Obavijesti

Promo sadržaj

Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"

Proglašeni pobjednici natječaja "Vino mog zavičaja"
4

Feravino Cabernet Sauvignon, Rosé Vina Belje i Čobankovićev Pinot sivi možete pronaći ekskluzivno na Lidlovim policama od 3. lipnja

Trgovački lanac Lidl Hrvatska i tvrtka Vinart objavili su pobjednike natječaja Vino moga  zavičaja, kojem je cilj podržati domaće vinare i pružiti im priliku da svoja vina plasiraju na police Lidlovih trgovina. Natječaj je izazvao veliki interes domaćih vinara, pa se tako prijavilo 40 vinarija s više od 120 vina. Šesteročlani stručni žiri je nakon trodnevnog kušanja na slijepo odabrao vina najboljeg omjera kvalitete i cijene.

U kategorijama crno, bijelo i rosé redom su pobjedili: Cabernet Sauvignon 2018. Vinarije Feravino, Pinot sivi 2017. Vinarije Čobanković P.O. Ivan te Rosé 2018. Vina Belje. Ova vina naći će se na policama svih 97 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj od 3. lipnja, po izuzetno pristupačnim cijenama. 

Na svečanom proglašenju pobjednika natječaja „Vino moga zavičaja“ u vinskom baru Bornstein, predstavnici Lidla Hrvatska i tvrtke Vinart obratili su se okupljenima i uručili nagradne statue predstavnicima pobjedničkih vinarija – članu Uprave Luki Vrgi iz Vinarije Feravino, Hrvoju Čobankoviću, enologu Vinarije Čobanković te Suzani Zovko, glavnoj enologinji Vina Belje.  

Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska, ovom je prilikom izjavila: „Riječ je o jedinstvenom projektu u Hrvatskoj čiji je cilj  afirmacija kvalitetnih domaćih vina i isticanja onih s najboljim omjerom cijene i kvalitete, onih vina koja će na koncu prodavati na policama svih Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Ovaj projekt je nastavak Lidlove snažne podrške domaćim  dobavljačima te poticanju konkurentnosti domaćih proizvođača, čiji će proizvodi na ovaj način lakše naći put do hrvatskih kupaca.“ 
 
Pobjednička vina mogu se naći ekskluzivno u Lidlovim trgovinama već od 3. lipnja i to po idućim cijenama: Cabernet Sauvignon 2018. – 27,99 kuna, Pinot sivi 2017. – 37,99 kuna te Rosé 2018. – 29,99 kuna. 

Okupljenima se obratio i predsjednik stručnog žirija natječaja te direktor tvrtke Vinart Saša Špiranec: „Želja nam je bila okupiti žiri koji pokriva 3 ključne skupine - sommeliere, enologe i vinske novinare, ali i koji uključuje muškarce i žene. Predstavnici sommeliera bili su Klaudio Jurčić i Mario Meštrović, enološku struku predstavljale su Andrea Karačić i Mirna Filipović-Grčić dok smo Ivo Kozarčanin i ja predstavljali novinarski dio. Glavni kriterij izdvajanja vina tijekom kušanja na slijepo svakako je bila kvaliteta, nakon čega su se metodom najboljeg omjera cijene i kvalitete odabrala najbolja vina. S obzirom na oštru konkurenciju, izuzetno smo zadovoljni rezultatima jer su baš ona vina koja su bila na samom vrhu liste po kvaliteti imala i najbolji omjer cijene i kvalitete.“ 
 
Podsjetimo, Lidl Hrvatska godinama podržava obiteljska gospodarstva i domaće proizvođače. Još 2013. godine Lidl je pokrenuo vlastiti brend „Okusi zavičaja“, sačinjen isključivo od probranih autohtonih proizvoda. Brend se neprestano nadopunjavao novim domaćim proizvodima, a 2016. godine proširen je projektom „Okusi svoj zavičaj“ u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Tada su Lidl i HGK pozvali domaće proizvođače voća i povrća da se prijave na natječaj, po čijem su završetku odabrani najbolji dobavljači i uvršteni u asortiman Lidla Hrvatska. U želji da nastavi s podupiranjem domaće proizvodnje i u segmentu vinarstva, Lidlov projekt „Vino moga zavičaja“ predstavlja svojevrsnu ekstenziju spomenutih projekata. Sam natječaj trajao je od 18.2. do 1.4.2019., a bio je otvoren za sve 
sve proizvođače vina sa sjedištem u Hrvatskoj koji su upisani u Vinogradarski registar.  

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.