Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Papa poručio: Neka licemjerni kršćani radije žive kao ateisti

Komentari (243)
  • Kod nas takvi zasjedaju u prve redove u katedralama a i crkvama, a biskupi im još stave natpis "REZERVIRANO".

    2. 1. 2019,   15:38
  • Kakav je ovo naslov? Zar covjek treba biti vjernik da bi zivio po ispravnim moralnim nacelima? Nekako mi se cini da je medju vjernicima najmanje takvih. Ovo je uvreda ateistima. Molim lijepo zadrzite si svoje ovcice pa makar bile i licemjerne, nama ne trebaju.

    2. 1. 2019,   16:13
    • S obzirom da se ateisti uvrijede na bilo kaj ovo bi im mogla biti uvreda. Slažem se. Pogotovo jer su oni prvi koji se drugima rugaju. Osjetljive i licmjerne neke duše ti ateisti.

      2. 1. 2019,   16:34
    • plavka bogami naslov užaas i uvredljiv

      2. 1. 2019,   16:43
    • Tocno Gara. Svako svoj kukolj neka rjesava. Nadam se da je ovo samo izvuceno iz konteksta.

      2. 1. 2019,   16:49
    • pa i jesu izvucene...

      2. 1. 2019,   16:53
    • ...i opet dolazimo do istog zakljucka...tko sije sjeme razdora.

      2. 1. 2019,   17:00
    • Stvarno?? A kakva je to vecina ateista?:))

      2. 1. 2019,   17:10
    • Samo cu jedno reci i biti cu kratak......... svi vi volite govoriti o tamo nekoj vecini, kako manjina tlaci vecinu, kako bi vecina trebala odlucivati, donositi odluge itd. a ostali gosti i/ili manjine i sl. neka se uklope/prilagode blah blah...... Ok...objansite mi onda, kako to da je svijet otisao u "tri lijepe" i da jos uvijek zivimo u slucajnoj banana drzavi kada je medu nama kako neki kazu npr. oko RH 98-99% krscana? Jednostavno ne razumijem, vidim da nam tu neki uporno ponavljaju da moral dolazi od religija....

      2. 1. 2019,   17:21
    • Plavuso naj se ljutiti ali mi to nekako Papina izjava sugerira. Ne stvarno nemam nista protiv vas ateista. Naravno da i kod vas prevladavaju dobronamjerni ljudi.Samo ne mrziti drugacije od sebe (instituciju crkve-vjernike...) postivati osnovne drzavne institucije(vojska,policija)postivati grb i zastavu....

      2. 1. 2019,   17:23
    • Pa licemjerni kršćani ionako već žive kao ateisti, zato i jesu licemjerni. LOL. Valjda je mislio reći da postanu ateisti pa onda barem neće morati glumiti pred drugima svece. S druge strane, da crkva to uistinu uvede u svoje vlastite redove ostali bi i bez barem 95% svećenika, kardinala...

      2. 1. 2019,   17:26
    • Dastipet gdje ti vidis ljutnju?Meni se cini da ti nis ne kapis. Bas u mi zanimljive ove tvoje rijeci: "ne mrziti drugacije od sebe..."....ni ostale nisu manje zanimljive i dalo bi se raspravljati i o tome, ali ove su mi zapele za oko jer su sinonim upravo za licemjere o kojima Papa govori.

      2. 1. 2019,   17:34
    • Koment100 zbog cega crtu necijeg karaktera poistovjecujes sa vjerom i ateizmom?

      2. 1. 2019,   17:35
    • dastipet: Pa neznam zašto probleme "vjernika" prebacuješ na ateiste ? Čitaj komentare, općenito, označi one koji mirišu mržnjom i elementarna matematika će ti precizno odgovoriti !

      2. 1. 2019,   17:35
    • @plavusa Pa ne poistovjećujem karakter s ateizmom već navodim da osoba koja se predstavlja kao vjernik a istinski ne vjeruje zapravo je ateista bez obzira što se ona sama možda deklarira vjernikom. Takva osoba je onda dvolična, što opet nema veze s ateizmom nego s karakterom te osobe. Premda vjerovanja često sadrže i neke moralne vrijednosti, u konačnici vjera i moral su dvije odvojene stvari.

      2. 1. 2019,   18:32
    • Koment ne bih tu osobu nazvala ni ateistom.

      2. 1. 2019,   18:34
    • Plavušo a što je tebi čudno, pa vi ateisti ste relativisti i za vas moral zapravo ne postoji jer ne postoji univerzalno dobro ili zlo... zašto se čudiš?

      2. 1. 2019,   18:43
    • @braslav Daj ga ne lupaj. Da gledaš univerzalno dobro i zlo po starom zavjetu ljudi bi još jedni drugima valjda kopali oči. Moral nije donijela crkva već je to nešto što je usvojilo društvo kako bi članovi tog društva mogli mirno živjeti u zajednici.

      2. 1. 2019,   18:56
    • Odličan komentar zbog toga što sam mišljenja da ateisti žive više u vjeri od samih vjernika

      2. 1. 2019,   19:10
    • Braslave bogme si ga lupnuo...univerzalno!

      2. 1. 2019,   19:45
    • Vjernici puno češće griješe jer računaju da Bog sve oprašta. Ateistima je u životu mjera čovjek i ne čine drugima ono što ne žele da drugi čine njima.

      2. 1. 2019,   21:57
    • Ma da a odakle vam da ateisti nisu licemjerni nemojmo generalizirati.

      2. 1. 2019,   23:27
    • Nada pa ima ih naravno, upravo zato nam ne trebaju ove zalutale ovcice.

      2. 1. 2019,   23:39
    • @Plavusa... Da slažem se s tobom, ali ipak moraš priznati da i među ateistima ima licemjera koji ipak slave Božić, ne rade na Božić, ne rade na Sv. Stjepana, ne rade na Uskrsni ponedjeljak, prisutni su na proslavama adventa (došaća) po raznim gradovima itd...

      3. 1. 2019,   10:40
    • koment100: Pa to je stari zavjet, u skladu s vremenom, Bog je svoj narod odgajao kroz stari zavjet pa prema novom tj s utjelovjljenjem Isusa koji je mogao reći da stari zakoni ne vrijeme, no on je rekao da nije došao rušiti zakone nego dopuniti. Moral se ne može relativizirati ili je crno ili bijelo, nema sredine.

      3. 1. 2019,   10:44
    • Plavusa 13: Jok nisam lupnuo. Nisi čula za moralni relativizam? Pa prisustan je više nego ikada, i non stop se promovira, najobuhvatniji naziv za svo to hranje bi bilo "kulturalni marksizam", već opisano na netu, ništa novo...

      3. 1. 2019,   10:46
    • @gospon_horvat Ne rade na Božić jer je to državni blagdan a ne zato što ga slave. Idu u grad za advent jer se odu zabaviti na štandovima, zabaviti s obitelji i prijateljima a ne zato što slave Božić. Da slave Božić išli bi u crkvu. A licemjera ima svuda

      3. 1. 2019,   13:20
    • @braslav Nije točno da postoji samo crno-bijelo postoji puno nijansi između. Osim toga moralne norme se također mijenjaju kako ljudsko društvo napreduje. Ako se ne varam imaš u Starom zavjetu na više mjesta gdje se podržava robovlasništvo pa čak i silovanje žena neprijatelja, a to se danas smatra krajnje nemoralnim. Ne dolazi do te promjene tako što to Bog obznani u jednom danu već se dešava posupna promjena svjesnosti društva. Crkva se drži nečega od prije 2000 godina uopće ne uzimajući u obzir društvene promjene. Valjda očekuju da Bog osobno tiska novo sveto pismo kako bi prihvatili promjenu.

      3. 1. 2019,   13:31
    • koment Upravo sam ti rekao da je stari zavjet stari zavjet i treba ga gledati u kontekstu vremena koje je u prošlosti iz današnjeg vremena u mnogočemu grubo i nasilno. Kršćanstvo je moglo ne uzeti stari zavjet ali kada je sam Isus rekao da nije došao mijenjati zakone nego nadopuniti onda je to to. Ponavljam, to treba gledati u kontekstu vremena u kojem su pojedini dijelovi Biblije nastajali. Aj mi molim te reci gdje se eksplicite "podržava" robovlasništvo i silovanje žena? Bytheway... Nema nijansi, ima samo dobro ili samo loše, po kršćanstvu. Ponekad je to teško shvatiti ali tako je. Pa i u knjizi gospodaru prestenova tj knjizi vidimo da ne možeš uzeti prsten i misliti da ćeš ga upotrijebiti za dobro jer prije ili kasnije zlo nadvlada. Ako netko misli da je npr abortus civilizacijsko dostignuće neka upiše abortus u google i pogleda slike i pročita što je zapravo taj postupak. Ja dok nisam malo pročitao nešto o tome bio sam indiferentan tj blago negativan prema abortusu, nakon što sam vidio što je to u potpunonosti sam protiv. Hebga nitko me ne može uvjeriti da to nije zlo.

      3. 1. 2019,   15:44
    • božić se slavio i prije krščanstva, tj. tradicija kičenja bora potoji puno prije u starim religijama.

      3. 1. 2019,   18:28
    • @Braslav Potraži po Starom zavjetu, a imaš i Google ako ti je tako lakše naći. Samo jedan primjer, "Ako jedan čovjek susretne mladu djevicu koja nije vjerena, dočepa je se i legne s njom, i uhvati ih se na djelu, tad čovjek koji je legao s djevojkom dat će njenom ocu 50 sikala srebra; jer ju je posjedovao, ona će biti njegova žena, a on ju neće moći otpustiti dok je god živa." Ili imaš i ovo "Mojsije se naljuti protiv poglavara označenih za voditi postrojbe, glavare tisućica i stotica, koji se vraćahu iz tog pohoda.` Što! Reče im on, vi ste ostavili na životu sve žene! Ipak to su one iste - za vrijeme Balamove stvari - koje su nagovorile sinove Izraelove na nevjernost GOSPODU, prilikom stvari Peorove, tako da se jedna nevolja obori na zajednicu GOSPODOVU. Eh dobro, sada, pobijte sve dječake i pobijte sve žene koje su poznale muškarca u bračnom zagrljaju. Ali, sve djevojčice koje nisu upoznale bračni zagrljaj, njih sačuvajte u životu za sebe." Uglavnom Stari zavjet na više mjesta iznosi nemoralne, seksističke i rasističke poruke, pa čak i zločine zbog kojih bi danas akteri doživotno završili u zatvoru a vjernici ih slave. Koliko vidim ti si se zalijepio samo za abortus a istovremeno zanemaruješ sve nehumane prakse koje su se preporućile u Starom zavjetu. Nemoj biti selektivan.

      3. 1. 2019,   20:09
    • Ne znam za to moram priznati, nisam pročitao u cjelosti stari zavjet, no znam i jasno je da u starom zavjetu ima takvih napisa. No to je stari zavjet, radije gledaj novi zavjet i sve ono što je došlo sa novim zavjetom, pa zato se i zove Novi zavjet. Kada bi doslovno gledao kao ti onda bi 10 Božjih zapovijedi bilo u suprotnosti sa ovime gore, a nije jer ipak Bibliju i treba znati čitati. Na kraju krajeva, ova prvo što si napisao ne doživljavam loše, to govori da bi se nakon tjelesnog odnosa morao ženiti, i da je to za do kraja života. Ovo drugo zvuči nedvojbeno nasilno i brutalno.

      3. 1. 2019,   21:39
    • Selina nije se slavio Božić, a kićenje bora tj ajmo reći bor (jer kićenje je tek zadnjih par stoljeća) jest bio germanski sveti predmet i simbol koji je poslije određenja Kristovog rođendana postao kršćanski običaj kako bi zamjenio pogansko slavljenje koje je bilo u to vrijeme.

      3. 1. 2019,   21:51
    • @Braslav Poanta je da religija nije donijela moral već se religija s vremena na vrijeme prilagođava aktualnim moralnim normama. Kršćanstvo to isto radi postepeno, ali to ide polako. Još u 13. stoljeću crkva je propagirala da žena služi muškarcu i da je inferiorna fizički i intelektualno (zapravo neki svećenici to propagiraju i danas u malo blažem obliku). Doduše ne znam može li im se zamjeriti kada je crkva u prošlosti imala problem i prihvatiti da žena ima dušu pa su jedno vrijeme čitav ženski rod svrstavali u kategoriju između ljudi i zvijeri. A mi se danas onda čudimo muslimanima i njihovom odnosu spram žena. LOL.

      4. 1. 2019,   14:21
    • Braslave lupnuo si bogme i to svojom tvrdnjom da za ateiste moral ne postoji. Svaki covjek jedinka je za sebe i posjeduje svoj vlastiti sud savjesti (kakav god on bio). Bio covjek vjernik ili ateist upitna je jedino kolicina zdravog razuma koji je itekako potreban da bi taj sud savjeti ispravno funkionirao.

      4. 1. 2019,   15:23
    • Dastipet bas steta sto ti nestade komentar. Bio je to pravi primjer duha vjernika koje Papa spominje.

      4. 1. 2019,   15:27
    • koment100: Aj mi daj jedan primjer kako je kršćanstvo mijenjalo moralne norme. Govorim o kršćanstvu, znači zadnjih 2000 godina? Crkva nije propagirala nikada na način kako to ti prikazuješ, možda misliš na ovo: Žene neka se pokoravaju svojim muževima kao Gospodinu! (23) Jer muž je glava žene kao i Krist Glava Crkve - On, Spasitelj Tijela. (24) Pa kao što se Crkva podlaže Kristu, tako i žene muževima u svemu! (25) Muževi, ljubite svoje žene kao što je Krist ljubio Crkvu te sebe predao za nju (26) da je posveti, očistivši je kupelji vode uz riječ (27) te sebi predvede Crkvu slavnu, bez ljage i nabora ili čega takva, nego da bude sveta i bez mane. (28) Tako treba da i muževi ljube svoje žene kao svoja tijela. Tko ljubi svoju ženu, sebe ljubi (31)Stoga će čovjek ostaviti oca i majku da prione uza svoju ženu; dvoje njih bit će jedno tijelo. (33) Dakle, neka svaki od vas ljubi svoju ženu kao samog sebe, a žena neka poštuje svog muža. Žena jest inferiorna fizički, intelektualno naravno ne. Kada je to Crkva imala problem prihvatiti da žena ima dušu? Stvarno pričaš gluposti.

      4. 1. 2019,   15:31
    • @Braslav Pročitaj za primjer što je Toma Akvnski pisao o ženama kako bi imao bolju predodžbu o tome kako je crkva mijenjala svoja stajališta kroz povijest. Paralelno s time mijenjali su i oni shvaćanje moralnog i nemoralnog

      4. 1. 2019,   16:00
    • Aj me educiraj što je Toma Akvinski pisao molit ću lijepo? I danas kao i prije 1000 godina ima krkana koji se ponašaju kao kre.eni prema ženama i djeci to je druga priča, no isto tako ima i žena kre.ena koje su loše prema mužu i djeci.

      4. 1. 2019,   16:32
    • @Braslav Pa neću te ja u komentarima educirari što je pisao, uzmi njegovu Summa Theologica pa čitaj ako si spreman mijenjati svoje poglede na religiju. Većina nije spremna pa zato preskaču sve ono što bi moglo poljuljati njihovo vjerovanje. Nije se tu radilo o mišljenju pojedinca već o mišljenju iza kojeg je stala crkva. Uglavnom, moral nije produkt religije već razvoja društva, premda religija može imati velikog utjecaja na shvaćanje morala kod vjernika.

      4. 1. 2019,   17:18
    • Očito si tzv žurnal filozof, pročitaš neki navod na Expressu ili Indexu i poznavatelj si religije. Kad nešto pišeš moraš znati što pišeš. Morala bez univerzalnog moralnog autoriteta ne postoji, to vidimo i sada u ovom "preogresivnom" svijetu gdje se moral relativizira i kada svijet više nego očito juri "razvojem" koji nije održiv.

      4. 1. 2019,   20:08
    • @Braslav Potrudi se malo pa pročitaj, ako sam mogao ja možeš i ti. Nemam namjeru prevoditi sa engkeskig jer se tebi neda čitati. Ako tvrdiš da nije točno što sam napisao slobodno citiraj to dijelo da me demantiraš. Znači, knjigu u ruke.

      4. 1. 2019,   22:29
    • Nemaš argumente a praviš se pametniji nego jesi. Ako nešto tvrdiš eksplicite onda reci gdje si to našao u knjizi pa da dalje diskutiramo. Ovako je po svemu sudeći pročitan neki članak o nečemu negdje i odmah imamo opako čvrst stav. Ne pušim ti ja rekla kazala...

      6. 1. 2019,   18:27
    • @braslav Napisao sam ti da se radi o djelu Summa Theologica Tome Akvinsloga. Daj si proguglaj štivo, imaš čitavo poglavlje o ženama i pročitaj. Već si spomenuo u jednom komentaru da nisi pročitao ni čitav Stari zavjet, pa shvaćam da ti je ovo možda teško, ali i meni je teško shvatiti vjernike koji su toliko predani vjeri da nisu u stanju proučiti ni vlastitu religiju.

      6. 1. 2019,   21:23
    • Gore si naveo tekst i rekao da Crkva promovira silovanje, a u navodu piše jednostavnim riječnikom da se nakon seksualnih odnosa moraš ženiti, i da je to do kraja života. :-) Ti očito imaš problema sa razumijevanjem pa te zato pitam da navedeš citat, a ti se praviš pametan, jelte čitaš i na engleskom wouuuuuu ;-)

      7. 1. 2019,   11:32
    • Braslav zadaća krščanina je proučavati bibliju a i povezane tekstove. Koment ti dobro kaže, kao krščanina trebao bi te zanimati cijeli tekst a ne samo citat. Očekivati da ti netko da na gotovo nečije ili valstite zaključke nije ni za djecu za osnovnu školu. Očekuje se da uložiš neki trud, mogao bi sam valjda barem googlati analizu spomenutog teksta...

      7. 1. 2019,   20:12
    • @Braslav Nisam napisao da crkva promovira silovanje nego da se u Starom zavjetu opravdava na nekoliko mjesta pa sam ti dao dva primjera. Jedan sa opisom da se netko dočepa i spava s djevicom jer doslovno tako piše da je se dočepa, i kazna je da plati globu njezinom ocu a djevojka do kraja života osuđena živjeti s likom koji je se dočepao. A drugi je totalno brutalan gdje se opravdava i potiče na ubojstvo, robovlasništvo i otimanje djevica. Ovaj drugi primjer je nedvosmislen, ali badava pričati nekome tko ne prihavaća ništa što narušava njegovo vjerovanje. Zapravo ti te stvari i ne bih uopće pisao jer znam da je gubitak vremena, ali budući da si se našao pametovati ovdje kako morala nema bez religije onda idemo napisati i što ta religija piše o temama robovlasništva, silovanja, ubijanja... Ne smiješ ubiti jer to je grijeh ali s druge strane ako je netko nevjernik koji ti zavodi stado onda ga ubij, ženu isto, djecu porobi a djevice ostavi za sebe. Toma Akvinski doslovno žene rangira u niže inteligentna stvorenja, današnji crkvenjaci pravdaju se da je to navodno preuzeo od Aristotela, pa onda kao nisu on i crkva krivi već Aristotel.

      7. 1. 2019,   23:56
    • Još kada bi znao kaj je stari zavjet i da kršćanstvo počinje tek sa Isusom Kristom. Neuki neki ljudi.

