Nezavisna istraživačka agencija Hendal utvrdila je: Kaufland je trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete svježeg voća i povrća i na uslužnom pultu
Najbolji omjer cijene i kvalitete u Kauflandu
Potrošači su u istraživanju agencije Hendal potvrdili kako upravo u Kauflandu pronalaze najbolji omjer cijene i kvalitete kada se radi o svježem voću i povrću. Pokrenuta je i kampanja „Naše mi najbolje paše“ kojom se prezentira sve veća suradnja s domaćim dobavljačima. Više informacija na www.kaufland.hr.
Osim toga je Kaufland isto ocijenjen kao trgovački lanac s najboljim omjerom cijene i kvalitete na uslužnom pultu. Delikatese poput suhomesnatog, narezanog sira i mesa prema Hendalu, vodećoj nezavisnoj istraživačkoj agenciji u Hrvatskoj, u Kauflandu možete pronaći s najboljim omjerom cijene i kvalitete.
„Našim kupcima nudimo asortiman od preko 200 proizvoda na Odjelu voća i povrća. Kvaliteta i svježina proizvoda su nam na prvom mjestu što potvrđuje činjenica da svakoga dana isporučujemo svježe voće i povrće u naše poslovnice. Osim toga se trudimo surađivati sa što više domaćih dobavljača“, pojasnila nam je voditeljica Korporativnih komunikacija, Marija Franić.
Plodine stigle i u Korenicu
Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svimaAkademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću
Matko Šišak u Vukomeriću vodi akademiju prirodnog graditeljstva, gdje se polaznici kroz 12 dana uče graditi kuće od prirodnih materijala poput drva, slame i gline