Izgradnja trećeg traka koštala bi, prema procjenama, 130 milijuna eura, no točan iznos će se, navode iz Autoceste Rijeka - Zagreb, znati kad studija bude završena
Na autocesti Zagreb - Karlovac vozit će se i trećom trakom?
Trenutačno se izrađuje Studija izvodljivosti prilagodbe infrastrukture na relaciji Zagreb – Karlovac, a taj se projekt, vrijedan 808 tisuća kuna, u 85-postotnom iznosu sufinancira iz fondova Europske unije, piše Večernji list.
Studija bi trebala biti gotova početkom iduće godine i dat će konačan odgovor na pitanje hoće li se ići u gradnju trećeg traka ili ne.
Kako su kazali u ARZ-u, jedan od argumenata za njegovu gradnju je velik promet na toj dionici. Prosječni godišnji dnevni promet (PGDP) iznosi 36.084 vozila, a prosječni ljetni (PLDP) čak 62.518 vozila.
Izgradnja trećeg traka koštala bi, prema procjenama, 130 milijuna eura, no točan iznos će se, navode iz Autoceste Rijeka - Zagreb, znati kad studija bude završena. Izgaranju treće prometne trake planiraju prijaviti na natječaj za europske fondove.
Tvrtki Autocesta Rijeka-Zagreb (ARZ) koncesija za upravljanje istoimenom autocestom, Krčkim mostom i autocestom Rijeka-Rupa istječe 1. ožujka 2031., no zbog moguće gradnje trećeg traka na dionici od Zagreba do Karlovca, u ARZ-u planiraju pokrenuti inicijativu za produljenje tog koncesijskog razdoblja..
Jer, zbog planiranih investicija, kažu u ARZ-u, do 2031. tvrtka neće moći otplatiti sve novonastale kreditne obveze. Napominju i da je ARZ-u dana koncesija na 32 godine, a da je razdoblje gradnje trajalo 10-ak godina dok je uobičajen vijek cesta danih u koncesiju i povrat uloženog 40 godina.