Obavijesti

Promo sadržaj

Prva domaća HBO serija „Uspjeh“ kreće 6. siječnja

Prva domaća HBO serija „Uspjeh“ kreće 6. siječnja
2

S emitiranjem uskoro kreće prva serija iz originalne HBO Europe produkcije u našoj regiji - „Uspjeh“

Od 6. siječnja svih šest epizoda istovremeno će biti dostupno na HBO GO usluzi, za korisnike HBO premium paketa na MAXtv-u. Istog dana prva epizoda će biti prikazana u 20.00h na HBO kanalu, nakon čega će po jedna nova epizoda biti emitirana nedjeljom u istom terminu.

Scenarij šestodijelne serije „Uspjeh“ potpisuje Marjan Alčevski, jedan od pobjednika HBO Adria First Draft natječaja, a redatelj je oskarovac Danis Tanović.

Radnja serije prati isprepletene priče četvero neznanaca, od kojih se svaki na svoj način bori sa svakodnevicom života u gradu, koje je nepovratno povezao nasilan događaj. Kako se posljedice njihovih djela počinju uvlačiti u svaki aspekt njihovih života, ti obični ljudi s različitim životnim pričama odlučuju ponovo uspostaviti kontrolu nad svojim životima. Gorka je to oda gradu Zagrebu koja donosi mračan uvid u različite strukture današnjeg društva kroz životne priče običnih ljudi koje je isto to društvo gurnulo preko ruba. 

U glavnim ulogama su Toni Gojanović, Tara Thaller, Iva Mihalić, Uliks Fehmiu i Marija Škaričić, a u ostalim ulogama pojavljuju se Goran Bogdan, Goran Navojec, Ivana Roščić, Leon Lučev i mnogi drugi. 

Aktivirajte HBO premium paket na MAXtv-u i pogledajte svih šest epizoda kad hoćete.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve
Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama
PROMO

Grupa UniCredit prelazi na Mastercard Touch Card™ kartice prilagođene slijepim osobama

Paneuropska banka čija je članica i Zagrebačka banka prva je bankarska grupa koja je lansirala ovu karticu za sve svoje proizvode na 12 tržišta