. 2018,   17:26
    • Dva suda su dijete dala ocu, talijanski i hrvatski. Majka bjezi s djetetom u pravnom smislu otima ga. Prvo ga skriva skriva u Bosni pa se vraca u Hrvatsku pravno majka otmicar. Ne postuje odluke 2 suda. Ja ne ulazim u njihove odnose niti sam na strani bilo kojeg roditelja samo pravno gledano majka je s ovakvim postupcima izgubila sve sanse da ikad vise dobije dijete natrag.

      19. 6. 2018,   17:37
    • kada dva suda presude protiv toga da djete bude sa majko vec da mora biti sa ocem onda postoji dobar razlog, a onda ona otme djete i bjeze okolo sa njim, pa je to uredu i treba braniti. pravna drzava mora postojati i postivati se.

      19. 6. 2018,   17:45
    • Ljudi sve to stoji i slažem se da majka nije poštovala odluke suda ali mene zanima sljedeće, da li vi doista odobravate način na koji je otac ugurao na silu dijete u automobil. Isključivo mislim na taj dio. Da se dvoje odraslih ljudi nije moglo dogovoriti i na civiliziran način ovo riješiti. Možda bi Solomonski način bio najispravniji; uzeti dijete i ocu i majci i dati trećoj osobi jer njih dvoje očito nisu spremni na ulogu ODGOVORNIH roditelja. Hvala.

      20. 6. 2018,   09:47
  • Ova država će umrijeti od srama. Gadi mi se!

    19. 6. 2018,   16:38