Razmišljate o promjeni posla ili o prijavi na natječaj za radno mjesto koje vas privlači? Nemojte propustiti odlične poslovne prilike zbog straha od davanja otkaza na poslu s kojim niste zadovoljni. Taj korak, iako ponekad težak, može biti ključan za napredak u karijeri
Želite li raditi u Njemačkoj? Razmišljate o promjeni posla?
Njemačka Grupa R+S s 30-godišnjom tradicijom, između ostalih primarnih poslova, bavi se regrutiranjem stručne radne snage, sa sjedištem u Slavonskom Brodu.
Tvrtka dominira u poslovima na građevini, brodogradnji i industrijskoj tehnici, a primarna djelatnost joj je planiranje i realizacija poslova u elektrotehnici te planiranje i provođenje projekata u području komunalne gradnje, brodogradnji i industrijskim postrojenjima. Aktivno djeluju u pronalasku stručnog osoblja iz područja elektrike, inžinjere, mehanička postrojenja, bravare, tehničare rashladnih sustava, CNC tokare/glodače, zavarivače i industrijske mehaničare.
Osim toga, osigurava dugoročno perspektivan rad u Njemačkoj mladim ljudima, ali i onima koji iza sebe imaju višegodišnje radno iskustvo.
R+S grupa uspješno posluje u 32 ispostave u Njemačkoj i jednoj u Philadelphiji (SAD), zapošljava više od 3550 ljudi, sa godišnjim prometom od 400 milijuna eura. Posjeduje certifikate kvalitete na najvišoj razini što potvrđuje da je riječ o poslodavcu koji jamči dugoročno siguran posao, redovitu isplatu plaće i svih dodataka po zakonom reguliranim pravima, zdravstveno i mirovinsko osiguranje, i u konačnici njemački standard mirovine.
Svi zainteresirani se mogu javiti na navedene kontakt podatke.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve