Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Peticija učitelja: 'Zaštitite nas i onemogućite anonimne prijave'

Komentari (137)
  • Treba balavce dovesti u red. Od njih su gori njihovi roditelji koji ih opravdavaju.

    15. 5. 2019,   20:30
  • Neviđena glupost je 'anonimna prijava'. To uopće nije demokratski. Tako mogu i izmisliti da su dobili anonimnu prijavu. Tko želi prijavljivati, neka se i izjasni tko je i što je!

    15. 5. 2019,   20:59
  • Bravo za učiteljicu!!! Sad više ne možeš učenika potjerati sa sata i da ti skače po glavu, ako ga na kraju nakon 300puta udaljiš ispadne kriv što ga nisi zainteresirao za gradivo... Ljudi nisu svjesni što se dešava u razredu i kako se djeca ponašaju... I kad učitelj pukne kao onaj iz Varaždina koji u 40 godina rada nije mrava zgazija onda ga mediji zgazi ili onog jadnika u Austriji. Plesali kolo, motali joint, pili, počeli ga udarati i on kriv??? Amerikanizacija školstva najgore vrste samo što njihova elita ima Ivy League

    15. 5. 2019,   20:59
    • U Americi postoje nadlezne ne politicke institucije koje reguliraju rad i pravilnosti skolstva. U RH ucitelji i profesori u skolama, a pogotovo na fakultetima su nedodirljivi i uzivaju statuse boga. U toj istoj americi koja ima "ivy league" skole moraju po zakonu dati uvid u ocjene i objasniti ucenicima i studentima valjani razlog ocjena. A ne obrazozenje "zato sto je on to tako rekao...

      15. 5. 2019,   21:12
    • Bakaslis, priča s prof iz Varaždina je neuspodiva s ovom. Slažem se s Pametnih li ljudi.

      15. 5. 2019,   22:01
  • Podrška učiteljima i profesorima!

    15. 5. 2019,   21:11
  • Za primjer ostalima treba kazniti razrednicu koja je to opravdala.

    15. 5. 2019,   20:55
    • ona je to morala opravdati po skolskom pravilniku(da ne kazem zakonu)....

      15. 5. 2019,   23:09
    • To i je najveci problem hrvatskog skolstva. Ravnatelji samo gledaju cija je skola najbolja. Zato se sve negativne stvari zataskavaju, a pocinitelji ostaju nekaznjeni. Sad lijepo nju kaznit, pa da vidimo kak budu dalje tak opravdavali

      15. 5. 2019,   23:42
    • @龍出生- zasto je to razrednica morala opravdati? Postoje i neopravdani sati. Ucenici su dobili dozvolu da odu na prosvjed i opravdani su im sati koji su se trebali odrzavati u to vrijeme.Sati nakon tog prosvjeda nisu opravdani.

      16. 5. 2019,   00:25
    • Pa zato jer pravilnik(to jest pravilnici..) skole kaze da RODITELJ mora biti taj koji opravda sat uceniku, djete ako nije na nastavi roditelj je taj koji mora zvati i opravdati sat(a ne ljecnicka ispricnica ili nesto takvo), cak I ako se preda ispricnica roditelju ju treba potvrditi, ako roditelj razrednika nazove i kaze "moje djete je bilo bolesno" taman da je razrednik vidio to djete kako pored skole pije kavu on taj sat mora opravdati... Zasto je pravilnik takav, to pitaj one koji ga rade

      16. 5. 2019,   00:56
    • glupi pravilnici, još gluplji roditelji , i razrednica koja to pravda...... sve se izvrnulo naopako.... pa nam je takvo i društvo.... sve moralne vrijednosti više ne vrijede, podržava se neodgovornost, bezobrazluk, laž i krađa....

      16. 5. 2019,   10:28
    • a nije da se baš pretjerano kažnjava ni ubojstvo..

      16. 5. 2019,   10:29
    • pa pravilnici i jesu problem

      16. 5. 2019,   15:34
    • ali nije problem promijeniti pravilnike..... nitko ne čita što piše u pravilnicima, ili ne želit to promijeniti....... pa neka biraju pametnije Školske odbore koji o pravilnicima odlučuju

      16. 5. 2019,   16:38
    • recimo ja sam u jednom Školskom odboru i raspravlja se o Pravilniku nije sad važno kojem.... i mi dajemo primjedbe na tekst pravilnika koji se usvaja......no očito nije svakome u interesu da tamo pišu pametne stvari......ni predstavnicima roditelja , ni osnivača, ni školskih tijela

      16. 5. 2019,   16:40
    • nema veze to sta nitko ne cita ako se ga oni pridrzavaju

      16. 5. 2019,   16:40
    • ma krasno

      16. 5. 2019,   18:02
    • 龍出生 - bas citam pravilnik i u pravu si.Ne vjerujem kako je pravilnik glupo napisan.Roditelj ima pravo vise puta godisnje do 3 dana izostanka opravdati. Ukoliko nije unaprijed najavljen izostanak ucenika.

      17. 5. 2019,   00:57
    • Pa to i ja pokusavam objasnit...

      17. 5. 2019,   13:40
    • Ja mislim da je tu opravdavanje inicirala razrednica, a ne roditelji

      17. 5. 2019,   13:57
    • roditelji su to opravdali zato jer razrednica nebi slala "anonimno" pismo

      17. 5. 2019,   14:03
    • ako uzmemo da su roditelji normalni, a nisu danas očito.... ja svom djetetu ne bih opravdala to štrajkanje i debelo bi bio kažnjen..... a tko voli nek izvoli... ima dana i vremena da mu se to obije o glavu..... a pravilnici su debilizam koji nitko ne čita , nego kada mu treba da se izvuče....

      17. 5. 2019,   21:11
    • svi krenu čitati i zakone i pravilnike tek kada mu treba skuža za izvlačenje.....

      17. 5. 2019,   21:13
    • Prvo kaj se tre u skoli nafciti je pravilnik o ocjenivanju. Kolko put sam izbegel usmeni radi toga, nakraju godine imal zakljucenu visu ocjenu (pred 4 godine sam bil maturant). A naša raska je isto htjela da smo uzoran razred bez neopravdanih, al ak smo bili krivi smo bili krivi i islo neopravdano. Doduse, znali smo tak napraviti, al smo prije obradili predmetne profesore tak da nas oni nisu ni zapisali...

      17. 5. 2019,   21:36
    • covekov... mislim da te nisu naučili u toj školi ni gramatici ni pisanju, očito si puno štrajkao.i nisi puno naučio ... i mi smo davnih dana u Jugi štrajkali i znali smo da ćemo fasovati i od roditelja i od nastavnika .... ali smo snosili posljedice svojih djela... što danas djeca ne bi snosila... nego ih roditelji brane i pravdaju, i razrednici uz to....a naši su nas istukli i kaznili jer smo štrajkali...a profesori pisali neopravdane i ukore! Ali su nas odgojili da budemo odgovorni i da se nosimo sa posljedicama svojih djela.... a pri tome su nas naučili svemu..i gradivu i odgovornosti i da postanemo ljudi....

      17. 5. 2019,   21:49
    • Antares, ti ocito ne bi dolazila ni na roditeljski svojem djetetu jer bi inace znala da svi znaju pravilnik skole jer se i cita na pocetku godine pred cjelim razredom, a da ne komentiram kako ti sigurno odgajas svoje djete...

      17. 5. 2019,   22:42
    • Anatres, dont it šit. Ti bos mi nekaj o pisanju govorila? Vidim tvoji komentari su po svim pravilima. I moj komentar cilja na to da imas profesora koji boli spolovilo za ucenike. Tipicni balkanluk, trazi se krivac, a ne uzrok. Razrednica bi tu treba snositi posljedice, cisto kao upozorenje ostalim razrednicima da im tak nekaj ne pada na pamet, jer si je na neki nacin i sama kriva za tak nekaj. A opet, zakaj profesorica izricito trazi neopravdane? Ona ih je zapisala, dalje nije njen problem. Pitala ih je usmeni, oni nisu znali... Pitanje roditelja? Zakaj je majka to napravila? Napada profesoricu umjesto djeteta? To je to kaj se trazi krivac, a ne uzrok... Ali đabe se mi svađamo tu, sad budu skratili zimske praznike, uveli jesenske i svi problemi u hr skolstvu budu rjeseni. Cak ce se i ovi nasi polupismeni komentari tad sami do sebe ispraviti...

      18. 5. 2019,   00:35
    • VI očito ne čitate što pišm čovekov, a ovaj kineskog nicka ne peška kikija isto tako.... iako sam lijepo napisala da sam član Školsklog odbora u jednoj školi , a to znači da sam predsjednica Vijeća roditelja da bih mogla biti član Školskog odbora i da dobro znam kako se izglasavaju Pravilnici škole i da u tom tijelu aktivno pitam i tražim da se članci Pravilnika mijenjaju.....no roditelji i nastavnici ove škole očito niti čitaju niti ih je briga i potpisuju šablonu Pravilnika koje im servira Ministarstvo. Čovekove ne piši bedastoće.... kakve veze imaju djeca, roditelji i profesori su odgovorni za svoje ponašanje i svoje djelovanje, razrednica nije smjela opravdati ove sate jer su je glupi roditlji koji brane svoju neodgojenu djecu i svoj neodgovorni odgoj prislili da opravda sate i oblatili nastavnicu koja je s punim pravom rekla da te sate neće opravdati jer su djeca štrajkala .... i ima puno pravo.... a ti braniš koga ajde reci..... glupe roditelje koji će imati vremena da se kaju što su odgojili kretene i te kretene ... a ne podržavaš nastavnicu koja s pravom ukazuje na neodgovornost i djece i roditelje i te razrednice....ali ti si očito u toj skupini pa me ne čudi tvoj komentar ... no čudi me ovaj kinez koji piše gluposti.... ja sam svoju djecu odgojila da budu odgovorni.. i ovako nešto su dobro znali da ne smiju napraviti jer će biti kažnjeni i od mene i od razrednika

      19. 5. 2019,   15:19
    • Kinez , pravilnike škole najprije treba usvojiti Školski odbor u kojemu su predstavnici Vijeća roditelja /a to sam ja/ pa ćeš dozvoliti da znam više od tebe koji slušaš što vam se roditeljima pročita od Pravilnika koje očito nitko nije ni komentirao ni pogledao, kao ni vi koji ste to čuli i rekli sve pet, a kikija niste razumjeli ni shvatili...! Stoga tvoje neznanje ne pripisuj meni koja dajem primjedbe i tražim izmjene Pravilnika....... i ne kaki o mom angažmanu u školi moje djece koju pratim, nadzirem i pijem im krv na slamčicu jer ima da bude kako spada...! A ti si očito roditelj koji klima i pojma o pojmu nema

      19. 5. 2019,   15:30
    • Ja nisam nikad rekao da je sve u redu, samo govorim da nemate pravo napdati razrednicu ako su roditelji ti koji su krivi, pravilnici skole neke stvari odreduju ali neke i ne a predpostavljam da ovaj dio ne odreduju zato jer ovo s roditeljima ima vise zupanija(ako ne i sve) tako da odi i procitaj pravilnik sta tocno pise. Ja se slazem da treba izmjenit pravilnik ali treba i izmjenit one koje su podrzali ovaj pravilnik(..da ne kazem TI), i da kakit cu jer im pijes krv na slamcicu ne iz tog razloga jer im zelis dobro jer mi je to jasno ali shvati da djeca takoder imaju obaveze u skoli i da su i oni pod stresom, ako ces im ti piti krv bit ce pod jos vecim.. a sta se desi onda kad dobe negativnu ocjenu? Dobe zivcani slom?

