Obavijesti

Promo sadržaj

Nizozemska DJ zvijezda R3HAB dolazi u Arenu Zagreb

Nizozemska DJ zvijezda R3HAB dolazi u Arenu Zagreb
6

Večeras nas u Areni očekuje zanimljiv program Laundry, a sutra nastup R3haba nakon njegovog nastupa u New Yorku i Tokiju

Najveći party tjedan ove zime se nastavlja. Svjetski poznati DJ i producent R3hab nastupit će na Enter Zagreb partyju powered by Wrong Crowd 4. siječnja u sklopu Croatia Winter Music Festivala koji se održava u zagrebačkoj Areni do 6. siječnja. Mladi, sve popularniji nizozemski DJ marokanskog porijekla u Zagreb dolazi nakon nastupa u New Orleansu, New Yorku i Tokiju, gdje je bio headliner na najvećem japanskom EDM festivalu Countdown.

Spektakularni doček Nove godine još se prepričava, a u ovim nas danima očekuju nova glazbena uzbuđenja. Nezaboravno party iskustvo okupilo je neka od najvećih imena svjetske DJ scene, a njima će se pridružiti i nizozemski DJ. R3hab je u bogatoj karijeri surađivao s brojnim imenima svjetske EDM scene, a najviše se ističe suradnja s Afrojackom. Uspjeh njegovog najvećeg hita Get Up s glazbenicom Ciarom donio mu je 21. mjesto na ljestvici TOP 100 svjetskih DJ-a u 2016. prema časopisu DJ Mag. Kao izvođač i producent surađivao je s Katy Perry, Rihannom, Lady Gagom, Madonnom, LMFAO, Jennifer Lopez i Pitbullom. R3habovi nastupi puni su intenzivne energije kojom oduševljava publiku koja mu se uvijek rado vraća, a poseban set koji očekuje posjetitelje Enter Zagreb partyja neizbježna je poslastica za svakog ljubitelja dobrog partyja.

R3habu će se na pozornici pridružiti Felix Jaehn, LVNDSCAPE i Justin Oh koji će se pobrinuti da prvi dani 2017. u Zagrebu budu nezaboravni. Vrhunska produkcija, bogat glazbeni program i vodeći svjetski DJi pretvorit će Croatia Winter Music Festival u jedinstveno party iskustvo koje će na najbolji način najaviti godinu pred nama.

Večeras nas pak u Areni očekuje program Laundry. Duo Sick Individuals grade glazbenu karijeru vlastitim autorskim hitovima i remiksevima za svjetske zvijezde kao što su Rihanna, Avicii, David Guetta i Madonna.

Kura je 29-godišnji portugalski electro house DJ i producent koji je svoj glazbeni put započeo još kao tinejdžer u lisabonskim klubovima, a danas nastupa na festivalima i u klubovima širom svijeta. Iz godine u godinu sve više napreduje na Top 100 listi DJa DJ Maga, a trenutno je na 51. mjestu.

22-godišnji Thomas Newson je nizozemski DJ koji je prvi uspjeh doživio kao 19-godišnji mladić, njegov singl Flute na YouTubeu je pogledan više od 50 milijuna puta! Njegov brzi proboj na dinamičnu EDM scenu ne čudi jer mu je ritam jednostavno u genima, otac Marco V poznati je DJ i producent te jedan od pionira elektronske glazbe u Nizozemskoj.

Ulaznice za sve dane Croatia Winter Music Festivala dostupne su za kupnju online putem www.ticketshop.hr te putem prodajnih mjesta partnera, među kojima su i Atlas prodajna mjesta te Tisak Media. Cijene za sve dane programa do kraja tjedna kreću se od 50,00 kn do 380,00 kn (VIP). Cijene po kategorijama i danima mogu se pronaći na www.croatiawintermusicfestival.com

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve