Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

'Razočarani smo, nada da ćemo naći Dinu su satelitske snimke'

Komentari (145)
  • Ajde strucnjaci tko je onda ispalio te signalne rakete da se nisu same ?Kako se osuduju odustati ...

    12. 10. 2019,   11:57
    • A kako znaš da je uopće istina to sa ispaljivanjem raketa. Kad bi to bila istina onda bi već bili na lokaciji gdje su ispaljene rakete jer ako su uistinu viđene, onda lokacija nije tako daleko da bi se do nje danima plovilo.

      12. 10. 2019,   13:15
  • Trebali bi pitat Putina da on uključi svoje satelite . Jebeni Francuzi pokvareni sve idu zataškati.

    13. 10. 2019,   09:31
  • Mislim da je Dino znao mnoge stvari o brodu te da je u interesu namjerno da ga ne nađu.Ja vjerujem da su živi i da je trebalo pojačati pretragu a ne odustati od sedam života .Žao mi je obitelji šta proživljavaju svako iščekivanjem .Vjerujem da su živi i da se vrate svojim obiteljima.

    12. 10. 2019,   10:16
    • Mirela vjerojatno su zivi i vjerojatno da ce prezivjeti.ljudi su na moru prezivjeli u daleko tezim uvjetima i bili mjesecima na moru

      12. 10. 2019,   10:29
    • Dino zna pravu istinu: brod je bio u lošem stanju, neispravan, jer kako objasniti da jednom supplieru smeta "more", pa to su brodovi sa jakim motorima, često u akcijama spašavanja drugih brodova. Ovo je bilo govno od broda, kanta, olupina...

      12. 10. 2019,   10:32
    • pa njima bi bilo u interesu da ga nađu jer kapetan je odgovoran za svoj brod, on ga je preuzeo nakon što je vidio u kakvom je stanju i on je jedini odgovoran. to je uvijek tako.

      12. 10. 2019,   10:36
    • Ljudi, ne znam dal postoji brod na svijetu bez problema, zato i ima posadu koja ga je dužna danonoćno održavati i samim time uočiti probleme koji se moraju riješiti. Na kraju krajeva nije Bourbon taj koji izdaje potrebnu dozvolu i certifikate da brod smije isploviti već neovisne inspekcije poput DNV-a. Brod je prošao dry dock netom prije što je isplovio gdje se obavila temeljita inspekcija trupa i ostalih najvažnijih stavki i ako je nešto bilo kritično ne može Bourbon reć, boli nas briga, idemo mi plovit, jer neće dobit dozvolu za to. Puno je tu odgovornosti od kapetana do naniže, nažalost nije ni kapetanu lako ako ima nedovoljno kvalificiranu i neiskusnu posadu, a s obzirom koliko su plaće se srozale zadnjih godina toga danas ima sve više da kvalificiran pomorac više ne želi radit za kikiriki pa se zapošljava kog god se stigne.

      12. 10. 2019,   12:35
    • @astonpor ne bi se slozio s tobom, ako ne nadju Dina onda ne moraju isplatiti odstetu onim rodbinama cije tijela nisu nasli (standardna klauzola), dalje ako se ne zna uzrok potapanja i ne nadju kapetana onda Bourbon dobija punu odstetu za brod.Ako nadju kapetana oni ce svaliti krivnju na njega slazem se ali nece dobiti odstetu za brod jer je kriv kapetan. Dobra fora zar ne? I na kraju oni NE ZELE naci kapetana jer ce on reci u kakvom stanju su ga poslali na more.

      12. 10. 2019,   14:19
    • @Cassius Spartacus DNV inspekcija u NIgeriji? pa to je vise korumpirano nego nas HDZ ...

      12. 10. 2019,   14:20
    • Ivo, znam da se to radi, bio sam prisutan više puta gdje se zažmirilo uz plavu kuverticu ali nekako sam mišljenja da je Bourbon dovoljno velika i ozbiljna kompanija da ne podmićuje inspektore nauštrb sigurnosti broda. Uzrok potapanja je vjerojatno upravo ono što je rekao preživjeli rus, da nitko nije zatvorio otvore i grotla na palubi i voda je ulazila kroz njih, a i oni koji su bili zatvoreni da je puštalo zbog lošeg stanja brtvi, tj. neodržavanja.. od koga? nikog drugog nego od strane posade. Nažalost takve neodgovornosti su česte u tom poslu i sve prolazi dok se ne desi tragedija.

      12. 10. 2019,   14:57
    • @Cassius sada se opet namece pitanje koliko su oni imali vremena na popravke, koje rezervne dijelove i ono najvaznije je sta im je Bourbon naredio je to da isplove.

      12. 10. 2019,   15:32
  • Pitanje se postavlja da li su ih uopće trazili.. cak strani mediji su vršili pritisak na Francuze. Vise mi se cini da zele samo ovaj fijasko zataskat. Nitko nista ne priča,nikakva imena se ne spominju...

    12. 10. 2019,   13:49
  • Nažalost nekome nije bilo u cilju da se kapetan nađe živ. Ovako mrtva usta ne govore. To je ta svjetska demokratija u koju se kunu svjetski mocnici. Život običnog čovjeka ne vrijedi više ništa.

    12. 10. 2019,   10:47
    • Stvar je novca uvijek i to se nikada neće promineniti.Pogledaj koji milijuni se doslovno bacaju na Schumahera a nikada mu neće biti bolje. Osim obitelji novac daje osiguranje pa novac daje F1 organizacija pa donacije. Već su stotine milijuna potrošili "uzalud" ovi ljudi su nitko i ništa i nema tko platiti potragu no ne treba biti licemjer i treba krenuti od sebe. Dali bi ti bila voljna toliko uložiti da ideš pomagati nekog anonimnog siromaha u drugoj državi.ostaviti posao i obitelj i sjesti na autobus i ići u Berlin tražiti nekog nesretnika da mu pomogneš? Naravno da ne jer nemaš financije da to radiš kao broj jedan.

      12. 10. 2019,   11:05
    • Rosenrot u pravu si ,ali da su ova sedmorica pomoraca Francuzi bila bi druga priča,sigurno.

      12. 10. 2019,   11:12
    • I ne samo Francuzi...Zamisli tek da su Ameri? Svi bi trčali da ih nađu. Nosači aviona bi bili pred Francuskom a Francuski predsjednik bi osobno na svakom dnevniku izvještavao o napredovanju potrage. Sve ja to znam no opet je na kraju novac u pitanju kroz političke interese. Uvijek je novac i prva i zadnja stavka

      12. 10. 2019,   11:32
  • Ovu trojicu spašenih treba natjerati da za promjenu reču istinu jer tu nešto "smrdi".

    12. 10. 2019,   11:04
    • Zašto misliš da nešto "smrdi". Zamisli situaciju gdje brod tone a valovi visoki 10 metara. Splavi se puštaju u more a posada pokušava ući u njih. Jedni uspiju ući a drugi nažalost ne. Kako bi ovi preživjeli uopće mogli znati što se događalo s ostalima jer nije bila jedna splav nego četiri.

      12. 10. 2019,   13:07
    • Mislim zato, jer su ova trojica mogla napustiti brod prije nego je kapetan dao naredbu za napuštanje broda.

      12. 10. 2019,   15:27
  • Kapetan je bio odgovoran za svu posadu broda. Sta je radio nasred oceana nespreman . Srednji vijek.

    12. 10. 2019,   14:00
  • Dvoje dragih ljudi izgubila sam na moru.Pol glave razmišlja jedno, pol drugo.Do posljednjeg trena imaš nadu nitko ti to nemože oduzet. Što se tiče izjave spašenih ništa ne vjerujem,već sam napisala da mislim da su daleko prije uragana napustili brod.

    12. 10. 2019,   10:04
    • Ovi su pobigli ranije od kapetana, jer da nisu, bile bi sve splavi tu negdi blizu, našli bi ih sve, ovako ko zna jesu li ušli u splav i di ih je odnilo...užas

      12. 10. 2019,   10:28
    • Da,sigurno su pobigli ranije.Ne osporavam njihovu priču da su i oni teškom mukom to prezivili i da su gledali smrti u oči,ali sve to prije nego ih je zahvati uragan.

      12. 10. 2019,   11:00
    • Ne znam, dva sata prije potonuća kapetan javlja da su svi na broju i neozljeđeni, spremni za evakuaciju ali je more previše nemirno. I nekako je logično da se posada raspodijeli po više splavova, i možda jesu trojica otišla prvi, ovisno o funkciji na brodu, al ne puno prije ostalih (ako su uspjeli). Na kraju krajeva, to su ekstremne situacije gdje se većina ljudi bili pomorci ili ne, jednostavno od panike izgube, zaboravljaju se procedure i spašava se ko može kako može.

      12. 10. 2019,   13:01
    • Pa ako je i bilo tako da su neki skočili u splav prije uragana ne vidim da su učinili nešto loše. Naprotiv, dobro su procijenili situaciju. Pitanje je, zašto drugi nisu učinili isto. Bilo ih je ukupno 14 i četiri splavi.

      12. 10. 2019,   13:25
    • Oni su nažalost bili debelo u tom uraganu, zadnja lokacija broda bila je kad je skoro sami centar uragana bio iznad njih, a taj uragan je počeo harat Atlantikom 4 dana prije ove tragedije. Jednostavno se iz nekog razloga donjela odluka da se ide kroz njega, išlo se na rizik neovisno o stanju broda, sve u svemu jako loša procjena.

      12. 10. 2019,   14:00
  • A gdje ste sad svi vi koji ste sinoc pisali da su ih nasli?! Sram vas bilo, dali znate kroz sta ta rodbina prolazi?

    12. 10. 2019,   09:56
  • Mislim da bi trebalo podmornicu poslat na mjestu potonuća i da se vidi splavi jesu li spuštene jer nemoguće da niti jedna splav nemože se vidjet nakon toliko dana pretrage

    12. 10. 2019,   10:21