Našla ga Jelena: ‘Mijau: Evo me doma, bolje volje san odma'

Ma baš sam nekidan mužu rekla: ‘Kako bi super bilo da ga ja nađem!’ I onda mi se mačak s Visa ujutro pojavi pred kućnim vratima, kaže Jelena Matić Vlašić

Cijeli dan se smijem, ne može mi izaći iz glave kako se sve odigralo i kako je sve super završilo! A prije dva dana smo baš pričali o Lučkom muž, majka i ja, rekla sam im ‘bilo bi baš super da ga ja nađem, zadovoljstvo dobro obavljenom “misijom” vidi se i u nedjelju popodne na licu Jelene Matić Vlašić iz Kaštel Sućurca.

Mlada Kaštelanka je naime pronašla mačka Lučkog, kojem je inače običaj otići trajektom Petar Hektorović đir do Splita, i vratila ga, sretnog nakon još jedne, ovaj put kaštelanske avanture, na njegov otok, na Vis. Zapravo, Lučki je pronašao nju i njenu obitelj.

- Jutros oko sedam sati ujutro nas je dočekao gotovo ispred ulaznih vrata, samo malo sa strane u zaklonu. Upravo sam krenula na posao, suprug također, ali Lučki je imao drugi plan. Prepoznala sam ga po crnom dijelu na njušci, ali sam svejedno poslala sliku i nazvala ženu na Visu koja je objavila da se traži. Iako sam je probudila, oduševljenju nije bilo kraja. Objasnila mi je da Lučki nije njen nego “mačak cijelog otoka”, a onda smo se dogovorile kako će “uvatit’” trajekt za Vis - smije se naša sugovornica, koja od malih nogu voli i ima mačke, a prije dva mjeseca je i udomila malog mačića.

- Javio mi se s jednim odrješitim “mrnjauu”, kao da kaže “gdje si bila dosad, gladan sam”. To sam iskoristila, iako je Lučki gotovo pitom, pa sam u dno transportera stavila posudu s hranom kako bi ga namamila. Nije se puno bunio u transporteru iako je “kus” mačka, jedva je stao, pravi je “mrga”. Kasnije su mi javili kako se za Lučkog priprema pravi doček u Visu, prava fešta. - smije se Jelena.

Akcija “spašavanja” Lučkog išla je preko društvenih mreža kad se utvrdilo da se izgleda, umjesto standardnom puta Petrom Hektorovićem, ukrcao na krivi brod za Kaštela.

Lučki se vraća kući: Mačak je dobio i ručak na trajektu za Vis

I prije nego je mačak-avanutrist stigao na svoj otok (nakon okrepljujućeg sna na trajektu), počele su joj stizati poruke zahvale. “Kad stižete na Vis, ovdje ste kraljica”, samo je jedan primjer oduševljenja zbog sretnog završetka “nestanka” Lučkog. A pretpostavka je da se mačak u Visu ukrcao na “krivi” brod. Inače je, rekosmo, poznat po povremenim izletima “Petrom Hektorovićem” do Splita, no pokušaji rekonstrukcije njegovog posljednjeg putovanja ostali su na pretpostavci da se ukrcao na teretni brod koji je iz Visa išao za Kaštel Sućurac, na pristanište Cemexa. Potom je vjerojatno lutao nekoliko dana po Kaštelima, jer kuća Jelene Matić Vlašić je iznad prometne stare kaštelanske ceste, nekoliko stotina metara od mjesta gdje se iskrcao Lučki. Očigledno je te dane iskoristio za razgledavanje Kaštela, a kad se zaželio kuće, pričekao je Jelenu ispred vrata očigledno osjetivši dobre vibracije.

Milanović gubi šansu sastaviti  Vladu. Je li Mostova odluka i treći puta spasila vlast HDZ-u?
ANALIZA GRMOJINA ISTUPA

Milanović gubi šansu sastaviti Vladu. Je li Mostova odluka i treći puta spasila vlast HDZ-u?

Opcija  s 57 zastupnika u kojoj se "čeka" Most je dakle otpala. Ako bi se svih 13 zastupnika Domovinskog pokreta priključilo toj koaliciji, dolazimo do brojke 70. Ali onda iz nje otpadaju i Možemo i troje zastupnika SDSS-a

Washington je za plan Izraela o napadu na Iran doznao u zadnji trenutak: 'Proračunata osveta'
IZ MINUTE U MINUTU

Iran je bio u stanju pripravnosti nakon što je Izrael rekao da će odgovoriti na iranski napad na njega u subotu navečer
Iz SDP-a najavili izvanredno obraćanje nakon sjednice Ustavnog suda o Milanoviću
POSTIZBORNI PREGOVORI

Nakon održanih parlamentarnih izbora stanje je ovakvo - HDZ 61 mandat, Rijeke pravde 42, Domovinski pokret 14, Most 11, Možemo 10, NPS 2, IDS 2, Fokus 1