Raskopani Zagreb: 'Nemoguća misija je probiti se do posla...'

Nakon umirujućih prizora plaža, mora i zvukova cvrčaka Zagrepčane su dočekale raskopane ceste, prašina, zvukovi bušilica, kao i sirena nervoznih vozača u kilometarskim kolonama na svakom ćošku grada

Međunarodni dan nestalih osoba posvećujemo svim nestalima u Domovinskom ratu. Još se traga za 1922 ljudi. Ovo su njihove priče...

Vozeći se iz centra Zagreba do Buzina završio sam odjednom na Jakuševačkoj ulici i skoro u Velikoj Gorici. Naime, kako je kod Avenue Malla bila nevjerojatna gužva, skrenuo sam u ulicu SR Njemačke koja je bila zatvorena pa sam krenuo prema Dugavama, ali se tamo nije moglo prijeći preko ranžirnog kolodvora. Inače slabo poznajem taj dio grada pa sam završio u Mičevcu i izbio na kraju u Velikoj Mlaki otkud sam došao do Buzina. Ispričao nam je čitatelj ogorčen prometnom situacijom u Zagrebu.

Zagreb: Gužva na Aveniji Većeslava Holjevca zbog radova u Ulici SR Njemačke

Šef Miki Bandić cijeloga ga je raskopao, a radove do kraja godišnjih odmora nije završio. Zagrepčani su se vratili u metropolu, a nakon umirujućih prizora plaža, mora i zvukova cvrčaka iz borovih šuma dočekale su ih raskopane ceste, prašina, zvukovi bušilica, kao i sirena nervoznih vozača u kilometarskim kolonama na svakom ćošku grada.

Zagreb: Radovi na obnavljanju vrelovoda i južnog kolnika ulice Prisavlje

Zagreb je postao poput velikog labirinta u kojem vozači moraju pronaći izlaz i pravi put. Baš poput neke igre, samo što u ovoj igračima nije nimalo zabavno ni zanimljivo. Probijanje do posla i kući iz svakog dijela postala je gotov nemoguća misija obzirom da su radovi u tijeku na više od 15 lokacija diljem grada.

- Od Mamutice u Travnom do Buzina mi je trebalo 45 minuta. Prvo sam došla u Sopot, ali je bila užasno velika kolona za  priključiti se lijevo na Većeslava Holjevca pa sam odustala i vratila se do SR Njemačke koja je pak bila zatvorena. Mislila sam da ću preko Dugava moći izaći na SR Njemačke, ali i ta cesta je bila zatvorena. Pa sam se vratila na Aveniju Dubrovnik i odlučila preko Trnskog izaći na Svetu Klaru i kroz kvart doći do Buzina, ali i ta cesta je bila zatvorena. Na kraju sam otišla do rotora i preko Laništa izašla na Remetinečku ulicu i skrenula za Sv. Klaru gdje me još uz sve to na kraju puta dočekala i spuštena rampa nakon čega sam konačno došla do posla - ispričala nam je svoje jutarnje putovanje čitateljica.

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa