Obavijesti

Promo sadržaj

Odnos roditelj - dijete ključan je za sretno odrastanje

Odnos roditelj - dijete ključan je za sretno odrastanje
1

HEINEKEN Hrvatska inicijator je projekta “Za odgovorno odrastanje mladih” koji šalje poruku da maloljetnici ne bi smjeli konzumirati alkohol te pomaže roditeljima izgraditi kvalitetan odnos s adolescentima

Novo izdanje projekta “Za odgovorno odrastanje mladih” šalje jasnu poruku da maloljetnici ne bi smjeli konzumirati alkohol te pomaže roditeljima izgraditi kvalitetan odnos s adolescentima kako bi se pozitivno utjecalo na sprječavanje ovog problema.
Projekt je obuhvatio pet škola u Karlovcu - Tehničku, Prirodoslovnu školu, Mješovito-industrijsko obrtničku, Šumarsku i drvodjeljsku školu te Ekonomsko-turističku školu - a u interaktivnim predavanjima sudjelovalo je  27 učenika prvih razreda. U prvom valu održano je 18 predavanja psihologa za 261 roditelja učenika  te 12 edukacija u kojima su sudjelovala 442 učenika. U drugom polugodištu nastavlja se novi ciklus predavanja.
No, to nije sve. U sklopu projekta, na podstranici portala Žena.hr pokrenuto je online savjetovalište s psiholozima gdje roditelji mogu potpuno anonimno postaviti pitanje te pročitati edukativne članke vezane za konzumaciju alkohola u tinejdžerskoj dobi, postavljanje odgojnih granica te stvaranje i održavanje kvalitetnih odnosa sa svojim tinejdžerima.

Mutter hat ihren Sohn beim Biertrinken erwischt


Projekt je kao ambasadorica podržala i popularna televizijska voditeljica Daniela Trbović koja je podijelila svoja iskustva i izazove koje roditeljstvo donosi.
"Biti roditelj adolescenta veliki je izazov koji zahtijeva izgradnju povjerenja i puno razgovora s djetetom. Njegovanjem kvalitetnih odnosa i zdrave komunikacije tinejdžeri će u roditeljima pronaći saveznike, a ne protivnike i to će im dati snagu da pravilno odgovore na različite kušnje. Odnos roditelj-dijete uistinu je ključan za odgovorno odrastanje mladih, a podrška i stručni savjet koje ovaj projekt osigurava roditeljima će zasigurno biti od velike pomoći" - rekla je Danijela.

Inicijator projekta je kompanija HEINEKEN Hrvatska koja ga je, u suradnji s Psihološkim centrom TESA i portalom Žena.hr, pokrenula još 2013. godine. Ove mu se godine pridružila i Policijska uprava karlovačka s aktivnostima projekta „Zaštitimo mlade od alkohola“, a četvrto izdanje održava se uz suglasnost  i podršku  Upravnog odjela za prosvjetu, kulturu, tehničku kulturu, šport i informiranje Karlovačke županije.
"Za nas kao proizvođača piva maloljetnička konzumacija u potpunosti je neprihvatljiva. Zato već četiri godine provodimo projekt “Za odgovorno odrastanje mladih” – njime želimo dati doprinos u podizanju svijesti te pozitivno utjecati na prevenciju ovog problema. I ove godine posebna je pažnja posvećena roditeljima koji igraju ključnu ulogu u razvoju adolescenata, a drago nam je da je projekt ušao u obrazovni sustav jer time doprinosimo i razvijanju socijalnih vještina koje maloljetnicima pomažu da se ispravno postave prema pritisku vršnjaka" - rekla je Ljudmila Bratko Gašpić, rukovoditeljica korporativnih komunikacija kompanije.

Woman And Her Teenage Daughter


"Odnosi roditelja i djece od važnosti su i za rješavanje različitih problematičnih situacija, a jedna od njih je i zloupotreba alkohola. Izloženi pritisku vršnjaka, maloljetnici često ne znaju kako reagirati i koji stav zauzeti kada je u pitanju konzumacija alkohola. Upravo su roditeljske kompetencije i komunikacija presudni faktor koji će u takvim okolnostima utjecati na njihovo ponašanje, stoga ovim projektom nastojimo pozitivno utjecati na njihov razvoj" - rekao je Petar Kraljević, predsjednik Psihološkog centra TESA.  

Više informacija o projektu dostupno je ovdje.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve