Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Srušio se u more sa 189 ljudi: Pilot uočio tehničke probleme

Komentari (76)
  • Nema 3 dana mislim se...boze fala odavno nije pao ni jedan zrakoplov...bolje bi bilo da ne mislim o nicemu...

    29. 10. 2018,   07:15
  • Pa zasto nisu dopustili let po europi..pa valjda jer ne zele da padne tamo😁

    29. 10. 2018,   06:56
  • "Zajedno s tvrtkom-kćeri Wings Air, Lion Air nalazi se na listi kompanija kojima su zabranjeni letovi na području Europske unije i to zbog nesigurnosti." Pravi misterij.

    29. 10. 2018,   09:03
  • Avion star 2 mjeseca nije bitno koja je kompanija ili avion ali 2 mjeseca i več de srušio ili pokvario.Pa neču se više nikada voziti avionom.To bi trebalo biti najsigurniji prijevoz a vidi ovo sve više mrtvih.

    29. 10. 2018,   08:57
  • A mozda su zaboravili natankati.

    29. 10. 2018,   08:42
    • u penjanju je zeznuto kad se desi ali i dalje može letjeti kao jedrilica imaš slučaj iz 2001. kad je air transat let 236 ostao bez goriva 120 km od emergency aerodroma 19 minuta je frajer jedrio i spasio a330 sa 306 osoba ono što hoću reći je da 1500 relativno mala visina al dovoljna da ga stavi u pravovaljanu konfiguraciju i da ne bubne u more i razleti se u milion dijelova e sad tu je sve u rukama pilota koliko je on priseban i vješt tako nešto izvest .... ja sam imao na faksu iz aerodinamike i mehanike leta zadatak za mali zrakoplov težine 1088 kg to ti je nešto kao cessna 182 sa 2 čovjeka od 100 kila unutra ostane bez motora na visini od 1500 metara trebalo je izračunati koliko daleko može odjedriti pod kojim napadnim kutom i koliko otklon kormila treba biti i rješenje je bilo malo manje od 15km

      29. 10. 2018,   12:05
  • Zaista čudno i šokantno za Indonezijske avio kompanije . Samo neuki i nesvjesni ljudi mogu putovati avionima iz takvih zemalja ne shvaćajući u kakav rizik se upuštaju ulazeći u avion neke kompanije iz takvih i sličnih zemalja svijeta

    29. 10. 2018,   06:51
    • Koliko je onda milijuna ljudi "neuko"? Npr, nalaziš se na Baliju ili na nekom službenom putu u Semarangu. Trebaš hitno odletjeti na Filipine. Što ako Air France, United Airlines, Qantas ili Lufthansa nemaju let prema tamo? Moraš prihvatiti regionalne avio kompanije. Boeing je Boeing, obuka pilota je ista posvuda, standardi se moraju poštovati. Servis je servis, za takav avion isti u Londonu i u Jakarti. Pričekajmo konačno razjašnjenje zašto je došlo do pada aviona, nije to motorni zmaj, jbga......

      29. 10. 2018,   06:59
    • @nerminius Što u današnje vrijeme očekivati no ovakva razmišljanja i pitanja tipa ( Što ako ...) i bezopcionalno ( Moraš prihvatiti ) Eto ukratko moj odgovor bi bio na što ako je na svakome individualno da je UPOZNAT sa rizikom a na ovo ( moraš prihvatiti ) bi bilo NE moram ništa , jer upravo je našu čitavu populaciju razorilo ( prihvaćanje ) svega i svačega umjesto da smo na to utjecali na način da NE dopuštamo da nas netko truje hranom jer ne drži standarde, ne održava po standardima a želi profit, ne poštuje pravila jer mu tako lakše i jeftinije itd da ne nabrajam do sutra ...što proizlazi iz ovog tvog ( prihvaćanja ) !!

      29. 10. 2018,   07:42
    • Indonezijskim zrakoplovima je zabranjeno putovati u EU zbog njihove nesigurnosti...od odrzavanja aviona do edukacije pilota...Nisu svugdje iste edukacije..Neke kompanije uopce nemaju simulatore za odredjene avione, pa znaju slati pilote u druge agencije na edukaciju, nekoliko puta se vec desilo da na toj istoj edukaciji nisu prosli neke situacije zbog kojih su se kasnije srusili...nije zabrana za EU bez razloga.

      29. 10. 2018,   08:44
    • @Mali_Karlo_Veliki Ja se zaista počeo bojat NEUKIH i neosvještenih ljudi kao što si ti BRAVO ! @Daenerys_T ...u sridu !++++++

      29. 10. 2018,   08:59
    • To što si ti ovdje nabrojio predstavlja utopiju. Takvu razinu blizu savršenstva u životu nije moguće postići upravo zbog ljudskih faktora. Ja ti samo kažem, da moraš neodgodivo odande otputovati u Manilu i imaš let regionalnom aviokompanijom, tvoji nadređeni znaju da imaš siguran let, ti bi znači kao neki dobro plaćeni poslovnjak odbio zbog rizika letenja tom kompanijom i dobio bi momentalnu šut kartu. U tko zna koliko tisuća letova ovo se mora desiti, ne postoji posve savršeno prijevozno sredstvo. Život je lutrija i kad svakodnevno sjedaš u auto, ja sam recimo u životu imao dvije teže prometne nesreće i par beznačajnih kvrcavica. Tko kaže kad sjedneš na vlak da neće doći do iskakanja ili sudara? Tko kaže kad se ukrcaš na brod da neće doći do havarije i potonuća? Ajmo onda ne putovati nikad trajektom.

      29. 10. 2018,   09:55
    • @armagedon i @Daenerys ++++++++ .

      29. 10. 2018,   10:24
  • Opet Boing , pa kakvi su to avioni?

    29. 10. 2018,   07:06
  • "Zajedno s tvrtkom-kćeri Wings Air, Lion Air nalazi se na listi kompanija kojima su zabranjeni letovi na području Europske unije i to zbog nesigurnosti" Svako malo neki Azijski, Malezijski, sad Indonezijski avioni se ruse. NIKAD kod tih avioprijevoznika.

    29. 10. 2018,   10:15
  • nema veze jos je pod garancijom…

    29. 10. 2018,   10:31
  • Odgovor lezi medju putnicima. Dvadesetak djelatnika ministarstva financija. Ostali su kolateralne zrtve.

    29. 10. 2018,   10:09