Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Nakon Zadra i Dubrovnik: Ako nije 'hitno', plati Hitnu pomoć!

Komentari (354)
  • Pa ovo nema nikakvog smisla, kako reanimacija moze biti na cjeniku, zar to nije hitno?

    24. 6. 2013,   13:15
    • ...ako preživiš kad ti ispostave račun.., opet reanimacija!

      24. 6. 2013,   13:21
    • To i ja baš gledam-ono,reanimiraju te,al kažu da su mogli i nakon sat,dva,nije bilo baš tak hitno bum-daj 2 soma

      24. 6. 2013,   13:24
    • Ako si samo običan hrvatski građanin onda im sigurno nije hitno.

      24. 6. 2013,   13:26
    • Baš čitam i ne vjerujem....... Znači kad ti treba reanimacija, prva stanica je banka i kredit, a druga hitna???? Stvarno koje ludosti svaki dan iz Hrvatske.....

      24. 6. 2013,   13:53
    • ma kakve su ovo gluposti??? tko je ovo sastavio samo da mi je znati, naplatio bih mu sve ove godine placanja HZZO-u za zdravstveno i dopunsko!!!! pa kud ovo ide? vise neznate od kud bi "sisali" iz ovog jadnog naroda pa ih sad perete po đepu i kod "ne hitnih" intervecija!!?? nije dosta kaj placamo cestarinu u gorivu, cesti, porezu itd... nego cete izmislit jos i da svakih 10km stoji rampa za naplatu!!??? st*ka jedna šug*va!!!! pa ovo ne da nije za ljude nego smo mi svi ocito Titanik "sisali" kada nam ovo uvaljujete!!! ped*rcine jedne jazave!!! majke mi moje, kad mi se djete rodi odo u Afganistan di je 6045869857 puta bolje!!!

      24. 6. 2013,   13:56
    • pa ima smisla...ako ti placas zdravstveno ili ga imas... onda se ne naplacuje..a ako ti ne zelis placati zdravstveno,onda dobijes racun...jasno ko dan.... jer nismo mi ostali budale koje cijeli zivot placamo ili imamo,a ljencine koje nece,jer su skrti ili im je lijeno ..pa imaju ista prava...nisi ulagao,pa neces ni imati besplatno....

      24. 6. 2013,   14:00
    • o kojem osiguranju pričaš? obaveznom ili dopunskom?

      24. 6. 2013,   14:03
    • kako ste vi svi priglupi, to je za poludit!! cjenik je da bi se usluge fakturirale HZZO-u koji onda daje novce za sve to. svi državljani RH koji su osigurani ne plaćaju ništa!! jel je to jebeno shvatljivo? a oni koji plaćaju po cjeniku su neosigurani stranci koji dobiju povrat novaca u svojoj državi od svog osiguranja.

      24. 6. 2013,   14:04
    • EVO uvode nam ameriku lagano u zdrastvo (mislim to su poceli s participacijom),ali sad nas kresu do kraja,jbg nakon reanimacije samo ti kazu dodji te nam i drugi put samo pokusaj te zakasnit,pa nebu te morali placat racun,ipak mi trosimo na vas svoje dragocjeno vreme kaj mozemo ga pametno potrosit na ispijanje kavica,spresetavanje po kancelarijama itd itd.... Nismo vam mi krivi kaj je vama srce stalo!!!! malo sam sad poludio ali istina je definitivno!!!!

      24. 6. 2013,   14:21
    • Očito da je ovdje jedino doušnik kadar misliti svojom glavom i zdravo zaključivati, vama ostalima novinari mogu prodat bilo što i vi ćete povjerovat. A prije par godina ste se sigurno smijali onom srbinu što je skočio kroz prozor jer je na vijestima čuo da ide Tsunami. Novinari namjerno iskrivljuju činjenice kako bi dobili senzaciju i čitanost. Turistička je sezona, stranci zbog svake gluposti odlaze na hitnu, a često nemaju ni osiguranja i to bi onda trebali mi plaćati? Kako to da ovo nije uvedeno u Krapini ili Slavonskom Brodu, a ne samo u najvećim turističkim gradovima? Mislite svojom glavom, inače vam nema spasa!

      24. 6. 2013,   14:32
    • Pa gdje je onda tu "Hipokrat"?

      24. 6. 2013,   14:43
    • @vrag, pod zemljom od davnih dana :D

      24. 6. 2013,   14:44
    • general,zar nisi primjetio tendenciju sve većeg naplaćivanja usluga u zdravstvenom sektoru prvo preko dodatnog zdr. osiguranja, zatim definitivni pad i slabljenje kvalitete javnog zdravstva sa bolesnim redovima čekanja, sve većeg prebacivanja novčanih sredstava u privatno zdravstvo itd? vidjet ćemo za 10 godina ako ne i manje tko je u pravu. Čini se da se socijalna država i briga za one slabijeg materijalnog stanja nastoji u potpunosti ukinuti. Vraćamo se na životinjski nivo, tko je jači (ima para) preživljava ostali su pregaženi.

      24. 6. 2013,   14:45
    • Pa kad prime zahtjev za reanimaciju, ako nemaš para da platiš na licu mjesta, onda to ide na povjerenstvo koje se sastaje jednom u 15 dana, onda to povjerenstvo, sastavljeno od dva člana vlade, dva oporbe i jednog manjinaca, odluče dali je potrebna reanimacija, ako zaključe da jest, onda odluku pošalju brzom poštom pošto je slučaj hitan i ako nije neki svetac, praznik ili nedjelja to se rješi za još dodatnih 48 sati maksimalno i slučaj rješen.

      24. 6. 2013,   15:40
    • ...osim što tebi više nikad neće trebati reanimacija..... hahahaaha

      24. 6. 2013,   18:45
    • A tko bi tu trebao biti mjerodavan da odluči koga treba reanimirati a koga pustiti da umre?

      24. 6. 2013,   18:49
    • Kocka...... pa ako dobiješ šesticu može....ostalih 5 brojeva su nedobitni

      25. 6. 2013,   01:15
    • kako ste popušili novinarsku patku.... to je interni cjenik koji se naplaćuje ministarstvu.... a savršeno je normalno ako zoveš Hitnu zbog uraštenog nokta ili ivera da ti to i naplate, jer ipak nije HITNO.... dajte, malo mozga nikoga nije ubilo....

      25. 6. 2013,   07:51
    • @hp001 , ja mislim da nema smisla,ovdje se radi o onima koji plaćaju siguranje,pa moramo naknadno plaćati hitnu pomoć,tako da ovo nema nikakve veze sa onima koji ne plaćaju osiguranje jer oni koji ne plaćaju imaju duplo veće troškove,a osim toga ovdje se ne spominju ni jedni ni drugi,odnosno ni oni koji plaćaju osiguranje ni oni koji ne plaćaju tako da ja mislim da se ovo odnosi na sve.Tako da ne lupetaj gluposti,tko je taj koji je lijen da ne plaća osiguranje?!

      25. 6. 2013,   08:51
    • arcanius, misliš da je u Zagrebu hitnu dobiti samo tako.., samo nazoveš, oni se pristojno jave, pitaju gdje, i eto ih?!...to najbolje znadu ljudi koji su na žalost prošli nemilo iskustvo. Hipokratova zakletva sve manje ima veze sa današnjicom. u ovoj zemlji gdje skoro pa ništa ne funkcionira po pravilima nezahvalno je pričati , konkretno u ovom slučaju tipa kako su novinari napuhnuli temu, kako je ovo i ono....

      25. 6. 2013,   09:11
    • Pa zar stvarno ne želite razumjeti što doušnik i prvi general objašnjavaju. Cjenik za usluge liječenja postoji oduvijek, samo je sad izvučen iz konteksta s namjerom obmane i stvaranja panike, a služi za naplatu neosiguranicima, npr. stranci. Ja sam jedno ljeto odradila praksu na hitnoj. Vi pojma nemate da 90 posto ljudi dolazi bez potrebe i na taj način ometa rad hitnoj intervenciji. Dođe cura zbog PMS-a, starac zbog žulja na noz...i, a da ne pričam o hipohondriji koje ima ko u priči, i bolesnika koji traže pažnju a osoblje hitne takve već dobro poznaje. A i jako se dobro zna što spada pod hitni postupak a što ne.

      25. 6. 2013,   12:03
    • E da, i da pohvalim šibensku hitnu. Uveli su praksu da pacijente koji dolaze na previjanja i vađenje konaca nakon operacija zovu da dođu u vrijeme kada je liječnik dežurni na hitnoj. Daju broj telefona, nazoveš i ako nema hitnih inervencija obrade te da ne dolaziš radnim danom kada su velike gužve.

      25. 6. 2013,   12:24
    • jagoda-šlag...U Njemackoj,bi te u cudu pogledali,objasnili ti da nemas sta raditi na hitnoj zbog vadjenja konaca i da je to posao tvog kucnog doktora ili kirurga koji te operirao. Ako bi bas inzistirao da ostanes,spremili bi te u cekaonicu gdje bi ti rogovi narasli cekajuci da dodjes na red. Ne, jer te oni zele kazniti cekanjem,vec bi na red dosao tek kad se napravi rupa,da nema drugih hitnijih pacijenata a to je skoro pa nikad!

      25. 6. 2013,   13:42
  • ...može, ali neka mi onda vrate sve novce koje mi od plaće odbijaju za HZZO, sve uplaćeno od dopunskog zdravstvenog i pored svega toga kad dođem u ljekarnu podignit neki lijek uvijek mi uzmu neku paru jer "baš taj" lijek nije više na listi! Sramota,.. SRAMITE SE!!!

    24. 6. 2013,   13:17
    • Točno.Za koji k... plaćamo to svaki mjesec i još i dopunsko,a velikoj većini ljudi hitna u životu nikad i ne zatreba

      24. 6. 2013,   13:25
    • Taman sam to htio napisat, koje doprinose izdvajamo iz plaće i na to još dopunsko koje je obično punjenje proračuna a za neadekvatnu uslugu. Neka nam daju te novce na ruke pa ćemo ići k privatnicima koji te drže ko kap vode na dlanu...sramota

      24. 6. 2013,   13:29
    • stenjemo pod njihovih 25%PDV-a, plaćamo skoro naj skuplje gorivo u europi, hrana nam je 30% skuplja nego u europi, šesta smo najskuplja zemlja u svijetu po režijama, a oni lagano troše 40mil. na mobitele, na stotine tisuća kuna na cvijeće, na obnove voznih parkova miljone bacaju.., a meni ćeš sad i hitnu naplaćivat,.. E NEĆEŠ!!!

      24. 6. 2013,   13:36
    • odbijaju ti od plaće, , da bi imao osiguranje, to jest da ne plaćaš usluge hitne. da ti treba hitna, ne bi ništa platio, nego bi doktor pogledao u cjenik i zapisao sve što ti je radio i onda to slao HZZO-u koji to financira. HZZO plaća, NE TI!!!

      24. 6. 2013,   14:05
    • Neznam čiji si doušnik ali pišeš gluposti. Ovaj cjenik ti je za ono kaj se plača iz đepa.Bio sam neki dan u Zd pa znam kako su me lijepo oženili i još se načekaš ko kreten jer su u ovoj državi svi kriminalci u prednosti pred normalnim ljudima.Dođu policajci sa nekim kriminalcem u lisicama i naravno,oni ulaze odmah unutra sa njim a obične budale nek čekaju satima.Za pola minute pregleda mi uzmu 180kn,pa idi 3km dalje u bolnicu na vađenje krvi gdje ti uzmu 50kn.Bio sam tako od 7,30h do 15h .Naravno nisam iz Zadra da mogu svojem liječniku pa nisam imao izbora.

      24. 6. 2013,   14:23
    • hiro69 ... ne prodaj muda pod bubrege. 100% znam da je to tako s naplaćivanjem. zbog čega si bio? jesi bio hitnoća? reci iskreno pa ćemo vidjet. iznos od 180 kn je premalen iznos da bi bio hitnoća.

      24. 6. 2013,   14:36
    • @triangle Pa točno tvoj komentar opisuje problem. Nažalost, većina komentatora ovdje su budale koje ne shvaćaju. Ako većini ljudi hitna nikad ne treba kako to da stalno rade, stalno imaju posla i nikad nema dovoljno timova???? Zato jer ljudi zovu hitnu za pizdarije, za prišt na nosu, za prijevoz umjesto taxi-ja.. itd. Tome se želi stati na kraj s ovim cjenikom.

      24. 6. 2013,   14:39
    • @hostzg OK,slažem se da bi gluposti trebalo naplaćivati,ali kako se tu uklapa reanimacija?

      24. 6. 2013,   14:56
    • @triangle ... čitaš li ti ili selektivno upijaš informacije koje ti odgovaraju? reanimacija se NIKOME NE NAPLAĆUJE!!! reanimacija je na cjeniku zato da kada dođe do reanimacije, liječnik može staviti u opis slučaja da je radio reanimaciju. i onda to fakturira HZZO-u, koji financijski pokriva sve troškove. reanimaciju nećeš platiti ti ni tvoja obitelj. sve stavke cjenika su na cjeniku samo zato da se poslije mogu potraživati sredstva od HZZO-a što se tiče stranca, iz humanih i moralnih razloga se neće naplatiti obitelji. već se isto to bilježi i šalje HZZO-u. usluge plaćaju stranci. primjerice dođe englez jer je pao na desnu ruku i jako ga boli. pregledaš ga = 300 kn, daš mu injekciju u dupe = 60 kn, mjeriš mu tlak = 25 kn. i onda on plati 385 kn i doma u engleskoj dobije novac natrag. dok određeni stranci ne plaćaju kao ni mi, jer njihove države imaju ugovor, konvenciju (kako god hoćeš) s RH.

      24. 6. 2013,   15:00
    • @dousnik,ja se nadam da je ovo kak si ti to shvatio,a ne mi ostali,ali daj mi onda objasni dvije stvari-1.kaj nas briga za njihove interne stvari i naplaćivanja da bi mi trebali kao osiguranici imati detaljan uvid u to i čak cjenik i 2.zakaj se spminje da je to u slučaju ako nije hitno?

      24. 6. 2013,   15:08
    • @triangle nisam ja to tako shvatio nego ti je to tako :D ... radim u hitnoj evo ti odgovori: 1) pa znam da vas nije briga za cjenik. ali pogledaj malo tko ga je dao u javnost. nisu liječnici ni sestre ni vozači hitnih. već index i ostale novine. zašto? iskreno ne znam. ali samo dižu neke tenzije jer ni ne objasne o čemu se radi. 2) time misle da kad netko dođe do ispostave hitne pomoći s grloboljom od prekjučer ili kašljem od prošlog mjeseca zaslužuje da mu se naplati, bio on naš ili stranac. jer zasada niti jednom našem čovjeku se ništa ne naplaćuje. NIKAD! to je zato što svi dajemo iz plaća za zdravstveno osiguranje, a naše zdravstvoj je dostupno svima. što se tiče turista, neki plaćaju pa onda dobiju povrat novca, dok drugi samo ispune izvješće i niš ne plate jer njihove države s našom imaju dogovor. što se tiče hitnoća naravno da se nikad neće nikome naplatiti, npr prometna ili reanimacija. cjenik služi da se mogu potraživati novci ovisno o slučaju. kužiš? ako imaš reanimaciju tražiš od HZZO-a 1000 kn, a ako imaš prijelom ruke onda cca 300-4000.. napamet sad govorim. ovo što je sad po novinama je dezinformiranje. poanta svega je da bi se judima koji dolaze radi gluposti trebalo naplatiti, neovisno bili naši ili iz inozemstva.

      24. 6. 2013,   15:29
    • A dobro onda,zahvaljujem na iscrpnom odgovoru i jedino kaj još mogu reći je da bolje da si ti pisao tu objavu za javnost,jer ovo ispada totalno zbunjujuće,ako ne i skroz nepotrebno osim podatka koja bi cijena bila ako iz gluposti ideš zvati hitnu,za nas čak nije ni bitan podatak koliko će to naplatit nekom strancu.Sve u svemu glupost i nerviranje naroda kojem je dosta da plaća i udisanje zraka

      24. 6. 2013,   15:40
    • @triangle gle, govorim ono što znam i ono što su činjenice. ako, ne dao bog, tebi ili tvojoj obitelji zatreba hitna, nećeš morati ništa platiti, to je suština svega.

      24. 6. 2013,   15:42
    • @doušnik, da, da, naš čovjek ne plača hitnu osim ako ima toliko sreće u nesreći da mu hitna uopće dođe. svaka čast ljudima u hitnoj i doktorima opčenito koji to jesu , ali naletit na prave je rijetkost. prije godinu i pol hitna nikako nije htjela doći, poklapali su mi slušalicu, a mlad čovjek je iz minute u minutu nestajao doslovno pred mojim očima i očima dijeteta. doktor koji je bahato vikao na telefon , pokušavao me uvjeriti da sam paničarka ,da se radi o običnoj gripi i da oni dolaze samo kroničnim starijim bolesnicima doma. ponovo sam zvala i rekla kako se radi o starijem dedi sa srčanim problemima na šta mi je isti rekao kako dolaze samo mlađim hitnim slučajevima i poklopio. ne znam iz kojeg pokušaja sam dobila opet hitnu i šta se dešavalo,a bilo je jako neugodno, ne bih previše...tek kad sam zaprijetila jer osoba od 38 godina mi je umirala pred očima, udostoio se blažim tonom reći pa dajte ga onda taksijem dovedite...kako? kako kad ga ne mogu taknuti jer radilo se o sepsi, teškoj upali pluča i upaljenoj gnjojnoj podrebrici. zar bi se ja sa govnima prepucavala da je bilo moguće da sama sve obavim?!-sigurno nebi dragocijene minute gubila sa hitnom....napokon su se pojavili i iznili ga na nosilima,a na pitanje o gripi bio je muk. preko mjesec dana od čega 17 na intezivnoj internoj skrbi je bio, jedva preživio zahvaljujući doktoru koji se pojavio kao čudnom i požurio proces. nije to samo moj slučaj, ljudi su ogorčeni i jasno je meni da ti svoje braniš pa sad novinari napuhavaju. ipak, debelo si u krivu, a da na pemet recitiraš cijenik, vidim, ide ti,ali nemoj ljude vrjeđati!

      25. 6. 2013,   09:37
    • @termadulu oprostite, ali kakve veze vađ slučaj ima s naplaćivanjem? svi razgovori se snimaju, stoga ste mogli prijaviti liječnika i onda bi inspekcija ili sud dobili na uvid snimku i kaznili ga. ja ne branim svoje, nego govorim istinu oko ove halabuke. ajmo ponovo: DRŽAVLJANIMA REPUBLIKE HRVATSKE KOJI SU ZDRAVSTVENO OSIGURANI, A TO SMO SVI MI, NE NAPLAĆUJE SE NIKAKVA MEDICINSKA USLUGA, POGOTOVO OD STRANE EKIPA HITNE POMOĆI. zašto se čudiš što znam cjenik?? pa to mi je posao da ga znam kako bih mogao neosiguranim strancima naplatiti uslugu. i onda oni u svojoj državi dobiju povrat novaca od svog osiguranja. i naravno da nećemo nikad naplatiti reanimaciju ili bilo koji životno ugrožavajući slučaj. našim ljudima nikad nisam niti ću naplatiti, pa čak kad dođu u ponoć jer kašlju već 5 dana. ajde reci iskreno sad kad sam ti rekao da se našim ljudima ne naplaćuju, da li novinari napuhuju? ha???? ako ne vjeruješ, zovi HZZO ili čitaj zakon o zdravstvenom osiguranju. ložiš se kao većina na dezinformacije umjesto da provjerite o čemu se radi. sramota!!

      26. 6. 2013,   13:17
  • Gotovo je , . pocetak raspada sistema , . . . i ko je taj koji ce reci jeli bilo hitno ili nije ?

    24. 6. 2013,   13:16
    • Lokalni potkupljivi doktor

      24. 6. 2013,   13:38
    • ajde ne.... dobro se zna što je hitno a što ne... propisano je ne na jednom mjestu

      24. 6. 2013,   14:38
    • I mene to zanima! Mislim da je u ovom svemu to najveće pitanje. Kada se neka starija osoba osjeća loše po vrućinama, kako je ona ocijeniti koliko je to opasno? Može biti da je dehidrirala, a može dobiti srčani (nisam doktor, samo dajem primjer). Tko će biti kriv? nestručna osoba koja od penzije ne može izdvojiti da pozove hitnu?

      24. 6. 2013,   15:00
    • @hostzg, vidim ja da si uporan u svom naumu da nam kažeš da se zna što je hitno a što ne! Pa daj nam objasni što je hitno!? Ovo je ko s policijom, jedan će na licu mjesta procijeniti što prekršaj a što ne, tj. što je hitno a što ne. Pa po ovom cjeniku bi meni naplatili što su došli po mene dok sam imala bubrežne napadaje, pa onda ide pregled liječnika, snimanje UZVom i rentgenom, pa infuzija jer sam imala temperaturu 39, pa nešto protiv bolova koji su btw nesnošljivi, pa vađenje krvi i još plus dežurstvo tima. I kad to sve zbrojiš, bez obzira na moje dopunsko koje imam ja bi s hitne izašla s računom od skoro 2000-3000 kuna!!!! Ili sam ja ipak sve krivo skužila! Naravno da mnogi zbog gluposti zovu, a to su najčešće stari ljudi kojima je dosdno doma pa kad se udari u mali prst zove hitnu!

      25. 6. 2013,   12:04
    • @Sara, baš to. Oni kojima je stvarno slabo neće više ni zvati hitnu zbog bojazni od računa, i kad i ako netko umre ne daj Bože, ko će odgovarati za to!?? Nitko jer ko mu kriv što nije hitnu zvao!

      25. 6. 2013,   12:09
    • Ako imate starije i bolesne osobe u svojim obiteljima,necete cekati da padaju pa onda zvati hitnu. Vasa obaveza je da ih podsjecate da dovoljno piju,cak i prisiljavat na pice pod vasim nadzorom,jer starije osobe cesto ne osjecaju zedj. U danim velikih vrucina,manje-vise je normalno da se lose osjecamo. Ako je doslo do situacije da se starija a i neka druga osoba odjednom los eosjeca,nema panike! Oslobodite je suvisne odjece,napraviti propuh,dati joj da pije,ako nije dijabeticar,staviti secera u vodu,hladne obloge na celo,podici noge iznad nivoa tijela....Dnevno je tisucama ljudi,slabo,preznojavaju se,povrsno disu...a nije u pitanju niti srcani,niti sta drugo ozbiljnije. Srcani se ne moze sakriti pod te navedene simptome.

      25. 6. 2013,   14:04
    • Mariela...jel to znači da za stare nije hitna....pa nisam doktor da znam KAD je hitno...ili samo kad ga sunce satre...a po zimi...kad se padne i prebije noga,ruka,kičma...najbolje doći sutradan sa biciklom.... Ionako im se plaća vozilo..oprema, a doktori i ekipa su 8 sati NA POSLU,a ne da igraju šah i rješavaju križaljke...

      26. 6. 2013,   00:17
  • sram me i čitati ovo........

    24. 6. 2013,   13:17
    • ma i mene

      24. 6. 2013,   13:53
    • Mene je sram što postoje tako naivni ljudi poput vas dvoje. Hitne i spasilačke ekipe svuda u svijetu imaju cjenike kako ih turisti ne bi iskorištavali. Kad se u medijima pojavi vijest da je na spašavanje turista i na liječenje potrošeno toliko i toliko, svi vi počnete kenjkat kako je sramota da to moraju plaćati hrv. porezni obveznici, a sad kad se tome želi stati na kraj, opet ne valja?!

      24. 6. 2013,   14:37
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      24. 6. 2013,   16:36
    • general, ne vrijeđaj ljude jer ovdje je riječ o hitnoj globalno. dobro smo upoznati koliko je hitna funkcionalna tokom čitave godine ,a o ovom ljetnom cjeniku ljudi ne "kenjaju" već se zgražavaju nelogičnim cakama.

      25. 6. 2013,   09:46
  • čemu onda služi zdravstveno osiguranje??? :O

    24. 6. 2013,   13:18
  • Tako sam i ja nekidan završila na hitnoj u 2 po noći, dečko je otišao po hitnu ja se ne mogu ustati iz kreveta koliko mi je bilo slabo, auto nemamo, bolnica je nekoliko kilometara udaljena, novaca za taksi nemamo i što smo trebali? I počeo je lik u kolima prigovarati, i kao za nazad si zovite taksi bla bla na što je moj dečko samo odbrusio ja znam zašto sam vas zvao ... Sramota za jednu državu da ako nemaš novaca možeš umrijeti i nikoga nije briga ....

    24. 6. 2013,   13:18
    • Ima dečko prijatelja koji ima auto? Ako je nekom slabo ili mučnina to ipak nije posao za hitnu. Za to vrijeme netko može umirati od srčanog ili obilno krvariti a neće biti slobodnih vozila jer oni voze nekog tko nema auto. Ruku na srce, ali hitna nije taksi.

      24. 6. 2013,   13:27
    • Studiramo u drugom gradu, ne poznamo skoro nikoga, uostalom da ima netko auto ne bih zvali hitnu ... Nije mi bilo samo slabo, bilo je puno gore a uz to imam kroničnu bolest koja se nije smirivala ni uz lijek, tako da nije bila glupost jer su me uspjeli smiriti tek oko 5 ujutro ... Ali zanimljivo je to kako se kvalificira što je hitno a što ne, i za što služi hitna, kako su oni napravili podjelu tako sada radiš i ti a ni ne znaš što je bilo ... Hitna je tu da pomogne osobi kojoj je pozlilo, a ne da odlučuje kome je više pozlilo ...

      24. 6. 2013,   13:35
    • @zoki, kako ti znaš da to nije moglo biti hitno stanje? i slabost i mučnina mogu biti simptomi ozbiljnog stanja.

      24. 6. 2013,   13:37
    • Ako ženi nije bilo dobro onda joj nije bilo dobro, i hitna je valjda tu da ordinira i da ju pregleda liječnik koji će ustanoviti što je i dati propisnu terapiju, lijek! Sada ispada da hitnu možeš zvati samo kada ti treba reanimacija koju će naplatiti 1000 kuna.

      24. 6. 2013,   13:38
    • @zoki67,meni je prije 2 g.bilo tako slabo da sam se jedva jedvice spustila s kata kuće u prizemlje da se oni ne moraju penjati na kat,imam i auto i novac za taxy ali jednostavno to je nešto kad se ne možeš kretati ,a kamoli da onda još sjedim u nekoj čekaonici satima,jer to tako ide,i smatram da je to bio baš pravi trenutak da zovem hitnu,do sad prvi i posljednji put u životu i opet bi to napravila jer 20g nisam bila kod socijalnog doktora ni zubara ni ginekologa,samo privatno,a imam i zdravstveno i dopunsko

      24. 6. 2013,   13:45
    • Nije da se opravdavam, ali kada ne možeš prestati povračati već umireš od bolova i grčeva u trbuhu, od 20h pa do 1 h si popio tri tablete za temperaturu a ona samo raste, kada već polako padaš u nesvjest i počnu ti trnuti ruke i noge, kada ti se glava rasdpada od bolova, a uz ti asmatičar i guši te a ventolin ne djeluje, onda po tome sjedi u taksi i plati sa x-icom jer tebi nije ništa, ne treba ti reanimacija pa nisi hitan xd ... Da napomenem da su u hitnoj odnosili super prema meni i nitko me nije pitao što radiš tu, nego su rekli zašto nisam došla ranije da to baš nije za čekanje ...

      24. 6. 2013,   13:48
    • Ovo mi upada u oci; "za nazad si zovite taksi ". Zar u Hravtskoj hitna pacijenta vozi nazad doma?

      24. 6. 2013,   13:49
    • anita_ @ Hitna nije tu da vozi svakog bolesnika u bolnicu! Svakom tko je bolestan nije dobro ali to nije razlog da se zove hitna. Hitna se zove kada je čovjeku život u opasnosti a ne kada slomi ruku ili nogu. Onda se čudimo kada kažu nema vozila na raspolaganju. Znam da ljudi dolaze na hitnu u noći radi banalnih stvari, i samo stvaraju nepotrebnu gužvu, a to isto su mogli obaviti drugi dan u ambulanti na redovnom pregledu. Ali tamo treba malo više čekati. Zato treba dobro promisliti prije nego se pozove hitna jer će baš to vozilo možda biti potrebno nečijem umiručem djetetu a neće ga moći dobiti.

      24. 6. 2013,   13:50
    • Čekaj malo, ti si htjela da te oni i natrag doma voze? E pa zbilja svašta! I onda se čudimo kada zbog takvih, kao što si ti, uvedu plaćanje!!! Pa nije ti hitna taxi služba!

      24. 6. 2013,   13:51
    • Ne, niste me skužili, oni su negodovali što smo ih očito probudili pa su ljuto procjedili neka si nazad zovemo taksi ... Kao što rekoh da sam imala mogućnosti ne bih ni za tamo zvala ...

      24. 6. 2013,   13:55
    • Ako oni iz prakse ne znaju da pacijenti traze tu voznju nazad doma,od kud im to da komentiraju?

      24. 6. 2013,   13:58
    • Ne znam, ovo mi je prvi puta u životu da su me vozili i nadam se zadnji ... Niti bih mi palo na pamet da ih pitam da me voze nazad, nekako bih se snašla, ali stvarno sam ostala iznenađena i ja, što ti kažeš vjerovatno ima onih koji misle da je hitna taksi pa su nam to odmah dali do znanja ....

      24. 6. 2013,   14:02
    • Ali opet ako je nekima hitna taksi, nije reanimacija krema protiv uboda insekata ...

      24. 6. 2013,   14:03
    • oprosti, ali kakve veze ima tvoj slučaj s plaćanjem usluga? postupanje djelatnika hitne nije bilo u redu.

      24. 6. 2013,   14:10
    • ne dao ti bog zoki 67 da nezgodno slomiš ruku ili nogu pa da te prijatelj vozi autom ... nije jamstvo dakako ni da hitna ili neki liječnik u nizu neće dodatno shebat stvar, no ipak su šanse možda manje ...

      24. 6. 2013,   15:00
    • Al najbolji su mi ovi što se bune protiv plačanja, a sa druge strane sami određuju što je hitno a što ne ... I samo povračanje npr. može biti znak opasne bolesti, i po tome svi koji povračaju ne trebaju na hitnu a možda imaju menigitis npr. ... Po ovome cjeniku se plača i reanimacija, halo, o čemu mi pričamo onda po tome to nije hitna pomoć nego hitna usluga ...

      24. 6. 2013,   15:09
    • valuta @ Meni je prije dvije godine stroj stisnuo šaku lijeve ruke, slomio prste, izgledali su kao kada staneš na bananu, nokti poisoadali odmah. Nisam zvao hitnu, nego su mi doma to previli i žena me odvezla u ambulantu gdje su mi to malo sanirali i dali uputnicu te me žena vozila na hitnu u Zagreb. Tamo su to operirali i šivali. Ne trebam govoriti kako je to boljelo, ali od toga se ne umire, niti bi me manje boljelo da sam zvao hitnu. Isto me malo nesvjestica lovila od šoka, dok nisam došao k sebi. Hvala Bogu šaka je dobro i čak mogu prstima opet čačkati po nosu;) Uopće mi nije ni palo na pamet da zovem hitnu!!

      24. 6. 2013,   15:48
    • @ zoki67 . hvala Bogu netko normalan, čini mi se da ovdje svi misle da se za svaki k***c hitna zove! Moje dijete je imalo meningitis (netko je spominjao), pa sam ga sama u bolnicu vozila. Hitna se zove kada je ugrožen život ili postoji opasnost da se stanje nepovratno pogorša. Npr. mama mi je pala i slomila vrat, odmah smo vidjeli u čemu je stvar i zvali Hitnu, oni su je stručno imobilizirali i odveli, a mi za njima autom. Oprostite, ali Hitna se zbilja ne zove ako "vam nije dobro" ili vam je "slabo".

      24. 6. 2013,   15:55
    • samo kažem da tvoja izjava "Ako je nekom slabo ili mučnina to ipak nije posao za hitnu" uopće ne mora biti točna. Jer i to mogu biti simptomi ozbiljnog stanja. Dakle, prebrzo si zaključio da je bezveze zvala hitnu. Pritom uopće ne sporim da neki radi banalnih stvari zovu hitnu i to jeste problem.

      24. 6. 2013,   15:58
    • @ b0b0 - naavno da slabost i mučnina mogu biti simptom nečeg ozbijnoga, ali onda odeš u ambulantu. Ozbiljno i hitno nije jedno te isto!

      24. 6. 2013,   16:10
    • koja to ambulanta radi u 2 sata u noći? :D možda sam ja stvarno slabo upućen u trenutnu situaciju.

      24. 6. 2013,   16:12
    • ... U svakom slučaju ja drugog izbora nisam imala, vrlo dobro poznam sebe i znam kada je vrijeme da reagiram i da nisam ne bih dobro završila, to nije bila mučnina pa eto iz hira zovem hitnu ... A taj lik što je prigovorio od srca mu želim da se ne nađe u istoj situaciji, jer njegova plača ide iz mog džepa, ja plačam zdravstveno, i oni su tu radi mene a ne ja radi njih i ako je meni, tebi ili njemu loše oni su tu da pomognu, uostalom da mi nije bilo toliko loše dali bi mi lijek na licu mjesta i otišli ne bih ležala u bolnici ...

      24. 6. 2013,   16:14
    • Naravno da odeš u ambulantu svome liječniku, ali gdje da odem kada nisam u svome gradu nemam svoga liječnika tu i 2 sata poslje ponoći je? Nemaš auto, nemaš para, nemaš frenda koji ima auto ... Najbolje da sam vas pitala za savjet jer vidim da ste prepametni ...

      24. 6. 2013,   16:16
    • Gle, prvo i osnovno, ti uopće nisi rekla što ti je bilo, a da bi se moglo zaključiti da si opravdano zvala hitnu. Ako ti je slabo i nije ti dobro, čekaš do jutra a ideš doktoru ili sjedneš na taxi ili javni prijevoz. Ja po ničemu nisam mogla zaključiti da je kod tebe bilo pitanju nešto hitno. Dapače, jednom kažeš da su ti rekli da si za doma zoveš taxi, a drugi puta da si ostala u bolnici. Pa daj se odluči više!

      24. 6. 2013,   16:38
    • Pa kao što rekoh da nije bilo hitno ne bih me zadržali na daljnjem liječenju nego bi mi spičili injekciju i poslali doma ... Jel ti ne znaš čitati? Lijepo sam napisala što je i kako je bilo ...

      24. 6. 2013,   16:43
    • b0b0 @ Svaka ambulanta ima dežurnog doktora preko noći. Ako ti nije dobro odi u ambulantu doktor će procijeniti što će dalje sa tobom i dali je potrebna hitna medicinska pomoć u bolnici ili će ti on moći pomoći. Ne treba odmah zvati vozilo hitne sa kojim ide doktor i medicinska sestra, jer njihovu pomoć možda trebaju drugi koji se nalaze u situacijama opasnim po život. Valjda svatko zna procijeniti jel mu je duša na jeziku ili samo trpi jake bolove.

      24. 6. 2013,   16:47
    • Đavolji odvjetnik @ I radi napadaja slijepog crijeva ili žući ćeš ostati u bolnici i vjerojatno če te operirati, ali to nije razlog da moraš zvati vozilo hitne sa doktorom da te vozi u bolnicu. I od toga se može umrijeti no ne baš za pola sata ili sat.

      24. 6. 2013,   16:52
    • Kao što rekoh idući puta ću vas pitati za savjet jer vidim da se okupilo stručno osoblje, sve silni doktori oko mene :p ...

      24. 6. 2013,   17:23
    • Gle "odvjetnice", ja ne samo da znam čitati, nego i pisati (što se za tebe, iako kažeš da studiraš, ne bi baš reklo). Nisi rekla od čega ti je bilo slabo, pa se možemo prepucavati d sutra. Kaj se toga tiče, mogla si se napit ko živina i zadržali bi te u bolnici i isprali ti želudac, što ne znači da se zbog toga zove hitna. I kako ti to studiraš u drugom gradu, a tamo nemaš svog doktora? A kome onda ideš, kada ti treba? Zoveš hitnu?

      24. 6. 2013,   17:29
    • Đavolji odvjetnik @ Eto odmah ćemo izvući zaključak! Ako ti se hitna medicinska pomoć pružala u samom vozilu do bolnice opravdano si zvala, a ako ne, trebala si sama pronaći prijevoz do bolnice. Ta vozila su upravo i namijenjena za pružanje hitne medicinske pomoći u samom transportu i spašavanju života onima kojima život visi o koncu, a ne za prijevoz bolesnika.

      24. 6. 2013,   17:34
    • Bila je neka bakterija u pitanju, ne znam napamet ... A tko da mi pruži pomoć kada je bio samo vozač i tehničar, uostalo za što da mi pruže pomoć kada ni ja ni oni ne znaju što mi je ... Može ti biti pozliti kao meni i od pokvarene hrane i od slijepog crijeva, jedino što su mi mogli dati je ventolin ali njega sam već uzela prije dolaska hitne mada nije pomogao ... Uostalom, zašto se ja vama opravdavam? Ovdje je tema toliko besmislena kao i vaša pitanja, ja sam samo napisala svoje iskustvo i bezobrazluk koji sam doživjela od strane vozača i tehničara a ne od doktora koji je rekao da sam trebala odmah doći i da su posljedice mogle biti puno gore ....

      24. 6. 2013,   17:41
    • Ventolin se daje astmatičarima, zašto si to uzimala, ako ti je bilo loše (od bakterije, pretpostavljam, na želucu)???

      24. 6. 2013,   17:45
    • zoki67 @ Naravno da si trebala doći u bolnicu ali ne vozilom hitne. Dobro da nisi zvala vatrogasce da te prebace, zato su i negodovali jer su vidjeli da to nije slučaj za prijevoz vozilom hitne medicinske pomoći.

      24. 6. 2013,   17:46
    • Sova, vidim koliko čitaš ... Asmatičar sam, uz sve ostalo uhvatila me i astma koja se nije smirivala ni uz ventolin ... Ok, ajde neka bude po vašem, kako sam ja onda trebala na hitnu doći po vašem mišljenju? S tim da javnog prijevoza nemamo, auto nemamo, imalo smo nekih 20-ak kuna i znamo da to nije dosta za taksi ... Što sam ja trebala napraviti?

      24. 6. 2013,   18:16
    • Oprosti, ali u kojem ti to gradu studiraš, koji nema javnog prijevoza?

      24. 6. 2013,   18:30
    • O majko mila, pa nisu svi faksovi u Zagrebu, Splitu i sl. postoje i manji gradovi sa vele ili sveučilištima ...

      24. 6. 2013,   18:38
    • Đavolji odvjetnik @ Bem mu miša, pa imaš valjda koju kolegicu ili dečko prijatelja koji imaju auto, ili zamoliti nekog od njihovih roditelja, vjerojatno ti bi svi pomogli i ne bi bilo nikakvih problema. Pa u pitanju je prijevoz do doktora a ne na rođendan.

      24. 6. 2013,   18:51
    • Žalosna sova i zoki67 strasni ste:-))). Ubili ste curu u pojam,Ima cura sad jedno iskustvo vise provozala se hitnom, uvidila da joj ni hitna nije od pomoci bila...stas od hitne kad u njoj nema doktora?...u tom slucaju je hitna u sluzbi taxia. Hvala Bogu pa ta kola nisu bila potrebna negdje drugo,gdje je bas hitno.To sto su joj na telefon rekli da nije potrebna hitna intervencija,njen mladic nije uvazio vec je inzistirao da dodju,...ali ako ce iskreno,nakon svega moze priznati da ta akcija nije bila potrebna.

      24. 6. 2013,   18:59
    • Zoki da sam imala zvala bih ... Već sam nekoliko puta napisala da sam imala drugu opciju izabrala bih nju, ali nisam imala, i nije bila zezancija i nije u redu takvo ponašanje tehničara prema meni jer hitna je tu da pomogne i točka ....

      24. 6. 2013,   19:00
    • A jesi tvrdoglava! :))))) Hitna je da pomogne ako netko ima infarkt, moždani udar, cirkular ti odreže ruku, dečko te razvali peglom po glavi, dijete ti popije kiselinu, kajjaznam, ali NE ako imaš bakteriju, od koje ti je muka! Mogu shvatiti ako si astmatičarka, da te uhvatila panika, ali generalno nisi bila u pravu. Činjenica, nisu niti oni trebali biti bezobrazni, ali probaj i ti njih shvatiti. Ljudi ih zovu zbog pizdarija.

      24. 6. 2013,   23:06
    • a kako bi ona mogla znati da je bakterija u pitanju?? spominješ moždani udar? koji su simptomi moždanog? ona je nabrojala trnce u rukama i nogama, glavobolju, nesvjesticu, povraćanje ... dakle,između bezbroj mogućnosti mogao je biti i moždani udar.

      24. 6. 2013,   23:18
    • bobo, ne vrijedi, i ja to uporno govorim ...

      24. 6. 2013,   23:27
    • b0b0 @ Simptomi moždanog su ti da čovjek počne govoriti kao da je pijan (zapliće mu se jezik), oduzme mu se jedna strana tijela. A kod teškog udara se sruši kao i kod zastoja srca. Moj otac je nažalost umro od moždanog pa eto znam. To se odmah primjeti. Dok ti kašlješ, povraćaš, imaš proljev ne možeš umrijeti u sekundi, no kod doktora treba otići.

      25. 6. 2013,   00:14
    • Zoki, moja baka je imala moždani samo je povračala, vrtjelo joj se i to je to ... Nismo svi jednaki ...

      25. 6. 2013,   01:09
    • Cura je zvala hitnu jer nije imala kako doći i u čemu je fucking problem? Nitko od nas ovdje nije doktor pa da zna što mu je kada mu pozli. Baš vi koji trabunjate tu da nije trebala zvati hitnu već valjda propješačit kilometre do bolnice bi ju prvi zvali čim vam dođe slabo. Kad mi neće biti dobro zvat ću je, kome krivo- kome pravo ne zanima me.

      25. 6. 2013,   08:35
    • zoki, pa šta onda da čovjek ima i pet auta ? šta ako bolesnika kojemu je loše ne može odnjeti u auto? nasvu sreću iz tvojeg pisanja vidim kako nisi bio u toj nezavidnoj okolnosti jer kad nekom pozli, a ti ga ne možeš pipnuti, bolesnik sam ne može ništa osim eventualno jaukati pa pasti u komu, kako ćeš tako unesrećenom sam pomoći?- nikako! -zato baš postoju hitne jer imaju mobilne ležajeve, stolice, aparate za reanimaciju i tako dalje. njihova je dužnost da se ne bahate nego da krenu na teren. tek ako se netko zeza, tek onda ga se kažnjava i to rapidno,a da se baš svi zezaju sa tim- teško....

      25. 6. 2013,   09:56
    • opet 24 sata i ovi ludi komentari!!ljudi moji naplacuje se ako nemate zdravstveno osiguranje koje bi trebali imati cak i oni koji ne rade tj.na burzi su na socijali i kako to vec ide.Ima 1000 ljudi koji svaki dan dolaze na hitnu po gluposti,recepte ,ispiranje uha i banalne gluposti,stvaraju guzve,dodatno utjecu na trijaze i jos uz to vrijedjaju kako su oni hitni i kako njihov doktor ne radi a taj problem imaju vec tjedan dana ali danas su dosli jer im se neda cekat kod svog doktora ili eto,imaju vremena i takvima se ima zasto naplatit.Ljudi ajmo se skulirat i ne dolazit na hitnu zbog gluposti jer se desi da stradaju kljudi koji IMAJU RAZLOG da zovu HITNU pomoc.

      25. 6. 2013,   10:12
    • Imaš pravo Đavolja odvjetnice ne trebaš se nikom opravdavati,razumijem o ćemu pišeš,tko može razumjeti ,razumjet će ,a tko ne može ili ne želi,ne treba te sekirati,bitno da je sve dobro završilo.Pametovanja je bilo i bit će,zbog pametnih mislioca ljudi umiru u čekaonicama na hitnom prijemu u bolnicama.Nadam se da nisam previše griješila i pisanju jer imamo dežurnog lektora.

      25. 6. 2013,   11:42
    • Hvala na razumijevanju, sada kad razmišljam opet bih pozvala hitnu i sva sreća da jesam jer moglo je svakako završiti, uostalom za čega plačam zdravstveno? Da, kasnije sam i ja pročitala da se to naplačuje samo za ove bez zdravstvenog i sl., ali opet, poznavajući naš sistem da pozli tebi sa zdravstvenim i njemu bez što mislite oko koga bih letjeli a koga bih šviknuli u sobu i skopčali na fiziološku? Ako me razumijete .... Po meni je suludo da se reanimacija plača pa imali mi zdravstveno ili ne, u pitanju je nečiji život ...

      25. 6. 2013,   12:12
    • Drži se ti meni ,i ako se osjetiš životno ugrožena zovi hitnu,nije lako biti daleko od bližnjih , prepušten sam sebi ,bez novaca u đepu,ti i bez drugih smetnji imaš konstantni zdrastveni problem s kojm se moraš nositi i truditi se normalno funkcionirati,i koji se s uzbuđivanjem može pogoršati,zato ćuvaj mi se,i uspješno studiranje ti želim.

      25. 6. 2013,   12:20
    • Tipični relikt socijalističkog razmišljanja.....Odi bilo gdje van, sruši se na cesti, pa gledaj što će biti. Doći će ti hitna, pružiti pomoć, a kasnije ćeš Bogu plakat što si se srušila, kada ti ispostave račun.Bitno da ti razmišljaš na što TI imaš pravo, jer TI plaćaš zdravstveno. Uostalom, ako studiraš, onda ne plaćaš, pa nemoj lagati. I daj se više nauči pisati - u hrvatskom jeziku postoji Č i Ć - to su dva različita slova! Muka mi je više od ovakvih alapača, koje traže svoja prava....

      25. 6. 2013,   12:24
    • Hvala miki, također sve najbolje želim :)

      25. 6. 2013,   12:30
    • ... I meni je muka od ovakvih koji samo znaju pametovati, a tri čiste u glavi nemaju, pa na kraju u nedostatku argumenata ispravljaju pravopis i počnu sa vrijeđanjem .... :) ...

      25. 6. 2013,   12:30
    • cinjenica je da vise od pola vas nezna o cemu pise,ali pametuje. iz iskustva znam da ljudi koji stvarno,ali stvarno trebaju hitnu pomoc su obicno najtisi jer oni od bolova ne mogu da vicu i sepure se kao ostali nehitni slucajevi koji misle da imaju prednost pred svima ostalim ljudima. nitko kome je spasen zivot ne ostavlja ovakve komentare jer znaju zbog cega. komentare ostavljaju ovakvi koji bez problema pisu simptome tu... ne razumijem sto ti hoces? nisi bila hitan slucaj,a ipak su te prevezli do bolnice. u cemu je problem? i shvati da se reanimacija i SVAKI izlazak hitne naplacuje iz hzzo-a kojeg SVI placamo! a u vezi tvojeg komentara da kome bi se prije pomoglo,onima sa zdravstvenim ili bez...sta ti mislis da imamo senzore na ocima ili da to svakome pise na celu??

      25. 6. 2013,   12:45
    • Dijete drago đavolje, TI ne daješ nikakve argumente, hotimično "prešućuješ" ono što ti ne paše i hvataš se za detalje. Nisi bila hitan slučaj i budi sretna što ti nisu naplatili. Zdravstveno ne plaćaš, plaćamo ga mi koji radimo za tebe, zato ne galami i ne traži kruha nad pogačom. A umjesto da cijeniš što te roditelji školuju i izdvajaju novce za to, ti se navodno već na fakultetu, još nisi naučila pravopisu. Žalosno. Zbog takvih kao ti je, možda, neko dijete ostalo bez pomoći.

      25. 6. 2013,   13:21
    • Mene jako cudi,ovo razmisljanje vecine da se sve mora sad i odmah i to stalno isticanje sebe kao vazne licnosti,koja ima svoja prava...Da,svaki covjek ima prava ali ima i obaveze. Obaveza svakog covjeka je educiranost i poznavanje neke materije u jednom povrsnom obliku,koja mu je potrebna da bi uspjesno funkcionirao u drustvu i da ne bi dolazio u neugodne situacije,kojima steti ne samo sebi,vec i drugima...80% ovih komentatora koji isticu ta svoja prava bi u jednom drugom okruzenju...recimo na zapadu,debelo platili svoju umisljenost i ne informiranost. I ne,nije to truli kapitalizam,kojemu je samo svrha zarada. Da je tako nebi se imalo nista protiv da se masovno dolazi na hitnu,jer je to hitnoj zarada! Od pojedinca se trazi da savjesno i odgovorno zive,da poznaje pravila zivota jer samo tako nece dovesti u opasnost nekog drugog a njemu samom nece biti od stetnosti. Na zapadu je to davno odradjeno i pored sto svi masno placaju zadravstveno,ipak savjesno trose te novce. Ne dolaze na hitnu zbog pizdraija,ne zovu kola hitne pomoci radi svega i svacega..Bolove ako imas moras trpiti.Da bas tako trpiti i doci sam na Hitnu. Ljudi dragi,slabost,povracanje,temperature,bolovi,to je sastavni dio zivota.Koliko got nam se ponekad cinilo da je nesnosnjivo,normalno je! ...Primjer: Srcani si bolesnik i odjednom ti je lose,no pri svijesti si. Neces zvati Hitnu,vec ce te netko tvoj sam dovesti..Na Hitnoj ces imati prednost i bit ces odmah primljen. Proljev,bolove u stomaku,temepreature,prvo ces pokusat sam sanirat dan-dva a onda potraziti pomoc lijecnika. Nije Hitnoca subotom si prije podne poceo povracat,imas grceve u stomaku a na vecer ili popodne ces na hitnu. Nema potrebe za tim! Jer svugdje se sve placa,apsolutno sve pa i reanimacija!

      25. 6. 2013,   13:34
    • @-mariela- ..ne mogu ti oni to shvatiti, to je u glavu čvrsto usađen socijalistički način razmišljanja, svi na sve imaju pravo, svijet se vrti oko njih i svoje pravo će iskoristiti do zadnjega, ne razmišljajući koga su pritom zakinuli, oštetili ili doveli u opasnost. Oni imaju svoja prava! Pa ova ti je tipični primjer - dođe "studirat" u drugi grad (nekada bi takvi samozatajno učili, bili skromni) i odmah udri tražiti svoja prava, jer joj je bilo muka, pa je hitna trebala doći po nju! Ja naprosto ne mogu vjerovati, ali ja sam očito drugačije odgojena. Bolje rečeno, ja sam odgojena, a neki nisu.

      25. 6. 2013,   14:22
    • Naučite čitati s razumijevanjem ,djevojka je samo napisala što joj se desilo,i što je iz toga naučila,a to je da će dobro razmisliti hoće lj opet zvati hitnu,ali toliko ste se uživjeli u napadanje da to niste skužili,ako je stvar odgoja nečije dijete nazvati đavoljim,studiranje staviti pod navodnike,znaći podcjenjivanje,s jedne strane nazivaš one koji drugačije misle od tebe "reliktima socijalističkog razmišljanja",a s druge strane kažeš da su nekad oni koji su došli studirat u drugi grad samozatajno učili,i bili skromni,ako pod skromnost stavljaš ne traženje medicinske pomoći,jer je ovdje riječ ,o tome onda nam jadna djeca kojja studiraju izvan mjesta boravka.Htjela bi da živimo po kapitalističkom sistemu ,a skromno kao u socijalizmu ,napisala si sama "kao nekad" ,odluči se za jednu varijantu od te dvije.Vi koji tako napadate djevojku sigurno ne koristite svoja prava.Neznam gdje radiš sovo ,ali zvućiš kao državni birokrat.Ne tvrdim ,samo kažem da ostavljaš takav dojam,da opet nebi bilo nerazumijevanja. Na Đavoljeg odvjetnika gledam kao na nečije dijete koje se školuje u drugom gradu,i koje je trebalo pomoć.Sva djeca koja se školuju imaju pravo na medicinsku pomoć,bila hitna ili ne,pa nećemo im valjda to predbacivati.Još jednom, djevojka je samo napisala događaj i što je iz njega naučila,i tako sam ja razumjela njezin komentar,ali treba čitati sve komentare redom,da bi se vidjelo o ćemu je riječ,a ne odmah napadatiOna nit galami, nit traži kruha nad pogačom čak je i pohvalila medicinsko osoblje,problem je bio što nije imala vlasti prijevoz,i novac za taxi.Ružno je reči da su neki neodgojeni,jer nikad neznaš kakva je osoba koja komentira,ako neko misli drugačije ,ne znaći da je neodgojen,a sebe samu nazvati odgojenom,pa kaže se da" svaki cigan svoga konja hvali"_mariela negdje si napisala da radiš vani tamo su vjerojatno neke stvari drugačije i jasno definirane,i nije za usporedbu.

      25. 6. 2013,   16:02
    • Hvala na prcjeni sova, vidim da jako voliš napadati ljude a ni ne poznaš ih ... Da, studira, izvanredni sam student, sama sam si platila školovanje radeći u sezoni po 15, 16 sati na dan, iako imam astmu nikada nisam rekla da mi je teško i da ne mogu, roditelji mi ne rade, došla sam u drugi grad na ispit koji mi je jako bitan i za koji sam se pripremala mjesecima zbog toga što mi se dogodilo nisam ga mogla pisati ali nisam odustala i molila sam profesoricu da odgovaram usmeno, vidiš borim se za svoja prava, nije mi bilo teško se poniziti i moliti i uspjela sam-položila sam ga, iako sam još uvijek bila bolesna nisam spavala nego sam otišla i položila jer znam kako je to kada se boriš za svaku kunu ... Hvala što me uporno pokušavaš poniziti i ne odustaješ u svojoj namjeri da pokažeš da si ti u pravu, jer zbog takvih poput tebe nam i je ovako kako je, jer ti si ta koja prihvača da je to u redu, ti si ta koja radi i plača zdravstveno ali opet smatraš da je to normalno, ženo ima mjesta gdje je bolnica udaljena i po 40km (tako je meni u mjestu gdje sam rođena) postoje ljudi koji nemaju automobil i koji nemaju novaca, ali imaju jednako pravo kao i vi koji to imate pa se ti buni koliko god želiš i budi u pravu ali za sebe, jer ja znam što je za mene najbolje i znam kakvog sam zdravlja i znam da se sa zdravljem ne igra ... Zaista nema više smisla s tobom raspravljati jer vidim da nemaš nimalo poštovanja niti ljudskosti u sebi, ako je netko đavolje dijete onda si to ti ... LP ...

      25. 6. 2013,   19:07
    • žalosna sova@, vidi se kako si odgojena.... sva si fina, suosjećajna, brižna... ne znam imaš li djece, ali ako imaš ili ćeš imati ne dao Bog da se nađu sami i bolesni u drugom gradu... drugu pjesmu bi onda pjevala....

      25. 6. 2013,   19:47
    • đavolji odvjetnik@, nadam se da je sada sve u redu sa zdravljem :)

      25. 6. 2013,   19:49
    • žalosna sovo, da sam razmišljala kako ti pišeš, ja danas nebi imala muža ni moje dijete oca. nakon prepucavanja preko telefona sa hitnom nekoliko puta su poklopili jer na teren im se nije išlo po bljuzgi, a na krevetu mi od sepse umire muž- to opet zahvaljujući njegovom doktoru opće prakse koji također nikako nije želio u kućne posjete nego također ko papagaj ; dva andola , utoplit se i to je gripa. da sam čekala kako ti ovoj studentici pišeš i vrijeđaš je, do jutra moj muž bi bio mrtva. i tko si ti da se toliko hvataš i pametuješ za slučaj ove djevojke. bolest je ozbiljna, najozbiljnija stvar u ovom životu i normalno da ćemo za svoje najmilije uraditi sve ,sve šta je u našoj moći. oni koji su hipohondravi, to neka rješavaju sa cjenikom. ti nisi bila na licu mjesta kod ove studentice i oprosti ali pretjeruješ.

      25. 6. 2013,   20:10
    • Đavolji odvjetnik, ma pusti molim te ovu sovu jer ovo šta piše ili je isfrustrirana ili ima neki problem... gledati sve crno-bijelo pa vrijeđati , to mi je jadno. učinila si za svoj život uz pomoć svog dečka najpametnije što si mogla. to je tvoj život ,a da te ovdje po portalu vrijeđa bilo tko nema smisla. neka sova pametuje,a ni u snu joj poželila nebi neke ružne priće sa hitne pa i iz domova zdravlja.

      25. 6. 2013,   20:17
    • Gledajte ja razumijem da to nije bilo pitanje života i smrti, ali to sam saznala ujutro kada su mi došli nalazi krvi a u tom trenutku kada je dečko odlučio da idem na hitnu nismo znali što se događa, kako sam ja mogla znati što mi je ... Da zovem možda roditelje koji ni nemaju kako doći da pređu 100-tinjak km, samo da ja ne bih probudila nekog tamo tehničara koji je ljut sam na sebe dok ja padam u nesvjest i povračam a dišem na škrge ... Napisala sam slučaj moje bake koja je imala moždani, a simptomi su bili lakši od mojih, i neka ja mirno sjedim kako ne bih uzbunila doktore čiji je to posao i za što oni primaju plaču ... Hvala onima koji me razumiju, a oni koji me ne razumiju ni ne moraju jer to nije njihov posao niti briga, sada sam dobro i nadam se da će tako ostati ...

      25. 6. 2013,   20:46
    • zoki, malo si pojednostavio stvari. Simptomi moždanog udara ovise o tome koji dio mozga je pretrpio udar a to može biti bilo koji. Najčešće jeste zahvaćen i motorički ili govorni dio pa osoba teško priča ili joj jedan dio tijela ostaje paraliziran no nije uvijek tako. Isto tako, iz iskustva u obitelji, imali smo primjer srčanog udara gdje su jedini simptomi bili općenito umor, slabost i konstantno kašljanje a ne bolovi u području prsa kako mnogi misle da mora biti. Nije stigao ni do bolnice ... Poanta je da pacijent nije tu da procjenjuje hitnost situacije (osim ako je riječ o banalnim situacijama tipa blago povišene temperature ili prehlade) jer za to on nije kvalificiran.

      26. 6. 2013,   08:17
  • Kako možete pisati takve gluposti? Nitko ne naplaćuje hitne slučajeve a kamoli reanimaciju.

    24. 6. 2013,   13:17
    • Ne laži nego čitaj cjenik.

      24. 6. 2013,   14:26
    • next dobro piše.. ovo je čisto novinarsko provociranje! nehitan slučaj se naplaćuje, reanimacija NE!

      24. 6. 2013,   14:58
    • pa i ja mislim da je tako kako next piše,niko se neće ići cijepiti na hitnu nego kod svog liječnika ,ali neka mi pojasni ono prvi pregled,drugi pregled,konzultacija EKG snimanje i očitavanje,pisanje uputnice ,jer nije me jednom hitna uputila u bolnicu ,nekad i sa njihovom pratnjom,hoće li mi sad to naplatiti?Znam da je članak napisan senzacionalistički ,ali voljela bih realno znati što nas kao građane HR stvarno očekuje na hitnoj,cjenik mora biti svugdje ,kod mene laboratorij ima izvješen cjenik ,pa sve jedno ne plačamo ako smo osigurani,zanima me tko odgovara za krivu procjenu ako pacijentu naplate ili misle da nije hitno i onda se zakomplicira ili pacijent umre.

      25. 6. 2013,   11:14
  • ovo nije normalno .Hitna će postojat samo za bogate. SRAMOTAAAAAA

    24. 6. 2013,   13:26
  • Što je ovo?? Plaćanje reanimacije!! Koji k.... Nešto sam prospustila očito!

    24. 6. 2013,   13:16
  • ... šta je ovo ?? kakva smo mi država .... hitno Premijer nešta treba učiniti ..........

    24. 6. 2013,   13:14
    • Premijer? Onaj koji je do sada toliko puno učinio za nas? Ne može nam nitko drugi pomoć nego mi sami, ne možemo se više oslanjat na ovu bandu lopovsku koja nas krade na svakom koraku.

      24. 6. 2013,   13:43
    • koji premijer? . svi su oni isti samo se drugačije zovu!

      24. 6. 2013,   14:43
    • Dok narod ne preuzme stvar u svoje ruke, događat će nam se ovakve stvari. A pošto smo mi narod dugog jezika kad ne treba, od ove zemlje budućnosti nema. Prodali su nas EU, oni su si osigurali poštene živote politici i Europi, mi ćemo, mali ljudi, postati slučaj! I Grčka i Španjolska i Portugal i mnoge druge koje su u EU pršle su ono što ćemo mi sad. Ovo je samo pokazatelj toga!

      25. 6. 2013,   12:43