Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Trebali su ga ubiti: Gledao sam smrti u oči, a dogodilo se čudo

Komentari (413)
  • Zanimljivo mi je gledati kako se jugoslaveni zgražaju nad jednim zločinima počinjenih od strane ustaša, a opravdavaju ubojstva počinjena od strane partizana koji su vjerojatno i veći.

    12. 5. 2018,   09:50
    • To su takvi ljudi. "Antifasisti" kojima je normalno ubijanje na blajburgu. Antifasizam je pokret kojeg nema ni grama u hrvatskim tzv antifasistima

      12. 5. 2018,   10:25
    • ''Super nešto''..sigurno imaš isti ''kriterij'' i za Oluju?

      12. 5. 2018,   11:12
    • cilj nije postignut vidi se tek danas

      12. 5. 2018,   11:14
    • Hmmm...zanimljivo pitanje. Mada srbija nije izrucila zlocince hrvatskoj nakon oluje

      12. 5. 2018,   11:36
    • Al ww2 je nesto sasvim drugo. Ljudi su bili uvuceni u njega bez puno mogucnosti izbora! Inace ne podrzavam niti jedan oblik nasilja niti ratovanja,ali shvacam sta znaci pomracenje uma uslijed osvete. Jednostavno,reakcija na neku akciju u tim okolnostima je ocekivana

      12. 5. 2018,   11:40
    • Komunisticka revolucija a ne obracun. Komunisti zbilja misle da je te ljude trebalo pobiti bez sudjenja. Samo mi nije jasno zasto im je taj krasni komunizam onda propao...

      12. 5. 2018,   11:58
    • Klasna borba po uzoru na SSSR....

      12. 5. 2018,   12:11
    • Vjeronatno? Veci su visestruko i mnogo sustavniji i brutalniji. Jos od pocetka rata

      12. 5. 2018,   12:37
    • Stjepan Radić, respect, za objašnjenje, logiku i zdrav razum. Nadam se da će barem pokušat sagledati

      12. 5. 2018,   13:00
    • gordi, ne vjerojatno veći zločini nego puno puno puno puta veći... I u Jasenovcu leže žrtve partizanskih zločina koje je Tito pripisao kao žrtve ustaškog režima i dodao na broj žrtava kada je tražio odštetu od Njemačke , postoje dokazi i svjedočanstva.

      12. 5. 2018,   13:35
    • Kolko znam partizani su pobjedili.A što su tribali cvjeće bacat na njih.Pa i mog djeda su streljali.Ja im ne zamjeram bija je na pogrešnoj strani.

      12. 5. 2018,   13:52
    • ljubičice, govorimo o nevinim žrtvama koji je puno, masovne grobnice, jame, djeca, trudnice...ok, tvoj did je pretpostavljam bio vojnik na "pogrešnoj" strani. A suđenje? Blago njemu na unuci...

      12. 5. 2018,   13:58
    • Nikola Šubić Zrinjski je izgubio, Oanlije su pobijedile, treba li njih slaviti a ne Šubića ? Matija Gubec je izgubio, njega ne treba slaviti ? Nego onog tko je pobihedio ?

      12. 5. 2018,   13:59
    • *Osmanlije

      12. 5. 2018,   14:02
    • mikaa:Svi koji su bježali nisu bili nevini.Moj djed je osta i u Zagrebu su ga streljali 45go.A baku i tatu nisu dirali.Samo je tata mora preć na bakino prezime da bi završija školovanje.Ali mene i brata nije šopa mržnjom.Zato zahvaljujem svom ocu.

      12. 5. 2018,   14:10
    • Netjak5 bi ocito nastavio ubijati. Vidim da nema ni opomenu. Pretpostavljam da su i urednici na iszom tragu. Sramite se. Cuj cilj nije poatignut. Malo ste ih pobili

      12. 5. 2018,   14:12
    • Nije šopa mržnjom, kao niti jedan roditelj tada, jer ono što se zataskalo su samo stariji znali, nisu htjeli da djetetu negdje izleti, pa da ih pojede mrak ili prijavi neki undercover doušnik koji jedva čeka da nešto krivo u njegovom društvu reces.....

      12. 5. 2018,   14:13
    • Nisu, ja ti govorim o nevinim žrtvama stradalim na tom putu. A tvog dida su mogli suditi ako je kriv. Vidiš, isti su kao i oni drugi krvnici, šta ne?Nije šopanje mržnjom, to je istina, i ne trebaš mrzit da bi bio na strani istine. A ona nije i ne može biti crno bijela. Samo zato što su partizani pobjedili.

      12. 5. 2018,   14:18
    • A dobro jel tvoj djed bio na sudu? Jel imao adekvatnu obranu? zašto ti je otac morao uzeti bakino prezime da završi školovanje? Jel kužiš kolko si se zakopala?

      12. 5. 2018,   14:22
    • Znači tvoj did je zaslužio da bude strijeljan? Hmm, mog su a bio je domobran, izvukli iz kuće i uvalili u baru i strijeljali. I skapavao je dva dana tako ranjen. Niko mu nije smio pomoć. Ja mislim da je to iživljavanje a ne pravda. Pa o kojoj god atrani da se radilo.

      12. 5. 2018,   14:22
    • mikaa:Moj djed je radija u ustaškoj vladi i znao je što ga čeka .Bija je školovan čovjek i triba je znat .

      12. 5. 2018,   14:23
    • Svi su tada imali internet pa se lako moglo vidjeti tko gdje radi zločine.......

      12. 5. 2018,   14:24
    • Većina tih mladića od17-18 godina nisu imali pojma šta rade, većina ih je samo sanjala hrvatsku državu. Kao i 91-ve

      12. 5. 2018,   14:25
    • mikaa:Moj djed je bija čovjek od 50go.Pravnik školovan vani.

      12. 5. 2018,   14:27
    • Ok ljubice, onda je znao. Svejedno mislim da je trebao pred sud a ne prd mitraljeze

      12. 5. 2018,   14:37
    • Ljudi da je bilo zločina u 2 ww na svim stranama milo ih je žao mi je svakenevine žrtve s bilo koje strane ali bilo je i plemeniti ljudi kao recimo što je taj partizanski kapetan bio u to vrijeme, nadam se samo da smo izvukli bar koliko toliko pouke iz svih ovih ratova da sirotinja nije imala previše šansi jer da je se sirotinje pitalo tata uopće ne bi ni bilo.

      12. 5. 2018,   14:38
    • Mene samo čudi negiranje Jasenovca,a stavljanje Bleiburga i sličnih masovnih gubilišta u jedan,nacionalan koš...znači,tko će ikada reći,pošto je to na ovim prostorima važno,koliko je srba,muslimana,čerkeza, kozaka i ostalih izgubilo živote na tim gubilištima. Do kada ćemo govoriti da su tamo ubijani samo hrvati? Znači,nismo sposobni priznati činjenice?

      12. 5. 2018,   15:16
    • Čudi te negiranje Jasenovca, a ne čudi ''malo ih je pobijeno'', ''posao nije dovršen''.....

      12. 5. 2018,   15:19
    • Jozo, što nisi shvatio? Nije li istina da su u kolonama bile raznorazne vojske,belogardejci,četnici,ustaše,čerkezi, kozaci...dali su i oni hrvati?

      12. 5. 2018,   15:23
    • Omjer ?

      12. 5. 2018,   15:26
    • Omjer čega? Mrtvih ljudi? U nekim stvarima smo poput srba...razlika ne postoji...

      12. 5. 2018,   15:30
    • Omjer po križnom putu, na to mislim......

      12. 5. 2018,   15:41
    • Pa naravno. Partizani su dokazani zločinci. Ovi koji ih brane samo dokazuju svoju licemjernost.

      12. 5. 2018,   16:05
    • nitko ne opravdava nikakve zločine,i jedan ubijeni civil na bilo kojoj strani je previše,kako vi veliki domoljubi nikako da osudite izdajnike koji su izdali hrvatsku i poklonili ju nacistima i ostalima,kako nikad ne kažete ništa protiv njih a svi veliki hrvatine,domoljubi itd.,ndh je najveća sramota u hrvatskoj povjesti.

      12. 5. 2018,   16:29
    • Kaže lik s takvom slikom i misli da će ga netko shvatiti ozbiljno....

      12. 5. 2018,   16:36
    • ne mora mene nitko shvaćati ništa,cijeli svijet govori ono što i ja,a to što netko ima iq 11 pa ne može da shvati to je druga stvar

      12. 5. 2018,   16:44
    • Ali ima i zastavu.

      12. 5. 2018,   16:44
    • Eto,dovoljno je vidjet na sta su ljudi danas spali. Ne shvacat nekog samo zbog slike govori o tome da te ne zanima uopce ni jedna ljudska osobina onog tko nije tvog politickog uvjerenja! Jadno!!!

      12. 5. 2018,   16:51
    • sve im uvijek lijepo i na pristojan način objasnim,ili bar pokušam objasniti ali kad netko neće da shvati što ćeš,...

      12. 5. 2018,   16:54
    • Meni je gore što djecu u školi zatupljuju i nemogu zainteresirati s skoro ničim u školi....ne samo povijest....nego skoro sve....oni koji su umrli,nema ih...mi smo tu da probamo napraviti bolje društvo...mi.

      12. 5. 2018,   16:56
    • Ajde ljudi dosta je ideologije nevini ljudi su di stradalo pa bar zbog njih imjte malo suosjećanja kanimo se kojekakvih ideologija jer nam ništa dobro nisu donijele na bilo koje samo rat bol ubijanja patnje ljudi kroz cijelu povjest su samo patlje siromašnih i malih ljudi kako nas oni i vole nazivati "stoka sitnog zuba" dok su oni uživali na našim žrtvama bilo koje strane, ps lijep pozdrav.

      12. 5. 2018,   16:57
    • Bravo Orahova.

      12. 5. 2018,   17:26
    • Prijatelju živim za bar jedan dan bez ideologije na bilo koje da ljudi budu slobodni od toga i da budi individualno gledani, manje ce sveg zla biti primjer toga je ovdje na 24 sata kako novinari lako podjele ljude na ideologiju a od toga pobiti klikove dok se mi raspravljamo koja ideologija je manje akoja više pobila ljudi ili koja ideologija je zlo a koja "nije" za mene su sve iste natezanje nekome drugome svoje mišljenje je jako opasno,ps lijep pozdrav.

      12. 5. 2018,   17:35
    • Ostaje pitanje tko potencira ovakve stvari, i zašto? Na jednoj drugoj temi sam doslovno prisiljen ''tumačit'' nekome da je i u srbiji bilo zločinaca u ww2...jer taj netko to negira...?! Zanima me..a svjedok sam, i moguće je provjerit: Hrvatska je na desetke puta iznijela i službeni stav prema ndh, i ustašama. Zašto se dnevno inzistira na ponovnom i stalno ispričavanju za nešto čega 99,9% nas nisu bili sudionici? Po meni je to samo traženje povoda i ''opravdanja'' za neke nove ''gluposti'' na ovim prostorima. Budući smo ( ili bar većina nas ) sudionici bliže povijesti, dakle, one od 90-ih, imamo više no dovoljno ''materijala'' za rasprave i priče...i nije mi baš jasno ( vraga nije...) zašto se u svaku ''priču'', obvezatno uvlače ustaše, Jasenovac, na kraju i Bleiburg i Križni put. Dakle, definitivno je postalo dosadno današnjoj Hrvatskoj nametat nekakvu odgovornost za nešto od prije 80-ak godina. Ne prihvaćam.

      12. 5. 2018,   21:01
    • Interesantan je ovaj spašeni ustaša. Dvor na Uni do 45-te. Što nije napisao što su radili ljudima iz okolnih sela do 45-te. Samo iz moje obitelji je ubijeno dvoje u svojim kućama, par kilometara od Dvora, oboje civili koji veze nisu imali s ratom. O načinu na koji su ubijeni neću..., bilo bi previše.

      12. 5. 2018,   21:56
    • Problem je čitati sa razumijevanjem ili je takvim KOS-ovcima to u krvi? Naime samo maloumnik ne razlikuje domobrana od ustaše.

      15. 5. 2018,   00:46
    • Tito ja bi ndh označio jednako lošom povijesnom odlukom kao i stupanje u Kraljevinu SHS. Obje su bile jednako pogubne za hrvatski narod.

      15. 5. 2018,   00:49
    • Zlocini .stasa se nemerljivi sa ovim slucajem, u NDH je bijeno na stotine hiljada Srba, Jevreja i Roma i to zverski!

      16. 5. 2018,   23:43
    • Milijuni nokia, milijuni. Blago ovako zatucanim ovcama.

      18. 5. 2018,   11:09
    • Omg! One koje ne možete uzeti pod svoje nazovete ovcama i zatucanima. Zanimljivivo. I tolerantno. Bravo. Naprosto mi je drago mi je što sam zatucana.

      18. 5. 2018,   12:57
    • @mikaa očito ne kužiš da se moj komentar odnosi na nokiju i đustu.

      19. 5. 2018,   22:26
    • Sreca pa ti nisi :DD Bitno je da ti velicas .stase a ostalo je manje bitno!

      27. 5. 2018,   00:07
    • To se obicno desava kada nema argumente, ostaju mu samo uvrede :DD

      27. 5. 2018,   00:08
  • Za to postoji sud,ako su se predali znači priznali su poraz i trebalo ih je suditi,,ovo je izivljavanje na poraženom.

    12. 5. 2018,   09:49
    • pa sudjeno im je tamo! na koncu, gdje drugdje im se moglo suditi? pa drzava tako reci nije ni postojala ....

      12. 5. 2018,   10:12
    • Pa priznali su poraz i partizani na raznim frontovima pa su sud docekali u jasenovcu i gradiski .ti bi sud da produ mozda jo horvatincic ,cacic.e nebude

      12. 5. 2018,   10:13
    • Vidim da ne poznaješ najosnovnije činjenice - ustaše se nisu predali partizanima i nisu priznali poraz nego su nastavili ubijati čak i dok su bježali prema Sloveniji i Austriji. Svima onima koji su se predali na teritoriju Hrvatske bilo je suđenje (oko 35 časnika NDH).

      12. 5. 2018,   10:17
    • Sve se zna sve pise u knjigama.treba sto prije procitat dok knige nisu spalili.poceli su povjest iskrivljavat

      12. 5. 2018,   10:25
    • giustizia, ne laprdaj. kome je suđeno? tko im je sudio? za što? onako usput, kako se kome sprdnulo da opali rafal po koloni?

      12. 5. 2018,   11:10
    • @Andre, kaj? Nisi nikad procital ni jednu knjigu od Grishama ? Npr. "A time to kill"?

      12. 5. 2018,   11:13
    • Nisi odgovorila na pitanje.

      12. 5. 2018,   11:19
    • Nikad vam nećemo zaboraviti ni oprostiti što ste pobili tolike stotine tisuća Hrvata od kojih većini nije bili niti suđeno a još veća većina su bili civili koji nisu ništa bili krivi ali su se bojali crvenih monstruma pa su i oni pobjegli u spas Englezima. Sam Đilas je priznao da nisu trebali pobiti tolike ljude i tolike nedužne civile. Prokleti bili jugokomunisti, i vi i vaši potomci što danas primaju mirovine u ustaškim kunama. Nikad nas se nećete riješiti! Bog i Hrvati!

      12. 5. 2018,   11:20
    • kak nisam ? a ok, ne kuzis da sam ti odgovorila, jer ne znas o cemu sam pisala u komentaru iznad ? nisam ti ja kriva kaj si nepismen i neobrazovan ...

      12. 5. 2018,   11:24
    • @SR, rijesit cete se vi sami. Poglec si natalitet ! Poglec koliko je ljudi zbrisalo vanka ! Poglec da je HR demografska slika katastrofalna, zahvaljujuc "vasima" ... samo naprijed.

      12. 5. 2018,   11:25
    • Ne, giustizia, nisi odgovorila. Rekla si da im je suđeno. Ja sam pitao kome je suđeno, tko je sudio, kako, nisi odgovorila. Argumentum ad hominem nije argument nije argument već pokazatelj nedostatka argumenata. Tijekom Križnog puta pobijeno je na stotine tisuća ljudi, veliki dio njih bili su civili, žene, djeca, trudnice - tko im je sudio i osudio ih na smrt? Po kojoj osnovi i za što?

      12. 5. 2018,   11:32
    • Ako misliš na HDZ, to nisu moji. Nakon 2000.-e godine, Hrvati (koji se tako osjećaju) nemaju "svoje". Ova parodija Račan-Sanader-Milanović-Plenković ide jedino na ruku lopovima, uhljebima i donekle "ljevičarima" (širok je pojam al zna se na koga se misli). A natalitet je loš i jednima i drugima, i "vama" i "nama" ako baš hoćeš i to mi nije drago. Bolje je da ima i jednih i drugih nego da nema nijednih. I zato HDZ-SDP vlada mora pasti. Pa makar i Živi zid došao na vlast.

      12. 5. 2018,   11:34
    • @Andrija, mislis da sam ja drzavni arhiv? Hajde ti, kad znas da je tijekom kriznog puta pobijeno na stotine tisuca trudnica (btw. onda moramo broj zrtava barem poduplat , pa dolazimo do milijuna, milijardi ubijenih neduznih ustasa i cetnika...) dakle, hajde ti onda napisi njihova imena i prezimena .... Mislim ono, daj se skoncentriraj.... Imas tu jos jedan moj glavni post, koji je upravo eksplicitno odgovor na tvoje pitanje. P.S. Jesi cuo nekad za "prijeki sud" ? Gle, toga je u ratu bilo na tisuce. Pravedan? Ali, bilo je.

      12. 5. 2018,   11:36
    • Uzmi si sljedeći primjer: 1995.godina. Srbijanske izbjeglice iz "Krajine" i Slavonije, među kojima je bilo i četnika i Belih orlova, silovatelja, ubojica i monstruma. Dakle bilo je svega i svačega ali najviše srbijanskih civila koji nisu htjeli hrvatsku državu i koji su mrzili Hrvate, ali ljudi nisu ništa bili krivi službeno i realno. I sad oni bježe u Srbiju, svi, i iz Hrvatske i iz BiH, i na granici na Drini ih stignu Hrvati, zarobe, opljačkaju i pobiju veliki dio tog miješanog ljudstva a ostale tjeraju prema Zagrebu recimo. I putem ih većinu pobiju da im se ne zna ni broj ni grob. Zamisli takvu jednu državu na tome nastalu? Pa svakom normalnom bi se gadilo uopće živjeti ovdje i nazivati se Hrvatom. Nema boljeg primjera od toga. Ali Hrvati (pravi) nisu Jugoslavenski komunisti, već su ljudi koji su s krunicama išli u rat, osloboditi svoje bez iskaljivanja na Srbima. Naravno, bilo je pojedinačnih zločina i njima se treba suditi, i suđeno im je. Ali zanimljiv je primjer HOS-ovaca. Kao velike ustaše šatro a ljudi nemaju nijednog osuđenog, čak su i pomagali srbijanskim civilima a Hrvate su spašavali tzv. "štafetom smrti" preko minskog polja. Na te ljude i na običan hrvatski narod sam ponosan do neba, i zbog takvih se s ponosom nazivam Hrvatom. A fašisti, komunisti i moderni uhljebi i lopovi će zauvijek biti smrtni neprijatelji hrvatskog naroda. I to dok smo živi, dok ne izumre i zadnji Hrvat.

      12. 5. 2018,   11:53
    • Po ovome izgleda da smo mi k..... Ja zajedno s IV gardijskom 3. imotska bojna. Jesmo li trebali ¨95 ili naš pokojni general Petar Stipetić, Čedu Bulata zajedno s poraženom pobunjenom vojskom i civilima koji su se predali, lagano u četverored pa pjehe do Dubrovnika i usput ubijati u svakoj grabi jer su možda neki počinili i zločine. Pitam sve? Jesmo li to trebali činiti?

      12. 5. 2018,   12:14
    • Srbi su bezali u Srbiju. A sto su Hrvati bezali u Nemacku to je pitanje

      12. 5. 2018,   12:17
    • Da se to radilo, još bi više pljuvacine bilo po braniteljima i vikanja kako su genocidasi i ustase, a napravili bi isto što i partizani za koje bi i tada isto pričali.....

      12. 5. 2018,   12:17
    • Bleiburg se spominje samo zbog toga što se tu drži komemoracija već 60 godina, a to je najbliže mjestima po tada Jugoslaviji gdje su ljudi pobijeni.....

      12. 5. 2018,   12:27
    • predali su se tako stu su bjezali ahahahahaahah

      12. 5. 2018,   13:15
    • Guistiza što se tiče iseljavanja Hrvata momentalno to je se desilo i 60-ti ljudi odlaze jer im je bolje i europi tako su isto radili za vrijeme juge, znam i vidio sam svojim očima koliko je poljaka čeha mađara napustilo njihove zemlje poslije ulaska poljske češke mađarske u eu tako da ovo što se momentalno dešava u hrvatskoj to je momentalno svi ti ljudi koji su otišli ce se vratiti kao što su to uradili poljaci česi i mađari znam i vidio sam to, isto su na isto način odlazili kao sada hrvati a sad se vraćaju u poljsku i otvaraju biznise take-away shopove i slično sve če to doći na svoje kad je u pitanju hrvatska ljudi će otići i vratiti se otvoriti nekakav biznis na moru i za pare koje su.zaradili uživati.

      12. 5. 2018,   14:51
    • Ljudi moji 1750 dosad nadenih MASOVNIH grobnica.

      12. 5. 2018,   15:56
    • Pa vratili bi se oni i ranije i uložili u hrvatsku da ljudi na vlasti žele Hrvatsku otvorit liberalnoj ekonomiji i olakšanoj administraciji. Nemali broj puta sam čitao koliki su hrvatski iseljenici htjeli otvarati tvrtke u Hrvatskoj pa su odustali. Eno onaj Boris Mikšić, emigrant i kandidat za predsjednika kojem su se mediji rugali otvara u Belom Manastiru tvornicu i postaje najveći proizvođač antikorozivnih folija u Europi. Ali za naše medije i ljevičare on je krkan, ustaša i slično. Tako da se tu slažem s tobom. Treba se povezati s iseljeništvom kao Izrael, ono što priča Stjepan Šterc.

      12. 5. 2018,   16:04
    • Užas brate. I to su samo otkrivene grobnice. Koliko je njih još neotkriveno samo...

      12. 5. 2018,   16:11
    • Sad im triba doc u kumrevec kad se skupe.

      12. 5. 2018,   16:35
    • Protuprosvjed, nadlijetati helikopterima i pazitida s kakvim oznakama dolaze te ih primjereno kazniti.....

      12. 5. 2018,   16:38
    • Stjepan Radić@ istina ima i toga znam od početka 90-tih pa na ovamo da su naši iseljenici htjeli i bili voljni ulagati u Hrvatsku u njemu ekonomiju dosta njih je i uradili to ali su vrlo brzo izgubili povjerenje pa čak i pare koje su ivestirali znam ne malo broj njih ali opet kažem sve ce to proći i sve ce doći na svoje važno je da su ljudima otvorene oči i opcije, ljudi će se vraćati u Hrvatsku većina ovih koji su otišli ce se vratiti i zahtjevati političke promjene jer su vidjeli u drugim zemljama poput Irske da se može i kako se može podignuti ekonomija i riješiti se uhljeba koje kakvih, Hvatska ima ogroman potencijal i naši ljudi ce to vrlo brzo shvatiti kad budi išli u druge zemlje i vidjeli kako drugi rade, važno je da će ljudi zahtjevati promijene znam da nije lako i da je to dug proces ali treba biti optimističan jer budimo realni naši ljudi nisu imali šanse prije vidjeti kako to ljudi u drugim državama rade, ps lijep pozdrav.

      12. 5. 2018,   16:41
    • Jozober@ upravo to

      12. 5. 2018,   16:44
    • Prvi korak je promjena izbornog sustava na referendumu gdje će iseljenici moći dopisno ili online glasati.

      12. 5. 2018,   16:59
    • Da li su .stase sudile nekom u Jasenovcu?! Nisu, vec su pobile na stotine hiljada civila i to bez osnova!

      16. 5. 2018,   23:44
    • A ja mislio 6m radica, kada ono samo jedan :DD

      17. 5. 2018,   00:50
  • Ne ponovilo se

    12. 5. 2018,   11:03
  • Domobrani nisu počinili zločine, oni su bili regularna vojska

    12. 5. 2018,   10:59
    • Nije ni vecina ustasa. Ali njima je zlocinac i djete koje nije partizan

      12. 5. 2018,   12:39
    • Ne samo to već su i pomagali partizanima. Ovo im je bila zahvala.

      12. 5. 2018,   16:10
    • Sve gledate crno bijelo. I na jednoj i drugoj strani, kao i u svakom ratu je bilo ubojica, sadista, koji ubijaju i žene i djecu i uživaju u tome. A kaj se tiče Blaiburg, moj susjed domomobran, koji nije želio bježati iz svoje domovine Hrvatske, neki likovi iz ustaške jedinice stacionirane u Zlataru su mu rekli ako s jedinicom ne krene prema Austriji da će ga oni osobno ubiti trenutno. I pod prislom morao krenuti od svoje obitelji i djece. I rekao je da su ga brzo otpremiti od tamo do kuće gdje se ubrzo posvetio i obitelji, djeci i obradi zemlje. To je on meni davno ispričao i zato nikad neću poštovati ustaško vodstvo koje je bježalo, a tjeralo i Hrvate civile i domobrane da im štite leđa.

      12. 5. 2018,   17:13
  • Ovi koji ovdje pravdaju ovo, uvjeren sam da bi isto mislili da se tako postupilo sa Srbima u Oluji, da ih se većinu pobilo i vuklo po cijeloj HR da ih narod mlati i pljuje............

    12. 5. 2018,   10:49
    • Cek a zas ustase ase isto takvo sra napravili mogli su se odma svi pobrat i gotov barem se nebi raspravljali

      12. 5. 2018,   11:09
    • ???? Onda su i Srbi mogli odmah otići 91.oz HR pa nebi trebala Oluja. Kakva ti je to logika ? Pa većina visoko pozicioniranih ustasa je utekla i ostavila vojnike, najvećim dijelom tek unovacene mladiće, i civile partizanima na iživljavanje.......

      12. 5. 2018,   11:13
    • Ček ček...samo malo. Pa srbi nakon oluje nisu predali svoje zločince hrvatskoj! Zasto mislis da ih je hrvatska vojska mogla odvest na krizni put???

      12. 5. 2018,   11:58
    • Ne mislim, samo pitanje. Nije HV kao Tito i partizani da vode civile po cijeloj drzavi i tamo većinu pobiju.....

      12. 5. 2018,   12:04
    • Ovdje nema smisla raspravljati s nekolocinom. Kad se gleda samo s ideološke strane. Opravdava se masovna ubojstva i zvjerstva jer su " I oni to činili" postavio sam pitanje više puta jesmo li mi isto trebali traktoriste 95. Pokupiti pa u četverored i u "šetnju" do Dubrovnika? Ovakvi komentari su samo dokaz da bi i danas zvjerstva i zločini bili mogući samo kad bi se stvorili uvjeti i bezakonje.

      12. 5. 2018,   12:24
    • Slažem se, ne vrijedi raspravljati s njima, ali treba im uvijek ovo pisati jer tada naglo uteknu hahaha

      12. 5. 2018,   12:30
    • Oluja je bilo etnicko ciscenje od strane Srba. A Domovinski rat nema ama bas nista zajedno sa 2. Svijetskim ratom. Ako ti se u ovoj drzavi "slobodnoj i demokratskoj" bolje svidja nego u onoj Titinoj, onda ti medjutim nema pomoci.

      12. 5. 2018,   12:32
    • Luka_cro pa nije svima lose u ovoj hr. Ovdje je nekolicini dobro i ne obaziru se na radnicku klasu koja je u yu bila cvrsti srednji sloj drustva. Zato ne cudi uopce takvo misljenje,a netko pise nebuloze cisto jer mu je to posao...

      12. 5. 2018,   15:10
    • Ovi koji ovo opravdavaju učinili bi isto da su u toj poziciji. To je zlo u nekim ljudima.

      14. 5. 2018,   12:33
  • Cijela Europa osudila komunističke režime, samo kod nas takvi još arlauču i sudjeluju u vlasti

    12. 5. 2018,   10:56
  • Nacizam komunistima nuje bio zločinačka ideologija do 22.lipnja 41.tj., dok Hitler nije napao Staljina. Gdje bi Tito bio da se to nikada nije dogodilo ?

    12. 5. 2018,   10:54
  • Hoćemo pravdu za krvnike,državo reagiraj već jednom, gdje ste se sakrili ubojice mnogi mnogi Hrvata....

    12. 5. 2018,   09:54
  • Uzmite primjer Hudi jame u Sloveniji, gdje su iskopani ti ostatci, dokazano da su zatrpani živi poliveni živim krečom. Trudnice, djeca....čime su takvu smrt zaslužili ,pitam vas, šta su oni bili, krvnici i ustaše? Ma dajte, bljuje mi se na ideološku pristranost i jednoumlje u ovim komentarima!!!

    12. 5. 2018,   13:06
  • I onda Židov Goldstein nikadan u Otvorenom kaže kako su na Bleiburgu pobijeni samo koljači, kako nitko nije živ zazidan u rovove jer su to utvrdili on i otac, a da je Jasenovac nakon 1945 mit. Istina boli Židove oduvijek pa i ta da im se zbog patnji u II svjetskom ratu dopušta genocid nad Palestincima

    12. 5. 2018,   10:53