Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Pripremaju pitanja: Mirovinsku će poslati na novi referendum

Komentari (72)
  • Treba ukinuti mirovine (osim braniteljskih). Ukinuti porodiljni i uvesti porez na djecu. Također treba uvesti i poseban porez za hrvate koji su odlučili živjeti u Hrvatskoj. Za Saborske zastupnike također ukinuti mirovine, ali uvesti da primaju saborsku plaću i povlastice doživotno (došli ikad u Sabor ili ne).

    4. 12. 2018,   17:29
    • I napraviti fond iz kojega bi političari dobivali bespovratne kredite zato što su tu gdje jesu,bore se svim silama za budućnost,dobrobit malog čovjeka kao i same nacije.

      4. 12. 2018,   18:43
    • qred, da, mi smo očito Don Kihoti, koji se borimo protiv vjetrenjača (čitaj HDZ). Ovo tvoje izlaganje, zapravo karikiranje, ima u sebi tragove istine. Sve će nam uzeti, da ova povlaštena kasta zajedno sa političarima dobro i predobro živi, na naš račun. Mi ostali, nismo bitni. Dokazano mnogo puta.

      4. 12. 2018,   19:44
    • qred, al to se ne odnosi na hrvate iz bosne?

      4. 12. 2018,   20:12
    • "Treba ukinuti mirovine (osim braniteljskih). Ukinuti porodiljni i uvesti porez na djecu. Također treba uvesti i poseban porez za hrvate koji su odlučili živjeti u Hrvatskoj. ......." qred a što ćeš kad to SDP nije izglasao. SDP je izglasao odlazak u mirovinu sa 67godina. Da je SDP izglasao i ovo drugo što si napisao ispunili bi ti želje, al eto. Tako je kako je a nikad više neće biti u prilici donosit zakone.

      4. 12. 2018,   21:01
    • Jesu tebe možda zlostavljali dok si bio u mladeži SDPa? Evo ti lutka, pokaži di te je čiko dirao.

      4. 12. 2018,   23:10
    • qred, pa naveo sam ti samo činjenicu da je SDP izglasao zakon o odlasku u mirovinu sa 67godina! Što ti je tu problem? Da je SDP izglasao i ostalo s tog tvog popisa onda bi sad imali i ostalo, međutim nje tako da nšta od toga.

      5. 12. 2018,   06:56
    • zeljko, isto tako kao što je HDZ izglasao Zakon o postavljanju čiriličnih ploča u Vukovaru, ali taj zakon nije htio provesti, već je to prepustio slijedećima, SDP-u, da bi ih onda mogao ispljuvati na sva zvona, razbijajući te ploče, tako da su oni ispali "domoljubi", a SDP neprijatelj. Isprovocirali su i tri kolone u Vukovaru, ne bi li rušili SDP-ovu vlast. Zato ne trolaj samo kako tebi paše.

      5. 12. 2018,   10:40
    • drugarice... HDZ da je izglasao "Zakon o postavljanju čiriličnih ploča u Vukovaru". Evo molim te postavi mii dokaz za to jer s tme nisam upoznat. Nadam se da to nije još samo jedna u nizu tvojih laži. Evo molim te stavi dokaz za to.

      5. 12. 2018,   10:43
    • Željkopž,poklopi se vlehima.

      5. 12. 2018,   14:12
    • Uvođenje dvojezičnosti u Vukovaru regulirano je Statutom kojeg su izgasali tadašnji vijećnici vladajućih u koaliciji HDZ, HSP, SDSS, mislim da je to bilo 2009. godine. Malo se zeljko potrudi, pa si isprintaj stotinu tekstova o tome i ne davi da ti drugi nešto dokazuju, samo da bi ti mogao dalje trolati. Hajde, da vidim, da li je to patka, laž ili istina što sam napisala.

      5. 12. 2018,   14:17
    • Lun@,on je toliko tvrd u svojim stavovima da ga ni predsjednica nebi omekšala...treba ga i takvoga prihvatiti...od kolijevke pa do groba najljepše je HDZ doba.

      5. 12. 2018,   16:01
    • to je zapravo njegovo trolanje, toliko je u stanju trolati da ljudi naprosto odustanu od komentara, jer sa nedokazanim se ne može razgovarati.

      5. 12. 2018,   16:12
    • Citat u svezi dvojezičnih ploča u Vukovaru, vukovarski dragovoljac branitelj i logoraš: "U Vukovaru je bio mir do postavljanja dvojezičnih ploča na inicijativu Milanovića, a ne srba u Vukovaru. Ploče su postavljene kao odmazda zbog podrške Pinjuha hdz-u na gradskom vjeću. Do tada su srbi počeli upisivati djecu u zajedničke škole i suživot se počeo normalizirati. Zašto, kad srbi nisu tražili postavljanje dvojezičnih ploča, su ploče postavljene? Kome to nije odgovaralo da se konačno počelo normalizirati stanje??" Samo nastavite, u prolazu sam, ispravljam "krive Drine". Laku noć.

      5. 12. 2018,   21:09
    • Vukovarski dragovoljac, branitelj i logoraš, pa naravno ako je on rekao onda to mora biti točno.

      5. 12. 2018,   22:49
    • drugarice .....777 još uvijek m nisi stavila dokaz za svoju tvrdnju " kao što je HDZ izglasao Zakon o postavljanju čiriličnih ploča u Vukovaru," . Eto, to nsam očekvao. Opet si lagala kao i apsolutno uvijek.

      6. 12. 2018,   01:18
    • druže zeljko, prestani svakoga tražiti neke dokaze, jer stvarno si zamoran sa time. Ovo što sam napisala za Vukovar o dvojezičnosti, je istina, ma kako ti teško pala. Guglaj malo, a ne da ovdje pišeš bedastoće. Nikad ne lažem, a služim se činjenicama, koje pročitam ovdje i drugim glasilima, i ono što čujem na TV-u. Ali ti valjda ne čitaš ništa niti gledaš vijesti, samo ovdje trolaš. Poruka: ostavi SDP-ovce na miru, već jako dugo nisu na vlasti, imaš mnogo toga pisati o Plenkoviću i sviti kojoj i ti želiš tako uporno pripadati ali si očito samo Pipin mali, ili mali od palube, pa ti jedino ostalo da izvrčeš sve istine što ti ljudi ovdje pišu.

      6. 12. 2018,   08:11
    • Ono što se kojekuda pročita vrlo često nisu činjenice. Činjenice znaju oni koji znaju.

      6. 12. 2018,   08:30
    • drugarice napisala si da je "HDZ izglasao Zakon o postavljanju čiriličnih ploča u Vukovaru," . Još uvijek nisi dokazala tu svoju laž, kao niti jednu drugu koje konstantno i jedino pišeš. Al eto, to ste vi. Cijela tvoja partijska grupa.

      6. 12. 2018,   08:37
    • da, zeljko, donijeli su taj zakon, odnosno tu formulaciju o dvojezičnosti nacionalih manjina, ugradili su čak i u Statut grada Vukovara 2009. godine, i to su izglasali vijećnici na vlasti HDZ, HDSS, i HSP. Nacionalna manjina u Vukovaru su bili Srbi, i to se odnosilo na čirilićne ploče, svakom normalnom je to jasno. Što tebi još nije jasno, trebam li ti nacrtati ili što li? Poreci ove činjenice, ako nisu točne.

      6. 12. 2018,   10:45
    • drugarice, hajde molim te dosta prazne slame! Očito ne možeš dokazati tu svoju laž. Čnjenicu da je SDP skivečki poput veleizdajnika i tata u noći postavio te table ne možeš obrisat!

      6. 12. 2018,   10:49
    • Dokaži ti sad tu laž koju si napisao!

      6. 12. 2018,   13:18
    • Žac je Hdzovac,on nezna reći istinu.

      6. 12. 2018,   14:28
    • zeljko, a može i Osijek, meni nije sporno da je Vukovar grad pijeteta, i da su to vijećnici tek 2015. godine ugradili u Statut grada Vukovara, te izmjenili tekst i stavili da nisu predviđene dvojezične ploče u Vukovaru, zbog posebnog pijeteta tog Grada, i da je službeno pismo hrvatski jezik i latinica, no ploče su bile postavljane 2013. godine, dok je na snazi bio prvotni Statut koji je izglasao HDZ, HDSS i HSP. No za tebe Osijek znam da to znaš, a možda i željko ali to negira kao i sve što mu se na pladnju dokaže, pa je uopće deplasirano sa njim polemizirati. Ovi neredi oko postavljanja dvojezičnih ploča gdje je bilo povrijeđeno troje policajaca od strane demonstranata, usko se povezuje sa time da je 2012. godine za predsjednika HDZ-a izabran Tomislav Karamarko, a da je u to vrijeme bila Milanovićeva vlada. Sve je to bilo izrežirano upravo od Karamarkove i Brkićeve strane, isto kao i sve demonstracije branitelja u šatorima Zagrebu, isto kao i 3 kolone u Vukovaru, jedino i samo sa svrhom da se svrgne todatašnja Vlada. To su udbaške metode tipa Karamarko. Nitko, baš nitko ne želi da se ovo sa pločama ponovi, niti pak želi da Karamarko više ikada ima neku važniju ulogu u politici. Eto to je istina koja se ne može zaobići, to su činjenice. Zeljko imaš stotinu tekstova na ovu temu, prije nego nešto napištem i optužiš ljude da lažu, proguglaj i prouči temu.

      6. 12. 2018,   14:51
    • Luna@ idemo mi lijeeepo po redu. Tko je i kada smanjio postotak udjela nacionalne manjine u lokalnim zajednicama kao preduvjet uvođenja dvopisamskih ploča?

      6. 12. 2018,   15:04
    • Osijek, hvala ali nije mi namjera dalje polemizirati, niti rasčlanjivati svaku rečenicu. Napisala sam ovdje činjenice samog događaja, izmjene Statuta, demonstracija, dolaska Karamarka na čelo HDZ-a, kolona u Vukovaru, sve kronološkim redom. Ovo je bilo prvenstveno upućeno željku, mislim da je sad ipak razumio i da će prihvatiti činjenice, a tebi je pod p.s. samo dato na znanje. Hvala. LP.

      6. 12. 2018,   15:12
    • O hoćemo, hoćemo, u cilju istinitosti pisanja (kad ste već pitali). Citat: "Gostujući u emisiji HTV-a Nedjeljom u 2 vukovarski gradonačelnik Željko Sabo poručio je onima koji žele osporiti pravo srpske nacionalne manjine na dvojezične natpise u Vukovaru, da upute Saboru inicijativu i zatraže promjenu zakona koji to omogućuje. Govoreći o mogućnostima uvođenja dvojezičnosti u Vukovaru nakon što je popisom stanovništva iz 2011. godine utvrđeno kako u Vukovaru živi više od jedne trećine pripadnika srpske nacionalne manjine, Sabo je pojasnio kako dvojezičnost u tom slučaju propisuje Ustavni zakon o pravima nacionalnih manjina. Tko može biti iznad Ustavnog zakona, zapitao je Sabo." (23.12.2012.) Drugo: "'Smisao Ustavog zakona je u tome da većinski narod uvažava i tolerira pripadnike manjinskog naroda', kazao je Srđan Milaković iz SDSS-a Vukovar.No, ima i drugačijih tumačenja zakona. Uvažavanje i tolerancija trebali bi biti obostrani. Članak osmi Ustavnoga zakona kaže: 'Odredbe ovoga Ustavnog zakona moraju se tumačiti i primjenjivati sa svrhom poštivanja pripadnika nacionalnih manjina i hrvatskog naroda, razvijanja razumijevanja, solidarnosti, snošljivosti, dijaloga među njima'."

      6. 12. 2018,   15:15
    • Žacosijek,Luna je lijepo rekla ali teško je to shvatiti i prihvatiti.... stranke koje su na vlasti rade zajedno,Hrvatska nije neovisna niti samostalna....ono što ne završe jedni,završe drugi.... započnu nekim lošim zakonom,a dovrši drugi... političari žive od toga. Ploče na manjinskim jezicima mi ne smetaju,smetaju mi nale mirovine ljudi koji rade cijeli život i male plaće,nezaposlenost i to što se ne stvaraju nove vrijednosti. Ja osim gušta što sam gledao Hrvatsku na tvu kada je igrala u Rusiji,nemam ništa,niti od zlatne lopte,predsjednice koja obećava bajke. Samo želim svima život dostojan čovjeka,a ne da gledam ljude kako kopaju po smeću.

      6. 12. 2018,   15:21
    • U čl.12 st.1 Ustavnog zakona o pravima nacionalnih manjina piše ovo: "Ravnopravna službena uporaba jezika i pisma kojim se služe pripadnici nacionalne manjine ostvaruje se na području jedinice lokalne samouprave kada pripadnici pojedine nacionalne manjine čine najmanje trećinu stanovnika takve jedinice." Zakon usvojen 13.12.2002., lijepo čitati pa povezivati uzroke i posljedice. Uostalom kako oba krila partije, lijevo i ljevije, i tako rade zajedno ne vidim svrhe rasprave o partiji(ama) skh.

      6. 12. 2018,   15:23
    • Da, Đibril, jasno je ko dan da partija "jaše i dalje" a mi tonemo ko sunce u sumrak. Za to smo sami odgovorni. Žao mi je samo poginulih branitelja i civila te teških invalida i PTSP-ovaca, kao i svakog branitelja i civila koji je proživio ijedan ratni dan na svojoj koži. I obitelji poginulih, silovanih žena i kastriranih muškaraca. Nismo dostojni njihove žrtve. SKH partija s dva lijeva krila "zbog kojih hrvatska ptica ne leti" živi od podjela. I naše rasprave samo potpiruju podjele. Osobno me smeta kad se ne gleda njihovo djelovanje u kontekstu.

      6. 12. 2018,   15:25
    • Luna@ dopustite jednu sitnu napomenu: ne možete znati tko išta režira. Ako bi to znali onda bi imali više informacija i od onih kojima je to posao. Konce vuku neki iz debele sjene čija imena nikada i tako nećemo doznati. Izostavite braniteljski prosvjed i šator iz svoje priče. O tom dijelu doista nemate pojma pa nemojte imputirati da su branitelji bili naivni, indoktrinirani, dovedeni na prosvjed za bilo čije interese. Oni su pokrenuli bar nešto: spriječili potpuno izjednačavanje agresora i žrtve. Umjesto da smo nešto naučili i dalje neki pišu ružno o ljudima koji zaslužuju samo duboki naklon i naše poštovanje. Želim vam ugodan dan, odoh s ovog komentara.

      6. 12. 2018,   15:29
    • Razlika mirovine invalida i ratnog invalida nemože biti 20000 kuna. Nemore. Nitko nije išao u rat za mirovinu,a imati mirovinu od 5000 na više kuna,a čovjek koji radi cijeli život nema više od 2800 je sramota. Umiroviti čovjeka s 20-30 godina zbog prostijelne rane i dati mu mirovinu za glas je sramotno.

      6. 12. 2018,   15:44
    • Osijek, ne znam da li si upoznata kako je u Međimurju sa nacionalnim manjinama. Eto jedna općina, da je ne imenujem koja, ima više od jedne trećine stanovništva, jednu nacionalnu manjinu. I zamisli jedan njihov član je čak zamjenik načelnice, jer je tako pretpostavljam Ustavom određeno. Niti taj zamjenik dolazi na posao kao svi zaposlenici, niti išta radi, bahati se, samo rovari i gleda kako bi napakostio načelnici (znam iz prve ruke). A ništa, baš ništa mu ne mogu. I za taj svoj nerad i podje*avanje dobiva veliku plaću koja mu je Ustavom zagarantirana. Nije ni nama lako sa njima, suživot je težak jer kradu sve do čega dođu, polja se moraju čuvati, jer ljudi ostanu bez svega što su posijali, kuće se moraju zaključavati, ne žele raditi, prosjače, švercaju, ne žele se socijalizirati i svakodnevno imaju posla sa policijom. Ima i iznimaka među njima, ali zanemarivo. Ovo je samo usporedba da vidite kako se i neki drugi moraju nositi sa nacionalnim manjinama, jer je tako Ustavom određeno.

      6. 12. 2018,   15:53
    • Đibril: u potpunosti se slažem sa tvojim komentarom. Prevelika je razlika u mirovinama između onih koji su odradili svoj radni vijek, uplaćivali sve namete kroz 40 godina rada, i onih koji su radili po 10-tak godina ali su zbog ratnih stradanja u invalidskoj mirovini. I ne velim da su njihove mirovine prevelike, nego da su naše sramno male, i da tako velike razlike ne bi smjele postojati.

      6. 12. 2018,   15:59
    • Taj zamjenik načelnice nije trenutno u HR..ali uredno dobiva plaću...

      6. 12. 2018,   16:00
    • vilo moja, nisam upoznata sada kakvo je stanje, kad sam radila imala sam često prilike kontaktirati sa načelnicima, pa znam iz prve ruke kako je bilo. A gdje je sada taj zamjenik, i kako da dobiva plaću ako ne radi?

      6. 12. 2018,   16:04
    • Sklonio se na sigurno..van dosega naše policije..

      6. 12. 2018,   19:46
    • uffff , 'znaš iz prve ruke' , a u zadnijem kom. nisi upoznata ---- koja mizerija tupih laži ----- i da kako te nije stid uspoređivati manjine , ove koji su sa vama u suživotu , te one koje su putem TO htijeli porobiti RH , daleko od Pribislavec ( vidiš , ja se ne bojim istine ) ,,,, razumiješ sve luna@777 , da ti ne crtam , kako se ti obraćaš onima koji te 'ocrne' !!

      6. 12. 2018,   21:28
    • grbavi, očito imaš zadatak da svaki dan dođeš na moje komentare i podkomentare, pa je i prvi tvoj komentar nakon baniranja opet baš ovaj moj. Nikog nisam ocrnjivala, pisala sam ono što znam, što je istina i da znam to iz prve ruke. To ti može potvrditi i vilo moja, jer čini mi se da poznaje situaciju čak i više od mene. Grbavi, zbog tebe sam htjela napustiti portal, zbog tebe sam htjela promjeniti nick, i obrisati Lunu, ali pišem prepoznatljivo i to si skužio, jer moje pisanje i razmišljanje zapravo jesam ja, Luna, stoga se više neću ni truditi da budem netko drugi, netko na početku. Tvoje ponašanje je nenormalno, posesivno je, nitko nikome ne sjeda na sve komentare, nitko nikoga ovdje ne vrijeđa toliko kao ti mene i to neprestance na svakom komentaru,admini to mogu vidjeti ako žele. Imala sam obzira prema tebi, molila da me zaobilaziš, ali čini mi se da ti razuman i na lijep način ne razumiješ, zato ću ti prostački reći, više mi se skini sa kur*a, jer ovo tvoje trolanje nije više normalno. Idi, liječi svoje frustracije kod doktora, a ne na meni. Zadnji puta ti kažem, pretjerao si, z b o g o m.

      6. 12. 2018,   22:42
    • slabo te 'ćujem' , tebi treba samo rekontra na tvoju istinu , onda tek dolazi do izražaja tvoja osobnost pristojnog izražavanja sa umetkima * ,,,, piši otvoreno koga se bojiš ?

      6. 12. 2018,   23:21
  • 67'' ajme, dao BOG da dozivim 67 makar kao i siromah bez mirovine..... za one koji planiraju lupat minuse objasnjenje, "ovim tempom zivota, stresa i posla necemo dugo tj ni blizu 67"

    4. 12. 2018,   18:49
  • Mislim da će se prikupljati potpisi za referendum u vezi mirovinske obmane. Naš životni vijek je negdje oko 75 godina, a ljudi će morati raditi do 67. I što će imati od života, od mirovine. Valjda je ovima na vlasti prioritet da umirovljenici idu s posla na groblje. Imamo previše povlaštenih mirovina, kažu preko 50%, i zaista mislim da tu treba napraviti nekog reda, samo nitko se ne usudi to dirati. Kako može netko tko je radio 10 godina imati jedanputa veću mirovinu od onog sa 40-tak godina radnog staža, ma po kojoj zasluzi? Veliki novci daju se i HVO. Doista bi trebalo vidjeti koliko milijuna se dalo umirovjenicima u BiH za zaostatke od 10% za 10 godina unatrag, samo stoga da bi Plenković i HDZ ostali na vlasti. A za domicilno stanovništvo se nema. I da kao što sam već pisala, mirovina doseže svega 39% plaće. Nadam se da će se raspisati referendum o produjenju radnog staža.

    4. 12. 2018,   19:19
    • opet ti misliš , a znaš da nejde --- osim u sat vremena na '78dobar' ( oćito si na smijeni kod'poštovanih ' ) !!

      4. 12. 2018,   19:28
    • Kolegice Lun@ za komentar imaš ++++++++++++++++++++++++++++++.

      4. 12. 2018,   19:51
    • Dragi kolega, hvala lijepa na toliko plusića, neki će opet biti razočarani.

      4. 12. 2018,   19:54
    • Možda skupe 3 tisuće potpisa..otprilike takav je odaziv bio na prosvjed...

      4. 12. 2018,   20:57
    • Potpisi su jedno, a prosvjedi drugo... Ovo se tiče svih ljudi, a najviše onih koji će tek u mirovinu, nadam se da će to shvatiti i dati potpise... naravno ako ministar Kušćević prizna potpise...

      4. 12. 2018,   23:00
    • luna, znači, ti misliš da će skupiti 400 000 potpisa koliko je potrebno za raspisivanje referenduma..

      5. 12. 2018,   15:16
    • draga moja vila, pa zar nije u interesu svakom tko radi, svakom tko je pred mirovim, da zapravo ne radi cijeli životni vijek, jer koliko ti godina ostaje prije smrti, da "uživaš" u zasluženoj mirovini. Stvarno će ljude otpraviti s posla na groblje. Zar misliš da ljudi mogu raditi sa 60 isto kao sa recimo 50. Ne mogu, a kamoli sa 67. Više će ih biti na bolovanju nego raditi, znači zdravstvo će opet nadrapati. Da, ako će peticije o potpisivanju referenduma biti dobro organizirane, mislim da će potpisa biti i više, jer vjerujem da će potpisivati svi budući umirovljenici kao i već postojeći.

      5. 12. 2018,   15:31
    • Vidiš, ja mislim da neće skupiti dovoljno potpisa...jer mladi masovno iseljavaju i baš ih briga za mirovine u HR jer će svoje mirovine zaraditi u drugim državama...a većina koja je ostala zna samo kritizirati i ništa ne poduzeti...

      5. 12. 2018,   15:34
    • opet ti i misao , znaš da nejde .... nego zašto lažeš , pišeš okoli 20 sati komentatoru laku noć , LP ( to je valda stara gramofonska ploća ) , a u 23 h zatreperiš na vilu --- ne vrag di si išla spavaćicu preslaćiti od dobivenog pota -

      5. 12. 2018,   15:39
    • Pa pretpostavljam da će se potpisi organizirati u svakom većem mjestu, pa će ljudi kad idu u kupovinu, na posao ili s posla, moći dati potpise. Ako se sakupilo 400 000 potpisa "U ime obitelji" za Istanbulsku konvenciju (manje više), ne vidim zašto se ne bi za tako veliku stvar svakog pojedinca. Da, mislim da je više stvar dobre organizacije i prezentiranja sindikata, koliko će potpisa biti prikupljeno.

      5. 12. 2018,   15:45
  • dobro i kaže orepić, ali takvi penzići i drže ovu vladu

    4. 12. 2018,   17:54
  • Znači žena koja nije koristila porođajni dopust i nije bila na teret države kao da nikad nije ni rodila??? Njezina djeca se ne računaju ili su građani drugog reda....kaj???

    4. 12. 2018,   19:53
  • ulaskom u EU imamo ova sr..ja , izlaskom iz EU, promjeniti godine za odlazak u mirovinu, znači, žene do 55, muškarci do 57, zapošljavati mlade, jer će biti praznih mjesta, najbolji rezultati na radnom mjestu su kada si mlad i sretan.

    5. 12. 2018,   02:33
  • A kada je koji sindikat pomogao radniku i narodu?? Prodane duse

    4. 12. 2018,   20:22
  • Što s onima koji odu u mirovinu s 67 a dožive 68,ili uopće ne dožive mirovinu,za jednu godinu od 67do 68 realno i takovih će biti,znači s posla u grob a ta godina je čekaonica.

    4. 12. 2018,   19:36
  • Da sam ja na vlasti vi bi radili do 50g starosti , a dalje uzivajte u zivotu sa obitelji i pristojnom mirovinom.

    4. 12. 2018,   18:37
  • Kako kažu političari, tako će biti pa bio referendum ili ne. Ishod referenduma će oni tako i tako unaprijed znati.

    4. 12. 2018,   20:33