Obavijesti

Promo sadržaj

Pivovara Medvedgrad i Hladno pivo proslavili rođendan

Pivovara Medvedgrad i Hladno pivo proslavili rođendan
3

Tulum je obilježen paljenjem 25 baklji za 25. rođendan Pivovare Medvedgrad, premijernim predstavljanjem punk rock lagera Hladno pivo, rođendanskog piva, gostovanjem gostujućih pivara, vrhunskim koncertima, sjajnom atmosferom…

Pivovara Medvedgrad zna kako se radi rođendanski tulum! Prepuno dvorište njihovog novog pogona u Gajnicama u subotu je bilo mjesto veličanstvene proslave 25. rođendana, koju su uveličali Hladno pivo, Cinkuši i Blagdan bend. Očekivano, pivo je za 2500 gostiju teklo u potocima, proslava je obilježena simboličnim paljenjem 25 baklji, premijernim predstavljanjem punk rock lagera Hladno pivo, rođendanskog piva 25, gostovanjem gostujućih pivara…

Sretan rođendan Pivovari Medvedgrad, ali sretan rođendan i Hladnom pivu, koje danas prvi put možete probati“, rekao je okupljenima Mile Kekin, frontmen najpopularnije hrvatske punk rock grupe i dodao: “Izuzetno smo zadovoljni što smo nakon 30 i kusur godina postojanja konačno dobili svoje pivo. Nestrpljivo smo čekali rezultate kuhanja koje nikako nismo htjeli propustiti i mogu reći da smo
svi bili prezadovoljni kad smo probali Hladno pivo. Ekipa iz Pivovare Medvedgrad se potrudila i oko etikete, koja je svojevrsni presjek naše dosadašnje karijere.

Prilikom kreiranja recepture majstor pivar Božidar Kostanjčar i najpoznatiji hrvatski kućni pivar Matt Hollingsworth su imali na umu i želje članova benda – Mile, Zoki, Suba, Šoki i Deda su htjeli nešto pitko, ugodne gorčine, pivo koje će i oni, kao i njihovi obožavatelji, piti sa zadovoljstvom. Rezultat je osvježavajući lager sa 4,1% alkohola.

Uvertira koncerta Hladnog piva bio je spot u režiji Tomislava Fiketa u kojem je predstavljena etiketa punk rock lagera, za koju je zaslužan poznati Medvedgradov dizajnerski dvojac – Andrea Knapić i Vedran Klemens. Obožavatelji su na etiketi 0,5 boce prepoznali detalje s osam albuma benda, a onda je krenulo: Pjevajte nešto ljubavno!

Osim Hladnog piva, na proslavi je premijerno predstavljeno i rođendansko pivo 25, India Pale Lager u kojem se prigodno nalazi 25 hmeljeva za 25 godina Medvedgrada, kao i Fantom Session IPA. I ljubitelji gina su došli na svoje, na šankovima se mogao naručiti Old Pilot's gin, proglašen kao najbolji na svijetu.

Svaka čast organizatoru, mislim da zaslužuju svaku pohvalu, i to ne samo za ovaj tulum, već i za cijelu godinu u kojoj slave 25. rođendan, jer su sjajan posao odradili i prilikom otvorenja nove pivovare, kao i na Fakin Craft Festu. Ako mene pitate, Hladno pivo je nakon ovoga postao još jači bend, a Pivovara Medvedgrad brandom koji je zacrtao temelje nečega što je puno više od same pive.
Pivovara Medvedgrad je iskustvo i mjesto gdje se savršeno spaja tradicija i kvaliteta s new ageom
“, prenio nam je dojmove jedan od pivopija na tulumu.

Slažemo se, Medvedgrad se sada gleda nekim drugim očima. Sjajna atmosfera tijekom devet sati tuluma, bez ikakvog incidenta, vrhunski koncerti, odlično „uglazbljena“ bakljada s dečkima iz Gajnica, besplatni busevi, obilasci pivovare, live prijenos za sve koji su ostali bez ulaznice… Jedva čekamo njihov naredni tulum!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve