Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Pevec: Molim građane po kunu da mogu platiti sudsku kaznu!

Komentari (269)
  • Fora je kako su njega kaznili i onda odjednom firma stala na noge banke odobravaju sve kredite, a vrh jada ove drzave sto su zadrzali njegovo prezime kao brend i to reklamiraju kaonnesto hrvatsko i domaće.

    18. 3. 2019,   15:37
    • U pravu si...

      18. 3. 2019,   15:45
    • A čuj neka traži zabranu korištenja imena i naplati nelegalno korištenje istog. On je zasmetao nekome na vlasti jer mu nije htio dati proviziju

      18. 3. 2019,   15:57
    • As druge strane imamo Bandić brend a lova curi u miljardama a ovaj se smije naciji.

      18. 3. 2019,   16:02
    • Koliko neznalica...Alo, Pevec je jedini stečaj koji je uspio. Vlasnici su oni kojima je dugovao pare. Lijepo žive i rade. Dali su si vremena da rade posao. Pevec da brendira....pa to je ime firme biseru koju je zaje.... on i ona....Takav stećej su trebali imati svi, a ne da se novac trpa u privatne firme...

      18. 3. 2019,   16:12
    • Dokaz da je narod glup do boli. Ljudi zatupljeni. Nemaju blage o stvarima a komentiraju. Evo tu je....

      18. 3. 2019,   16:13
    • Možda i stoji da je to ime firme ali ime je on dao, a kako on nije više vlasnik može i zabraniti da se zove po njemu

      18. 3. 2019,   16:22
    • Nisu ti ljudi ukrali nista, njima su ukrali sve, ne pisi lazi vise, nisu htjeli financirat ni jednu politicku stranku, i sam Pevec je radnik, onaj seoski radnik, dan danas covjek radi vozi viljuskar i bori se protiv nepravde al nazalost u truloj Hrvatskoj nema pravde za postene ljude vec odavno to svi mi znamo, Dajte racun ja cu nu uplatiti 1000 kuna odma!!!

      18. 3. 2019,   16:30
    • Hahahahaha,,,,kolko ti imaš godina? Pa zar nisi čuo za kupoprodaju...ugovor o prijenosu... Kakve veze ima da je nazvao firmu po veličini svoje kite? To je naziv ili ime koje je ustupio firmi na trgovačkom sudu. Trgovački sud radi s njim što želi, odnosno vlasnik...Ajme majko Hrvata..Pa nije ti to ZAMP...

      18. 3. 2019,   16:31
    • c/p: Sudsko vijeće Županijskog suda u Bjelovaru Zdravka Peveca proglasio je krivim po dvije od tri točke optužnice, a po jednoj ga je oslobodilo, dok je Višnja proglašena krivom po jednoj, a po druge dvije je oslobođena. Supružnici Pevec proglašeni su krivima po točci optužnice koja ih je teretila da su na štetu tvrtke pribavili nepripadnu materijalnu korist od gotovo 4 milijuna kuna.

      18. 3. 2019,   16:32
    • Kada su shvatili da ne mogu podmirivat tekuće stvari, počeli su izvlačit pare iz FIRME...Za 4milje su našli dokaze...a šteta je bila puno veća...to su raili s namjerom da se obogate...da su propali, nitko ih ne bi tužio...nit bi trebali bit u zatvoru..

      18. 3. 2019,   16:34
    • Šta je ovo s vama? Jel ste vi normalni?

      18. 3. 2019,   16:39
    • I po tim tvojim lazima koje pises znaci da Peveci imaju miljone, Daj ne rise vise i ne pisi nam lazi to ti je jadno, covjek radi kao vozac viljuskara, pa zar bi covjek koj je maznuo tolike novce po tebi isao radit u neku firmu, a svi znaju da je on Pevec koji je imao ducane diljem Hrvatske, razmisli si malo, ili bi hladio jaja putovao Svijetom sa Tim silnim parama!

      18. 3. 2019,   16:43
    • Sramota me bit Hrvat 95 puta. Tko lupa minuse na pravomoćnu odluku suda? I tvrdi da su "jadnici" nevini?

      18. 3. 2019,   16:44
    • Da su htijeli pare prodali bi Firmu i dobili jako dobre novce, tako da tvoje lazne price ne drze vodu...

      18. 3. 2019,   16:44
    • Stečaj, jel ti znaš definiciju stečaja.... Znam da te Hrvatska nije upoznala s time."U stečaju "teškom" 1,9 milijardi kuna, u kojemu je svoja potraživanja prijavilo 650 tvrtki, tisuću radnika te osam banaka, u početku je bilo teško vidjeti imalo optimističan kraj. No samo godinu i pol kasnije, od prijedloga stečajnog upravitelja da se izrade stečajni planovi, koje su krajem 2011. prihvatili vjerovnici, danas je odlukom stečajne upraviteljice Trgovačkog suda u Bjelovaru doneseno i rješenje o potvrdi stečajnog plana kojim Pevec ide dalje."

      18. 3. 2019,   16:50
    • Čudno, a ja muško. Znam čitat. U istrazi protiv bračnog para ispitano je 12 svjedoka. Maksimalne kazne za ono što im se stavlja na teret su od 5 do 12 godina. Dio dokumentacije vezane uz porez je stigao iz Austrije.

      18. 3. 2019,   16:52
    • Pevec je ljudina, on je svrgnut...

      18. 3. 2019,   16:53
    • HAhahaahha, o moj bože i Hrvatima i Hrvatskoj. Ako je Pevec nevin, zašto je prebacivao pare u Austriju preko kuma. A firma nije mogla plaćat dugove. Ostao dužan svima s kojima je radio. Još ćete i branit Todorića. I njemu su firmu ukrali.

      18. 3. 2019,   16:55
    • Ti ces nas uciti stecaju, a najvece tvoje dostignuce u zivotu je Vozacka Dozvola,,, ne rise vise, Peveci ukrali miljone Hahahaha Kakva tuka.....

      18. 3. 2019,   16:57
    • Ozbać, osuđeni su jer su tako dobro vodili firmu. Pa nakon propasta prebacivali pare u Austriju na privatan račun. Dobra.....Za raliku od tebe je sam visoko obrazovan...A ti prouči stečaj....ako do danas nisi znao što je to..

      18. 3. 2019,   16:59
    • Dete malo Sainas....

      18. 3. 2019,   16:59
    • A sta imas protiv nas Hrvata i protiv nase Hrvatske, sve mi se cini da si ti jedna od onih parizer bojna ali samo sto ste vi iz Srbije ili Bosne i zajedno ste umrezeni sa ovom nasom parizer bojnom umrezeni, i prodajete nam fore upornoscu uvjeravajuci nas u suprotno od istine...

      18. 3. 2019,   17:03
    • Kakva parizer bojna? Govorimo o kradljivcima Pevcima..Nemaš pojma o njihovom poslovanju a komentiraš pravomoćne odluke suda. Šta misliš da je sud dosudio kazne jer nisu krivi jadnici..Di su onda pare koje su ukrali, od svojim radnika, komitenata i države. Kako netko može bit nevin a htjeli su pobječ s parama? Jedini pravi stečaj u HR od 91.g. vlada nije gurala prste...Samo onima koji su ostali Pevci dužni.....Znaš kako je po 3-4mjeseca ne dobivat plaću dok Pevci prebacuju pare?

      18. 3. 2019,   17:07
    • Dete malo je u Srbiji kod vas, kod nas se pise malo dijete, Ajde malo jedi parizer i nemoj nam vise pisati lazi i pljuvat po nama Hrvatima i Hrvatskoj, pali traktor kao sta ti je cale pokazao kad je bijezao iz Hrvatske...

      18. 3. 2019,   17:07
    • Laži, pa to ti sudska odluka koja je pravomoćna???? Jel znaš razliku između sna i jave? Ja sam Hrvat, a ti ne laži...samo me je sram nakon ove obrane osuđenih kriminalaca...

      18. 3. 2019,   17:10
    • Uskoro: Obrana Todorića...Hrvati i njihove impresije umjetnika u krađi...prosjek Hrvata IQ 85

      18. 3. 2019,   17:11
    • Mara@ krivo to.je jedini stecaj koji je proveden kako.treba, ali do stecaj nije trebalo doci pogotovo ne u 2010. kada je sve stalo a banke samo odabranim davala novce. Odakle tolika likvidnost Pevecu 2 ? Nemojte biti naivni, da danas ti ljudi kojo rade u Peveca kazu da je sve ok i da su zadovoljni, sto.je dobro, ali smijesno je kako su ga izgurali i preuzeli razni kvazi likovi

      18. 3. 2019,   17:18
    • Stečaj uz potrebnu dokumentaciju mogu pokrenuti dužnici, ako se vjerovnik slaže s tim, ili sam vjerovnik. Odgovorne osobe za pokretanje stečaja u prvom su redu uprava društva, tj. direktor. Stečaj za već spomenute tvrtke koje su u blokadi dulje od 120 dana pokreće Fina.

      18. 3. 2019,   17:22
    • mara mahayana nemoj se trudit. ne mozes budali dokazat da je budala. cuvaj zivce

      18. 3. 2019,   17:47
    • Mare@ stecaj je pokrenula politika, to sto postoji pravomoćnoa presuda u RH znaci i ne znaci nista jer to sudstvo u isto vrijeme nine u stanju dati novce Maskarinu i Lucicu sa Kornata,a zna pokrenuti ovakav stecaj, a ne srecaj npr. Na Uljaniku i 3.maj Da ne spominjem Agrokor i dugovanja izmedju clanica grupe, a nitko ništa... Kako to.da.je njima donesena odluka suda , a Sanaderu se sudi 10 godina a hdz se prestalo suditi..... i tako dalje..

      18. 3. 2019,   17:48
    • Firma se više ne zove "Pevec" nego "Pevec u stečaju". Tak im bar piše na službenim karticama.

      18. 3. 2019,   19:16
    • Pa zadrzali su njegovo ime jer ovi strani dobavljaci su iskljucivo htjeli poslovati s Pevecom i s nikim drugim. Tako sam bar procitao.

      18. 3. 2019,   20:00
  • Pravda za Peveca!!! Protiv ove nakaradne države

    18. 3. 2019,   15:36
    • Odkud ti to da je Pevec(lopov) nevin?

      18. 3. 2019,   15:52
    • Zašto su zadržali ime Pevec i kako to da je tvrtka odmah prodisala

      18. 3. 2019,   15:57
    • e da je stao na 260 kamiona ali nee pohlepa radi cudo ajmo na 400

      18. 3. 2019,   17:35
    • Njemu je todoric smjestio kao i mnogim drugim.

      18. 3. 2019,   18:44
    • Za peveca treba izac na ulicu , hdz-sdp sve se vraca sve se placa …… ima boga

      18. 3. 2019,   18:52
    • Dok je Pevec bio na vrhuncu (propasti) karijere svi su ga smatrali lopovom, a sad je kao neki heroj. Uništila ga je njegova pohlepa i nitko više. Da se držao svoje djelatnosti (trgovine) radio bi i dan danas, ali ne to mu nije bilo dosta on je htjeo biti i naj veći trgovac i naj veći prijevoznik i naj veći građevinac i naj veća estradna umjetnica itd itd. Da mu tad nije država stala na kraj danas bi imali još jednog Todorića ako ne i goreg.

      18. 3. 2019,   19:06
    • aonio2 to i jest poanta al eto imamo nase naivne hrvate koji vjeruju da je ostao bez gaca pa sad bi mogli organizirat humanitarne koncerte telefone za spas kraljice visnje.. on je radio tako sto je svu zaradu koju bi ostvario u vrlo kratkom roku isto tako sproveo na gradnju novog centra.. nista vracat dobavljacima nista vracat bankama a radnike je ne cijenio nego cjedio to posebno zna njegova desna ruka orlovic saban kafanski i utjerivac koji ga je i najvise pokrao sa ostalom bliskom ekipom oko sebe.. i sam je rekao e da se nije desila kriza ekonomska da bi opstao mozda zato sto nije imao plan u slucaju problema da ono sto je zaradio u tom trenutku mu bude spas za dalje nego prava rijec: NIJE MU DOSTA BILO.. pravi primjer mu je gostovanje na hrt kad ga su pitali pa kad vi mislite stat sa kamionima a on kaze sad imamo negdje oko cirka 180 slepera cilj mi je 250 kad je krenula kriza dosao je na 400 ali ipak bit ce da nije mogao placat reket to nekako ljepse zvuci

      18. 3. 2019,   22:00
  • E ovako. Vjerojatno ce se skupit minusa i tako dalje. Al neka. Tko ne zna obitelj Pevec i nije malo detaljnije proucio ovaj cijeli slucaj. Vidjet ce samo to da su bogatasi pokrali i to je to. Ipak mi se cini da je istina da gospon Pevec nije htio placat rentu drzavnom vrhu i mazat ispod stola koga treba. A zna se kak prodes kad drzavni vrh ne podmazujes. Ovak. Todoric sva sreca ima dosta informacija o doticnim pa eto, ostalo na tome da se vratio iz londona i vise ni jednog clanka o njemu. Tresla se brda rodio se mis. A peveca sad treba malo sakatit za medijski show

    18. 3. 2019,   15:42
    • Nisu ti ljudi ukrali nista, njima su ukrali sve, ne pisi lazi vise, nisu htjeli financirat ni jednu politicku stranku, i sam Pevec je radnik, onaj seoski radnik, dan danas covjek radi vozi viljuskar i bori se protiv nepravde al nazalost u truloj Hrvatskoj nema pravde za postene ljude vec odavno to svi mi znamo, Dajte racun ja cu nu uplatiti 1000 kuna odma!!

      18. 3. 2019,   15:56
    • Ko nije radio sa obitelji pevec i imao posla sa njima bolje da ni ne komentira. Podmazivali su oni i vise nego si možete zamisliti ljudi radili po 12 sati za minimalnu placu i cijelu nedjelju bez slobodnog dana. Na 260 sati mjesecno placalo se i priznalo samo 160 najvise 184. Vise puta radi toga prijavljeni nikada nastradali. Tako da kada se sijetim toga života zimnica me trese. Pokrali firmu na privatne racune malo jace. Od kuda sinu novci za vlastitu firmu koju je otvorio tati u roku 6 mjeseci od stečaja. Mogo bi cjelu noc nabrajat.. i ja im ne želim zlo ali ih ni ne žalim , a to sta moraju platit je sica koliko oni imyju skrivenih zaliha.

      18. 3. 2019,   17:37
    • pa i rajic je bio vozac hladnjaca do pravog trenutka i cermak je bio instalater do rata a u ratu jelte pravo zaradio

      18. 3. 2019,   17:38
    • Slazem se, dok u jsto vrijeme Kerum privatna osoba nije nista kriv a Kerum firma duzna svima, i epilog narod nagradi tog lika sa 25% glasova i drma Splitom i zupanijom

      18. 3. 2019,   18:13
    • burky1990, mislim da si 100% u pravu. Zapravo, vjerojatno je bila neka sprega, bar u početku. Sjećam se kako se Pevec kroz noć pojavio u Puli. Carinilo se kroz noć tako reć. Tako su pričali oni koji su znali za to. U momentu kada je veza pukla a mazivo nestalo, nestao je i Pevec. Cirkus sve skupa. Ja sam bio napisao da će s Todorićem biti upravo tako, tresla se brda a rodio se miš.

      18. 3. 2019,   20:10
    • u puli se sve kroz noc pojavljuje.. primjer je klub cargo i nemogucnost dobivanje radne dozvole zbog prevelike buke koju je stvarao.. ima nekog smisla jer je tik do zgrada za stanovanje nema smisla zbog cega nisu mogli dobit dozvolu jer u razmaku od 50 m se nalazi drugi klub koji radi punom parom

      18. 3. 2019,   21:45
    • burki.. tako je državni "uglednici" i oni koje IQ-ovci sa malim brojem vide kao bogove, a oni kradu i ucjenjuju...kod nas je mafijaško pravilo...ako malo uspiješ--eto lešinara ili daješ ili propadaš..

      18. 3. 2019,   22:19
    • skini se sa te tipkovnice i ne pisi nebuloze....neznas ni sam sta te ceka u zivotu...

      19. 3. 2019,   08:41
  • Zdravko,moj Zdravko,niti si prvi,niti zadnji opljačkan,problem je što oni koji su te opljačkali imaju u svojim rukama sve državne institucije. Kadija te tuži,kadija ti sudi!

    18. 3. 2019,   15:36
    • daj kaj si naivan...mrknuli su pinkicu i sad cmolje bez veze

      18. 3. 2019,   15:38
    • Nisu ti ljudi ukrali nista, njima su ukrali sve, ne pisi lazi vise, nisu htjeli financirat ni jednu politicku stranku, i sam Pevec je radnik, onaj seoski radnik, dan danas covjek radi vozi viljuskar i bori se protiv nepravde al nazalost u truloj Hrvatskoj nema pravde za postene ljude vec odavno to svi mi znamo, Dajte racun ja cu nu uplatiti 1000 kuna odma!

      18. 3. 2019,   15:54
    • Mogel je kupit 1000šleperi jer je mislil da bu samo on vozil sve a pojma nema o prijevozništvu

      18. 3. 2019,   16:43
    • Sve vise mi je jasno zasto su Hrvati na internet portalima najgluplji narod na svitu

      18. 3. 2019,   18:19
  • prije par dana sam napisala ovdje kako je ovo organizirana i podla pljačka stolječa čovjeka koji nije bio ničiji i to mu i je bio problem. gdej su knjigovođe, računovođe, kak to da su sve propuštali? S kime su bili u dilu? A banke? Pa to su tek lihvari. Uzeli su im i ime firme! Strašno. Imam događaj i osobno iskustvo, kupnju frižidera sa škrinjom u centru na Žitnjaku, iza okretišta tramvaja, negdje 2008., pitame trgovac hoćemo li platiti kešom? Pitam ja, zašto, hoćemo? kaže on ak vam ne treba račun dobijete ga u pola cijene! Eto, tako su ga i djelatnici krali, organizirano. Čovjeku treba pomoći, al ono ozbiljno, ja sam za. kako to da se je Todoriću, EPH Pavića, indexu Babićevom, IGH, Dalekovodu, INGRI, SPAČVI i stotinama drugih uvezanih s politikom otpisivalo na desetke i stotine milijuna kuna, a Pevecove uvalilo do grla i ukralo firmu?

    18. 3. 2019,   15:51
    • sve sto si napisala je tocno, medjutim, ne moze im vise bog pomoci, odradili su ih profesionalno

      18. 3. 2019,   16:08
    • Pa pomozi mu tko vam i tebi brani, a to sto je on ostvario dobit od koliko milijuna400 iii ostao porez drzavi duzan, to tebe ni sve vas koji ga zale ne zulja.?. Bravo logika vam je za popizd.. sheb. drzavu, sto prije propadne tim bolje jer sa takvima nikad hrvatska nece na zelenu granu.. Uz svo duzno postovanje poginulima za hrvatsku mogu vama svima samo jedno reci, sram bilo sve koji tako mislite..Vidi se koliko vam je stalo do drzave..

      18. 3. 2019,   16:14
    • mogla si sa jednim računom bar 5 frižidera iznijet iz Peveca - nitko nije vodio brigu, a svi poslovođe na odjelu građevine su si izgradili kuće

      18. 3. 2019,   16:17
    • nijetebriga,neka laprdat,čovika su opljačkali,oduzeli sve šta ima i još ga u pržun oće stavit a sve zbog toga šta nii tia donirat potrebitim...strankama na vlasti...

      18. 3. 2019,   16:26
    • i tak nasa purga uzima ukradenu robu . . . . vis, vis

      18. 3. 2019,   16:44
    • peteh@ Ti to pričaš kao bivši radnik Peveca ili lopov?

      18. 3. 2019,   17:38
    • nisu krali njega samo stranci krali su ga i njegovi..lijeva desna ruka raznorazni direktori direktorcici tatini sinovi voditelji asortimana

      18. 3. 2019,   17:41
    • Hm, sa Pevecom sam imao samo jedno iskustvo, iliti, samo jednom sam ušao u jedan njihov centar još ono dok im je kao išlo..... Po ponašanju ekipe odmah sam zaključio da to neće dugo. Netko tko se pokazao sposobnim uspješno voditi jedan dućan još nije dokazao da je sposoban upravljati čitavim lancem. Nastranu, što taj mora naučiti plivati i u moru prepunom političkih predatora. Mogu vjerovati da su oni prije svega radnici, al od kuda im onda ideje da im ni nebo nije granica ? Koji K. on ima tražiti u Makedoniji ?.... Što je zamislio i Australiju osvojiti ?.....

      19. 3. 2019,   08:51
    • Ivica, to sam se ja uvijek pitala, šta je toliko zinuo? Trebao je ostati na onom nivou koji je mogao sam kontrolirati i financirati, a ne se zaduživati preko svih granica. Morao je znati da ga takvog ranjivog mogu spi..ti kad god bude nekome zasmetao, a zna se kome je zasmetao, ali sad je i on u nemilosti. Malo više skromnosti i poniznosti ne bi škodilo nikome pa ni onima koji danas misle da su nedodirljivi, već sutra se situacija okrene na glavu i ode ponos i visoki nos!

      19. 3. 2019,   10:09
    • A što se zazivanja pomoći tiče...... Evo, pristajem odmah pokloniti im duplo od svega onog što su oni meni dali dok im je dobro išlo.

      19. 3. 2019,   11:35
    • Ivica, a jel si ih došo moliti za pomoć? Tko zna, kolko ja mogu procjeniti ljude, ovaj Zdravko mi se čini dobar i suosjećajan čovjek, a ako je i bio ohol, od sad će sigurno biti daleko obazriviji do drugih. Sve ima svoj razlog, ma kako nam se činilo krivičan u tom trenutku!

      19. 3. 2019,   13:54
    • Greta, nisam njega, jesam jednog sličnog koji je također visoko poletio..... normalno, glatko sam odbijen. Danas volim da je bilo tako....

