Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Priveli Hrvaticu: Metalnom je šipkom brutalno tukla gay par

Komentari (295)
  • Znam da ce sada vec po starom balkanskom obicaju ovo biti POGRESNO protumaceno kao govor mrzne ili sto vec prema Romima. Na stranu sad povodi, razlozi,,,,, itd, i prije svega osjecaji prema LGBT zajednici. Ipak, malo preciznosti nije na odmet, pa da budemo onda precizni. Zenska osoba ROMSKE nacionalnosti sa hrvatskim drzavljanstvom i njezin decko ROMSKE nacionalnosti sa bugarskim drzavljanstvom.

    14. 8. 2018,   07:51
    • A tići hrvatići, kao, kao ne bi to napravili?? Pogledaj 750 komentara što su ih ispisali uglavnom baš ovakvi koje ja rado nazvam "kamena s ramena"...pa onda reci da se kuneš da ni jedan od njih ne bi mogao biti na ovom mjestu, umjesto umjesto budala iz članka?

      14. 8. 2018,   09:04
    • Da iskren budem, ako ne bi imali prilike ne bi. Ali u ovome slucaju, ipak nisu oni.

      14. 8. 2018,   09:59
    • Ovo je onaj lik što se zvao taraba, i uglavnom je bio na temama o gayevima, i kad je trebalo pljuvati po braniteljima i crkvi, vjeri. Taman sam se mislio kaj je s tim likom?

      14. 8. 2018,   10:31
    • veliki....kak ne kužiš ?...pa to "taraba" opet viri preko naše istočne "tarabe" !....naravno, ako se u međuvremenu nije vratio rashodovanim traktorom kojim je nekoć begao od njemu mrskih napadači "staraca i nejači"

      14. 8. 2018,   10:37
    • black.....to je njihov stari sustav , ovih novina, da kad netko vani napravi pizdariju onda je to - Hrvat, bio on stvarno Hrvat ili ne ....i mada najčešće nije , nego je samo neki s našim državljanstvom , koje smo dijelili šakom i kapom !.....a i za to bi netko trebao odgovarati prije ili kasnije !

      14. 8. 2018,   10:39
    • nitko ti u hrvatskoj nije odgovarao za prodaju lažnih papira, niti nebu jer znaju da nebu ništ od otkrivanja koji su sve lažno prodavali i iskorištavali svoj položaj.. daj javite ako se kaj promjeni u prevarastkoj republici.. samo hdz

      14. 8. 2018,   11:00
    • A da je ta osoba kojim slučajem za Hrvatsku osvojila neku sportsku medalju bila bi hrvatica, jel da?

      14. 8. 2018,   11:12
    • Tako jeee! Peder, Srbin, mrzitelj svega hrvatskog...šta mogu, kad me nije dopalo da upadnem među domoljube, velike vjernike, rođe i došlje svih vrsta...jer, samo sam obični građanin s poviješću na ovoj jadnoj posranoj zemlji, koju ste baš vi pokrali i osramotili...ja sam tek beznačajni mali maus,onaj koji ponos osjeća još samo kad posjećuje dvanaest grobnica na Mirogoju...one, sa svojim prezimenom...

      14. 8. 2018,   11:20
    • Iako ga ne poznam, ja se u ovom slučaju slažem sa Tarabom, ma tko on bio,,,evo i u slučaju nas Albanaca u Hrvatskoj ste vi hrvati isti i imate isti stav,,,kad vam odgovaramo onda smo dobri i vrijedni a kad netko od nas napravi nešto loše odma idu komentari i prijedlozi da nam se uzme domovnica, državljanstvo, da nam se pozatvaraju Pekare, Slasticarne i Zlatarne, da nas se deportira iz Hrvatske. Dakle zbog pojedinaca kretena koji rade neki prestup vi generalizirate i sve nas bi bez razlike protjerali. Veliki doprinos Albanaca u Domovinskom ratu i Albanskih obrtnika u Hrvatskoj u punjenju državnog proracuna RH se odmah zaboravlja! Zapravo bih rekao da su Hrvatsku do 1995 pustošili komunisti i srbi a od tada do danas nju uništavaju sami hrvati "domoljubi". Njima je najlakše da krivce za sve njihove nedace nađu u manjinama. Bolje nego da priznaju svoju odgovornost.

      14. 8. 2018,   11:29
    • eh taraba , svaki narod ima svoje petokolonaše ....i možeš ti imati stotinu "grobnica na Mirogoju" ak si izdajica ili petokolonaš !....i orjunaši i mađaroni i slični su isto većim dijelom bili Hrvati - samo kakvi su bili !....a u čemu od navedenog ti sebe prepoznaješ - to je tvoja stvar ....

      14. 8. 2018,   11:46
    • Ne Skender, taj koji "osvoji medalju za Hrvatsku " kao prvo , nije ju osvojio "za Hrvatsku " nego za sebe a tek onda i za Hrvatsku !....nadalje, on je i dalje Bugarin (Pešalov na primjer ) iliagorci, Ličani, Dalmatin Albanac (Kozniku, na primjer ) i Srbin i Brazilac i Kinez i Slovenac i Musliman itd. .....ali stvari treba nazivati pravim imenom a ne kad netko napravi neko sranje vani , onda je "Hrvat" a kad napravi nešto dobro , onda je "Hrvatski državljan" !.....a itekako nikad nije zatajeno da je general Ademi - Albanac ili Željko Baltić - Srbin ( obojica zaslužni za obranu Hrvatske u Domovinskom ratu ) ....kao i za niz drugih nehrvata koji su također zaslužni , bilo u obrani Hrvatske bilo u sportu ili u nekoj drugoj djelatnosti !....ali zato Skender , kad tvoj sunarodnjak kojeg ja dobro poznam, ovdje u Zagrebu ima prehrambeni obrt i guli radnike, vara državu i blago rečeno nezakonito i protupropisno radi, onda to nije zato što je on Albanac iz strane države nego zato što je gad i hulja !....uostalom isto kao i neki Hrvat koji tako radi ovdje ili u inozemstvu !....i kad se za takvog kaže da ga se treba protjerati ili mu oduzeti boravišnu dozvolu ili državljanstvo, onda to nije zato što je Albanac, nego zato što je to kao pokvarenjak zaslužio svojim ponašanjem !

      14. 8. 2018,   12:12
    • ....Uostalom je li ikad napravljena statistika kriminalnih djela Hrvatskih državljana u inozemstvu sa navođenjem njihove stvarne nacionalnosti !?....pa da se vidi , koliko i kakva kriminalna djela u inozemstvu rade Hrvati (Zagorci, Ličani, Dalmatinci , Slavonci , Istrani i drugi ) a koliko i kakva djela rada ostali koji imaju hrvatsko državljanstvo a nisu - Hrvati !?...i da se onda izračuna postak !......naravno, nikad to nije istraženo niti napisano jer se to ne uklapa u koncepciju pljuvanja po Hrvatima .....a u to se na neki naćin svojim generaliziranjem ponašanja i mišljenja Hrvata uklapaš i ti , Skender !

      14. 8. 2018,   12:17
    • ps. kad već spominješ "punjenje proračuna" ....ovaj gore kojeg sam naveo , jako slabo radi na "punjenju proračuna" jer vara državu gdje god može - lažnim prijavama prometa , neprijavljivanjem radnika ili prijavljivanjem na lažni minimalac, krađom struje, podmićivanjem inspektora i drugih .... i raznim drugim muljažama !....eto, to tek toliko o tvom generaliziranju obrtnika koji "pune proračun" ....tako da mi se čini da ste se i vi sasvim "dobro" uklopili u sustav koji ovdje vlada - uz časne iznimke , naravno

      14. 8. 2018,   12:26
    • Vi ste državni proracun potkradali tijekom Svetskog Nogometnog Prvenstva i davali hranu i pice bez fiskalizacije,,,kome ti pricaš,,,mi kao stranci moramo biti 3 puta ažurniji po pitanju transparennosti od vas. U nekim dijelovima Hrvatske poput Like i Dalmacije niti inspekcija ne smije ici u kontrolu velikim hrvatinama jer im odmah priprijete fizicki. Mi Albanci smo dali i dajemo veci doprinos nego što nam po broju stanovnika u HR pripada. Mi u prosjeku po glavi Albanca dajemo bar 3 puta više novaca u proračun od hrvata i svih ostali,,,to je zato jer se mi vecina bavimo privatnim obrtima, zapošljavamo, plačamo sva dospijeca i uredno prijavljujemo utržak. Na nama se vrše kontrole mnogo češče i rigoroznije nego na drugima, baš zbog tih vaših stereotipa i predrasuda o nama, da ne kažem patološke antialbanske mržnje koju su vam usadili srbi.

      14. 8. 2018,   12:41
    • osim Skender što pišeš silne gluposti zaslađene izjavom o "patološkoj antialbanskoj mržnji" koju su nam "usadili Srbi" !!? ....moram ti reći i to da ja vrlo dobro poznam puno više Albanaca nego što misliš i da među njima imam i puno prijatelja pa čak sam i kumski povezan s nekima !!....tak da kad govorim o onome o čemu dobro znam , onda nije pogrešno kad kažem i blago se izrazim da ste se - vrlo dobro uklopili u sustav koji vlada u Hrvatskoj !!....tak da bar mene poštedi gluparija o tome kako "dajete bar 3 puta više novaca u proračun od Hrvata" i davanju "većeg doprinosa nego što vam pripada po broju stanovnika " .....jer onaj slučaj koji sam gore naveo uopće nije jedini !!

      14. 8. 2018,   12:52
    • taraba 5 državu su pokrali i kradu još uvijek komunisti i njihovi potomci, s kojim gedzistancem još, oni su ti koji su glumili najveće domoljube da nas pokradu. Pravi domoljubi još nisu bili na vlasti, to su vaše komunističkosrpske laži da se opravdate.

      14. 8. 2018,   12:56
    • Mogli su to i Hrvati napraviti, naravno da nismo cvijece. Ali ne mozes nekog Roma, Bosanca ili sl koji ima Hrvatsku putovnicu nazvati Hrvatom. Zna se tko su Hrvati, razlika je velika.

      14. 8. 2018,   12:57
    • Čuj, Kutle, Todorić, Sanader, Vidošević, Bandić, Ivić Pašalić i ostala pljačkaška svita iz 200 bogatih Hrvatskih obitelji koju je instalirao Tudjmanov HDZ nisu Albanci,,,oni su opljačkali Hrvatsku,,,ne nas 18,000 Albanaca koliko nas po službenim podacima ima u Hrvatskoj, jer nas 95% se samozapošljavamo po našim privatnim obrtima i uredno plačamo sve poreze, zapošljavamo i plačamo doprinose,,,i sam znaš da po zakonu kad to ne bi uredno plačali blokirali bi nam žiro račune automatski i ne bi mogli dalje poslovati!

      14. 8. 2018,   13:13
    • Danas ne platiš racun za struju odmah ti HEP isljucuje, ne platiš telefon odmah ti ga T-com iskljuci, ne platiš dobavljaču odmah ti sjedne na racun, ne platiš porez odmah ti blokiraju racun dok ne platiš,,,prema tome velika je laž da mi Albanci u Hrvatskoj izbjegavamo plačati i to ste naučili od srba koji su tu gnjusnu laž plasirali još iz vremena Jugoslavije samo da bi opravdali nasilje nad nama na Kosovu. Vi od srba ne prihvatate laži koje se ticu vas al kad se radi o srpskim lažima i obmanama naspram nas Albanaca vi ih odmah prihvatate i prema nama iskazujete antialbansko raspoloženje. Kako jedan Pekar ili Slasticar danas može prodavati svoju robu bez izdavanja racuna? Normalno da ne može jer kupac ce odmah to prijaviti. U Pekarama i Slasticarnama ciju su vlasnici Albanci su zaposleni prodavaci i konobari Hrvati i oni ne bi prvi pristali raditi da ne izdaju racune i odmah bi to prijavili,,,zato ne glupirajte se i prihvatite da ste u zabludi o nama kada govorite te neistine koje su proizvod predrasuda i stereotipa velikosrpske antialbanske huškačke vjekovne politike.

      14. 8. 2018,   13:19
    • @Gjergj K.S, slažem se s tobom, samo mislim da ti pak sad imaš predrasude prema Srbima, sve koje ja znam nemaju ništa protiv Albanaca ili bilo koje druge skupine ljudi. To sve ovisi u kakvom se društvu krećeš i ako naletiš na luđaka.

      14. 8. 2018,   13:32
    • uostalom, ako se incident dogodi u inozemstvu (kao u ovom slučaju), što je za strance i strane medije osoba sa hrvatskim pasošem? hrvat. koje god boje kože bila. slično kao i mnogi srpski mafijaši koji imaju naše državljanstvo...

      14. 8. 2018,   13:36
    • Nemam ja perdrasude prema srbima,,,sve što sam o njima rekao a tice se njihovog odnosa prema nama stoji,,,oni su desetljecima u vrijeme Jugoslavije stvarali lažnu negativnu sliku o nama samo da bi mogli na neki nacin ispasti žrtve i da bi opravdali njihovu politiku nasilja prema nama. Govorili su Albanci ne plačaju struju, racune, porez i ostalo,,,a istina je baš obrnuta, da smo mi morali plačati više od drugih jer smo bili tretirani kao građani drugog reda, ustavno smo bili pljačkani na Kosovu, i to je bio jedan vid političkog i ekonomskog pritiska na nas da nas se iseli i na taj nacin Srbija ostvari etnicku ravnotežu u svoju korist.

      14. 8. 2018,   13:37
    • Danas srbi na sjeveru Kosova ne plačaju struju a svi oni dobivaju po dvije plače, jednu iz Prištine e drugu im uplačuje Beograd. Dakle to što nama prebacuju da radimo oni to sami rade. To je njihova taktika oduvijek bila, napad je najbolja odbrana,,,sjetite se dok je rat bijesnio u Hrvatskoj i dok je velikosrpska agresija bila na vrhuncu i dok su radili masovne progone hrvata, silovanja, ubojstva i pljačku, njihovi su mediji lažno obavještavali njihovu javnost o ustaškim zverstvima,,,samo da bi svoja nedjela prikrivali. To su isto radili i prema nama, dok su nas ubijali govorili su o vađenju organa, dok su nas pljačkali govorili su da mi ne plačamo račune. Tako da dragi hrvati nemojte i vi sada isto to raditi i govoriti o nama. Albanci su najpošteniji i najlojalniji dio Hrvatskog društva ako uzmemo sve manjine. Nas je 10% učestvovalo u Domovinskom ratu a danas niti 1% njih ne uživa Braniteljska prava. 89 Albanaca je dalo život za slobodu Hrvatske a velika vecina njihovih obitelji nisu zbrinuti,,,otvaramo obrte, zapošljavamo hrvatske građane, plačamo namete i sve racune, investiramo u Turizam, Gastronomiju, obogacujemo ponudu, i još nas prozivate za glupe slučajeve kada neki pojedinac Albanac u Hrvatskoj napravi neko kriminalno djelo pa pozivate na javni linc i protjerivanje svih Albanaca Hrvatske generalizirajuci cijelu stvar.

      14. 8. 2018,   13:49
    • pa vi se zalazete za politicku naciju znaci prije sam citao da bi vi najradije ukinuli manjine i da svi koji zive u Hr budu Hrvati,,,sto se sada bunite

      14. 8. 2018,   13:50
    • Za Subašića govore da je hrvat, iako su mu roditelji srbi,,,samo zato jer je odbranio nekoliko jedanaesteraca,,,a za ovu žensku cim napravi neko kriminalno djelo odmah je to Romkinja. Niste realni,,,ili smo svi hrvati ili nismo,,,odlucite se.

      14. 8. 2018,   13:51
    • gle Skender vidim da si pismen al ne znam tvoje mentalno stanje !....lijepo sam ti napisao za vrlo konkretan slučaj i za konkretnu osobu !!! , koji kad mu isključe struju - sam ukopča !!...koji ima neprijavljene radnike koji rade - (jer bolje nisu našli i dok bolje ne nađu !!....a i kad odu drugdje i tamo naiđu na slične lopine , bili oni Albanci ili Hrvati ili bilo tko drugi )....koji vara s računima jer dvije trečine računa ne provlači kroz kasu niti fiskalizira ....koji podmičuje inspektore a ponekad i plati kaznu....koji čak odjavi jedan obrt zbog raznih nepodopština i onda odmah "osnuje" drugi i bavi se istim stvarima na isti način i vara još na niz drugih načina - zato jer zna i hoće i može mu biti !!!....također znam i da su ga neki bivši radnici prijavljivali - i eto on još uvijek " radi " !!...i nije jedini takav !!....tak da mene poštedi tih svojih gluposti jer ja govorim o sasvim konkretnim slučajevima koje znam - osobno !...I da se razumijemo , tog tipa uopće nije teško uloviti niti ga je potrebno kažnjavati za bivše grijehe !....dovoljno je da mu danas pošalješ poštenu inspekciju i da mu odmah zatvoriš lokal i pošalješ na burzu ona dva Hrvata i jednog Srbina koji kod njega sad rade !....i neće proći 15 dana, a on će imati "novi " obrt " i "zaposliti " nove Hrvate - i sve u istoj djelatnosti !....ali to je onda više kriva država koja to dopušta nego on koji to koristi ....

      14. 8. 2018,   13:52
    • Halo, ti meni daješ slučaj jednog Albanca a slicne rade milioni hrvata, dakle sustavno potkradaju svoju državu! Kraj! Za pljačku Hrvatske ne može biti kriva jedna mala manjina nego vecina,,,ajd ti bok.

      14. 8. 2018,   13:56
    • i na kraju tko to nije "realan" ?!....zar nisam ja već prije rekao da se treba jasno napisati što i tko je onaj koji napravi neku nepodopštinu !?...a ne da se piše da je "Hrvat" mada to nije , kad napravi nešto loše a kad naprave nešto dobro onda se naglasi da je to Srbin iz Hrvatske (na primjer Tesla ) ili Albanac ( na primjer Ademi za kojeg je to itekako naglašavano ) itd.

      14. 8. 2018,   13:58
    • Jesam li ja negdje napisao da su za pljačku Hrvatske isključivi krivci Albanci !?.....tko je tebe učio čitati !?....ja sam naveo jedan vrlo konkretan slučaj kojeg znam - a znam ih još !!...mada oni nisu jedini koji tako rade u Hrvatskoj

      14. 8. 2018,   14:00
    • Eto čisti dokaz predrasuda,,,drži se ti sladoljeda i toljumba kaže iako me ne poznaje i pojma nema cime se bavim?! Alo, ja cu govoriti što ja hocu sve dok ja sam plačam usluge Interneta svojim novcima. Kad mi ti budeš plačao račune onda mi možeš braniti da ostavljam komentare, a do tada putuj Igumane.

      14. 8. 2018,   14:15
    • Veliki anti kom,ajde ti komunističko dijete, reci gdje to u domovnici stoji podatak o nacionalnosti?

      14. 8. 2018,   14:36
    • Gjergj@, uzalud pokušavaš razumno i sa smislom iznijeti svoje stavove...uvijek će te pokušati spriječiti, a kako to ne mogu uz pomoc neke argumentirane misli,krenu plitkim forama...tebe će slati mijesiti tijesto, a mene na traktor, jer eto, usudio sam se kritizirati hrvatske nakaradne pojave i glupe ljude, a to već gadno vuče na Srbe.Hvatići,naravno,moraju imati neprijatelje, ako ih trenutno nema, sigurno će ih brzo stvoriti.Pogledaj samo članak o Kaliniću - otvoren je front za pljuvanje udalj,tuku se govnima. Dalmacija protiv ostatka države! Nabacuju se takvim drekom da ti se mora zgaditi.Bijedno...Narod je ovo koji ne može podnijeti ni najočitiju kritiku,i iz nje nešto naučiti, popraviti...što je čvrsti znak da nikad neće ništa promijeniti.Jer - oni si tepaju da su Veliki! A ja i ti smo mali.Ne možeš se boriti s polupismenim primitivcima, naučili tipkati, a jedva znaju čitati...

      14. 8. 2018,   16:59
    • @Gjergj, sve "pet", ali pripazi malo na vlastitu vjerodostojnost. Nema baš smisla to što najprije kritiziraš generalizaciju Albanaca od strane Hrvata, a onda napišeš ovo: "evo i u slučaju nas Albanaca u Hrvatskoj ste vi hrvati isti i imate isti stav..."