      8. 1. 2019,   12:23
    • Kršćanstvo ne počinje s Isusom, kad bi bilo tako onda ne bi spominjali Adama i Evu, Mojsija, Davida... Kada vam odgovara stari zavjet onda ga spominjete, a kada vam ne odgovara onda kažete da ne spada u kršćanstvo. Ako počinje s Isusom izbacite onda one bajke o stvarnju svijeta. Njih nema u Novom zavjetu.

      8. 1. 2019,   13:51
    • koment100: Ajde prati slijed, prvo stari zavjet, pa onda kao USB 3.0 novi zavjet. Dođi nekome prije 3000 godina pa mu reci tko tebe kamenom ti njega kruhom pa ćeš završiti gore nego Isus prije 2000 godina. Bog je čovjeka odgajao i vodio kroz objavu od Noe, preko Abrahama, Davida i svih ostalih proroka, naravno da se neki opisani događaji (ne zapovijedi koje stalno treba izvršavati) sada čine brutalnima, no to je bilo tada, a i uzmi u obzir da je ono što se desilo Sodomi i Gomori - kazna. A uostalom takav Bog je puno sličniji Marvelovim bogovima koje ljudi danas vole kao takve strip junake pa ne vidim toliko razloga za kritiziranje. ;-) No da rezimiram, pusti stari i čitaj radije novi zavjet. Pokušaj čitati sa razumijevanjem i otvorenošću, i dobro ti kaže čovjek, kršćanstvo počinje sa Isusom, a stari zavjet je nasljeđe ranijih Božjih objava čovjeku. Zato se i kaže za nešto judeo-kršćanski...

      8. 1. 2019,   18:00
  • A sto to znaci biti "pravi vjernik " . Visi smo mi vjernici koji ne idemo cesto u Crkvu nego oni koji vode misu. Tvoji podredeni na misama govore jedno a nakon toga skloni pedofiliji,silovanju i sl. Meni za vjeru u dragog Boga ne treba posrednik !!

    2. 1. 2019,   16:10
    • U sustini to i on govori. Ak si vjernik, onda zivi vjeru a ne samo kad tebi to pase. Pa iz toga izlazi svo to prozvano licimjerje.

      2. 1. 2019,   16:17
    • Pravi vjernik ne jebe prije braka, ako se desi da nekaj slaže odmah se pokaje i ne ponovi to ubrzo, ne nagomilava imovinu već pomaže kome stigne, kad mu netko ubije nekog bližnjeg onda ne očajava jer zna da je taj bližnji na super mjestu i oprašta ubojici, čak mu i pomaže itd... Znaš nekog takvog?

      2. 1. 2019,   16:49
    • a jesi ga Kneže zakomplicirao s ovim prvim uvjetom ...

      2. 1. 2019,   16:52
    • hah Kneze..... nemoj dalje, dovoljno je mislim :)

      2. 1. 2019,   17:07
    • imam prijatelja , istinskog vjernika , cijela njegova obitelj ... žive po vjeri , redoviti u crkvi, srećom imućni i obilato potpomažu financijski ... kao ateist sve to poštujem ... nedavno je došla mu kćer se dragom fratru ispovijedati i veselo s njim podijeliti svoju sreću da ima dečka i da žive zajedno ... tu fratar pukne i odbije je ispovijedati ... srećom cura je pametna te se na to samo nasmijala i otišla.

      2. 1. 2019,   17:13
  • Zašto ateisti? Zašto ne agnostici?

    2. 1. 2019,   17:23
  • po ovom ispada da su ateisti losi ljudi

    2. 1. 2019,   17:03
  • E bemu miša, pa ko će ostat onda!?

    2. 1. 2019,   16:01
  • Naš Papa reče, citiram...."Neka licemjerni kršćani radije žive kao ateisti.."...Nešto mi ova izjava zasmeta, ne sumnjam u dobru namjeru Pape Franciscus-a, dapače. No ipak mislim da je ova izjava prilično ishitrena i usudio bih se reći, nepromišljena. Ne razumijem to kvalificiranje grijeha/ griješnika, ubojica se pomiluje i nije nepoželjan u crkvi, naprotiv, dočim licemjer je nepoželjan u crkvi.

    2. 1. 2019,   17:11
    • bolje ateist nego svećenik pedofil

      2. 1. 2019,   18:23
    • mislim da niste shvatili kontekst, nitko nije nepoželjan u crkvi, već ako misliš živjeti kontra vjere, a praviti se velikim vjernikom, bolje da nisi u crkvi jer drugima daješ krivu sliku (nekima da opravdavaju svoja djela, nekima da osude cijelu crkvu zbog tog primjera). pretpostavljam da je o tome riječ i ne vidim ništa sporno u izjavi

      2. 1. 2019,   18:39
    • Cijenjeni Dominik, tako sam i ja to razumio, ali pročitaj komentare pa ćeš i sam vidjeti kolko je nesretno formulirana ta izjava. Naglasio sam da je namjera bila dobra, ali uistinu nepromišljena.

      2. 1. 2019,   19:37
    • Dominik- Po toj tezi sam papa ne bi smio prići crkvi na manje od nekoliko kilometara a kamoli biti vođa.

      2. 1. 2019,   21:30
    • Dominik, mislim da si ti jedini ispravno shvatio papine riječi. istina, intellectus, da su mrrvicu nespretno sročene, ali samo zato što ljudi općenito uopće ne žele koristiti mozak, nadam se da si primijetio opći trend kako danas skoro nitko ne sluša ni ne čita s razumijevanjem, prime se k'o mutavi komadićka neke izjave, sintagme koja im nije sjela i pali se crveni alarm, i svi se pjene i pizde, jebo cijeli kontekst i smisao, i tko je rekao, i zašto je rekao, i možda je to nešto bilo figure of speech ili hiperbola, ili ne znam šta. evo sad se pjene i oni koji idu u crkvu, i koji vjeruju, a ne idu, a ateisti posebno. ali BEZRAZLOŽNO. papa je već toliko puta istaknuo svoj otklon od rigorozne "religioznosti", isključivog katoličkog "pravovjerja" i otvaranje prema Čovjeku i ljudima. kad je rekao budite kao ateisti, da, malo nespretno, sigurna sam da je mislio ovo što je Dominik rekao, ne predstavljaj se kao dio crkve, a ustvari si još samo jedno go....ce na njenoj fasadi.. on je meni premeden, i sigurna sam da ima čisto i dobro srce i divne namjere, ali koliko jedan čovjek u ovako OGROMNOM zadatku može napraviti?? i još kad mu se svaka greškica mikroskopom gleda??

      3. 1. 2019,   11:13
    • hisuđo@ Ti si zlata vrijedna, od srca hvala za ovo dodatno pojašnjenje. Lijep pozdrav.

      3. 1. 2019,   11:34
    • hisuđo - Tako si to lijepo napisao/la da su mi suze krenule na oči. Krenuše mi suze za zviždačima koje papa osudi na robiju jer su se usudili reći da Vatikanska banka pere krvavi mafijaški novac, naravno, samo su zviždači završili na robiji, banka i dalje pere mafijaški novac, toliko je papa srca meka da je oprostio samo banditima dok je pravednike strpao na robiju.... Hraaaaaak... Pljuc!!!!!!!!!!!!

      3. 1. 2019,   21:18
  • košić na aparatima!

    2. 1. 2019,   17:27
  • Aaa ne znam bas, mi ateisti bas ne zelimo te licemjerne vjernike u nasoj grupi..

    2. 1. 2019,   15:49
  • Virujen u Boga, ali u crkvu ne.. Ako triba, bit ću licemjeran koliko god ja to želin, i ako triba ic cu u crkvu, jer mi nitko neće govorit jel iman pravo doć u crkvu ili ne, bez obzira na svoja uvjerenja, a pogotovo ne tamo neki Papa.. Ove godine nismo niti kuću blagoslovili, i to mi je neizmjerno drago.. Jača je moja vjera od bilo čega, jer je iskrena.. A, tvoja Papa!? Kraj priče!!

    2. 1. 2019,   16:21