Obavijesti

Promo sadržaj

Nagradna igra “Jabuku uoči i u BMW uskoči”!

Nagradna igra “Jabuku uoči i u BMW uskoči”!
4

Tommy bogato nagradio zdrav i “zelen” način života kroz nagradnu igru “Jabuku uoči i u BMW uskoči”!

Nagradna igra, jedna od mnogih Tommy-evih akcija i projekata zajedničkog imena “Zdrava jesen u Tommy-u” trajala je u razdoblju od 14.10. do 1.12.2019. i cilj joj je bio nagraditi kupce Tommy-a za njihov odabir zdravog načina života.

Nagradna igra je za svrhu imala promicanje zdravog načina života, prihvaćanje zdravijih životnih navika poput konzumacije svježeg voća I povrća, a ujedno kroz kupnju domaćih, autohtonih poljoprivrednih proizvoda podupirati razvoj lokalnog gospodarstva. Ovu temeljnu “zelenu” ideju nagradne igre prati i “zeleni” nagradni fond u vrijednosti 580.492,41 kn jer uključuje najnoviji, električni automobil BMW i3 vrijednosti gotovo 363 tisuće kuna, dva električna bicikla Greyp by Rimac, 7 TREK bicikla, regeneracijski tjedan u Termama sv.Martin te čak 70 Tommy potrošačkih kartica, svaka u vrijednosti 1.000 kn.

Koliko je nagradna igra bila prihvaćena i prepoznata govori činjenica da je 100 tisuća Tommy-evih kupaca poslalo 300 tisuća kodova koji su izvlačeni u 7 tjednih i jednom finalnom izvlačenju. Najsretniji među njima su bili Ana Maria Buzolić koja je uskočila u BMW i3, Josip Duplančić i Jadranka Cukrov iz Splita, odnosno Prvić Šepurina, koji će svojim električnim biciklima Greyp više vremena
provoditi u prirodi, a zasluženi regeneracijski tjedan za dvije osobe iskoristiti će Petra Marinić i Žanet Ivković iz Splita te Olena Zorić iz Privlake.

Iz Tommy-a poručuju da su izuzetno zadovoljni odazivom za nagradnom igrom, a još više su ponosni na činjenicu što su njihovi kupci prepoznali priču o zdravom, “zelenom” životu, kako nam kaže direktor marketinga Tommy, gospodin Aljoša Bašić. Iskreno čestitamo dobitnicima i vjerujemo da će nastaviti i dalje promicati ideju zdravog načina života.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve