Rugali su mi se kada mi se konobar obratio na engleskom

- ali kad su čuli moj odgovor, ukočili su se od divljenja...

Sa zadovoljstvom sam promatrala šokirana lica mojih prijatelja kad sam s konobarom počela razgovarati na tečnom engleskom. Svi su se sjećali moje blamaže od ljetos kada sam u istoj situaciji  napravila budalu od sebe pokušavajući svima naručiti ručak.

I dan danas se sjećam te situacije kada se nisam mogla sporazumjeti s konobarom. Unatoč 7 godina učenja jezika, gramatike, bubanja napamet pravila i pohađanja tečajeva, nisam bila u stanju izgovoriti ništa osim kaotičnog blebetanja. Na kraju je ručak umjesto mene naručila kolegica koju baš ne volim, a prijatelji su se rugali na moj račun još dugo nakon ljeta...

Nikada se nisam osjećala tako poniženom. Zato sam si obećala da ću im se osvetiti i pokazati im što sve mogu. Budući da su tradicionalne metode učenja jezika otpale, morala sam potražiti nešto novo.

Kako sam naučila jezik bez učitelja?

Odmah nakon povratka s odmora, odlučila sam pronaći rješenje koje će mi pomoći riješiti se užasnog srama i učiniti da ironični osmijeh mojih prijatelja zauvijek nestane s njihovih lica. Tražeći učinkovitu metodu učenja jezika, pronašla sam stranicu na kojoj su obećavali dugotrajne rezultate već nakon 4 tjedna učenja. Nisam imala ništa za izgubiti, zato sam je odlučila isprobati. I onda se sve preokrenulo!

Već nakon 4 tjedna tečno sam govorila engleski!

Ta se metoda pokazala rješenjem svih mojih problema vezanih za strani jezik kao što su nedostatak vremena, problem s pamćenjem i kao glavno - nedostatak talenta. Zahvaljujući toj metodi trajno sam i uspješno naučila engleski. Točno u 1 mjesec. Kako sam to napravila? Sve zahvaljujući tome što:

•             Učila sam gdje god i kad god sam htjela - doma ili na putu za posao. Dovoljan je bio pametni telefon, tablet ili laptop s pristupom internetu. Udobnost je rezultirala vrlo brzim napretkom, a učenje se odvijalo bez stresa i pritiska.

•             Upoznala sam samo neophodan vokabular - bez zamorne gramatike i mukotrpnih sati što je učenje učinilo jednostavnim i ugodnim. Zahvaljujući tome, strane sam riječi i fraze pamtila potpuno bez napora, a novi su izrazi sami upadali u glavu.

•             Učila sam brzo i uspješno - s jedinstvenim sustavom učenja savladala sam novo gradivo  nevjerojatnom brzinom i, što je najbitnije, jednom i zauvijek!

Na taj način već nakon prvih nekoliko dana mogla sam sastavljati jednostavne rečenice, a već nakon mjesec dana govorila sam tečno i bez zastajkivanja, kao da je to moj drugi jezik!

Kad je napokon došlo vrijeme odlaska, znala sam da ću se snaći u svakoj situaciji, a da mi komuniciranje na engleskom neće predstavljati problem. Moji prijatelji nisu mogli vjerovati da sam naučila jezik takvom brzinom i odmah su me počeli moliti da s njima podijelim svoju tajnu. A ja? Glasno sam se nasmijala i bila sam ponosna kao nikad prije.

Otkrijte novu metodu zahvaljujući kojoj ćete moći tečno govoriti strani jezik već nakon 4 tjedna!

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa