Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Promijenio mu identitet i blokirao račun jer se žalio

None Foto: 24sata/ilustracija

Osvetoljubivi radnik bankovne službe za korisnike zamrznuo je klijentu, koji ga je kritizirao, bankovni račun, ukinuo minus, kartice i promijenio identitet

Nakon razgovora s bezobraznim i arogantnim operaterom banke Abbey, George Bates iz Bristola (Velika Britanija) žalio se. U istraživanju zadovoljstva klijenta, ocijenio ga je najnižom ocjenom. Kada je nazvao banku sljedeći dan, nije mogao pristupiti računu "iz sigurnosnih razloga". Bankomat mu je zatim "progutao" karticu. Stigavši u poslovnicu, doživio je novi šok. Na računu je pisalo da je iz Ugande, razveden i deset godina stariji. Noćna mora nije prestala ni nakon što su ispravili krive podatke. Ukinut mu je minus na računu, poništene su mu debitne kartice i morao je podmiriti trošak od 550 kuna.
- Kad sam čuo da su mi promijenili podatke, mislio sam da nikad neću vidjeti novac - rekao je 23-godišnji stolar.
Operater, koji je pričao azijskim naglaskom, nije se ni trudio pomoći, bio je bezobrazan, arogantan i nasilan.
- Imao je obraza tražiti me da ga najbolje ocijenim - dodao je.
Doživio je mnogo neugodnosti, golemi stres i nije mogao raditii svoj posao. Banka Abbey ponudila mu je kompenzaciju u iznosu od 1800 kuna, ali Bates još nije zadovoljna mušterija. Kaže da će promijeniti banku. Abbey tvrdi da su proveli istragu, ali nisu htjeli otkriti jesu li disciplinski kaznili radnika.
- Pojavila se pogreška na njegovu računu. Ispravili smo kvar, doveli račun u ispravno stanje i nadoknadili mu nastale troškove - rekao je glasnogovornik.

Komentari (1)
  • eto .....toga ima posvuda....zato nemojte u banke vec kao nasi preci ... u madrac, zemlju i zlato...

    30. 10. 2008,   17:06