Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Na autocesti Zagreb - Karlovac vozit će se i trećom trakom?

None Foto: Slavko Midzor/PIXSELL 2

Izgradnja trećeg traka koštala bi, prema procjenama, 130 milijuna eura, no točan iznos će se, navode iz Autoceste Rijeka - Zagreb, znati kad studija bude završena

Trenutačno se izrađuje Studija izvodljivosti prilagodbe infrastrukture na relaciji Zagreb – Karlovac, a taj se projekt, vrijedan 808 tisuća kuna, u 85-postotnom iznosu sufinancira iz fondova Europske unije, piše Večernji list.

Brijesta: Pripreme uoči dolaska Andreja Plenkovića i kineskog premijera Li Keqianga USKORO NATJEČAJ Autocesta ide do Dubrovnika: Na Neretvi će izgraditi most

Studija bi trebala biti gotova početkom iduće godine i dat će konačan odgovor na pitanje hoće li se ići u gradnju trećeg traka ili ne.

Kako su kazali u ARZ-u, jedan od argumenata za njegovu gradnju je velik promet na toj dionici. Prosječni godišnji dnevni promet (PGDP) iznosi 36.084 vozila, a prosječni ljetni (PLDP) čak 62.518 vozila.

Izgradnja trećeg traka koštala bi, prema procjenama, 130 milijuna eura, no točan iznos će se, navode iz Autoceste Rijeka - Zagreb, znati kad studija bude završena. Izgaranju treće prometne trake planiraju prijaviti na natječaj za europske fondove.

Hrvoje Jelavić/Pixsell NOVE OZNAKE Prvi uvodimo 3D signalizaciju za krivi smjer na autocestama

Tvrtki Autocesta Rijeka-Zagreb (ARZ) koncesija za upravljanje istoimenom autocestom, Krčkim mostom i autocestom Rijeka-Rupa istječe 1. ožujka 2031., no zbog moguće gradnje trećeg traka na dionici od Zagreba do Karlovca, u ARZ-u planiraju pokrenuti inicijativu za produljenje tog koncesijskog razdoblja..

Jer, zbog planiranih investicija, kažu u ARZ-u, do 2031. tvrtka neće moći otplatiti sve novonastale kreditne obveze. Napominju i da je ARZ-u dana koncesija na 32 godine, a da je razdoblje gradnje trajalo 10-ak godina dok je uobičajen vijek cesta danih u koncesiju i povrat uloženog 40 godina. 

Tema: Hrvatska

Komentari (15)
  • a mi niš nemremo napraviti kak se spada...većina auta ide prema moru i tek se na bosiljevu razdvajaju na dvije strane.dobit ćemo protok do karlovca a onda na mostu i tunelu iza karlovca mahuna..đaba baćen novac,osim naravno ak baš nije netko pokupovao zemljicu na toj trasi pa da se malko oplodi

    29. 7. 2019,   09:22
  • Ne samo Zagreb Karlovac nego cijelu Zagrebačku obilaznicu jer već sada fali 3 traka za kamione i ostala spora vozila što je u evropi u svim većim gradovima već napravljeno

    29. 7. 2019,   08:56
  • Predlažem i vise traka od samo pet do Zagreba...a od dionice Sv.Kuzam -Žuta lokva uvesti paraglajdere

    29. 7. 2019,   09:45