Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Nije Penava nadležan da vodi politiku HDZ-a, već njegov vrh'

Komentari (126)
  • nije Penava nadležan da vodi politiku hdz-a , već pupovec

    14. 1. 2019,   20:54
  • Zasto se HDZ naziva domoljubima ? jer znaju da je hrvatski narod plitak i da im je vaznije tko sta prica nego sta radi, a HDZ je nastavak velikosrpske agresije u miru, pljacke, silovanja, ekonomskog razaranja i spaljivanja do temelja onog sto je ostalo od hrvatske i u tome imaju potporu sdss-a

    14. 1. 2019,   20:57
  • Dobro, ako Penava nije nadlezan da vodi politiku Hdz-a, a clan je i govori o suzivotu u gradu gdje je Gradonacelnik, onda sam ja jos manje nadlezan za vodenje politike Hdz-a, ...ALI sam nadlezan da govorim o suzivotu u Hrvatskoj i meni ta Hdz-ova politika nije dobra, dapace. Pupovac je najgore sto se moze zamisliti za suzivot u Lijepoj nasoj pa pitam Hdz-ovce i Premijera....TKO je u mojoj Domovini ugrozeniji Hrvati ili uvijek ista manjina? Da, Premijeru i u Hdz-u "NADLEZNI", reci cu vam, da za ovakvu politiku nemate MANDAT, vi ste napravili koaliciju sa pupovcem.......SAMO da biste prigrabili vlast, pupovac prije izbora NIJE bio u koaliciji s vama i po tome ste iznevjerili birace. Mene niste, jer vas nisam ni birao.....NITI CU, no nadam se da ce i drugi Hrvati uvidjeti sto nam cinite i na sljedecim izborima KAZNITI tu vasu "NADLEZNOST".Bravo Penava,sada sam uvjeren da nitko ne manipulira s Tobom, nego jako dobro znas o cemu govoris i zacim stojis. Moj respekt!

    14. 1. 2019,   21:19
  • Ma zbilja, vjerodostojno se vjerodsostojni naljutio. Ma sve vas u toj jadnoj stranci dr Tuđmana može biti sram. Gadi te Hrvatima, gadite mi se, al vama je vlast u rukama, i APIS! I bit će po onoj Staljinovoj: Nije bitno tko glasuje već tko broji! Sam zaboravljate, narod trpi do određene granice, a onda? Penava je za vas drugi svemir, govori istinu, a vi? Što radite? Čiji mandat imate za ovo? Briselski?

    14. 1. 2019,   20:50
    • samo smireno ,,, držiiiiiiiiii zbijenost --- po prslukami

      14. 1. 2019,   20:52
    • Prva@, prvo: kog vraga spominjete stalno titule...dr. ova, dr.onaj...? Ajde, manje bitno. Drugo...ne liči li ti ovaj upravo na spomenutog ''dr''? Po svemu, ne smije nitko pisnut, taman istinu govorio...to nam je, izgleda, nasljeđe...još iz doba komunizma, 'formula'' koju rado konzumiraju svi vlastodršci....Šta plenkoviću ima tamo neki penava govorit da je u Hrvatskoj na snazi ''puzajuća velikosrpska agresija, s epicentrom u njegovom gradu ( gradu-mučeniku, gradu heroju) Vukovaru....kad plenković sve zna bolje od ikog...A i ima informacije ''iz prve ruke', od koalicionog....

      14. 1. 2019,   21:08
    • ' Jeli' budemo sutra --

      14. 1. 2019,   21:27
    • Eh, da...a ja bi i da smo danas jeli....i da nam ostane i za preksutra...

      14. 1. 2019,   21:29
    • jućer na Dan Gospodinov bilo je obilja , pa se prejeli .... ostati umijeren . U jelu i piću #

      14. 1. 2019,   21:32
    • Ma nismo...o tome i pričam...Bio na dijeti:-(( Prisilna umjerenost:-((

      14. 1. 2019,   21:34
    • Počasni dr., najmlađi Titov general za kojega nitko nema pojma gdje je bio 1945. valjda je sticao zasluge za generalski čin po Sloveniji. Neka lustracije....kao što bi potomke izbjeglica u Argentinu i sl. zemlje iz 1945 trebalo vratiti odakle su došli kao što bi i ovima iz BiH koji su odjednom uz pomoć Gojka postali 1991. Hrvati trebal pouzimati državljanstva i također ih vratiti od kuda su došli pa nebi Dodik i muslimani držali cijelu BiH a "Hrvatski" narod tamo bio ugrožen.

      14. 1. 2019,   22:46
    • Taj Penava je jedan od rijetkih normalnih u HDZ-u a mozes ih nabrojat na prste jedne ruke a Plenković je veci ljevicar od Milanovića odnosno Milanović je veci desnicar od Plenovića

      14. 1. 2019,   22:57
    • sve stoji osim da je penava svemir za nekoga.

      14. 1. 2019,   23:55
    • Penava je tipični ''proizvod'' spomenute stranke, ništa drugačiji od ostalih. Osjetio se ostavljenim ''na cjedilu'' od ''matice'', stoga ovakva reakcija...nije mu, i neće 'šef' oprostit onaj prosvjed, očito šef radi na tome da ga makne, i sad penava traži podršku...na način najdraži nama Hrvatima. Što, naravno, nikako ne znači da nije u pravu za izrečeno, dapače....ali su mu razlozi za ovo ''urbi et orbi'', po meni, sasvim drugačiji. Evo vidim da je dobio podršku od Milinovića....sad će disidenti...Neka.

      15. 1. 2019,   08:35
    • da penava svaki razgovor započne sa "radnice u borovu RADE za 2500 kn bez plaćenog prevoza a moja POLITIČKA plaća je...." onda mu nebi na pamet padalo prodavati ovakve gluposti

      15. 1. 2019,   10:29
    • Gluposti...? Ne mislim da su gluposti. Uostalom, i ovaj portal je dokaz, tj. komentari na njemu. Taj penava priča o konkretnoj temi, a ovo za plaće...objasnio sam ''profil'' imenovanog gore.

      15. 1. 2019,   11:31
    • Gluposti? Kaj je vama? Čovjek govori istinu, i ne boji se izlkaska iz HDZU-a. Nek se zaoštri situacija, vrijeme je. Evo Pupi drži tiskovnu, opet pompozno, uz zastajkivanja, kao na kazališnoj sceni zbog dojma. Ma nema više erdutskog sporazuma, on je imao rok trajanja. Škole moraju biti iste za svu djecu u Hrvatskoj. Koje srpske i koje hrvatske, odvojene? Bedastoća političara. Tak to biva kad se nije riješila stvar olujom već se rješavala mirnom reintegracijom. Al dr Tuđman nije imao izbora. damnanas, s ovim vremenskim odmakom tek se vidi kolika je to bila greška. Ukinuti segregaciju, bilo koga, u Hrvatskoj smo, pobogu. Evo skače na Penavu. Smetaju mu svi Hrvati koji misle isto kao penava. Pa što će bit onda s nama svima? Hoće li nas Pupi iseliti. Malo sutra.

      15. 1. 2019,   12:39
    • Penava skače da se skrene pozornost sa optužbi za davanje novaca ispod žita u gradu, i sa katastrofalnog gopodarskog stanja u vukovaru. najmanje plaće i najskuplja košarica u državi. jesu li mu za to krivi srbi? nije bio ni rođen kad je završio rat a sad bi sijao mržnju. dokle više? 23 godine nakon rata.

