Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Novi podaci o braniteljima: Evo kolike su im prosječne mirovine

Komentari (505)
  • Na žalost poradi lažnih branitelja(uhljeba) narod ne cijeni više ni prave sa bojišnice .

    9. 10. 2019,   12:53
    • A ti si predstavnik naroda pa ovo ides izjaviti? Maloumnicima je svijet crno-bijel pa razmisljaju kao ti dok 99% naroda zna tko su pravi i njima je vjecno zahvalan, unatoc laznjacima. Ako ti zelis da je drugacije.. sorry al ne bus to dozivio ;)

      9. 10. 2019,   14:51
    • Nekinetko, Kako ti znas tko je pravi a tko lazni branitelj, ajde nam objasni

      9. 10. 2019,   15:12
    • nazalost to je tako, znam jednog lika koji je doslovno bio na ratistu 2 dana i namjerno se propucao u prst kako bi izbjegao rat... sad ima 5 tisuca kuna mirovine i ne radi nista. S druge strane imam rodjaka koji je svih 5 godina proveo u ratu na najtezim pozicijama, invalid je sa gelerima koji su jos uvijek u glavi, kicma i koljena koja su mu nekako skrpana od dobivenih ozljeda, i on dobiva 5 tisuca kuna. E sad jedan castan branitelj koji nije radno sposoban i koji je sve dao za ovu Hrvatsku zasluzuje imati tu mirovinu tj. zasluzuje imati i daleko vecu, dok ovaj hostapler koji je simulirao danas uzima tu mirovinu pravim i istinskim braniteljima koji su prolili krv za ovu zemlju, i kao sto si rekao, nazalost se svi branitelji pocinju trpati u istu kategoriju sto je meni osobno jako tuzno za vidjeti.

      9. 10. 2019,   15:31
    • I ako malo bolje pogledate sve zemlje svijeta, u svakoj od njih svi ratni veterani i oni koji su branili svoju domovinu imaju mirovine i imaju najveca priznanja i pocasti, i u mnogim zemljama su na rukovodecim pozicijama. Tako da nije Hrvatska izmislila braniteljske mirovine, ali se jasno trebaju po meni oformiti komisije koje ce lazne branitelje skinuti sa grbace i ne samo to, nego jos odrediti i kaznu svakom takvom pojedincu koji treba vratiti u proracun sve do zadnje lipe!

      9. 10. 2019,   15:34
    • Danas su podaci takvi zbog politike, jer je ista status branitelja djelila svakom, a to se nastavlja i danas. Status branitelja trebao je dobiti samo onaj koji je aktivno sudjelovao u ratu, a svi ostali trebali su dobiti status sudionika domovinskog rata. Takođe je trebalo i treba izvršiti reviziju invalida, tj.invalidnosti.

      9. 10. 2019,   15:37
    • Mnogi ranjeni branitelji su izvisili kad su se mirovine dijelile jer nisu imali 5-10 tisuca maraka koliko su tad trazile lijecnicke komisije za priznavanje invalidnosti. Svaka cast pravim doktorima i strucnjacima koji su rijesili dobar dio istinskih branitelja, ali dobar dio njih je dobio masnu lovu samo da prepisu nepostojeci "invaliditet"

      9. 10. 2019,   15:41
    • @pravedni ja Sve se to zna. Ljudi su skupa ratovali, znaju tko je gdje bio.. Tko je ranjen, tko se propucao. Sudeci po pitanju, jasno mi je koliko razumijes. Tebi su svi isti, jel? :D

      9. 10. 2019,   15:45
    • Pravi branitelji su samo oni koji imaju adeze iskaznicu.

      9. 10. 2019,   17:49
    • Nemam je .pa sto .??..Paaa ...ja nisam branitelj...??..samo sam prosetao terenima i kroz Akcije..6 god rata.. I jos radim....nisam trazio ni Izmislio si Ptsp ..samo sam domoljub.. I nemam zato to na savjesti ..da ikog opterecujem i trazim mirovinu..prije vremena!...a drugi ..izmisljeni penzici.. mi zbog toga nemogu pogledat u lice..Njihov peoblem!

      9. 10. 2019,   19:49
    • Braniteljima treba davati mirovinu iz proračuna a ne iz mirovinskog fonda koji pune i iz kojeg dobivaju mirovine oni koji rade.Pa neka političari djele povlaštene mirovine a uskrate ih od svojih primanja koja ionako nisu zaradili.

      9. 10. 2019,   20:51
    • A mozda je problem tome sto su braniteljske organizacije produzena ruka HDZ-a, koji je napravio Hrvatsku ovakvom kakva jest? Kada netko mora ispratiti oba sina, s obiteljima, u pecalbu, vjerojatno nije previse odusevljen "slobodom" koju su mu branitelji izborili i ulogom braniteljskih organizacija u obrani ovog rezima. Pa se pocne prisjecati SUBNOR-a i njihovih povlastica i sve mu izgleda isto. Bojim se da ce branitelji pasti skupa s ovim rezimom.

      9. 10. 2019,   22:26
    • Skver , daj vise imenuj bar j3dnog laznog branitela ili zasuti zauvijek ,jbm ti mamu .

      9. 10. 2019,   23:50
    • Škver, zašto koristiš riječi zločinačke organizacije? Zar nije lakše reći "radi" umjesto "poradi"?

      10. 10. 2019,   08:21
    • Mirovinu iz mirovinskog fonda trebaju primati samo oni koji su u taj fond uplaćivali, a ostali, povlašteni, iz državnog proračuna. Nije pošteno da samo oni koji su uplaćivali u fond snose teret povlaštenih.

      10. 10. 2019,   08:55
    • Braniteljske mirovine nisu povlastene nego zaradjene krvavo a ako se iz hzmoa budu isplacivale samo mirovine onima koji su uplacivali bojim se da bez transfera iz drz.proracuna ce te mirovine biti jos manje .

      10. 10. 2019,   09:26
    • Poznajem puno branitelja koji su odradili radni staž, ali im je povoljnije bilo otići u braniteljsku mirovinu, jer je razlika oko 200-300 kuna na mirovini. Svi oni se bune na pojedine branitelje, pogotovo invalide koji imaju enormno visoke invalidnine u odnosu na istu civilnu invalidnost. S tog smatram da svatko treba dobiti mirovinu sukladno radnom stažu, te braniteljski dodatak, koji će se definirati posebnim propisima.

      10. 10. 2019,   13:40
    • I opet bi se bunili dezurni kriticari jer bi branitelji dobijali dodatak ,takvi smo mi hrvati ,nek meni crkne krava ali nek i komsiji .....

      10. 10. 2019,   13:52
  • Min 370 tisuca viska ih ima jer je 200 tisuca branilo hrvatsku, to nije samo mirovina a povlastice na sve zivo i nezivo dakle

    9. 10. 2019,   12:35
  • Lažu oko najvećih mirovina, ima onih i sa 8,9 ,10 tisuća. Želimo opet vidjeti registar branitelja....

    9. 10. 2019,   12:42
  • NARAVNO da ovo nisu točni podatki. Puuunooo više je lažnih "branitelja" koji sišu ovo jadno društvo ko najveći parazit. Da budem jasan čast i naklon onim istinskim koji su dali život, udove ili su oboljeli... No takvih je nalo. ALI razumijem ovu brojku od pola miljuna, pa izbori su ubrzo..

    9. 10. 2019,   12:37
    • Stari mi je bio svih 5 god. Na prvoj crti,nikada neprica o ratu,jedino sto se dize usred noci s grcevima u nogama,zube je sam u snu sve izbijo,dere se u snu,znojan ko mis ,i to samo u najboljim nocima... a preko dana je jos gori,on jednu metricu nemre dic da se spili,,,, a panzija mu je manja od minimalca,ali opet se ne zali nego suti i kipi,samo me je strah kad prokipi...

      9. 10. 2019,   14:19
    • Daj nam ti prave podatke?

      9. 10. 2019,   14:51
    • Cekaj znaci po tebi ja pravi branitelj samo onaj tko je poginuo, ostao invalid ili je obolio? Znaci onaj tko je izasao na neki nacin "zdrav" iz toga rata i dao svoj doprinos casno i posteno taj nije branitelj?

      9. 10. 2019,   15:14
    • Pravedan svi su oni invalidi,pitaj boga kaj su se nagoedali u ratu

      9. 10. 2019,   15:44
    • Cekamo prave podatke?

      9. 10. 2019,   15:46
    • Pravi branitelj se sigurno nagledao, ali sami su sebi krivi sto su dopustili ovima da rade sto hoce

      9. 10. 2019,   17:13
    • milion sam puta tražio reviziju mirovine i postrojavanje postrojbi kako postrojba od 1000 vojnika može sad imati 4500 umirovljenih,ali.......

      9. 10. 2019,   18:41
    • Laznih branitelja ima. Ali ima nas koji smo bili branitelji na prvoj crti, pa ne koristimo nikakve benificije, nikakvu mirovinu, nikad jednu lipu nismo uzeli od države, ali nas sve jedno pljuju titovi pioniri, kao i one lazne branitelje. Zar vam nije jasno da od 500000 branitelja 150000 njih prima mirovine. Dakle trecina ih ne prima nista. Ali vi svaki dan jednako pljujete po svima, nećete nikad reći svaka čast onim braniteljima koji su se borili, a nisu trazili nista za uzvrat. Sve što ja trazim od vas jest da mi ne pljujete po domovini koju smo stvarali.

      9. 10. 2019,   19:10
    • ja sam branitelj kao i ti veliki i sramim se tko se sve predstavlja braniteljom,sad kad bi nedaj bože ponovo nesto bilo prvi bi spakovao stvari i otišao iz hr

      9. 10. 2019,   19:16
    • Dr4up..... daj imenij bar jednog laznog branitelja imenom i prezimenom to ti je i duznost i obveza ili zasuti jednom zauvijek mater ti jbem.

      9. 10. 2019,   23:53
  • Najveća greška je ta što su mirovine postale sredstvo kupovine biračkog tijela HDZa, a ne sredstvo za život naših branitelja koji su uistinu dali svoje dijelove tijela, zdravlje i živote za Hrvatsku!

    9. 10. 2019,   12:48
  • moj otac - 3 godine i 5 mjeseci staža na fronti, pa ga eno u garaži svaki dan 8-10h u šezdesezima; iz ljubavi i prema sebi i domovini. ima mirovinu 2800 (ona minimalna) a u to je uključeno i sve njegovo braniteljsko. a osobno znam neke koji su pekli slaninu generalima i glancali im cipele a sada imaju 10-15 tisuća kn. takvih je na kamione i kamione. eto, šta dalje pričat

    9. 10. 2019,   13:20
  • Piju nam krv na slamćicu i to je jedina istina. U RH je ukupno i oko 150 HVIDRA udruga koje dobivaju ogromna sredstva iz proračuna i lokalne samouprave. Prvo nije jasno za što primaju toliko novca i na što ih troše?? Ima li itko razuman odgovor na to?? Radi se o milijunima kuna našeg otetog novca!

    9. 10. 2019,   12:46
    • Navedi imenom i prezimenom tko to diše krv nestavljaj sve u isti koš!

      9. 10. 2019,   13:41
    • Lopud Ja znam gdje odlazi dio novca, a to je za pogrebe, sad neka netko drugi kaže za još koji odljev novca i doči čemo do kraja.

      9. 10. 2019,   13:50
    • Lopud,pa trebao si i ti biti branitelj,a ne mali miš za vrijeme rata.Sada bi uživao povlastice.Zaslužene.

      9. 10. 2019,   14:25
    • Riješili smo se Dragana s istoka pa dobili Dragane s juga istinabog druge vjere, ali zato istog mentalnog sklopa!!!

      9. 10. 2019,   14:26
    • Ministar glasa za Plenkija i Škoru ulažem svoju pošteno zarađenu kuću!

      9. 10. 2019,   15:10
    • Lopud @ Krivo si shvaćen, jer ti govoriš o broju Hvidri, a ne o broju branitelja, s čime se apsolutno slažem.

      9. 10. 2019,   15:42
    • Đakić i ostala bagra koji su opljačkali hrvatski proračun!

      10. 10. 2019,   10:15
    • Jaca??? da, ja govorim o broju Hvidri , nedavno sam saznala poražavajući podatak o milijunima kuna koje se tom ogromnom broju, oko 150, udruga Hvidri daje svaki mjesec. Podaci govore i da mnoge od njih iako su to zakonski obavezne nisu podnijele godišnje financijsko izvješće za 2017., 2018. godinu...i nitko od nadležnih ne reagira! ministar: ja sam bila premala u ratu, a i da sam mogla kao žena sigurno ne bih išla na ratište. Za tvoju informaciju izgubila sam starijeg brata i bratića na ratištu kod Nove Gradiške. VBR granata pala je pred njih...dovoljno je reći da su ih dovezli u Zagreb u zapečaćenim ljesovima. Nitko od moje obitelji nikada nije tražio niti iskoristio bilo kakvu pogodnost zbog njihove pogibije.

      10. 10. 2019,   14:33
    • Lopud @ Kod mene situacija je malo drugačija, živote su izgubili dva bratića,sestrična i ujak i stric vode se kao nestali. Moj sin ima borbenih dana više nego Gotovina. Ništa nije iskoristio, radi i to bi bilo to. Lp.

      10. 10. 2019,   14:41
    • Ma užasno, mnogi su izgubili nekoga, mnogi su bili na ratištima, hvala Bogu vratili se i ponosno nastavili svoj život radeći. Neki naravno zbog invaliditeta to nisu mogli, umirovljeni su itd. Znam samo jedno...to sa braniteljskim udrugama je nemoralno, dno dna. To plaćamo svi mi, a vlast nije briga kako živi ostatak građana. Očito se vlast boji "ratnika" koji to odavno više nisu jer im ne pada braniti i graditi zemlju svih ovih godina mira.

      10. 10. 2019,   14:52
    • Lopud,lažeš.Za poginule pripadnike HV-a obitelji primaju primjerenu novčanu naknadu.Po mome mišljenju trebala bi biti i veća.Šta misliš o ženama koje su bile u ratu i branile svoju kuću i svoj grad?

      10. 10. 2019,   19:54
    • Ne lažem ministar, moja odnedavno pokojna majka, odbila je bilo kakvu naknadu. O ženama koje u ratu nose oružje samo respekt, ja sam tip žene više za "ratnu bolnicu" i spašavanje ranjenih.

      11. 10. 2019,   13:13
  • Da smo imali pola milijona branitelja rat bi trajao 4 dana a ne 4 godine...

    9. 10. 2019,   12:49
  • U hebote koliko nas ima. I onaj koji je bio jedan (1) dan smatra se braniteljem ili ima jedan teren ili dežurstvo u zg je isto branitelj. Koji apsurd. A upravo takvi traže sve privilegije. Bez srama naravno.

    9. 10. 2019,   12:55
  • Nije samo stvar i mirovinama nego i u povlasticama branitelja,napišite cijelu listu povlastica, od školovanja i zapošljavanja djece , liječenja, materijala za gradnju kuća, kredita za stanove , poticaja obrte itd. Osim toga kakvi je to kategorija koja prima mirovinu i radi.

    9. 10. 2019,   12:42
    • Vlastite, osobne bolnice imaju, žene im primaju 3.500 za njegu i skrb. Aute svakih 7 godina koje onda prodaju kada dobiju novi. Civilni pak invalid samo ako ima 100% oštećenje ima 1500 kuna+dječji doplatak i to je to a ako se zaposli i to gubi. Kao da civilni paraplegičar,amputirac,slijepa osoba, gluha osoba nisu IDENTIČNI u invaliditetu i potrebama kao i vojni, dakle čak i invalide ova država drži za jednake i JEDNAKIJE!

      9. 10. 2019,   12:46
    • HRVI nisu odgovorni za manja primanja civilnih invalida. Molim navedite taksativno te povlastice za branitelje?

      9. 10. 2019,   13:47
    • Nsam rekao da su vojni invalidi krivi nego govorim o državnom tretiranju istovjetnih invalida sa istovjetnim dijagnozama sa tolikom disproporcijom na svim razinama od opće skrbi do financija? Jedan civil paraplegičari i vojni imaju IDENTIČNE invaliditete i shodno i potrebe kao i amputirci recimo.

      9. 10. 2019,   14:28
    • Ja kad sam faks upisivao, djeca branitelja su imali prednost nad drugima. Mene izgurali sa liste... Na jesen sam ja dosao sa istom potvrdom pa sam ja nekoga izgurao s liste.

      9. 10. 2019,   14:41
    • D_a_n_i_j_e_l@ civilni invalidi imaju svoje udruge. Imaju osobe zaposlene na puno radno vrijeme u tim istim udrugama. Oni bi se morali izboriti za veća primanja. Možda zaboravljate da su u rat 91. išli zdravi mladi ljudi, od kojih su se mnogi vratili posve uništeni? Država ih je ili pozvala (mobilizacijom) ili su bili među dragovoljcima. U oba slučaja svoja su zdrava mlada leđa i živote podmetnuti za sve nas, uključujući i civilne invalide (koje smo prve izvodili iz ratnih zona, koliko se sjećam).

      9. 10. 2019,   15:22
    • ispravak_navoda@ nitko vas nije izgurao s liste, već je neko dijete imalo veći broj bodova ili rezultat na prijemnom pri upisu. Ako ste imali jednak broj bodova tek onda je to dijete moglo ostvariti prednost pri upisu.

      9. 10. 2019,   15:23
    • ProtuUSTAVNO je da postoje jednaki i JEDNAKIJI, to šta imaju udruge ne znači da smiju imat privilegije od ostatka društva pogotovo po osnovama invailiditeta, ta prava ne daju oni sami sebi pa da svojim trudom imaju više nego im to država omogućava i zato to nije u redu, država je DUŽNA biti nepristrana i ne izdvajat i samim time diskriminirat nikoga. Ne kažem da braniteljima puo toga ne treba niti da ne zaslužuju, govorim o tome da onda civilni zaslužuju isto i nije sad na ivilima da se udružuju i bore za nešto nego na državi da IZJEDNAČI prava.

      9. 10. 2019,   15:29
    • Da je imao vise bodova od mene onda naravno da to stoji, ali na jesen ni meni nisu pisali bodovi nego "direktan upis". Tako da kad kazem izgurali, stvarno mislim da smo nekoga izgurali sa liste.

      9. 10. 2019,   15:30
    • ispravak navoda svojim činom si samo ispravio nepravdu jer na taj način netko inteligentan,sposoban izgubi mjesto pored nekog koga to uopče ne zanima ali eto, ima priliku pa zauzima mjesto.Previše toga se PRIVILEGIRALO njima, cijelo vrijeme općem puku nameću osječaj da smo im stalno i stalno nešto dužni i nikako namirit taj dug, jesmo ali to ne znači da moramo i trebamo biti njihovi taoci i sluge.

      9. 10. 2019,   15:35
    • D_a_n_i_j_e_l@ pisati da je išta protuustavno dok imamo na snazi NADustavni zakon je promašeno. Gore sam napisala da su u rat otišli zdravi. Da nisu bili bi zdravi i danas. I bogati i sretni. Invalidi nemaju nikakve privilegije već zaslužuju posebno poštovanje i zahvalnost. Jednako tako nužno je podići prava civilnih invalida, uz neke ograde.

      9. 10. 2019,   15:49
    • Ružno je ovo zadnje što ste napisali, D_a_n_i_j_e_l. Sigurna sam da bi se svaki od njih istog trena zamijenio s vama ili sa mnom za naše zdravstveno stanje, uključujući njihove "privilegije". Mi se s njima sigurnom ne bi htjeli zamijeniti.

      9. 10. 2019,   15:50
    • Osijek 1 : djeca branitelja su se upisivala bez prijemnog ispita,bodovanja-samo su trebala izabrati fakultet.Moja je kcerka tako ispala sa liste i pet godina smo placali njenu skolarinu (tj skolovanje nekog djeteta branitelja).Diplomirala i Magistrirala sa odlicnim a prosjek ocjena tokom skolovanja 4.3.Tu privilegiju im je dala Kosorica.

      9. 10. 2019,   17:04
    • to vrijedi samo za povlastene,moju djecu sam sam školovao i zavrsili fakultete i sad su u austriji kod nas nisu mogli dobiti posao

      9. 10. 2019,   18:43
    • Djeca poginulih branitelja su imala prednost pri upisu nakon prodjenog prijemnog ispita. Znaci samo djeca ovih 8000 poginulih, od kojih je pola bilo mladih koji nisu ni imali djecu. Znaci tih par tisuca djece kroz 20 godina vam je problem, a svake godine je upisovano pedesetak tisuca studenata... Znaci, vi niste nista, doli mrzitelji te djece, smetaju vam kao trn u oku, jer su njihovi ocevi polozili zivot za samostalnost ove drzave i sahranili vasu sugoslaviju. Znaci svake godine nije upisano ni 1% njih od sveukopno upisanih. Ugodan ostatak veceri vam zelim!

      9. 10. 2019,   20:31
    • nesminrec@ samo su djeca poginulih branitelja imala to pravo, ni jedno drugo dijete. Pod uvjetom da su položila prijemni i prešla bodovni prag.

      9. 10. 2019,   21:51
    • Nisu imali niti prijemni niti bodovanje.

      9. 10. 2019,   21:54
    • Koliko znam imali su i prijemni ispit. I da nisu, izgubili su poginulog oca za ovaj narod. Najmanje što smo im dugovali je omogućiti im školovanje.

      9. 10. 2019,   22:01
    • Osijek-1: Sto ce im prijemni ispit ili bodovanje kada su se upisivali preko reda i izbacivali drugu djecu sa liste-ALOOO.I sto sa djetetom koje je izgubilo oca na poslu?Upis na fakultet nije slucaj za beneficije a kamo li citav proces studija.Sto imamo kao poruku:upisati ce se bez provjere znanja i sposobnosti za odredjeni fax a nakon toga,prolaziti na isti nacin i ispite jer je dijete palog branitelja.

      9. 10. 2019,   22:14
    • nesminrec@ nije lijepo ali ću vas ipak pitati: što mislite bi li se vaše dijete zamijenilo s djetetom poginulog branitelja, u paketu sa svim? Moje sigurno ne bi. Oca ili majku im ova zemlja nije mogla vratiti, nekoj djeci oboje roditelja. Država im je bila dužna omogućiti školovanje. Zašto vam smeta nekoliko stotina takve nesretne djece?

      9. 10. 2019,   22:18
    • Osijek, nesminrec ti je obicni jugovic koji pati za svojom sugoslavijom pa su mu ta djeca trn u oku. Laze cim zine. Djeca poginulih branitelja su morala poloziti prijemni ispit i nisu se mogli upisati bez toga. Sto njemu znaci sto su njihovi ocevi pali za slobodnu Hrvatsku? To mu je muka u zelucu i bol do kraja njegovog mizernog zivota. I neka mu je, mrznja ce ga rastociti...

      9. 10. 2019,   23:08
    • Znas koje su jos privilegije dobili? Dobili su privilegiju dobiti dionice Belja i Vupika kad je firma popala i nije se vise moglo trgovati s dionicama... Pola ih je tako proslo... Dobili dionice propalih firmi.

      9. 10. 2019,   23:13
    • Franz Joseph@ nebitno tko je on. Nažalost posijane neistine i objede u dijelu ljudi puštaju korijenje, pa je potrebno na vrijeme zaustaviti takve "poslove". Ono što su ta djeca izgubila ništa im ne može nadoknaditi. Da, poznat mi je taj posao s dodjelom dionica. Nešto su dobili samo oni koji su u početku dobili dionice duhanske industrije, lijekova ili nafte. Sve ostalo propast. Nazvati išta od toga privilegijama vrlo je nisko.

      9. 10. 2019,   23:26
    • Franz Joseph-a sto si ti prema svom nicku?I odakle si zakljucio da sam "jugovic"?Samo zato jer se bilo sto nepravilnoga spomene u vezi branitelja i slicnih "nedodirljivih"?Cini mi se da je tvoja mrznja jedina koja se iz svega moze zakljuciti.

      10. 10. 2019,   01:57
    • Nesmirnec.....Franc je pravilno zaključio. Tvoja konstanta dejstvovanja neistinama i puluistinama ne može polučiti drugačiji zaključak.

      10. 10. 2019,   08:45
    • Osijek i Franc Joseph nije isto omogućiti školovanje i upisivati fakultet bez znanja pri čemu se poslije i zaposli takav isti bez znanja i izbaci onog pametnog od svakuda. Tako se urušava Hrvatska, smanjuje kvaliteta i konkurentnost, gubi ugled u svijetu i onemogućava napredak. Privilegije djece branitelja trebaju stati na stipendiji za školovanje i besplatnim knjigama a ne nikako da izbaciju pametnije iz fakulteta, radnih mjesta pa na kraju i iz Hrvatske. Nisam ja nikakav jugović nostalgičar itd jer interesi branitelja u ovom slučaju su suprotni interesima Hrvatske. Ja sam pravi domoljub kojoj je Hrvatska iznad svega pa i štetnih prava svakoga uključivši i branitelje. Ako su se borili za Hrvatsku ne znači da je sada trebaju pojesti. Onda su se borili za sebe.

      10. 10. 2019,   13:21
    • osijek 1 svima će invalidi vrlo rado dati svoju invalidnost i takozvane povlastice koje u biti ni nemaju,pa zasto se vi normalni nebi sa njima mjenjali,tata u kolicima i ima mirovinu 4000 kn,zamjenite se,dežurajte vi kao njihove žene svaku noć,obićni ste lajavci i zato vam je draži pupovac,pušićka,opačićka.jovanović,stazić nego branitelji

      10. 10. 2019,   14:52
    • 7vuk777 naravno, svaki cerebralac na štakama bi rado sjeo doživotno u kolica za sve te privilegije, noge mu ionako ničem ne služe previše a novac za razliku od 1500kn koje civil dobija u odnosu na vojne bi bio premija,neka si uzmu štake. No nije pitanje love čak nego PRINCIPA i pravde, trebalo bi se kompenzirat razliku da se 30% vojnima smanji i civilima preusmjeri taj iznos.

      10. 10. 2019,   15:01
    • Danijel....nisi u pravu. Prema principima i pravdi oni koji su se zrtvovali za druge imaju pravo na odredjene privilegije.

      10. 10. 2019,   15:05
    • hebo te cerebralac,to je njima prirodno dato i sa njima suosjećam za razliku od tebe,a ovi koji su ostali bez nogu,ruku pola tijela u borbama su drugo i ne mjesaj kruške i jabuke,sirovino jedna

      10. 10. 2019,   15:06
    • NEMAJU, niti ustavno niti moralno pravo! Neće nacija dovjeka biti zato taoc, dali si se za privilegije borio ili društvo pravde,slobode i demokracije? Demokracija ne podnosi i ne predviđa JEDNAKIJE među jednakima!

      10. 10. 2019,   15:07
    • idi kod svoje vesne pusić ili kod dragana zelić,pa vama srbima smetaju branitelji,neka bog da tebi što je dao njima i imao sve privilegije u hr

      10. 10. 2019,   15:13
    • Danijel...i ustavno i moralno pravo. Demokracija predvidja i podnosi nagradu zrtve.

      10. 10. 2019,   15:18
    • Nema tu jednakih i jednakijih, zakon se odnosi na sve građane Republike Hrvatske. Svi su imali priliku biti branitelji, dragovoljci, invalidi, poginuli i nestali. Ili su onda neki bili jednakiji pa su izbjegli tu duznost, a sada im je krivo zbog beneficija ili su jednostavno jugovici ili cetnici pa im je trn u oku.

      10. 10. 2019,   15:26
    • franz +++++++,jugovići,srbi i ostali crveno košuljasi nemogu zamisliti suverenu hr

      10. 10. 2019,   15:33
    • 7vuk777@ sad se lijepo vratite na postove pa napišite kome ste zapravo uputili post naslovljen na mene???

      10. 10. 2019,   15:48
    • stremiti@ nebitno je tko ste i kakvi su vam stavovi. Očevi, majke ili oboje djeci poginulih branitelja nisu mogli dati ništa što roditelji daju: bezuvjetnu ljubav, potporu, toplu ruku, utjehu, zaigrati nogomet, naučiti voziti bicikl, tješiti i nagrađivati. Želite li tvrditi da su djeca branitelja manje pametna, poučena, sposobna završiti fakultete i raditi na dobrobit naroda i zemlje? Mi preživjeli smo svoju djecu mogli izvesti na pravi put, tko je djecu poginulih mogao? Njihovi su očevi dali život a mi smo dužni njihovoj djeci na neki način zamijeniti roditelja, makar im omogućiti školovanje.

      10. 10. 2019,   15:53
    • tebe sam osjeće podržao,možda sam pogresno iznio svoje opaske na drugog,ali tvoji komentari su super i imas veliki ++++++++++++++++++++++++ slažemo se u svemu,možda ja komentiram previše emocionalno i imam razloge za to ali nemogu shvatiti ove komunjare da svo zlo vide u braniteljima hr

      10. 10. 2019,   15:55
    • D_a_n_i_j_e_l@ zagovarate ustavnu jednakost svih. Lijepo. Molim vaše mišljenje o NADustavnim pravima nacionalnih manjina temeljem Ustavnog zakona? Jesu li branitelji manje zaslužni za ovu zemlju, posebno HRVI? Branitelji nisu bili jednaki 91., otišli su mladi i zdravi oružjem i krvlju braniti i nebranitelje, zašto bi bili jednaki danas? Jedino oni zaslužuju ustavni zakon, nitko više.

      10. 10. 2019,   15:56
    • 7vuk777@ sve 5 i hvala, post vam je bio mutan:) pa sam reagirala. Živim s invalidima i radim s invalidima, pretežno civilnima, pa vjerujem da imam bolji uvid u problematiku od bar pola stanovnika države. Oni koji bi sve ispravljali preko leđa branitelja su, kako je gore napisao Franz, itekako imali priliku 91. ako su imali 18+ godina.

      10. 10. 2019,   15:58
    • osjek,njima su bitnije nacionalne manjine,dokumenta vesne pusić i brata joj nego vukovarci,poginuli,nestali,ranjeni,ma nemožes ti jugiću to objasniti na žalost,mada manjine u hr imaju duplo veća prava od većine i sve im se prasta

      10. 10. 2019,   16:00
    • ja sam jedan od njih ,ranjen sam 8.6 92 bogu hvala još sam koliko toliko zdrav i normalan,a kad vidim ove pojedine komentare srce me zaboli,znam da ima lažnih sto i nas boli,ali to nemogu ja rjesiti,zato treba lustracija i revizija branitelja ali to se neće nikada desiti zahvaljujući nasim kupljenim političarima

      10. 10. 2019,   16:03
    • 7vuk777@ dobro je što vam je glava sačuvana, bukvalno i figurativno. Revizija branitelja može se riješiti samo ako se ispune 2 preduvjeta: razdvojiti borbeni od neborbenog sektora, tj. neborbeni nema što raditi među braniteljima. Mogu imati određena prava ali biti izjednačeni nikako ne. I drugi postrojiti preživjele iz ratnih postrojbi, što političari svih boja neće nikada dopustiti.

      10. 10. 2019,   16:06
    • slažem se ja sam bio u borbenom sektoru i znam sve koji su bili sa mnom,problem i je ne borbeni sektor i pozadinci koji su sad večina,nažalost

      10. 10. 2019,   16:28
    • Koliko vidim pobol i pomor branitelja iz ratnih postrojbi oko mene je stravičan. Niti jedan u mojoj okolini nije doživio 60 godina, mnogi su umrli naglo prije 50-te. Kako se taj tragičan niz bude nastavljao biti će sve gore. Zato vi preživjeli trebate se držati zajedno, biti jedni drugima potpora. Uz pomoć i potporu nas koje ste branili vani dok smo mi i djecu i sebe sklanjali u podrume.

      10. 10. 2019,   16:33
    • Dragovoljac sam domovinskog rata, clan sam UHDDR, ali nikada nisam bio branitelj, bio sam u Narodnoj zastiti, ali u HV nikad. Nemam status branitelja niti ikakva prava. Dobio sam vojnu obavezu ostati na svom radnom mjestu i tamo sam bio i pod granatiranjima cijeli rat. I ostao citav, sto je najvaznije. Sad bi kao trebao biti ljubomoran na neciju mirovinu ili prava. Dan danas radim isti posao i placa mi je veca nego braniteljske mirovine, a moja djeca imaju oca.

      10. 10. 2019,   16:46
    • osjek bio sam prije dest dana na braniteljskim igrama u osijeku,jedan od najboljih dana koje sam doživio u zadnje vrijeme,ljudi,gostoprimstvo,hvala osjeku

      10. 10. 2019,   17:49
    • 7vuk777 i koliko je suverena Hrvatska danas? Koliko banaka, tvornica, hotela, telefonskih komapanija ima ta Hrvatska. Koliko roditelja koji nisu branitelji mogu financirati studije svoje djece u drugom gradu. Koliko je studentskih domova izgrađeno u ovoj Hrvatskoj. Nijedan, i djeca branitelja žive u studentskim domovina koje je izgradio Tito. I nije braniteljimato neugodno. Ne pitaju niti jednu vlast šta je ovo, moj narod nije slobodan nego rob koji nema ništa, zar sam se za to borio. Koliko je te branitelje briga za kopače boca i hrane u kantama u dobi 80 godina, jesu li se za to borili i danas stalno traže bezbrojne privilegije na uštrb tih staraca. Djeca i starci su nam robovi bez budućnosti, ali branitelji ne dižu glas, oni uzimaju što politika nudi i šute, ne vide ne čuju, ne kažu dosta, neću uzeti ovaj materijal za gradnju kuće ako onaj otac sa 7 djece nema krov.

      10. 10. 2019,   19:38
    • Osijek-1 - hajde da zavrsim:Ok,pomognimo djeci poginulih branitelja,dajmo im mogucnost skolovanja ALI ne na nacin da druga djeca koja su takodjer upisana na fax ispadnu sa liste iako zadovoljavaju sve uvjete (prijemni i bodovanje) i moraju placati svoje skolovanje zato jer su djeca branitelja prioritet.Svako nase dijete je prioritet jer bez njih nema buducnosti za ovu zemlju.Tu je problem.Neka drzava upise djecu branitelja,neka im plati skolovanje ali neka ne diraju originalne liste upisa-e tada ce biti postenja.Otislo se predaleko sa beneficijama i "pravima". A dijete koje je ostalo bez oca jer je poginio na poslu nije nista drugacije "osteceno" od djeteta poginulog branitelja.I dragovoljci su otisli u rat svojom voljom potaknuti domoljubljem-nadam se da nisu otisli iz koristi na koju su racunali nakon zavrsetka rata.Jer onda su samo placenici i neka ne spominju domoljublje i traze benefcije.

      10. 10. 2019,   19:50
    • nesmirec@ djeca poginulog branitelja moraju biti prioritet u svakom narodu koji poštuje pogibiju njihovog roditelja ili oboje roditelja. Ako narod cijeni njihovu žrtvu. Objasnila sam već: njih nije imao tko provesti kroz život, niti školovanje, niti prijemni. Nemojte uspoređivati pogibiju mladih, zdravih branitelja s pogibijom civila na poslu. Za civila poginulog na poslu lako je pronaći odgovornu osobu ili osobe, naplatiti odštetu, poslati odgovorne iza brave ako pravosuđe pronađe da su krivi. Njihovoj djeci odgovorna osoba mora sve to omogućiti što je država dužna omogućiti djeci poginulih branitelja. Dragovoljci su bili prvi onda kad su (skoro) svi drugi uhvatili maglu. Nisu bili jednaki onda, ne smiju biti ni sada. Ako imamo zrno poštenja i zahvalnosti. Mantrati o plaćenicima, mladim ljudima koji su ostavili školu, faks, posao, dijete u pelenama ili nerođeno dijete, da bi svima nama omogućili život u miru vrlo je nisko. Uostalom: tada su svi mogli pohrliti pod oružje, pa nisu. Eto da jesu mogli su "uživati" sve ove "beneficije", da su preživjeli, odnosno njihova djeca da nisu. Završila sam.

      10. 10. 2019,   20:44
    • stremiti@ za sve što ste gore opisali naslovljeno na 7vuk77 odgovoran je isključivo narod. Onaj isti narod koji nije bio u rovu ili po Velebitu do 96. Pogotovo narod koji ničim nije bio zahvaćen ratnim djelovanjima, nikog nije izgubio u ratu, ničim nije platio cijenu naše slobode. Nisu branitelji dužni vodati nas za ručice, raditi u miru za nas. Oni su svoje odradili onda kad drugi nisu htjeli. Sad ih ostavimo na miru, pomozimo bolesnima među njima. Poštujmo njihovu žrtvu i njih same ili bar šutimo o njihovim "privilegijama". Bar zato što smo im ljubili uniforme onda kad su nas branili. I lijesove onih koji se nisu vratili, a stajali smo im u prvom redu iza lijesa.

      10. 10. 2019,   20:48
    • osijek za ovo sve kako je danas je kriva represivna politika. Kako bi se dragovoljci borili u ratu da nije bilo logistike, da se nije održavao sustav, da se nije proizvodila hrana, odjeća, da se nije liječilo, da nisu radile škole. Nikada ne bi pobjedili. Sjećam se 93' kupovali smo na placu najmanja i najjeftinija jaja , točno deset komada za 4 dana nas troje, bili smo gladni cijeli rat jer smo toliko dobili, imali smo ratni raspored po radnim mjestima. Svi smo podnijeli teret rata onaj na ratištu više onaj u pozadini manje. Ova politika igra na glasove 400 000 branitelja i njihovih obitelji, njihov motiv je jasan, a koji je motiv branitelja da ne vide nikoga osim sebe. Mali broj su invalidi, a čak i oni imaju svoje bolnice i svoje narudžbe za liječenje bez čekanja za razliku od ostalih od kojih neko umru dok dočekaju operaciju ili snimku.

      10. 10. 2019,   22:54
    • osijek djeca poginulih branitelja imaju majke kao i djeca dugih umrlih i poginulih radnika. Za razliku od braniteljske djece koja dobiju odmah 7000 kuna, upis na fakuletet, stipendiju i studentski dom do 26 godine, djeca radnika koji su umrli od bolesti ili poginuli dobiju obiteljsku mirovinu u visini 70% invalidske mirovine koju je poginuli radnik zaslužio tijekom rada i ništa više. Najčešćeje to oko 1800 kuna. Koliko li je tek teško djeci umlih ići studirati.

      10. 10. 2019,   23:13
    • Nemojte, @stremiti. Nije bilo isto biti u oružanim postrojbama i logistici, a to znam iz osobnog iskustva. Nismo svi podnijeli teret rata, posebno ne jednak teret. Ova politika igra na podjele što im super uspijeva, sudeći i po vašim razmišljanjima. Branitelji su sve dali, a vi pišete da "ne vide nikoga osim sebe"?? Vama je "Mali broj su invalidi, a čak i oni imaju svoje bolnice i svoje narudžbe za liječenje bez čekanja za razliku od ostalih od kojih neko umru dok dočekaju operaciju ili snimku" - znate li koliko ih je počinilo suicid, umrlo prije 50-te godine života? Znate li koji im je životni vijek do sada, za razliku od onih koji to nisu bili? Pobol i pomor branitelja su stravični, samo vidim mnoge oni ni najmanje ne zanimaju. Dok su nam bili živi štit bili su nam dobri, sad ćemo ih otpisati? Nemaju sva djeca poginulih branitelja majke, znate, nekima su i majke poginule ili umrle vrlo mlade. Nije lijepo reći ali svima onima koji tako razmišljaju poručujem kako je karma puno puta vrlo zeznuta.

      10. 10. 2019,   23:57
    • Upravo tako Osijek, napravio sam malu analizu, nije 100% sigurna, ali vjerovatno je tu negdje. Na fb stranici o obavjesti o smrti branitelja uzeo sam 200 zadnjih objava o smrti i godine u kojima su umrli i dosao sam do prosjeka od 52 godine zivota. Eto, neka se zna... Bilo je onih koji su umrli u 70-ima, ali mnostvo njih u 40-ima. Toliko o bolnicama.

      11. 10. 2019,   05:56
    • Bio sam afk "nakratko". Ovako, da se razumijemo, meni otac nije poginuo za vrijeme rata, ja imam "status" dijete branitelja, on je branitelj, ja nisam. Na osnovu toga sam upisao fax na jesenskom roku bez placanja. Ove price da je to bilo samo za djecu poginulih jednostavno nije istina. Moj zakljucak je bio da su sa tom forom kupili jos jedan komadicak socijalnog mira, al vjerojatnije je taj cijeli zakon donesen zbog 4 ili 5 "generala" koji su na silu htjeli skolovat svoju telad, ljudi koji tehnicki nebi bili na faksu danas imaju diplomu sa FSBa ili FERa a neznaju upalit hebeni komp. Nisam citao do kraja komentare, stao sam kod Franza pa me proljev uhvatio tak da se ne usudim dalje citat.

      11. 10. 2019,   16:08
    • Ispravak navoda, ti si dijete branitelja sao krajine tako da nazalost imas veca prava od nas koji nismo nacionalna manjina. Eto, preporucam ti dobrog gastroenterologa zbog proljeva, tvoj zemljak, radio na vma, dr. Dino Tarabar. Sretno!

      11. 10. 2019,   22:40
    • @franz - preskaces terapiju ocito. Odi jedi govna i krepaj negdje.

      12. 10. 2019,   09:57
    • dragi naši branitelji nije prihvatljivo da primate mirovine iz mirovinskog fonda radnika koji istovremeno gladuju, kopaju po kantama i imaju prosječnu mirovinu sa 40 godina staža dva puta manju od vaše,shvatite oni su gladni. To je obično potkradanje i trebate to proznate sebi i tražiti od vlasti da pokrene proces osnivanja vašeg mirovinskog fonda koji ja odmah a i većina građana bi podržala, neka se uvede neki porez za to taj bi nam najmanje bio problem. To je jedini način da se mi pomirimo i to nam je zajednički interes. Politika neka manipulira nekim drugom.

      12. 10. 2019,   10:06
    • stremiti@ braniteljske mirovine sigurno nisu iz mirovinskog fonda radnika, kako ste napisali. Izvolite službene podatke HZMO: "ukupni prihodi HZMO 39.445.021.871kn, od toga prihodi od proračuna za mirovinsko osiguranje 21.087.078.907kn, DOZNAKE iz proračuna 18.192.223.458kn, ostatak ostali prihodi". Dakle skoro pola isplata svih mirovina, uključujući radničke, obrtničke, poljoprivredne i sve ostale ide iz proračuna. Da se napravi ovo što vi kažete, onda bi trebalo iz proračuna uskratiti i za nedostajući dio radnih i ostalih mirovina ili ipak ne?

      12. 10. 2019,   12:11
    • osijek onda nema problema odvojite se od mirovinskog fonda i imajte svoj, pošteno?

      12. 10. 2019,   12:31
    • ispravak_navoda, sta je, digao ti se zivac, ne mozes se kontrolirati?

      12. 10. 2019,   14:18
    • stremiti@ kandidirajte se na parlamentarnim izborima pa to provedite.

      13. 10. 2019,   10:29
    • Osijek, zašto ja, branitelji trebaju imati obraz i zatražiti svoj fond. Ja kao građanin nemam ništa protiv da se osnuje mirovinski fond za branitelje i uvede porez za tu svrhu. Smatram da branitelji moraju imati dostojnu egzistenciju ali dostojnu egzistenciju moraju imati i radnici koji su se 40 godina ustajali u 6h i radili 8,10,12h i uplaćivali mirovine. Radničke mirovine treba ostaviti radnicima, a braniteljske treba osigurati cijela društvena zajednica jer cijela zajednica koristi blagodati nove države. Braniteljske mirovine trebaju uplaćivati kao porez svi. Sigurno razni građevinari, smetlari, električari, keramičari, mehaničari nakon toliko rada nisu zdraviji od branitelja. Uostalom novac curi na sve strane za svašta neka se malo pritegne javna nabava, korupcija, broj adminstracije po županijama, plaćanje stranačkih i koalicijskih partnera, našlo bi se načina.

      13. 10. 2019,   13:18
    • Pa vi ste protiv mirovina branitelja, @stremiti. Znači oni su svoje živote nosili u torbi za sve nas, poginulo je blizu 8400 njih, invalida je na desetke tisuća. Moraju li nas vodati za ručite do zadnjih dana svojih uništenih života? Lijepo sam vam gore navela da iz doprinosa nema ni izblizu dosta za radničke mirovine ali vi i dalje veslate po svojoj matematici. Uz to zaposleno je skoro 200000 branitelja, mnogi su u mirovine otišli nakon odrađenog radnog vijeka u civilstvu uz braniteljski dodatak, ili iz HV i MUP-a s beneficiranim stažom za sve. O da, slažem se da novac curi na sve strane. Pa onda počnite tamo gdje treba: stotine agencija za koje niti ne znamo da postoje, vozni parkovi za političare svakih 2-3 godine, opraštanje poreznih i doprinosnih (aha, jeste proučili koliko je doprinosa samo za mirovinsko osiguranje na taj način doslovno izbrisano iz dugova? a to su radne mirovine) dugova, davane javnih dobara u najam privatnim osobama za siću, itd. Krećete uvijek od branitelja i njihovih primanja, kad ćete pisati o ovim navedenima?

      13. 10. 2019,   13:42
    • Osijek ako si nakon svega što je rečeno odlučio mene proglasiti neprijateljem Hrvatske , lijepiti etikete mrzitelja domovinskog rata i branitelja onda smatram da ili nisi dobronamjeran u interesu Ti je stvaranje sukoba medju hrvatima ili nemaš emapatije. Tko je lud da uplaćuje umirovinski fond a da iz njega ne dobije uplaćenu mirovinu, zato mladi sele.. Moj doprinos Hrvatskoj nije borba u prvim redovima jer za to nije bilo mogućnosti ali je uloženo tijekom rata puno truda, od medjunarodne diplomacije do humanitarnog rada a ni lipe nije ušlo u moj đep, iako smo jeli kuhanu travu. I danas gdje god vidim branitelja a mogu mu pomoći pomognem i nastavit ću tako. Ala moje srce pripada svih hrvatskim gradjanima ne samo braniteljima, mladima, radnicima, znanstvenicima, učiteljima, umirovljenicima, svi oni imaju pravo na dostojanstveni život , svi oni čine Hrvatsku. Razgovor sa Tobom je završen.

      13. 10. 2019,   17:00
    • stremiti@ čitajte što sam napisala i ne izvrćite napisano. Mislim da ne razumijete što znače riječi fond solidarnosti? Ne uplaćujete ni vi ni ja ništa za sebe i svoju buduću mirovinu u I stup državne mirovine. Plaćamo doprinose iz kojih se isplaćuju sadašnje mirovine, kao što možemo samo živjeti u nadi da će jednom za naše imati tko uplaćivati. II stup se pokazao kao promašaj jer se muljalo od početka: nisu povećana izdvajanja u privatnu kapitaliziranu štednju, nije se smanjilo 10% uplata u I stup solidarnosti. Lijepo da pomažete, samo znate puno je ljudi koji samozatajno pomažu. Slažem se da svi imaju pravo na dostojanstven život, ali ipak nismo svi jednako dali za ovu zemlju i svoj narod. Hvala na razgovoru.

      13. 10. 2019,   19:12