Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Radnici Uljanika opet u štrajku: 'Ni oni više ne vjeruju u spas...'

Komentari (82)
  • IDS ovo je tvoj kraj, IDS by, by, by.

    2. 12. 2018,   20:52
  • Naravno da je kraj, jer treću plaću, čak i minimalac neće doći.

    2. 12. 2018,   19:47
  • Nažalost ova izdajnička partijska vlada (SDP, HDZ sa pripadajučim strankicama) gleda uništiti sve šta se da uništiti, a nažalost u tome im najviše pomažu građani. Bili smo treći u svijetu šta se tiče brodogradnje. Normalno to europskim državama koji su nekad bile daleko od nas, a danas imaju jaka brodogradilišta to ne odgovara. Zato je EU i radila protiv naših brodogradilišta. A naša partijska vlada umisto da na čelo tih škverova postavi kvalitetne i pametne ljude, radila je obratno. Postavljali su se ljudi koji su tribali uništiti naša brodogradilišta. I tako su se neka ugasila, ostali postali djelomićno privatni. A brodogradnja s kojom smo se nekad dičili je pala na samo dno. Splitski sve radi osim brodova, a to im je osnovna djelatnost. Trogirski isto tako. Sada se triba uništiti još ono malo šta valja, i naravno država u tome uživa. BRAVO VLADAJUĆI SVE ŠTA NAREDI EU IDE VAM OD RUKE. Briga Vas za građane Hrvatske. Imate Vi svoje birače diljem Bosne i još dalje, koji nit su Hrvati nit Hrvatstva vidili, a kamoli omirisali.

    2. 12. 2018,   20:03
    • POTPEC, malo si falija. SDP koj je proveo kriiminalno, pljačkašku privatizaciiju Uljanka i 3.Maja više nije na vlasti!

      3. 12. 2018,   02:43
    • Naporan SI Tim svojim SDP- om , HDZ- ovac dosadni

      3. 12. 2018,   05:56
    • Potpec,jesi li ti normalan???? Pa zasto nisi ti otisao u Uljanik i pokazao kako se grade brodovi sa profitom vec kod prvog broda sa gubitkom, trebo je doci valjda Plenkovic i raditi im brodove da bi oni mogli buljiti preko ograde na more i bezbrizno pusiti cigarete, zapamti,koliko radis toliko imas,jos i strajkaju da dobe place za nerad,sramota.

      3. 12. 2018,   07:39
    • potpec@ u to doba kad su nam govorili da smo treći......meni u JNA su govorili da me ona maslinasta košulja štiti protiv bojnih otrova i metaka.tolko o toj istini,a kolko sam živ izdvajamo za brodogradnju masnu lovu i pomaka nema,a priča da ne možemo bez brodogradnje ne stoji. nači če se neki privatni investitor i sve pokrenuti ali bez da mi,narod daje lovu..

      3. 12. 2018,   08:30
    • Boris Ivancic: U svakom našem brodogradilištu su bili konstrukcijsku uredi u kojima su radili inžinjeri brodogradnje. Tokom rata, a naročito iza naše vlade su škverove pustile da propadaju i da ti isti ljudi odu vani raditi. ZBOG ČEGA I KOGA ????? Zadnji brod "Amorela" koji je nakon rata izaša iz Splitskog škvera je skoro više zaradio na jednoj ratnoj viltrini, nego na prijevozu. U specijalnoj je bio sagrađen trup za vojsku, tribalo ga je samo opremit, a ta oprema je trajala 30.godina. Nedavno je prikazan u javnosti kao znanje stručnjaka novog vlasnika škvera. A nažalost nisu znali ni pogodit snagu motora kako bi postiza brzinu koju triba, pa su ih dva puta ugrađivali. I još nije sve sređeno, jer još nema potrebnu brzinu. Šta se tiće Uljanika 40% vlasništva je u rukama države, kao i garancije koje su date za gradnju brodova. Je li se iko pita u vladi kako škver radi, a problem nije od juče. NAŽALOST sve naše vlade samo brinu o sebi, ali ne i o državnoj imovini, državi i njenim građanima.

      3. 12. 2018,   15:29
    • kritičariz: Ako si povirova tome da te košulja štiti, dovoljno govori o tebi. A šta se tiće ulaganja u brodogradnju nisi u pravu. Najvažniji ljudi iz brodogradilišta su potirani Inžinjeri iz konstrukcionih biroa i dobri radnici. Velika većina ih radi vani. I normalno kad daš nekome da nešto radi, a nezna to raditi moraš ga financirati i na njemu gubiti. Nažalost tako je ugašeno puno dobrih firmi u Hrvatskoj. NAŽALOST Hrvatska danas najviše živi od turizma.. A ova vlada sa novim nametima i to želi uništiti u korist velikih korporacija. ZAŠTO?????

      3. 12. 2018,   15:37
    • POTPEC,,dakle inzinjeri brodogradnje su „potirani „ po tebi,poslije njih nitko vise nije studirao brodogradnju,i sad u konstrukcijskim uredima rade pekari i pica majstori,zato nam brodogradnja stagnira i propada,to opet puno govori o tebi kao „strucnjaku „ brodogradnje,a da radnici imaju vise od 40% dionica ne znaci nista,nisu oni krivi i ne tice ih se nista,bitno da ne rade i dobiju placu. Sramota.

      3. 12. 2018,   16:36
    • Boris Ivancic: Nisam nikakav stručnjak brodogradnje. Pomorac sam - nautičar. Samo u moje vrime školovanja u pom. školi se jedno polugodište učila i konstrukcija broda. Koliko se danas to uči neznam. Šta se tiće inžinjera, je kvalitetni su otišli. Ovi današnji inžinjeri njima nisu ni do gležnja. Dokaz sam ti naveo. Vojni brod je bio napravljen u specijalnoj u Splitskom škveru. Ti veliki inžinjeri koju su sad u škveru nisu znali na temelju poznatih informacija o brodu izračunati snagu pogonskog stroja, kao ni kut lista propelera. Onih 40% nije u rukama radnika škvera nego DRŽAVE. Pročitaj bolje komentar.

      3. 12. 2018,   16:52
    • @potpec@boris ivancic:zabadava nam polemika,uzroci lošeg poslovanja se znaju,a znaju ih i radnici,ali šute,a to je krađa svih vrsta.prije gradnje proračunaju se troškovi,istakne cijena,ali tokom rada proizvodni troškovi narastu 500%.zašto onda radnici ne štrajkaju radi toga da očuvaju radna mjesta,i onda traže lovu od svih nas .o kvaliteti naših inžinjera netreba polemizirati jer znamo da imamo vrhunske stručnjake.

      4. 12. 2018,   08:42
    • kritičariz: U pravu si. Samo nažalost ni radnici, a ni ostali građani ne razmišljaju šta vlada radi i za koga. Kad šteka u mojoj kući ili kući mog djeteta ne tražim krivce vani, nego unutra kuće. I problemi se tako riješavaju UNUTAR KUĆE.. Samo nažalost naša vlada to ne razumije.

      6. 12. 2018,   15:11
    • POTPEC a što bi sad Hrvatska vlada trebala s Uljankom nad kojm je SDP proveo kriminalno pljačkašku privatiizacju isto takvo vođenje? Ti bi da se sad iz proračuna RH sanraju pljačke drugova? Pa u Uljaniku i 3.Maju drugovi su uništili i ukrali 30ak milijardi kuna!!! Što b ti da se to sad refinancira iz proračuna RH?

      7. 12. 2018,   05:05
    • POTPEC,jesi ti stvarno toliko mutav ili se samo pravis mutav,da obranis kriminal u Uljaniku? Uljanik je bio samostalna Firma koja je upravljala sobom,nisu oni pitali i trazili misljenje Vlade kad su sklapali nepovoljne ugovore o izgradnji brodova sa gubitkom,ali su zato opet u tajnosti uzimali proviziju ispod stola,IDS je SVE znao i sutio godinama,, ZASTO?....

      7. 12. 2018,   14:49
    • Boris Ivancic: Praviš li se glup ili si stvarno glup. Država u svom vlasništvu ima 40% vlasništva u Uljaniku, a samim tim je tribala o tom svom - pardom državnom vlasništvu da i brinu. Uz to dali su i garancije za gradnju brodova. Zar je to malo da se dođe i provjeri kako se gospodari u Uljaniku, bez obzira šta je večinski privatna firma. I još nešto, zar Agrokor nije bio 100% privatna firma, pa se država umišala. Koja je onda razlika između te dvi firme, osim šta u jednoj država ima vlasništvo i garancije - i ništa ne poduzima, ILI druge u 100% vlasništvu privatnika - i država se umiša.

      7. 12. 2018,   20:05
    • Potpec,siris lazne informacije,zasto lazes? Radnici Uljanika su vlasnici 47 % dionica u Uljaniku,dakle dionicari koji imaju vecinski paket,drzava ima samo 20 % .

      7. 12. 2018,   20:24
    • I tih 20% uz garancije za gradnju brodova su ne baš mali razlog za provjeru rada škvera. To je slično kao da ti plačaš ditetu skupo školovanje, a u nijednom trenu nisi zapita to dite kako mu ide ili se zainteresira sa strane. A onda te začudi kad dite dođe i kaže da nije završilo školu.

      7. 12. 2018,   20:32
    • Potpec niti tih 20 % nisu direktni vlasnici, dali su ogromne garancije kriminalcima ljevice,koji se sad prave mutavi,tu ce DORH imat jos puno pisla sa socijalistickom nesposobnom upravom.

      7. 12. 2018,   20:35
    • Koje mješanje ljevice i desnice. Znaju se svi vlasnici škvera, kao i oni koji su davali garancije. Prema tome svima oduzeti imovinu i od toga se naplatiti. Samo NAŽALOST to se neće uraditi jer puno vladajučih bi isto tako izgubili imovinu, a obraz i tako nemaju.

      7. 12. 2018,   21:14
    • Druže potpe. Boris eto dokaže da lažeš!! Napisao si laž da država u Uljaniku ima 40% vlasništva. Boris ti dokaže da ima samo 20%, a t samo kreneš dalje kao da se ništa nije desilo. drugovi apsolutno bez srama i s licem kao đonom radničkih cipela! Fascinantno.

      8. 12. 2018,   03:41
    • potpec@nemogu te dešifrirati,ili si dijete pa samo lupetaš ili izvrčeš namjerno stvari,onda si trol .uspoređivati Konzum sa brodogradilištima je glupost.Da se slomio Todorić ode 60000 ljudi u pm,od radnika do koperanata.To je firma koja će se oporaviti i vratiti ulog a brodogradnja neče nikad,samo bacamo lovu.nadalje,pa nisu vlade,odnosno političari davali jamstva u svoje ime jer bi i potencijalna korist trebala onda ići njima,već u ime naroda,pa će i narod bez toga ostati.ja ih ne opravdavam ali ti trabunjaš bez veze,onako,idealistički.vjerojatno ne misliš ti niš loše ali tebi je još u glavi socijalizam i komunizam,bježi od toga.

      8. 12. 2018,   10:29
    • kritičariz: U pravu si danas se ne mogu uspoređivati Konzum i škverovi. Ali i ti škverovi su nekad imali puno više radnika nego danas, samo onda na to niko nije reagira na vrime. I brodogradnja i sve ostale uništene firme su bile profitabilne, ali nažalost naši političari ih sve uništavaju od 90-tih do danas.ZAŠTO znaju samo oni i njihovi jataci. Dokaz je sama privatizacija, kad su se dilile vrlo uspješne firme za kunu svojim podobnicima. Tako je rasta i Konzum u rukama Todorića, a za sve nije platija više od petine cijene svega dobivenog. A nažalost ni Konzum ni njegova imovina više nije u našim rukama, nego u rukama stranaca, ako i velika večina privrede i zemlje. A šta se tiće Uljanika država ima svoj udjel u njemu. Bio on 40% ili 20% nije bitno. Država je tribala nadgledati rad Uljanika, pogotovo šta su im i dali jamstva za te brodove. Sad se vlada izvlači na sve moguće načine.

      8. 12. 2018,   11:32
    • država ti je uzela udjel jer je morala.samo tako je mogla pravdati uložen uzaludno moj i tvoj novac.u ono vrijeme nije bilo snage reči stvarno stanje jer vlade kupuju socijalni mir.ovo se odgađalo dok i narod i radnici ne shvate neizbježnost propasti.zamisli da je tko 1995 rekao da škverovi idu ...oružje bi radilo.kolko je i danas jaka jugo-socijalističko-komunistička-udbaška struja svi vidimo,ako želiš vidjeti?i zato sve privatizirati što se može a država nek ubire porez i pusti ljude da rade.

      8. 12. 2018,   13:48
    • kritičariz: Nisi u pravu. U ni jednoj državi bivše europe koje su se razdvajale takvih privatizacija nije bilo. Nažalost osim u BiH ni u jednoj bivšoj republici. Po čemu smo mi onda drukčiji osim po izdajničkim partijama. I zato nemojmo se pravdati kako su firme tribale propadati jer vrijeme i način propadanja pokazuju drukčije. I još nešto. Ako neka firma propada zbog slabog tržišta ili slično, šta država i vlast poduzimaju da se radnici kako tako zbrinu. Koliko se novih firmi otvorilo u Hrvatskoj, bez obzira otvorila je država ili privatni sektor. I ono malo šta neko otvori država sa nametima i porezima gleda uništiti.

      8. 12. 2018,   16:54
    • zeljkopž: Pa prestani više sramotiti sebe i ostale članove KRADEZEA sa svojim lažima i izmišljotinom. PRIVATIZACIJA je počela za vrimena vladavine KRADEZEA. Oni su je osmislili, a sa svojom drugom rukom SDP nastavili raditi do dana današnjeg.

      8. 12. 2018,   16:59
    • Eto opet valjaš laži. Opet ću ti, kao i uvijek dokazat tko si, jednostavno ćeš okrenut drugu stranu obraza i nanovo. Neka. Evo ti čitaj si, po stoti put! "Počela privatizacija Uljanika: Radnici po povlaštenoj cijeni kupuju dionice i postaju vlasnici brodogradilišta V.Š. 16.7.2012. U PULSKOM brodogradilištu Uljanik jutros je započela prodaja dionica radnicima i umirovljenicima čime bi se to brodogradilište, jedino koje uspješno posluje, trebalo privatizirati prema modelu organiziranoga radničkog dioničarstva. ............ .U drugoj polovici lipnja Vlada je najavila da će Uljanik, osim što će biti privatiziran po modelu radničkog dioničarstva, u svoj sastav primiti i riječko brodogradilište 3. maj. Premijer Zoran Milanović na tadašnjoj je sjednici Vlade istaknuo da se radi o složenim transakcijama. "Vjerujemo da su perspektivne, da će sačuvati radna mjesta i unaprijediti kvalitetu proizvodnje", rekao je. Pojedini su analitičari ipak postavili pitanje hoće li svježe privatizirani Uljanik biti dovoljno snažan za preustroj 3. maja."

      8. 12. 2018,   17:32
    • O stiišćeš zastavce sve u šesnaest. Za jedan komentar sam dobo žuti. A eto t je jedini način na koji se možete borit protiv činjenica i istine. Brisanjem.

      8. 12. 2018,   17:39
    • zeljkopž: Kako izvrčeš istinu i sereš po svojoj izdajničkoj partiji, iako su za mene i jedni i drugi izdajnici države i Hrvatskih građana.. Ko je osmislio privatizaciju 1991.godine. SDP ili HDZ. Ko je poklanja firme i to profitabilne i u dobrom stanju svojim igračima za jednu kunu.

      8. 12. 2018,   18:16
    • zeljkopž: IMaš li muda i obraza odgovorit na postavljeno pitanje ili dokazivati i dalje svoje i partjske izdajničke laži.

      8. 12. 2018,   18:29
    • Ko je osmislio privatizaciju 1991.godine. SDP ili HDZ. Ko je poklanja firme i to profitabilne i u dobrom stanju svojim igračima za jednu kunu

      8. 12. 2018,   19:11
    • POTPEC kojeg smisla pričat o privatizaciji 1991. kad je ovdje riječ o privatizaciji Uljanka i 3.MAJa i koja nema apsolutno nikakve veze s privatizacijom 1991. O tome je tolko besmisleno pričati kao i da je sad krenem tebe ispitivati, vezano za Uljanik zašto, s kojim je razlogom SDP umlatio Imunološki Zavod! Privatizacija 1991. nema veze s SDPovom privatizacijom Uljaniika i 3.MAJa, a koja je provedena po SDPovom modelu! O privatizacij 1991. možemo kada to bude tema članka. Ovdje sada je tema Uljank i posredno s tme SDP koji je osmislio i proveo tu prvatizaciju!

      8. 12. 2018,   19:25
    • zeljkopž: Opet laganje i pravdanje sebe i izdajničkih partija. BRAVO samo tako nastavi. Ide te dobro. Večeras si dobro zaradio, pa će te partija možda i nagraditi.

      8. 12. 2018,   19:52
    • POTPEC opet po par tisućiti put sam dokazao da pišeš neistine! Onda, nakon što sam te razotkrio po par tisućiti put ti bi sad raspravljao o nečem što nema veze sa člankom. Nejde ti to tako, raspravljaj o temi članka.

      8. 12. 2018,   20:03
    • potpec@da bi te bolje shvatio molim odgovori:imaš li ikakvog radničkog staža i u kojoj državi ,radiš li išta,dali kod tebe u kući,privatno se ponašate kao socijalisti ili kapitalisti.O privatizaciji,teška tema ali ja bi sve državne gubitaše dao za kunu koncesije nekome.Da su bar brodogradnju odmah dali nekome,milijarde bi ušparali,već bi nikla nova brodogradilišta na zdravim,tržišnim osnovama. šplitski škver još kak-tak,ali uljanik,3maj,riječko brod. sve puno jugoslovena,bosanaca al nije ih se smjelo dirati.Još nije kasno za lustraciju..............

      8. 12. 2018,   21:11
    • kritičariz: Radničkog staža imam od prije rata i nakon njega, plus cijeli rat. Za tvoju informaciju počeo sam sezonski raditi od 14.godine. U mojoj kući ne vlada ni socijalizam ni kapitalizam. Sasvim normalno radničko stanje. Ni socijalističko, a ni kapitalističko društveno uređenje nije loše, ali ga vlada triba držati pod kontrolom. I naša vlada je mogla iz socijalizma uzeti šta valja, a isto tako iz kapitalizma i urediti državu. ALI NE: UZELI su najgore iz svih sistema... Šta se tiče privatizacije, u pravu si teška je tema. Po meni je privatizacija tribala biti pokrenuta nakon rata. I nije bitno da li su se poduzeća davali za kunu ili nešto više, ali svaki građanin bi ima pravo da to neko poduzeće kupi, ali pod uvjetom da ga i održi, po cijenu cijele svoje imovine. Tako se nebi desilo da npr. Tenisač kupi Jadrankamen, firmu koja nije bila gubitaš za jednu kunu, jer igra tenis sa predsjednikom, i poslije ga uništi, a svoj bankovni račun napuni. Koliko je takvih firmi uništeno zbog prenamjene zemljišta, punjenja privatnih računa, dok su radnici poslani pod sumnjivim okolnostima u mirovinu. Isto tako ako si kupio gubitaša, na tebi je da tog istog gubitaša digneš na noge, ili da otvoriš drugu firmu koja će zapošljavati ljude. Ali zemlja ispod te firme nije tvoja, nego je državna i imaš je pravo besplatno koristiti za šta je namjenjena i kupljena-dobivena sve dok nešto radiš na njoj.

      8. 12. 2018,   23:29
    • kritičariz: Nažalost mi danas živimo od turizma, privrede ima malo i nimalo, poljoprivredu smo uništili zbog uvoza. A nažalost i turizam uništavamo betonizacijom. Građenjem hotela koji jedva da rade 4.miseca. Pustih kuća u vlasništvu stranaca. Više od 2/3 tih kuća rade tokom sezone na crno. Betonizacija na vrhuncu, a vlast, kako lokalna tako i državna ne razmišlja da gost danas ne traži samo more i sunce. Traže i druge sadržaje kojih nemamo, ili nam država ne da da ih radimo svojim nekakvim pravilima i zakonima.

      8. 12. 2018,   23:38
    • potpec@vidim da u biti dobro razmišljaš i želiš dobro ali si previše opterećen Hdz-om,i stvari gledaš,kao i večina naroda crno-bijelo.vlada nisu ni hdz ni sdp ni ostali već narod,a narod je trom i često nerealan.Tako nekada dižu nešto u nebesa,da bi sutra te pokopali,ne gledajući ukupne zasluge,sjeti se nogometa ili rukometa,dobro odigraš 90% utakmica,u nebu si,1 kiksaš,pokopaju te. večina ovih što su nas pokrali su domaći tajkuni-lopovi iz svi partija i nacionalnosti jer smo im to dali.vidi sad francuze,na ulici su,ali mi nemamo taj mentalitet.kolko imaš susjeda i prijatelja koji su u lažnoj penziji,jesi prijavio nekog;nisi,kak ni ja iako sišu više love nek brodogradnja i hž.Šta ti hoću reči,kao pojedinci smo manje-više pošteni ali kao narod djelujemo kao stoka sitnog zuba nedorasla vremenu i zahtjevima.vlade bi već provele reforme,i to bolne da se ne plaše naroda,koji nije spreman na njih.

      9. 12. 2018,   07:25
    • Uopće nisam opterećen ni s HDZ-om, a ni ostalim strankama. Nažalost lipo si napisa da smo mi trom narod, koji nije naučio se boriti. S nama je uvjek nažalost neko zapovida i određiva nam sudbinu. Nažalost sudbinu nam kroji i dijaspora.Žalosno je da neko u Australiji glasa na istim listićima kao mi u Hrvatskoj, a tobože glasaju za dijasporu. I jedino na temelju čega glasaju je to da su Hrvatski građani, a pola njih ni ne zna di je Hrvatska, a kamoli da su došli u nju. Sad promisli koliko je takvih glasača u Bosni, Njemačkoj, i ostalim zemljama. Po meni pravo glasanja bi tribali imati građani koji žive, rade i plačaju porez u državi. Svi ostali bez obzira šta su naši državljani ili imaju imovinu u Hrvatskoj i na nju plačaju porez NIKAKO NE SMIJU glasati. PROMISLI koliko građana zbog toga ne izlazi na glasanje. SJETI se referendumskih pitanja. Šta sve rade vladajući da se ospore potpisi građana. NAŽALOST puno stvari ometa naše građane da ostvare svoja prava, a samim tim i voljom za borbu.

      9. 12. 2018,   18:11
    • POTPEC , Hvala Bogu da se tebe nista ne pita,ti bi da turisti posalju novac,a da uopce ne dolaze,jako pametno.

      9. 12. 2018,   18:34
  • Netko se u ovoj državici baš trudi da sve uništi. Netko tko ima velike ovlasti.

    2. 12. 2018,   20:36
  • meni nije jasna jedna stvar tj. izjava min. Marića da u slučaju odustajanja jednog vlasnika država mora platiti 130 mil.eura garancija to je oko milijardu kuna. Za završiti taj brod treba oko 4 mj. ako daju 200 mil. za koliko se može završiti dr. štedi 800 mil. kroz povrat poreza dobiva nazad 25% oko 50 mil. dali je bolje radnicima 200 ili bankama 1 milj.

    2. 12. 2018,   20:31
  • Scenarij svih uništenih uspješnih industrija...još nam ostaje draga nam Hrvatska ..bit će sličan scenarij ..

    2. 12. 2018,   20:02
  • Pogodite što je sljedeće za uništiti? Turizam.

    2. 12. 2018,   20:40
    • E moj, uljanik i odlazi radi turizma. Preko puta uljanika se planiraju elitni vezovi za jahte, apartmani... I naravno koncaru se ne svidja da mu brodogradiliste kvari pogled

      2. 12. 2018,   21:52
    • Plejada, a kako mslš da će SDP sad uništt turizam? Vše niisu na vlasti. Dok je bo na vlasti SDP je proveo kriminalno pljačkašku privatizaciiju Uljanka i 3.Maja Nemoraš se brinut. Nemože SDP više ništs turizmu, nti nikad više neće biit u pozicji da ga uništi.

      3. 12. 2018,   02:47
    • Zeljkosdp, ti sve krivo razumiješ. Mislio sam na stranku zelenih sa Madagaskara.

      3. 12. 2018,   06:04
    • Pa samo t spomnjem činjeniicu usko vezanu za članak da je SDP i kriminalno pljačkaškom prvatizacjjom uništo Uljaniik. Sada vše nisu na vlasti niti nikad više bti neće, tako da je bezrazložan tvoj strah da će unštit turizam. Zato se prestani brinut.

      3. 12. 2018,   10:20
    • Ima li nešto na ovome svijetu što nije povezano sa SDP- om?

      3. 12. 2018,   11:04
    • Pkejada, ova tema jeste! Piišeš o tom a nekako si zaboravio spomenut direktne krivce za propast i uništenje Uljanika pa sam ih spomenuo ja. Spomnješ da će i uništit turizam pa te eto smirujem jer SDP više nikad neće natrag na vlast.

      3. 12. 2018,   11:08
  • de zatvaraj tu kravu muzaru ,idite muziti krave a ne nas,,hvala,,

    2. 12. 2018,   21:03
    • Ta krava muzara je hranila pola pule! Samo sto nisu muzli mali radnici nego sefovi kojih je bilo skoro ko radnika. Srami se sto pises gluposti o kojim nemas pojma. I usput ta krava muzara postoji od 1856 god, i svaki pametan zna da hr ne moze opstat samo od turizma. Hr mora proizvoditi i izvoziti. Amen

      2. 12. 2018,   22:00
    • a tko nas je pitao kada smo 91 ostali bez posla,,kada sam se vratio prodali firmu,,bas takvima kao sto i ti pises ,pokupovali privatno sve stroje,,tako je to oni danas zive,a mi kramp lopata i motika,,a sta mi to mozemo izvoziti sve prodali sirovinu za brodove uvozimo ,gdje je tu dobit,,

      3. 12. 2018,   08:50
    • Dobiti bi bilo da nisu upravljali lopovi. Za strateskog partnera su odabrali koncara, kojemu je u cilju da uljanik se zatvori, da bi mogao graditi na katarini i da mu ne smeta prasina i buka iz uljanika. To je cista politika. Namjerno lose upravljanje da bi doslo do zatvaranja, kako bi nekolicina zgrnula masnu lovu u djep

      3. 12. 2018,   09:09
    • ma znam taj sistem strojevi vrjedni se sele u koncar ,stvarnost hrvatske tko ispasta radnik,,imamo hrvatsku,,

      3. 12. 2018,   11:22
    • Ne zanimaju njega strojevi. Upisi prostorno programska osnova podrucja otoka sv. Katarina pula. Vidjet ces sta je njemu u igri. Sljed. Scenarij je propadanje cementare pula kojoj koncesija istice za 10 god, jer se i to ne uklapa u politicke mucke, ali otom potom

      3. 12. 2018,   11:34
    • mozda njega ne ali ima ih koji ce ih kupiti za kunu,,znam ja kako je to islo u mojoj firmi,,razgrabili sve,sta je vrijedno jedino je ostala cigla,,

      3. 12. 2018,   11:44
    • Ziva istina

      3. 12. 2018,   11:45
    • hvala to te ja pitam ,stvarnost hrvatske,,

      3. 12. 2018,   11:50
  • Sjetim se škverana kako su demonstrirali zbog uništavanja brodogradilišta i pjevali "Zovi samo zovi svi će sokolovi za te život dati". Baš me zanima jesu li još uvijek domoljubno raspoloženi. Ipak im je ovo njihova borba dala.

    2. 12. 2018,   20:34
  • Kao sto sam i prije rekao. Nasa drzava je dno dna, ne stiti radnike samo se unistavaju firme. Naravno bogatasi to iskoristavaju kad znaju da nema kazne. Ali mi ce mo idalje ispijati kavice i samo citati i komentirati naravno na kavici. Izgleda da je drzava isisala iz nas zivot da se ne mozemo ustati. Strasno😞😤

    3. 12. 2018,   08:37