Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Penava je dužan slušati sud, ali nećemo u Vukovar slati policiju

Komentari (204)
  • Druže Šeparoviću, zar narod (njih 670.000) nije rekao NE kirilizaciji Vukovara kada smo skupljali potpise za ovu temu, pa je isti taj tvoj "Ustavni sud" rušio to referendumsko pitanje, kao što i sada uvodite na SILU kirilizaciju Vukovara. Sramite se !!!

    14. 7. 2019,   14:18
    • Neće ovo iči bez SILE, samo se SILO ovu bagru može potjerat! NA ULICE itražit da se SVI,ali svi političari koji su ikad od proglašenja suverenosti vršili vlast ili javno djelovanje zauvijek povuku iz svih političkih i javnih funkcija! To zahtjevat uporno poput ŠATORAŠA, mjesecima pa i godinama, zauzet sve institucje države i ne micat sew, dok ne shvate da je OVO NAŠA ZEMLJA!

      14. 7. 2019,   15:27
    • Ne može jedan narod odlučivati o pravima drugog naroda. To je htio Milošević pa smo izašli iz Jugoslavije.

      14. 7. 2019,   15:28
    • Tomislave, ostalo je 95% Jugo kadra u svim porama politike i društva, vidimo da zaziru od referenduma ko vrag od tamjana-DIKTATORSKE gene nose i žele suverenom narodu nametnut ono što su u JUGOSLAVIJI nametali a to i uspjevaju sa SDSS koalicijom HDZ-a+ EU bratstvom i jedinstvom sa Vučićem i PUĆANIMA tamo, ništa seskoro promijenilo nije, samo se sprema MEGA Juga guranjem svih njih u EU!

      14. 7. 2019,   15:31
    • Bravo Ivan _Rogic to je upravo sto si napisao. Bravo jos jednom , cestitam na provali kada vec sljepci ne vide. Samo jednom otvorenih granica vratiti ce vam srbi za sve sto nisi uspjeli od 95-e do tog datuma. Oni jos Jasenovac koriste kako bi hrvatsku ustaskom proglasavali a na vlasti imaju ratnohuskace iz miloseviceve vladavine. Nek se srame svi veleizdajnici u ovoj hrvatskoj danas.

      14. 7. 2019,   15:43
    • Ivan Rogić. Muka mi je 29 godina od stvaranja samostalne države Hrvatske slušati priče o udbašima. Pa nije 21 godinu SDP bio na vlasti već HDZ! Što ih se nisu riješili ako ih još ima toliko (a nema ih)? Za sve su krivi neki drugi, prvo rat i Srbi, sad udbaši, tko je slijedeći na redu?! Mi smo stvarno slučajna država ...

      14. 7. 2019,   15:58
    • Druze sepatovicu jedino sta se mora je umrit, nista drugo pa ni tvoje odluke provodit

      14. 7. 2019,   17:17
    • E i jos nesto. Posla bi ti rado policiju da smiješ

      14. 7. 2019,   20:24
    • " NA ULICE itražit da se SVI,ali svi političari " Ivan... jel to misliš i na sdrp koji je razoružao Hrvatsku i tim oružjem naoružao etnike?

      14. 7. 2019,   20:51
    • Mislim na NAROD koje su HDZ/SDP opljačkali u tihoj velikoj koaliciji glumeči protivnike a iz istog JUGO gnijezda su ispali, jednima i drugima NAROD na ulici treba sudit!

      15. 7. 2019,   09:15
    • Ja bi volio i da mi je tito bio ziv 1989 da mu narod javno presudi.

      15. 7. 2019,   19:12
    • Ja bi volio da Tito odradi posao do kraja, ali sta sad..nazalost pocetakkraja to su neostvareni snovi o slobodi od bas ustasa

      16. 7. 2019,   09:57
    • Milan... pa eto. Vi ste nastavili njegov posao 90ih. Niste uspjeli niti vi.

      16. 7. 2019,   10:00
  • jako vi šeparoviću imate razumijevanja za Vukovar , sve od rata pa do dana današnjeng .... kak te nije sram

    14. 7. 2019,   14:03
  • Ubojice i silovatelji su slobodni,a vi pricate o toleranciji

    14. 7. 2019,   14:18
    • Prvo njih treba pohapsitu da se ne smiju zrtvama u lice pa tek onda možemo naprijed,a sve dok oni budu na slobodi bit će i dvije škole u Vukovaru i nestabilnosti jer oni i jesu uzrok svega toga,a danas su ni manje ni više nego u pupovcevoj stranci ti isti koji su osuđivati tko će živjeti a tko će umrijeti u to doba,pa dali ova država želi naprijed???.

      14. 7. 2019,   17:44
    • ma kakvi silovatelji i ubojice kada su tu dvojezične ploče, eeeeeeej pa to su ploče sa natpisima, ajmo oko toga skakati do plafona, nikakvi ubojice više nisu važni jer tu su dvojezične ploče!!!!!!!!!!

      14. 7. 2019,   22:33
  • Lako je vama iz Zagreba pametovati. Da niste imali par zracika i da nisu banske dvore raketirali ne bi ni znali da je bio rat. Nikad vi necete shvatiti sta znaci zivjeti u Vukovarui ratom napacenoj Slavoniji. Koliko su nam srbi zla nanijeli i mladosti oduzeli i sad im dajete cirilicu koja ih uopce i ne zanima, osim lokalnih srpskih ekstremista.

    14. 7. 2019,   14:10
    • Slavonija je napacena zbog drustvenog dna koje od 90-tih birate na vlast, a da masovno niste bjezali za vrijeme rata na zapad ne bi vam morali dolaziti iz ostalih krajeva RH na prvu crtu jer od silnih dobrovoljaca koji bi branili “svoju Slavoniju” ne bi ostao ni slobodni pendrek za ove koje prezirete iz “nenapadnutih krajeva”. Isto vrijedi i za Liku i Dalmaciju.

      14. 7. 2019,   14:22
    • Ja sam rodjena zagrepcanka i cijeli zivot sam u ZG, i sramim se u ime svih koji se ovak pomasaju prema Slavoncima. Iskreno se sramim kaj je Zagreb ostatku HR postal ono kaj je Beograd bil Hrvatskoj za Juge.

      14. 7. 2019,   14:39
    • knez,ma takvi kao ti su cijelu hrvatsku razoružali.ostavili goloruke da se brani od jugkomunističke i velikosrpske bande koja je bila komunističko fašistička diktatura od 1918.g.Evo Slavoniju su branili mladi komunisti iz Zagreba došli kao dragovoljci. Izdajice uvijek ostaju izdajice. Digli ruku na Hrvatsku 41. boreći se za veliku komunističku srbiju,bili njihovi podrepaši sluge i konjušari.Nitko vam ne brani da odete tamo i budete njihovi sluge da pišete čirilicom,da im glacate njihove krvave čizme kao što ste to radili od 45.g. do 90.

      14. 7. 2019,   14:40
    • To vam je dao HDZ ! isti onaj koji je i prodao vukovar i pomilovao sve četnike !

      14. 7. 2019,   14:46
    • @mele68, dobar srbin je onaj kojeg ne zanima ni ćirilica, ni božić 7.1. i koji se pravi da je apolitičan za sve. To je definicija takvih kao ti. Otkud ti znaš do čega je nekom stalo u mislima. Onda treba mijenjati Ustav ako Ustav ne valja, a ne ga interpretiari kako se tko sjeti.

      14. 7. 2019,   14:49
    • Sljiva,da dao Tuđman,aRačani Milanović"popravili"A i jedni i drugi partizasko jugoslavnske podmukle njuške.Da ne kažem nešto drugo,jer će me obrisati.

      14. 7. 2019,   15:00
    • mele68: napuši si mi se znaš ćega ..šta je trebao Zagreb gorjeti da bi ti bio sretan , jel znaš koliko je ljudi iz Zagreba otišlo braniti sve dijelove lijep naše i šire , jel ti je palo možda na pamet koliko je Zagrepčana svoj kosti ostavilo u Vukovaru i Slavoniji , ma goni se smradu umišljeni ti i takvi koji znate samo kenjat po Zagrebu a neznate svoj prag urediti kako spada ste najgori .

      14. 7. 2019,   15:16
    • F-16: sa takvima kao ti se slavonija nikada ne bi obranila , već odavno bi plesali užičko i pisali ćirilicu da su svi slavonci bili takvi .

      14. 7. 2019,   15:19
    • Ma kod vas se i danas igra užičko kolo i sviraju cajke do jutarnjih sati. Je da se skoro svake noći malo pokolju i zapale koji auto.Zagreb j bio i ostao centar velikosrpskog sluganstva,jer su vas oni slavodobitno oslobodili 45,a vi im priredili svečani doček.Tako nisu niti Austrijanci dočekali Hitlera kad je Austriju pripojio Njemačkom rajhu.Počistili ste Zagreb i oklicu od Hrvata po bolnicama,po školama kučama ulicama,knjižnicama,potrpali ih u jame po Zagrebu i okolici tako da niti danas ne možete iskopati jedan temelj za kuću,a da ne naiđete na kosti jugokomunističkih zločinaca,slugana, iz Zagreba i okolice.

      14. 7. 2019,   15:34
    • Bravo, mi iz Zagreba, aj ne vrši veliku nuždu. Glasate za adeze koji je opustošio i slavoniju i cijelu zemlju. Dođi živi u Zagreb kao većina Slavonaca koja nije pobjegla u njemačku. Mulac...

      14. 7. 2019,   15:53
    • Fatamorgana krivo si me shvatio. Drago mi je da u Zg nije bilo rata kao u Vukovaru i Slavoniji ali upravo zbog toga zg ne mogu razmisljati kao mi o ratu. Usput i ja sam dragovoljac ali sa prve crte a ne bezi jankec brigade.

      14. 7. 2019,   15:58
    • Knez Drpimir@ je li vas imalo sram??? Samo je Osijek imao 3 ratne brigade, koliko se bježalo po vama. Mobilizirani su i oni koji nisu bili vojni obveznici zbog manjka ljudi u ratnim postrojbama, znate. Uz to je li bila napadnuta Hrvatska ili samo Slavonija, Lika i Dalmacija, primjerice?? Imate li vi pojma koliko je poginulih branitelja po gradovima i županijama u odnosu na broj stanovnika, kao i civila?? Molim vas ostavite Slavoniju na miru, tada nam je najbolje.

      14. 7. 2019,   16:18
    • Osijek,ma sit gladnom ne vjeruje.E ja sam u pograničnom mjestu, Nijemci , sa srbijom na krajnjem istoku.Pa tučeni smo iz sveg mogučeg oružja što je imala tadašnja jna.Tučeni iz srbije,.Od naoružanja imali smo 33 kalašnjikoca i 10 M. 48 pušaka,a tenkovi iz srbije, Ilinaca, kolona dolazi-.Sva srća pa je bilo postavljeno na tom putu nekiliko protutenkovskih mina pa su prva dva stradala,a ostali se odbili kroz njive prema prvom srbima naseljenim selu Banovci .Poslije je taj jedan osposobljn tenk odvežen u Vinkovce,a nanm poslali nekakv top.Iz tog topa je uzvračana vatra koliko se dobilo granata, u Srbiju točno na Šid,pa je Tuđman poslije osudio Dedakovića "jastreba" da je naredio da se puca na stranu državu.To su mu nabijali kad su ga optuživali i za Vukovar. Možemo slobodno reći da je jedino iz Hrvatske iz Nijemaca uzvračana vatra u srbiju.

      14. 7. 2019,   16:51
    • Vidim neki još uvjek tu spominju prodaju Vukovara i slično ili nasjedaju na dezinformacije ili su neko od provokatora??kao prvo nikakve izdaje Vukovara nije bilo da bi to znao morate znati i tadašnju mehanički moć jna koja je se od samog početka stavila u službu miloševića šešelja i drugih,a isto tako da je Hrvatska vojska (ZNG i HOS) pila takoreći goloruki jedino što smo imali bilo je pješačko naoružanje i toga ne toliko dovoljno poneki zarobljeni top i neki topovi iz muzeja koji su bili upotrebljeni za obranu,a da bi toga bili svjesni neka pogledaju samo prvo postrojavanje na stadionu NK Zagreba,opet kažem Hrvatska je bila napadnutu ne samo u Vukovaru nego svugdje sjetimo se samo prije toga granatiranja Dubrovnika i skoro pa prisjećanje Hrvatske u 2 djela u mnogim djelovima su se ljudi sami od sebe organizovali nenormalno je kako brzo mi Hrvati zaboravljamo neke stvari,opet kažem oni koji govore da je Vukovar bio izdan ili neka ne nasjedaju na dezinformacije i neka malo bolje pogledaju stanje HV u to vrijeme kad se nije imalo ni dovoljno municije dok su oni granatama tukli i nisu mario jer su imali na pretek ili su provokatora koji žele da ubacuju dezinformacije.

      14. 7. 2019,   17:41
    • F16, nažalost, u Slavoniji su cajke najnormalnija pojava, pa si to užičko kolo ostavi doma kod sebe. U Zg nije bilo cajki dok nije počeo rat. Jako puno Zagrepčana je ratovalo po čitavoj zemlji, a sad tu kenjate po Zagrebu. Sram vas može biti, imate svoje đakića, kiru i ostalu bratiju pa samo glasajte i dalje za njih, a Zagreb ostavite na miru. Nisu Zagrepčani opustošili zemlju nakon rata nego adezetovci i desničarska bratija. Osim toga, te podjele i pljuvanje po Zagrebu od strane svih onih kojih je pun Zagreb ne koriste ničemu.

      14. 7. 2019,   18:07
    • Kenjkalo@nemoj se zamarati s ovakvim tipovima to su ili djeca koja su nasjeli dezinformacijama ili su neki od provokatora koji žele da unesu ppmetnju,tu izdaju Vukovara je plasirala nekadašnja tajna služba KOS da bi demoralizovala branitelje na bojišnici,mi koji smo bili sudionici domovinskog rata vrlo dobro znamo u kakvoj je poziciji bila tadašnja HV a u kakvoj oni drugi da ne spominjem imena jer ce me blokirati i izbrisati komentar,oni su tako reći imali toliko mehanizacije da su na svaki 5 njihovih ljudi mogli da imaju jedan tenk ili VBR dok HV nije imala ni dovoljno streljiva,znam da je žalosno da tako naši mladi ljudi razmišljaju ali ovdje ima i onih koje s namjerom ubacuju dezinformacije,sjećam se prvih dana rata kada ljudi nisu imali ni pušku oružje je se kupovalo jer ga nije bilo,ljudi po Slavoniji su u to vrijeme bi prodali konja da si kupe pušku da se mogu obraniti dok je njima jna postavljala oružje iz kasarni sanducima o tome ima dosta dokumentirano, i sad umjesto da se love i preispitaju zločinci koji su u to vrijeme smijali smrt po Vukovaru pa i ostalom okupirane Hrvatske a ne da se smiju zrtvama u lice i mnogi od njih su i politički aktivni oni se uhvatili tabli,sve dok to se ne riješi u Vukovaru će i dalje biti 2 škole 2 povjesti i žrtve neće vidjeti pravdu.

      14. 7. 2019,   18:28
    • Orahova izgleda da je tvoja simpatija kenjalo provokator u službi KOS-a.Još samo reci dasu svi oni koji nee misle kao kenjalo narodni neprijatelji.

      14. 7. 2019,   18:40
    • F16 dali je to limit tvoje inteligencije ili pak nešto drugo???

      14. 7. 2019,   18:52
    • Sve što je navedeno jesu činjenice a ti ako ne znaš onda prouči malo prije nego što se počneš prosipati okolo,nitko ne navodi kako tko treba misliti nego samo činjenice koje su nepobitna.

      14. 7. 2019,   18:54
    • Orahova pa izgleda je je tvoj mentalitet ostao još iz jugkomunističkih vremena.Neistomišljenike nazivaš kosovcima i raznimeprijateljima kao u ona stara komunistička vrmrna.Sigurno ležiš na debeloj partijskoj i nezarađenoj mirovini.

      14. 7. 2019,   18:59
    • Tako je f16, ja sam pravi kosovac, orjunaš, udbaš i sve ostalo što treba. Odmah si me pročitao 😂😂😂

      14. 7. 2019,   19:04
    • mele68: Ok ..oprosti ako sam krivo shvatio , pun je internet budala i generala poslije bitke a i ja se polako uklapam koliko vidim u status budala .

      14. 7. 2019,   19:46
    • vukovar bio izdan. biti slavonac a to ne znati je tužno. grčiti se danas oko nekakvih ćirilićnih ploča u gradu koji je sam hrvatski vrh upropastio, nevjerojatno je glupo.

      14. 7. 2019,   22:30
    • prokurator,pa oni koji to ne pamte,evo mogu se uvjeriti danas.Današnje i bivše vlasti,pa evo i Ustavni suci nastavljaju rad na onome što nije uspjelo Miloševiću i Šešelju.

      15. 7. 2019,   08:26
  • Gospodine Separovicu molim dvojezicne ploce u Njemackoj posto nas hrvata tamo ima dosta!!

    14. 7. 2019,   14:16
  • Nikad tu mira nece biti niti tolerancije!

    14. 7. 2019,   13:56
  • Neka Ustavni sud donese odluku da se odmah otkriju sve grobnice gdje su pokopani a još uvjek nestali ljudi u ratu gdje se i danas nezna njihovo posljednje počivalište, licemjeri udbaški!

    14. 7. 2019,   14:06
  • šeparović je samo jedan od poslušnika koji je dobio posao koji radi onako kako traže od njega...

    14. 7. 2019,   14:12
  • Penavu za predsjednika.. jedini u politici koji ima m*da

    14. 7. 2019,   14:00
  • Treba slusati sud onako kako tebi odgovara jel? Haha.tek se vidi tko pravi sad probleme.ovi iz ustavnog suda.pitajte narod zeli li to.? Stalno na silu nesto guraju.strasno sto se radi.

    14. 7. 2019,   14:01
    • Ustavni sud radi ono što mu je i dužnost. Kažeš, pitajte narod. Kad bi narod odlučio da treba sve Srbe pobiti, da li bi tako trebalo postupiti?

      14. 7. 2019,   14:14
    • wis i ti si izgleda pripadnik te manjine dok si uvjek protiv istine koju ljudi iznose,hodi na vu groblje,gdje je jos tisuće nestali,opljačkana imovina,ratna odsteta za zarobljene i sve sto su ti -hrabri-srbi ucinili nenaoružanom narodu u hr,od dubrovnika do vukovara,a ti iste sto traže svoja manjinska prava zasto ih ne dobiju u americi,njemačkoj,engleskoj,svicarskoi i drugim -demokratskim-zemljama,pa ovakva prava jedino u svjetu imaju u hr te -ugrožene-manjine

      14. 7. 2019,   14:31
    • Ne, nego kako tebi odgovara 😂😂👍 Tako se mozete svađat do smrti.. Blago vama

      14. 7. 2019,   14:41
    • 33beg33 Ja sam Hrvat, Slavonac, članovi moje obitelji su stradali u ratu kao i njihova imovina. Ali nemam ništa protiv Srba, samo protiv ratnih zločinaca i šovinista. Pismo nema veze s tim, pa službeno pismo JNA je bila latinica. Ja želim da se pod br 1. prema pripadnicima svake nacionalnosti odnosi jednako - kakva prava imaju Talijani, takva trebaju imati i Srbi 2. Da se ne zaboravlja da ćirilica nije samo srpsko pismo, već je povijesno i hrvatsko pismo samo što se više ne koristi 3. mentalni sklop koji poistovjećuje zločine sa jednim pismom dugoročno će nam donijeti više štete nego natpisi na ćirilici u pojedinim mjestima

      14. 7. 2019,   14:41
    • wisefool o čemu ti pobogu sigurno si iz mješanog braka pa sada neznaš di udaraš.

      14. 7. 2019,   14:49
    • Naravno, čim ti razmišljanje odstupa od onoga kako treba razmišljati "pravi Hrvat" mora da si Srbin, ili da imaš nekakve veze sa njima...

      14. 7. 2019,   15:01
    • wis ti da si nekog izugbio nebi tako govorio,pa koje manjine,zive li oni u hr,imaju li ista prava kao i mi hrvati,zasto bi oni,romi ,muslimani ili bilo koja manjina imali više prava,pa navedi zemlju u svijetu gdje manjine imaju ovakva prava

      14. 7. 2019,   15:05
    • Mogli bi pitati narod zeli li da PDV bude samo1 posto. Takvo referendumsko pitanje bi podrzala vecina naroda. Zato je tu ustavni sud da ne dozvoli takva i slicna pitanja...

      14. 7. 2019,   17:52