Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Ravnateljica o mališanu: Ako je to naš propust, prihvaćamo ga

Komentari (135)
  • A mozda da ste o toj odluci kako asistenti nece biti prisutni prvi dan roditelje i obavjestili, ne bi dozivjeli neugodnost. Dragi moj djecace, tvoji problemi tek pocinju, nase drustvo nije spremno, vecina roditelja djecu ne uci kako treba prihvatiti djecu s posebnim potrebama..tako da ce ti se vise rugati nego pomoci. Sustav je to pokazao vec prvi dan. Sretno i tebi i roditeljima u borbi sa vjetrenjacama.

    10. 9. 2019,   11:05
    • Pa sto ce asistent u nastavi raditi ako nije bilo nastave nego priredba?

      10. 9. 2019,   11:08
    • Nisam napisala da su trebali biti iako nece biti nastave, vec da su roditeljima to trebali javiti. Roditelji bi sami odlucili zele li doci na priredjenu predstavu ili ce doci drugi dan. Mozda da pokusate razumjeti napisano, inace trosite i svoje i moje vrijeme bezveze.

      10. 9. 2019,   11:34
    • Nekad mi se cini, dragi moji asistenti,ravnatelji,pedagozi,ucitelji,odgajatelji (cast izuzetcima) da bas vi nemate sluha na vapaj djeteta pa i roditelja kada im treba pomoc.Sluha,volje,razumjevanja,suosjecanja.

      10. 9. 2019,   11:43
    • Tvrdis da roditelj nebi mozda dosao na priredbu ako nema asistenta, zasto? Kako bi tocno asistent pomogao priredbi, daj nemoj me

      10. 9. 2019,   11:46
    • To vam je ona priča koliko zapravo slobodnih dana imaju učitelji, kao pod praznicima oni svejedno moraju dolazit u školu i slično a samo gledaju da zbrišu, a efektivno su slobodni 80 dana u godini...

      10. 9. 2019,   12:08
    • zelena@, roditelji su pripremili dijete kroz ljeto na susret s pomoćnikom u nastavi,a kad su shvatili da toga nece biti, morali su djetetu to objasniti,sto nije uvijek lako kad je autizam u pitanju.Pretpostavljam da je dijete odbijalo tu novonastalu situaciju,i naglas plakalo,sto ne mora znaciti i da posve razumije stanje stvari...a to onda stvarno otezava boravak u razredu,makar i samo na upoznavanju tog prvog dana

      10. 9. 2019,   12:24
    • Ma dajte molim.vas,ravnatelj niti ostali djelatnici sigurno nisu krivi.Dogadjaj je bio neformalnog tipa više kao druženje i zabava.A dijete bi zaplakalo da je možda bila i neka Dr situacija.Ono ima svoj temperament,osobnost I teskocu s kojom mora zivjeti. Majka umjesto da mu pomogne da se zna nositi sa svojim emocijama,da s.njim porazgovarati i savjetuje ona daje sve o njemu u medije,dodatno ga stigmatizira,izlaze ga dodatnom stresu i radi kao pravi helikopter roditelj od njega još većeg invalida.Zivot zna biti težak i okrutan ali i lijep ako naučimo djecu da se znaju nositi sa teškoćama jer mama i tata neće vječno živjeti niti strepiti.oko nas.

      10. 9. 2019,   12:35
    • Macan, kakve veze imaju praznici učitelja sa ovim događajem?! O asistentima i njihovom raspoedu ne odlučuju učitelji, već rukovodstvo škole... Ooo, i ja bih voljela raditi u školi koja daje 80 dana slobodno, ali, eto, ja očito radim u krivoj školi koja daje samo 30 dana slobodno po ljeti... Gdje je ta škola u RH koja daje 80 dana godišnjeg, daj mi adresu?! Ti ne gledaš sa svoga posla zbrisati što prije, ti sigurno spavaš i kampiraš u svojoj firmi i to dobrovoljno....

      10. 9. 2019,   12:57
    • Kuglica da ljudi znaju s kakvim se sve stresovima učitelji suočavaju pobjegli bi bez obzira.Uvijek imaju najviše za reći ljudi koji ili su neradnici ili imaju profesije u kojima su se sačuvali.Odgovornost ti.je kad imaš dvoje troje djece a kamoli u jednom razredu sa 25-30.

      10. 9. 2019,   13:12
    • Aljina, problem našeg mentaliteta jest u tome što svatko najbolje zna o tome što i koliko rade učitelji, do u detalje znaju o čemu se priča u zbornicama, koliko učitelji kasne na satove, znaju da piju kavu, misle da znaju kako je to raditi s njihovom djecom, misle da učitelji rade samo 4 sata dnevno, etc... Svatko ima neku svoju istinu o radu učitelja, svatko je iskrojio neku svoju istinu koja njemu najviše odgovara.... Eto, iz navedenih razloga mi kao društvo nećemo i ne možemo napredovati... Jer dok se pojedinci uz toliko korupcije, lopovluka, otimačine, neisplate plaća, omalovažavanja i obezvrjeđivanja rada bave zbornicama, kavama, pauzama i radnim vremenom učitelja, dotle mi kao društvo u cjelini ne možemo naprijed....

      10. 9. 2019,   13:26
    • Kuglica, ma ljudi.opcenito vole tražiti dežurnog krivca za sve.Ista priča je i sa med.sestrama,lijecnicimaodgojiteljima.....Oni su im na piku a nemaju pojma kako im je u njihovim procesijama.

      10. 9. 2019,   13:34
  • Trebalo je da asistent ostane da bude uz dete na priredbi, ta priredba je vazna da dete oseti da pripada, a opet treba mu asistent jer se autisticna deca prepadnu od guzve i grupnih desavanja koja je vazno da ipak savladavaju da podnesu iz gore pomenutih razloga, mislim da je pre svega u tome stvar... pre nego sto krene rafal komentara radila sam celo studiranje sa autisticnom decom, drzala im privatne casove, kad im se neko posveti normalno prate uradno gradivo regularne skole, autizam nije za specijalnu skolu ako nema drugih poteskoca pored

    10. 9. 2019,   11:08
    • Asistent se sigurno nece uspjeti povezati s djetetom 1.dan na priredbi, to znas i sama.

      10. 9. 2019,   11:19
    • Ali može pokušati i/ili ga izvesti vani u dvorište ako se boji buke, malo ga zabaviti, opustiti, popričati s njim o školi, pitati ga što voli, što mu se sviđa i sl....milion stvari može napraviti samo da dijete osjeti da nije izostavljeno i ako poželi opet se mogu vratiti malo pogledati priredbu.

      10. 9. 2019,   11:49
    • Lima-slazem se.Zelenatrava-povezati ili ne,netko je trebao biti uz to dijete a ne da bude izolirano.Ovo je sramota koliko stupidni nasi ljudi mogu biti i ne sjetiti se da takvom djetetu treba netko tko ce ga barem taj prvi dan pratiti.To nije morao biti asistent vec bilo tko od nastavnika.Najgora je posljedica da je na kraju dijete ostalo samo.

      10. 9. 2019,   11:51
    • Znas li ti da je to proces dok dijete ne stekne povjerenje, bas da ce prvi dan izaci s njim ispred skole hm?

      10. 9. 2019,   11:52
    • Kako znas da je dijete bilo samo, zar prvi dan ne prisustvuju roditelji? Gdje si procitala da je dijete ostalo samo?

      10. 9. 2019,   11:54
    • A zašto ne? Je li mu 1. dan škole radni dan? Ima li djece kojima je potreban? Je li možda mogao pokazati dobru volju za rad s tim djetetom? Pa ako je već priredba preglasna ili stresna za dijete koje boluju od Down sindroma, mogao je djetetu uljepšati prvi školski dan na više načina, a ne trgat se za još jedan neradni dan i malog mališana ostaviti u suzama. Bit će pravo čudo ako mali ne zamrzi školu čisto zbog ovog glupog propusta.

      10. 9. 2019,   11:57
    • Na toj predstavi su cijelo vrijeme prisutni svi roditelji pa su tako mogli biti i roditelji ovog mališana. Valjda nakon toliko godina s njim roditelji ipak znaju određene stvari kao kako ga smiriti i učiniti mu gledanje predstave što ugodnijim. Ne vidim kako bi tu asistent mogao napraviti bolji “posao” od roditelja niti kakva bi mu bila svrha tog prvog dana osim da ga se predstavi djetetu kojem to znači možeš si misliti koliko. Moj je još ne zna ni tko mu je učiteljica iako ju je jučer upoznao. Cijela ova “afera” oko prvog dana bez asistenta je prenapuhana i pravi primjer kako se roditelji u svojoj frustraciji uhvate isticati krive stvari. Jedini problem ovdje je što imaju jednog asistenta na troje djece, a ne prvi dan bez asistenta. Ali glavno da su malenog slikali uplakanog na stepenicama jer je dijete sigurno plakalo jer prvi dan na predstavi nije vidjelo asistenta.

      10. 9. 2019,   12:01
    • Asistent je bio na nekakvoj obuci ili sastanku, jedno su nase zelje, ali postoje pravila struke. Ukoliko su procjenili da za tim nema potrebe, vjerojatno i nema. Pogotovo sto su se zalili samo jedni roditelji.

      10. 9. 2019,   12:04
    • A kako zamišljaš da će provoditi školski odmor 2. dana škole a da 1. dana nije ni upoznao asistenta!? Znači, prvi susret imati će 2. dan škole i izaći će vani na školski odmor jer je to normalno.

      10. 9. 2019,   12:16
    • Sta kako ce provoditi skolski odmor? Isto kao i sva ostala djeca. Zabavljati se, upoznavati se itd...

      10. 9. 2019,   13:02
    • Sumpi7 -jesi li ikada imao kontakt sa osobom koja boluje od Down sindroma?

      10. 9. 2019,   13:05
    • Da. Ali ovdje se ne radi o djetetu koji ima down sindrom, vec autizam. Iako ima neke povezanosti izmedju te dvije bolesti, ali postoji velika razlika....

      10. 9. 2019,   13:09
    • Loana, slažem se s vama u velikom dijelu vašeg komentara... Mnogi roditelji zaboravljaju svoju ulogu kada prijeđu prag škole i misle da je polaskom njihova djeteta u školu njihova roditeljska zadaća završila te da sada škola treba (što se odgoja tiče) nastaviti tamo gdje su oni stali pa i više od toga... Cijelo društvo jako puno očekuje od učitelja, od škole općenito, a kada tog istog učitelja treba platiti, tada o učitelju govore kao o beskorisnom uhljebu....

      10. 9. 2019,   13:11
    • Sumpi7-moj komentar se odnosio na komentar Zelene trave: "Znas li ti da je to proces dok dijete ne stekne povjerenje, bas da ce prvi dan izaci s njim ispred skole hm?" Znači, kao i nastavu odmor će provoditi sa asistentom i pokušati se socijalizirati sa ostalom djecom. To je proces ali se nekako mora početi.

      10. 9. 2019,   13:41
    • Storm, evo danas drugi dan nastave i nisu nikakve knjige ni vježbenice morali nositi. Imaju opušteno druženje u razredu samo dva školska sata od kojih će neko vrijeme provesti na školskom igralištu. Prvi tjedan škole za prvaše je ionako adaptacija, ide se pomalo i kroz igru. Zato Ne vidim baš nikakav problem da dijete drugi dan škole upozna asistenta. Ne znam kako si vi to zamišljate polazak u školu za prvaše. Pa nije to da drugi dan odmah sjede s knjigama i kreću s učenjem. Evo sutra, treći dan samo nose crtanku u školu i isto imaju samo dva sata.

      10. 9. 2019,   13:58
    • Loana, ja sam upravo to isto i rekla. Pročitaj malo pažljivije moj odgovor. Drugi dan će njemu biti kao prvi. Sve isto. Polagano adaptacija. :)

      11. 9. 2019,   08:11
  • nema tužnijeg društva od ovoga

    10. 9. 2019,   11:09
  • Koja prenapuhana “afera” oko tog prvog dana bez asistenta. Evo, jučer sam ispratila prvaša i nastave definitivno nije bilo i nikad je nema na prvi dan škole. Bila je samo kratka predstava na kojoj su također prisutni roditelji. Iskreno, ne kužim što bi tu ovom mališanu pomoglo da je asistent i bio prisutan jer u su u sali s djecom za vrijeme predstave ionako prisutni svi roditelji. Tako da ne kužim zašto su jučer izjavljivali da je dijete plakalo baš zato jer nije bilo asistenta plus ga teatralno slikali kako sjedi sam i uplakan na stepenicama. Svi mi roditelji smo bili jučer uz svoju djecu pa su tako mogli biti i roditelji ovog mališana.

    10. 9. 2019,   11:53
    • Sad ces dobiti puno minusa, mada slazem. I ja mislim da je prenapuhano. Novinari jedva docekaju, to im prodaje novine

      10. 9. 2019,   11:58
    • Majka je pi meni maipulator.Ona je sada kraj djeteta,dijete se boj8 buke ,istrči van i sl Cijeli razred pati zbog tog jednog djeteta.Majka ima odmah spreman mob da fotka ucviljeno dijete ,kako osamljeno plače na stubama škole.Što ga nije umjesto fotkanja,smirila ili barem pokušala smiriti

      10. 9. 2019,   12:18
    • Priča je zapravo potpuno drugačija od predstavljene, a ravnateljica žrtveno janje. Ali gdje bi mi stigli kada bi se prava istina govorila, ovako je lakše dobiti klikove.

      10. 9. 2019,   12:21
    • Potpuno se slažem

      10. 9. 2019,   13:15
    • "Cijeli razred pati zbog tog jednog djeteta" stbvarno empaticno ....nema sta

      10. 9. 2019,   17:25
    • Zaphod slažem se s tobom: treba biti empatičan. I iskreno ne vjerujem da tu druga djeca uopće ispaštaju. Djeca su sama po sebi većinom otvorena prema različitostima i nemaju problema s djecom koja su “drugačija”. Veći problem su u cijeloj priči odrasli od djece, kao što su roditelji svom djetetu u ovom slučaju najviše svojom prenapuhanom reakcijom sami uneredili prvi dan škole. Bilo bi bolje za to dijete da su jednostavno na predstavi bili uz svog mališana i ne radili mu dodatnu nervozu samo zato jer na tu predstavu nije došao i asistent. Sama akcija slikanja djeteta dok plače na stepenicama, ne znam, nije mi to normalna reakcija. Da je moje dijete bilo tako uznemireno na svoj prvi dan škole zadnje što bi mi palo na pamet bi bilo slikati ga takvog i objavljivati tu sliku u medijima.

      10. 9. 2019,   18:31
  • Po svemu se čini da niti roditelji niti dijete nisu bili pripremljeni za prvi dan škole. Majka jasno kaže da dijete ne podnosi buku pa se postavlja pitanje kako će to dijete funkcionirati u sredini gdje uvijek ima buke. Da li to znači da se dijete boji buke samo kad je samo ili općenito. To može doista biti veliki problem i o njemu bi trebalo ozbiljno razgovarati sa svim stručnjacima koji se bave ovom problematikom.

    10. 9. 2019,   11:43
    • Pa dijete je autisticno.... Ne citas? Mislis da ne posjecuje strucnjake? Nije autizam gripa da prode za tjedan dana ...

      10. 9. 2019,   12:22
    • Hvala na objašnjenju. Mislim da ti ne čitaš dobro. Inače u moju profesiju uključeno je i bavljenje autističnim osobama.

      10. 9. 2019,   12:29
    • Hoće li sada cijli razred šaptati.Tko brine o tome da natprosječno pametna djeca dobe mogućnost razviti svoje potencijale

      10. 9. 2019,   12:58
    • kao prvo vinja molim te da mi kazes koje je tvoje zanimanje da si strucna pricati o autizmu kao drugo da to nije zavrsilo u medijima ne bi bilo nikakve pomoci djetetu a kao trece ja jako dobro znam o cemu pricam jer se i ja borim sa sustavom zbog svojeg djeteta i znam o cemu pricam ... za takvu djecu sustav nema razvijen plan i rjesenje i jedini nacin za izboriti se za svoje dijete je dati sve u medije

      10. 9. 2019,   23:32
    • Nije uobičajeno predstavljati se na komentarima svojim zvanjem, a nije ni potrebno jer ovdje se komentira određeni događaj. I ne znam gdje si isčitao moju "stručnost" za autizam iako imam završen studij u koji osim ostalih poremećaja i stanja ulazi i autizam. Mogu samo reći da je autizam još uvijek u fazi istraživanja. Moj gornji komentar odnosio se na pitanje, što znače majčine riječi da se dječak "boji buke". Da li se boji uvijek buke ili samo onda kad je sam. I to je sve. Da sustav nema plan za djecu s određenim odstupanjima od uobičajenog razvoja to znam, zato sam i napomenula da o tom problemu treba ozbiljno razgovarati sa stručnjacima. Mediji mogu pomoći, ali je važnija sustavna pomoć stručnjaka u suradnji s roditeljima jer cilj je osposobiti dijete za samostalni život najviše koliko se može.

      11. 9. 2019,   17:20
  • Definitivan propust ravnateljice. Nije ako, nego je siguran propust.

    10. 9. 2019,   11:27
  • Da je Boga i pravde onda bi nastavak ove žalosne priče glasio na slijedeći način;ravnateljica škole, svi odgovorni uguzi u prosvjeti, županiji, općini, gradu, ministarstvu bi dobili promptni otkaz uručen od resorne sekretarka koja bi iz moralnih razloga kojih u ovoj žabokrečini i sama ponudila ostavku. Hvala

    10. 9. 2019,   11:07
    • A zasto? Prvi dan skole svi roditelji su sa svojom djecom, cijelo vrijeme.. Pogledaju predstavu i idu doma. Drugi dan skole bude kratko upoznavanje. Vjerujem da se ovo s asistentom prakticira na ovaj nacin godinama, i gle cuda nikad nije bilo problema. Meni je zalosnije da jedan asistent radi s troje djece s posebnim potrebama...

      10. 9. 2019,   15:12
  • Svi smo slabi na djecu s teskocama, ali na svojoj kozi sam osjetila da je najteze raditi s njihovim roditeljima. U pocetku sam mislila da se radi o tome da stvarno mu nisu poslali asistenta, a sada ispada na nastave nije ni bilo nego priredba. Stvarno mi nije ovo za novine.

    10. 9. 2019,   11:01
    • Roditelji često odmažu pa i u najboljoj namjeri, ali s obzirom na situaciju u kojoj su se našli, treba i to razumjeti.

      10. 9. 2019,   11:03
    • Jako je bitna suradnja roditelja i skole, ja osobno mislim da se to sto dolazi 1 asistent na 3 djece i sto nije prisutvovao priredbi se moglo rjesiti drugacije, a ne skandalom kakav je nastao. Jer svakako cim je doslo u javnost, hoces neces krenuo je linc prema prosvjetnim djelatnicima. Ne znam cemu no ok, nije moja stvar.

      10. 9. 2019,   11:07
    • pa i je za novine... mama je danima ranije kontaktirala školu da se dogovore oko prvog školskog dana. rekli su joj da ga dovede i to je to... kako su mogli poslati asistenta kući. mogli su taj dan iskoristiti da djeca upoznaju asistenta i da se dogovore sa roditeljima za daljnje... a ne to djete ignorirati i da mu prvi dan prođe u suzama

      10. 9. 2019,   11:11
    • Nije za novine, moglo se rjesiti u 4 oka s ravnateljem, svako nezadovoljstvo. Sigurno on nije jedini koji nije upoznao svog asistenta bas 1.dan na priredbi, gdje su roditelji ostale djece? Zasto oni ne izlaze ako je ovo nesto prestrasno. Sorry ne shvacam.

      10. 9. 2019,   11:16
    • Da nije u javnost dala, mali bi duze vrijeme kod kuce sjedio. Sjecate li se slucajeva kad svecenici , djeci s posebnim potrebama nisu htjeli dati Sakrament sv.pricesti.

      10. 9. 2019,   11:19
    • Gdje su ostali roditelji po cijeloj Hrvatskoj, ocito im djeca ne sjede kod kuce inace bi svi izasli u javnost.

