Razvoj upravljačkih kompetencija, prijenos znanja i osnaživanje timskog rada
Saznajte više o Akademiji Hrvatske pošte
Hrvatska pošta je tvrtka velikih brojki o čemu najbolje svjedoči gotovo 10 000 zaposlenih, 1016 poštanskih ureda te 45 milijuna prijeđenih kilometara godišnje. Danas Hrvatska pošta posluje uspješno, a njezini radnici se svakodnevno trude kako bi ispunili zajedničku misiju – biti građanima na usluzi.
Upravo su zaposlenici najveća snaga Hrvatske pošte, a stalan razvoj znanja i kompetencija zaposlenika kako bi težili izvrsnosti bitan je element stvaranja kompanijske kulture, što je jedan od važnijih dijelova Razvojne strategije Pošta 2022. Uključivanje zaposlenika, njihova edukacija, lojalnosti tvrtki, postignuća i proaktivna odgovornost konkretni su ciljevi kojima se svakodnevno teži.
U Razvojnoj strategiji Pošta 2022. Akademija Hrvatske pošte postavljena je kao jedna od temeljnih inicijativa. Akademija je s radom započela krajem 2017. godine, a do danas ju je završilo više od 170 polaznika. Trenutno Akademiju pohađa još njih 140.
Svi rukovoditelji Hrvatske pošte obuhvaćeni su edukacijskim programom Akademije Hrvatske pošte. Program prenose stručni interni i vanjski predavači, a uključuje i obavezno certificiranje rukovoditelja u kompaniji.
Cilj Akademije Hrvatske pošte jest pružanje stručnih poštanskih i općih menadžerskih znanja polaznicima. Time se omogućava kontinuirano unaprjeđivanje znanja i vještina zaposlenika
Što postižemo usvajanjem novih znanja?
- razvijanje i osnaživanje temeljnih menadžerskih znanja,
- akumulaciju i kaskadiranje specifičnih kompanijskih znanja,
- bolje međusobno razumijevanje i učinkovitiji zajednički rad,
- poznavanje šire slike procesa rada unutar tvrtke,
- učinkovitiji zajednički rad na projektima,
- lakše sagledavanje situacije iz tuđeg kuta viđenja
U konačnici, očekuje se da će usvajanje znanja i kompetencija o temeljnom poštanskom poslovanju i menadžmentu potaknuti daljnji razvoj i napredak poslovanja.
Akademija Hrvatske pošte je strateška inicijativa kojom se postavljaju određeni standardi edukacije i rada te se potiče proaktivna odgovornost za vlastiti razvoj i napredak.
Prekovremeni rad: Benefit ili prokletstvo za poslodavca?
Pitali smo stručnjake u kojim je slučajevima ostajanje na poslu izvan radnog vremena opravdano, korisno i motivacijsko za obje strane, a kad zapravo počinje biti teret kompanijskog poslovanja. Kako uopće prekinuti takav začarani krug?Dobro je znati: Što poslodavac prvo gleda u životopisu
Pri odabiru zaposlenika kompanije se vode ustaljenim kategorijama – obrazovanje, iskustvo, vještine. No tu je i čitav niz komparativnih prednosti koje poslodavac traži od budućih djelatnika. Što trebate imati na umu pri kreiranju životopisa, ali i na razgovoru za posao, saznajte u nastavkuŠto ćemo sve plaćati, a od čega ćemo biti oslobođeni u 2021.
Od Nove godine na snagu stupaju nove Vladine mjere koje bi trebale rasteretiti gospodarstvo i poduzetnike. Većini zaposlenika povećat će se plaće, a ukida se i porez na nekretnine te smanjuje porez na dobit za male i srednje tvrtke