Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Pismo kćeri vozača kamiona: Oprostite mom tati, molim vas

Komentari (306)
  • Ne sudite da vam ne bude sudjeno

    9. 6. 2019,   18:21
    • Biblija

      9. 6. 2019,   18:32
    • Strasno je to sto se dogodilo, ne znam uopce sta da napisem ali mi je od samog pocetka ove tragedije zao i covjeka, nije to sigurno namjerno napravio zato ne treba osudivati....vozio sam kamion 7 godina i to zanimanje spada u kategoriju "najteze"!! Curice nazalost nece nitko vratiti a on ce svoju kaznu odradit iako mu je najteza kazna to sto se dogodilo....

      9. 6. 2019,   18:49
    • Sve to ok biblijske fraze i slično ali 14-godišnjih djevojčica nema, njihovi životi, mladost, matura, izlasci, fakultet, momci, brak, djeca, obitelj, posao, putovanja, unuci itd su zauvijek prekinuti i nikad se neće ostvariti po tim pitanjima....čovjek je prebrzo vozio što više reći suditi će mu zakon ove države, ja neću i ne želim suditi ali činjenica da većina tih profesionalnih vozača nenormalno voze od vozača kamiona, taksista (pogledajte kako voze po zagrebu doslovce te oće zgazit na zebri), zet vozača itd....to je valjda u mentalitetu hrvata zaostali smo, agresivni smo, nezadovoljni smo, male plaće, puno se radi, loši poslodavci, tjera se rad do 70 godina, ne znam što reći....užas katastrofa djevojčica više nema jedino što ostaje je nadati da će se presostale dvije djevojke oporaviti u bolnici i vratiti svojim najmilijima...

      9. 6. 2019,   18:58
    • Covjek je usao sa 90 kmh u ugibaliste gdje je benzinska pumpa, kocnice rade vjestak je potvrdio, tempomat nije blokirao, e sad zasto nije usporio i zasto se nije zabio u bankinu ili stisnuo trubu da svi cuju i vide kamion to samo on zna, nevina djeca su izgubila zivote zbog njegove nepaznje i sad ga treba braniti po vama, a nista nije pokusao napraviti da to izbjegne!!! Zasto nije stisnuo trubu da upozori sve, znadete li vi koliko je glasna truba na kamionu, trebao je svirati dokle gode se ne zaustavi, svijestan je bio i to je najmanje sto je mogao uciniti a on to nije napravio! Zasto???

      9. 6. 2019,   18:59
    • @Lorena jesi ti normalna? Jel on išao sa namjerom gazit ljude ili je to nesreća? Da je on neki terorist koji ide ubijat, onda ok. Ovako ne lupetaj gluposti, jer očito nikad nisi ni sjela za volan. I šta ti uopće imaš nekome nešto opraštat? Nebitna si.

      9. 6. 2019,   19:17
    • Pustimo sada druge slucajeve, a ima ih puno, svaka je prica za sebe, nitko to nije namjerno napravio, al cekaj malo zar su djevojcice izgubile zivot radi njega, dali je mogao upozoriti ih i sve ostale da je htijeo, da mogao je trubom, jer kad pocne trubiti kamion ili auto normalno je da ce svatko od nas reagirati na zvuk a tako su mogle i stradale djevojke, iskusan vozac tolike godine vjerovatno je vidio sve i svasta na cestama, al nije u tom trenutku reagirao kako treba, dali je to radi panike, ja neznam, po vjestacima kamion je ispravan, i objasni mi malo prilikom skretanja i davanja zmigavce znaci otprilike 150 metara prije nego sto ce se odvajati u desnu traku namjenjenoj za benzinsku pumpu smanjuje se brzina, sa max 40 kmh ulazis u zavoj nakon 30-40 metara je benzinska, zasto on nije odavno poceo usporavati, malo je cudno da nije promjenio brzinu usporio, jer da je do ovog nebi niti doslo!!!Zasto???

      9. 6. 2019,   19:20
    • Marcus a sta ti znas, covjek nije nista izjavio osim da kocnice ne rade, e tu vec laze, vjestaci su potvrdili da je kamion ispravan, drugo ako vozis auto kao i vecina na ovom portalu onda jednostavno znas da prije skretanja sa autoputa na benzinsku usporis, dali je on usporio, ne nije, dali ih je upozorio trubom, ne nije a zasto objasni mi kad vec branis doticnog?

      9. 6. 2019,   19:24
    • Sranje se desi u sekundi ljudi moji,nikad neznas di te ceka,ne sudite nikom

      9. 6. 2019,   19:30
    • sainas vozim trideset godina bez udesa hvala Bogu i to su voznje medunarodne x puta kad hocu da potrubim u tom momentu je neuspijem pritisnuti , mozemo mi nabrajat moze se ovo i ono napraviti ispred tipkovnice , kreni pravim putem u datom vremenu

      9. 6. 2019,   19:35
    • Ok vozis trideset godina, ok trubu nije stigao stisnuti, al cekaj malo pa 150 metara prije odvajanja u traku za skretanje desno dajes zmigavac i polako kocis da bi se prestrojio jer tako, ili i ti udes u tu traku sa 90 i to koristeci tempomat i k tome vozis kamion od 15 do 30 tona koj ima duzi put kocenja ako je pun cementa...

      9. 6. 2019,   19:44
    • nemogu komentirati ovaj slucaj , moj primjer je bila truba

      9. 6. 2019,   19:51
    • Ljudi šta vam je, nešto se dogodilo da čovjek nije mogao zakočiti a nije se dogodilo da nije htio zakočiti. Znaci pustite osudu. Svakome se može desiti, zato pustite vraga nek miruje...

      9. 6. 2019,   19:55
    • John Wilkes, tko si ti da osuđuješ nekoga ili tko sam ja da branim nekoga. Da bi čovjek bio pravi ubojica treba biti umišljaj u trenutku činjenja a po tebi je ovaj čovjek imao namjeru ubiti... ajde smiri se i ne lupetaj, idi prošetaj sa psom da ti se tlak spusti...

      9. 6. 2019,   19:58
    • Poderanegace onda znas da je kriv, nema tu objasnjenja jer covjek nije poduzeo nista, vec je lagao da kocnice ne rade, usporio nije niti prije benzinske niti cijelim putem, nije htijeo ili nije zelio to napraviti ok Ali nije nista niti napravio da upozori ljude trubom imao je dobrih 200 metara ako ne i vise da stisne trubu...

      9. 6. 2019,   19:58
    • Ja sam se jednom davno sagnuo po cd i za 2 sekunde sam se našao na suprotnoj traci. Sreća pa nije nikoga bilo na cesti osim mene, jer sam isto tako mogao ubit i sebe i nekoga iz suprotnog smjera. Jel bi to značilo da sam ubojica? Nemojte lupat gluposti, jer već sutra vam može izletit dijete pod auto pa ćete onda shvatit kako je ovom čovjeku.

      9. 6. 2019,   20:09
    • Marcus dali si ti shvatio ovaj clanak, vozis li ti automobil, kamion, motor, kombi, usporavas li ti prije negoli se prestrojavas i odvajas na benzinsku, imas li ti trubu u autu, ako sve to radis, znaci usporujes i ulazis na benzinsku max40 kmh, a ne 90 kmh sa tempomatom, govoris kocnice ne rade, a vjestaci tvrde da rade sto je i dokazano, i znas li ti da traka u koju se prebacivas prije negoli skreces za benzinsku duza je od 150 metara pocinjes kociti, a doticni to nije napravio, i ako je tada vidio da ne koci mogao se vratiti na autoput i zaustavio bi se u pomocnoj traci, jer sa malo mozga u glavi normalno je da ima ljudi na svakom odmoristu a i benzinskoj..

