Obavijesti

Promo sadržaj

Pronađite sve na jednom mjestu što vam treba

Pronađite sve na jednom mjestu što vam treba
1

Svježe voće i povrće, mirisna peciva, krema za lice, nove hlače… Kad se sve ovo nađe na obiteljskom popisu za kupovinu, vrijeme je za zajednički odlazak u kupnju

No gdje pronaći baš sve na jednom mjestu – od namirnica za planirane tjedne ručkove, kvalitetnih vina za vikend zabave, sve do kozmetičkih potrepština i odjeće? Naravno da ne želimo gubiti sate tražeći stvari po različitim trgovinama ili trgovačkim centrima, nego sve potrebno kupiti na jednom mjestu. 

U nedavnom istraživanju tvrtke Hendal, na pitanje „Koji trgovački lanac je najbolji izbor kada želite na jednom mjestu kupiti sve potrebno za kućanstvo“, najviše ispitanika odgovorilo je – Kaufland! 

Taj rezultat nije neočekivan jer Kaufland svojim kupcima nudi uistinu široku lepezu proizvoda, a kupnju možete obaviti jednostavno i brzo. No ako se ipak dogodi da na blagajni čekate dulje od 5 minuta, a pritom nisu otvorene sve blagajne, u znak isprike dobivate 10 kuna na Kauflandovoj poklon kartici. 

Kupci su potvrdili da su svima kojima je važna ušteda novca, ali i vremena, trgovine Kauflanda pravi odabir. TV spot u kojem je korišten svima poznati hit Nene Belana možete pogledati ovdje.


 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve