Obavijesti

Promo sadržaj

Pivari zajedno u borbi protiv zloupotrebe alkohola

Pivari zajedno u borbi protiv zloupotrebe alkohola
2

Kampanja Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, i ove godine upozorava na opasnost maloljetničke konzumacije alkohola i poziva na dosljedno provođenje zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina

Članice Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja Hrvatske gospodarske komore i ove godine provode aktivnosti u sklopu društveno odgovorne kampanje Uključi savjest – ponekad djeci treba reći ne, kojom upozoravaju na opasnost maloljetničke konzumacije alkohola i i pozivaju na dosljedno provođenje zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkoholnih pića osobama mlađima od 18 godina.  

Članice Udruženja pokrenule su ovu društveno odgovornu kampanju prije četiri godine svjesne svoje odgovornosti u sprečavanju maloljetničke konzumacije alkohola. S tim ciljem u sklopu kampanje i ove je godine provedena  edukacija prodajnog osoblja u trgovačkim lancima o dosljednijoj provedbi zakona kojima je zabranjeno posluživanje i prodaja alkohola maloljetnicima. Vodeći trgovački lanci su osim toga i na svojim prodajnim mjestima istaknuli vizuale kampanje sa sloganom UKLJUČI SAVJEST – PONEKAD DJECI TREBA REĆI NE,  koji su imali ulogu potaknuti svijest javnosti o potencijalnim štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola.

Ovom kampanjom želimo educirati cjelokupnu javnost o štetnosti maloljetničke konzumacije kao i o štetnosti zloupotrebe alkohola u bilo kojoj dobi. Rezultati ovakvih kampanja trebamo gledati i mjeriti dugoročno jer  je krajnji cilj utjecati na promjenu ponašanja, a za to je potrebno više godina kontinuiranih aktivnosti i edukacije. Stoga, realne pomake možemo očekivati u narednim godinama uz suradnju svih relevantnih dionika na ovom kompleksnom pitanju“, istaknula je Sandra Tankosić, viša stručna savjetnica i nacionalna glavna tajnica hrvatskih pivara u Brewers of Europe (BoE) ispred Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja pri Hrvatskoj gospodarskoj komori. 

Istraživanje pokazuje - maloljetnička konzumacija alkohola u Hrvatskoj u padu

Kampanja se nastavila kroz medijsko pokroviteljstvo s vodećim medijem u Hrvatskoj, 24sata. U suradnji s 24sata provedeno je i istraživanje javnosti s ciljem ispitivanja mišljenja javnosti o maloljetničkoj konzumaciji alkohola. 

Istraživanju je pristupilo oko 2.400 ispitanika, a rezultati su pokazali kako čak četvrtina maloljetnika (25 posto) uopće ne pije alkohol što je dvostruko bolji rezultat nego u prijašnjim generacijama kad je udio apstinenata bio sitnih 11 posto. Među mladićima danas ima 2,5 puta više onih koji ne piju, a među djevojkama ih je 1,75 puta više nego ranije. Takav pozitivan trend pokazuje i istraživanje Svjetske zdravstvene organizacije za 2016. godinu, u kojem je navedeno da maloljetnici u Hrvatskoj sve manje konzumiraju alkohol te da je postotak onih koji piju niži od prosjeka EU. 

Sve članice dijele jednako stajalište prema zakonskoj dobnoj granici za usluživanje i prodaju alkohola. Dokaz tomu je i činjenica da je Udruženje, kao i vodeće članice, u proteklih desetak godina provode brojne kampanje društveno odgovornog poslovanja s ciljem sprečavanja zloupotrebe alkohola što podrazumijeva i sprečavanje maloljetničke konzumacije i prodaje alkohola. 

Domaća pivarska industrija jedina je industrija alkoholnih pića u Hrvatskoj koja sustavno provodi kampanje s ciljem podizanja svijesti o štetnosti zloupotrebe alkohola u bilo kojoj dobi. Osim ove kampanje, sve članice Udruženja kontinuirano i samostalno već desetak godina provode kampanje kojima cilj sprečavanje bilo kakve zlouporabe alkohola. Tu su ključna tri problema – maloljetnička konzumacija, alkohol i vožnja, te opijanje, i nastojimo djelovati kako bi se ti problemi smanjili. Mi pivari smatramo da je pivo fantastičan proizvod, ali samo ako se konzumira na ispravan način – odgovorno i umjereno, i tako može biti dijelom uravnoteženog životnog stila.“, rekla je Ljudmila Bratko Gašpić, predsjednica PR odbora Udruženja proizvođača piva, slada i hmelja HGK-a.

Kao i proteklih godina, članice vjeruju u pozitivne reakcije javnosti budući da se radi o društveno odgovornom projektu koji doprinosi razvoju cjelokupne zajednice i kojemu je na prvom mjestu interes maloljetnika. Kao vodeći domaći pivari apeliraju na sve one koji se nalaze u situacijama da prodaju i usluže alkohol maloljetnicima da to ne učine. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku
PROMO

Nezaboravan proljetni odmor na zlatnom otoku Krku

Aktivan obiteljski odmor želja je sve većeg broja gostiju, a u Hotelu Park Punat čeka vas pravi sportski spektakl!

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?
PROMO

Tko iz Hrvatske ima priliku pobijediti Maxa Verstappena?

Riječanin Luka Matković utrkivat će se protiv Maxa Verstappena na Player 0.0 globalnom finalu!
Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija
PROMO

Ante Cash isprobao proizvod kojeg se pribojava svaka betonska konstrukcija

Isprobali smo svrdlo s karbidnim vrhom. Iako ga na gradilištima od milja zovu čarobnim štapićem, riječ je o priboru kojeg se pribojava svaka armirano-betonska konstrukcija.