      19. 3. 2019,   15:46
    • Ivica, znaj da sit gladnom nikad neće vjerovati dok i sam ne bude gladan! To je stara izreka, a moje veliko istinito iskustvo. Čovjek je u izgubio samilost, ali zato kad dođe u stisku moli ono što nikad nije davao. Nikad ne znamo kad će nas dostići ono što sijemo!

      20. 3. 2019,   08:55
  • Višnja i Zdravko su radnici i borci i bore se nisu zaslužili ovo ako je bilo nepravilnosti trebalo im je odrezat kaznu pa i na rate ako treba ali neka rade ljudi jer Pevec su stvorili oni a ne ovako. A šta je sa ostalom kremom koji ispijaju kave na Cvjetnom i slobodno šeću po Hercegovini. Peveci držite se.

    18. 3. 2019,   15:52
  • Bilo bi zanimljivo znati tko su danas vlasnici "Peveca"?

    18. 3. 2019,   15:44
    • 1. PEVEC logistika, Vukovar, osnicvački akt iz 2017., osnivač s 20 tis.kuna PEVEC maloprodaja neprehrambene robe dioničko društvo iz Sesveta. 2. PEVEC stolarija, promijenjeno u MIDEA d.o.o. iz Čakovca u stečaju, 2016., 3. PEVEC dd. najzanimljiviji, imaju osobe za zastupanje, Nadzorni odbor, al nema osnivača, stečaj od 2012. Izgleda tad je obavljena transformacija. ma ljudi, pljačka. baš ću i sve ostalo istražiti. Trebali bi peveci knjigu objaviti, netko za njih, u suradnji s njima, evo ja sam već pitala za kontakte. Ovo je neviđena pljačka privatnog vlasništva.

      18. 3. 2019,   16:03
    • Stara škola ...

      18. 3. 2019,   16:37
    • Zna li se tko su ti likovi? Ne zvone mi bas...

      18. 3. 2019,   17:07
    • Nemam vremena visit na stranicama registra trgovačkog suda, al potruditi ću se malo, pa memorirati. A i ovdje napisati, ak ne obrišu naši dušebrižnici. Mislim da treba javnosti omogućiti barem malo istine.

      18. 3. 2019,   17:43
    • Nemoj se ni truditi, purgerice, mene maloprije blo... Dakle, da vidimo tko je uporniji. Ne mozete vi mene toliko puta blo**rati koliko ja mogu profila napraviti. Ovo su javno dostupni podaci, ne glumite policijsku drzavu tamo gdje ne treba Pavao Vujnovac, vlasnik Prvog plinarskog drustva, poznat zbog pozajmice HDZu od 4 mil kuna, inace dobar Vrdoljakov prijatelj, vecinski vlasnik luke Ploce. Inace njegova tvrtka u 2017. je imala 7,6 milijardi kn prihoda, plinski biznismen. Bubalo i Jure Rados su otprije poznati. Radic i Lovrincevic su vlasnici distribucijske tvrtke iz Osijeka.

      18. 3. 2019,   17:50
    • PEVEC d.d., Sesvete, temeljni kapital 132 milijuna kuna. NADZORNI ODBOR: Željko Mandić, Slaven Marinčić, Mladen Mikolčević, Marko Varga, Denis Predovan, MARIO RADIĆ, Damir Spudić. OSOBE OVLAŠTENE ZA ZASTUPANJE: JURICA LOVRINČEVIĆ, predsjednik Uprave, ostali su članovi: Jure Radoš, KREŠIMIR BUBALO, Marin Štenglin. Vlasnika kao što to uvijek piše u registru nema upisanih. Zanimljiuvo. PEVEC je osnovan 2003. a 2012. u siječnju krenuo je prvi stečaj. I evo gdje je Pevec griješio, svaku godišnju dobit umjesto da je podigne on je upisivao u povećanje temeljnog kapitala. Tako je 2004. imao 90 milijuna, 2006. već 110 milijuna, pa 2008. 400 milijuna kuna. A onda se događa ovo, " gdje su pare nestale"? Piše u registru suda: " Odlukom o pojednostavljenom smanjenju temeljnog kapitala društva radi pokrića gubitka društva od 15.03.2012. godine, temeljni kapital društva smanjen je sa iznosa od 400.000.000,00 kn za iznos od 399.980.000,00 kn na iznos od 20.000,00 kn, koja Odluka je donesena na temelju pravomoćnog Rješenja o potvrdi Stečajnog plana za društvo Pevec d.o.o. u stečaju, Bjelovar, Trgovačkog suda u Bjelovaru, br. 1 St-3/2010-350 od 24.01.2012. godine i odredbi Stečajnog plana za društvo Pevec Zagreb d.o.o. u stečaju." Ovo bi trebali vidjeti pravi financijski stručnjaci i popratiti novac. Ima još.

      18. 3. 2019,   17:56
    • A onda samo tri mjeseca kasnije ide ovo: "Odlukom Skupštine o povećanju temeljnog kapitala društva PEVEC ZAGREB d.o.o. u stečaju, ulozima u pravima od 04.04.2012. povećan je temeljni kapital sa iznosa od 20.000,00 kuna za iznos od 608.686.700,00 kuna na iznos od 608.706.700,00 kuna ulaganjem prava - tražbina stečajnih vjerovnika prema društvu stečajnog dužnika. Odluka je donesena na temelju pravomoćnog Rješenja o potvrdi Stečajnog plana za društvo Pevec Zagreb d.o.o. u stečaju Bjelovar, Trgovačkog suda u Bjelovaru, br. 1 St-3/2010-350 od 24.01.2012. godine." KAKO JE u 3 mjeseca povećan kapital za 608.686.700,00 kuna? Kako se ovo može pojasniti?Odlukom o povlačenju poslovnog udjela i pojednostavljenom smanjenju temeljnog kapitala društva od 20.4.2012. godine temeljni kapital društva smanjen je sa iznosa od 608.706.700,00 kn za iznos od 20.000,00 kn na iznos od 608.686.700,00 kn, Odluka je donesena na temeljnu pravomoćnog Rješenja o potvrdi Stečajnog plana za društvo Pevec d.o.o. u stečaju, Bjelovar, Trgovačkog suda u Bjelovaru, br. 1 St-3/2010-350 od 24.1.2012. godine i odredbi Stečajnog plana za društvo Pevec Zagreb d.o.o. u stečaju. Odlukom o pojednostavljenom smanjenju temeljnog kapitala društva radi pokrića gubitaka društva od 23.04.2012. godine, temeljni kapital društva smanjen je s iznosa od 608.686.700,00 kn za iznos od 517.408.700,00 kn na iznos od 91.278.000,00 kn, koja Odluka je donesena na temelju pravomoćnog Rješenja o potvrdi Stečajnog plana za društvo Pevec."

      18. 3. 2019,   18:00
    • Ljudi muka mi je, pa ovo je javno objavljena malverzacija, al samo za one koji kuže.

      18. 3. 2019,   18:00
    • A tek o Vrdoljaku? Pa to je nečuveno. Čak mu ni Povjerenstvo nije "presudilo" ni dan danas u predmetu P-178/16 od 27.05.2016. A sve tamo piše, javno dostupno. PEVECOVI SU ČISTE ŽRTVE: Nisu imali "partijske" iskaznice.

      18. 3. 2019,   18:07
    • Nova supruga Ivana Podgajac Vrdoljak, koja je do udaje radila kao nastavnica u osnovnoj školi, vlasnica je tvrtke VISAN d.o.o. Mjesec dana prije promjene posla, 10. listopada 2012. njegova nova supruga Ivana Vrdoljak osniva tvrtku Visan, registriranu u Aljmašu, nedaleko od Osijeka. Vrdoljak preuzima dužnost ministra gospodarstva 16. studenog 2012. godine. Zanimljivo, zar ne?

      18. 3. 2019,   18:08
    • Najzanimljivija je ova, osnovana je sa 33 milijuna kuna temeljnog kapitala, na kraju 2016.g. povećan je na 53 milijuna kuna!, sve upisano i u registru suda, javno dostupno putem linka) RICARDO društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu i usluge RICARDO d.o.o. Sjedište/adresa Darda (Općina Darda) Kudeljara 1A Temeljni kapital 33.395.000,00 kuna , a što je ovo, od kuda ovaj novac? Pranje? Tijek novca će sve otkriti!

      18. 3. 2019,   18:08
    • A što ćemo sa velikim prijateljem Vrdoljaka, Pavaom Vujnovcem, direktorom i vlasnikom Prvog plinarskog društva (PPD) i većinskim dioničarem Luke Ploče od 2014.g.? Pa njegov poslovni UZLET je pravi "američki san" i sve to ISKLJUČIVO za vrijeme mandata Vrdoljaka. Što mislite, to je slučajnost, ili?

      18. 3. 2019,   18:09
    • Proguglaj Pavla Vujnovca, meni je najzanimljiviji dio zasto osobu koja ima tvrtku koja tezi sad vec milijarde zanima jedan Pevec. I kojoj je primarni posao plin.

      18. 3. 2019,   18:11
    • Ali, najzanimljivije su djelatnosti upisane u registru tvrtki bratića Milana, o, još kako! A evo djelatnosti iz registra tvrtke, samo neke, za razmišljanje: proizvodnja naftnih derivata transport nafte naftovodima i drugim nespomenutim oblicima transporta transport naftnih derivata produktovodima i drugim nespomenutim oblicima transporta transport nafte, naftnih derivata i biogoriva cestovnim vozilom, trgovina na veliko naftnim derivatima, trgovina na malo naftnim derivatima skladištenje nafte i naftnih derivata trgovanje, posredovanje i zastupanje na tržištu nafte i naftnih derivata isporuka i prodaja prirodnog plina iz vlastite proizvodnje, proizvodnja, dobava i distribucija plina skladištenje i transport prirodnog plina organiziranje tržišta plina trgovina plinom isporuka i prodaja prirodnog plina iz vlastite proizvodnje opskrba plinom povlaštenoga kupca posredovanje i zastupanje na tržištu plina upravljanje terminalom za ukapljeni prirodni plin(UPP), trgovina na veliko ukapljenim naftnim plinom (UNP), trgovina na malo ukapljenim naftnim plinom (UNP), opskrba plinom.

      18. 3. 2019,   18:15
    • Purgerica prva....svaka cast, hvala! Sve sam pomno procitala...nevjerojatno! To sve "kuri" samo kod nas,!

      18. 3. 2019,   22:28
    • Tko su danas vlasnici Peveca? HDZovci ili njihovi ortaci. Samo oni ovako mogu preuzimati tuđe firme uz pomoć državnih institucija.

      19. 3. 2019,   06:52
    • A da pogađamo tko su vlasnici američkog Kapitalheada koji je zaradio miljarde na Lex Agrokoru?

      19. 3. 2019,   06:54
    • Ako si na vlasti ili participiraš, sustav te ne dira i možeš drenirati državu i društva, direktno ili bolje posredno, preko drugih, kao - ne vidi se. Zato većina visokih ima firme na sebe, rođake, kumove ili ima udjele. I mnogi poslovi se rade samo zbog postotka, a nepotrebni su. Naša država tako funkcionira, s rukom preko očiju, bez cilja, bez strategije, bez nastojanja da obuzda kriminal i korupciju.

      19. 3. 2019,   08:25
    • Sadašnji vlasnici su poslije stečaja, u koji je firmu svjesno doveo Zdravko Pevec, kupili dionice na burzi..

      19. 3. 2019,   13:27
    • Na temelju cega je Pevec svjesno doveo tvrtku u stecaj? Na temelju rijeci stecajnog upravitelja protiv kojeg je podnesena prijava USKOKU za izvlacenje novca iz Peveca? A to kako su sadasnji vlasnici samo eto redovno pratili burzu pa kupili dionice necu niti komentirati. Malo proguglaj na koji nacin su dobili prevlast u vlasnistvu. Cak i oni podaci koji se znaju i koji su javni dovoljno govore.

      20. 3. 2019,   13:01
    • 001, zašto ne pročitate moje citate gore, od početka, iz registra Trgovačkog suda? Sve javno dostupno. Čemu lupanje, a sve evo imate pod nosom.

      20. 3. 2019,   15:53
    • @Mato Viličić, nema toliko pluseva koliko bih ti ih htio dati za tvoj komentar. Definirao si bit ovog kripto-komunističko-udbaškog sustava kojem su jedini cilj i svrha , egomanijačko održavanje samog sebe , bez obzira na posljedice za društvo . Zbog toga , samo još : +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

      21. 3. 2019,   00:23
    • E kad bih samo smjela napisati ovdje tko su sve stvarni vlasnici nekih tvrtki! Ima ih čak i u vlasništvu kriminalaca, al nikom niš, nisu na njihovim imenima.

      21. 3. 2019,   12:26
    • Nomina sunt odiosa.

      21. 3. 2019,   15:10
    • Ha, ha! Nisu mrska, već opasna. Vrag je u detalju. A i ne ide mi se na Oranice!

      21. 3. 2019,   15:38
  • pevece su izigrali ko mlade majmune zato sto nisu htjeli placati reket (´´donacije´´) politickim strukturama, od kojih prednjaci adeze

    18. 3. 2019,   16:06
  • Ovu smrdljivu drzavu treba pod hitno ukinuti.

    18. 3. 2019,   16:05
  • Tako prođe onaj koji nije ničji igrač...

    18. 3. 2019,   16:08