Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Škola nije prijavila incident! Prvašić teško ozlijedio prvašića

Komentari (251)
  • I moje dite je u 3em razredu maltretiralo dite problematičnih roditelja i škola je nešto sa njima razgovarala bez rezultata dok mi nije puko film i nisam rješio problem sa bahatim ocem i pijanom majkom na način da sam njemu razbio nos a njoj opalio šamarčinu a klincu reko ako se još jednom približi mome ditetu da ću ga polomiti !

    10. 9. 2019,   18:39
    • zasto me ne cudi takovo rijesavanje situacije sa tvoje strane!? folklor? geni? stres? sve zajedno?

      10. 9. 2019,   18:42
    • Pitam se koje koga maltretira, tvoj sin ili taj drugi, kad je tata tako pravedan

      10. 9. 2019,   18:46
    • @giustizia Prava se našla po pitanju gena i folklora , turskog melosa i opanaka !

      10. 9. 2019,   18:47
    • turski melos i opanci su nas folklor, veli ilir . . . . . A tvoji geni su razbijanje nosa i samaranje zena !! Plus prijetnje djetetu od deset godina da ces ga polomiti . . . . .pa sad ... eto, neka kolege procjene ciji je folklor normalniji . n.b. kolege, ne ti sa tvojih 18 profila

      10. 9. 2019,   18:53
    • Armagedon je od onh "od prije poznat"

      10. 9. 2019,   18:55
    • Je li sin ili dite?

      10. 9. 2019,   18:59
    • @giustizia Nisam nikakvi Ilir a još manje imam 18 profila ! To mogu imati samo "tvoji" borci uključujući i tebe zaduženi za zataškavanje istine i serviranja laži ! Kod mene jedan profil i to onaj koji je branio svoje i stvarao Hrvatsku. Stoga kod mene neće maltretirati nitko a još manje moje dite zbog lošeg školskog sustava ! I da naravno kada sustav ne čini ništa ponovno u obranu protiv sileđžija koje vole koristiti loš sustav !

      10. 9. 2019,   19:06
    • giustizia@ taj ti jedan dan živi u Americi, drugi u Švicarskoj, treći u Njemačkoj a javlja se samo kada u Ljubuškom ima signala i kada napuni mobitel kod susjeda u selu.

      10. 9. 2019,   19:07
    • Je li plesa sa Seksom?

      10. 9. 2019,   19:09
    • @pollo - kuzis ti ovo ..... komentara 4 a minusa 19, 20, 21 . . . u par minuta ..... Ono, koliko liku treba da se registrira sa drugim profilom i okine sebi pluseka a drugima minusa........... Jbga, vidis po tome kaj samara zene i prijeti djeci od deset godina da ce ih polomiti kakav je to mentalni rasklop.... Ovo sa mijenjanjem profila i stiskanjem plusica si ... to je najmanji njegov problem.

      10. 9. 2019,   19:12
    • @Armagedon: puna podrška, neki razumiju samo batinu. nema druge.

      10. 9. 2019,   19:21
    • Kolega @Armagedon za konstruktivno rješavanje problema ++++++++++++++++++++++++++++.

      10. 9. 2019,   19:31
    • Podrška Armagedonu. Na žalost to je opcija koja urodi plodom.

      10. 9. 2019,   19:35
    • @giustizia Jedino što ja stišćem je moja obitelj za koju sam se borio 91 e , branio od srpskih terorista a danas ih branim od lošeg sustava , nekompetentnih ljudi , nesposobnih da stvore i poslože sustav, rješe jednostavne zadaće ! NIKADA neću svoju obitelj prepustiti lošim zakonima i onima koji takvo nešto štite jer imaju uniformu, pripadajuću dužnost koju NE izvršavaju ! Nabijem ih svih na k.... i ako zatriba ponovno ćemo u borbu za bolju budućnost i bolju Državu !!

      10. 9. 2019,   19:36
    • koji-čiji ste tovi da bi 'nabijali' , a nemaš organ za napisati cijelu riječ . Ispada da nemaš hrabrosti ni obraniti obitelj , jer si prezauet tipkovnicom + !

      10. 9. 2019,   19:54
    • Armagedon.... tako bi i ja. A giustiza je vjerojatno mama dotičnog kojoj si opalio šamarčinu pa je malo ljuta

      10. 9. 2019,   20:13
    • Armagedon u pravu si totalno! Jednom se desi,ok dešava se., razgovor. Drugi puta se desi,malo žešći razgovor i ultimatum! Treći puta., e pa vrijeme je za radikalnu desnicu! I da ga još moli za oprost pred cijelim razredom! I nakon svega bude zahvalan na lekciji odgoja jer inače takav za tridesetak godina baca svoju djecu s balkona. Zakon,sustav,ma daj molim te., mozda u nekoj drugoj drzavi.

      10. 9. 2019,   20:22
    • @NIJESAM Upravo tako i ništa više ni manje ! Razumije svako da imamo novije sisteme pedagojije, pristupa i načina rada koji će ili bi trebali imati rezultate no to valjda samo u teoriji i na papiru gdje se neučinkovitosti i slabosti projekta "friziraju" kako bi nadležni ili zaduženi održavali svoj posao! Iz primjera nedavnih uvidjeli smo da nam institucije NE uspijevaju implementirati program u stvarnost i dešavalo se svašta odnosno svakakvi propusti te je došlo do povećanja nasilja ! Moja teorija jest da problematičnoj djeci, nasilnicima treba stati na kraj na način da im se uzvrati dok je vrime grubim pristupom da osjete što je to odgovornost i što znači dominacija kada je pojedinac u slobodi da je upotrjebi jer mu sustav ne može ništa ili je limitiran glupim regulacijama ! Sustavi koji to mogu održavati imaju spektar zakona i drugačijih rješenja po kojima funkcioniraju kao i izgradjeno društvo a ne u nas " preko noći " preuzeli nešto , kopirali a da ništa oko svega toga okolo nije ni približno postavljeno u okvire po čemu bi to EFIKASNO funkcioniralo! Ima tu još puno posla a tko ga triba odraditi neka se zapita ! Ja se nisam pitao već sam ispalio i rješio problem tako kako sam rješio

      10. 9. 2019,   20:39
    • Da je mojeg klinca gnjavio neki njegov vršnjak (iako mi je teško zamisliti tu situaciju, poznajući svoju djecu), on bi ubrzo postao njegov odličan prijatelj. To je način na koji i sam rješavam nesuglasice, pa i djecu tome učim. Ispravan odgoj u kući uvjet je dobrog ponašanja izvan nje.Nikad ne bih tuđe dijete zastrašivao, tužakao ravnatelju, pedagogu, i tako ga obilježavao kao problematičnog, a možda je u pitanju samo nesigurno, zbunjeno dijete, bez dobrih odgojnih smjernica. A pogotovo nema šanse da se krenem svađati i tući s njegovim roditeljima. Sve se može ispraviti razgovorom. I vjerujte,ne bih razgovarao ja, nego moj sin. Siguran sam da nakon tog razgovora sukoba ne bi bilo.Strašno je kad se roditelji prijete tuđoj djeci, umjesto da upute svog poromka kako da sam raščisti svoje vlastite sukobe, i riješi ih na kvalitetan način.

      10. 9. 2019,   20:43
    • Taraba_5 jako dobar komentar bravo. Nikakvo nasilje. Ovi što prijete, obično su manji od makova zrna.

      10. 9. 2019,   20:53
    • Nazalost, takvi razume samo odgovor nasiljem. I tako i treba.

      10. 9. 2019,   21:04
    • Armagedon, nasilje nije riješenje. I kod mog djeteta u prvom razredu je bio dječak koji je tukao svu djecu u razredu,psovao najgroznije psovke djeci i učiteljici,ali srećom maknuli su ga na vrijeme tako da svaka čast ravnateljici,psihologinji i učiteljici. Mali od 7 god je toliko mučio djecu da nisu htjeli ići u školu.Meni je to neshvatljivo ,kako je moguće da je takvo malo dijete toliko zlo,agresivno i neoodgojeno.

      10. 9. 2019,   21:11
    • TARABA a sto ceš ako nemozeš rješit problem na taj svoj način sto si rekla.

      10. 9. 2019,   21:43
    • U pitanju je nesretno, uplašeno i nesigurno dijete, koje možda proživljava neke traume u kući ili okolini, najčešće unutar bliske obitelji. Loše je kad se na djetetovu agresiju odgovara agresijom odraslih, a nije se ušlo dublje u problem, i tražio odgovor zbog čega se dijete tako ponaša...i odatle krenuti u rješavanje njegovog ponašanja.Dijete se zbog svog nesmotrenog ponašanja, a koje može završiti kao u ovome članku, odjednom nađe okruženo mnoštvom odraslih koji viču, svađaju se, traže njegovo kažnjavanje, izbacivanje, iako ne može dobro razumjeti zašto njemu to rade, a nije to htio namjerno učiniti, zašto ga nitko to ne pita, a svi su protiv njega...vrlo devastirajuća situacija za malu dušu...dijete teško može shvatiti težinu problema, osobnu krivnju, ako se osjeća ugroženo...zapravo, cijelo vrijeme osjeća da su njemu svi krivi.

      10. 9. 2019,   21:48
    • TARABA trebali su ga roditelji naučiti nečemu pa se ne bih tukao a ne nekoga maltretirati do mile volje neke stvari je od roditelja trebao čuti a ne u skolu glumit frajera nego da te pitam kako se osjeća to maltretirano djete šta i on je razigran ??? Ne nije ne voli se svako dijete tuci...nekome to ne odgovara

      10. 9. 2019,   21:59
    • TARABA nema izgovora za takve stvari nikako ne protiv sam nasilja.

      10. 9. 2019,   22:02
    • grisolino@, previše pojednostavljuješ ta pitanja, pa ne vjerujem da bi shvatio ako ti i odgovorim.Ako postoje propusti roditelja, ne trebaš taj dio njihove krivnje svaljivati na dijete...ono nije tražilo lošeg roditelja, ako ga je i dobilo, svoje će ponašanje često usklađivati s onima svojih roditelja, jer nije u stanju shvatiti da postoji bolje...odgoj djeteta je jednostavan tamo gdje roditelji ne iskompliciraju život...

      10. 9. 2019,   22:12
    • TARABA koje ti gluposti pričaš s kim to djete živi ??? S možda komišijom dakako da su krivi roditelji što im je djete takvo nije kriv nitko drugi a na kraju krajeva nek se tuče kod svoje kuće a ne praviti probleme drugoj djeci i drugu djecu maltretirati.

      10. 9. 2019,   22:22
    • Nasilna djeca se ne mogu popraviti nikada. Da malog agresivca nisu maknuli iz razreda,prebacila bi dijete u drugu školu jer je on bio uništavač normalne,dobre i zdrave djece.Noćna mora i vrlo vjerovatno će biti velikih problema s njim u odrasloj dobi.

      10. 9. 2019,   22:23
    • P.s. Nemojte zaboraviti da je dijete koje zlostavlja vrlo često i samo zlostavljano.

      10. 9. 2019,   22:24
    • Taraba,to mene ne zanima. Meni je važno da moje dijete nije pod stresom,da voli ići u školu učiti i družiti se s normalnim vršnjacima. Postoje ustanove za problematične i neka ih tamo nadgledaju i liječe.

      10. 9. 2019,   22:29
    • TARABA ne mora bit.

      10. 9. 2019,   22:29
    • lucybelilx točno tako nek se mlate kod svoje kuće

      10. 9. 2019,   22:31
    • ARMAGEDON, iako se u nekim slučajevima slažem s Giustiziom, ovaj put, i ne samo ovaj, se potpuno slažem s tvojim rješavanjem problema jer sam ih i sam iskusio na svojoj djeci. Dok ne uzmeš pravdu u svoje ruke nema ničega, jedino što možeš dobiti su frustracije vlastite djece i nečinjenja ničega od strane drugih roditelja ili institucija. Iako sam legalist recite nam vi "pametni" što nam je činiti da bi zaštitili vlastitu djecu u ovoj anarhiji i texasu... ?!

      10. 9. 2019,   22:49
    • Ja sam taj problem imala prošlu šk.godinu naslušali se svega od bezobrazne učiteljice ravnateljice zgadilo mi se sve,sin mi je dolazio u suzama kuci skoro svaki dan nitko nije prstom mrdnuo ma nitko ja i muz smo išli i učiteljici i ravnateljici nitko ništa dok se moj nije počeo sam braniti i tu je stalo sve

      10. 9. 2019,   23:01
    • Netko ovu novu Hrvatsku naziva anarhicnim texasom ? Netko veli da u ovoj novoj HR za koju su se borili armagedon (i jos neki) ne funkcioniraju zakoni i institucije? Pa lijepo, krasnu ste drzavu napravili . . . . . Nego, nije poanta to, vec je poanta sto je armagedon gori od tog nasilnog djeteta, jer to je samo vrlo malo dijete (samo 7 godina) kojemu se bas kao sto kaze taraba moraju objasniti neke stvari na ljudski i fin nacin a ne mu prici i reci, budem te polomio, kao sto sam polomio nos tvom starom i isamarao ti mamu !?!? Halo, da li vi sto podrzavate sistem "dijeljenja pravde" armagedona razumijete da podrzavate nasilnika koji samara zene !?!?!?!!??!??!?!?!? pjcp ...... I to ne zenu koja ga je napala, nego zenu koja je kriva sto je majka djeteta koje je problematicno ?!?!? Bome, ima vas tu za razmatranje . . . . . p.s. a sto misli armagedon i ekipa kaj se bude desilo kad otac kojem je slomio nos uzme u ruku noz, sjekiru, pistolj . . . . i pokuca ti na vrata i veli meni si slomio nos, moju zenu isamarao . . . . ja bum tebe piknul ... ili puknul ? Ili, blaza verzija, nadje ekipu i polome armagedona i vas koji podrzavate uporabu sile (nad zenom) !?!?! @taraba, vrlo dobri komentari

      10. 9. 2019,   23:43
    • Giu@ što predlažeš ?! Čekanje institucija, svakodnevno prebijanje vlastitog djeteta bez posljedica, puštanje male neodgojene stoke da nam napravi isto ono što nam je velika neodgojena stoka napravila od države, u svakom pogledu... ?!? Povijanje i pružanje drugog obraza, gađanje kruhom... ?!

      11. 9. 2019,   00:11
    • giustizia mama i tata su mu vec nakon prvog njegovog incidenta trebali objasniti nekakve stvari a ne čekati sto se nažalost dočekalo,jesi možda razmislila kako je tom zlostavljanom djetetu i njegovim roditeljima nisi očito jer uzastopno braniš tog nasilnika drugi put nek roditelji tuže koga god budu mogli,jer što je previše previše je.

      11. 9. 2019,   00:13
    • ma može se neko kurchit, uzimat pravdu u ruke i slično, dok ne naleti na tatu od tog problematičnog klinca, koji je vukovarac, 100% hrvi, zarobljenik logora 100 dana, a šogor mu je bio zapovjednik južnog bojišta, rođak od glavaša. pa aj se onda bahati, slomi mu nos i išamaraj ženu. a često takvi klinci i jesu od takvog tate...

      11. 9. 2019,   02:03
    • giustizia ljudi kao ti ne shvaćaju što je pravo nasilje dok se njima ne dogodi i onda je uvijek kasno. Da bi netko tko je nasilnik i pijanac shvatio da mu sin radi probleme koje treba riješiti sa njim na miran način morao bi bit što? ...tijezan, smiren i razuman sve kaj otac ovog malog nije bio nikad u životu. Slomljen nos i šamar je skratio vrijeme potrebno da panj sazrije u odraslu i odgovornu osobu bar nakratko, da sredi sina i to iz razloga da ne bi imao 2 puta slomljen nos. Efikasno i nažalost apsolutno opravdano nasilje kao prevencija daljnjeg nasilja

      11. 9. 2019,   07:04
    • @giustizia: Pod broj jedan ja nisam nikakav nasilnik već obiteljski čovik savršenog braka , pristojno odgojene djece , najstarija na pravnom fakultetu u USA i ja sam poslovan čovik sa firmom u kojoj je zaposleno 40 ljudi koji hrane svoje obitelji i uglavnom kao firma posvećeni smo individualnom pristupu svakog pojedinca kako bi kroz analizu njegovog statusa i životne stabilnosti imali što bolji učinak u našem produktivom procesu i ulozi na tržištu koje je orijentirano na najrazvijenije zemlje svita ! Nisam taj u ulozi odgojitelja koji je doprinjeo najviše u obitelji u odgoju svoje djece jer tu zahvalu moram priznati svojoj supruzi koja je prečesto podnjela sav teret koji zahtjeva obitelj i djeca no upravo zbog toga svako nasilje nad njima kod mene kao bivšeg branitelja - specijalca, , biznismena ide kroz evaluaciju ,što će reći dajem vrimena svakome da problem rješi na način koji mu je povjeren i sa mogućnošću svojih poslovnih alata da stvari posloži na svoje misto ! Slažem se što si rekla da je nasilje vrlo lako moguće i uzvratiti no "MI" smo mala zemlja pa se svi više manje znamo ( znam da razumiješ ) pa taj što sam mu nos polomio i njegova pijandura neka slobodno dodju uzvratiti , kao i dite njihovo približi se mom sinu ...vjeruj mi da nije od tada nikada . Dakle još jednom ću ponoviti , neka svako radi na svojoj obitelji što bolje može i ne zanemaruje svoju djecu jer još će biti potrebno puno godina da se svi programi koje institucije tvrde da ih ispunjavaju ostvare

      11. 9. 2019,   07:22
    • @Crozag - po tvojoj logici (i jos po nekima), treba danas (odnosno, trebalo je "jucer") dici revoluciju i svrgnuti vlast, sudstvo, pa i sama policija ne radi svoj posao - znaci i njima fus u guz?! Znas, donekle se i slazem, ali, ako cemo uzeti sjekiru, motiku i vile, krenimo od vha, a ne od susjede (k tome jos i "pijane" ).

      11. 9. 2019,   07:47
    • @klips - ova tvoja teza "nasilje kao prevencija daljnjem nasilju" je "fenomenalna". Znaci, naoruzajmo se i cekajmo da dodje lik poput armagedona "dijeliti pravdu" sakatanjem . Znaci, cim armagedon udje u dvoriste, roknut ga sacmaricom, i lijepo tako preventirat nasilje koje je ovaj naumio ispoljiti prema slabijima. Da, prema slabijima - samarat zenu i prijetiti malom djetetu. . . Necu insinuirat sto bi bilo da je pozvonio na vrata i da mu je otvorio lik malo krupniji, s nosem bez hrskavice ...

      11. 9. 2019,   07:52
    • Cuj, kad mi netko kaze da nije nasilnik, a covjeku iz cista mira slomije nos, isamara mu zenu i zaprijeti djetetu da ce ga polomiti kao mamu mu i tatu (a dam se kladitida si ih lemao pred tim djetetom) - onda se sav kredibiltet kao covjeka i komentatora rasplinjuje u sekundi. . . . Ovo bla, bla, bla . . . tko sam, sto sam, USA, Svica, Norveska . . . firma od 40 ljudi (a btw, godinama si na portalu po 16 sati dnevno - mozemo misliti kako uspjesno posluje tvoj business i tko ga vodi , haha) ..... to ostavi za kladaru i birtijetinu, mozda ce ti tamo netko povjerovati (ko te vec ne pozna). Rekla sam i ostajem pri tome da si rabijatni siledzija sto si i dokazao samaranjem zene i prijetnjama malom djetetu. To moze samo dno dna od individue. fuj

      11. 9. 2019,   07:59
    • Giustizia ,👍🤣🤣. I ja smatram da se nasiljem ništa ne riješava. Kao što sam napisla, to riješava škola,kod nas vrlo uspješno. Da nije škola reagirala,prebacila bi dijete u drugu školu.Nikada ,baš nikada ne bi reagirala nasiljem jer bi to značilo da sam ista kao i nasilnik.

      11. 9. 2019,   08:18
    • @giustizia Samo ću ti ogovoriti na ono što te mući ..pitanje ( tko vodi firmu ) ? Oni koji su za to plaćeni , oni koji tribaju izvršavati svoje zadatke besprijekorno i u skladu sa postavljenim standardima ! Što se tiče birtije i za to se stigne na putu za kući nakon napornog dana , sresti se sa bojovnicima i popričati što ih muči , pomoći da rješavaju svoje probleme i usmjeriti po potrebi na one koji su postavljeni da te iste prezentiraju tamo gdje se takvi problemi rješavaju! U svemu ostalom dakle rješavanju problema već sam spomenuo da ostavljam dovoljno vrimena onima koji su plaćeni da probleme rješavaju uistinu i riješe , međutim kao što je netko već spomenuo ne smijem dozvoliti da loš sistem funkcioniranja uzvraća udarcima na moju obitelj ! Dakle od onih sam koji vjeruju sustavu i legalitetu sve dok isti to i dokazuje a ne dozvoljavam da mi netko "upakirano go*no " servira pod čokoladu jer je to njemu OK, lakše prodati ili prezentirati kao svoj brend koji je zamislio / iskreirao negdje u saboru kao institucionalnu savršenost. Za takvo nešto tribaju godine i mukotrpan rad a putem svega toga sva nesavršenost je upravo tema u naslovu !

      11. 9. 2019,   08:39
    • lucybellix ti bi stajala dok te netko tuče ne bih se branila?

      11. 9. 2019,   08:40
    • Upravo tako lucybellix, i ja imam primjer moje necakinje iz Karlovca i njene curice (koja je imala problema i ne samo ona...) u osnovnoj skoli gdje je isto tako postojalo dijete specijalnih potreba. I u tom slucaju su dobro odradili posao i skola i socijalna sluzba, koji su roditeljima (mozda je nebitno, a mozda i nije) dosli sa sela (iz okolice Slunja, ratnih godina, gdje su djeca onomad bila prepustena sebi...) , dakle, zaprijetila im je socijalna sluzba da ako ne povedu bolje racuna o ponasanju djeteta, da ce mu ga oduzeti i smjestiti u dom . . . . Problem je rijesen i deckic se malo smirio. Vjerovatno su mu objasnili da ako nastavi sa neprimjernim ponasanjem, da bi mogao zavrsiti u domu, daleko od mame i tate. Ima tome slucaju oko desetak godina i stvar je rijesena. Niko nikom nije lomio noseve, nije samarao majku od djeteta, niti se prijetilo djetetu da ce ga polomiti. Rijeseno je sve razgovorom i objasnjenjem da bi nastavak bahatog ponasanja djeteta mogao imati vrlo neugodne posljedice. Znaci RAZGOVOROM !!!

      11. 9. 2019,   08:40
    • Grisisolino,ne bi se branila jer nisam fizički dovoljno jaka ,a i previše sam osječajna,tako da bi vjerovatno plakala i trpila. Nismo svi nasilnici.

      11. 9. 2019,   08:45
    • @armagedon - jel te nije sram da si po cijeli dan na portalu, a da firmu vode drugi? Ok - to je bio samo upit u slucaju da netko stvarno ima firmu i 40 ljudi koji rade a gazda po cijeli dan d na portalu . . . . . . . Nes ti gazde i firme ..... Nego, rekla sam ti vec, odi prodaji te izmisljotine drustvu iz kladare, ostavi se ozbiljnih ljudi koji imaju IQ u granicama prosjecnosti, jer ti nitko, ali ama bas nitko ne vjeruje (osim ovih tvojih 18 alterega koji ce te uskoro doci podrzati). Ajde, kako bi reka' ti, (usiljeno, ikavicom) bizi ca ...

      11. 9. 2019,   08:45
    • Giustizia,on je hdz ov plaćenik i laže ćim zine.

      11. 9. 2019,   08:53
    • Ne kontam, čovjek je u potrebnom trenutku zaštitio svoje dijete na grubi način. Što je trebao cviliti i moliti pomoć od institucija koje ne rade svoj posao. Od problematične djece svi okreću glave i prešutno toleriraju njihovo ponašanje. Počevši od dječjeg pravobraniteljice nitko ne govori o dječjim obvezama koje se odnose na učenje i priučavanje radu.

      11. 9. 2019,   08:53
    • @grisolino - a mozda da si to pitanje umjesto lucybellixu, uputio majci ili ocu kojem je armagedon razbio nos?? Pitaj njih jesu li se branili i da li su se mogli obraniti od nasilnika koji samara zene ? Nego, jedno pitanjce tebi,, grisolino, a uzimajuci u razmjer mozda sto se desilo u obitelji ovog kojem je armagedon polomio nos . . . . bili se ti branio grisolino, da te uzme samarat recimo Damir Skaro, ili Mirko Filipovic ? . . . . Jer, kladim se u ne znam sto, da je omjer snaga likova koje je samarao armagedon bio takav kao sto sam opisala u upitu tebi !? Sam je armagedon naveo tu gore, da je " bivsi branitelj - specijalac", a jbga, znas i sam da "specijalac" nemre biti bilo tko . . . . Moras biti fizicki spreman za takvu postrojbu, moras biti dovoljno rabijatan i ne bas prepametan, jer to su ti oni kaj . . . izvrsavaju naredjenja. . . . . I koji jedva cekaju da negdje , nekog (naravno slabijeg), i za najmanji povod - isamaraju (npr, za parkirno mjesto)... A jos ako je moguce - pred njihovom djecom. Vec sam rekla - fuj i opet fuj

      11. 9. 2019,   08:54
    • @Cipelcug - dobro si rekao - ne kontas! Nije u potrebnom trenutku, nego poslije (tko zna koliko vremena). Da se nasao u trenutku, kada je taj mali negativac maltretirao njegovo dijete, uhvatio ga za ruku i odveo roditeljima i rekao: poradite na ovom ili cu ja " - e to bi bilo onda "zastitio dijete (svoje) u potrebnom trenutku. Ovako je samo dokazao da je isti kao taj mali grubijan, samo na desetu potenciju. A sto se tice institucija u HR, rekla sam vec, za to ste se izborili. A ako vam ne pase kak delaju institucije, mijenjajte , ali od vrha, ne samaranjem zena u susjedstvu, jer tako necete nikad, ali nikad promijeniti sistem . Mozete samo dovesti do eskalacije nasilja. . . . . A vrag ce ga znat, mozda vam je to i u cilju , ne ?

      11. 9. 2019,   08:59
    • @giustizia Čega bi me to tribalo biti sram ? Uspjeha ? Vrimena kojeg sam godinama ulagao, neprospavanih noći i tisuće sati po avionima da proširim posao i omogućim Hrvatskim zaposlenicima kruh i egzistenciju! Razumijem tvoju potrebu za laprdanjem što je u kodu tvog porijekla no o odgoju vidim da nemaš pojma jer vjerojatno nisi ni ostvarila majčinstvo premda ne bi htio ulaziti u tvoju intimu i privatnost takvih razloga ili odluka ! Dakle shvati ja nemam nikakvih razloga za izmišljanjem bilo čega već pojasniti narodu da sagleda realnost u rupama sustava koji jedno tumači a drugo radi iz razloga što nema dovoljno kompetentnih i stručnih ljudi , nema alate kojima bi realizirao svoje programe a na kraju ostaje pitanje TKO su žrtve takvih propusta i ne - učinkovitosti loše posloženog sistema !

      11. 9. 2019,   09:02
    • @ARMAGEDON svaka čast. Svaka Vama je na mjestu.

      11. 9. 2019,   09:06
    • Armagedon,sustav nije loš. Samo treba biti uporan,razgovarati s ravnateljicom,učiteljicom i sve će biti riješeno. Ili jednostavno imam sreće da mi djeca idu u dobro organiziranu školu.

      11. 9. 2019,   09:07
    • A joj...niste mu valjda povjerovali!! ARMAG....@, ti o svemu samo neuspješno - lažeš! Uopće ne vjerujem da si ikoga izlemao, pa ni te neke roditelje...pitanje je da li uopće imaš klinca kojeg su napadali...Referirao sam se na temu nasilja, općenito...Firma s 40 zaposlenih? Hahahahaa!! Pa ti uopće ne znaš pisati, a kamo li zaključivati! Gle ovo:"...kao firma posvećeni smo individualnom pristupu svakOG pojedinCA , kako bi kroz analizu njegovog statusa i životne stabilnosti imali što bolji učinak u našem produktivom procesu i ulozi na tržištu koje je orijentirano na najrazvijenije zemlje svita"!! Majko mila, da li to radiš ovdje,na komentarima, svaki dan,puno radno vrijeme?! Ovo uopće ni ne razumiješ, samo si od nekud ukrao, po pravopisu vidim da si prepisao! Čovječe, da imaš samo četiri zaposlena, a ne 40, ne bi znao ni da portal "24sata" uopće postoji, a kamo li da neprestano komentiraš, dok ti četrdeset ljudi radi u firmi! Ne sviđaju mi se ni malo razmetljivi tipovi koji će na svakoj temi izmisliti neku "svoju" priču, ili događaj, sve će začiniti kvazidomoljubljem, aktivnim stažom u ratu i visokim statusom u miru! Ma tko to može nadmašiti, makar i lažima, pitam vas ja??

      11. 9. 2019,   09:14
    • @lucybellix: Nek te ta sreća i dalje prati u svim smjerovima no mnogi nisu te sreće iz razloga što loš sustav projecira, proizvodi trule proizvode a budući da smo narod koji se ne bori za sebe ni za prioritete rezultati su vidljivi svuda oko nas ! Ljudi bježe u izgradjene sustave drugih zemalja umjesto da se bore za svoje i ono što smo teškom mukom stvorili i prepustili ovim hoštaplerima kojima je misto po zatvorima a ne u najvišim funkcijama Države !

      11. 9. 2019,   09:17
    • Taraba, kopirao je s googla. Normalni i uspješni ljudi se ne hvalisaju na 24sata. Uostalom nije tema " armagedonov izmišljeni život" nego nasilna djeca.

      11. 9. 2019,   09:19
    • Upravo to TARABA . . . svatko onak tko je imao ili ima kojeg zaposlenog i privat firmu, kao sto si perfektno rekao, ne zna niti da postoji tamo neki portal i komentiranje, a ne da provodi cijeli cjelcati dan na njemu!!! Moram ovo kopirati, jer je fantasticno dobro opisano: " da imaš samo četiri zaposlena, a ne 40, ne bi znao ni da portal "24sata" uopće postoji, a kamo li da neprestano komentiraš, dok ti četrdeset ljudi radi u firmi! Ne sviđaju mi se ni malo razmetljivi tipovi koji će na svakoj temi izmisliti neku "svoju" priču, ili događaj, sve će začiniti kvazidomoljubljem, aktivnim stažom u ratu i visokim statusom u miru!" Bravo!

      11. 9. 2019,   09:28
    • To je to!!!! Ako probleme ne rješavaju nadležne institucije, riješit ćemo ga sami.

      11. 9. 2019,   09:30
    • A sto rece TARABA, pitanje je da li je do ovog opisanog slucaja armagedonove "muskosti" uopce i doslo, poznavajuci mastarije Barona Minhaugedona, vrlo vjerovatno i nije. Samo, u svojoj spisateljskoj ulozi, zabio si je autogol, davsi si epitet siledzije koji samara zene i maltretira djecu od 7 godina !!!! Specijalac.c.c.c

      11. 9. 2019,   09:32
    • nnjmkd - kako? Smjenit cete ljude u nadleznim institucijama koji ne rijesavaju probleme, ili cete ici po gradu i samarat zene, maltretirajuc njihovu djecu od 7 godina ? Da cujemo rasnog rijesavaca problema ....

      11. 9. 2019,   09:34
    • majketi, koji je taj @Armagedon lažljivi balvan.. ajme majko.... ma 100% ADZ-ovac... volio bih da mu drugi put, kada dobije inspiraciju, vrata otvori neki "Mirko Filipović".. :))))

      11. 9. 2019,   09:58
    • "g.....", nadam se da se nikada nećete naći u ulozi roditelja zlostavljanog djeteta, ali ni u ulozi roditelja zlostavljača. Tek tada bi mogli shvatiti neke od gornjih komentara i sigurno bi i sami rješavali probleme kad ih već ne rješavaju oni koji su za to plaćeni. Kako? To prepuštam vama. Meni, na sreću to nikada nije trebalo.

      11. 9. 2019,   10:03
    • Oprosti n...... , ali nikad necu shvatiti siledziju koji bez razloga samara zenu. Vjerovatno sam razlicita od tebe i nisam od onih koji ce naci opravdanje za samaranje slabijih (zena !!!). Kako ja rijesavam probleme? Prvo, nisam osobno imala nikad problema kakav je opisan u glavnom postu. Drugo, cak i da jesam, sigurno ga ne bih "rjesavala" samaranjem slabijih i zastrasivanjem djece. Ima kultiviziranijih nacina, legalnih i civiliziranih . . . proguglajte malo, ako do sad niste culi za te opcije.

      11. 9. 2019,   10:10
    • ono gdje je sistem definitivno zatajio, zatajio je u slučaju ovog balvana. za slomljeni nos i šamaranje žene trebal je fino zaglavit !

      11. 9. 2019,   10:16
    • @plik - upravo tako ! (kad bi ono sto je "opisao" Baron Armagedon bilo istina ;)

      11. 9. 2019,   10:21
    • Naravno da tip mulja, i da nije nikoga izmlatio! Da nije nastavio i dalje razvijati svoje glupe lažotine, ne bi me to smetalo, jer nije bitno za raspravu o problematici vršnjačkog nasilja, koja se razvila ovdje. Poštujem i suprotna razmišljanja, ali, budimo iskreni, ona uglavnom dolaze od onih ljudi koji taj problem uopće nisu ni imali. Zato misle da bi oni pesnicama pokazali boga svoga i djetetu, i njegovim roditeljima. A zapravo - ne bi učinili ništa drugo od nas koji bismo te stvari rješavali razgovorima. Treba razgovarati, smireno i odgovorno, uzimajući u obzir da će djeca vjerojatno nastaviti školu zajedno, još jako dugo...treba pokušati sve da ne ostavimo ružne tragove, ni svojem, ni ostaloj djeci, ni nasilnom djetetu. Moja djeca znaju prepoznati nasilno ponašanje,bilo prema njima ili drugima, uglavnom nam sve bitno ispričaju,pa bih i za ovo odmah saznao.Predložio bih im da pozovu tog prijatelja (da, prijatelja!) na stranu, i pitaju ga o nastaloj situaciji,pruže mu ruku i predlože da nastave kao dobri prijatelji....za takav način uopće nisu bitne godine djeteta,u svakoj dobi dijete mora znati brinuti o sebi, ali i o drugima.Ako to ne uspije,onda bih sam razgovarao,bez ikakvih prijetnji, s roditeljima nasilnog djeteta,a ako ni to ne prođe dobro,naravno,i s pedagoškom službom.To je jedini ispravni put. Nikad ne bih svome djeteu priuštio spoznaju da se dječji nestašluci rješavaju razbijanjem tuđih lubanja! Što je sljedeće? Kalaš??

      11. 9. 2019,   10:24
    • Naravno da ne opravdavam šamaranje žena (konačno, i sama sam žena i majka), ali susretala sam se sa tim zlostavljanjima u školi i vidim da ljudi različito reagiraju. Nažalost, škole najmanje reagiraju. I zato su roditelji vrlo često prisiljeni sami rješavati probleme. Najčešće na način da svoje dijete premjeste u drugu školu, a zlostavljač i dalje ostane nekažnjen. Ja sam više pobornik tužbe za duševne boli i nanesene povrede i kad jednom nekog opališ po džepu (roditelje zlostavljača), tek će tada reagirati. Ali ovo, da balavac već u 1. razredu osnovne škole maltretira sve oko sebe. Ovo mi je nezamislivo.

      11. 9. 2019,   10:27
    • djetetu usadiš moralne vrednote i upišeš na neki od borilačkih sportova - idealna kombinacija ! :))

      11. 9. 2019,   10:32
    • Hvala bogu da je najzad neko rekao istinu o ovom Arma... koji vec duze vrijeme objavljuje komentare koje izvlači iz malog mozga. Laže i nadlaguje sebe. Ako ste ga duže vrijeme pratili primjetili ste kskav je to Barun Minhauzen. Taj ne radi ništa osim što tipka i izmišlja bajke o sebi. Ignorirajte ga.

      11. 9. 2019,   10:50
    • @plik ne biste vjerovali koliko efikasna. Moja starija kći je prvi dan škole došla kući oderanih koljena i hlača na njima, jer se eto usudila pretrčati preko igrališta dok su nogomet igrali klinci iz II. razreda pa ju je jedna srušio i vukao preko igrališta, kad bolje razmislim vjerovatno ih je bilo i više, a učiteljicu nije bilo briga. Prvo smo razgovarali s nadležnim u školi, baš na isti dan kad je dobila i masnicu na oku od kolege iz razreda, slučajno. Pa vodili dječjem psihologu, ona imala sve simptome PTSP, imam i nalaz da je tome bilo tako, bljuvala svake nedjelje navečer, išla na seanse. E onda je moj suprug digao ruke od takvog pristupa i upisao je na karate. I nju i mlađu, i više nisu ni plave ni poderane dolazile kući.

      11. 9. 2019,   10:51
    • @nata.., na Ferenčici je uvijek vrijedila poslovica: "Um caruje, a snaga dobro dođe" !! :)))

      11. 9. 2019,   10:54
    • plik@, odličan!! Preskačem moralne vrednote,to se valjda podrazumijeva, ali sportovi, pa i borilački, to je to! BTW, mene jedan moj trener vjerojatno još uvijek pamti...u žarkoj želji da mu pokažem čemu me je naučio, razbio sam mu nos!! :-) (A.N.,poznati odvjetnik)

      11. 9. 2019,   10:54
    • haha, A.N. ?! jel' to možda prijatelj pokojnog Mire Barešića ?!?! :))))))

      11. 9. 2019,   10:56
    • Bez komentara...😉

      11. 9. 2019,   11:00
    • P.s. Ne smijem biti nepravedan,stvarno je bio odličan sportaš i pedagog ...ali, trenutak opuštenosti i manjak pažnje...a učenik željan dokazivanja...

      11. 9. 2019,   11:03
    • nobody's perfect... :)))

      11. 9. 2019,   11:08
    • giustizia koliko je žena i djece nastradalo jer ih sustav nije zaštitio. Da si u takvoj situaciji htjela bi imati brata ili prijatelja poput nas koji bi to riješili mimo sustava. Dokle god sustav neće imati doživorni zatvor za monstrume, silovatelje i pedofile dotle ga ja neću tražiti za pomoć kad naletim na iste.

      11. 9. 2019,   13:02
    • Sve je to laprdanje, bez smsla i bilo kakvog pokrića! Redovito se na ovakvim temama skupi hrpa junačina, pobornika "pravde u svoje ruke", ali u RL , jako dobro znate, to se uopće ne događa! Inače bi baš svakodnevno čitali članke kako je negdje neki hrabri roditelj raspalio oca, majku, i dijete, ne nužno tim redoslijedom, nego kako su mu koji dan naletjeli pod ruku, ili nogu! Ista je stvar i kod silovanja, ili kad pijančina autom ubije nekoga! Odmah krenu štovatelji odmazde: "da su to moji, ne bi on meni suda vidio", "bio bi taj gotov i prije nego ga osude", i stotinu sličnih gluposti! A u stvarnosti - nikad nitko, pazi!! - nikad nitko!! ne rješava ikakvu pravdu sam, niti je naručuje od štemera, ili plaćenog izvršitelja! Tako je i u slučaju vršnjačkog nasilja... skoro uvijek, kad se dogodi, postane vijest dana, i "hrabri čitači vijesti", možda i nečiji roditelji, a možda i ničiji, mam krenu u opis svoga slučaja, jer,eto, on je efikasno, jednim jedinim aperkatom, svakog posebno, riješio stvari, ujutro oca, popodne majku, a na velikom odmoru dijete. Pih! Bez pol muke!! I svaki put pokazao krvave ruke svome sinu..."Gledaj, kako to ćale radi!! sad se više nemaš čega bojati! Osim ćaće, naravno!"

      11. 9. 2019,   14:11
    • @giustizia a sta je trebalo da uradi? Posto institucija to nije resila ostala je samo jos primena sile koju da nije armagedon na kraju primenio nastavilo bi doticno dete na njegovom sinu da primenjuje.... odgovor na nasilje koje vise ne moze ni putem i jedne institiucije i zakona da se resi je takodje nasilje jer takvo nasilje kome ni jedna institiucija nista ne moze razume samo svoj jezik.... bila sam zrtva vrsnjackog nasilja u skoli i sve bih dala da su moji imali petlju da urade isto, zivot bi mi bio bar za 50% manje sjeban

      11. 9. 2019,   14:43
    • @Lima.., tako smo i mi, 90-te istupili i yugo-zajednice, pa "svetske" institucije nisu "reagovale" na pravi način da nas "spreče", pa su tvoji "primenili" nasilje ?!? što misliš, koliko su sudbina tvoji "sjebali" ?!? i pojeo vuk magare.... (sorry ostalima, malo sam izvan teme, ali nisam odolio..)

      11. 9. 2019,   15:01
    • Plik@, žao mi je što nisi odolio...nije primjereno, ni korektno...kolegica Lima@ uredno komentira temu, piše na svome materinjem jeziku, nikog ne smeta niti proziva, a kamo li vrijeđa. Kao što kaže, i sama je bila žrtva zlostavljača, možemo samo zaključivati od koga i zašto...Mislim da joj friško zlostavljanje, ako pregrubo zvuči, može i podbadanje, stvarno ne trebamo i ovdje priuštiti. Nepošteno je. Ne moraju sva pokoljenja vječno nositi mučan teret svojih predaka.I mi imamo svojih gadova, ali oni se sunčaju po toplicama, na naš račun.Meni, na primjer, smeta ta ružna pojava, jer je pravednost prema svima i svakome bitan postulat čestitog čovjeka.

      11. 9. 2019,   15:18
    • @Taraba, a što da ti kažem, ona je "sjebana" jer je bila maltretirana, žao mi je, a ja sam (još uvijek) "sjeban", jer sam osjetio njihovo nasilje, pobijeni su mi članovi porodice, ne najbliže ali eto... još uvijek se opirem navući na finoću i toleranciju.. čim vidim tu ekavicu, dobim grč u želucu.. i vjeruj mi, ne muči me primjerenost i korektnost... treba vremena..

      11. 9. 2019,   15:55
    • TARABA_5 Pretpostavka da smo svi iz komentara samo jaki na riječima je nebitna i jednako glupa kao i da su svi iz komentara junačine

      11. 9. 2019,   16:09
    • @Lima_McKean Savršen komentar pametne žene iz srbije ! I tamo ima pametnih ljudi koji razumiju da na nasilje triba odgovoriti i ne ga puštati i prepuštati u ruke nesposobnima koji stalno nešto obećavaju da će poduzeti ,učiniti a po putu toliko žrtava ,mobinga, teških maltretiranja, silovanja , pedofilija u porastu , dakle GDJE su rezultati a postojimo od 95e kao Država koja ima toliko jak uhljebljenički aparat da se mnogima povraća dok stignu do svoje pravde kada postanu ŽRTVE nasilja i nasilnika !

      11. 9. 2019,   16:18
    • Klips@, nisam pretpostavljao da ste svi iza ove hrpe komentara samo jaki na riječima, nego sam to naveo kao poznate činjenice. Ako ne vjeruješ, kreni prelistavati statističke podatke, ili barem crne kronike..Nemam volje to sad raditi, pa ću samo ovako, ad hock, i napamet...Ako je u RH u jednoj godini bilo 500 prometnih nesreća u kojima je pijana ili drogirana,ili samo obijesna osoba ubila nedužno dijete/ženu/muškarca/motoriste ili pješake,ili u autima, koliko je njih nakon toga poginulo od ruke ožalošćenog člana obitelji? NI JEDAN! Tako i u svim sličnim slučajevima ubojstava, liječničkih grešaka,smrti na gradilištima zbog lošeg osiguranja, gušenja plinovima u tuđim unajmljenim kućama, pa i brodovima...tisuće je načina smrtnih ishoda za koje su mnogi opako krivi, a mnogi opako ogorčeni . I što se događa? Ništa! Osim piskaranja po portalima "da je to netko meni važan, ne bi taj suda dočekao"! Glupe floskule bez smisla, nepotrebne izmišljotine.Svi smo svjesni da to ne vodi nikamo,osim u još gore strahote, nitko normalan ne želi robijati zbog budale, a ostaviti sitnu djecu, rasutu po domovima, i sl.

      11. 9. 2019,   16:42
    • @plik ne mogu da verujem da tema o polomljenom detetu je NARAVNO dobila nacionalni karakter... sigurno te 91 nisam ja maltretirala jer nisam bila ni zaceta, rodila sam se ‘92, ali evo da ti objasnim par stvari, 40ih godina proslog veka svu moju srpsku familiju istrebili su četnici a hrvatsku ustaše, to navodno bili pokreti za oslobodjenje svojih naroda a sve su ih poklali, 93e moj deda je iz Beograda isao da kolimq skuplja i svoju srpsku i hrvatsku rodbinu po Lici dok mi u Beofradu nismo znali sta se desava, znam da su me 92 izveli is porodilista a da nas je zamalo pregazio tenk koji je krenuo na Vukovar, tri godine kasnije cega se ja vec dobro secam smo na povratku sa mora presreli kolonu izbeglica i niko nije znao o cemu se radi niti sta se desava jer su svi kanali komunikacije bili iseceni a rts naravno nije pricao ni o cemu sto se ne bi dopalo vcinskom stanovnistvu..

      11. 9. 2019,   16:59
    • e onda su 97e u skole centra Beograda nagrnula deca ratnih profitera i kriminalaca sto ti zoves da smo te mi maltretirali a u stvari su maltretirali i narod ovde ukljucujuci i mene, to se zavrsilo tako sto je jedno dete 99e izbodeno nozem u dvoristu jer je bila cerka nekoga ko se zamerio nekome itd... e sad posto se ja po tati od tj tatinom ocu prezivam Tesla Kajcman a zovem Iskra niko nije mogao da izvali da li sam izbeglica, hrvatica, slovenka ili srpkinja pa su me preventivno ipak tukli jer su se tukli svi “dodjoši”... tako da me zanima sad koji smo to mi koji smo te tukli a da nismo tukli i maltretirali i mene ? No čisto da te utešim Tuđmanovi i Titovi unučići su srećno išli sa mnom u školu i takodje kinjili svakog ko im se ispreči a zbog roditeljske instance jasno je zašto im niko ništa nije smeo da kaže a roditelji se povlačili

      11. 9. 2019,   16:59
    • Hahaha!! Ooo, Lima@, ovo je horor!!! Ne mogu se prestati smijati!! Hahaha!!!! Ma ako si i izmislila, odlično je!! Moram još jednom pročitati! BTW, drago mi je da si ovdje, s nama!! 👍

      11. 9. 2019,   19:37
    • @giustizia ja ne znam sto si se ti tako navredjala pitala sam te u komentaru samo gore sta je trebalo da uradi lik sa bahatim roditeljima bahatog klince kojima ni jedan zakon i ustanova ne pomazu? A ne znam jel se secas da su Slobini mentoli sa cvecem ispracali tenkove i to je bila cirkus parada pod jedan, pod dva isli smo u Crnu Goru na more kod kevinih jer su bile sankcije pa nije imalo sta da se jede i onda smo sedeli moru po 6 meseci i ziveli doslovno od ribe, krave itd dok su se u beogradu jele pastete i konzerve pod tri evo guglaj Nebojsa Broz koji je hapsen za vreme Sablje e njegovi klinici Igor i Ivan su isli sa mnom u skolu

      11. 9. 2019,   21:08
    • A btw ne znam kako ti stojis sa svojim mozdanim kapacitetima ali ja se sećam od svoje treće godine svega prilično jedino sto nisam imala moć da jos uvek razumem stvari oko sebe a evo i sta nauka kaze o tome “Despite this, nearly 40 percent of the people in the new study claimed that their first memory occurred at age 2 years or younger, with most of the first memories falling between ages 9 months to 12 months” prema tome reklo bi se da sam normalna ko i svako ljudsko biće a sad ako si ti pocela malo kasnije da pamtis stvari ono jbg zao mi je

      11. 9. 2019,   21:14
    • Nisam se ja dete moje nista uvrijedila a i kako bih od tako vunderkind srpskog celjadeta, ono, mojeg roda;) ... To kao prvo: kao drugo, sama pamet od tvojih, ici kroz Kordun, Krajinu i Bosnu iz Crne Gore, prema Srbiji . . . ono, da ti je barem cale bio pametan kao ti, ali avaj .... Nego, drago je meni da se ti sa tri godine sjecas svega . . . izuzetno mi drago, velim opet, to nam je u genima. Inace, pored sve te svoje suste pameti, omasila si ne jedno, nego cak dva koljena tih sto su isli s tobom u skolu (glede toga sam ti natuknula): Titov unuk, Josip Joska Broz, je otac Titovog praunuka Nebojse, koji je valjda otac tih koji su isli s tobom u skolu a oni su kako se to kaze u Srbiji cukununuci (pokojnog nam druga Tita, a ne unuci). Nakon toga za reci je i da niko ne sljivi Titove potomke ni pet posto, cak ni one blize, cak ni Jovanku nisu, a da bi tamo neki Titov praunuk, neki lik za kojeg niko nikad nije cuo, neki Nebojsa ... pa tek njegova djeca... A ono da, da je mozda neki stemer poput naseg barona Armahauzena, cim su ga hapsili u "sablji" - to da, to je moguce. p.s. da ti giustizia rekne jednu tajnu, koju ti kao novopecena komentatorica od svega par dana staza ne znas. . . na portalu ti je zabranjeno pisati stranim jezicima (ne mislim tu na srpski, jer to i nije strani jezik;), vec ovo sto si kopirala na engleskom (sad ako ti to vidi neki od admina, dobices zuti karton . . . 3 zuta - dan zabrane stemanja) ... itd. itd ... ajde lipa moja, lp i ne zamjeri giustizii ;)

      11. 9. 2019,   21:39
    • hahahahahaaa i jos si da pluseka ;))) hahahaha pjcp

      11. 9. 2019,   21:46
    • Giustizia., nepravedno nenadjebiva!! Uz tebe bi se covijek obrazovao bez da išta čini,ja bih se volio družit s tobom stvarno,samo eto da upijam! Nego,ostala si mi nedorečena!? Sta bi po tvom neskromnom umu trebali roditelji povrijeđenog djeteta činit? Organizirat ustanak i ic smjenjivat odgovorne u institucijama u okolici,koji projekat ajme,. Ne vjerujem da su na funkcijama zbog spremnosti obavljati ih,više zbog rođe i janjetine?? Pih,do tad bi mali mogao vec magistrirat ako jadni uspije izvuc zivu glavu tako dugo,da ga ovaj neandertalac ne zgazi. Ili da mozda se zalete do tvoje rođakinje u Karlovac i tamošnje institucije zamole za pomoć? Knin i nije baš urban da imaš nekog izbora uopce u takvoj situaciji! Uz dužno poštovonje,molim te probaj se zamislit na njihovom mjestu,pogled baci iz ruralnog podrucja a ne centralne Hrvatske. Nekad su šake jedina i zadnja karta koju imaš.

      11. 9. 2019,   21:58
    • @NIJESAM amico mio . . . vec sam napisala x puta da za mene nasilje nije rijesenje. Poslije se skontalo, a mozda i od prvog trenutka (i meni je prosla ta misao kao i TARABI) - da je nas vrli kolega Baron Armahauzen, sve to pak izmislio - glede lomljenja nosa, samaranja te nesretne zene, itd, itd ... Ok, jasno mi je i da je civiliziran i kulturan pristup ponekad neucinkovit ili barem spor, ali, nije rijesenje premlatiti roditelje a djetetu se groziti kako ces polomiti i njega, ne !? Uvijek se problem gore spomenute tematike moze rijesiti razgovorom, dogovorom . . . pa cak u krajnjem slucaju i tuzbom, ali ne uzimanjem pravde u svoje ruke. E sad kad sam se vec dotakla "pravde", nisi ti amico mio, ni prvi ni posljednji koji bi se volio druziti samnom ;)).......Ali avaj, morat cu citirati jednog poznatog pjesnika koji je onomad rekao: " Nekad su šake jedina i zadnja karta koju imaš." :)) Ako ti je masta razigrana kao jezik, nece sake morati dugo raditi ;) pusa ;)

      11. 9. 2019,   22:11
    • @Lima, lima, pa ti si se dete moje nanervirala na ukaze koje sam ti bas dobronamerno natuknula !? Pa zasto bre, duso moja ? A popoò , pa zasto nisi bre odma' rekla da ste naisli na sve krajisnike pred Beogradom, na uscu dveju reka , pod Avalom? Ono, kolona od 300.000 ljudi, od Pancevackog mosta do Sabca, a Tesla senior, levi zmigavac i pretice celu kolonu . . . dok ga milicajac nije zaustavio i rekao, deces ti bre ? Jel ne vidis da i ovi ljudi idu u Beograd? Ali druze, ja imam malo dete u kolima i vec se tri dana vozimo iz Bara prema Beogradu !?! E, a sto niste isli vozom ? Jel drug Tito bez veze gradio prugu, ha? Nego, Limacka moja draga, sto si se ti uhvatila toliko te scene da si zapamtila neke segmente iz zivota . . . pa nisam ja rekla da je to nemoguce, nego da si vunderkind.... I sad nemoj da taj moj kompliment zacementujes bedastarijama, nemoj duso moja. giustizia ne voli da joj je procena pogresna. E, a za ove zadnje rijeci, znas, nije ti to lijepo, niti tocno tako meni napisati. Tocno je "bozja" a ne "bozija" - tj. bez "i". Ono, ja tebi Lp, a ti meni "sjasi" !?. Vidi se da te lik koji te vozio od Bara do Beograda tri dana, em sto nije znao geografiju, em nije bas vican ni u vaspitavanju dece. Ok, Lp i buona notte

      11. 9. 2019,   22:24
    • @giusta, dušo, kad smo kod cjepidlačenja, vidi prvi koment: "..rIješavanje situacije.."... i tu je jedan zločesti "i".... :)))))

      12. 9. 2019,   08:34
    • @giustizia vidim da ti je vredjanje očeva poseban gušt a neki stručniji bi rekli i poseban vid oboljenja, nisam psihijatar te ne bih se dalje upuštala u rasprave sa osobom kojoj treba stručna pomoć, lakše se izadje na kraj i sa ovima sto pricu u prebijenom detetu okrenu na nacionalističku raspravu bar nisu mentalno nego društveno oštećeni

      12. 9. 2019,   09:58
    • Lijepa diskusija...dražesna...tek smo na pravopisu, znači, zahuktava se...trljam ruke, bit će frke...

      12. 9. 2019,   10:12
    • novu Oliveru Twist imamo, samo još da se pojavi novi Charles Dickens... :)))

      12. 9. 2019,   11:07
    • @taraba.., sreća da je ovo sučeljavanje virtualno, inče bi se moglo pokazat da lako gazimo moralne postulate... :))))

      12. 9. 2019,   11:12
    • @giustizia., I kad mi nista nije išlo,mašte mi nije nedostajalo. Sad mi radi isto punom parom! Da li mozda radis kao "Namicatelj znanja"?😂 I lije na uglu petrolejska lampa. I te sheme? 🤣

      12. 9. 2019,   20:58
  • Nisam za nasilje, ali u ovom slučaju batina iz raja izašla. Za koju godinu tući će i roditelje. Sedam godina i nitko mu ništa nemože. Kućni odgoj, ili bolje (Ne) odgoj.

    10. 9. 2019,   18:51
    • Neki dan čitava Hrvatska i svi mediji napali vojnika koji je letvom ozlijedio delikventa pubertetliju, a sad bi svi tukli prvašića. Hahahahaha. Kratko je pamćenje u Hrvata

      10. 9. 2019,   19:49
    • Kako znas,di stoji, da mu je 7 godina? Povrijedeni djecak ok,piše sedmogodišnjak a za nasilnika drugi izrazi,prvašić itd.? Sudeći po opisanom događaju,moguće je da je divljak pripadnik nacionalne manjine, znaci moze bit i 13togodišnjak!? Tu bi mi bio i odgovor na pitanje zašto nitko nista ne poduzima! Ako sam u pravu,nema se tu sta efikasno poduzet,nego se strpit samo dok upiju znanje brojanja i računanja novca. Cim to dosegne,zamjenit ce skolu biznisom sekundarnih sirovina.

      10. 9. 2019,   20:09
    • Hvala Bogu pamćenje me dobro služi, i taj dan moj komentar je išao vojniku u prilog. Na kraju je ispalo da sam i ja nasilnik, i da mrzim djecu. Lijep pozdrav.

      10. 9. 2019,   20:31
    • Učenika sedam vršnjaka iz razreda. Čitanje s razumijevanjem.

      10. 9. 2019,   20:46
    • treba uvik postupiti prema pravdi. Otkriti uzrok i kazniti

      10. 9. 2019,   20:48
    • Evelin, nisam mislio na tebe niti konkretno na tvoj komentar, nego sam se samo nadovezao na tvoj komentar jer sam općeg dojma da većina ljudi na stvari koje su u suštini iste, reagira potpuno oprečno. To me podsjeća na činjenicu da većina ljudi glasa za HDZ, a onda se isti žale da nam je loše u državi, pa opet glasa za HDZ. Zato kažem da je kratko pamćenje. Ljudi nisu sposobni logički razmišljati i povezivati stvari. Inače i ja sam da se maloljetne delikvente kažnjava, pa i batinama, bez obzira koliko godina imali, 7, 10, 14.......to će na kraju krajeva i njima biti na korist, jer su veće šanse da odrastu u normalne ljude ako ih se kao klince nauči granicama

      10. 9. 2019,   20:58
    • U podnaslovu, velikim slovima piše "Učenik je udario vršnjaka (7)". Komentator NIJESAM onda pita, kako znaš da mu je 7 godina?. Hahahahaha. Eto, o tome pričam, ljudi ne znaju logički zaključivati niti čitati s razumijevanjem, samo sviraju kako dirigent da znak

      10. 9. 2019,   21:03
    • Prvi general. ispričavam se. U pravu ste. Lp.

      10. 9. 2019,   21:17
    • @prvi general. Učenik je udario vršnjaka 7? To tebi znači da su jadnako stari?? U najmanju ruku dvojbeno! Pogotovo ako su u istom razredu. Vršnjak ima znacenje "otprilike" ne bukvalno. Ja i prijatelj smo isli u isti razred a on 2 godine stariji,obadva smo rođeni pocetkom osamdesetih i ostali prijatelji nakon školskih dana. Zar nismo vršnjaci? Logično razmišljat,misliš na fejsu? Tamo se skuplja logika? Ja sam protivnik tog portala,pa zato nemam smisla za logiku! I smješak se neda ama bas nikako slovima izrazit,logično!? Hahaha,mozda hoces s tim rec da ti se štuca?

      11. 9. 2019,   01:52
    • prvi general E moj generale čitaj sa razumijevanjem, ima nas puno koji smo bili na strani vojnika, puno više nego što ih je bilo na njegovoj strani od njegovih nadređenih koji su ga istorpedirali bez da se čovjek imao šansu objasniti. A i da ga je nabio iz bijesa to ne iziskuje ostavku već disciplinsku mjeru! Vodimo se za glupim ljevičarskim SJW zapadom koji oglupljuje čovječanstvo i stvara mimoze a ne ljude

      11. 9. 2019,   07:15
  • Srića moja da sam završija OŠ u socijalizmu. Tamo su se takve stvari u hipu rješavale. Razrednik bi šibom poduzeo prve mjere. Ako to nije pomogle, a uglanom je, nasilnik bi išao na obradu kod direktora škole, a potom i kod oca.. E u gotovo 100 posto slučajeva više nije bilo problema. Zbog onih najtvrdokornijih nasilnika direktor škole je obavijestio miliciju. Milicioneri bi, onako, malo "porazgovarali" s ocem, ali na samo u stanici. Više od jednog "razgovora" nije bilo potrebno. Čitava ova opisana procedura niti kod najtvrdokornijih nasilnika nije trajala dulje od 30-ak dana, ako i toliko. I do kraja školovanja nasilnik je bija miran. A vele da je socijalizam bija loš.

    10. 9. 2019,   19:17
    • Tako ti je i sada u Sjevernoj Koreji!

      10. 9. 2019,   19:57
    • Ja sam osnovnu i dio srednje završila u starom sistemu i iskreno se ne sjećam bilo kakvog vršnjačkog nasilja. Bilo je zafrkancije, malo odgurivanja, al ništa šta se dječjom igrom ne bi moglo opravdat. Danas imamo milijun naziva za devijantno ponašanje, a 50% se tog ponašanja moglo spriječiti da se nije bježalo od činjenice da je "batina iz raja izašla". Nisam za zlostavljanje djece, al red se mora znat.

      10. 9. 2019,   20:00
    • zna se šta je red, a šta nije. Prije je bilo bolje jer su ljudi bili normalniji. Druga stvar jer se međuostalim gurala srpska politika. da nije bilo četnika bilo bi sve ok

      10. 9. 2019,   20:50
    • ljudi nemojte tako pričat o jugi, ustašijaneri će lupat glavom u zid od muke!

      11. 9. 2019,   02:08
    • prokurator neke stvari su bile bolje neke lošije. Veličati ijedan sustav pod kojim su ubijene tisuće ljudi zbog političkog razmišljanja je glupost. Treba uzeti samo dobre stvari iz starih sustava i napraviti novi bolji i moderniji koji neće nikoga proganjati i brojiti mu zrnca?

      11. 9. 2019,   07:21
    • Klips: Pa sada i pričamo o dobrim stvarima iz Juge, pričamo o tome kako su se u školi poštivala pravila normalnog ponašanja učenika prema drugim učenicima. Pa zar nije bilo lijepo onda kada su učenici poštivali profesore, kada se nisu nasilnički ponašali? Nitko time ne veliča Jugu kao državu nego govorimo o ponašanju učenika i profesora. Moram reči da je u ta vremena bilo i nastavnika u OŠ koji su si uzimali previše slobode u "odgoju" pa bi znali prekomjerno kažnjavati pa čak u mnogo slučajeva i iživljavati se nad učenicima . No takvi bi od učenika dobili primjeren "poklon" kada bi ovi završili OŠ. No to su ipak bili izuzeci kao i nasilničko ponašanje učenika. To je bila ružna strana Juge, ali bila je. Ipak danas učenici imaju prevelika prava koja im po društvenom sttusu ne odgovaraju. Što jest, jest.

      11. 9. 2019,   09:04
    • Bravo za komentar!!!+++++++

      11. 9. 2019,   09:31
    • tuliluli slažem se sa tobom! Samo sam htio dati do znanja klincima koji danas razmišljaju na način: ili ovo ili ono, crno ili bijelo i nema trećeg. Stvari u životu nisu nikad tako jednostavne i da zapravo iz prošlosti treba ponavljati dobre stvari i pamtiti loše da se ne bi ponovile. I to je to ;)

      11. 9. 2019,   09:56
    • mnogi ljudi ne razmišljaju o jugi crno-bijelo, jer su u njoj živjeli, uključujući mene. pa se možemo sjetiti itekako loših strana juge, ali istovremeno to sve staviti na vagu sa današnjim vremenom, i izvući zaključke. slažem se sa ostalima, da je ovo iz članka u jugi bilo nezamislivo. prije 16-17 godina sam kratko radio u jednom popravnom domu, i stariji zaposlenici su govorili: nije u jugi bilo ovako kao danas, djeca su znala otić u dom za manje piz*darije, i bilo je reda...

      11. 9. 2019,   10:15
    • a inače, rečenice poput "sustav pod kojim su ubijene tisuće ljudi zbog političkog razmišljanja" su primjer čistog crno-bijelog razmišljanja, i nepoznavanja povijesti. jer u istočnoj europi ljudi nisu baš "ubijani" zbog mišljenja (u rijetkim slučajevima da), osim pod staljinom, koji je priča za sebe. zatvarani jesu, ali zatvor i smrt nije isto. broj ljudi koji je smrtno stradao zbog politike u istočnoeuropskim režimima se kretao oko dvoznamenkastog tokom 4 desetljeća komunizma, do eventualno troznamenkastog. i ne miješati to sa zbivanjima iz ww2.

      11. 9. 2019,   10:20
    • i ja sam školu završio kod omiljenog vam ćope, i tukli smo se i lomili kosti ali nije bilo novinara i ovakve anti Hrvatske propagande. pljuc

      11. 9. 2019,   15:56
    • KrešimirOdRođenja: Izgleda da si ti ćopav u glavi.

      11. 9. 2019,   20:09
    • tuliluli - u to nema sumnje. Nitko, pa ni ja, neće tvrdit da je u Jugi sve bilo sjajno, jer nije, al se dobro sjećam kako smo se odnosili prema starijima ili profesorima. Jednom je jedna stara (zločesta) susjeda rekla mojim roditeljima da je nisam pozdravila. Danima su me "prali" zbog toga. Danas je čudo kad ti netko od mlađarije u portunu kaže dobar dan. A nisu dica kriva. Nije ih ima ko naučit.

      13. 9. 2019,   17:41
  • U školi su preblage kazne za nasilje... Može stručna služba u nedogled opominjat...ništa se promijeniti neće, jer nasilnik razumije samo jezik nasilja.

    10. 9. 2019,   18:55
  • Meni jednostavno nije normalno da dijete od 7 godina ima životnjski nagon ozlijediti drugo dijete.. Po meni nema drugog razloga za to, osim jako loši obiteljskih odnosi, pošto dijete u tim godinama ne može "upasti u loše društvo", te je njegovo ponašanje ogledalo odnosa i ponašanja unutar obitelji...

    10. 9. 2019,   19:44
    • kućni odgoj...

      10. 9. 2019,   19:53
    • Postoje i mnoge bolesti i poremećaji iz psihijatrijskog spektra, ne moraju samo roditelji biti krivi. Ili misliš da djeca ne oboljevaju psihički i duševno i da se psihopatom postaje tek u odrasloj dobi. Hrvatska je strašno zaostala država kad smatra tabuom dječje psihičke bolesti. Da ne smatra, valjda bi postojala služba koja bi ovakve nasilnike psihički liječila. Ovako samo puštaju bolesnog klinca da još više razvije svoje bolesti i da kad odraste postane možda čak i ubojica. Toliki manjak logike koji postoji u našoj državi je sramotan

      10. 9. 2019,   19:54
    • valjda postoji dječji / školski psiholog prilikom upisa koji bi treba primjetiti slična ponašanja ? Moje je dijete 15 minuta bilo s psihologom prilikom upisa u prvi razred, razgovor, pitanja....

      10. 9. 2019,   19:56
    • Ako dječji psiholog ne reagira čak ni na evidentne nasilne ispade i ono što bi u svijetu odraslih bilo okaraketerizirano kao teška kaznena djela, zašto bi onda reagirao prilikom upisa tog djeteta u školu?

      10. 9. 2019,   20:00
    • Inače, ja sam nekoć vodio dječje maturalce i upoznao sam nekoliko tih školskih psihologa koji su bili pratnja djeci i moj dojam je da su to nevjerovatno zbunjeni ljudi koji ni sebi ne mogu pomoći, kamoli djeci. Puno tih ljudi je upisalo faks iz fore i zaposlilo se na to mjesto, a uopće nemaju smisla za taj posao nit znaju u praksi reagirati na pravi način. A jednom kad se zaposle, nitko im ništa ne može, zaštićeni su ko lički medvjedi, bez obzira na to kako obavljaju tj. ne obavljaju svoj posao. To je nažalost postalo pozersko zanimanje, a ne korisno i efikasno

      10. 9. 2019,   20:07
  • A što je tu čudno, toga ima u skoro svakoj školi i zataškava se koliko god može, a nasilnici i dalje ostaju na nastavi kao da ništa nije bilo i sve se pripisuje "dječjoj igri".

    10. 9. 2019,   18:52
  • treba djeci reci,nikad prvi al ak vracas vrati da se racuna

    10. 9. 2019,   19:17
  • nema ništa od tih socijalnih službi i nazivkanja okolo, ravnateljica, pedagogica itd. takva djeca razumiju samo jedan jezik, nasilje. i ja sam kao klinac uz jos nekoliko vrsnjaka trpio jednog koji je maltretiro mene a i jos par drugih u razredu. jednom sam tako bjezao po ucionici nazvao starog koji je bio na poslu, odjurio je sa posla direktno u skolu i opalio klincu samarcinu. od tada pa do kraja osnovne skole ovaj me vise nije pogledo. doduse maltretiro je druge. zbog samarcine je dosla policija ali je sve na kraju dobro proslo. stara od tog klinca nikako nije mogla prihvatit da joj je sin nasilnik iako su joj svi u skoli govorili kaj mali radi, on je njoj bio mirna poslusna bubica a nas cijeli razred je lagao. btw nije problem u uciteljima sluzbama i kome ne, nemogu oni puno u ovakvim slucajevima. ovaj moj slucaj taj klinac je vec u nasu skolu premjesten bio iz druge.

    10. 9. 2019,   19:41
    • Nema ništa... Još tragičnije je kada oni ni ne naprave baš ništa jer je to puno papirologije, ali se svi rado hvale slikom kako su škola nulte tolerancije na nasilje.. nulta tolerancija na nasilje je odstraniti nasilnika i tek nakon njegovog liječenja/obrade/whatever vratiti ga natrag.. još NIKAD nisam čula za uspješno mirenje i rješavanje problema sistemom rada kakav je propisan ako su u pitanju bili ovakvi agresivci..

      11. 9. 2019,   18:08
  • Problem je sto su djeca danas razmazena, bahata i roditelji ne vrse svoju obavezu ... kao niti ucitelji, policija itd. Sve je otislo krivim smjerom

    10. 9. 2019,   19:21
  • Ovdje je kriv kućni odgoj. Bit će otac neki siledžija, a majka ko majka.

    10. 9. 2019,   18:41