      15. 1. 2019,   17:32
    • ? Nemam pojma tko je taj penava, niti me zanima, čitam što je izjavio, i potpisujem sve što je rekao. Dokaz: i ovaj portal, tj. komentari na njemu. Mržnja? Koliko zločinaca slobodno šeta Vukovarom, cereći se u facu silovanim ženama, udovicama...? Je to netko može demantirat? Je ih tko dira, procesuira, privodi...? Ne patim od himni i zastava, ali ako se cijeli stadion digne na noge kad svira državna himna, zašto se ovi ne dižu? Nije njihova? Siguran sam da Vukovarci imaju puno toga za reć, a da penava govori samo dio priče. Činjenica jest da taj dio Hrvatske nije vojno oslobođen, i da je na njemu ostao veliki broj onih koji su morali bit suđeni i osuđeni. Tebi to ne smeta? Ako ne, bar priznaj pravo onima koji su nekog izgubili, i doživili strahote divljanja pijanih četnika, da ne zaborave, i ne oproste. Ako se vi već sjećate ( svaki čas ) Jasenovca, od prije 100 godina, valjda mi imamo pravo sjećat se onoga čemu smo svjedočili.

      15. 1. 2019,   18:23
    • @dal ne pričaj bezveze. rat u vukovaru je počeo tako da su "domoljubi" ubijali srbe po vukovaru i to prije ikakvog otvorenog rata. zašto penava nije odgovorio na to što je rekao dogradonačelnik vukovara? mogao je reći da to nije istina , a nije. i nemoj to uspoređivati sa jasenovcem. tamo je pobijeno 80 000+ civila. imenom i prezimenom, i to priznaje naša država. malo ti je teško pojmiti koliko je to. evo ovako, to ti je srebrenica x 10.

      15. 1. 2019,   19:50
    • Aha. Dakle, slušaj, bezveznjakoviću....rat je počeo PRIJE Vukovara, još '90-e. Dok se vršila ''balvanizacija'' Dalmacije, srbi iz Vukovara su se naoružavali i organizirali 'sve u šesnaest''. Nemoj meni prodavat te 'deretić' gluposti, nisi na pravoj adresi. A što se Jasenovca tiče, i moje usporedbe..''druže'', TEBI su brojke bitne, za mene je i jedan nevini - previše. A ti radi 'saldo', pa se čudi kad ti se razbije (opet ) o glavu.

      15. 1. 2019,   20:07
    • dijete malo, mi se nismo naoružavali prije rata? pucali po kasarnama i sl? nisi kao ni penava odgovorio na pitanje zašto su ubijani srbi po vukovaru prije ikakvog otvorenog rata? to mu je pitanje postavio dogradonačelnik vukovara. da je tebi i jedan nevini bitan onda bi te to smetalo. i još jednom, nemoj uspoređivati vukovar i jasenovac, jednostavno nije u istoj kategoriji. 80 000+ civila zaklanih u logoru i ovo što su nacionalisti zakuhali u vukovaru.

      15. 1. 2019,   20:17
    • Dragi balavče...ja sam sudionik onog vremena, stoga...ponavljam, tu 'istoriju' ćeš morat pokušat plasirat na neko drugo mjesto. Usporedi Hrvatsko ''naoružanje'' s naoružanjem srba ( jna ) u to vrijeme. Naravno...samo ako ne misliš da je ''jna' zaista bila ''narodna'', i to svih naroda ex države...Ali, jasno je...vadiš iz konteksta, i potenciraš. Poznati 'sistem'. Pucanje po kasarnama se dogodilo NAKON ''ratića'' u sloveniji, kad je i maloj djeci bilo jasno kakve su namjere te ''jna'', tj. srba. I, zašto se pucalo? Možda zato, jer je ta 'jna' ( u tom trenutku već neprijateljska vojska na području suverene države!), na sve moguće načine pokušavala izvadit tenkove vanka, i napravit ''tampon'' zonu ( gle slučaja...taman na onoj famoznoj granici V-K-K...!?). Ono, što tebi ne odgovara priznat, jest...da su srbi imali plan puno prije otvorenih sukoba, a naročito puno prije tih ''čarki'' u Vukovaru, početkom '91-e. Da nije tome tako, da je Hrvatska planirala rat, bila bi se zaista naoružala na vrijeme, ili bar spriječila krađu T.O. oružja. Dakle, ne budali. A ti nastavi s ''kategorizacijom'', i svakako usput prigodno zaboravi spomenut ''istoriju' koja je prethodila Jasenovcu. Siguran sam da imaš objašnjenje i za 80-ak tisuća poklanih židova, roma, i ostalih ne-srba u srbiji, za vrijeme ww2. Kako to ne spominješ?

      15. 1. 2019,   20:26
    • A što se tiče tih događaja u Vukovaru, prije otvorenog sukoba u samom Gradu...da, siguran sam da je stradao i poneki nevin srbin...ali također i siguran, da ih je bilo puno koji su se adekvatno pripremali puno ranije, za ono što je uslijedilo.

      15. 1. 2019,   20:28
    • ti si sudionik tog vremena isto kao i penava. ratića u sloveniji? pa više je poginulo jna ročnika nego slovenaca. između ostalih i naših ljudi, djece koja su bila tamo na odsluženju vojnog roka. ali normalno kad si ti dijete pa nemaš pojma o tome . u kasarnama su bila djeca iz različitih republika a ne nikakvi četnici. naši su kao "pregovarali" a u isto vrijeme pucali po kasarnama. bitno je bilo zakuhati rat i opljačkati državu. ti si još mali da bi shvatio kako se to radi. isto kao što trabunjaš za ovo o jasenovcu? šta je prethodilo jasenovcu i čime bi ti to opravdao? pa zagreb nas dere 100x gore nego kralj aleksandar, i šta bi mi sad trebali napraviti ?

      15. 1. 2019,   20:37
    • nije stradao poneki srbin, nego desetci, i ne slučajno nego sa ciljem da se napravi rat. neka penava to opovrgne što mu je rekao dogradonačelnik.

      15. 1. 2019,   20:38
    • fall dete , mnogo si zaveden sitnicom ,,,, ako svataš #

      15. 1. 2019,   20:41
    • Aha...djeca ročnici....Onda valjda znaš ko im je naredio da pucaju na slovence? Znaš tko ih je doveo u situaciju da im slovenci mogu doć glave? Na kome je odgovornost, na slovencima, ili tvojim oficirima? Što su slovenci trebali ( ili mi, malo kasnije ) - položit oružje, i predat se srpskim generalima? Ajde, ne budali, ovo što pišeš je na nivo predškolca. A što se mojih godina tiče...u zabludi si, kao i s ovom tematikom. Ili možda ne u zabludi oko tematike...jer prilično jasno ''držiš stranu''...unatoč povremenim 'našim, naše, našu''....Ti si samo dokaz da je ovaj penava u pravu, a ja to govorim već godinama ovdje - na snazi je specijalni rat srbije protiv Hrvatske, vidi se iz svakog vašeg komentara, a naročito iz tog skrivanja iza navodnih Hrvata. I ne stavljaj mi riječi u usta, jasenovac ne može nitko i ništa opravdat, ali nije se dogodio 'sam od sebe'', postoji uzrok, taman i neopravdan. A tog penavu eto tebi, skupa s njegovim dogradonačelnikom, ne zanimaju me, zanima me što je rekao, i potpisujem sve. Naravno da će dogradonačelnik inzistirat na stradalima prije otvorenog sukoba u Vukovaru, ali neće spomenut okupljanja, naoružavanje srba, Borovo selo...i takve stvari. Nisi odgovorio što je prethodilo tim događajima u Vukovaru? Daj kratak osvrt na događanja u Dalmaciji, oko Knina? Čudo ste...baš kao i 'akademik'' deretić...znate izvadit stvar iz konteksta, i onda je ''eksploatisat'' do iznemoglosti...ne bi li opravdali svoja sranja.

      15. 1. 2019,   20:55
    • da u kasarnama su bila djeca na odsluženju vojnog roka iz različitih republika a ne četnici ali ti imaš premalo godina da bi imao pojma o tome. "domoljubima" je bio cilj zakuhati rat pa su pucali na njih a kao "pregovarali" su. kad se samo sjetim u splitu 50 000 "hrabrih" splićana okružilo one jadne momke što su izašli transporterom iz kasarne. jednog su ubili, mislim da je bio makedonac.

      15. 1. 2019,   21:48
    • da ja ću uvijek govoriti mi (hrvati iz hrvatske) za razliku od vas bosanaca iz kanade, bih ili dalmatinske zagore koji to niste.

      15. 1. 2019,   21:49
    • Završiti će Penava kao "lički medo" koji je nedavno dobio nogom u dupe u HDZu

      16. 1. 2019,   00:21
    • Ajoj, ''faloute'', šta ga nadrobi...a ne dade odgovora ni na jedno postavljeno pitanje..Dakle, tko je naredio tim jadnim ročnicima da s onim transporterom idu prijetit Splićanima? Gdje su iz priče nestali ''balvani'', i početak svega? Itd., itd....Vidim da te muči samo to što smo se drznuli 'pucat'' na kasarne te tvoje ''jna''...i uopće se usudili naoružavat, i suprostavit velikosrbima...Obojano, faloute, jako obojano...na tankim nogama, kao i ovo tvoje ''mi ( hrvati iz hrvatske )....pa dva puta propustiš stisnut ''caps lock'', kao i ona ''deca'' u Vukovaru, kad svira Hrvatska himna...E, jeste prefrigani...maheri u 'presvlačenju''...uz manu - prije ili kasnije iz vas izađe ono vaš, iskonsko.

      16. 1. 2019,   15:13
    • jna ročnici! Ha, ha! Evo jednog imamo i na portalu, petokolonaš, sad prima branitrljsku mirovinu i hvali se iz BG ili Nizozemske, naš juzba. Po osobnom priznanju ovdje, sve imam ckopirano. Dajte folirantu, fallout2 ne širite laži. Povijest je u razotkrivanju a SANU2 zauvijek propao. Iako svi upiru po njegovim točkama al ne ide. Bog čuva Hrvatsku. Kosovo Republika! Jelda folirantu? Kad će te priznati zločine, tad možemo dalje, al nikad zaboraviti. "Vrag nikad ne spava"!

      16. 1. 2019,   16:21
    • Meni mozes samo jednu stvar napraviti. I ti i tvoji istomisljenici.

      16. 1. 2019,   19:44
    • Kaj, pratite me? Zanimljivo, al se ne čudim. 2m u vama i 150 kg a još niš niste naučili. Znate gdje je problem, u tome, da parafraziram igora peternela "imam .ebeno dobro pamćenje"! A to je vaš problem. I, čemu prostačenje? A IK? Pa vi ste za zaštitu vrijeđanja i maltretiranja žena, ili je to samo na deklarativnom nivou, kao i sve drugo.

      16. 1. 2019,   22:11
    • Zaboravih, bokca ti, ma nitko vama od nas TO nemre napravit, ne vidi se od 150 kg! Ha, ha, ha! Ročniče! Bivši! Sa kunama danas!

      16. 1. 2019,   22:12
  • HDZ se sve više uvlači srbima.Godinama već u Vukovaru,neki dan u Banja luci,svake godine za pravoslavni Božić....I druge zemlje imaju svoje manjine al se zna tko je većina.

    14. 1. 2019,   20:58
  • kako te nije sram...to govoriš samo da ne bi naljutio druga pupija, i njegove ručice u Saboru...

    14. 1. 2019,   20:58
  • Anemicni ,raspisi izbore za predsjednika HDZ pa bus videl tko je pravu !!!!!

    14. 1. 2019,   21:01
  • Penava nije nadlezan, ali vrlo lako bi moglo doci do toga da ni ti nisi vise nadlezan... Sta mislis, da nas gradonacelnik Ivan Penava ne zna o cemu govori.?. Probudi se na vreme da ne bude po onom, uh zar je vec tako kasno..

    14. 1. 2019,   21:10
  • Toliko je ostar i hrabar da 1991 nitko od njega nije mogao doci na red za zaduzit ratnu odoru i naoruzanje.

    14. 1. 2019,   21:18
  • Ajde moj anemicni doce kraj i tvog mandata.Eno ti brata Covica u Sarajevu.

    14. 1. 2019,   21:00