      10. 9. 2019,   11:20
    • Zadnje riječi su ti najbolje! Nije tvoja stvar! Pogotovo ako pišeš nešto o čemu pojma nemaš! Nikakav linč prema nastavnicima nije ni od kuda krenuo, to je tvoja izmišljena pretpostavka, bez stvarne podloge! Ovi roditelji itekako dobro poznaju proceduru, i sigurno ne bi ništa pisali da su stvari mogli drugačije riješiti! A gle danas - čitava ih delegacija čeka pred školom! Bravo mediji, još jedino vi imate utjecaja na sve ove kvarne političke subjekte! I stvarno mi se čini da nam jedino istraživački novinari vode državu u pravom smjeru! Podupirem svakoga tko iznese bilo koju nepravdu koja mu je nanesena od strane onih koje plaćamo kako bi za nas nešto radili! Nekoliko parazita koji loše rade svoj posao može zamračiti pošteni i vrijedni trud tisuću drugih! I zato - javljajte novinarima, ako je to jedino rješenje!

      10. 9. 2019,   11:21
    • Ne pisem o necem o cemu pojma nemam, radila sam s djecom s teskocama i njihovim roditeljima. Sto su tocno postigli reci mi osim sto su privukli paznju, ispriku bi dobili svakako ako nisu zadovoljni, a asistent ce se svakako pojaviti prvi dan nastave?

      10. 9. 2019,   11:26
    • zelenatrava Daj prestani.

      10. 9. 2019,   11:37
    • Pridružujem se tvojem vapaju, kolega @mačor!!! Ovako glupavo pisati NE MOŽE nitko tko je radio s djecom s posebnim potrebama! Ah, da...možda je pospremačica?

      10. 9. 2019,   11:44
    • straživačko novinarstvo na djelu! oooooo ....što se i radi prvi dan u školi?! za prvašiće? koliko članka ! lp. ne bi bila danas i u javnim ustanovama zaposlena, bolje pomalo i polako sam ! sve divno! hahhahahahahhaha....katastrofa!

      10. 9. 2019,   11:46
    • adhd ! prtjerivanje danas koliko starije generacije ima adhd???? pr. lp

      10. 9. 2019,   11:47
    • Ako mislis da si me uvrijedio time sto kazes pospremacica? to puno govori o tebi. I sama sam bila asistent u nastavi. Nije lako raditi kada se stvori negativna klima. Unatoc tome sto svi volimo djecu, a posebno djecu s teskocama, smatram da nije doslo do nikakve strasne situacije da su se trebali ukljuciti novinari. Taj asistent ima jos dvoje djece, gdje su ti roditelji?

      10. 9. 2019,   11:50
    • Nema uvrede za nikakvo zanimanje,pospremačice pogotovo! To što ništa ne shvaćaš usporedbu,dodaje novo svjetlo na tvoj "rad" s djecom s potrebama...valjda si trebala proći neku obuku,ako ne i školovanje, zar ne? Pospremačica to ne mora,iako i ona može raditi u istom kolektivu. Sada jasnije, ili da dodam još?

      10. 9. 2019,   12:02
    • Ne glumi Engleza, vidi se iz aviona na sto si ciljao. Sram te moze biti, glumis tu neku humanost, a vrijedas. Malo ste dvolicni.

      10. 9. 2019,   12:07
    • Da, ponekad volim čitateljstvu preporučiti glupave...ako ih prepoznam po onome što pišu...

      10. 9. 2019,   12:11
    • postovana travice@, i ja mislim da ti nisi mogla,barem ne s ovakvom razinom zakljucivanja, raditi s djecom s posebnim potrebama,osim ako nisi bila cistacica tamo gdje su ta djecica bila...i da ti odmah kazem - ovo nikako nije ponizavajuca izjava - za cistacice!

      10. 9. 2019,   12:17
    • Sto sam krivo rekla, za dijete je jako bitna suradnja roditelja i nastavnika, roditelja i asistenta, roditelja i skole? Cemu novinari 1.dan skole? Pitam tebe posto ja ocito ne znam nista o toj struci. Kakvo poboljsanje se dogodilo za dijete, asistent ce se svakako pojaviti 1.dan. I meni je zao djeteta koje place, ali recimo ja ga nebi slikala

      10. 9. 2019,   12:23
    • zelenatrava Nije on pospremacice uvrijedio vec tvrdi da one nisu obucene ili skolovane za odgoj djece s posebnim potrebama. A sto se tice Hrvatske, vjerujem da mnoge pospremacice bi imale bolji odnos s tom djecicom.Tako da vjerujem da ti nisi ni kao strucna osoba s njima radila a ni kao cistacica ih nisi srela. Tvoj je jedini problem sto prljavstina u javnost izlazi a to ne odgovara raznoraznim uhljebima.

      10. 9. 2019,   12:25
    • Humanija sam ja od vas svih zajedno sto komentirate.

      10. 9. 2019,   12:26
    • mislim da nastupaš s pozicije nekoga tko razumije stvari, a onda piseš tako da svi shvatimo kako zapravo jedina ti nista ne razumijes! Nacin izrazavanje i pravopis ne ukazuju na skolovanu strucnu osobu kakva mira biti asistent u nastavi.Zato sto nemas vrijednih argumenata,nego su ti tvrdnje na razini seoskih laprdanja,ne mozes ocekivati aplauz.Mozes to popraviti,tako da ne pises bedasto.

      10. 9. 2019,   12:31
    • Tvoj stil izrazavanja ukazuje na jednu nekulturnu osobu koja u nedostatku argumenata vrijeda druge, bas kao i ovi ostali komentatori koji ne znaju kriticki razmisljati vec se nakace na svaki nepotpuni clanak koji procitaju. Mozes ici sad s mog komentara.

      10. 9. 2019,   12:39
    • ucitelj ima diplomu za rad s normalnom djecom, a djeca s posebnim potrebama to nisu svidalo se kome ili ne,i ta su djeca voljena gdje god krenu -nisu krivi zbog svoga stanja ali ima roditelja koji malo pretjeruju,kao i ona mama prosle godine sto je napravila problem i kenula se naslikavati po portalima te i novinari na kraju skuzili pa je odkantali

      10. 9. 2019,   12:50
    • Zorba nemoj i ti pricati svasta. Ucitelj mora znati sve o inkluziji i integraciji djece s teskocama. Ne koristi se izraz posebna potreba jer se smatra da svako dijete ima posebne potrebe, kako ono s teskocom, tako i nadareno dijete.

      10. 9. 2019,   12:52
    • Haha, eto, sad se sa svima nama posvadila! Ajoj...ljutita neka ženska persona... :-))

      10. 9. 2019,   12:57
    • zelena trava ti si obicna alapača /zenskog ili muskog roda/odlicno ja znam sta pricam,ti se malo pokusaj smiriti ili lijeci zivce na neki drugi nacin, a ne prosipanjem "pameti "

      10. 9. 2019,   13:40
    • toliko minusa joj nalupali i ne odustaje - soli pamet svima,nek'zbroji minuse i sve je jasno -da usuti za sva vremena

      10. 9. 2019,   13:46
    • I ti si pristojna i humana samo dok se svi slazu s tobom?

      10. 9. 2019,   13:56
    • Zelenatrava mislim da uopce ne vrijedi ulaziti u ikakve razgovore s osobama koje osim svog misljenja drugo nit' vide nit' prihvacaju. A sutra ce ionako ovaj slucaj bit zaboravljen i to je to. Do neke nove "skandalozne" price na pocetku iduce skolske godine.

      10. 9. 2019,   15:21
    • Imas pravo.

      10. 9. 2019,   16:03
    • Komentar Zorbe da ucitelj ima diplomu za rad s kako kaze "normalnom" djecom ima cak 3 plusa, eto o kakvim se ljudima radi. Mene su ovdje popljuvali, a nju koja je puno teze stvari napisala- nista. Dvolicnost.

      10. 9. 2019,   17:28
    • I tvrdi da djeca s posebnim potrebama to nisu. Prestrasno. Jos kad bi doznala da pod posebne potrebe, idu sva djeca tkd. i darovita te da to nije uopce termin kojim je htjela opisati djecaka. No izrekla je hrpu uvreda s kojima je dusebriznici slazu. Sram me u ime nekih.

      10. 9. 2019,   17:32
  • @mutni jaooo ajde se prvo educiraj, ne vrijeđaj djecu s posebnim potrebama

    10. 9. 2019,   11:04
  • Priča je zapravo potpuno drugačija, a ravnateljica žrtveno janje. Ali gdje bi mi stigli kada bi se prava istina govorila, ovako je lakše dobiti klikove.

    10. 9. 2019,   12:22