      14. 8. 2018,   23:04
    • A šta da ja mislim o vama akd prije par godina kad je jedan Albanac ugostitelj iz Poreča prebio nekog Nizozemskog gosta koji je odbio platiti račun i koji se ponašao agresivno na terasi Restorana vecina komentara su bila izrazito antialbanska i najviše lajkova i pluseva su bili oni komentari koji su bili oštriji naspram nas? Tu se ne radi o manjini nego se radi o stotinama komentara i lajkova na njih.

      14. 8. 2018,   23:09
    • taraba....zapravo koliko god se trudiš biti "objektivan" uporno govoriš o "njima" , tim nekim "hrvatićima" ....kojima , sudeći bar po tome... i unatoč silnim "grobovima po Mirogoju " koji nose tvoje prezime i navodno se nalaze u vlasništu, valjda tvoje bliže i dalje rodbine ....tim "hrvatićima " dakle očito - ne pripadaš niti na koji način - ni fizički ni emocionalno ....zašto me to ( opet ) podsjeća na onu čuvenu srpsku - "gde su srpski grobovi - tamo je Srbija "....!?

      15. 8. 2018,   01:11
    • i eto, čak si našao i "istomišljenika" u Skenderu, mada nekako sumnjam da bi se vas dvojica inaće na bilo koji način našli na istoj strani (svjetonazorski, kulturalno, nacionalno, emocionalno itd. ) ...osim na ovaj način kad ste navodno - "na istoj strani " ....čak mi se nekako čini da kad bi jedan o drugom znali više - da bi bili sve samo ne "prijatelji i istomišljenici" ....al eto, svak sebi bira "saveznike " i "prijatelje" po svojoj volji i potrebama

      15. 8. 2018,   01:13
    • eh Skender, kad ti prema komentarima u opskurnim tabloidima tipa 24 sata i "lajkovima" na takve komentare i navodne novinske članke - ocjenjuješ što neki narod misli i osjeća prema nekom drugom narodu - onda se vrlo blago izražavam kad kažem da sam prilično skeptičan u svezi onog što se tebi nalazi između ušiju !....a onda bi i ja tako "vrlo pametno " mogao ocjenjivati i Albance prema onom što ovdje piskaraju (ako to uopće oni pišu !? ) ....i bio bih tada baš "silno pametan " ...

      15. 8. 2018,   01:18
    • ...i još gore napišeš , citiram - "a za ovu žensku cim napravi neko kriminalno djelo odmah je to Romkinja...." !!?....dakle, i ja fakat nađem na koga trošim svoje pisanje i vrijeme !.....ili da ti pojasnim,... ona je Romkinja zato što je Romkinja a ne zato što je napravila neko kriminalno djelo .....i ne može počinjenjem kriminalnog djela zato postati ni Engleskinja ni Njemica ni Ruskinja ni Hrvatica !!.....ako je mlijeko bijelo- bijelo je ....ako je ugljen crn - crn je i amen ....i ako je ona to što je - zašto onda pisati da je - Hrvatica , Engleskinja , Albanka ili bilo što drugo !?

      15. 8. 2018,   01:26
    • Reče stari Plutarh - "nauči slušati, okoristit ćeš se i od onih koji govore loše stvari". Dok jedan Plutarh u par riječi ostavi trag u vječnosti, drugi će ovdje ispisati enormnu količinu teksta i dokazati samo jedno - da je loš čovjek. Sasvim dovoljno. Nije teško prepoznati talentiranog smutljivca, kojemu je draž života činiti štetu drugima, jer u svojoj sredini pa i javno ogovara,insinuira,provlači "teze" ispod žita, navlači ljude na pogrešni smjer, od čega čak i ne mora imati osobnu korist.Benefit za takve, a puno ih je u stvarnom svijetu, već je i sama pomisao da je nekoga uspio navući na tanki led,još ako vidi da siromah posrće i propada, kud ćeš više za sićušnu dušu. A kakvu tek slobodu i sreću žive u virtuali!!! Eto, za mene je potrefio - petokolonaš sam i izdajica, pristajem da sam i Srbin,i moji grobovi su tu,naravno,srpski, a kad kome ustreba,mogu biti i peder...Gjergju poručujem,vjerujući u prosudbu Plutarha Premudrog, da se ne nada nikakvom prijateljstvu sa mnom, ni ovdje ni u RL, to je neizvedivo među prirodnim neprijateljima(Gjergj,sorry,traži dalje,jebiga,ne ide to nama...i sam to možeš shvatiti, evidentnim "manjkom između ušiju"..) ;-) ..."Nečinjenje dobra je isto kao i činjenje zla"(Plutarh)....A može još jedna - "zlima se zla vraćaju, dobrima se dobra plaćaju" (Tharaba)

      15. 8. 2018,   11:47
    • Tko traži prijatelja, o čemu vi trtkeljate,,,ja sam iznio samo svoj stav o tretiranju pripadnika manjina po medijima kad su uspješni ili kad se radi o kriminalu,,,to su dva razlicita aršina i pristupa po medijima. Samo to,,,kakav virtuelni prijatelj pa nismo roboti. Imam ja i svoj život i svoje iskrene prijatelje sa kojima se znam.

      15. 8. 2018,   12:23
    • Naravno, nema potrebe da to naglašavaš...malo sam parafrazirao banalnost Plutarhove ideje...

      15. 8. 2018,   12:34
    • taraba....sam svojim pisanjem sebe "navlačiš na tanak led" ....toliko o vjerodostojnosti ....a ja ti samo spominjem ono što si sam napisao ....i ne možeš poreći da ti ne pišeš o "hrvatićima" kao o nekom drugom - tako da te i ne moram pitati što si ti , jer samim tim naglašavaš da ti nisi taj "hrvatić" a bome i to da ti baš nisu dragi (sasvim blago rečeno ! ) ...nadalje, sam spominješ neke svoje grobove po Mirogoju a ja samo primjećujem čudnu sličnost s izjavama nekih nama susjednih narodnih vođa .....a ti (i svi drugi ) sami izvucite zaključke iz toga ...pa onda i sam iskazuješ prijezir i netrpeljivost prema Hrvatima a onda spominješ nekakvo "zlo koje se zlima vraća"

      15. 8. 2018,   14:19
    • ...i na kraju Taraba ( plot ? ) .....već si dva puta napisao za sebe da si "peder" a da te baš nitko to nije pitao niti je ikoga zanimalo tvoje seksualno opredjeljenje ....kaj to tebe žulja da to spominješ a da ti baš nitko tako nešto nije prigovorio niti te time pohvalio !?

      15. 8. 2018,   14:37
    • i da Taraba...kad si spomenuo " sičušće duše" koje uživaju kad vide "posrtanje i propadanje nekih siromaha" ...jesi pri tom mislio na one "siromahe" koji su prethodno vrijeđali pojedince, neki narod i neku državu , pa su onda uhvaćeni u svojoj ispraznoj demagogiji i potkopavanju !?...ili si to mislio na neke druge "siromahe" koji se bave nekim drugim smicalicama !?.... pa su eto sirotanovići - razotkriveni ....!

      15. 8. 2018,   14:46
    • i da se razumjemo i Tarabiću i ostali ....ja ću uvijek razotkrivati demagogiju i hipokriziju lažljivaca i mrzitelja , ne samo Hrvatske i Hrvata nego i ostalih !....Jer jedno je kad se iznosi zdrava i konstruktivna kritika bilo koga i bilo čega a drugo je kad se zlonamjerno laže i demagogijom i hipokrizijom potkopava pojedince, skupine, narode i države ....bez obzira koji to bili... a u ovom slučaju su ciljani Hrvati !....a kome to nije jasno ili mu se ne sviđa - njegov problem !

      15. 8. 2018,   14:53
  • A koji je razlog napada? Zato što su gejevi ili nešto privatne prirode? To ne piše nigdje osim činjenice da su ova dva u braku i sada bi po tome trebalo zaključiti.

    14. 8. 2018,   07:26
    • Bas tako samo je nametnuta cinjenica da su homoseksualci, a o razlogu napada ni slova.

      14. 8. 2018,   07:37
    • Eto nitko nikada nikoga nije napao zbog banalnog razloga kao sto je biti gay, tako sta se nikad nije dogodilo XD

      14. 8. 2018,   08:02
    • Sve to sto vama osobno odgovara zapravo ne bi trebalo biti niti najmanje bitno drugima, monogamija, poligamija, gay, hetero, bisex, totalno je vama nebitno sta ljudi rade u svojem zivotu i ne bi vas se trebalo niti najmanje ticati. Ako ne volis sarat okolo, ok super onda nemoj, ako volis imat drugu/drugog svaki vikend, ok super imaj . Meni je neshvatljivo kako si ljudi dopustaju uopce drugima nesto ogranicavati, a to nema apsolutno nikakav direktan kontakt s njima.

      14. 8. 2018,   08:11
    • hytlerina, od ranog jutra pametujes... Onda bar nesto pametno i napisi... Kakav god bio razlog, nasilje nije rijesenje! A doticna je ionako problematicna sto znaci da je dotican par ipak zrtva, bili homosexualci ili ne.

      14. 8. 2018,   08:16
    • Naravno svako nasilje treba adekvatno kazniti, bilo zbog seksualne orjentacije ili zbog "međe". Ali onda bar napiši koji je razlog. Zašto piše "...tukla gay par" jel nije moglo pisati "...tukla susjede". Ako će se gay zajednice prihvaćati onda nemojte ih forsirati kao žrtve kada to nisu. Ako su žrtve onda bar daj dokaz o tome.

      14. 8. 2018,   08:48
    • kako se nadje bilo koji razlog da se obrani ova sto ih je napala, kako vas nije sram...ako to nije razlog, ako je imala neki drugi problem s njima onda je trebala pozvati policiju...uzet sipku i pretuc ljude iz bilo kojih razloga je bez opravdanja...jesu ju napali, jesu joj nesto napravili? ako jesu onda zovi policiju...gadjala ih ciglama??? mogu samo pogadjati iz kojeg dijela lijepe nase doticna dolazi

      14. 8. 2018,   08:50
    • Ne brani ovdje nitko čergaše nego nam nije jasno zasto se uporno naglasava ta homoseksualnost, tj. jasno nam je zbog jakog gej lobija...npr. Ako se ja zaduzim kod kamatara i on me prebije na mrtvo ime clanak ce imat naslov “pretucen mladic zbog duga kod kamatara”... ako istu stvar napravi gej osoba clanak ce imat naslov “pretucen homoseksualac”....razlika je ogromna

      14. 8. 2018,   09:16
    • Doog... a što bi pisalo da je kamatar recimo Rom kao u ovom slučaju. Pisalo bi Mladić pretučen zbog duga, nit bi se Rom nit kamatar spominjali.

      14. 8. 2018,   09:24
    • Da,da...slazem se!! Ko fol imamo neku slobodu govora i pisanja,a zapravo na svako slovo treba pazit,jer ako u pogresnom odlomku napises za roma da je rom ili za geja da je gej, dobit ces tuzbu od neke kvazi udruge, koja se ko fol bori za necija prava.

      14. 8. 2018,   09:40
    • Jel vi ljudi uopce shvacate sta je to novinarski senzacionalizam ? Pravite se pametni, a pecate se na najobicnije rijeci, pomno birane da pobude u vama nelagodu. Puno senzacionalnije je napisati kako je gay ili tamnoputa osoba pretucena, nego da je pretucna osoba tog i tog drzavljanstva i toliko i toliko godina. Kljucne rijeci su bit novinarstva, a vi se ko ribice pecate .

      14. 8. 2018,   09:42
    • Dobio sam žuti. Ali nema veze. Ja ću vam samo reći ovo. Ne sudite sve gay osobe po tome što su gay. Ima i sasvim ok gay osoba. Da bolje objasnim. Ovi što se ističu nažalost vam daju sliku da su svi takvi, wannabe žrtve itd., no ja ih znam podosta što se srame takvih no čak i kada nešto kažu onda im LGBT pregovori da oni nisu gay već hejteri. Urnebesno.

      14. 8. 2018,   09:44
    • Dakle prihvatljivo je napisati Hrvatica a ne spomenuti kojoj nacionalnoj manjini pripada i napisati napdnuti gejevi ali ne i navesti razlog napada (jer taj sukob traje već godinama tako da je na seksualnoj razini već davnih dana bi to bilo sankcionirano). To nije senzacionalizam već manipulacija i obmana koja ne znam kome koristi.

      14. 8. 2018,   09:49
    • Upravo to i komentiramo...taj novinarski senzacionalizam i sovinizam...a to veze s novinarstvom nema!! Ne sudim niti jednu osobu zbog njegove sex.devijacije (osim pedofilije) svatko ima pravo gurat tamo di mu pase..

      14. 8. 2018,   09:51
    • mozda se radi o gay lobiju ali u ovom slucaju mislim da je upravo ovo sto je bureksasirom napisao, novinarstvo...meni je vise upralo u oci da je premlatila bolesnog covjeka

      14. 8. 2018,   09:51
    • filthy frank, tako je, takve gay osobe uvijek vide homofobiju, kao i sto rasist vidi rasizam

      14. 8. 2018,   09:52
    • Pa ok opet ako tebi toliko smeta sta se ovdje pise, na koji nacin se pise i objavljuje, sta se objavljue i na koji nacin , znaci ne odgovara vam nikako ovaj portal, zasto se onda toliko vracate na taj isti portal, pisete i komentirate, ako vam to toliko ne odgovara, taj senzacionalizam, sovinizam i sta ti ja sve znam. Znam ja sta vi trazite, povod za raspravu, blacenje i kenjanje. Nije vama zapravo uopce bitno sto, kako i zasto se nesto pise, vec samo trazite povod za raspravu i vrijedanje. Da je manipulacija i obmana nize inteligentne populacije to valjda shvacate i bez otvaranja portala, ribice i ovce se pecaju, vi ako imate imalo mozga necete i to je u biti to.

      14. 8. 2018,   10:06
    • Ja sam shvatio da ovi komentari zapravo i sluze za neki vid rasprave oko procitanog clanka...nisam znao da se ne smije citati i komentirati ako se ne slazes s napisanim ili ako imas primjedbu na nesto gore napisano? Kakvo vrijedjanje, kakvo blacenje i kenjanje??

      14. 8. 2018,   10:18
    • Sigurno je nešto bilo o tome ne pišu

      14. 8. 2018,   10:20
    • Pa i svrha komentara ispod članaka je ući u raspravu. Kao što autor ovog teksta voli pisati laži i obmane ja se volim raspravljati sa ljudima različitih mišljenja i viđenja.

      14. 8. 2018,   10:20
    • Normalno je raspravljati se, volim i ja konstruktivnu raspravu ali ovo nije bas neka rasprava, vi se iscudavate kao da ste sa marsa pali o nekoj senzacionalnosti, etici i manipulaciji u hrvatskom novinarstvu pa lol jbt jeste vi zaboravili gdje zivite ?

      14. 8. 2018,   10:29
    • J..ga ponestalo tema za raspravu, oko politike se manje više svi slažemo da smo u teškoj banani, reprezentacija ostvarila odličan rezultat - nema se što raspravljati, Big Brother još nije krenuo. Ostaju nam samo manjine , ustaše i partizani.

      14. 8. 2018,   10:32
    • Vas brine sto je dvoje muskaraca u braku... Normalniji su od vas...

      14. 8. 2018,   11:46
    • A zasto nije normalan gay par?

      14. 8. 2018,   11:48
    • neću se čak ni truditi odgovoriti na to trolanje,ald zbogom

      14. 8. 2018,   11:51
    • Ne trolam nego mi nije jasno. Ne diraju vas oni, a vi se i dalje ne mozete pomiriti da su ljudi i da imaju pravo na zivot kao i vi, sto vas briga s kim su, bitno da su sretni i zadovoljni!

      14. 8. 2018,   11:52
    • Nisi ni ti pa zivis...

      14. 8. 2018,   11:57
    • Biti gay nije normalno, ali ne mislim da se to može liječiti. I to nije bolest zbog koje bi trebali vrijeđati ljude ili ih čak i zamrziti. Ja jedino imam problem sa onima koji to žele nametnuti drugima, kao nešto super i normalno.

      14. 8. 2018,   12:03
    • Pronadji ti lijek za sebe jer ti je ocito potreban! Iz ovih svojih bedastoca samo potvrdjujes da su oni normalniji od tebe tj svih vas koji lupetate gluparije.

      14. 8. 2018,   12:09
    • Fakat lupa bedastoće. On bi valjda sve gay osobe zatvorio u instituciju tipa psihijatrijske ustanove i tamo im "pomagao" da postanu "normalni". Pa se pitam ne bi li upravo ovakvi poput njega trebali proći tretman u nekoj ustanovi da izliječe vlastitu homofobiju.

      14. 8. 2018,   12:19
    • krnjevo, ajde da se i mi u necem slazemo...

      14. 8. 2018,   12:20
    • Ovi sto misle da biti gay nije normalno ne shvacaju osnove biologije te se s takvim ljudima ne bi trebalo niti raspravljati. Ljudi kao vrsta su sisavci, vecina sisavaca na zemlji je biseksualno, tko kaze da to nije prirodno, a doslovno cijelo zivotinjsko carstvo to prakticira nema bas neke veze s vezom, to su vjerojatno ravnozemljasi, katolibani koji nisu primirisali dalje od svoje prcije.

      14. 8. 2018,   12:25
    • I eto ja sam dobio minuse zbog realne istine, iako nisam homofob. Ja se homo osoba ne bojim niti ih mrzim. A za nešto što nije normalno, ja imam pravo reći da nije normalno. No hajde neka vam bude, zbog osoba kao vas i država i svijet polako propada. Osobe kao vi su baš ono što svakakvim lobijma i treba, obične ovce podložne manipulaciji.

      14. 8. 2018,   12:27
    • Lorainne, pa ne možemo u svemu baš biti kontra.. :)) Kad mislim da si u pravu onda to i kažem.

      14. 8. 2018,   12:29
    • Burek moj ja ti nisam ni religiozan, toliko da znaš. Samo sam realan. I da, to što si napisao i nije baš i istina. Ako misliš da si educiran jer si pročitao nekoliko članaka propagande.. Žali te bože :D

      14. 8. 2018,   12:30
    • pa koga sam uvrijedio???ako jesam ispričavam se,to mi nije bila namjera

      14. 8. 2018,   12:44
    • A zašto se rasizam zove rasizam, antisemitizam, nacionalizam, sve nešto završava na am. Ali eto neprihvaćanje gejeva je homofobija. To valjda da ih malo učine opasnijima ili što?

      14. 8. 2018,   12:47
    • Frank, ako netko nekog mrzi onda ste upravo vi koji ne mozete prihvatit cinjenicu da su i homosexualci ljudi. Niste nista uzviseniji niti vrijedniji od njih cim ih toliko podcjenjujete i pisete gluparije samo pokazujete kakvi ste. Ako neki decko ili cura ne vole isti spol onda nema sanse da imaju ikakav sex.odnos. A to sto je tebi lakse prihvatiti da decko trazi decka samo za avanturu je tvoja stvar. Valjda i ti pises to iz svog iskustva kao pojedinci. Veza izmedju dva covjeka je prirodna, bili oni m i z ili m i m tj z i z. Sigurna sam da i ti nisi pravi muskarac jer pravog muskarca ne dira tko je kakav, ne obazire se na druge. A vecina danasnjih deckica nije ni blizu muskarcu.

      14. 8. 2018,   12:52
    • I ja apsolutno prihvaćam drugačije osobe. Meni gejevi ne smetaju. Ali ja imam svoje stavove koje mi vi ne možete promijeniti i neću vam to dopustit. Ja znam jako dobro što je normalno a što nije. I nije mi to bog rekao već zdravo razmišljanje i istraživanje po toj temi. I ja sam dok sam bio mlađi imao isto mišljenje kao ti, dok još nisam bio spreman formirati svoje mišljenje kako treba. Ali ako zdravo razmišljas shvatit ćeš da govorim istinu. I sa mnom se vjerovala ili ne, MNOGE gay osobe slažu. Ali te osobe su većinom sasvim ok, ne nameću se drugima i ne žele propagirati nešto što nije normalno. To je njihov život i neće ga nametati drugima.

      14. 8. 2018,   12:53
    • Da tebi gay-evi ne smetaju ne bi bio toliko opsjednut istima. I ne bi ih nazivao neprirodnima tj nenormalnima. A zasto vas par uporno zelite nametnuti drugima da je homosex.bolest?

      14. 8. 2018,   12:54
    • Zato što je to činjenica! Nisam ja ovde opsjednut. Ako si ti, to je već druga stvar. Ono što meni smeta je to što se to nameće kao normalna stvar, mediji rade svoje, i truju nam djecu. Shvacas li ti to? Ne budi sebična. Budi gay ali poštuje druge oko sebe!! I ako mi dijete bude gay, prihvatit ću ga definitivno. Ali hvala bogu imat će manire i neće nikome nametati nešto svoje.

      14. 8. 2018,   12:58
    • Filthy Franky kako nije istina ? Reci mi jednog sisavca u zivotinjskom carstvu koji nije biseksualan te u kojemu znanstvenici nisu pronasli biseksualne radnje ? Dovoljno ti je pogledati prvu pripitomljenu zivotinju od strane covjeka, psa i moci ces vrlo lako povuci poveznicu, tu govorimo o pripitomljenoj zivotinji, sad si zamisli sta sve rade zivotinje koje nisu konstantno nadgledane od strane covjeka. Ja sam ti kompletni ateist te kod mene nema ni trunke nejasnosti oko toga, ja sagledam cinjenice, dokaze, ciste primjere u zivotu i na konto njih donosim zakljucke. Ne mozes ti meni reci da nesto nije prirodno, a doslovno su primjeri vidljivi na svakom cosku ove planete. Moze tebi to biti neprirodno to je tvoj odabir, koliko je to istina je nesto sasvim drugo.

      14. 8. 2018,   12:58
    • Ti ne shvacas što znači biti bisesualan očito. A da su te životinje stvarno i bi, bilo bi i onih što su isključivo gay, koje nebi općile sa suprotnim spolom uopće. Druga stvar, imaš i ljudi koji iskorištavaju pse za sesualne stvari. Psi koji .. bolest. Ali uglavnom da li po tebi to znači da pas zna što radi i da se zaljubio u ženu koju kara? A?

      14. 8. 2018,   13:02
    • I zadnje što ću napisati, muškaraca je sve manje baš zato što se pussyficiraju i kroz razne načine prave muškarce se pokušava iskorijeniti. Nikada neću imat nešto osobno protiv gay osobe, samo protiv propagande i to je to. Sva ova gay sranja nebi trebala biti mainstream. Sve to vodi u propast. Pogledaj samo Švedsku i što gay lobij radi. Djeca se počinju odgajati kao genderless. Dečkima se daju barbike i suknje za igranje, i hajde da su oni to odabrali, ali to su im upravo nametnule dvije feminazi mame! Švedska uskoro neće imati muškaraca osim muslimana, a tada će i pasti. A vi gospodo nemate pojma o svijetu u o propagandi koja vam se gura polagano ali sigurno. Nije problem prihvatiti gay osobe, problem je što oni žele da cijelu život podredimo njihovim načinima života. Bolest.

      14. 8. 2018,   13:13
    • malo sam čačkao po netu,99% znanstvenika kaže da je homoseksualnost vjerovatno genski poremećaj, a može biti i zlostavljanje u djetinstvu i sl.,nitko se nije rodio kao gay što znači da je to bolest uzrokovana nečim i ako kažem da im želim pomoći to ne znači da ih mrzim i sl. nego da im treba pomoći i pronaći lijek ili psihologa,....neki od tih znanstvenika su i sami dio gay populacije

      14. 8. 2018,   13:49
    • Gej lobi je najagresivniji lobi...strategija im je jako agresivna i jako nametljiva i ne dozvoljava nikakvo ne slaganje s njima i tu je najveci problem po meni! Oni se zalazu za apsolutnu slobodu govora,ponasanja i izrazavanja, ali jedino pod uvjetom da im ides niz dlaku!! Zato ljudi moji najbolji nacin je potpuni ignore tih njihovih gluposti (gay parada i sl) jer realno oni nisu ugrozeni,niti su im ikakva prava uskracena...imas pravo na zdravstveno, na socijalu, na zaposlenje isto kao i ja koji nisam gay....

      14. 8. 2018,   13:58
    • Ahah. A što mi je najgore, sad će ovi reć da ja serem i da je njima genetski upisano da im se sviđaju tranny osobe. Samo čekaj.

      14. 8. 2018,   14:12
    • Sto god netko radio ukoliko to ne ugrozava sigurnost druge osobe, jedinke kako god to hoces ce jednog dana postati drustveno prihvatljivo, tu necemo utjecati ni ti ni ja, vec jednostavno svijet ide tim putem, drugom rjecju tolerancijom. Ovaj lupa i laze da "99% znanstvenika kaže da je homoseksualnost vjerovatno genski poremećaj" eto procitao je to na googleu i uzeo zdravo za gotovo, siguran sam da nije i laze jer takav podatak ne postoji, ali eto, sloboda govora vam omogucava da kazete sto god zelite, makar ispadali nisko inteligentni. Priroda odreduje sto je prirodno, a ne 1 njezina tvorevina zvana ljudi. Po meni si ti Filthy Frank jako bolestan sa ovakvim razmisljanjem te to meni nije prirodno, jel to onda tocno, normalno da nije, osobni interesi i misljenja padaju u vodu kada se govori o globalnim razmjerima. Kao sto rekoh i prije, najbolja borba protiv onoga sto ti smeta je ne prakticiranje takvih radnji, sto god to bilo. Ne volis laganje ? Ok, nemoj onda lagati. Ne volis homoseksualizam ? Ok, nemoj onda biti homoseksualan. Ne volis abortus ? Ok, nemoj onda abortirati, itd itd itd.

      14. 8. 2018,   14:17
    • Sigurno nisu napadnuti zato što su gay par. Koga briga za to. Postoji nešto drugo.

      14. 8. 2018,   14:18
    • Burek ja te neću vrijeđati, nisi bolestan već samo neinteligentan. I već sam pisao milijun puta, ne mrzim gay osobe već njihov lobij i agendu. I to je to. Vi gayevi ste ti koji na sve gledate ili smo uz vas ili protiv vas. Ali ne shvaćate da postoji i sredina. Svijet bi trebao biti tolerantan prema gayevima, DEFINITIVNO. Ali ne tako da im se dopusti da cijeli svijet unište i propagiraju svoju bolest. znaš li ti koliko je djece već uništeno na taj način? Nije mene briga što ta djeca odjednom vole isti spol, ono što me dira je što ta djeca na kraju pate. Kada su sa dečkom, žele curu, i obrnuto (pričam o bi osobama). Tu je i depresija i sve ostalo jer im sklonosti dolaze u konflikt sa vlastitim razumom! Već sam napisao. Gay osobe su sklonije mentalnim bolestima! I da si manje kompleksan, mogao bi voditi raspravu bez vrijeđanja i spuštanja na tako jadan nivo. Ja tebe žalim dečko.

      14. 8. 2018,   14:25
    • Tebi sam ja bolestan, meni si ti bolestan, tako to ide u krug, obicno su neistomisljenici jedni drugima "bolesni", ali ipak cinjenica je da niti ti neces napraviti nesto po tom pitanju osim napisati par postova po internetu, takoder necu niti ja jer meni vidno ne smeta tolerancija u svijetu. Nesto ti smeta ? To onda ne prakticiras i problem je rijesen, ukoliko ti nesto smeta, a po tom pitanju apsolutno nista ne radis, onda si samo kenjator koji nema bas neke prevelike osnovice za svoje tvrdnje. Nisu ni hetero ljudi nesto previse normalni u ovom svijetu, najveci bolesnici koje znam su heteroseksualni tako da opet nema bas neke osnovice za tvoje tvrdnje. Nestabilne osobe su nestabilne bez obzira na seksualnu orijentaciju, to je vise problem u glavi.

      14. 8. 2018,   14:51
    • ovdje ne smiješ reći ni dobar dan ni laku noć da ne dobiješ žuti ili crveni,a kamoli neko svoje normalno mišljenje

      17. 8. 2018,   10:33
    • Ti vrijedjas druge, zato i dobijes.

      17. 8. 2018,   10:56
    • nikoga ja nisam uvrijedio,a ako se neko našao uvrijeđen ili povrijeđen mislim da sam mu se negdje gore ispričao

      17. 8. 2018,   19:02
    • Zašto se ističe gay par. Kad netko udari hetero onda se to ne ističe već je udario bračni par. Čemu isticanje zar su oni više vrijedni?

      18. 8. 2018,   19:27
  • Susedi pretukli susede. Kod nas v zagorju je to kak ti dober den :-)

    14. 8. 2018,   07:42
  • Kad su Romi ugroženi, onda su Romi, kad Romi napadaju onda su Hrvati. E moj 24 sata, antihrvatsko raspoloženje širiš..

    14. 8. 2018,   09:38
  • Ova hrvatica ima pravo domaće ime.

    14. 8. 2018,   08:05
  • Yesmine Hrvatica ? ! Pa da i je , zašto treba pisati koje je nacionalnosti molit ću ?

    14. 8. 2018,   07:49
  • Osudujem svako nasilje i nema opravdanja, ali svaka medalja ima dvije strane. A najvaznije je da nasi mediji pisu da ih je HRVATICA istukla sa nekim cudnim imenom a eto njen decko Bugar je stojao sa strane. Novinarstvo?

    14. 8. 2018,   07:44
    • Hoćeš reći da sigurno lažu, jer niti je Hrvatica,niti ima "normalno" naše ime, niti je istukla,jer je dečko stajao sa strane?? Čovječe, daj pogledaj članke o onoj dvojici homića turista, pa mi javi, s kolikom sigurnošću možeš tvrditi da ni jedan komentator od onih koji su ih žestoko napadali ne bi učinio isto?

      14. 8. 2018,   09:10
    • Ako "osuđuješ svako nasilje i nema oprvadanja", onda nema "ali"....

      14. 8. 2018,   09:19
    • TARABA Da bi moj komentar razumijo netreba ti fakultet, ako ga nisi shvatio tvoj problem. Ali pokusat cu ti objasnit. Nasi novinari umjesto da malo iztraze oni odma pisu Hrvatica ga istukla a taj Bugar po njihovom izgleda nije kriv. Pogledaj prvi komentar pa ces shvatiti. Svaki idiot danas moze da ima Hrvatsku putovnicu. A sto se tice Homica da li znas da je Hrvatska jedna od najsigurnijih zemalja eto neki da citam u Svicarskim novinama ako oni lazu lazem i ja. I nigdje nisam napisao da je LAZ!!

      14. 8. 2018,   10:54
    • @komentarp. Ipak ima ali. Ako su Homici nemora znaciti da su nevini i nejaki svi. Primjer: Jedan homic me pocne provocirati i vrijedjati uz to me malo i udari a mozda malo i vise. Meni pukne film ij ja ga istucem . Sta mislis sto ce mediji prenositi? I opet cu ti reci da sam protiv bilo kojeg nasilja!

      14. 8. 2018,   10:57
    • Nema tog fakulteta koji bi normalnog čovjeka naučio da bez razloga mrzi.Tako i ja, jadan, ostadoh neuk ...skoro nepismen...

      14. 8. 2018,   11:26
    • @TARABA nemam ja pojma o kojoj ti mrznji govris. Mrznja je nekoga optuziti a ne ispitati cijeli slucaj a glupost je nekoga optuziti da mrzi a niti me znas.

      14. 8. 2018,   12:08
    • TARABA5 : o kakvim "normalnim" hrvatskim imenima govoris? Osim Kate, Mate i slicno sve su ostala uvozna imena...

      14. 8. 2018,   16:48
    • Hrvati su inače poznati da djeci daju "normalna" imena, ovisno koja sapunica se trenutno vrti na TVu.

      14. 8. 2018,   19:38
    • neka si ti meni izbrisao komentar ono sto svi posjetitelji ovog sajta znaju i jos mi zuti uvali.. nece vama nitko govorit sta je istina

      15. 8. 2018,   14:06
    • @masterplan tiješi se, mene blokirali izbrisali komentar i još dodali jedan žuti. Nisam vrijeđao nikoga samo sam rekao da nisu HR medij. Očito da su se našli uvrijeđeni ali to je njihova stvar. Odlučio sam se posavjetovati sa odvjetnikom.

      15. 8. 2018,   15:47
    • a to inace rade.. ja sam vec ocekivao nakon mog komentara da cu dobit crveni.. mora da je hrvoje na bolovanju pa ga mjenja netko drugi

      16. 8. 2018,   09:16
  • Konacno je ovim naslovom potvrdjeno u cijem su vlasnistvu Hrvatski mediji i koji im je glavni cilj! Shvatimo vec jednom da ovi mediji su neprijateljski nastrojeni i imaju za zadacu blacenje Hrvata i Hrvatske gdje god stignu !

    14. 8. 2018,   08:58
    • bolan armagedone, bjež ti odavle glavom bez obzira. ovi mediji ti spremaju armagedon za hrvacku. džaba se sanaderi, todori i bandići trudili da je unište, mediji su puno opasniji. eno zbog medija pobjegoše doktori na zapad pa momak pogibe na šoru.

      14. 8. 2018,   17:27
  • I opet mediji pišu "hrvatica", a ona državljanka Republike Hrvatske tamnije puti od sunčanja i boravka na čistom zraku.

    14. 8. 2018,   08:54
  • Suprug haha postedi te me toga molim vas pljuc

    14. 8. 2018,   08:20