Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Nekad me sram biti dio ovog naroda, je li bilo dosta mržnje?'

Komentari (107)
  • Osuđujem svaki oblik nasilja. Činjenica jest da je nasilje postalo dio svakodnevice našeg društva, što ni ne čudi s obzirom kako većina ljudi živi. Oni koji mogu mijenjati stvari u društvu brinu samo o sebi, nažalost.

    30. 1. 2019,   22:38
  • Ne treba generalizirati jer niti su svi medicinski djelatnici dobri, niti su svi loši. Da ih ima bahatih, bezobraznih, neljubaznih itd, ima i to ne treba kriti i štiti ih, ali zato one druge treba pohvaliti i nadam se da su u većini.

    30. 1. 2019,   22:50
    • U bolnice/ambulante se ne ide po ljubazno tetošenje, nego po bolje zdravlje ili saniranje štete koju si jako često nanesu sami pacijenti, dugogodišnjim neodgovornim i bahatim ponašanjem. Takvi su i kad stignu na liječenje, prvi su po kopanju veza, zahtjevima za vrhunskim tretmanom, prigovaraju na sve što vide,ne valja im krevet, za hranu kažu da je za svinje, maltretiraju osoblje kao da su u hotelu...Podržavam svaku riječ ove sestre! I ja često kažem - sram me je ovog naroda...

      30. 1. 2019,   23:43
    • pa odi je*ote i odrekni se drzavljanstva i ćao đaci

      31. 1. 2019,   01:02
    • Slažem se da moj posao nije biti ljubazan. Moj posao je biti stručan. Morate razumijeti koliko puta dnevno je netko bezobrazan prema sestrama, bio to doktor ili kolegica ili pacijent ili obitelj. Naravno da moramo biti kulturni ali šta da kažem osobi koja mi se dere da pola sata trazi nesti protiv bolova a ja sam upravo izašla iz druge sobe gdje sam izgubila pacijenta? Dok razmišljam kako će njegova supruga doci i naci ce prazan krevet a doma ima dijete od 3godine? Ne mogu tada nasmiješeno priči pacijentu i biti cu hladna i odmah sam bezobrazna ili nadrkana? Nije stvar u placama, ne bi nam pomoglo da imamo vise novaca kad se ponekad osjećamo izgubljeno i poraženo od svih stvari koje doživimo brinući se za ljude koje ne znamo...

      31. 1. 2019,   03:30
    • E jbg....do sad nisam bas imao pozitivno misljenje o ovoj objavi...no nakon med_sestre....i ovog tuznog objasnjenja...probat cu nac opravdanje ako dozivim tzv namrgodenu sestru...eto...podrska svim sestrama koje ne rade ovaj posao zbog place....one ce razumijeti...

      31. 1. 2019,   05:14
    • Med sestra@ ni ja ne dolazim kod doktora po tetošenje ali da, vaš posao je BITI LJUBAZAN. Naročito ako radite s djecom. I tu je glavni problem. Ali neki od vas to ne žele ili ne mogu razumjeti. Vidio bih vas da li bi bili ljubazni kad bi o tome ovisilo koliko novaca ćete dobiti za svoje usluge... Puno puta sam se uvjerio da sestra u bolnici i sestra u privatnoj klinici nisu dvije sestre... ova u bolnici je polusestra... da dodam, i u bolnici sam naišao na krasne osobe... jednu ili dvije...

      31. 1. 2019,   09:08
    • Kod privatnika često necete naci situacije kao u bolnicama. Morate razumjeti da ne mozete stalno biti ljubazni, ne govorim da se treba biti bezobrazan, ali da li zbilja mogu prici stalno s 100% ljubaznosti? Ja ne mogu nazalost

      31. 1. 2019,   13:18
    • Možda koristimo krivi termin, trebate bit samo normalni i pristojni. Npr. pedijatrica kod koje idemo je za mene pojam medicinskog osoblja. Uđeš, dobar dan-dobar dan uz lagani (ne umjetni ni namješteni) osmjeh. Recite, što se dogodilo. evo to i to. Onda obračanje djetetu: Kako si ? Daj da mi to pogledamo...ništa neće boljeti, evo za čas smo gotovi. Par minuta pregleda, mama-tata, ovako moje je mišljenje da se radi o tome i tome, ja bih da poduzmemo to i to javite se sestri za 2-3 ili 5 (ovisi) dana ako ne bude u redu vadit ćemo krv/ići na ultrazvuk...ili bla...u redu, hvala. i vama ugodan dan, nek vam sestra napiše sve potrebno. Od ne znam, 20 30 dolazaka tak je bilo svaki put, svaki! Bilo vani 30oro djece ili dvoje...pa kak ona može jbmpsm.....??!! Čuo sam i da joj je muž bio bolestan i djecu ima i sve probleme ovog svijeta kao i mi svi ostali! Kako to? Kako to?

      31. 1. 2019,   13:30
    • Bas tako kako ste i napisali, ona je obavila svoj posao. A vi niste igrali po vratima ili prijetili zato što cekate. Ali opet to je ordinacija di ona sama sebi organizira vrijeme. Ja si ne mogu organizirati kada ce netko imati bolove dok drugi u sobu krvari a imam i prijem hitni a nas su dvije a ovaj koji je u bolovima se pocne derati da ceka vec pola sata i bude gnjusan.... Nazalost ja se tad rijetko kad mogu nasmiješiti ali i teško mi je što ako mu kažem da mora se strpiti ponekad on to smatra da sam bezobrazna

      31. 1. 2019,   15:27
    • Za sve ima način, i kod ove doktorice se zna čekati i po 2-3 sata pa postaneš nervozan (jer su djeca nervozna) pa gledaš da neki ulaze preko reda, no sestra spomene "ovi su bili hitni, bebica ima visoku temp ili moraju dalje na pretrage pa da ne čekaju ili što već...znači ona ne mora nikome ništa opravdavati ali smatra da treba i nema problema. Tako i vi, večini ljudi je dovoljno dati razumno objašnjenje zašto nije na redu i zašto je netko unutra pola sata. Vi morate razumjeti da radite sa ljudima i to sa ljudima kojima nije dobro, pa kad čekate kod mehaničara ne želite čekati 2 sata bez da vam itko da razumno objašnjenje a ja odvedem ženu u rodilište i 3 sata mi se nitko ne obrati, kad nekog zaustavim i pitam odgovor je " ne brinite javit će vam" ?! Pa kaj je to? Da ne spominjem da jedan smrtni slučaj nisu javili od 7 ujutro do kasno poslijepodne, pa jeste vi ljudi normalni? Kaj je to odrađen posao? Ma mislim, nemojte da dalje diskutiramo, imam informacije iz belgijskog zdravstva, iz austrijskog, švedskog, njemačkog i neusporedivo je s našim...naravno na našu štetu...i nemojte mi sad o financijama jer ja sutra potpisujem da prijeđemo na njihov sustav..

      31. 1. 2019,   16:29
    • Ako je kazem pacijentu da osobi u sobi do nije dobro a on se izdere na mene da i njemu nije dobro jer ga boli da li ja moram objasnjavati tom covjeku ista vise? Da mu objasnim sam presvlacila krevet pun proljeva jer mi pacijent ima klostridiju te bi bilo bezobrazno i prema njemu da ga ostavim takvog u sred posla jer ovaj bas tad mora dobiti protiv bolova? Znate koliko puta se pacijent izdere na mene nakon sto mu objasnim ali ne prihvaća objasnjeno? Nemojte mi o sustavima jer ja ne odredujem nista ali nemojte mi govoriti da mi je posao biti ljubazna i nasmiješena. Nije. Posao mi je biti stručna. Nemam kome šta objašnjavati vise

      31. 1. 2019,   18:54
    • E pa draga gospođo onda ja vaše usluge ne trebam, ali ih neću ni plačati pa vi budite nakurčeni koliko želite....Zato je toliki broj ljudi i otišlo pa sad možda slične usluge plačaju puno više ali dobiju ono što trebaju, tabletu ili inekciju odmah kad ih boli a ne nakon što vi presvučete krevet u drugoj sobi! Niste vi vodoinstalater pa je sasvim svejedno da li psujete dok montirate pipu ili ne, u vašem poslu psiha čini pola posla a vi to ne znate i/ili ne razumijete. Vaš revolt bi trebao biti usmjeren prema vašem direktnom nadređenom jer nije osigurao još jednu sestru da vi možete presvlačiti krevet a ona davati tablete. Taj stav da vi ne određujete ništa ali sudjelujete u tome što je određeno je isti onome koji su imali čuvari u konclogorima ,jer nisu oni doveli te logoraše ni odredili kako se prema njima postupa...I kak to mislite "ne prihvaća objašnjeno"? Objašnjenje nek trpi bolove dalje jer vi imate drugog posla?!?!?!?!?!?!?I čudite se da se izdere na vas.......hmmm, da to je to...izgubili ste se malo...odite raditi nešto drugo, u Konzum ili na poštu...

      31. 1. 2019,   19:12
    • Znaci vas odgovor je da ako sam u reanimaciji ili mi je polugol pacijent j krivo izaberemo i trebam dat protiv bolova jer mi se netko dere? Nisam pricala o presvlacenju kreveta, naravno da je pacijent vazniji od kreveta, kazem vam o nepokretnom pacijentu koji ima proljev po cijelom krevetu a ima klostridiju sto znaci da ima bakteriju od koje ima proljev...

      31. 1. 2019,   23:22
    • Kao sto sam rekla, nije mi svrha se svadati sa vama a i ne mogu vam objasniti kao što ne mogu objasniti pacijentu svoj posao. Vi ste ustvari jedan od tih ljudi koji ne razumiju moj posao i izderat cete se bez razloga. Zbilja morate imati malo razumijevanja i malo poslušati ljude a ne ih napadati.

      31. 1. 2019,   23:24
    • Pa zato i razgovaram s vama zar ne? Da čujem i drugu stranu. I ne sviđa mi se. Ne razmišljate na dobar način. Ne dere se nitko na vas zato jer vas mrzi ili jer je zločest (ajde dozvoljavam da se može naći i takav jedan) nego zato jer treba pomoć a ne dobiva je. Znate, meni se čini da je pošteniji onaj američki sustav, koliko platiš toliko dobiješ. Onda nema galame i ljutnje. Vi morate razumjeti da mi plačamo zdravstveno (kao i vi) i očekujemo za svoj novac uslugu, najbolju moguću. Ne tražim vašu milost nego da radite ono za što sam vam platio, kao što i vi očekujete od mehaničara da vam popravi auto jer ste to platili onoliko koliko je tražio. Ja sam platio onoliko koliko je vaš poslodavac tražio i sad ste vi dužni to odraditi. Vi to riješite sa vašim poslodavcem na koji ćete način ispuniti ono što je on samnom ugovorio. Istina, možda bih i ja trebao sa njim (vašim poslodavcem- ravnatelj,bolnica,hzzo, država) to riješiti ali to je kao kad vam t-com ne izvrši što je ugovoreno na koga ćete vikati nego na onog na šalteru a on nek ide kod svog šefa to reči. Valjda ste razumjeli da to što vas nema dovoljno se mene ne tiče. Ja sam svoje platio. Da li bio se vama svidjelo da mi platite da vam moja firma izgradi kuću a ja vam nakon mjesec dana pošaljem jednog čovjeka da počne kopati temelje. Onda ga vi pitate a kad će biti gotova a on kaže pa vidite da sam sam, bit će kad bude, strpite se....

      31. 1. 2019,   23:55
  • Doktori kao i med. sestre ima ih losih bahatih podmicenih i neznalica ali ima na srecu i onih drugih boljih !

    31. 1. 2019,   01:49
  • U ovo postu vidim jako puno mržnje. A ona se pita da li je dosla mržnje.... Nek krene od sebe.

    30. 1. 2019,   23:40
    • dragi garfilde to što si napisao jednostavno nije istina - u tekstu članka nema ni jedne rijeći mržnje ti niti znaš prepoznati mržnju niti prepoznaješ ogorčenost nepismen si površan i paušalan. U članku nesumnjivo ima jako puno razložne i razumljive ogorčenosti i razočaranosti u one koji upravo od medicinskog osoblja izričito zahtjevaju jer ih "plačaju" dok su u isto vrijeme prema liječnicima snishodljivi dobrohotni donose im darove i mito iako najveći dio posla u medicinskim ustanovama nose i obavlja upravo osoblje koje ti isti koji od njega traže "plačaju" - da ti pojasnim, plačaju se plačenici a svo medicinsko osoblje svoj novac i te kako zarađuje naime ni njih ni njihov posao nitko ne može platiti jer jednostavno nema tih novaca kojim se to može...

      31. 1. 2019,   06:13
    • I u tvom odgovoru vidim isto mržnju, vrijeđanje, omalovažavanje...I to bez ikakvog razloga/povoda. Žalosno! Svatko tko ima drugacije misljenje od tebe je nepismen? I zašto imaš potrebu meni nesto objasnjavati? Nitko te nista nije pitao.

      31. 1. 2019,   08:01
    • Tekst je pun mržnje,i to na žalost prema pacijentima.Ima neodgovornih i bezobraznih ljudi, ali nisu svi takvi.Nije se uopće potrudila detektirati problem,a on je u "višim sferama"Vlada,ministarstva,ravnatelji.... A propo,visoko obrazovani neka vrate novac za svoje školovanje,pa onda idu u inozemstvo

      31. 1. 2019,   08:41
    • Naravno da je puna frustracija i mržnje, pa radi težak posao za malo novaca, a svaki dan gleda svog šefa koji radi lagan posao za puno novaca... i još je želi še... za đabe, naravno...

      31. 1. 2019,   10:33
    • Puno nas isto tako radi težak posao za mali novac! Ako nije zadovoljna placom, nek trazi drugi posao. A ako vec misli napraviti raditi, tu di ima malu placu i nije zadovoljna, onda nek svoje frustracije ostavi doma i nek dostojno obavlja svoj posao! Uopce me ne zanima kaj je ona nezadovoljna! Ako radi na takvom mjestu sa bolesnim ljudima, ima da se ponasa pristojno! Ako joj ne paše, do viđenja! Nemreš se na ljudima bolesnim iskaljivat, zato kaj ti imaš malu placu! Odi izađi na cestu i prosvjeduj protiv onih koji su krivi za takvu situaciju, a ne se na jadnim ljudima iživljavati i ljeciti svoje frustracije. Sramota!

      31. 1. 2019,   11:25
    • Apsolutno se slažem...no to je teži put, lakše je pizdit na one na koje možeš nego na one koji su zapravo krivi ...

      31. 1. 2019,   12:44
    • Hrvatska stvarnost, udri po "slabijem" od sebe, jer za udarit tam di treba nemaju m.da! Ne daj Bože izac na ulicu!

      31. 1. 2019,   12:53
    • baš sam nešto tražio po ormaru i nema, nema ni mog žutog prsluka ni mojih hrvatskih muda

      31. 1. 2019,   13:09
    • zato sam našao teglu vazelina od pet kila - ima još malo na dnu valjda će izdržati dok uđemo u šengen - nakon toga će nas bude li nas ištaostalo yebat na suho

      31. 1. 2019,   13:11
    • Hahaha dobar "pijanduro"....na žalost i istinit....

      31. 1. 2019,   13:14
    • A gle, ako se nag.zis i ne bunis, kaj drugo ocekujes da ce se dogoditi... mozda bi neko zaljucio da ti i paše...

      31. 1. 2019,   13:17
    • he he oš reć ako hodaš okolo s gačama na gležnjevima i punog shupka vazelina nemoj se iznenadit zaskoči li te kogod onako sleđa pa se posluži izloženim dobrima

      31. 1. 2019,   18:36
    • Točno 🤣

      31. 1. 2019,   18:45
  • empatija, razumjevanje i želja da se pomogne svakom biću u svakom trenutku je privilegija ljudi slobodnog duha. Ljudi koji odabiru biti medicinsko osoblje , liječnici, vatrogasci, veterinari, odgajatelji, učitelji, nastavnici profesori vojska, policija i pomorci su uglavnom ti - njima nitko nema pravo reći "ja te plaćam" - ti ljudi sigurno ne rade za novac svojih mizernih plaća jer koja je cijena spašenog života, obrisane suze, lijepe riječi, sretnog djeteta, zagrljaja priće prije spavanja na dječjem odjelu bolnice ili u spavaonici vrtića - njih nitko za njihov rad ne može odgovarajuće platiti, njihova nagrada je njihov uspjeh i spoznaja da rade ono što je potrebno i dobro. Mi stvarno plaćamo - plaćamo uhljebe u politici i državnoj administraciji, no njima se to nitko ne usuđuje reči već se otresaju na one prve koji svoju zaradu i te kako zarade. Da bi se shvatila veličina njihovog rada i njihove posvećenosti struci mora im se biti jednak i jedan od njih, ne po struci već duhom i spoznajom veličanstvenosti posla kojim se bave. te ljude ni po čemu nećemo prepoznati oni su među nama no kad ih zatrebamo ili mi ili netko od naših bliskih oni će biti tu da dadu ono što ni jedan novac ne može platiti - hvala im, hvala im u ime naših bliskih hvala im što postoje i što ih imamo jer bez njih ovaj svijet bi bio ružno tužno i hladno mjesto - hvala im još jednom...

    31. 1. 2019,   05:56
    • Ja ne vjerujem ovo kaj čitam....

      31. 1. 2019,   07:36
    • učini nešto za sebe, isprazni srce od tereta uvjerenja i predrasuda stvorenih prihvaćenim mišljenjima drugih, gledaj vlastitim očima, donosi vlastita mišljenja ... svijet je jednak svima no ljepota je u očima onog ko gleda prepoznaj je u svemu - kistovi i boje su u tvojim rukama učini sebi da ti svijet bude onakav kakvog ga želiš, a ne onakav kakvim ti ga slikaju drugi koji su opterećeni predrasudama i uvjerenjima, nemoraš vjerovati u to što čitaš, no ako je ipak tako uložen trud se višestruko vraća jer za sreću i unutrašnji mir nije potrebno puno

      31. 1. 2019,   13:03
  • i dobro kaže, 99% lječnika i sestara rade najbolje, pomažu, stalno su tu, ljubazni, ali naravno ljudi to ne vide. svakome je najbitniji on sam, pa kada nije sve njemu podređeno onda su svi krivi i smeća. balkanci su talog

    30. 1. 2019,   22:26
    • gle, medicinari su odraz naroda a narod je dno-dna... To je prava istina...

      30. 1. 2019,   23:03
    • Laze...

      30. 1. 2019,   23:51
    • E adameva, zalosno je da govori istinu. U svakoj nocnoj se neko nadobudan sjetio da dodje na pregled u hitnu sluzbu, u kasne nocne sate sa problemom koji ima mjesecima. Pa kad mu velis da treba doktoru opce prakse, skine ti sve svece s neba. Jedan je usetao u bolnicu, ni dobar dan prije nego je poceo ulrati na mene. Ja ga pitam sta sam mu ja napravila, a on meni da se dosao posvadjati a ja sam prva nasla. Takve primjere mogu nabrajati danima..

      31. 1. 2019,   00:53
    • je bas su 99posto sestara ljubazne.hehehe...vic

      31. 1. 2019,   01:01
    • dansko... i to tvoje stoji, ali budimo objektivni i kažimo da u svakom žitu ima kukolja.

