Obavijesti

Promo sadržaj

Raskošna bajka Orašar u koreografiji velikana Malakhova

Raskošna bajka Orašar u koreografiji velikana Malakhova
4

U Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu najavljena je nova sezona najizvođenijeg baleta na svijetu koji sponzorira Wiener osiguranje VIG

U Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu (HNK) održana je konferencija za medije na kojoj je najavljeno novo viđenje najizvođenijeg baleta na svijetu Orašara P. I. Čajkovskog. Na konferenciji za medije govorili su intendantica HNK-a u Zagrebu Dubravka Vrgoč, predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG Jasminka Horvat Martinović, ravnatelj Baleta HNK-a u Zagrebu Leonard Jakovina te  koreograf i redatelj Orašara Vladimir Malakhov kojem je ovo prvo uprizorenje toga kultnog baleta.

Intendantica Vrgoč izjavila je: „Balet Orašar proteklih je godina postao kulturna ponuda grada Zagreba koja iz godine u godinu bilježi sve veći interes raznovrsne publike. Ponosni smo da nakon osam godina predstavljamo novog Orašara s istaknutim koreografom i redateljem Vladimirom Malakhovim. Vjerujemo da ćemo gledatelje u doba darivanja oduševiti čarobnom ruskom bajkom . Izvest ćemo ga oko dvadeset puta što je svojevrsni rekord po broju izvedbi do sada.

Predsjednica Uprave Wiener osiguranja VIG Jasminka Horvat Martinović dodala je kao su projekti iz područja kulture i umjetnosti od iznimne važnosti za Wiener osiguranje te da na veliko zadovoljstvo, od ove godine, surađuju i s vodećom nacionalnom kulturnom institucijom. „Sponzorstvo najpopularnijeg i najizvođenijeg baleta na svijetu kruna je naše proslave dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj. Sigurni smo da će gledatelji uživati u izvedbama Orašara te nam je velika čast biti dijelom ove prekrasne božićne priče“, kazala je Horvat Martinović.

Ravnatelj Baleta Jakovina rekao je kako baletni ansambl intenzivno priprema predstavu pod vodstvom slavnog Malakhova i kako je sretan što će publika moći gledati Orašara u novom, koreografski, scenografski i kostimografski bogatijem izdanju. „Nakon izvrsne izvedbe Labuđeg jezera pozvati Vladimira Malakhova za postav novog Orašara bila je logična odluka. Vladimir ne samo da je  jedan od najboljih plesača i baletnih umjetnika današnjice, već se pokazao i kao vrsan režiser. Zagrebačkoj publici donosi topliji, zahtjevniji i unikatniji Orašar", kazao je Jakovina koji je najavio kako će i sam, nakon duge pauze, zaplesati na pozornici. 

Koreograf i redatelj nove sezone Orašara, baletni umjetnik Vladimir Malakhov, dodao je kako mu je zadovoljstvo da nakon Labuđeg jezera ponovo ima priliku raditi sa zagrebačkim baletnim ansamblom. „Za svakog koreografa postavljati tako veliki balet kao što je Orašar svakako je izniman osobni i profesionalni izazov. Vjerujem da će zagrebačka publika prepoznati koliko je rada i ljubavi uloženo te uživati u magičnoj baletnoj priči. Ako izvedba nije očaravajuća nismo postigli cilj i ta me misao vodila u kreaciji zagrebačkoga Orašara“, zaključio je Malakhov. 

Novog Orašara plešu solisti i ansambl Baleta HNK-a u Zagrebu te polaznici  Škole za klasični balet. Premijerni Orašar bit će izveden 29. studenoga, a početak prodaje ulaznica je 4. studenoga. 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve