Do sada poznata kao kraljica svakog stola, ove zime Jamnica postaje kraljica stila. Predstavljamo novu, limitiranu Jamnica blagdansku kolekciju
Otkrijte sasvim novo lice Jamnice
Ono što penkala kemijskim olovkama, to je tijekom godina postala Jamnica gaziranoj prirodnoj mineralnoj vodi. Usprkos tome i tradiciji dugoj više od 190 godina Jamnica svojim kupcima i potrošačima posljednje dvije godine donosi nove prilike za konzumaciju, širi ciljne skupine, stvara kreativne komunikacije te predstavlja nove edicije.
Povodom blagdana, dolazi osam novih ukrasa na bocama gazirane prirodne mineralne vode Jamnice. Na pakiranju nepovratne staklene boce od 0,75 L prepoznatljivim tonovima zelene i bijele boje dodane su svečane nijanse crvene, zlatne i srebrne.
8 različitih blagdanskih motiva
Nova kolekcija inspirirana je filigranskom tehnikom, a modernim i novim dizajnom, stiliziranim u blagdanskim motivima Jamnica dolazi u sasvim novom, do sad neviđenom izdanju. Na taj način će svako okupljanje, druženje ili večera imati dodatan ukras, kroz 8 različitih blagdanskih motiva.
Uočljiva kao i dobar komad odjeće, ukras kojeg će biti nemoguće ne primijetiti, istovremeno snažna i jednostavna, nova kolekcija dočarava glavne osobine branda, jedinstvene gazirane mineralne vode, Jamnice.
Otkrijte blagdansku kolekciju
Limitirana kolekcija, koja odiše elegancijom i ekskluzivnošću, dostupna je na odabranim prodajnim mjestima kako u maloprodaji tako i u HoReCa kanalu.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve