Obavijesti

Promo sadržaj

Neobična akcija za kupovinu rabljenih vozila

Neobična akcija za kupovinu rabljenih vozila
2

Počela je Neobična akcija za kupovinu rabljenih vozila u kojoj se, osim povoljnih cijena, nudi i pregršt pogodnosti i to samo u AutoZubak Neostaru

Naime, uz svako kupljeno vozilo na poklon kupac dobiva dvogodišnji servis i jamstvo, a uz to se dobiva i mobilno jamstvo i polica obveznog osiguranja u prvoj godini. Svako vozilo na www.neostar.hr može se pregledati fotografirano u tehnici 360 stupnjeva i to do svakog najsitnijeg detalja. Vozilo je moguće kupiti i preko interneta te se u tom slučaju kupljeni automobil dostavlja na kućnu adresu. Ukoliko se kupcu kupljeni automobil ne svidi odabrano vozilo može vratiti u roku do 15 dana. Uz sve navedene pogodnosti za kupce je pripremljeno i beskamatno financiranje putem kredita ili kupovinu automobila u ponudi putem leasing financiranja.

Za više informacija na 0800 5002 ili na www.neostar.hr/neobicna-akcija/

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve