Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Naletio na majku s troje djece na zebri, četvero ljudi u bolnici

Komentari (167)
  • Prvo, 83 godine. Ne zanima me koliko je netko vitalan, s toliko godina su ti refleksi sporiji, koordinacije pokreta usporenije. I većina starijih vozača voze "old school" načinom - ja sam uvijek u pravu, ja imam iskustva, ja grubim svima. Drugo, ako su pješaci već stali na zebri tvoja dužnost kao vozača je da propustiš pješake da prođu ili barem usporiš vozilo. Srećom nije nitko smrtno stradao.

    10. 9. 2019,   16:14
    • Prevedi " old school". Što je to?

      10. 9. 2019,   16:28
    • Isto tako sve vozace ispod 35 treba maknut s ceste sve divlje, svu pamet svijeta popili, misle da imaju reflekse, a na dnevnoj bazi ubijaju ljude

      10. 9. 2019,   16:31
    • Onda najbolje vozit od 35. do 60. godine i svi sretni. A "old school" vozači su oni koji trube svima ispred sebe gdje je ograničenje 50 a njima se vozi 80. Parkiraju se preko dva parking mjesta jer će oni "samo 5 minuta", ako vide žensko za volanom dođe im slabo, parkiraju se također na mjesto za invalide jer "kad će ikad nekome to zatrebati", misle da ako su prešli kilometara da ne trebaju poštivati sva ograničenja i znakove. Znam nekoliko takvih vozača(od 30 godina i 50 i više) i s takvima se mrzim voziti. Isto tako znam vozače različitih životnih dobi koji su vrhunski vozači i s kojima sam opuštena kao suvozač.

      10. 9. 2019,   16:49
    • Nevidjelica, potpisujem. Samo problem je sto to tim ljudima nemoze doprijeti do mozga. Pa ja vidim po sebi da su mi refleksi vec dosta sporiji i daleko vise paznje mi treba dok vozim. Samo treba biti realan i priznati sebi da neke stvari nemozes isto odradjivati sa 30, 40 ili 50 i vise god. A vjerujem da za 15 god cu vozacku uramiti i okaciti na zid 😂

      10. 9. 2019,   17:13
    • Nevidjelica jesi li ti vozač ili shotgun pametnjaković?

      10. 9. 2019,   19:31
    • @Mošsimislit, i jedno i drugo. Zašto sam pametnjaković ako smatram da za vožnju trebaš biti maksimalno skoncentriran i oprezan. Godine nose određene nedostatke koje su u vožnji neoprostive. Ako si se našao/našla u mojim komentarima, žao mi je ali samo iznosim mišljenje.

      10. 9. 2019,   21:15
    • Nevidjelica 90% nesreća prouzroče vozači mlađi od 30 godina. I ovo da te ne zanima koliko je tko vitalan sa 83 pa onda lupiš da u tim godinama pada koncentracija i refleksi....sam sebe pobijaš. Vitalnost znači da nekom u tim godinama NISU pali refleksi i koncentracija. A znam ih pun kufer koji su sa 50 klimavci a znam ih i koji su sa 90 okretniji i koncentriraniji od onih sa 30. BTW ako nisi znao za vozačku sa 65 ideš na lječnički i ponovo svakih 5 godina.

      11. 9. 2019,   06:54
    • Odakle si izvukao taj postotak? S neke službene stranice ili iz g***ce? Više je vozača mladih danas nego prije jer danas svaka kuća ima minimalno 2 auta i polažu skoro svi vozački čim navrše 18 jer je danas neophodno imati vozačku dozvolu, što zbog posla što zbog kućanstva. Mladi vozači uzrokuju više nesreća jer izlaze vani i piju, sjedaju za volan. Nisam baš sigurna da ti je postotak točan ali složit ću se, većina nesreća jest uzrokovana mlađim vozačima. Vitalan je netko tko je u starosti zadržao poletnost, a činjenica je da s godinama određene radnje nisu lake, pogotovo vožnja koja je kompleksna.

      11. 9. 2019,   16:00
  • Vozač 83 godine? Jel se to netko šali? Ljudima iznad 70 godina NE BI trebalo biti dozvoljeno upravljati motornim vozilom. Tu nema refleksa,vid je smanjen,i predstavljaju veliku opasnost za druge. Jadni ljudi.

    10. 9. 2019,   16:01
    • i još nervoza ... imaš potpuno pravo

      10. 9. 2019,   16:17
    • O gornjoj dobnoj granici za vozačku se moźe razgovarati nakon što se prodiskutiraju dijagnoze / od PTSP-a, preko dijabetesa i epilepsije, do ovisnosti o lijekovima, alkoholu itd/, ali bogme i IQ😎

      10. 9. 2019,   16:24
    • Ti si iz grupe 56% ljudi koji misle da NIKADA neće ostariti? Znači li to, da danas >70+ ne smiju voziti, a sutra ih likvidiramo da ne troše novac iz mirovinskih fondova? Što ćeš raditi ocu i majci kad napune 70g???

      10. 9. 2019,   16:26
    • voziti ih na preglede ... u šopinge ... na izlete ... zašto tako crno ...

      10. 9. 2019,   16:27
    • A da. Do 67 vozim autobus pun ljudi a od 70 samo pješke. Dok budem za penziju možda budu produžili rok rada do 75.

      10. 9. 2019,   16:42
    • Imal buš i ti 70.........

      10. 9. 2019,   16:44
    • Jao kakvi su vam ovo komentari??? Pa naravno da ću i ja jednog dana imati 70 godina! Kad vidim da nemogu više voziti,da ne vidim dobro,da sam izgubio reflekse,neću ni ulaziti u auto. Javni prijevoz i bok.

      10. 9. 2019,   18:13
    • mario znaš li kako funkcionira javni prevoz u Crikvenici. NIKAKO. Imaš autobuse koji voze "međugradske linije" ali nema javnog gradskog prevoza kao u većim gradovima.

      10. 9. 2019,   21:27
    • @kuku meni73 u Crikvenici sve prođeš pješke ili ako ti je teško romobilom...Nije baš da nećeš trebati do Rijeke ili Dubrovnika...

      10. 9. 2019,   23:27
    • ryba prođeš ako ideš u šetnju ali ako moraš doma doteglit bocu plina ili kantu jupoja nije baš na tidam-tidam.

      11. 9. 2019,   12:46
    • taksijem ?

      11. 9. 2019,   13:04
    • djeca ... susjedi ... dostava .... ima načina

      11. 9. 2019,   13:05
    • @kuku meni73 ma slažem se...Također smatram da automobil smije voziti onaj tko je za to sposoban, a ne onaj kome treba. Ne mislim da je loše što osamdesetogodišnjaci voze automobil, ali postavlja se pitanje tko će i na koji način procijeniti kad više nisu u stanju. Dobar dio staraca će sami to shvatiti, ali ponekad baš nisu dovoljno kritični prema svojim sposobnostima. Ne bi bilo loše uvesti povremene liječničke preglede ni za mlađe vozače, uostalom.

      11. 9. 2019,   14:36
    • Dokazano je da 50+ manje rade prekršaja i pogibaju u prometu nego 18+ zato bum ja vozil do stotke i prek stotke , pa si mislite !!!

      11. 9. 2019,   17:07
    • ryba lako je to utvrditi tko je sposoban, a tko ne kada bi sve funkcioniralo kao treba. Nekad su osobe starije životne dobi išle češće na liječničke preglede radi produžavanja valjanosti vozačke dozvole. Koliko mi je poznato sada se je nešto mjenjalo u tom dijelu pravila i zakona a i doktori su ranije olako izdavali pozitivne lječničke potvrde o sposobnosti. Definitivno je na samom vozaču da procijeni kada više nije sposoban za sigurnu vožnju, ali često iz medija vidimo da mnogi nemaju tu savijest pa alkoholizirani sjedaju za volan. Teško je onda očekivati od starijih ljudi da priznaju poraz nesposobnosti za vožnju. kompa25 lako je napisat ali nije uvijek lako realizirati. Stariji ljudi sa kontinenta često ostaju u priobalju skoro cijelu lijetnu sezonu dok njihova dijeca ostaju na kontinentu vezani za posao. Taksi je u malim mjestima relativno skup jer nema prevelike konkurencije. Susjedi nisu uvijek na raspolaganju.

      11. 9. 2019,   17:13
    • Ako vlada rh potiće zapošljavanje penzionera ne vidim problem oko dobne granice za vožnju auta ili autobusa pa i kamiona . U bolnicama več naveliko operiraju penzioneri pa zar su i oni sposobni da sa preko 67. godine rezuckaju ljude ???? Njima rukica ne zadrhti ???? Nemojte biti licemjerni jer bute došli do 70 . Na lječnićkom pregledu doktori najbolje znaju tko je psihofizički sposoban voziti u poznim godinama i koliko ....na 3 ili 5 godina....Desi se jedna nesreća i odmah treba starce " poubijati " ......

      11. 9. 2019,   17:31
  • Naglo krenili na pjesacki? Zar se ne staje kad vidis pjesaka da zeli preci pjesacki? Ovdje ih je bilo 5 nemozes da ne vidis

    10. 9. 2019,   16:33
  • Pješaci koji se bacaju na zebru automatski jedan metar ispred auta zaslužuju sve što dobiju. Vidim ima vas i ovdje. Učinite mi uslugu, jednom kad vas auto pokupi i učini vas invalidom, vi fino na sudu upotrijebite ove argumente koje pišete ovdje u komentarima. Jamčim vam osobno da ćete pobijediti. Jest da više nećete moći hodat, i da ćete jest kroz slamku određeno vrijeme, ali neka vas tješi činjenica da ste vi imali pravo, a ne zli vozač automobila.

    10. 9. 2019,   16:55
  • zašto mu je registracija nevidljiva?

    10. 9. 2019,   16:01
  • Ljudi moji morate stati pored zebre i kad auti stanu s obje strane onda se prelazi preko zebre...

    10. 9. 2019,   16:49
  • Ako je to bilo na pješački prijelazu sa slike nema opravdanja, ravni cestovni potez, nogostupa sa obje strane, a on ih udario prednjim lijevim dijelom auta, znači da su bili debelo na pješačkom

    10. 9. 2019,   16:55
  • kad mi je najteže,u oku suza sja ,zapivam kraju moj...Crikvenice moja....

    10. 9. 2019,   16:04
  • čavao po čavao, zakucava se lijes hrvatskog turizma...

    10. 9. 2019,   16:12
    • E moj komšija brini se za svoju štalu. Da li će susjedu crknuti krava ili ne, nije tvoj problem.

      10. 9. 2019,   20:16
    • mi smo komšije možda u toliko što sam ja ovdje, a ti si tamo u susjednoj državi sa dvojezičnim pločama, tamo gdje široki brijeg piše sa dvije vrste slova.

      11. 9. 2019,   01:41
  • ah ti tinejđeri za volanom

    10. 9. 2019,   17:22