      31. 1. 2019,   05:43
    • Naravno da ima Jo2hn8ny! Posao je sam po sebi tezak i zahtjevan i bilo je dana kad sam i ja pukla jer su pacijenti katkad nemoguci. Mozes biti pristojan, drag I nasmijan do besvjesti I svaki dan ce ih naletiti nekoliko kojima ce i to smetati jer mu "smijes u facu" a on se bas vratio sa skijanja na kojem je pao 10 dana prije, pa je u nedjelju dosao napraviti magnetsku jer on misli da mu treba..btw taj je zvao I novinare I u 24 sata je izasao tekst kako je bolnica odbila tesko bolesnog pacijenta.

      31. 1. 2019,   10:52
    • Jel' on jedan od onih iz zlatne mladeži?

      31. 1. 2019,   10:54
  • Čudan smo mi narod, s jedne strane agresija na sve i svašta, a s druge tolerancija svega i svačega..

    31. 1. 2019,   00:26
  • I ja stojim uz svoju majku koju su te tvoje "sestre" u dvije "vaše" ustanove verbalno ponizile, a nije ona kriva što ima lagani oblik demencije (u oba slučaja sam bio u posrednoj blizini kada su se incidenti dogodili, tako da nije rekla kazala). Ima vas predivnih, ali "sestro" ima vas govana.

    31. 1. 2019,   05:41
  • Sestro draga , ima onih koji cijene i poštuju vaš i posao liječnika . I vi ste samo ljudi i ponekad pogriješite .To se događa u svakom poslu. Moj pokojni otac zadnjih par godina svog života bio je dosta bolestan i svako malo sam ga vozio kod doktora ili je po njega dolazila hitna pomoć. Proveo sam sate i sate čekajući po bolničkim i ambulantnim čekaonama . Nagledao se i naslušao svega . U 99% slučajeva osoblje je bilo sasvim ok i profesionalno je radilo svoj posao .No , opet ponavljam i vi ste samo ljudi i ponekad imate jednostavno loš dan , djeca su vam bolesna , imate sto problema kao i mi svi ostali.Kako se treba postaviti sestra na hitnoj kada joj dođe čovjek sa temperaturom 37,5 i kašlje , ona mu kaže da sjedne i malo pričeka jer nije životno ugrožen. Prije minutu dvije hitna doveze napola mrtvog čovjeka sa infarktom kojeg oživljavaju i svi doktori su oko njega. Ali tog lika koji kašlje to ne zanima i on pljuje po toj sestri , državi , zdravstvu jer on nije odmah primljen ?! Ona mu lijepo objašnjava situaciju ali on postaje bezobrazan i drzak i iskaljuje svoj bijes na toj jadnoj nemoćnoj sestri.Zato , još jednom skidam vam kapu i vama i doktorima koji radite i petkom i svetkom i trudite se koliko god možete . Barem velika većina vas!!

    31. 1. 2019,   07:43
  • Koliko mržnje prema ljudima u ovom postu i ona je medicinska sestra? I još zahtijeva poštovanje, a sama ga nema niti malo!

    31. 1. 2019,   01:50
    • draga ivy to što si napisala jednostavno nije istina - u tekstu članka nema ni jedne rijeći mržnje no nesumnjivo ima jako puno razložne i razumljive ogorčenosti i razočaranosti u one koji upravo od medicinskog osoblja izričito zahtjevaju jer ih "plačaju" dok su u isto vrijeme prema liječnicima snishodljivi i donose im četveroznamenkaste darove iako najveći dio posla u medicinskim ustanovama nose i obavlja upravo osoblje kojega ti isti koji od njega traže i zahtjevaju "plačaju" - da ti pojasnim, plačaju se plačenici a svo medicinsko osoblje svoj novac i te kako zarađuje naime ni njih ni njihov posao nitko ne može platiti jer jednostavno nema tih novaca kojim se to može...

      31. 1. 2019,   06:19
    • Ljudi u zdravstvene ustanove idu radi liječnika, a ne radi sestara. Zna se koji je njihov posao. Pa neće se valjda s liječnicima uspoređivati? I za početak nauči razliku između Č i Ć, oči me bole!

      31. 1. 2019,   10:04