Obavijesti

Promo sadržaj

Podravka i Petar Grašo: razvoj Vegeta natur dodatka jelima

Podravka i Petar Grašo: razvoj Vegeta natur  dodatka jelima
8

Podravka, kao kompanija koja svojim vrhunskim brendovima od hrane stvara doživljaj, i Petar Grašo, koji uz strast prema glazbi njeguje i onu prema kulinarstvu, nastavljaju svoju suradnju, ovaj put u stvaranju novih lijepih priča u povodu 60 godina Vegete

Tako su u subotu, u kulinarskom laboratoriju Podravkine zgrade u Koprivnici, najavili zajednički razvoj novih Vegeta natur specijalnih dodataka jelima, pripremajući ukusnu pašticadu pod vodstvom Mišela Tokića, Podravkinog promotora kulinarstva. 

Surađujući s Grašom u natječaju za 60 godina Vegete gdje je bio član žirija, potvrdili smo i njegovu ljubav prema hrani i otkrivanju novih okusa. Stoga smo odlučili krenuti zajedno u razvoj novih proizvoda kojima ćemo dodatno proširiti ponudu proizvoda pod brendom Vegeta i još jednom pokazati da stvaramo trendove u modernom kulinarstvu“, istaknula je Marinka Akrap, direktorica Korporativnog marketinga i komunikacija Podravke. 

Svojim spoznajama o hrani i kuhinjama diljem svijeta, a posebno njemu omiljenoj mediteranskoj, Petar Grašo bit će nam prava podrška u razvoju novih Vegeta natur specijalnih dodataka jelima. Na taj način Vegeta natur postaje sve snažnija i prisutnija čime donosimo nova uzbuđenja u kuhinje naših potrošača. Sve proizvode razvijamo prema očekivanjima potrošača stvarajući izvrstan okus i na način da su svi sastojci proizvoda njima poznati, to je ono što potrošači očekuju“, rekao je Krunoslav Bešvir, direktor Podravkinog Poslovnog programa Kulinarstvo. 

Sašenka Vugrinec, direktorica Razvoja Poslovnog programa Kulinarstvo opisala je kako izgleda razvoj takvih proizvoda: „Sve kreće od dobro razrađene ideje, nakon čega slijedi istraživanje trendova i navika potrošača. Nakon što definiramo jelo, miješamo sastojke i izrađujemo prototip proizvoda. Potom ga testiramo u stvarnoj primjeni, prilikom kuhanja. Vrlo često kod razvoja proizvoda uključujemo kulinarske stručnjake i entuzijaste kao što je Petar Grašo te potrošače.

Koliko uživam u pjesmi, toliko uživam i u hrani, zapravo otkrivanju novih okusa i kulinarskim istraživanjima. Privilegiran sam jer se istovremeno mogu baviti s te svoje dvije velike ljubavi, surađujući s najvećim imenima, u jednoj i drugoj sferi. Drago mi je da s Podravkinim stručnjacima i vrhunskim inovatorima mogu sudjelovati u stvaranju novih Vegeta natur dodataka jelima. Znate, može se živjeti  bez glazbe i  začina, ali bez njih život je bljutav i bez boje.“, istaknuo je Petar Grašo.

Prirodni sastojci Vegeta natur dodataka jelima ističu najfinije okuse u svim jelima, a njihovu pripremu čine lakšom. 
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Plodine stigle i u Korenicu
PROMO

Plodine stigle i u Korenicu

Otvorenjem supermarketa u Korenici, Plodine su dosegle broj od ukupno 134 supermarketa diljem Hrvatske, te najavljuju nastavak širenja maloprodajne mreže.

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"
PROMO

Otkriveno tko stoji iza slogana "Dobar izbor Zlatnog vrijedi!"

U jeku izborne kampanje i brojnih poruka koje nas okružuju svaki dan, nismo mogli ne primijetiti jednu koja će se svidjeti svima
Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću
PROMO

Akademija prirodnog graditeljstva u Vukomeriću

Matko Šišak u Vukomeriću vodi akademiju prirodnog graditeljstva, gdje se polaznici kroz 12 dana uče graditi kuće od prirodnih materijala poput drva, slame i gline