Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Otac splitskog divljaka: 'Morao sam mu lancima vezati motor'

Komentari (366)
  • Sretan je svaki otac,kad nema u kući ovakvog sina.Onaj tko nema ovo u kući ,isto tako ne može razumjeti ovog oca.Ja na žalost ovakvo nešto imam u kući i dobro razumijem ovog čovjeka..Imam sina od 25 godina,i stalne sukobe od njegovih deset jedanaest godina,,Do tad je bio jako plačljivim dijeteČesto bi se vraćao iz škole plačući,jer bih ga zraka malo starija djeca,a zraka bi ga na smiješni način,,kao aaa imaš curu,,iliaa ne zna reći slovo r,,ma dječje gluposti,,mi bi ga kući uvijek smirivala,ali kad je ušao u pubertet onda se sve naopako okrenulo,,,uvijek kontra,škola problemi,van kad iziđe alkohol,,užas,,,e sad prije godinu dana se razbolio na štitnjaču,,,sa sad je totalno pošizio,,,sad mu se radi o životu,jer je opet po svom kontra shvaćanju tablete okarakterizirao kao najveće zlo,,Danima mjesecima izigrava gugle doktora,i uvijek nalazi nadrljekare takozvane,da mu novce izvuku,ali u bolnicu neće,Mjesecima borba sa njim,da pije tablete,,,ali badava,,,Hormoni mu divlji skroz,ima ubrzani rad štitnjače,,,Isušio se kao bakalar,i sad to mi roditelji moramo gledati iz dana u dan,a neće te tablete popit za živu glavu,i to traje evo skoro svi godine,,,Svakom je jasno da to ne može proći ,samo od sebe,samo njemu nije jasno,Ja u potpunosti razumijem ovog čovjeka iz Splita,jer neka djeca se stvarno ne mogu urazumit

    17. 11. 2019,   08:05
    • Baš mi je žao! Nadam se da ce se sin urazumiti i poceti piti terapiju. Da, najlakse je tu u komentarima mlatit praznu slamu i iz udobnosti svoga stolca pisati po tipkovnici i blatiti. Biti roditelj je najteza uloga koju covjek ima. Svi mi zelimo odgojiti pametno, samostalno, empatično i odgovorno dijete, no ne uspijemo svi. Isto tako znam covjeka koji ima troje djece. Dva sina mu s fakultetom, ugledni ljudi, a treci lopina, bio u zatvoru vec par puta radi dilanja... I kako to isto objasniti?!?!

      17. 11. 2019,   08:21
    • Neku djecu se odista ne moze odgojiti po nasim obicajima. Ali ono sto ne mozes srediti, maknes od sebe. Nasa djeca rastu i odrastaju, s 18 su punoljetni. Nece slusati? Cak ni ako mu je zivot u pitanju? Odlicno, promjena brave na vratima, i neka se uzdrzava i brine sam za sebe. Pa kad padne na pod, mozda dodje k sebi, Okrutno? Mozda je, ali ako se ne opameti tada, onda nece nikad. A za roditelje je to olaksanje. Jer svi imaju pravo na normalan zivot, a ne samo nasi potomci, zar ne?

      17. 11. 2019,   08:35
    • Uh, bas teska prica, ali vjerujem da ce se opametiti. Mozda pokusati s psihologom i razgovorima, bili pristao na to za pocetak? Oprosti, ne kanim bzvz “sipati savjete”, palo mi je napamet samo. I da, ima takvih mladih da ne povjerujes koliko se razlikuju od npr brace i sestara koji zive uredan zivot. A isti roditelji, iste odgojne vrijednosti. Tesko, jako je tesko biti roditelj takvoj djeci. Izbaciti iz kuce - prvo treba roditelj nadici svoje emocije a to je vecini nemoguce pa ma kako ispravno bilo. A onda jos strah - a sto ako postane jos gori i po sebe i po druge? Dilanje, kradja ostali kriminal...? Ocajna situacija....ne znam sto bih napravila, kao majka 2 mladih punoljetnih ljudi - zaista ne znam sto bih da sam na mjestu ovih roditelja :(

      17. 11. 2019,   08:45
    • Lako je drugom davati savjete ali kad se čovjek nađe u takvoj situaciji teško je boriti se s određenim situacijama.Nekada bi trebali biti i malo više"zločesti"u odgoju djece ali nažalost danas i naše društvo griješi,nesmiješ dijete krivo pogledati a kamoli malo kad zatreba i šibom pecnuti da osjete sto je bol,jer se bojiš zvati če policiju,centar itd.Doživjela sam to ali ne od svoje djece nego od unuka i zato krivim roditelje ,djeca se uče i odgajaju od malih nogu a kada zloća uzme maha teško je popraviti i tada okolina trpi i pati

      17. 11. 2019,   09:34
    • njega može urazumit jedino prijatelj kojem vjeruje ,familiju neće slušati ,e sad ima li takvog to je pitanje ,ljudi se sprijatelje i u bolnicama ...sve najbolje ,vama i vašem sinu da počne piti terapiju

      17. 11. 2019,   09:35
    • Ovdje se ne radi o djeci vec o punoljetnim osobama. Kultura naseg drustva je postavila stvari tako da imamo blesave mamice koje se dozivotno brinu za “moju djecu” koja imaju 40 godina i svoje obitelji....zasto mamice. Ocevi su nesto prisebniji. A budalastina kojih sam se naslusala od zena tipa “ nista se ne voli kako se voli sin”, “on me treba, moj je sin (diler, neradnik i krimos od 38), “nije on kriv sto ju je izudarao, ona je kurva”(34 godine, nije se htio vjencati, ali je htio zivjeti na racun cure)... itd, itd. Nikako da shvatimo da djeca trebaju postati i postaju odrasli ljudi s pravima ali i obavezama odraslih ljudi.

      17. 11. 2019,   09:51
    • Kakav otac takav sin. Drvo ne pada daleko od stabla. Lažeš,ćaća, lažeš da si mu morao lancima vezivati motor. Da mu ga nisi kupio, ne bi ti trebali lanci. Možda sam u krivu kad kažem da su isti. Ipak je ćaća gori.

      17. 11. 2019,   09:56
    • mohik ,apsolutno je tako .Kakva djeca..moja kćer kad je proslavila 18.god.rekli smo joj sad krivično odgovaraš za sebe .i odgajanje počinje od malih nogu.

      17. 11. 2019,   09:58
    • Zao mi vas je, ali vi kazete imate ovo u kuci, ali znate što, to vase iz kuce izlazi vani krece se medju ostalim clanovima društva koji zive po nekim pravilima i dogovorenim propisima. Imamo institucije za takve ili zatvor ili psihijatrija i liječenje od neke bolesti. Jeste li od te 10-te godine posjetili psihijatraili nekog strucnog kao sto ste islinkada se razbolio na štitnjači? Znam da je teško kao roditelj priznati da imas problem sa djetetom ali niste sami

      17. 11. 2019,   10:14
    • Znaci, ocito je po pisanju mali vrijedan kad od 14e zarađuje za svoj hobi. Jedino sto je divljak. Ali nista čudno s obzirom da danas nije u modi romantika i pisanje soneta, već tko će biti veća budala

      17. 11. 2019,   10:54
    • @Mohik, ok, ali ni ovdje se ne rafi o ljudima od 40 g, konkretno, covjek je iznio svoju pricu za nezrelog sina od 25, clanak govori o smrkavcu od 19. Generalno obojica su punoljetni ali najzalosnije je da i takvi ne kuzite logicku zamku u koji ste pali. Upravo vasa argumentacija - kako su roditelji krivi za sve- abolira probisvjete od njihove krivnje ili nekog felera u mozgu/duhu tih ljudi. E pa NISU i ne mogu roditelji biti krivi za svako srajne koji ljudi rade. To je ta zamka u koju ste pali ti i ostali kolege komentatori. Netko drugi je kriv. Ista logika kojim “mama tjesi ljencugu od 40g”. Ista. Krivo. I jedno i drugo. Neki ljudi nisu kompletni i s tim je se tesko pomiriti. Odgoj moze puno ali NE moze sve! Primjera uz povijesti koliko ti srce hoce...

      17. 11. 2019,   11:34
    • Gospodine "Grofic", ako mi napišete svoju e-mail adresu odgovorit ću vam opširnije u vezi bolesti vašeg sina, kao i njegovog ponašanja...za sada, odgovorit ću kratko: - u pravu je, što ne želi piti nikakve tablete (iako se to vama čini suludo...) - postoji način za njegovo izlječenje (jednostavan, učinkovit i sa jako malo novaca...) - iz vašeg kratkog opisa ponašanja vašeg sina (ima želju za dokazivanjem ali na krivi način..) - ne mogu mu pomoći niti policija, niti psiholozi, psihijatri, razgovori sa prijateljima itd... Ovo vam piše jedna majka koja je sa svojim sinom prošla "pakao". Ako ste spremni na borbu za život vašeg sina u svakom pogledu, onda se javite sa vašom e-mail adresom i rado ću vam pomoći......

      17. 11. 2019,   12:01
    • razumijem ovog oca u potpunosti,ima stanova ,punoljetni jesu ,neka krenu plačat režije ,dok se pobrinu za jest a što ostane nek kupuju motore i aute.....mislim da bi brzo odrasli

      17. 11. 2019,   12:22
    • Uff sretno sa ''pametnjakovićem''. Znam da nije isto ali ja godinama radim sa psima koji su imaju velikih problema sa štitnjačom moraju piti dosta veće doze eutyroxa nego ljudi. Mogu vam samo reći da na kraju požive dugo i svi problemi budu kao rukom odnešeni ali samo ako se pridržavaju terapije. Nikada mi neće biti jasno kako neki ljudi misle da znaju više od doktora a nisu ni svjesni kakav moraš biti kapacitet da bi završio medicinu. Većina ljudi ne bi 2 godine izdržali

      17. 11. 2019,   13:30
    • Kako dijeca tako ima i roditelja bez kontrole.Jednostavno nemozes ti utupit nekom u glavu ako on smatra da je to dobro.Imam situaciju sa ocem koju nikako nemozes promjenit,i dok je ziv bit ce takav sa fazama ludila do faze kao da je gljiva.

      17. 11. 2019,   13:32
    • Joj pa ja ne znam šta je to štitnjaču je stvarno najlakše bar krenut liječiti. Evo ja pijem euthyrox već 20 godina i sve je ok....joj baš mi vas je zao. Sretno

      17. 11. 2019,   14:00
    • User_423141 kategorija A2 je kategorija do 35kw, odnosno 48ks.. a ne do 600kubika!!

      17. 11. 2019,   14:35
    • priroda: Nekako po ovim savjetima (da ne treba piti hormonalne ili neke druge tablete zbog bolesti štitnjače) imam feeling da si jedva uspjela završiti nekakvu lošiju srednju školu ili zanat. Takvi obično znaju bolje od specijalista.

      17. 11. 2019,   14:49
    • Grofic....,,ma dječje gluposti,,! Vama su to mozda bile djecje gluposti, djetetu iz njegove perspektive, stupnja zrelosti to su bili uzasni problemi. Tjesenjem ste postigli kontraefekt, djecje probleme koliko god nam se cinili glupima treba shvacati ozbiljno i nauciti djecu kako se ispravno nositi s njima. Kad se krene od "djecjih gluposti" pravi se zalog za buducnost i zrelo rjesavanje mogucih puno vecih problema.

      17. 11. 2019,   14:55
    • Grofic samo zbog vas sam napravila račun na 24,moram vam reći da sam ja imala iste probleme sa štitnjačom,užasna hipertireoza. Pokušajte sa BAGREMOVIM MEDOM I VITAMINIMA B KOMPLEKSA.Meni je pomoglo i svima koji su probali. Božiji blagoslov i svako dobro vama i vašoj obitelji.

      17. 11. 2019,   15:39
    • Ja vam gospodine zelim snagu da sve to izdrzite sa sinom, a vasem sinu ka i ovome iz st-a zelin da mu se dogodi taj klik u glavi, da skuzu kako nisu u pravu i da se tako samo unistavaju. Nema predaje !

      17. 11. 2019,   15:47
    • Pise u Svetim Pismu : kaznjavaj sina svog dok ima nade

      17. 11. 2019,   16:09
    • Ja također imam bolesnu štitnjaču, nisam znala za to do 23. godine. Kad hormoni polude a netko je uz to i tvrdoglav i ne želi se liječiti onda je to zaj***. Već 8 godina uzimam Euthyrox, nekad je bolje nekad gore. Recite vašem sinu da se igra životom jer ubrzan rad štitnjače može biti poguban, jako opasno stanje organizma koji samo čeka eksploziju i nakon toga dolazi kolaps. Ima slučajeva gdje ljudi dožive tkz. "tiroidnu oluju" i padaju u komu. Budući da ima 25 dovoljno je star da neke stvari može razumjeti. Vi kao roditelji, ako ste pokušali sve, trebate ga pustiti(koliko god grozno zvučalo) pa dok ne pukne.

      17. 11. 2019,   16:13
  • U jednu ruku je otac u pravu, ako je mali toliko tvrdoglav jedino sto moze je reci mu da se iseli ako ce se tako ponasat.. ali nije mi jasna izjava da ima sve dozvole, kako moze imati A kategoriju koja je potrrbna za ovakav motor sa 19 godina?

    17. 11. 2019,   07:01
    • Može ako s 16 A1 položio sa 18 može a2 i sa 20 onda može a položiti a u slučaju da ima 19 godina i 6 mjeseci već je mogao početi polaganje A kategorije

      17. 11. 2019,   07:13
    • User... ako je mogao započeti polaganje A kategorije onda je nema. Komentar ti je smislen i jednostavan za shvatiti, te temeljem njega ja kao laik za motore i dozvole mogu shvatiti da momak nema i ne može imati sve dozvole. Hvala.

      17. 11. 2019,   08:00
    • Ako je i upisao vozacki za A kategoriju to ne znaci da smije vozit prije nego mu se A kategorija upise u dozvolu

      17. 11. 2019,   08:07
    • Imao sam slicno iskustvo. Najmladji od cetvero djece jednostavno je imao „svoju“ glavu. Puno slican ovom klipanu. Sada mu je 31 god. i Bogu hvala nasao je svoj put, Mislim onaj pravi. Tako mislim, da ce i ovaj decko doci na svoje. Ne smije mu nitko pomoci kada padne skroz na pod. Treba sam da se digne. To je takvima najbolja pomoc.

      17. 11. 2019,   09:13
    • Otac je u pravu?? Otac je idi.ot kojeg je najprije trebalo odgojiti. Dijete je rodjeno ovakvo zar ne? Tko mu je kupio motor od 15k Eura? Ništa bolja ni mater. A zaigralo se dite a štaš ae

      17. 11. 2019,   09:24
    • @Malo štrumfam A2 kategorija motor do 600cm3 ovaj motor ima 600cm3 Znači da momak ima dozvolu

      17. 11. 2019,   09:24
    • A2 motor do 600cm3 a ovaj je od 600cm3 tako da je moguće da je imao vozačku

      17. 11. 2019,   09:29
    • Ako je dijete tvrdoglavo, hiperaktivno i ima neke svoje fix ideje, sve sto ga vise zelis izvesti na pravi put, i usaditi mu neke ljudske vrline, pravis samo kontra efekt.

      17. 11. 2019,   09:31
    • Vidi se da je otac iskren i sve što je rekao zvuči zapanjujuće ali i logično. Mislim da je sve ovo bilo potrebno da se dogodi i da je zapravo laknulo i roditeljima, ali i sinu.

      17. 11. 2019,   09:35
    • Nije socijaliziran,ne može imati vozačku.

      17. 11. 2019,   09:42
    • To se dešava kod djece gdje jedan roditelj, obično majka, sve dopušta a drugi može samo pokušati disciplinirati balonju. Koliko sam čuo lik spominje mater koja ga je izvlačila iz policije dok je imao 10 godina. Sad je kasno. On nema poštovanja prema preblagoj materi (kako je saznao gdje je motor) a oca ne doživljava kao autoritet. Tako se stvaraju sociopati a avaj deran je školski primjer.

      17. 11. 2019,   09:45
    • Ja sam sa 16 položila A kategoriju i mogla sam odmah voziti 125 m3 s 18 sam mogla voziti bilo koji motor

      17. 11. 2019,   09:54
    • Mozda je radio ljetne sezone moguce da je i na kladionici nesto dobio i eto ti motor,a cisto sumnjam da je ovaj motor 15k eura,mislim da je dosta manje,ovakvi motori se mogu kupiti za 4,5k eura

      17. 11. 2019,   10:05
    • Vrlo jednostavno....s 16 se polaze a1 kategorije do 125 kubika a s 18 a2 svi motori do 35kW a onda moze sve motore polagat ako ima a2 kategoriju minimalno 2 godine ili ako nema s 24 se tek moze polozit.

      17. 11. 2019,   10:08
    • Vi zaboravljate da ima nas starijih koji su polagali prije više od 20 godina. Ja sam sa 20 godina polagao B kategoriju (platili roditelji kao rođendanski poklon) a sam sam nadoplatio polaganje A kategorije obzirom da sam zaradio preko student servisa. Nije onda bilo A 1 i A 2 već samo A. Ovo danas je bolje samo što naše sudstvo i policija ne rade kako treba.

      17. 11. 2019,   10:17
    • Kako je 600 ako je gsxr 1000

      17. 11. 2019,   10:17
    • Nema sumnje da je JEDINI krivac onaj tko je kupio motor. Ako ga je kupio sin, kriv je on, ako ga je kupio otac, kriv je on. Kraj priče.

      17. 11. 2019,   10:21
    • Kako znas da je 1000 gsxr to je K9 imas i k7 isti samo od 750kubika i k6 od 600,a nasao sam i k9 gsxr 1000 kub za 10500 km to ti je 5.4k eura

      17. 11. 2019,   10:27
    • https://www.olx.ba/artikal/29703324/suzuki-gsx-r-1000-k5/ evo k5 9000km mislim da je bas k5 kod ovoga

      17. 11. 2019,   10:29
    • Mislim d aje pisalo negdje da je gsxr1000

      17. 11. 2019,   11:09
    • Ne možeš ga odgojit ako si počeo sa 16 godina odgajat a do tad si puštao da ti ko derište kenja po glavi! U prvim formativnim godinama počinje odgoj i on je 90% "slika" budućeg odgoja razvoja lićnosti, to dokazuju obitelji koje imaju puno djece a sva divno odgojena, pristojna,školovana pa do ovakvih koji odgoje arogantno,bahato, neukrotivo derište, za takve postoji zakon/zatvor da ih rehabilitira, suspregne primitivne nagone.

      17. 11. 2019,   11:09
    • Ja imam skoro 30 godina, mene moj stari sa 2 šamara još uvijek može preodgojiti. Nije me nikad zlostavljao ali sam znao dobit kad sam zaslužio. Odgojio me na način da imam poštovanje prema njemu i mami. I dan danas je to tako i zauvijek će bit to tako i ja ću svoje dijete tako odgojiti. Moj stari bi u ovom slučaju (čak i danas a kamo li kad sam imao 19 godina) razbio meni pred očima i taj motor i taj bmw ako se nebi znao lijepo ponašati i voziti kako spada... i ne samo da bi ih razbio nego bi ih i prodao. I ne mogu ja smisliti tolko načina da ga zeznem a vrlo sam kreativan kolko moji starci mogu smislit načina da mene zeznu. Uvijek su korak ispred....

      17. 11. 2019,   11:17
    • gordi, često pišem da su generacije naših roditelja pai baka i djedova zadnje generacije koje su odgojene kako spada i mi smo zadnja generacija koja će biti od njihove strane tako odgojena, sve je počelo pojavom plavih telefona i sličnih zabrana roditeljstva i odgoja zapravo jer dijete ima veče pravo biti derište i mlatit roditelja od toga da roditelj pokaže odgojne mjere. Nemorase kako kažeš premlačivat, STRAH je taj koji kad je usađen pobuđuje i straho-poštovanje a to je osnovasvih osnova, kadase dijete ne boji ne vidi razloga slušat i poštivat a tada si nemoćan. No sve to je malo dublja prića, države i institucije preuzimaju odgoj sve više na sebe, zakonia i odredbama, od škola, institucija pa do crkve a vidimo koji mdevijacijama u društvu to vodi, od kriminalnih do raznih promocija perverzija svake vrste, nemorala, degradacije osobnosti a time i društva.Krajnji cilj je institucionalno kondicioniranje umova/jednoumlje jer takvi su "politički korektniji", poslušniji partiji!

      17. 11. 2019,   11:25
    • Ne sudite nikom jer niste bili u toj situaciji..tesko je danas biti roditelj, nisu sva djeca ista kao ni mi roditelji.Imala sam osobno situaciju kad mi je jedna kci patila za motorom al u sebi, nikad nas nije trazila da ga kupimo,omrsavila je 10kg...vozila je tude bez dozvole jer pola razreda je imalo motor, kad smo saznali rekli smo da polaze ispit, bila je 3 gimnazije i kupili smo novi motor iako smo se zakleli da necemo nikad..bila je tad euforija motora...vozila je do 4 god.faxa i prestala kad joj je prijatelj poginuo, a od prijateljice brat se ubio...zasto?zato sto mu je otac uskratio sve sto je mogao jer do tad je imao sve sto je htio i vise od toga..tragedija se dogodila, ocito je bila neizbjezna na ovaj ili onaj nacin..druga kci ni danas nema polozen vozacki iako joj je auto potreban.

      17. 11. 2019,   11:29
    • Tu tvrdoglavost je steka ko dete, ja san sa 8g razbio loptom prozor od kuce jednog momka iz suprotnog razreda, decja posla, uglavnom dobia san posteno kajison po ledima, pola godino nisam mogo vani sem skole, i cistio sam dvorista, kosio i pomago susjedima dok nisam otplatio taj prozor, nisam vise napravio glupost takve vrste, a danas sve nakoso oslo, deca prete roditeljima socijalnom, telefonima, roditelji im pustaju, skvice, placu i skacu po trgovinama, a tek vani gde radim, Boze sacuvaj.

      17. 11. 2019,   12:11
    • ZZ20@ to je sve stvar odgoja u kuci ,ja svog nikad nisam udario ,,nikad ,sad je 18 ,i jos uvijek kad ga pogledam ide u sobu bez rijeci

      17. 11. 2019,   13:07
  • Dođem na vikend kod svojih u Međimurje i pita me jutros na kavi stari: "Što misliš kolko bi mi trebalo za preodgoj ovog šmrklja? Dva tjedna?" Pitam 2 tjedna?!?!? Vidim da si ostario i omekšao, ćale...

    17. 11. 2019,   07:14
    • Joj daj molim te takvi su mi najbolji haha, tak i meni moj kaze. Da se razumijemo ne podrzavam ovo niti ista ali te fora odgojio bi ja njega za 2 tjedna su gluposti, neke osobe se stvarno nemogu odgojit, ako je njemu to u glavi i ako on to voli on ce ti radit na jedan ili drugi nacin i gotovo.

      17. 11. 2019,   07:55
    • toljagom se ništa ne rješava

      17. 11. 2019,   08:10
    • Toljaga ti je nick,jer se zapravo bojis sam svoje sjene,zato te i preodgajalo kako je htjelo! Nikad nisi niti ces biti ono sto ti zelis,nego ono sto opasni mama i tata zele!

      17. 11. 2019,   08:23
    • Dobarrrrrr :)

      17. 11. 2019,   08:36
    • Meni je dečko u redu i žalosno je da grad kao Split nema stazu na kojoj bi se mladići poput njega mogli dokazivati bez da ugrožavaju sebe i druge.

      17. 11. 2019,   08:50
    • Goodin, znači ni od tebe ne bude nikad ništa, znači i ti vjerojatno tako voziš ili bar maštaš o tome... ps:kupi si grobno mjesto, šteta da iza sebe ostaviš trošak svojoj obiteji.

      17. 11. 2019,   08:59
    • Goodin pa i da ima staza mislis da opet ne bi divljao po ulicama, naravno da bi, sumnjam da ce ga i ovaj pritvor sprijecit kad je netko budala onda je budala i vjv ce nastavit divljat dok ga ne prijeci nekakav stup ili zid

      17. 11. 2019,   09:00
    • Netko trči za loptom...netko svira klavir...netko voli vožnju i motore....... netko voli piti i drogirati se...... Pita li se itko zašto mi nemamo nijednog vozača u Formuli 1 ili u Moto sportu.

      17. 11. 2019,   09:11
    • Ne. Ne pitam se.

      17. 11. 2019,   09:15
    • Zato što su to sportovi za koje trebaš od početka imati jake sponzore. Koja firma je u Hrvatskoj sposobna sponzorirati vozača formule 1 ili motoriste? Imali smo vrhunske spidvej i motocros vozače ali zadnjih godina ni to. Koliko znam gotovo sve staze za motocros su napuštene a slično je sa spidvejem.

      17. 11. 2019,   09:56
    • tutek...... predobar ti je nick....predobar.....sam si sebi sve rekao.

      17. 11. 2019,   09:57
    • Kak da ne. To su iste fore ko i ljudi koji vele Da je meni netko ovo napravio, odrobijao bi ga ja. Jea rajt, ne bi ko i svi drugi kojima se dogodilo, jer jedino kad si sam u tim cipelama možeš znati stvari, kao što ih zna ovaj ćaća iz članka, zato nek ti se stari smiri i bude sretan da nije on bio u njima

      17. 11. 2019,   10:04
    • Naravno da nemamo,ovakvi kao ovaj klinjo samo misle da znaju vozit,u biti on ne voli voznju niti zna ista o voznji,njemu je do toga da glumi frajera,a stoperica na stazi vrlo brzo pokaze takvima gdje im je mjesto,na stazi uspijeva vrlo vrlo mali postotak ljudi koji imaju talent i osjecaj za te stvari,ovakvih klaunova je kod nas koliko hoces

      17. 11. 2019,   10:20
    • Goodin, da nick je tutek, što znači tatek, onako kako bi izgovarali pojedini u Smogovcima... Naravno, nemaš pojma o čemu pišem jer se nisi ni rodio kad je ta serija bila akutalna. No uvijek ima nerazumnih koji ne razlikuju tutek od tut(l)ek.

      17. 11. 2019,   10:36
    • Imamo motoristu Martin Vugrinec

      17. 11. 2019,   10:39
    • Mali je previše gledao onaj film "Brzi i žestoki". A kako je labilan je utjecalo na njega. U mnogo filmova se neki klinci natječu vozilima po cesti. Problem je što ovo nije film..

      17. 11. 2019,   11:08
    • #Goodin: Da li si svjestan gluposti koje lupetaš? Iskreno se nadam da jesi ....

      17. 11. 2019,   11:20
    • @marcianoPa Vidi ti opasnog i inteligentnog frajera koji po nickovima sve zaključi sam. Pročitao si me ko budala medicinu... "pljesak gospodinu na izvedbi"... Koliko god bih volio raditi majmuna od Vas, gospodine, nije u redu da kradem zasluge...

      17. 11. 2019,   12:19
    • smisao razumijem i podrzavam, ali me samo zanima od kada se u mdimurju kaze "ćale"? ili opcenito u hrvatskoj.

      17. 11. 2019,   14:00
    • U Dalmaciji ali sa č, iako ne vidim zašto bi netko otkrivao odakle je. Ja ponekad namjerno pišem lokalnim narječjem da poboljšam komentar. Često pogriješim ali bitna je poanta.

      17. 11. 2019,   15:41
    • @IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ Koja je tvoja šteta, lik? Jel ispravljaš sve tuđice u komentarima i šire? Kako izmoliš "Zdravo Marijo", Hrvatino? Jel govoriš telefon ili brzoglas / nosiglas, jel govoriš televizija ili dalekovidnica, jel govoriš helikopter ili zrakomlat, turizam ili putničarstvo, akumulator ili munjosprem?...

      18. 11. 2019,   16:44
    • to sto pises su apsolutne gluposti. osim toga da sam hrvat, ali hrvat ateist koji postuje odluku ako netko hoce vjerovati. takoder ćale nije sigurno izvedenica iz stranih jezika, nego je beogradski slang. cak zastario jer se koristio samo 90ih dok si se uzbudivao gledajuci rane i slicne filmove.

      18. 11. 2019,   18:09
    • @Vlad u kojem se to dijeliu dalmacije kaze "čale" molim te da i ja to provjerim posto mi nije to sve tako daleko da nebih si dao truda. uz to rado bih se okladio u sta hoces da "čale" sigurno u dalmaciji ne kaze, a pogotovo ne kod starosjedioca.

      18. 11. 2019,   18:11
    • Poslušaj pjesmu Vice Vukova sa Splitskog festivala "Čale moj" !

      18. 11. 2019,   18:18
    • Moja griješka. Pjesma se zove "Pismo ćali". Mea culpa, moram poraditi na programu koji mi uporno pokazuje grešku kad napišem ć kod jape kak bi rekli podravci.

      18. 11. 2019,   18:29
    • @IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ Trebao sam napisati posuđenice, nisam studirao kroatistiku, jbga. I nikad nisam gledao Rane. Ali sada znam koja je tvoja šteta, isto tako i da nema smisla raspravljati sa takvim osobama... A ti se sad odi uzbudi gledajući svoje slikice sa fejsića ili instića i pristojno odprdi s mog komentara. Hvala.

      18. 11. 2019,   18:59
    • Preslušao sam Toljaga_1 pjesmu više puta i dalje mi zvuči kao č. A Vice je od Šibenika. Poslušaj, nećeš pogriješiti osim što budeš razočaran današnjim pjesmuljcima.

      18. 11. 2019,   19:19
  • Kaže stara izreka da se željezo kuje dok je vruće..

    17. 11. 2019,   07:35
    • Ili vrba se piga dok je mlada.

      17. 11. 2019,   09:43
    • Upravo to, a negdje je spomenuto da mu je stari pilot. Znaci bio je cesto odsutan i vjerojatno je zbog toga imao griznju savjesti pa mu udovoljavao u svemu u kljucnim godinama.. sad on ne vidi gdje je greska pa ce mozda reci "zasto je ispao takav a sve smo mu omogucili?".. e pa to je zapravo odgovor.

      17. 11. 2019,   12:18
    • Ilitiga, PRVE TRI SU NAJVAŽNIJE! Živa prokleta istina! Kakav stav dijete zauzme prema tebi do 3. godine, tako će ti biti do kraja života. Možeš si ti misliti mali su, ali bi se gadno zaje...! Strahopoštovanje! To je ono što današnja klinčadija nema!

      17. 11. 2019,   12:47
    • Kaže nova izreka: bolje mu polomiti motor prije nego što udesi neku nedužnu osobu.

      17. 11. 2019,   13:08
  • Djeca se odgajaju od trenutka svoga rođenja. Ovdje su roditelji debelo zakazali u obavljaju svojih obaveza spram svoga sina.

    17. 11. 2019,   07:57
    • Drvo se veže kad je malo a ne kad je stablo!

      17. 11. 2019,   08:12
    • Kao mlađa sam mislila kako ne postoji prepreka da se to učini kako treba, samo treba iznaći pravi način... Sada, kada sam roditelj vidim da su neka djeca stvarno tvrd karakter i tvrd orah.. vidiš obitelj u kojoj je dvoje djece prekrasno, a jedno kao da nije s njima raslo.. Ne znam... godine lete prebrzo, ljudi rade od jutra do sutra.. svega tu ima..

      17. 11. 2019,   08:27
    • Ssve bitno se mora naučiti do 7 g,dalje samo finese. One 4 čarobne riječi iz vrtića,suosjećanje, neki red u životu...poslije kasno. Stablo se ravna dok je mlado

      17. 11. 2019,   10:23
    • To je do roditelja jednostavno.ja imam brata koji ne slusa ni mater ni oca nista.ali eto mene koji sam mu brat slusa bez ikakve velike rasprave.

      17. 11. 2019,   13:05
  • Tata kasniš ti dobrih 16 godina s odgojem svog djeteta. Sad je kasno, ne možeš formiranog adolescenta učiti pravilima

    17. 11. 2019,   08:06
    • Ispravno 100%!

      17. 11. 2019,   08:27
    • Ne slažem se neka dica su kako se kaže prokleta i moš ti šta oćeš ali nula bodova.

      17. 11. 2019,   09:07
    • Zole, tako se o djeci ne govori. Ima djece s razvojnim teškoćama ili težim temperamentom koja su samim time odgojno zahtjevnija, ali u osnovi, njihovo ponašanje je produkt roditelja. Dijete je zrcalo svojih roditelja i obiteljske klime

      17. 11. 2019,   09:20
    • sky imaš potpuno pravo, radi se o tome da nam je svima određeni postotak (nekom više nekom manje} karaktera urodjen a dio se gradi kroz odgoj. E sad ako je ovaj prvi gadan i ne radi se na njemu (svako drvo se da savijati dok je mlado, naravno paziti da ne pukne} a onda drugi dio izgraduje ulica... problem je zagarantiran...

      17. 11. 2019,   10:01
    • OK, a kaj onda veliš na to kad imaju više djece i samo jedan izađe ovakav, a svi su bili jednako odgajani? Znam za slučajeve, a vidim i tu po komentarima da ih ima

      17. 11. 2019,   10:05
    • Tom se vjerojatno više podilazilo i popuštalo jer je bio zahtjevniji. U pravilu, roditelji budu neusklađeni u odgoju više djece i prilagođavaju se njihovim katakterima. Masu puta sam čula “pusti ga, on je mlađi”

      17. 11. 2019,   10:10
    • Ne, ja znam za primjer gdje obitelj ima troje djece, srednji ko da je vragu iz torbe ispao, najmlađi i najstariji najnormalnija djeca, isti odgoj, roditelji, mogućnosti... Ima svega, najlakše je suditi ovako na prvu

      17. 11. 2019,   10:16
    • Adolescent?

      17. 11. 2019,   10:21
    • Često roditelji odu i u drugu krajnost pa stalno kritiziraju to zahtjevno dijete, uspoređuju ga s “dobrom” braćom i sestrama, pa naprave kontraefekt na način da dijete razvija negativnu sliku o sebi, bude stalno u frustraciji i ponaša se još gore. Začarani krug.. sve polazi od reakcija roditelja

      17. 11. 2019,   10:24
    • Ne. Ovo su normalni dobrostojeći, obrazovani, brižni ljudi koji su tretirali svo troje djece jednako, osim kaj su onda tom srednjem morali tražiti i stručnu pomoć, ali kažem ti , još je veći problem kad vidiš da oni znaju odgajati , jer su sa dvoje savršeno uspjeli . Geni i karakter su tu još osim odgoja i nije to sam tak kak ljudima izgleda koji se nisu susreli s tim

      17. 11. 2019,   10:36
    • Naravno da su uvijek i geni u kombinaciji, ali ne smijemo zanemariti utjecaj okoline tj. odgoja

      17. 11. 2019,   10:56
    • Pa upravo ti objašnjavam iznimke od pravila i ti opet po istom...

      17. 11. 2019,   11:00
    • Mora da ima mješoviti poremećaj ponašanja i emocija, ali kažem i to je genetski i okolinski uvjetovano.

      17. 11. 2019,   11:04
    • Btw kaj ima veze ako su dobrostojeći? I oni su samo ljudi sa pogreškama i propustima

      17. 11. 2019,   11:05
    • No? Znači nije samo odgoj presudan, kaj ti tu nije jasno? To znači da bar imaju pristup i privatnom psihološkom sistemu, jer svi znamo da od ovog školskog nema previše vajde

      17. 11. 2019,   11:08
    • Mislim da se većina delikvenata razvije kroz nepravilan odgojni sustav, eto to je moje skromno mišljenje stečeno radnim iskustvom. Poz

      17. 11. 2019,   11:12
    • E ovaj mali je imao jednak i to dobar i pravilan odgojni sustav ko i njegova braća, ali eto... drugi faktori. Lp

      17. 11. 2019,   11:14
    • Triangl... nema istog odgoja kod više djece, koliko god roditelji to misle da su sa svima isto postupali i isto im pružili, nisu. To nije njihova krivnja nego su jednostavno okolnosti takve. Nad prvim djetetom se više strepi i na njima se uči roditeljstvo, drugo dijete već dolazi u drugu sredinu rutine, ima starijeg brata/sestru i tu su automatski drugačije okolnosti... a kad dođe treće, sindrom srednjeg djeteta dolazi u punom izražaju. Kad tome dodamo potpunu različitost djece kao individue sa svim njihovim različitim osjećajima i poljima zaineresiranosti, niti ne smiješ svima pružiti isto. Pri tome roditelji često naprave grešku uspoređivanja njih troje međusobno i nehotice stvaraju svoje favorizirane ljubimce. I na kraju zapravo nikan ne znamo točno kaj se dešava unutar nečija četiri zida, to su sve samo naše projekcije, a stvarnost je nešto sasvim drugačije.

      17. 11. 2019,   11:26
    • Imam ti ja primjer i gdje je treće dijete koma i prvo. Zanima me samo da li u tom slučaju se isto optužuje odgoj i samo odgoj, kao kad imaš jedno, ili zastanu ipak ljudi i vide da tu ima više kockica od samo tog?

      17. 11. 2019,   13:11
    • Ništa ja i nikoga ne optužujem... a da je odgoj najbitnija karika koja određuje u kakvu ćemo se osobu razviti u to sam prilično uvjeren. Možeš sad tvrditi da je dijete tvrdoglavo, svojeglavo, neposlušno iz ovog ili onog razloga i to je točno i to su činjenice, a i za takvu djecu postoji dobar i ispravan pristup u odgoju koji očito nije korišten nego se odustalo ili ustrajalo na krivom načinu. Nije odgoj samo ono što usmjerujemo diretno prema djeci svojim uputama, nagradama, kaznama... puno više djete uzima od nas samih kako se ponašamo međusobno kao roditelji, u obitelji, s prijateljima, za volanom, na cesti kao pješci, komentarima s posla... to ti je jedna kutija alata koju svako dijete puni gledajući odrasle kako rješavaju ili ne rješavaju probleme, a kad se nađu u takvoj situaciji posežu za njom...

      17. 11. 2019,   13:27
    • To je sve točno, ali vrtimo se oko istog. Ako su roditelji , rodbina , školstvo , društvo, dvojicu od trojice djece znali i uspjeli odlično i odgovorno odgojiti, znači da je kod trećeg neki drugi problem u pitanju , da li karakter , da li je povukao gen od nekog ludog pretka, ima li on neku predispoziciju psihičke bolesti itd. Nije sve tako crno bijelo kako bismo mi željeli...

      17. 11. 2019,   13:36
    • Svako od nas ima u svojem krugu poznatih (što mi samo mislimo da ih poznajemo) razne primjere za djecu, ovakva, onakva, uspješna, manje uspješna, mirna, nemoguća, drska.... i slažemo se da su svi oni potpuno različite osobe i kao takvima im se treba i potpuno različito i pristupiti u odgoju, a to je jako teško jer nema škole za roditelje i sve radimo instiktivno, iz nekih svojih ranijih iskustva, djetinjstva... a sve su to samo pokušaji koji nekad uspiju, a nekad ne.

      17. 11. 2019,   13:37
    • Psihička bolest je posebna kategorija i ne bih tu mješao odgoj zdrave ali različite djece... riječ je o ozbiljnoj bolesti, a tvrdoglavost i neposluh nije psihička bolest.

      17. 11. 2019,   13:44
    • dajem ti kao primjer kaj sve može bit, a većini ljudi je najlakše oplesti samo po odgoju iako ima eklatantnih primjera gdje nije do toga

      17. 11. 2019,   13:49
    • Vrlo su rijetki psihički poremećaji, genetskog uzroka, ako na kraju osoba i ima psihičkih problema na način da se bolest razvila sa svim svojim definiranim manifestacijama, tome je zapravo uzrok pogrešan odgoj... ili pasivno-agresivno nametanje krivih metoda ili pomankanje odgojnih mjera općenito. Roditelji često nesvjesno čine takve pogreške, a sve u dobroj namjeri.

      17. 11. 2019,   13:58
    • Ako su znali sa ostalom djecom, između svih nikakvo favoriziranje ni isticanje, znali bi i sa "nestašnim" da je samo do toga. Nije i onda se poseže za vanjskim pomoćima, ovdje u obliku policije i sudstva, tamo psihologije i tako. Ne da mi se više po istom, ali nisu isključivo roditelji uvijek i za sve krivi. Lp

      17. 11. 2019,   14:04
    • @Sky-Line Pricas gluposti, PFC mu nije jos u potupnosti razvijen

      17. 11. 2019,   15:15
    • Imaš pravo na svoje mišljenje... jasno da roditelji često, jako često trebaju stručnu pomoć, pedagoga, psihologa, profesora... ali ne zato što je dijete loše ili neodgojivo (isključimo sad razne psihičke prave bolesnike) nego što roditelji jednostavno NE ZNAJU kako i u čemu griješe jer ".. eto vidi onog, sasvim je dobar..." (a možda i nije)... odgoj se temelji i na potrazi za stručnom (naglašavam, stručnom) pomoći ako stvari zapnu, a često je ne traže iz raznih razloga, taština, sram, pretjerana samouvjerenost u ispravnost vlastitih postupaka, neobrazovanost, tvrdoglavost... i još puno razloga zašto se ne traži pomoć, a i to je onda odgovornost roditelja jer si mu tim propustom učinio štetu... i pružio loš odgoj.

      17. 11. 2019,   15:24
    • Hahaha znam da nije, zato i postoje odgojne ustanove 😉 ali ovaj roditelj ako ga nije uspio odgojiti do 19.-te neće ni do 25. Ipak je veći dio identiteta izgrađen, a čeoni režanj će odigrati svoju ulogu u razvoju emocionalne zrelosti do odrasle dobi..

      17. 11. 2019,   15:27
    • Nece samo emocionalnog ponasanja, vec i kog kompleksnog planiranja kognitivnog ponasanja te donosenja odluka. Tu postoji nada za promjenom, zato sto nitko sa 25-30-50 nije ista osoba koja je bila sa 15-18-24

      17. 11. 2019,   15:35
    • Mislim da se svako dijete normalnog psihofizičkog razvojnog stupnja može odgojiti u normalnu, moralnu, odgovornu osobu... svaki odmak od toga je rezultat roditeljskog postupanja ili nepostupanja, namjerno ili nesvjesno. Nitko nije savršen, pa ni roditelji u toj svojoj zadaći ne mogu postupiti bez greške jer je milion faktora u igri. Ekonomska situacija, emotivne veze u obitelji, stambeno pitanje, stupanj obrazovanja, okolina, obaveze, vjera, moral, realna i nerealna očekivanja.... sve je to jedna smjesa u kojoj moramo plivati i nikad ne znamo da li dobro postupamo. Možemo samo se truditi da postupimo najbolje, a ako klinac zabrazdi to je znak da smo u nečemu zakazali i da je opet na nama da to pokušamo popraviti. Dijete u svojem počelu nije zla i loša osoba, to se postaje starenjem utjecajem okoline, a na roditeljima je da ga usmjere, ako mogu.

      17. 11. 2019,   15:42
    • Ček, i stvarno na kraju napišeš da je na roditeljima da ga usmjere "ako mogu"? Znaju oni to i sami , ali očito s tim jednim ne mogu i tu se događa što se događa

      17. 11. 2019,   16:10
    • Tako je. I to je bit. Ako mogu. Jer ako ne mogu i ne potraže pomoć, na njima je odgovornost zbog nekvalitetnog odgoja. Ili su digli ruke jer je tako najlakše, kao ne može se. Ili su "presavršeni" da bi tražili pomoć. A može se uvijek, samo što često napravimo grešku... i to je normalno, ljudski. Ljudski je i priznati pogrešku i popraviti je.

      17. 11. 2019,   16:15
    • Opet se vraćam na one tvoje primjere sa više različite djece... roditelji su sa nekima bili uspješni, a sa nekima ne.. i to je isključivo rezučtat njihova rada sa djecom... kod ovih koji su ispali problematični nisu primjenili dobar pristup za to dijete.

      17. 11. 2019,   16:18
    • Da, jer roditelji nisu stručnjaci. Roditelji su tu da daju ljubav, razumijevanje, usmjeravanje, pažnju, podršku i oni to znaju i rade, a to jedno dijete je van svih tih okvira i nebitno što će oni potražiti pomoć policije, psihologije, suda, doktora, ispast će da ne znaju odgajati bez obzira što su drugu djecu savršeno dobro odgojili. A to jednostavno nije istina, roditelji nisu čudotvorci i nisu zbog toga neuspješni u toj ulozi kao što ti stalno impliciraš.

      17. 11. 2019,   16:33
    • Sve si bitno naveo za roditeljstvo kao što bi i ja rekao. I nisam za linč roditelja ali trebaju biti svjesni da je na njima ta odgovornost. Nema neodgojive djece, oni su rezultat naših postupanja, točno takvi su kako smo ih napravili.... kad kažem odgovornost, osim u slučajevima očitog zanemarivanja djeteta ne tražim nikakvu kaznenu, materijalnu odgovornost ili bilo kakav poziv na linč... teško je to. Mislim da bi se edukacijom napravile bolje stvari.

      17. 11. 2019,   17:17
    • Naravno. Ali opet, nekada stvarno roditelji nisu krivi, nešto je i izvan naših moći u životu...

      17. 11. 2019,   18:10
    • @Kompa25 nije istina da su djeca odraz samo naseg ponasanja vec danas u velikoj vecini i drustva i njihovih institucija. U danasnje vrijeme, gdje je zivot brz, od oba partnera se ocekuje da moraju raditi (a mozda moraju zbog financijskog stanja), ako su zaposleni kod privatnika nisu zasticeni od strane drzave vec moraju cesto birati posao preko njihove djece dok su u skolama zaposleni razni psiholozi i pedagozi koji samo djeluju kada dijete napravi nesto lose (ako i tada), djeca provode pola svoga dana u edukacijskoj ustanovi, a nemaju nikakvo usmjeravanje od strane istih, profesori ne educiraju vec diktiraju informacije (kada ne strajkaju), i vecini djece se moraju placati instruktori zato sto profesori nisu odradili svoj posao na satu (opet to netko mora platiti, sto znaci da roditelji moraju jos vise raditi). I onda su roditelji krivi zato sto uz 12 satni posao i uz premisu da kadkada i spavaju, ne stignu pratiti svoju djecu u stopu i uciti ih o zivotu i razliku izmedu krivog i ispravnog za vrijeme dok su djeca u pubertetu...

      17. 11. 2019,   18:24
    • Eto vidim iz vaših komentara da ima pametnih ljudi i svi se vrtite tu negdje oko srži problema, ne morate dalje ni pokušavati detaljizirati jer previše je faktora koji utječu na to kako će koje dijete ispasti. Ni mi nismo isti (što ste isto spomenuli) u svakom razdoblju života a kamoli djeca...ja se samo mogu zapitati zašto nemamo u školama predmet građanski odgoj koji bi mogao puuuno učiniti u djetetovom razvoju...

      17. 11. 2019,   19:11
    • Previše se bojite riječi krivnja... sve to stoji i sam sam naveo te razloge a ti malo detaljizirao situaciju u kojij su ljudi zbog društvenog uređenja i ekonomskih razloga prisiljeni puno izbivati van kuće i to u nehumanim uvjetima te nabijeni frustracijama i umorni od svega moraju doma biti roditelji. Nije lako. Ali je činjenica da su propustili (opravdano ili neopravdano) napraviti svoju ulogu u odgoju. Jesu li oni napravili propust? Jesu. Jesu li krivi za to? Ne uvijek. Treba li ih osuđivati zbog toga. Mislim da ne, treba im pomoći da i ono malo vremena koje imaju KVALITETNO provedu s djetetom. Da ga slušaju, podržavaju, igraju se s njim, zanimaju se za njihove želje, potrebe, hobije, nagrađuju uspjehe i trud za neuspjehe, da postavljaju jasne granice i pravila kojih se i sami pridržavaju i da ih vole bezuvjetno kao što klinci vole roditelje. Trebate biti svjesni da nitko umjesto vas, ni osoba ni institucija, neće moći imati tako pozitivan utjecaj na dijete poput roditelja i to treba iskoristiti koliko god malo vremena imate na raspolaganju. Zamjenska igračka, mobitel, televizor, novac... ne djeluje.

      17. 11. 2019,   20:31
    • Lucifer... puno toga se ne uči u školi, a trebalo bi... predmet bi se trebao zvati Život. A i roditelji bi trebali ići u večernju.

      17. 11. 2019,   20:33
    • Puno je varijabli u tom dinamickom odnosu roditelj-dijete i bez obzira koje je dijete po redu uvijek ima puuno nacina kako pogrijesiti i samo par nacina da bude sve OK. Dijete ima inzerakciju sa bracom, sestrama, roditeljima, rodbinom, okolinom. Roditelji se mjenjaju s novim iskustvima, mjenja im se nivo strpljenja, iskustvo, financijska situacija, kolicina slobodnog vremena i energije. Dovoljno da jedno dijete patronizirate ili mu namecete regule po sabloni prvog djeteta i ode sve ukrivo jer nema dva ista djeteta... Radio sam svasta u zivotu al sam svjestan da mi je guranje dvoje djece na pravi put najtezi zivotni izazov i nadam se da sve radim dobro ali cu potvrdu za to imati tek za 10-15g.

      17. 11. 2019,   20:52
    • Držim ti fige... ali čim o tome i na takav način razmišljaš velike su šanse da dobro radiš jer pokazuješ brigu... a to klinci osjete.

      17. 11. 2019,   21:03
    • A ako i nsprave neke greške, neka su, i treba jer su i greške dio života i svi imamo pravo na njih. Bitno je da smo uz njih kad i pogriješe.... naravno ne mislim da ih se treba nagraditi za to.

      17. 11. 2019,   21:05
    • Eto, lijepo je za promjenu naići i na pametne ljude na ovom portalu....

      17. 11. 2019,   21:43
    • Treba dosta roditelja prihvatit činjenicu da nisu baš tako sposobni za tu ulogu, da i sami pate od određenih psihičkih problema, trauma, manjka empatije i kompleksa, te svojim nenormalnim ponašanjem daju dojam djetetu da je takvo ponašanje normalno, da se roditeljstvu treba pristupati izuzetno odgovorno i ozbiljno, pogotovo u ovom novom svijetu u kakvom mi sami nismo bili odgajani. Da, svako dijete je različito i većina ne razumije da svako dijete zbog toga zahtjeva drugačiji pristup, pristup bez popuštanja i istupaka, tipa jedan dan se nešto ne smije, drugi dan se to isto smije, jedan dan ćemo se pazit da se ponašamo pred djecom kulturno, drugi dan nećemo, ovisno o raspoloženju roditelja. Da ne svalimo ipak svu krivicu na roditelje tu je bitna i ostala bliska okolina, kao što su vrtići i tete, te djeca s kojom se najviše druže. Također i društvo u kojem se živi i koje žmiri na probleme u obitelji, društvo u kojem razina nemorala, nepoštovanja i iskrivljenih vrijednosti raste eksponencijalnom brzinom, društvo kapitalizma u kojem je danonoćna borba roditelja za egzistencijom, gdje neki vide svoju djecu eventualno nedjeljom, nekad i rijeđe. Roditelj prije svega mora stvoriti autoritet, biti uzor vlastitoj djeci vlastitim životnim uspjesima, djeca su pametnija nego što mnogi misle, i itekako prepoznaju ako se roditeljem može manipulirati. Ma može se sad o tome knjige pisati, hrpa knjiga i postoji, pa poruka mladim roditeljima, nemojte misliti da ste najpametniji, educirajte se.

      18. 11. 2019,   13:24
    • Dobro ste to napisali svaka čast ali nažalost vrijeme u kojemu živimo je previše okrutno a nažalost i djeca su nam ajme majko tako da nam nema spasa nažalost sve je otišlo u krajnost u svakom pogledu,nema tu povratka.

      19. 11. 2019,   07:38
    • Ma djeca se rode ista kakvi smo se i mi rodili. NIje do njih vjeruj mi;-)

      19. 11. 2019,   10:26
  • Evo, otac je rekao svoje. Ako mu ne može stati na kraj neka sve prepusti zakonu. Nemaš za globu - u buksu, unesrećiš li nekoga - odgovaraj za to jer si punoljetan, unesrećiš li sebe - što si tražio to i imaš. . . . I treba biti dosljedan u tome. Mislim da je to jedini način jer u suprotnom klinac će uvijek misliti kako će starci na koncu spasiti situaciju. Trenutačno, način na koji dečko sada provodi život uvijek završava loše i mislim da su tu izuzeci veoma rijetki.

    17. 11. 2019,   07:38
  • Moj stari je imao utjecaj nadamnom!!!

    17. 11. 2019,   07:01
  • Ako tako nastavi kad iziđe, prije ili poslije će se dogodit zlo.... Unesrecit sebe, roditelje, necije dijete možda... Ili je to jednostavno ovisnost o adrenalinu. Bojim se da je...

    17. 11. 2019,   07:19
  • Sta bi napravio otac da ga istjera.postao bi ulicar i kriminalac.ovako se mora borit par godina skupa sa zakonom dok ne dozri malo i tako spasiti dijete da ne ubije nikoga i sebe. Bez vozacke ako sjedne za upravljac opet zatvor tako da ce sad biti bolje.jer jasno da zatvor ,vojska i strogoca nauce

    17. 11. 2019,   07:18