Obavijesti

Promo sadržaj

Nova retro edicija za 190 godina Jamnice

Nova retro edicija za 190 godina Jamnice
3

U čast ovom velikom jubileju Jamica je na tržište izašla sa 6 stilski različitih etiketa retro edicije inspiriranih dugom poviješću

Jamnica je već godinama broj 1 gazirana mineralna voda u Hrvatskoj*, a glavni razlozi leže u njezinoj kvaliteti i dugogodišnjoj tradiciji. Jamnica tako u 2018. obilježava impresivnih 190. godina, jer se ova najpopularnija gazirana mineralna voda u Hrvatskoj počela puniti još u 18. stoljeću i do današnjih dana izgradila 190 godina tradicije, što je izuzetno ne samo u domaćim, nego i u svjetskim okvirima.

Carica Marija Terezija još 1772. godine uvrstila je Jamnicu u registar bečkog dvora. Godine 1828. počela je i komercijalna proizvodnja Jamnice koja se, uz uvođenje sve naprednijih tehnologija i prilagodbu društvenim promjenama, održala uspješno i do danas. Jamnica je jedan od najuspješnijih domaćih proizvoda, temeljem brojnih prednosti, kao što su osvježavajući okus i kvaliteta mineralnog sastava, koji su je pozicionirali na sam vrh liste gaziranih prirodnih mineralnih voda.

Dok je kvaliteta njenog mineralnog sastava kroz desetljeća ostajala postojana, mijenjali su se dizajn etiketa i ambalaže. Danas na policama trgovina možemo pronaći od već tradicionalne jednolitarske Jamnice u staklenoj ambalaži, preko praktičnih PET pakiranja od 0,5 litre i 1 litre do nešto veće 1,5 litre.

S novom kampanjom pod sloganom „Od 1828. u svim važnim trenucima“ Jamnica poručuje da već 190 godina svojom kvalitetom i tradicijom donosi radost u mnoge domove, a svojim jedinstvenim okusom osvaja generacije i generacije zaljubljenika u njezine mjehuriće. „U Jamnici smo uvijek osluškivali potrebe tržišta te se pakiranjem prilagođavali navikama i željama svojih kupaca. U čast ovom velikom jubileju na tržište izlazimo sa 6 stilski različitih etiketa retro edicije inspiriranih dugom poviješću. Vjerujemo da će se našim kupcima to svidjeti.“ izjavio je Zvonimir Seki, direktor marketinga Jamnice d.d.

*Izvor: Nielsen, panel trgovine u Hrvatskoj, 2014. - 2017. „Navedeni podaci temelje se na Nielsenovim podacima iz panela trgovine prema kojima je Jamnica vodeća robna marka u količinskoj i vrijednosnoj prodaji u kategoriji gaziranih voda u Hrvatskoj za razdoblje prosinac 2014. – studeni 2017. (Copyright@2016, The Nielsen Company.)

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu
PROMO

Bujanje tržišta nekretnina na Kvarneru: Opatija u fokusu

Opatija i Kvarner postaju nekretninska oaza. Blizina mora, bogata kultura i rastuća ponuda privlače pažnju investitora i ljubitelja mediteranskog načina života

Arena SPOT, prva mobilna aplikacija shopping centra na hrvatskom tržištu
PROMO

Arena SPOT, prva mobilna aplikacija shopping centra na hrvatskom tržištu

Arena Centar, omiljeniji shopping centar Zagrepčana i njihovih gostiju, lansirao je mobilnu aplikaciju pod nazivom Arena SPOT i time postao prvi shopping centar u Hrvatskoj koji je svojim kupcima ponudio program vjernosti
Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol
ZA ZDRAVO SRCE I ŽILE

Imate masnoću u krvi? Ovo je hrana koja smanjuje kolesterol

Povišene masnoće glavni su uzročnik bolesti srca. Često je dovoljno dva do tri mjeseca da se uz zdrave navike regulira razina kolesterola pa jedite skušu, srdele i povrće, a uživajte i u čokoladi...