Obavijesti

Promo sadržaj

Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana

Pokrenut projekt Addiko banke i Štedopisa za financijsko obrazovanje građana

Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, Institutom za financijsko obrazovanje, pokrenula projekt cjeloživotne financijske pismenosti pod nazivom 'Zašto ovo nismo učili u školi?'

Cilj projekta je pomoći građanima brže i lakše savladati upravljanje osobnim financijama. Vodeći se idejom kako su informirani i odgovorni korisnici financijskih usluga i proizvoda važni za dobrobit pojedinca, obitelji i društva, Addiko banka je u suradnji sa Štedopisom, koji je poznat po svojim programima financijske pismenosti za mlade, kreirala edukativni sadržaj i za odrasle građane kako bi uspješnije rješavali svakodnevne financijske izazove – od dobivanja prvoga posla do odlaska u mirovinu.
 
Jednostavna i razumljiva objašnjenja o tome kako upravljati novcem od danas su dostupna na posebno kreiranoj internetskoj stranici Addiko banke o financijskoj pismenosti. Edukativni sadržaj projekta 'Zašto ovo nismo učili u školi?' kroz pet cjelina obrađuje teme upravljanja novcem tipične za određena životna razdoblja i uz njih vezane događaje: Prvi posao, Kupovina stana/automobila, Vjenčanje, Djeca i Obiteljske financije. Na kraju svake cjeline je i e-kviz s 10 pitanja za provjeru znanja.
 
Svaki događaj u životu je jedinstven, ali su izravno ili neizravno povezani s osobnim financijama. Bez obzira odlučuje li se o kupovini stana, štednji, školovanju djece ili o tome kako se brinuti za roditelje kada ostare, odluku je lakše donijeti kada osoba raspolaže s temeljnim financijskim znanjima i svim bitnim informacijama.
 
Nedavno istraživanje Standard & Poor′s pokazuje da je samo 44 posto hrvatskih građana financijski pismeno, a zabrinjava i podatak iz istraživanja HNB-a i HANFA-e da samo 45 posto građana planira svoje dugoročne financijske ciljeve, kao i to da 50 posto njih ne može pokriti iznenadni trošak u visini mjesečnih primanja.
 
Štedopis, Institut za financijsko obrazovanje, do sada je educirao više od 10.000 tinejdžera i studenata, a izdali su i prvi besplatni udžbenik o osobnim financijama za srednje škole te donirali 5.000 primjeraka školama diljem Hrvatske.
 
S ciljem promocije projekta financijske pismenosti, Addiko banka je organizirala i edukativni nagradni natječaj koji počinje danas, 11. listopada, a moguće mu je pristupiti na linku.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet
PROMO

REHAU predstavio prozore budućnosti: Pogled u ljepši, sigurniji i održiviji svijet

Tvrtka REHAU je i ove godine sudjelovala na jednom od najvećih sajmova industrije prozora i vrata, Fensterbau Frontale 2024 u Nürnbergu, u Njemačkoj

Tradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu
PROMO

Tradicionalni dalmatinski kolač – Iz Pan-Peka stiže recept za slasnu deliciju pincu

Gastro stručnjak Mile Butorac iz prve ruke isprobao Pan-pekov recept za najukusnije pince
Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220:  konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom
PROMO

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220: konceptni cestovni automobil, s dvojnim DNA kodom

Toyota C-HR Plug-in Hybrid 220 omogućuje svakodnevne vožnje samo na struju s dosegom do 66 km u kombinaciji s učinkovitom Toyotinom hibridnom tehnologijom pete generacije