Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Peticija učitelja: 'Zaštitite nas i onemogućite anonimne prijave'

Komentari (135)
  • Većina komentatora ima OŠ završenu po obrascu B. Koji mentalni sklop ....

    15. 5. 2019,   23:10
  • istina da su roditelji kreteni ako opravdavaju ovakve postupke djece.... u moje vrijeme bi dobili batine od roditelja, i neopravdane u školi..... i znali smo dobro što nas čeka....pa ti budi faca..... a ovi danas bi radili što hoće i da ih pohvale i roditelji i učitelji za takvu neodgovornost ...pa imamo što odgajamo....

    16. 5. 2019,   10:24
  • nema pravo ispitivati ono sto nije tumacila,isla sam u gimnaziju i ponekad bi cijeli odjel pobjegao sa 2 ili 3 sata -svi dobijemo neopravdane ,a profesori svoj posao obavljaju korektno/kaznjeni -nema nikakve osvete/

    15. 5. 2019,   22:22
  • Anonimnost je odlicna stvar, samo da su navodi tocni.Ova nije rekla da su izmislili nego proganja djecu.

    15. 5. 2019,   22:04
  • U moje vrijeme bilo je drukčije.. kupili nas par nastavniku svaki tjedno tri žuje, imali smo odmah zaokruženu peticu, kad su bili njegovi satovi, bili smo u birtiji.. Legalno, bez markiranja..

    15. 5. 2019,   21:15
  • Očito fali u školama građanski odgoj. Djeca trebaju znati svoje obaveze ali i prava. Sve više djece se fizički i psihički zlostavlja u obitelji i školama. I treba im omogućiti da to prijavljuju. Kakvi ste vi to učitelji, ako tražite da vas se zaštiti od eventualnih prijava???

    15. 5. 2019,   22:43
    • Traži se ukidanje anonimnih prijava roditelja kojekakvim inspekcijama. Ako si nezadovoljan prijavi učitelja/nastavnika, ali budi frajer pa reci ime i prezime i snosi posljedice (koje treba uvesti) ako je prijava neutemeljena. Npr. u Sloveniji se tako prijavljuje. Ako nastavnik radi po svim pravilima i prijava je neutemeljena, prijavljivač dobiva lijepo 500 € za platiti troškove inspekcije.

      15. 5. 2019,   23:04
    • Djecu trebao nauciti kako da se pobrinu sami za sebe, igraju video igrice 24/7 (protiv cega nemam nista da se razumijemo) ali kad trebaju barem 1 od tih stvari sa video igrica primjenit u pravom zivotu oni se jednostavno rasplacu

      15. 5. 2019,   23:14
    • Pa današnja djeca su još super obzirom kako ih tretiraju neki odrasli. Zgražavaju me ovi vaši komentari. Pretpostavljam da su neki od vas i učitelji, pa tim više.

      16. 5. 2019,   00:47
    • Ajde objasni kako te zgrazavaju komentari?.. trebas gledati ovaj slucaj sa stajalista ucenika, profesora i civila/osobe koja nejde u skolu.. i razmisli logicki

      16. 5. 2019,   01:00
    • Danasnja djeca su katastrofa! Bezobrazni, bahati, bez postovanja... Znaju da im ne moze nitko nista i zato su jos gori. Cast iznimkama. Ali nije mi jasno kako netko moze braniti te bahate balavce. Kakve veze ima s tim sta su zlostavljani doma? Zato ljudi oko toga djeteta trebaju ispastati ? Previse su zasticeni i u tome je najveci problem.

      16. 5. 2019,   01:07
    • Gledam sa strane roditelja čije je dijete gotovo sa školovanjem. I nije mi jasno od kud tolika netrpeljivost prema današnjoj djeci. Još da ste i kritični prema odraslima ajde. A kad bi bili malo realniji shvatili bi da ta djeca rijetko vide dobar uzor u okolini.

      16. 5. 2019,   01:20
    • Da, to je onaj dio koji sam rekao strana civila.. ali ti jos dvije perspektive fale Imam 2x god, znam kako je u skoli i razumiejm djecu.. ali ajde si zamisli situaciju gdje si profesor I dodes u skolu.. djeca ti pod satom prave tosteve, piju/puse, skidaju se i goli secu po razredu, sa profesorima su na ti, kad mu profesor rece "ometas sat" on njemu uzvrati " ne vi ometate mene", pustaju razne stvari na zvucnik, slikaju profesore i rade budale od njih i slicno..(i to govorim iz primjera koje sam ja dozivio u svojim razredima i to je bilo "normalno").. ja ne napadam djecu zato jer su pobjegli iz nastave da se razumijemo.. ali ovaj dio gdje je roditelj poslao "anonimno" pismo.. ne vidim okolnosti u kojima je to opravdano.

      16. 5. 2019,   01:27
    • Uvijek je bilo profesora koje su si stvorili autoritet i onih koji nisu. A ako imate problema samo sa nekim učenicima postoje pedagozi i psiholozi u školama. Treba i kontaktirati roditelje. A ako imate problema sa većinom djece onda to nije posao za vas.

      16. 5. 2019,   01:56
    • "imate".. rekao sam da su to moja iskustva kad sam ja isao u skolu a ne da sam profesor pa da ja kao profesor imam problem... Problem je u tome da danas profesori ne mogu stvorit autoritet, vidi se iz ovog primjera da ocito ako netko zeli stvorit autoritet zavrsi u novinama kao los uzor.. Ne mozes izdvajat pojedinca ako je vecina ucenika takvo, cetverogodisnji smjerovi bas i ne ali trogodisnji definitivno da, i ovdje nije pitanje dali je ovaj posao za nekoga ili nije vec je pitanje u odgoju djece, pogledaj primjere koje sam naveo i reci mi dal je u ovim primjerima problem u profesoru ili odgoju?

      16. 5. 2019,   03:14
    • Pravica tebe očito nisu dovoljno tukli dok si bio klinac

      16. 5. 2019,   08:04
    • Učitelj koji ima autoritet je postao "problem". Upravo on dobiva anonimne prijave. Ko je njonjo i dijeli ocjene tom se ništa neće dogoditi. Učitelj iz Čk koji je bio u skandalu prije par mjeseci ima autoritet, ova profa ima autoritet zato ne talasaj. Kontinuirano komentiraš o čemu pojma nemaš. Ne pratim nogomet i tamo me nećeš naći u komentarima.

      16. 5. 2019,   08:51
    • Mbb, tukli su me i za bez veze sa obrazloženjem da je "batina izašla iz raja". Ja svoje djete ne i nisam imala problema i ni jednu pritužbu od učitelja na nedolično ponašanje, već suprotno. Ali ja sam bila ne jednom razočarana njihovim odnosom i osvećivanjem prema djeci. Vaše poimanje stvaranja autoriteta očito se bitno razlikuje od mog. Autoritet se ne stvara urlanjem i djeljenjem jedinica. Škole nisu samo obrazovne nego bi trebale biti i odgojne ustanove. U suradnji s roditeljima i pedagozima rješavati probleme.

      16. 5. 2019,   10:28
    • Pravica smatraš da su ovi klinci koji su pobjegli sa nastave i otišli lokati dobro odgojeni? Smatraš li da njihovi roditelji rade dobar posao? Smatraš li da je opravdavanje izostanka od strane razrednice i roditelja dobar odgoj?

      16. 5. 2019,   10:35
    • Najbitnije stvari u odgoju djece su: budi primjer svojim ponašanjem, priznaj svoje greške jer svi mi ponekad griješimo, saslušaj ih, pokušaj razumjeti njihove postupke i najbitnije - u svemu tome budi dosljedan. A svakako je bitna i ljubav prema djeci.

      16. 5. 2019,   10:36
    • Mbb, kaj vas toliko muči frentanje. Pa toga je uvijek bilo i biti će. A kaj bi trebali roditelji umjesto na poslu stražariti pred školom da vide da li njihovo dijete frenta. I sad su ti klinci odmah proglašeni neodgojeni sa problematičnim roditeljima. Pa onda je moja cijela generacija neodgojena i sad tek doznajem da su mi roditelji bili problematični. A gle čuda, skoro svi ispali ok. Radimo, imamo familije i brinemo se za svoju djecu. Manje je bitno da li učenik ima koji sat neopravdani ili opravdani. A roditelj ga ima pravo ispričati.

      16. 5. 2019,   10:47
    • pravica da su roditelji kak spada ne bi ni pomislili opravdavati markiranje klinaca,pogotovo ne kada su išli pijančevati. I još gore napadati profesoricu da ona nije u pravu i da maltertira balave alkose.Opravdani sati klincima samo daju razlog da ponove isto. Ovdje nije u pitanju roditeljska ljubav nego čista glupost. Od takvih klinaca nikad poštenog čovjeka.

      16. 5. 2019,   10:57
    • Frentanje nije problem u školi nego odnos roditelja prema frentanju svoje djece.

      16. 5. 2019,   12:15
    • A kad su vas roditelji podržavali u vašim štrajkovima i to obično na kraju školske godine, onda su roditelji bili ok. I dan danas smatram da trebate imati veće plaće, a ne da ti "problematični" učenici nakon što jedva završe srednju školu i otvore obrt šišaju vas za plaću 2 - 3 puta. I to sigurno boli. Ali vaše izjave da su samo izuzeci među učenicima u redu, a ne pitate se da li su i samo izuzeci među prosvjetnim radnicima ok... Ako se vi s toliko ogorčenosti žalite na našu djecu imamo se i mi pravo žaliti i na vas, naravno kad je to potrebno da bi ih zaštitili.

      16. 5. 2019,   12:30
    • Lisica, na koga tocno mislis da pojma nema o temi ovdje? I sta se tice ovog ucitelja iz CK, bio mi je profesor znam kako je, oba su bila kriva u tom slucaju(ali necu sad o tome) Pravica, ovdje nije problem frentanje djece vec je problem u "anonimnom" pismu koje je neki roditelj poslao, profesor je imao svako pravo dati uceniku jedinicu iz gradiva koje ne zna, 20 ucenika je ucilo to gradivo njih 5 je frentalo, ako je 5 ucenika frentalo to ne znaci da oni ne moraju znati gradivo koje drugih 20 ucenika mora znati

      16. 5. 2019,   15:37
    • Pravica nisi mi odgovorio niti na jedno pitanje. BTW tvoja pretpostavka da sam prosvjetni radnik je totalno promašena. Nisam. Ja sam roditelj. I to jako dobar roditelj. Za razliku od tebe koji smatraš da je markiranje i opijanje klinaca ok. Takvima poput tebe bi trebalo oduzeti djecu i zabraniti daljnje razmnožavanje!

      16. 5. 2019,   15:57
    • Mbb, ako si čitao moje komentare, napisala sam da nisam imala problema sa svojim djetetom i da je gotovo sa školovanjem. Inače sam po zvanju prosvjetni radnik i nagledala sam se svega. I najviše me brine zaštita djece i njihovih prava. Često je u školama bitnija zaštita kolegi, nego djece. Ne smatram da je markiranje i opijanje klinaca ok, ali čemu tolika drama oko toga (nisu se opijali u školi i taj dio trebaju rješavati roditelji). Odnosno više su se digli na noge oko mogučnosti anonimnih prijava. I obrušili se maltene na večinu djece. Njihova su najčešće "zaštićena", pogotovo ako idu u istu školu.

      16. 5. 2019,   16:57
    • pravica ako si ti prosvjetni radnik a ne vidiš problem u opijanju djece i markranju onda trebaš dobiti trenutni otkaz i zabranu pristupa djeci,čak i vlastitoj!

      16. 5. 2019,   17:16
    • Mbb, nebitan si. Nauči se prvo ne vrijeđati u komunikaciji. Inspekcija će reći zadnju.

      16. 5. 2019,   18:00
    • pravica ako te činjenice vrijeđaju onda nemaš kaj tražiti u prosvjeti. Markiranje i opijanje klinaca je loše,ČINJENICA! Kraj priče!

      16. 5. 2019,   18:49
    • Pa problem u anonimoj prijavi je taj da bez razloga dolazi inspekcija i profesor moze ostati bez posla zato jer obavlja svoj posao, ako je on dao ucenicima 1 zato jer nisu znali gradivo to je problem ucenika a ne profesora, 20 njih je bilo na satu a 5 njih nije, ako tih 5 nije obavilo svoj posao ucenika to je njih problem.. a da ne govorim o tome koliko je apsurdno raditi prijavu na drugu osobu zbog vlastite pogreske.

      16. 5. 2019,   20:35
    • Lisica misli na Pravicu, ona pojma nema. A ako je prosvjetar, Bože mi oprosti .....

      16. 5. 2019,   23:42
    • Lisica, da po zvanju sam prosvjetni radnik, ali sva sreća da već 30 godina ne radim u prosvjeti. Ne zbog djece, već zbog mentaliteta prosvjetnih radnika koji se kod većine njih nije promjenio unutar tih 30 godina. A najviše me smeta već godinama da okreću glavu prilikom nasilja između djece u školama. Da ne reagiraju na učitelje pedofile, na učitelje koji psihički zlostavljaju učenike, ali kad njih netko prijavi za nedolično ponašanje digne se cijela uzbuna. Malo sam proučila još dva članka i komentare vezana za tu temu i ako je istina da ih je razrednica pustila i odobrila im da se ne vraćaju na nastavu ova djeca nisu po takvom ni markirala sa nastave. A izgleda da se nisu ni opijala. Ali bitno da su ih već svi osudili kao najgore maltene punoljetne propalitete. A radi se o djeci od 15 godina. I kad netko veli da su njegova djeca jako dobra, moram se pitati da li zbog straha od prestrogog odgoja ili od usađenih moralnih vrijednosti. A profesorica se ni u kom slučaju nema pravo derati na tu djecu i pri tome vrijeđati njihove roditelje. A zbog svega što sam navela podržavam anonimne prijave i da inspekcije ulaze u školu. Bilo je i vrijeme. Što je sa slučajem kad su 2 učenika od strane drugog učenika opečena upaljačem? Ravnatelj je to okarakterizirao kao dječju igru. Mnogi roditelji su pokušavali utjecati u školi da im se dijete zaštiti od nasilnika, ali to kod njih ide jako teško. Reagira se brzo samo kad su oni u pitanju.

      17. 5. 2019,   01:34
    • Đizes pa ti radiš u Agenciji ...

      17. 5. 2019,   07:02
    • Lisica, na sreću prosvjetnih radnika ne radim u Agenciji

      17. 5. 2019,   10:35
    • Ali imaš potencijala

      17. 5. 2019,   13:33
    • Pravica, vidi se da nikada nisi radila u prosvjeti jer da jesi, ne bi ovakve romantične gluposti pisala... Da si i jedan dan nosom provirila u jedan prosječan razred u srednjoj trogodišnjoj školi, tada bi shvatila zašto su anonimne prijave uteg i teret u radu profesora... O kakvim to greškama pričaš, o kakvom priznanju grešaka?! U čemu je profesorica iz ove priče pogriješila?! Po čemu si ti zaključila da ona ne voli svoj posao i da joj nedostaje dosljednosti?! Rekla je ispravnu stvar, a to je da roditelji djece koji opravdavaju ovakve postupke, čine krivo svojoj djeci... Kakvu im poruku šalju?! Kada ta ista djeca uđu u svijet rada pa kada im poslodavac ne bude zabavan/pun ljubavi i razumijevanja / dosljedan, zar će drukati roditelje da šalju anonimnu prijavu protiv poslodavca?! Stvari gledaš pristrano i jednostrano, iz perspektive roditelja...

      17. 5. 2019,   20:56
    • Pravica, anonimne prijave omogućuju svim onim frustriranim pojedincima kojima su za vlastite životne promašaje/krive odluke/ pogrešan odgoj krivi svi drugi (a najmanje oni sami), da te svoje frustracije istresaju upravo na onima koji su u obrazovnom sustavu najnezaštićeniji i koji su stavljeni u poziciju da se vječito moraju opravdavati i ispričavati zbog toga što je nakaradno postavljen sustav vrednota u društvu omogućio takvima da ih prozivaju i propituju njihov rad....

      17. 5. 2019,   21:14
    • kuglica, "Rekla je ispravnu stvar, a to je da roditelji djece koji opravdavaju ovakve postupke, čine krivo svojoj djeci..." Na koji način je to rekla??? To je bitna razlika. Nema pravo vrijeđati roditelje. "Kada ta ista djeca uđu u svijet rada pa kada im poslodavac ne bude zabavan..." Pustite poslodavce, sada su u školi i taj dio je vaša briga. A bome da i vi radite kod poslodavca nebi tak cendrali... Mislim da ti gledaš stvari pristrano samo iz perspektive prosvjetnog radnika. A ta djeca nisu u školi zbog vas i ne treba se sve vrtiti oko vas, nego vas mi plaćamo da ih obrazujete i odgajate. Radila sam u prosvjeti, a sad radim u privredi i imala sam školarca. Znači poznate su mi sve tri strane. A kao roditelj školarca sam ne jednom odrađivala vaše propuste kod kuće, kao što čine i mnogi roditelji. I nemojte vređati roditelje, jer mnogi naporno rade da bi školovali svoje dijete. U isto vrijeme ih odgajaju i rade s njima za školu i ponekad plaćaju instrukcije, najčešće radi vaših propusta u nastavi. A što se tiče tvog poimanja da su upravo prosvjetni radnici najnezaštićeniji u obrazovnom sustavu mi je totalna nebuloza. Pa radite sa djecom, učili ste sve silne pedagogije, psihologije, didaktike i uz to ste i odrasla osoba. Imate u školama pedagoge, psihologe, ravnatelje. Surađujte sa roditeljima u interesu djece, ali bez vređanja i omalovažavanja. Ali iz tvojih komentara jedino mogu zaključiti da dio vas liječi svoje frustracije na djeci. Pa nisu vam ona kriva za premale plaće.

      18. 5. 2019,   01:41
    • Ajmo se mijenjat. Rado ću raditi tvoj posao za koji toliko cviliš godinu dana.

      18. 5. 2019,   23:10
    • Lisica, nisi napisala kome se obraćaš.

      18. 5. 2019,   23:50
  • Osim anonimnih prijava treba im omogućiti i anonimno ocjenjivanje učitelja na kraju godine. Studenti anonimno ocjenjuju profesore već godinama. I nitko se ne buni. Na taj način se onemogućuje osvećivanje učitelja i profesora.

    15. 5. 2019,   21:24
    • ...pitam se može li se popunjavanje upitnik koji dobiješ na svoj mail zvat anonimno ????!!!...a baš tako izgleda to ocjenjivanje...

      15. 5. 2019,   21:45
    • Slažem se. I takvi podaci bi bili od velike pomoći svima. Neki nastavnici nisu za rad s djecom

      15. 5. 2019,   21:59
    • Ankete ispunjavaju studenti koji većinom nemaju razvijeno kritičko promišljanje, a još manje su skloni samokritičnosti. Isto je i s glasanjem na državnim izborima. Ponekad se pitam kakvi to ljudi uopće imaju pravo glasa. Demokracija je najveća zabluda i poticanje kriminala. Samo odabrani i debelog džona mogu takvom društvu napredovati.

      15. 5. 2019,   23:05
    • Postoji anonimno ocjenjivanje ucitelja vec

      15. 5. 2019,   23:17
    • Maxich, zvučiš mi kao prosvjetni radnik. Sad još i vrijeđaš studente. Žalosno je da lupate samo po mladima. A ne pitate se kakav primjer im daju odrasli u našoj državi.

      16. 5. 2019,   01:01
    • 90 posto ljudi bez obzira na dob daje los primjer....

      16. 5. 2019,   01:05
    • pravica za sve - najbolji način da se studenti zaštite od "zločestih" profesora je da se prime knjige. Najviše kukaju oni koji ne rade. Nekad vječiti studenti, a danas primatelji socijalne pomoći kojima su krivi svi drugi osim njih samih. Previše je neradnika koji kukaju za svoja prava. Najrpije zavrijedi, a onda imaš pravo tražiti. Kritičko mišljenje je nedovoljno zastupljeno u školama jer to vladajućima nije u interesu. Ne trebaju im "ovce" koje misle već one koje zaokružuju glasačke listiće zbog mravica naknada koje dobivaju kao neradnici.

      17. 5. 2019,   11:09
    • maxich, u Aferu index nisu bili uključeni samo studenti. Ili smo na to zaboravili? Neki studenti završili studij uz pomoć roditelja, a neki samo zbog 1 - 2 profesora studirali koju godinu duže. A to da školstvo "proizvodi" buduće "ovce" za glasanje je na žalost istina.

      17. 5. 2019,   14:53
    • Tko je kompetentan i tko može objektivno (pr)ocijeniti rad jednog profesora?! Dijete?! Roditelj?! Problem našeg društva i jest u tome što se procjena rada nekog stručnjaka želi prepustiti upravo onima koji su najmanje objektivni i najmanje kompetentni procjenjivati njegov rad... Kako može 7ogodišnje ili 15ogodišnje dijete objektivno ocijeniti rad profesora?!

      17. 5. 2019,   21:57
    • Ucenik mozda objektivno ocjeniti rad profesora ali je preduvjek za to da on "zna" sta radi a ne da ih ocjenjuje na osnovu toga kakve on ima ili nema ocjene. Strucnjak ce doci na jedan sat ili dva i da provjeri kako profesor radi neko gradivo ali strucnjak ne moze toliko dobro procjeniti profesora kao sto ga moze njegov kolega ili ucenik koji s njim provede vise godina skolovanja

      17. 5. 2019,   22:47
    • kuglica, nije li ovo kontradiktorno. Stručnjaci ste na svom poslu, a bojite se inspekcija i ocjenjivanja od strane učenika i studenata. Pa nije problem prilagoditi prema dobi djece pitanja na koja bi odgovarala i prema odgovorima bi se dobio barem mali uvid u rad njihovih učitelja i profesora. Pa tko bi po tebi mogao procjeniti vaš rad??? Vi sami? Vaši kolege? Pa naravno da to ne dolazi u obzir, jer niste dovoljno objektivni i držite se skupa i pokrivate jedni druge da to nije normalno. I to radite bez obzira da li ide na štetu djece.

      18. 5. 2019,   02:18
  • Svi su na strani nastavnice a meni evo nije normalno da im se tako osvetila. Jesu i drugi nastavnici čije predmete su djeca imala taj dan napravili isto? To su nekakve iznimne situacije i koji put se treba progledati kroz prste, nije to situacija di učenici učestalo bježe. Uostalom, postoji nekakav pravilnik kojeg se dotična nije pridržavala, odnosno ispitivala ih je gradivo koje su trebali učiti taj dan, a nisu bili prisutržni, prema tome nije ih smjela ni pitati. Zainatila se i postupila krivo. Iako sam gotovo uvijek na strani učitelja, ovo mi nije takva situacija i iz iskustva tvrdim da postoje prosvjetni radnici koji se doslovno iživljavaju na djeci

    15. 5. 2019,   21:59
    • U razredu je 25 ucenika, njih 5 nije bilo na nastavi jer su bili "na prosvjedu", prosvjed je trajao 5 i 6 sat, oni su hrvatski imali 7 i 8 sat(napamet govorim brojike..), 20 ucenika je ucilo to gradivo ako ovih 5 nije bilo u skoli oni su trebali pitati sta se ucilo i nauciti to sami doma(kako se i radi u slucaju da si bolestan ili nisi na nastavi iz nekog razloga)

      15. 5. 2019,   23:16
  • ne žale se samo učenici već i roditelji jer je danas profesor onaj koji je u podobnoj stranci i mnogi koji su jedva gurali sa trojkom pa čudom postali učitelji i profesori te ne mogu prenositi znanje kada je u njih oskudno

    15. 5. 2019,   20:53
  • Pa šta se bunis. Imala si free sat i dobro. Nisi radila 6 sati. Nego 5 i 15 min.

    15. 5. 2019,   20:54