      9. 6. 2019,   20:24
    • Nitko ne dvoji da je najvjerovatnije za nesreću kriv vozač. Pitanje je da li se vozaču nešto dogodilo, ili je možda jednostavno zaspao. Prije petnaest godina tijekom noći odjednom sam iz čistog mira počeo gubiti svijest, te sam jedva uspio zaustaviti sigurno auto. Prijatelj koji je bio samnom pozvao hitnu, i odvezao me na istu. Prilikom dolaska na hitnu liječnici nisu uspjeli objasniti što se dogodilo, iako sam na hitnoj bio za manje od pet minuta. Već kod samog dolaska osjećao sam se dobro i sam ušao u ordinaciju. Svi nalazi su mi bili uredni, osim nešto nižeg tlaka. Poslje napravio hrpu pretraga i sve u redu. Ne kažem da se to ovom čovjeku dogodilo, ali je činjenica da se kamion nekontrolirano kretao, a da za sada nije pronađen nikakav dokaz o tehničkom kvaru, niti je izgledalo da je to vozač namjerno napravio. Možda nikad sa sigurnošću nećemo saznati zašto se to dogodilo. U svakom slučaju ako se definitivno isključi tehnički kvar, jedini krivac ostat će vozač.

      9. 6. 2019,   20:27
    • @Sainas a shvaćaš li ti da je to svejedno nesreća? Ja bi isto bio kriv da je naišao auto iz drugog smjera, ali je svejedno nesreća, jer nisam svjesno prešao u drugu traku da se zabijem u nekoga. Jesi ti bila u kabini sa ovim vozačem pa znaš šta se stvarno dogodilo?

      9. 6. 2019,   20:43
    • Ja razumijem da je to nesreca, jasno mi je to, al mi nije jasno zasto nije usporio pri skretanju i prebacivanju u traku koja vodi za benzinsku, jer ako mu tamo kocnice nisu radile mogao se vratiti na autoput, mozda bi tada bilo jos gore, mozda je trebao poceti trubit trubom ako vec kocnice ne rade, mozda ga je uhvatila panika i strah za svoj zivot ne mareci za posljedice okoline, sve u svemu grozna i teska situacija...

      9. 6. 2019,   20:49
    • Upravo zato što ne znaš, nemoj ni sudit. Tako isto ljudima ne bi bilo jasno od kud ja suprotnoj traci, a ne znaju šta se dogodilo. Ne znaš šta je bilo, suzdrži se komentara i osuda

      9. 6. 2019,   20:52
    • Ja ne osudujem niti sudim nekome iznosim svoje misljenje, i po mom misljenju, jedini krivac je vozac jer je on upravljao kamionom. a sud je taj koj ce mu suditi, ti se mozes ili nemoras sloziti sa mojim misljenjem, a puno faktora ukazuje na to da je imao dovoljno vremena da reagira i smanji brzinu kao i da upozori sve ostale trubom, sad zasto nije I sta se dogodilo zna samo vozac, ali nazalos poginule djevojke nista nece vratiti.

      9. 6. 2019,   21:02
    • Pa dobro, znači ti misliš da je namjerno pokupio ljude i aute. Jer po tvojoj teoriji imao je dovoljno vremena za učinit nešto, ali je svejedno odlučio pogazit nekoliko ljudi🙄

      9. 6. 2019,   21:08
    • Zurba...prokleta zurba..plus brzina...strava...da ti srce pukne od tuge

      9. 6. 2019,   22:46
    • Mogo je ovo mogo je ono,sta ste svi pametni nakon sto se nesto dogodi drugome,a kad se vama samima onda neznam sto mi je bilo i nemogu to objasnit,ne se.i o onome o cemu nemas dume,pogotovo vi babe jer nisi ni svjesna koliko si gl.pa dok ti se nesto slicno ne dogodi nego bog

      9. 6. 2019,   22:50
    • Evo ce i ovome suditi ulica i portali. Ubio covjek dvoje djece. Ubio. Pod kojim okolnostima i ima li nepaznje, grube nepaznje, obijesti (prva reakcija je vec slikovita).... o tome ce struka! Tko ste vi koji ga branite?? Tko?? Po cemu ste mjerodavni?? Ma m.š

      10. 6. 2019,   01:28
    • popi- puno je ovdje nejasnoća.vještaci će vjerujem ustanoviti uzrok. nisi niti ti mjerodavan osuđivati bez saznanja o okolnostima.

      10. 6. 2019,   02:48
    • Nitko ga ne brani,svatko treba odgovarati za svoje postupke,samo je najlakse biti general poslije bitke i pametovati,a u istoj situaciji isti ti koji pametuju bi vjerojatno reagirali isto ako ne i gore

      10. 6. 2019,   07:09
    • u pravu je ne treba suditi čovjeku jer ne zna niko što je bilo... Moguće je da je došlo do trenutne blokade kočnica ili tenpomata ( mi to zovemo sekundarni kvar) koji prilikom udarca se zna odblokirati to sudcki vještak ne govori, a koliko vidim ni niko drugi od predstavnika medija. Istraga ako će biti pošteno i kvalitetno odrađena će pokazati pravu istinu o tome događaju. Da se razumijemo ne branim nikoga na žalost dva mlada života su ugašena, njihovi roditelji su zavijeni u najveću tugu i bol. Ali teorija da je zaspao ili da je tipkao po mobitelu isto ne stoji. E sad neka istraga obavi svoje, ako je kriv nek mu sude ali ovo je vidljivi mediski linć. Mediji su ga već osudili, ljudi njemu je najteže......

      10. 6. 2019,   08:47
    • Ovi komentatori kako vetar duva....

      10. 6. 2019,   10:27
    • nitko ga ne brani niti osuđuje...odrastao čovjek odgovara za svoje postupke kakvi god oni bili...loši,dobri....svidjelo se to nama ili ne...na žalost splet nesretnih okolnosti uništio je i zavio u crno sve tri obitelji

      10. 6. 2019,   11:04
    • https://m.24sata.hr/news/kamiondzija-skrivio-sudar-i-20-dana-prije-tragedije-kod-novske-633989

      10. 6. 2019,   22:53
  • Rasplakala sam se...ljudi suzdrzite se od pljuvanja po covjeku, tko vozi svakodnevno zna o cemu pricam, ne glumite moralne velicine

    9. 6. 2019,   18:27
    • Tomu su pridonijeli prvenstveno mediji. Pa pogledaj kako su slikavali covjeka u lisicama, kao da je teski psihopat i monstrum, a ne obicni covjek od krvi i mesa kojem se dogodila strasna nesreca. Preminule djevojcice nikad nece otici iz njegove glave i treba mu dati samo podršku da ostane kako-tako normalan.

      9. 6. 2019,   18:52
    • @Hemi- ma to s lisicama sam vec komentirala na prethodnim clancima o ovoj prici...takvi psihopati su privodjeni ledjero totalno- najbolniji mi je onaj lik otprije cca 2mjeseca koni je svoju kcer prebio i ukrao joj lovu za maturalac dok je mama bila na opetaciji a on pusio pljugu s kolegama jer je ex policajac...da duljim s primjerima...

      9. 6. 2019,   18:57
    • Covjek je usao sa 90 kmh u ugibaliste gdje je benzinska pumpa, kocnice rade vjestak je potvrdio, tempomat nije blokirao, e sad zasto nije usporio i zasto se nije zabio u bankinu ili stisnuo trubu da svi cuju i vide kamion to samo on zna, nevina djeca su izgubila zivote zbog njegove nepaznje i sad ga treba braniti po vama, a nista nije pokusao napraviti da to izbjegne!!! Zasto nije stisnuo trubu da upozori sve, znadete li vi koliko je glasna truba na kamionu, trebao je svirati dokle gode se ne zaustavi, svijestan je bio i to je najmanje sto je mogao uciniti a on to nije napravio!

      9. 6. 2019,   18:59
    • Ne kaze se bezveze da je profi vozac jednom nogom u grobu, a drugom u zatvoru.

      9. 6. 2019,   19:12
    • Sainas, to su doslovce trenuci, prebrzo se sve odvilo. Naravno da je kriv sto nije pazio, svoju krivnju ce odraditi u zatvoru i svojoj obitelji uzeti dragocijene godine zajednistva i ljubavi, da ne govorim koliko ce teze i financijski zivjeti njegova obitelj. Zadnje sto mu treba jos je osuda okoline. Zivom covjeku se sve dogodi.

      9. 6. 2019,   19:20
    • Mi nista ne znademo

      9. 6. 2019,   19:24
    • Ne lorena isli bi ga odma kamenovat i odrat na trgu kao ovcu jer ipak zivimo u teheranu i to je ispravno za napravit.pa ja stvarno neznam jel ti znas razliku između nesrece i namjere? jer da je ovaj imao namjeru siguran sam da nebi ubio dvoje ljudi vec bi bilo stradalih puno vise.

      9. 6. 2019,   19:26
    • Elendil, nemoj uopce odgovarat na takve komentare. Ili je ova Lorena klinka od 17 godina ili je mentalno ostala na toj razini. Treceg nema.

      9. 6. 2019,   19:30
    • A sad ti ljepoto ide jedna prijava adminu, pa ti vrijeđaj mamu i tatu kod kuce. Ovdje nas neces.

      9. 6. 2019,   19:31
    • @Lorena- da, empaticni ljudi mogu pojmiti bol drugih ljudi cak i ako im se nanese ogroman gubitak i po tvom komentaru mislim da ce mu lakse oprostiti (u sebi, s vremenom) roditelji djevojcica nego ti kao drvena osoba i zeljna “vjesanja”. Kao sto su mnogi od nas koji su stvarno prosli srajna u ratu najmanje zapjenjeni a najglasniji su uoravo oni koji su kopali nos kao neki sad..ma...

      9. 6. 2019,   19:33
    • Nismo mi ovdje da doticnog kamenujemo, ne zivimo u Afganistanu, doticni je izjavom da kocnice ne rade lagao, jer vjestacenje pokazuje drugacije, nije usporio niti 150 metara prije odvajanja na benzinsku, niti je imao namjeru nikoga upozoriti sa trubom, znaci ja to covjeka ne zalim, zao mi je da su djeca dozivjela tragediju i stres gledajuci kako im prijateljice lete u zrak a poslje leze mrtve na cesti...

      9. 6. 2019,   19:36
    • Hemi moram jer poludim na ovakve komentare kao i jucer genijalci koji su se nasli branit daruvarca.nemogu se slozit di ide ovaj svijet jer ocito je u k... emaptija je postala nula.

      9. 6. 2019,   19:38
    • @L, @S, samo potkapacitiranost i nedostatak empatije, inace vjerujem da su skroz ok

      9. 6. 2019,   19:41
    • @Lorena, hvala ti👍

      9. 6. 2019,   19:43
    • Lorena najgori sudci su oni koji misle da znaju dve i da je njihova jedino ispravna.ne pada mi na pamet nekog osuđivati bez dokaza jer se milijun stvari moglo dogodit da je ovakav ishod.ti si vec ovog osudila bez obzira na sve.ponavljam da je ovom bila namjera nebi ubio dvoje ljudi vec bi ta brojka bila puno veca.sa tvoje perspektive vidim da ti je vozac odma kriv za bilo sta a pjesaci jadni nevini nista ne rade.koliko puta na dan direktno spasim pjesaka jer ni sam nezna di ide ko muha bez glave.i jos k tome on nama j.. mater jer eto njemu je crveno a nama zeleno i usudili smo se mi vozaci bit u pravu a ne on.promet je malo kompleksnija stvar od pametovanja za tipkovnicom.

      9. 6. 2019,   19:48
    • Ti koj branis nekoga tko je uzeo zivote djeci, dovoljno govori o tebi, vozac je lagao, kocnice i kamion su ispravni, drugo usporavas li ti prije benziske semafora naplatnih kucica znaka stop ili ne, vidis doticni nije to napravio, koga ti branis, dozivotan zatvor, placanje odstete u miljunskim iznosima, jer tu djecu nitko nece vratiti...

      9. 6. 2019,   19:53
    • John Wilkes, zaludu ti je spominjat 24 sata, ja sam taj koji te prijavio. A sad cu sa zadovoljstvom opet.

      9. 6. 2019,   20:05
    • Malo je poznata cinjenica da je onaj neduzni vozac kamiona sto je usmrtio dijete koje je prelazilo pjesacki biciklom u Turnju kod Karlovca, pocinio samoubojstvo pod pritiskom okoline i medija.

      9. 6. 2019,   20:09
    • Sainas tko tu koga brani?neznam sve cinjenice da bi se osudio ikoga napadat a kamoli rec da je ubojica.to sto imam glas razuma to je druga stvar.nemoj mi samo kao lorena sa tim spikama da je to tvoj neko mojih je puno stradalo pa nisamo pobio pola srbije i pola partizana u hrvatskoj

      9. 6. 2019,   20:16
    • @John, efekti probave graha su svima piznati...lijepo te molim, kad stignes objavi na uvid tu tuzbu. Molim te!

      9. 6. 2019,   20:25
    • Što je lagao da kočnice ne rade? Što nije trubio? Što se nije zabio u zid?

      9. 6. 2019,   22:54
    • Mediji i novinari pa kako Vas nije sram blatite covjeka na kojem se vidi da je covjeku jako zao a kada treba dici prasinu onda sutite ko kuse

      9. 6. 2019,   23:08
    • svakodnevno smo svjedoci divljanja kamionđija po cestama ovi iz bosne su njgori i najviše bahati kočijaši

      9. 6. 2019,   23:12
    • Pa nikakvo pljuvanje kucanice tiha, ali da covjek moze s tolikom brzinom cackat okolo po mobitelu radiju sta vec i ne vidjeti da ulazi u benzinsku.. Znaci to ne moze biti sekunda dvije. Stvar je i u ljudima i tehnologiji sto postanu pre komotni na cesti i zaborave da voze oruzje pokraj drugih oruzja. Recimo i svi taksisti cackaju po mobitelima kako bi vidjeli gdje su im sljedece voznje. to je po meni kardinalna greška i samo ce napraviti jos vise nesreca slicnih ovoj.

      10. 6. 2019,   12:00
    • Ispravan kamion...sa 90km ulijece na odmoriste, pogada i odbacuje 2 cure i onda ubije druge 2...daj me nemojte...sta ne sudite...covjek je skoro usmrtio 4 osobe, a sad zbog jednog pisma kceri koja ga naravno brani cemo svi "mhm, ma nesreca", a u petom mj je isto pokupio neko vozilo, kao nesreca...ma ko kupuje tu maglu??

      4. 7. 2019,   21:54
  • nije njemu lako,treba sa time živjeti dalje.

    9. 6. 2019,   18:29
  • Jadne sve te skupa obitelji. Tragedije se dešavaju, ljudi. Nemojte suditi prerano. Ono što je meni zabrinjavajuće najviše od svega da čovjek od 59 godina ne može uživati u mirovini poslije cijelog radnog vijeka, već riskira glavu vozeći kamion u 60. godini. To nije lak posao, a s godinama postaje rizičniji zbog refleksa koji slabe. Draga državo, ti si odgovrna i kriva. Svi vi koji ste digli ruku u saboru za prijedlog zakona za rad do 67. godine. Te djevojčice bi trebale prije svega biti vama na duši.

    9. 6. 2019,   18:26
    • Gdje to vozači idu prije 59-te u mirovinu?

      9. 6. 2019,   18:30
    • Little Tut: pitaj Rojsa i Luku Rajića

      9. 6. 2019,   18:32
    • @Little- uvjeti rada, nemojmo se pretvarati da je isto raditi isti posao u HR, RU, Svedskoj, itd... ne mislim samo na ovaj posao, sto mislis zadto nase medicinske ses/teh bjeze van, prodavaci, baustelci.. UVJETI rada su stavka o kojoj se suti uporno, zanemarimo place. Zasto imamo dojam da su vozaci buseva medjugradskih sve gori a busevi jos losiji? Ne moze se tijelo gaziti do pucanja bez posljedica

      9. 6. 2019,   18:39
    • @Little, naravno, ne znam/o (jos uvijek) sto je bio pravi uzrok, pricekajmo izvjesce za ovu izuzetno cudnu i uzasnu nesrecu, ako je ljudska greska kako i sto...oprosti sto se samo tebi obracam pa mozda zvuci kao neugodna prozivka, nije mi nikako to namjera, ali vidim te zajedljive koment i boli me to. I zelim dici glas protiv pausalnih i olakih osuda/pljuvanja. Oprosti, nista osobno stvarno samo ne volim brzopotezne osude osim ako ima dokaza o alkoh/drog/bahatost/

      9. 6. 2019,   18:44
    • Covjek je usao sa 90 kmh u ugibaliste gdje je benzinska pumpa, kocnice rade vjestak je potvrdio, tempomat nije blokirao, e sad zasto nije usporio i zasto se nije zabio u bankinu ili stisnuo trubu da svi cuju i vide kamion to samo on zna, nevina djeca su izgubila zivote zbog njegove nepaznje i sad ga treba braniti po vama, a nista nije pokusao napraviti da to izbjegne!!!

      9. 6. 2019,   18:53
    • Strašno mi je žao obitelji poginulih djevojčica, a isto tako žao mi je i kolege vozača, nezna nitko zbog čega se to njemu dogodilo, ali u mirovinu je mogao iči u prijevremenu, a u punu mirovinu se ide sa 41 god, staža i 60 g. starosti, ja sam otišao kao vozač profesionalac 15.12.2018. sa 43g. staža i 64g. starosti. Sve provedeno za volanom kamiona i jako dobro znak kakav je to kruh, ponavljam žao mi je obitelji curica i vozača, njegov život je završen.

      9. 6. 2019,   19:01
    • @Sainas- tocno. A sada- zadto je to tako bilo? E tu nema price. Amo je bio pijan/zdrogsan/mobitel- sve 5, pridruzit cu ti se u “vjesanju na tipkovnici” ali nije stvar braniti cin sam po sebi - tu je bol toliko jeziva za svih 5 obitelji...mogu se samo nadati (i svi mi) da nikad necemo dozivjeti. Ali ovo nije “tatin sin u bijesnom autu/jahti”, ovo je radnik, veijedan i marljiv,po svemu procitanom, idemo prvo saznati UZROK prije pljuvanja. Evo, samo to

      9. 6. 2019,   19:03
    • Pustimo sada druge slucajeve, a ima ih puno, svaka je prica za sebe, nitko to nije namjerno napravio, al cekaj malo zar su djevojcice izgubile zivot radi njega, dali je mogao upozoriti ih i sve ostale da je htijeo, da mogao je trubom, jer kad pocne trubiti kamion ili auto normalno je da ce svatko od nas reagirati na zvuk a tako su mogle i stradale djevojke, iskusan vozac tolike godine vjerovatno je vidio sve i svasta na cestama, al nije u tom trenutku reagirao kako treba, dali je to radi panike, ja neznam, po vjestacima kamion je ispravan, i objasni mi malo prilikom skretanja i davanja zmigavce znaci otprilike 150 metara prije nego sto ce se odvajati u desnu traku namjenjenoj za benzinsku pumpu smanjuje se brzina, sa max 40 kmh ulazis u zavoj nakon 30-40 metara je benzinska, zasto on nije odavno poceo usporavati, malo je cudno da nije promjenio brzinu usporio, jer da je do ovog nebi niti doslo!!!

      9. 6. 2019,   19:14
    • @Sainas- ne, zasada nitko to ne moze objasniti, upravo u tome jest stvar. Ahhh, razumijem sto hoces reci ali bojim se da ti razumijes malo toga

      9. 6. 2019,   19:22
    • Ocito vi vise razumijete kad branite ubojicu, zar ne, po tebi je to normalna stvar, znaci nema kvarova na kamionu, kocnice rade, doticni je lagao o tome, nije usporio niti onih 150 metara prije benzinske, al znam vama je covjeka zao, ma bjezi ti i vasi odgovori, netrebam biti naucnik da shvatim kad je trebao poceti usporavati i to kamionom od 15 do 30 tona, pa kako vi ljudi to razmisljate???

      9. 6. 2019,   19:28
    • @Sainas- ok, prvi dojam je bio dobar, dalje se ne isplati komunicirati. Manjak razumijevanja za pricitano nije dobra potka za daljni razgovor...svako dobro

      9. 6. 2019,   19:36
    • Normalno kad nemas komentara niti odgovora na realnost i istinu, drzi se ti vozaceve izjave kocim kocnice ne rade, a vjestake koji su dokazali da rade pusti ih rade vjeruj vozacu, aj bok!

      9. 6. 2019,   19:39
    • Prof vozac kamiona treba s 55 god max ici u mirovinu a ne spavat po ovoj žegi na onom užarenom asfaltu i vozat takav neispavan.

      9. 6. 2019,   19:44
    • superman1978: i Kumek: Da mogao je ići u penziju, ali to bi bila prijevremena penzija, puno se odbija novca u prijevremenoj, pa svi koji mislimo da možemo izdržat još malo pa da uzmemo normalnu penziju. Nitko nezna što ga čeka sutra zapamtite. Ja sam cjeli život za volanom kamiona i otišao u normalnu penziju sa 42g.staža i 63g. života , sve za upravljačem kamiona

      10. 6. 2019,   09:43
    • Zato to zanimanje treba spadat u povlastene mirovine a ne ove politicarske

      10. 6. 2019,   10:58
    • Svatko tko uopće raspravlja o tome kako je vozaču, a ne misli o tome da je ubio dvoje djece, treba na pregled psihijatru. Barem da bi dobio dijagnozu sociopata. Kakva crna ekskulpacija??? Uletio je BUDAN na odmorište 90 km/h bez trube, bez ičega, o čemu vi pričate? Da se ne bi možda izvukao dugotrajnog zatvora???

      11. 6. 2019,   01:58
    • RACMAN 1 , vec sam pitao , jesi li ti uopce punoljetan .

      11. 6. 2019,   12:34
  • Je*em ti zivot! (Ne pada mi nista kreativnije na pamet...)

    9. 6. 2019,   18:23
  • Kako ga vode u lisicama ko da je najveci terorista na svijetu

    9. 6. 2019,   18:46
  • sucut obiteljima,tragedija golema,al isto tako PODRSKA vozacu da izdrzi i nađe viru da pribrodi ovo sta ga je snaslo,vidi se na njegovom licu i stavu da ni sam on nezna sta ga je snaslo....

    9. 6. 2019,   18:25
  • Malo godine , zaspao , umor , nije on problem jer očito nije htjeo tako nešto. Problem je Horvatinčić , Cetinski za koje neznam ni dali su bili u pritvoru...

    9. 6. 2019,   18:47
  • Meni je zao jako tog covjeka.. Svakome se može desit

    9. 6. 2019,   18:47
    • Halo Lorena, ja se molim da mi se to ne desi. A i ti bi trebala. Da. Svakome se može desit. Žao mi je dijece. Imam ih i sam i molim se da im se ništa ne desi. A tko si ti da sudiš. Sućut obiteljiima. Crtaj sebi ako ne možeš shvatit.

      9. 6. 2019,   19:52
    • Pa baš ovako da se uleti na benzinsku bez da se imalo uspori se normalnom čovjeku ne može dogoditi.

      9. 6. 2019,   21:12
  • Žao mi je da se ovog čovjeka stavlja u isti rang s nasilnicima, ubojicama itd...ovo je nesreća. Nažalost dogodilo se. Nitko ne zna zašto i kako ali sigurno nije namjerno ubio djevojčice. Suosjećam s obje strane, čovjek s tim mora živjeti do kraja žovota

    9. 6. 2019,   18:55