      19. 5. 2019,   16:35
    • Aaaaa kažeš djeca su pod stresom i ja im pijem krv ovakvim komentarom jer im ne želim dobro.... nego ih jadne napadam jer su frustrirani od silnog posla i toga što trebaju učiti nešto a oni bi se rađe zabavljali... kao da ja nisam bila školarac kao i oni i štrajkala ....(ponavljam kao i mi nekada štrajkali svjesno i namjerno ) no u moje vrijeme nisu nas roditelji došli braniti i tražiti da razrednica opravda sate, nego bi dobili batine i neopravdane..... ali smo to muški podnijeli jer smo znali da radimo što ne smijemo..... a ovi danas to rade svjesno i kukaju kada se treba snositi odgovornost..... i pri tome ih roditelji dođu braniti umjesto da ih kaznu.... a ti se sekiraj za njihov živčani slom...... ja se uopće ne sekiram da će ta djeca dobiti živčani slob od pustog stresa što trebaju nešto naučiti.... živčani slom mogu dobiti samo normalni roditelji i normalni nastavnici...... nitko drugi

      19. 5. 2019,   19:07
    • A kad sam rekla da pijem krv na slamčicu nisam mislila na djecu nego na članove Školskog vijeća da u Pravilnicima budu pametne odredbe

      19. 5. 2019,   19:15
    • Sta se tice vijeca u redu onda.. Gledaj, meni je jasno da su prije drugacije stvari funkcionirali i meni je takoder bilo draze kad se s profesorom unaprjed dogovoris da te nece biti i nitko nista ne mora opravdavat ali u ovom slucaju su ocito roditelji problem..., mi/ti govorimo o tome kako djeca strajkaju ne uce ovo ono ali ajmo biti realni, danasnja djeca vec sa 5godina imaju mobitele tablete itd pa sigurno ih nisu kupila vlastitim novcem, roditelji sve udovolje djeci kako bi ih se rjesili i onda se svi ovdje cudimo kako ovo kako ono, pa normalno da ce se djeca tako ponasati kad ih se tako odgaja

      19. 5. 2019,   20:00
    • Antars, dont it šit. Tipicni politicar, ja citam te tvoje komentare i 3 put i dale ne razmim na cijoj si strani u cijeloj prici. Pokusavam ti reci, ako je razrednica svima opravdala, znaci da je razrednica na neki nacin vukla za rukav roditelje da opravdaju. A sad ti reci, da te razrednica zove da svom djetetu nekaj opravdas, nebi pristala na to? Drugo, kaj ima predmetna nastavnica s opravdanim i neopravdanim? Ona je zapisala sat, zapisala je ko nije bil na satu i ajde bok. Vjerovatno tu ima jos nekaj u pozadini price. Djeca su napravila glupost i realno trebali dobit neopravdane. Jedini krivac u ovoj prici je razrednica koja im je opravdavala bezveze. A ovog roditelja kaj je pisal anonimnu žalbu isto treba van ime i prezime cisto kak i razrednica bude primjer ostalim razrednicima da ne opravdavaju bezveze, tak bude i taj roditelj ostalima da ne šitaju bezveze. Opet nije isto koji je to smjer, jer ima takvih razreda di sam batine moreju pomoci. Al da skratim moje viđenje price, jedan roditelj cije je dijete zlatni anđeo, jedna profesorica koja mrzi sve koji se prema njoj ne ponasaju kao prema necem uzvisenom, i razrednica koja želi da njen razred bude najbolji u školi...

      19. 5. 2019,   20:35
    • Pravilnik pravilnik pravilnik, tak je nama ravnatelj govoril kad su profesori (samo 2-3) izigravali nekaj. I sam je bilo dovoljno zaprijetit novinarima il žalbom ministarstvu, odmah je na nas zahtjev iz arhive uzimal pravilnik i odmah se sve okrenulo u nasu korist. Pravilnik ti nebude pomogel ak imas nadrkanu profesoricu tak dugo dok je neko ne spusti na zemlju. Sjecam se povijesti i profesorice koja nezna kak izgleda dobra PPT i primila je Boga za bradu. Dok me pocela bezveze napadat, pa sam joj lepo rekel da bole da sam tiho, upisala 1 iz zalaganja i nije htjela obrazlozit zakaj i zbog cega (iako pravilnik jasno to propisuje). Isto tak kod usmenog mi veli: "Znanje za 4, ali bude mrsava trojkica zbog stava prema predmetu". Reko ne, pisi znanje 4 i zalaganje 1. Ili odgađanje ispita (nismo se bunili) i dojde zadnji tjedan nastave i profesor stavi ispit. A pravilnik jasno određuje postupak provođenja pismenog. Isto je ravnatelj šital, al uz male prijtnje novinarima odmah je rekel da ispit netrebamo pisat. I normalno da se s takvim profesorima nismo bili dobri, i da su sam takvi gledali di budu nam napakostili... Opet velim, nije uredu da su djeca dobila opravdano, ali pravilnik je tu isto jasan. Ako je razrednica nazivala okolo roditelje da opravdaju kazniti razrednicu, ako su roditelji (ali ne vjerjem da su svi) opravdali sate ok, imaju to pravo. A ovu profesoricu kaj trazi neopravdane, nju najmanje briga zakaj joj netko nije bil na satu i dal je opravdano il ne

      19. 5. 2019,   20:49
  • Današnja derištad razmažena u MP3 ne smiješ ih krivo pogledat odmah sranje roditelji još gori sve opravdavaju. Nažalost iz svog iskustva mogu reći rekao kolegi da mu klinci motaju travulju i prave sranja on i žena po meni drvlje i kamenje i raskrstili jer ja lažem. Nažalost jedno od djece završilo sa iglom u ruci našla policija pod nekim stubištem iu zadnji tren spašeno. Kad me sretnu spuste glavu jer sam bio u pravu obadvoje djece završilo na odvikavanju, nažalost.

    15. 5. 2019,   22:02
  • Gdje mogu potpisati peticiju?

    15. 5. 2019,   21:19
  • Da meni dođe nekorektan roditelj pametovati i prijetiti pitao bi ga a gdje vi radite. Sutra dolazim kod vašeg šefa na razgovor imam ozbiljne pritužbe na vaš rad.

    15. 5. 2019,   23:24
    • Slobodno se vi žalite mome šefu, samo iza nas u realnom sektoru stoje rezultati, financijski i realni, ne napumpani i lažirani. i radimo 9-10 sati. Naš poslodavac bi bio prvi koj bi nam dao otkaz za loše rezultate ne bi nas držao kao uhljebe. Koji su rezultati prosvjete, umjesto da iz škola izlaze pametni i inteligentni učenici sposobni za logično razmišljanje a ne poluidioti jer ih je školski sustav uništio, a onda dođu k meni da se zaposle. To je vaše mjerilo rada gospodo prosvjetari......vaša ponos i dika.

      16. 5. 2019,   14:03
    • Orwel, u potpunosti se slažem s tobom. Najlakše im je raditi s prosječnom djecom i zatupljuju napredne. Najbitnije je štrebanje. U nižim razredima na testu dobili pitanje: "Znaš li boje na semaforu?" I jedan učenik odgovori:"Znam". Umjesto da je učitelj priznao svoju grešku jer je krivo postavio pitanje, ne. Točan odgovor je trebao biti: crvena, žuta i zelena. Totalni idijotizam. Za mene je to dijete jedino točno odgovorilo.

      17. 5. 2019,   02:33
  • Da, ovi anonimni prijavljivači su baš prave face koje nemaju hrabrosti napisati svoje ime i prezime, ali imaju hrabrosti pisati svakakve gluposti na raznorazne institucije. Fuj....

    15. 5. 2019,   21:59
  • U moje vrijeme dobil bi od mame jedno dva tri šamara!!!Ovo danas je katastrofa!Da li su djeca bolja od ovog profesionalnog odgoja?Nisu!Ali kako je samo odmah došla inspekcija!.Biće nekakav politički utjecaj...

    15. 5. 2019,   21:46