Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Nikolić pisao Kolindi: Gnušam se i osuđujem paljenje zastave

Komentari (310)
  • Vjerujem da ćete razumjeti da iza ovakvih incidentnih pojava ne stoji ozbiljna politika bilo koga, a kamoli srbijanskih čelnika .. Ovako ćemo !!!!!!! Prvo isplatite ratnu odštetu, pronađite posljednjeg nestalog Hrvata, dostavite planove minskih polja u Hrvatskoj, pozatvarajte u vašim zatvorima do posljednjeg četnika pa ćemo možda dalje razgovarati !! Do tada BLOKADA i prekid svih diplomatskih odnosa !

    2. 4. 2015,   22:05
    • evo ti jedan primjer sa naše strane, 10 mj. 91 g. pokupsko ratište selo zaloj, došli su nekakvi mineri po putu su postavili protutenkovske mine i krenuli nazad, pital sam ih kaj nebute napravili kakav nacrt gdje su mine postavljene, odgovorili su mi vi ste tak ionak živi mrtvaci pa netreba zabilježiti kad ste gotovi i otišli su, tako da planova nema

      2. 4. 2015,   22:16
    • Tvrdoglavost nas nigdje neće dovesti, kao što nije niti Srbiju. Trebaju se dati jasni znakovi Srbiji što mislimo i očekujemo, ali ne izvoditi gluposti i zahtijevati nemoguće što samo nas može koštati.

      2. 4. 2015,   22:18
    • a zaboravili ste da si uzmu natrag sve one koji su 91 otišli iz HR??? i da rep srpska orimi naptrag sve izbjegle bosance koji su došli u HR i koje je HR pomagala...

      2. 4. 2015,   22:19
    • ma rata uopće nije trebalo biti, onda sam imal 19 godina i nije mi bilo jasno zbog čega moramo mrziti i ratovati protiv nekoga koji priča isti jezik kao i mi, a sad mi je jasno zbog novaca i privilegija

      2. 4. 2015,   22:26
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      2. 4. 2015,   22:26
    • BLOKIRAJ TE NAS MOLIM VAS. Rekao bi vam za nestale Hrvate sa ljudske starane. Isto bi ocekivao i od vas za nestale Srbe.. Za mine bi vam takodje dao mape. Ali za ostetu ne sprdaj te se. I onaj sramni sud u Hagu je rekao da Srbija nije ucestvovala u ratu. Tako da se tuzite sa SFRJ :)

      2. 4. 2015,   22:29
    • armagedon, kaj mi imamo od EU i NATA, kad nam se ljudi tuku pred socijalnim dućanima

      2. 4. 2015,   22:30
    • Armirani Pa ko tebe sto pita?Imas presudu M.suda i opet ti nije jasno?Budi sretan da vi ne morate platiti smestaj vasih kako kaze Kolinda Hrvata...danxnedelja,xgodina,od toalet papira do skola,....

      2. 4. 2015,   22:31
    • @ARMAGEDON: Razumijem te i u potpunosti se slažem se da se stvari trebaju raščistiti, međutim činiti neke nepromišljene i radikalne diplomatske poteze nikome neće dobroga donijeti.

      2. 4. 2015,   22:33
    • I prestanite glumiti device pred vencanje,urazumite se i pocnite raditi na promeni stanja u zemlji.Pored prelepe zemlje sa puno mogucnosti samo zivotarite...nekad ste lajali na Srbe sad lajete jedni na druge...Pa kakav ste to vi narod?Srbi zive mnogo gore pa sute...

      2. 4. 2015,   22:35
    • @Cane Kurbla Sfrj nije napala Hrvatsku već je jna potpomognuta srbočetnicima, arkanovcima, šešeljevcima itd. napala Hrvatsku a sfrj je razbila srbija svojim velikosrpskim idejama ! I da BLOKIRAT ćemo vas jer eto sve reko šešelj !

      2. 4. 2015,   22:35
    • Armirani,pa ko vam brani blokirati Srbiju?Niko.Slobodno imas moj glas.Prekid diplomatskih odnosa?Super,i to je vase pravo...Ali nemoj se iznenaditi ako Karamarko pobedi da prvo poseti Srbiju,preda joj raport o namerama,zatrazi par dopustenja...Ako bude ljubazan mozda dobije i potvrdni odgovor?

      2. 4. 2015,   22:42
    • Ukoliko Hrvatska blokira Srbiju na putu prema EU. Mnogo vise Srba bi postovalo Hrvatsku i mozda promenili misljenje prema istoj... Je li vas napala Vojska Srbije tj. tadasnje Jugoslavije. Sa dvoglavim orlom na grbu??? To Arkanovci, Šešeljevci i ostali je kao da sada Donbas optuzuje Hrvatsku za agresiju zato sto na Ukrajinskoj strani ratuju Hrvati.... I jos nesto.. Ta Velika Srbija nikad nije postojala ni na jednom papiru. To je izmisljotina iz Zagreba.... Da smo hteli tu Veliku Srbiju mogli smo je napraviti posle 1.sv. rata. I jos bi izgradili prijateljstvo sa Italijanima... Ovako smo dobili neprijatelja na zapadu i oslobodili vas Hrvate od ropstva.

      2. 4. 2015,   22:44
    • ajmo legalno, do 15.01.1992 hrvatska je bila u sklopu sfrj, sfrj nije nikoga napala ona je u skladu sa ustavom branila suverenitet i teritorijalnu cjelokupnost države isto kako bi to napravila da su ju napale strane države, hrvatska je do toga perioda bila zemlja koja je sa svojim paravojnim formacijama pokušala, a kasnije i ostvarila državnost (tko zna zašto), da je jna krenula sa svim raspoloživim sredstvima hrvatska ne bi imala nikakve šanse, što dokazuje da je scenarij bio unaprijed dogovoren odnosno da se jugoslavija uništi i da se nažalost raspadne, a sve vrijednosti raspodijele nekolicini

      2. 4. 2015,   22:51
    • Cane bas preterujes,Hrvatska je kao pobednica u prvom velikom ratu pripojila Srbiju sebi uprkos velikim zlocinima Srba po Hrvatskoj.Kralja Acu potplatika da joj prosiri granice a njega priznala za kralja jer su joj obesni Srbi svoga ubili u Sarajevu...I nauci se istoriji...hehehe...

      2. 4. 2015,   22:53
    • efeling, svaka čast pročitaj moj zadnji komentar

      2. 4. 2015,   22:53
    • Cane kazes da srbija nije napala Hrvatsku vec Jugoslavija a da vi tu nemate veze a kako onda ostale stvari priznajete i svojatate poput sportskih uspjeha ili naucnih i slicno? Cudan ste i rekao bih iskvaren i bezobrazan narod.

      2. 4. 2015,   22:54
    • @Cane: 'Sustavnu indoktrinaciju koju je Srbija provodila u narodu analizirao je Charles Jelavich, američki znanstvenik koji je rezultate objavio u studiji Južnoslavenski nacionalizmi. Američki je istraživač analizirao 350 srpskih, hrvatskih i slovenskih gramatičkih, zemljopisnih, povijesnih i književnih udžbenika koji su se koristili tijekom 50 godina prije Prvoga svjetskog rata. U Atlasu srpskih zemalja iz 1891. piše da su Hrvatska, Slavonija i Srijem “... srpske zemlje, jer u njima žive Srbi ... Sedam osmina su pravi Srbi koji govore srpski kao god i mi. Srbi koji žive oko Zagreba zovu se još i Hrvatima". Petnaest godina kasnije, 1906., udžbenik za IV. razred kaže: “Trojedna kraljevina se zove zemlja koju čine tri srpske kraljevine: Hrvatska, Slavonija i Srem". Udžbenik za zemljopis 1912. kaže da su stanovništvo Dalmacije “sve sami Srbi od kojih je većina katolika”. Međutim, u to vrijeme u Dalmaciji je bilo 82,6% Hrvata, 16,22% Srba i 2,01% Talijana, prema austrijskom popisu iz 1900. godine. Tijekom Prvog svjetskog rata, američki novinar i publicist John Reed, boraveći u Srbiji, bilježi iste velikosrpske težnje u obrazovnom sustavu, navodeći da djeca u školama ne uče samo "zemljopis stare Srbije, nego svih srpskih zemalja, redom njihovog iskupljenja: prvo Makedonija, potom Dalmacija, Bosna, Hercegovina, Hrvatska, Banat i Bačka." Bilježi i "sveti entuzijazam" starog srbijanskog časnika, koji oduševljeno pripovijeda kako su "vjerovali da će se jednog dana ostvariti san o Velikoj Srbiji, ali u dalekoj budućnosti, dok se sada ostvaruje, za što vrijedi umrijeti".'

      2. 4. 2015,   22:54
    • Cane Kurbla ne da vas treba blokirat nego vam treba uvest vize. Tolika bezobrastina sa vase strane nista drugo ne zasluzuje. Kako te nije sramota govorit da je iz Zagreba islo zagovaranje velike srbije? A i sam znas da su tvoji seseljevci, arkanovci na celu sa milosevicem zagovarali veliku srbiju. A i ovi koji su vam danas na vlasti su bili za granicu virovitica - karlovac - karlobag, a danas se uvlace u guzicu. Vas treba otpilit za sva vremena. Cetnik ostaje cetnik!

      2. 4. 2015,   22:56
    • Zasto je onda nisu ostvarili nego su napravili Jugoslaviju? I time pljunuli po svim zrtvama od Cera, Kolubare,Plave grobnice, Bregalnice, Kajmakcalana...? Data su ista prava Srpskim vojnicima i Hrvatima, muslimanima koji su ubijali Srbe u ime Austro Ugarske...Nikad zvanicna politika drzave Srbije nije radila na stvaranju Velike Srbije.

      2. 4. 2015,   23:01
    • Hrvati su uvek bili repektovan narod.Hrabri borci,veliki ljubavnici,naucnici,sporatsi,od Tesle do Djoleta.Svojom miroljubivom naravi su plenili sve oko sebe.Carevi koji su njima vladali su se uvek pohvalno izjasnjavali.Vredni,poslusni,disciplinovani.A poznati su i po kravatama kojima se krasi cijeli svet.Velike atrakcije u Hrvatskoj su grobovi njihovih kraljeva,citavih dinastija lepo uredjenih sa biografijama na nekoliko jezika.Pravi produkt tisucljetne kulture....Srbi su paganski narod uvek spremni za silu i rat.Par kraljeva i vuk koji im je napravio pismo i nista vise.Mozda i jedini velegrad,BG na zapadnom Balkanu ali nista posebno...

      2. 4. 2015,   23:06
    • mi hrvati stalno pljujemo po drugima, tako i po slovencima, mala su država, možeš ih preskoćiti, janezi i ima toga još, ali niko se ne pita kada je bio rat ko je nama dolazil na jadran i ostavljao novce, nisu to bili ni njemci, taljani, francuzi ne bili su janezi kad nam je bilo teško oni su bili ti koji su bili uz nas ali ne mi se sprdamo sa istnskim prijateljima, a prijatelj se poznaje kad ti je najteže

      2. 4. 2015,   23:08
    • Ovdje ekipi iz srbije samo treba reći da je nama vas žao i da se tu po vašem pitanju nemože ništa napraviti ! Vi ste srbi jednostavno u izolaciji, medijskoj laži a ono što vam ni oni nisu uspijeli nametnuti izlagali ste ili izmislili jer je to dio vašeg mentaliteta !

      2. 4. 2015,   23:09
    • samo pošteno pa oni imaju dvostruka mjerila. Kada im nesto odgovara onda su srbi i srbija slavi uspjehe, kada im ne odgovora onda je jugoslavija.

      2. 4. 2015,   23:10
    • @cane: Što da ti kažem, mene ne brine povijest, problem je jer opet radite isto. Pogledaj srpske portale, stalno nijekanje hrvatske nacionalnosti i državnosti, izmišljanje povijesti kroz srpski revizionizam, falsificiranje povijesnih dokumenata te teorije zavjere. To su ozbiljni oblici ratohušačke i velikosrpske propagande koji će ponovno dovesti do ponavljanja istih grešaka. Zašto Kraljevina SHS nije uspjela sa uspostavljanjem 'Velike Srbije' ili je odbila ono što se njoj nudilo Londonskim sporazumom? Zato što bi hrvatski Srbi bili protiv toga te to ne bi prihvatili, a bez javne potpore je teško takvo što napraviti.

      2. 4. 2015,   23:12
    • ajmo desničari napadnite me da sam izrod hrvatskog naroda, koji samo sagledava činjenice i ući iz prošlosti

      2. 4. 2015,   23:12
    • -„Mi lažemo da bismo obmanuli sebe, da utešimo drugoga

      2. 4. 2015,   23:17
    • Jugoslaven,sto bi bilo sa Hrvatskom da nije prisla Srbiji?Rasparcali bi je.talijani bi uzeli Istru,Dalmaciju,Austrijanci svoj deo,pa madzari....Nisui hrvati bili glupi i naivni,okoristili se ogromnim zrtvama Srbije koje ni velike sile nisu mogle prenebregnuti.Nikad Hrvatska nije bila veca...Aco im podelio zemlju,oslobodio 5 godina poreza,uveo u parlament,dao im prve oblike drzavnosti i opet noz u ledja?

      2. 4. 2015,   23:22
    • Atila je li to rekao čuveni komunjara Ćosić?

      2. 4. 2015,   23:26
    • ima da vas nasa Koli razbuca ka beba zvecku. bit cete manji od makova zrna.

      2. 4. 2015,   23:27
    • Je li to ona sto joj Šešelj zveknuo patka? :D

      2. 4. 2015,   23:33
    • efteling, hrvatska je svoje granice zaključila 45, hrvati su se u 2. svjetskom ratu pokazali kakvi su,nikom se oni nisu priklonili, antifašistički pokret hrvatske brojio je više nego pokret otpora u francuskoj, zato jesmo sada u svojim granicama

      2. 4. 2015,   23:34
    • @efteling: Hrvatska je morala sa Srbijom u državu i tu ništa nije sporno, međutim problem je jer su Hrvati kao i hrvatski Srbi vjerovali u bratstvo i jedinstvo, dok su u Srbiji cijelo vrijeme se pripremali za 'Veliku Srbiju'. U Kraljevini stvarno nisu bili u ravnopravnom položaju sa Srbijom i Srbima od poreza do toga da su 90% vlade, ministara i generala činili Srbi i Crnogorci. Je li se Hrvatska okoristila od Srbije? Je. Je li Srbija spremala 'Veliku Srbiju'? Je, ali nije uspjela. Meni je bitno da se odmaknu ljudi od mržnje prema Hrvatima i širenja velikosrpske retorike i propagande, onda ćemo moći imati povjerenja i normalne odnose s vama.

      2. 4. 2015,   23:35
    • efteling ti pricas uporno neku svoju povijest koja je da napomenem samo kod tebe zapisana i nebi se zacudio da u toj tvojoj povijesti stoji da je Isus bio srbin i da su srbi sagradili piramide.

      2. 4. 2015,   23:40
    • @efteling: I što bi to trebalo značiti 'prve oblike državnosti'? Je li to opet neki srpski revizionizam i izmišljanje povijesti? Inače Hrvatskoj je jedina prijetnja bila Italija, Austrija i Mađarska su bile neutralizirane.

      2. 4. 2015,   23:45
    • Ima onaj Vojvodjanski becarac ''Pa i Bog je Srbin bio'' (imas na youtube), pa nije iskjuceno da je Isus takodje bio Srbin, a i Četnik zbog brade :D

      2. 4. 2015,   23:53
    • Cane to se trazi. I treba da pokazete koliko ste izopacen narod.

      3. 4. 2015,   00:00
    • Isusu je cast da je bio Srbin,sto mu hvali,na srpski humor i srpske cajke privukao folk.sad sto talijani nisu voleli cajke pa ga ubili to je druga prica.Da je bio Hrvat niko ga ne bi sledio,plasili bi se tuzbe,jer hrvati uporno tuze i gube...na sudu......

      3. 4. 2015,   00:33
    • a Piramide sigurno nisu gradili vec su za to unajmili egipcane kontrolisuci ih iz ladfa i pijuckajuci vino...sad ces reci da piramide nisu Egipcani izgradili?

      3. 4. 2015,   00:36
    • vi srbi majke mi h.c andersen vam nije ni do koljena.a što vi malo neprićate o tom kako smo vas spasili od istrebljenja nekoliko puta.ono bugari,pa kakvi ste vi to srbi pa bili ste pod turskom 700 godina.znajući kakva ste zvjerstva radili 90tih i koliko ste žena silovali mogu si mislit što su turci radili s vašim ženama.mi dok smo imali kralja vi ste bili čobani i čuvali ste ovce pokraj reke gruže.idol vam je čovo koji nezna ni pričat.preteško gradivo,previše slova jbga.nema izjednačavanja krivnje.tuđman vas je spasio jer bi vam došli do beograda.a sljedeći ćemo put i doć,a u pašaluk čemo vam poslat ostatak ovih naših jugonostalgičara koji još vjeruju u bratstvo i jedinstvo.

      3. 4. 2015,   00:54
    • Samo sam cekao Hrvata o Srbima pod Turcima. Do sad je bilo 500 godina a sada 700.... Vi kad ste imali Kralja mi smo bili Carevina... A mi i danas imamo Kralja a vi Kolindu čobanku.

      3. 4. 2015,   01:02
    • o tome tko je čoban bi se mogli razgovarat.

      3. 4. 2015,   01:11
    • boww,poznate su hrvatske dinastije na daleko.njihovi grobovi su jedna od najvecih atrakcija u Europi.Poznate su i zurke koje su pravili po palatama gde su se cajke do besvesti vrtele..

      3. 4. 2015,   01:13
    • hahaha...alaj si smešan be armagedon... aj ovako ćemo !!! al dok vi neisplatite ratnu oštetu Srbima iz hrvacke, vratite i poslednjeg Srbina što ste proterali, iskopate sve mine u hrvacku, pozatvarajte i poslednjeg uju u buvaru, pa će možda dalje razgovaramo !!!

      3. 4. 2015,   07:03
    • @delija: Svim Srbima je osiguran povrat i obnova imovine ako se žele vratiti, međutim oni se ne žele vratiti zbog različitih razloga, od straha od predrasuda, mržnje prema Hrvatskoj do toga da su u potpunosti integrirani tamo gdje žive i ne vide potrebe za time.

      3. 4. 2015,   07:35
    • potpisujem svaku riječ+++++

      3. 4. 2015,   09:21
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 1 težu opomenu u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      3. 4. 2015,   11:00
    • @sokoloko: Broj izginulih Srba u NDH je prema međunarodnim normama procjenjen na 300 000. Hrvatska nije legalna nasljednica NDH te stoga ne može snositi legalnu odgovornost za zločine tijekom razdoblja NDH. Povrat imovine je garantiran svim Srbima, mi ne možemo nikoga tjerati da se vrati.

      3. 4. 2015,   11:17
    • Pusti povrat imovine,kad bi te komsije najradje zaklale zubima. A i realno gde bi pre ziveo u nekom selu na nekoj planini kod Knina ili u Novom Sadu ili Beogradu !?

      3. 4. 2015,   11:37
    • cane za vrijeme rata su srbi koji nisu podrzavali oruzanu pobunu protiv Hrvatske mirno zivjeli skupa sa nama i evo dan danas su tu i jednaki smo. Sta cemo s tom cinjenicom? Ako ne vjerujes dodji da ti pokazem.

      3. 4. 2015,   11:43
    • @cane: Šteta je načinjena i Hrvatima i hrvatskim Srbima, kao što je žuti mrav rekao Domovinski rat nije bio rat protiv Srba nego protiv SAO Krajine te iredentističkih težnji Srbije. Svi Srbi koji su branili Hrvatsku su cijenjeni, a mi tu ništa ne možemo što je nekima ljepše u Beogradu ili Novom Sadu pa se ne žele vratiti.

      3. 4. 2015,   11:52
    • Nisam ja rekao da ste sve Srbe. Naravno da ovi iz Rijeke, Zagreba, Pule nisu mogli nista da se pitaju. Kao ni ovi iz Krajine gde su Srbi bili vecina...Puno Srba je stradalo samo zato sto su Srbi... Porodice Zec iz Zagreba..

      3. 4. 2015,   12:09
    • Pa nije puno u usporedbi sa onima na području bivše SAO Krajine, ali razumijem što želiš reći. Svjestan sam da kada ti mediji pune glavu s time da 'ustaše' kolju Srbe i planiraju izvršiti genocid da ne mogu drugačije reagirati nego uzeti pušku u ruke i krenuti u obranu svog naroda, ali problem je jer i danas neki zagovaraju velikosrpsku politiku te kontinuirano niječu hrvatsku državu i nacionalnost kao što su to činili tijekom 19. i 20. st. u svrhu uspostavljanja 'Velike Srbije' te koriste iste teorije i retoriku koju su napravili u to vrijeme, kao što i Hrvatsku i dan danas nazivaju ustaškom tvorevinom. To su opasne stvari koje samo mogu ponovno dovesti do ponavljanja grešaka iz prošlosti i zato je bilo tko tko takve stvari pokušava održati na životu opasan ne samo za Hrvatsku, nego i za Srbe i Srbiju, poput Šešelja.

      3. 4. 2015,   12:19
    • Nasi mediji su priznali da su laali 90tih. Ali problem je sto vasi ne priznaju. I Šešela nazivaaju ratnim zlocincem a tuze ga 10 godina i ne mogu da mu dokazu. (dok se na sudu ne utvrdi, svako je nevin).... Vi Hrvati slavite Gotovinu, Muslimani slave Aliju i Orica, a hocete da mi Srbi pljujemo po Mladicu...U tome je problem danas.

      3. 4. 2015,   12:31
    • Slavljenje Mladića znači slavljenje velikosrpskog iredentizma, slavljenje Gotovine znači slavljenje hrvatskog nacionalizma/patriotizma - u tome je razlika. Da je bilo zločina - sigurno je, međutim radi se o tome da Hrvati žele da Srbi povuku svoje velikosrpske težnje koje su i dan danas evidentne na vašim portalima. Mene inače stvarno ne brine to što želite slaviti svoje generale i sl. da se time ne šalje moralna poruka da je težnja za 'Velikom Srbijom' bila opravdana i legitimna - to je meni jedini problem, ni u najmanju ruku ne želim da se ponižava srpski narod i pljuje po njihovom nacionalnom ponosu, i mi smo imali NDH pa se nadam da je većina se odmakla od toga. Bez obzira što su bili izvršeni masovni pokolji nad ustašama nakon pada, mi i dalje ne veličamo i legitimiziramo djelovanje te tvorevine.

      3. 4. 2015,   12:46
    • Ratko Mladic se borio za Republiku Srpsku (sa kojom ste bili u savezu). A ne za Veliku Srbiju... Vi uporno spominjete Veliku Srbiju. Ali ona nikad nije bila cilj. JNA se borio za ocuvanje SFRJ. a kad je ona prestala da postoji vojsnici iz Srbije su se povukli.

      3. 4. 2015,   12:54
    • To nije istina jer se SFRJ nije mogla očuvati i cilj je bio uzeti što se može uzeti - tj. stvoriti Veliku Srbiju. RS i RSK su htjele neovisnost i kasnije vjerojatno ujedinjenje sa Srbijom da bi stvorili Veliku Srbiju. Što da ti kažem, mene povijest kao takva nije toliko važna i možete slaviti koga hoćete što se mene tiče dokle god ne ugrožavate teritorijalni integritet Hrvatske i prestanete širiti istu velikosrpsku propagandu koju je činili u 19. i 20. st. Srbija, kao npr 'Hrvati su pokatoličeni Srbi', 'hrvatski jezik ne postoji - to je srpski', 'hrvatski kraljevi i hrvatska povijest su izmišljene i falsificirane' itd., što su vrlo opasni oblici iredentističke propagande koja je strašno prisutna kod vas.

      3. 4. 2015,   13:08
    • hahhahahaahhahahaahh

      3. 4. 2015,   15:40
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      3. 4. 2015,   16:39
    • trooso odakle si ucio povijest? iz kurira?? :D

      4. 4. 2015,   01:25
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 2 lake opomene i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      5. 4. 2015,   21:52
    • srbeki ...srbeki ajde malo u špiljicu !

      5. 4. 2015,   22:19
  • nevjerovatno ,kako nikolic i vucic ,se ogradjuju sa seseljem ,,a ni rijeci o Vulinoj izjavi i mrznji

    2. 4. 2015,   22:23
  • kaže nikolić a čija je on ruka bio? vjeruje mu li tko na izjavu pogotovo ovu na kraju "u pismu se napominje i da su se u Hrvatskoj događali brojni incidenti i kršenja prava, ali da ih, zbog očuvanja dobrosusjedskih odnosa, čelništvo srbije nije stavljao i neće stavljati u "prvi plan političke pažnje"

    2. 4. 2015,   22:27
    • ma katastrofa...oni se uvijek nadu uvrijedeni za nekaj...a kakvi su to incidenti bili ? Pogotovo iz politickog vrha...oni zive u svom svijetu, sami za sebe...nebeski narod itd. svi su isti...znam, vjerujte...mozda 10 % su normalni

      2. 4. 2015,   22:57
    • uvijek oni imaju ono "ali..." to su srpska posla, oni uvijek zrtve

      2. 4. 2015,   23:11
    • naša vlada mu vjeruje

      3. 4. 2015,   00:21
    • pa ima ono "ali"...i srpska zastava je paljena u Hrvatskoj više puta (2009. na Poljudu, 2010 na SP u rukometu...) pa niko nije dizao ovoliku frku, niti opozivao ambasadora. Zar treba poteze svake budale politizovati i globalizovati? Ovo je stvar tužilaštva, jer je Šešelj prekršio zakon. Nek hapse budalu i gotovo

      3. 4. 2015,   01:05
    • tarmi problem je u reakciji vaše vlade.a što je bilo na rukometnom prvenstvu u srbij?sve druge vidiš samo svoje nevidiš.što je bilo na marakani zadnja tekma naših repki?

      3. 4. 2015,   01:09
    • Pa isto to što je bilo i kod vas, ne vidim nikakvu razliku. Reakcija Vlade i države je adekvatna (osim Vulina magarca) Dignutaje optužnica isti dan, premijer, predsednik i ministar spoljnih poslova su osudili čin u više navrata...Kakvu reakcija bi bila po tvojoj volji, da ga streljaju na Terazijama?

      3. 4. 2015,   01:22
    • osim vulina?!?! Meni dosta...nije problem kreten seselj nego upravo visokopozicionirani politicari koji to indirektno podrzavaju i traze opravdanja.

      3. 4. 2015,   07:15
    • @tarmi2, jedno je kad grupa huligana napravi tako nesto, a drugo kad netko iz "politickog vrha" napravi tako nesto...ma ja se na kraju s time puno ni ne zamaram, jer on je tu samo da provocira

      3. 4. 2015,   11:40
    • Ne moz ti budalama objasnit da je u ministru problem a ne seselju.

      3. 4. 2015,   11:47
  • Tko je palio srpsku zastavu u Hrvatskoj od politicara? Nema sa vama mira niti ce ikada biti. nikolicu a sta cete uciniti sa aktualnim ministrom vulinom i njegovom mrzilackom retorikom?

    2. 4. 2015,   22:07
    • kako da je zapale kad im je ona za nijansu draža od one koju zastupaju.

      2. 4. 2015,   22:13
    • Rodjo u potpunosti se slazem sa tobom ali mislio sam opcenito na sve nase politicare a moras priznati da nisu svi srpski orijentirani.

      2. 4. 2015,   22:23
    • šalu na stranu,ali mi nemamo takvog okorjelog koji je to spreman napravit,niti imamo osobo koja je istim govorm spremna odgovorit njihovu ministru,a boim se da je štata što nemamo.

      2. 4. 2015,   22:26
    • Gledao sam snimak gde gradonacelnik Splita pocinje pesmu ''Srem, Banat i Bačka...'' Niko se od Hrvatskih politicara nije ogradio od toga.

      2. 4. 2015,   22:32
    • dobro veče i tebi cane,a šta je to sporno s tom pjesmom'

      2. 4. 2015,   22:37
    • Nzm. reci te pesme,ali sigurno ima jos nesto sporno sem sto se spominju teritorije druge drzave.

      2. 4. 2015,   22:48
    • Hahaha cuj ovog!! srem banat i backa tri srca junacka mu smetaju i izjednacava to sa paljenjem zastave i drskim vrijedjanjem aktualnog ministra. Stvarno svakakvih ima ovdje!!

      2. 4. 2015,   22:50
    • U Srbiji se stalno spominju istocni HR gradovi kao srpski a ti sad nadjes jedan prinjer od vasih 1000, licemjerje

      2. 4. 2015,   23:02
    • Vidjam i karte gde su Subotica, Sombor, Vrbas, Novi Sad, Backa Palanka, Ruma, Sremska Mitrovica, Prijedor, Banja Luka, Bijeljina, Brcko, Zvornik, Visegrad, Gacko, Pale, Bileca, Trebinje, Nevesinje,Ljubinje, Bijelo Polje, Priboj, Prijepolje, Novi Pazar u Hrvatskoj.

      2. 4. 2015,   23:31
    • lepi moj cane,pa znaš li ti ko pjeva tu pjesmu? ako nisi zano đorđe balašević ti pjeva tu pjesmu,a ja čisto sumnjam da je on u njoj išo kontar tvoije otadžbine!

      2. 4. 2015,   23:41
    • Sad si posegnuo za onim sto svi srbi skoro rade a to je laganje. Mislio sam da si normalan ali opet sam pogrijesio.

      2. 4. 2015,   23:42
    • Vidim po fejsbuku mnogo likova sa tim kartama... Balasevic peva ''Gledam Srem, Banat i Backu sa Fruske gore'' a ovo je ona ''Oj Srbijo mati'' sto ste prepevali.

      2. 4. 2015,   23:51
    • cane kad je ta pjesma izašla srem banat i bačka su bili dio hrvatskog teritorija,a da si malo upoznat s povješču znao bi i da smo vas par puta spasili od istrebljena.ono bugari, turci,a nažalost spasavat čemo vas u budučnosti i od ljudi koji vam srebrenicu neće tak lako zaboravit.

      3. 4. 2015,   00:30
    • Sprdas li ti to mene castiti? Nikad Vojvodina nije bila Hrvatska, samo Srem u NDH. Ako je Hrvatska tad imala drzavu? A to da ste nas spasili. To je jos smesnije. Mozda ste spasili tadasnje Srpskog kralja. Ali ako pogledas istroji Srbi i Bugari su cesto ''menjali'' vladare. Srpsko-Bugarski rat. Srbija pobedi Srbin vlada Bugarskom, i obrnuto.

      3. 4. 2015,   00:38
    • maa bravo cane sam se ti tješi.neznam tko je koga molio da ih spasi.a što je ono bilo s turcima?ono nije li zemun bio hrvatski?hrvatsko kraljevstvo kompa učio u jugi.znaći da su se i vaši povjesničari složili s nekim povjesnim granicama i sad kažeš da vojvodina nikad nije bila hrvatska.pa od 1945 naovamo nije to ti priznam.

      3. 4. 2015,   01:05
    • Daj mi kartu gde je Vojvodina u sastavu Hrvatske......

      3. 4. 2015,   01:11
    • boww, prijatelju...Srbi i Hrvati su vekovima ratovali na istoj strani, sve do 1914. kada su Hrvati i Mađari počinili strašne zločine na području Mačve. Ako je iko spasio ičiji idenditet - pre će biti da je Srbija spasila Hrvate, jer 1918.teritorije AU na kojima su živeli Hrvati su trebale biti podeljene na 3 dela, deo Italiji, deo novonastaloj Mađarskoj i deo Srbiji (prouči malo Londonski ugovor i Berlinski kongres) Opstali ste zahvaljujući isključivo Srbima tada. Zahvalnost za to ste pokazali vrlo brzo, genocidom 1941.

      3. 4. 2015,   01:17
    • Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 težih opomena u posljednjih tjedan dana. Ako sakupite tri, vaš korisnički račun bit će privremeno blokiran.

      3. 4. 2015,   01:23
    • Kao bivsi zemunac mogu reci da ovi stariji Zemunci jako pate sto su ustase otisle.Kazu bili su vrlo ljubazni,pomagali starijima preko ulice,uvek dobar dan,vozili uvek pazljivo,lecili Srbe u bolnici u velikom parku,ucili ljude citati i pisati,Isli redovno na misu a gradjani im cuvali oruzije napolju.a Srbi banditi nisu znali ceniti kulturu.Jedan moj bivsi komsija,umro,a u vreme ustasa isao u radnickom odelu i kad vidi ustasu on odmah ka njemu,izvuce veliki srafciger probode ga,lagano ga spusti na zemlju i pozove pomoc,kaze pozlilo mu i kad se ljudi okupe okrene se i ode.Svi stari Zemunci su ga mrzeli...toliko su Hrvati bili dobri...

      3. 4. 2015,   01:31
    • Vojvodina je od drugog svjetskog rata srpska a prije toga nikad nije ni bila a to dokazuje i podatak o stanovnistvu. Srbi su naseljeni nakon drugog svjetskog rata i tada su postali vecina.

      3. 4. 2015,   10:39
    • ˇ@zuti a moji preci u Vojvodini zive od 1700tih. I sad mi kazes da Srbi nikad nisu ziveli u Vojvodini... A zasto se Vojvodina zove ''Vojvodina'' ? Da nije zbog Vojvodstva Srbija.

      3. 4. 2015,   11:41
    • Srbi do drugog svjetskog rata nisu cinili vecinu a isto tako nije ni bila srpska do spomenutog perioda. Ima srba i u Kini.

      3. 4. 2015,   11:46
    • Daj covece ne sprdaj se... 1848 godine naziv danasnje Vojvodine sa Baranjom dobija ime Srpska Vojvodina, a od 1849 Vojvodstvo Srbija. AustroUgarri priznaju da kao Srbiju, a vi sad ispravljajte istroju. I pisite da je to stara Hrvatska, i ako nema ni jedan dokaz da vas pokrije... U Vojvodini je 80% Srba. Mislis li da je za 50 godina neko mogao da preseli 1500000 ljudi ?

      3. 4. 2015,   12:00
    • To je neka tvoja povjest kao i sve drugo a evo i tebi kazem ako je tebi tako lakse zivjeti i vjerovati u iskrivljenu proslost neka te.

      3. 4. 2015,   12:15
    • Potrazi na internetu. Ili pitaj profesora povijesti. Pa ce ti i on reci. Najveca Hrvatska llaz je da Srbi lazu. A u stvarir je obrnuto.

      3. 4. 2015,   12:22
    • Vi sami za sebe govorite da ste najveci lazovi i nema potrebe jos da i mi to spominjemo. Pogledaj gdje je bio Zemun i koji jezik je bio sluzbeni,pogledaj strukturu stanovnistva pa ces se uhvatiti u lazi. Vjerujem da ti to nece biti prvi puta.

      3. 4. 2015,   16:54
  • Nikolicu smijesan si,svi znamo ko si i sta si, zlocinac koji vodi istu politiku ko i kum mu,sljedbenik,nema razlike osim sta se ona budala javno sramoti i ne skriva svoju narav

    2. 4. 2015,   22:19
  • nije ni tebi za vjerovat .. poznamo te

    2. 4. 2015,   22:06
  • Možda se ti i gnušaš tih izjava tvog dojučerašnjeg druga, ali šta ti poduzimaš u vezi tog čina. NIŠTA. Svojim djelima dokazuješ svoje gnušanje, a ne svojim lažnim rječima.

    2. 4. 2015,   22:16
  • Zašto niste prenijeli čitavu vijest? Tu vam nedostaje ovo: "Savjetnik predsjednice Hrvatske Darijo Mihelin na upućenu poruku odgovorio je da predsjednica Hrvatske Kolinda Grabar Kitarović srdačno zahvaljuje i raduje se suradnji, piše u priopćenju iz kabineta Nikolića." Da je ovako odgovorio Josipovićev savjetnik desničari bi dignuli ustanak (ili barem šatore pred Pantovčakom).

    2. 4. 2015,   22:33
    • Točno!!!! O njenoj izjavi ni slovca.

      2. 4. 2015,   22:35
    • to ti je domoljublje...valjda...koje onda ja ne shvacam

      2. 4. 2015,   23:23
    • Eh, zato odeš na tekst o Pusićkinom razgovoru s Dačićem i pročitaš seljačke izjave HDZ-ovčica i komentare ograničenih "domoljuba" iako je njena retorika prema Srbiji deset puta oštrija od kolindine.. Ali ne pokušajite njima to objasniti.. Preteško je to za njihov mali mozak da bi shvatili.

      3. 4. 2015,   00:03
    • Eno Kolinda je napala i iskritizirala Pusićku da je oštro postupila povukavši konzularne predstavnike iz Srbije. HE-HE koja licemjerna stvorenja su u toj zločinačkoj organizaciji. Juće sva priča protiv regije itd.. a sad ovo.. Šire mržnju protiv Srba a onda ih zovu u koaliciju i daju im ćirilicu, o šurovanjima u ratu i prodajama nafte i teritorija da ne pričamo... Prodane duše jadova okupljenih u jednu kriminalnu organizaciju.

      3. 4. 2015,   00:11
  • ne znam zasto bi itko vjerovao cetnickom vojvodi

    2. 4. 2015,   22:23
  • Treba biti junak u ovakvim provokacijama i svakako igrati pomirbenim tonom.Nije bilo teško reći da je to bio neki kineski najlon nalik na HR zastavu ili nešto slično.Ali ima na portalu puno mladaca željnih rata a kada počne sranje tate odmah sređuju vizu za Radgensburg.

    3. 4. 2015,   05:53