Nakon osvajanja domaće nagrade za Najbolji novi festival te ulaska u najuži izbor među 10 najboljih novih festivala u Europi Sea Star je sinoć osvojio svoju prvu Zlatnu kozu – Capra D'Oro
Sea Star osvojio zlato za promociju turizma Istre
Nakon osvajanja domaće nagrade za Najbolji novi festival te ulaska u najuži izbor među 10 najboljih novih festivala u Europi Sea Star je sinoć osvojio svoju prvu Zlatnu kozu – Capra D'Oro, godišnju nagradu Turističke zajednice Istarske županije. Na svečanoj dodjeli održanoj u rovinjskom Loneu umaški festival potvrdio je svoju dominaciju i trijumfirao u jakoj konkurenciji s čak 16 različitih manifestacija.
Kao event koji je najbolje promovirao turističku Istru žiri je odabrao Sea Star koji je krajem svibnja u umaški Stella Maris doveo velika svjetska i regionalna glazbena imena u kojima je uživalo oko 50.000 posjetitelja. Kao jedan od važnih argumenata za dodjelu nagrade istaknuto je da je festivalski tjedan, i to u predsezoni, Umagu donio 220 posto noćenja više nego tjedan prije. Festivalska marketinška kampanja, realizirana u 20-tak država, vrijedila je više od tri milijuna eura, a neovisna istraživanja pokazala su da je Sea Star lokalnoj turističkoj privredi donio prihod od šest milijuna eura. Zlatnom kozom je nagrađen TZ grada Umaga, suorganizator festivala, a priznanje je pruzeo direktor TZ-a Milovan Popović.
U Povjerenstvu za dodjelu nagrada bili su Anselmo Tumpić, dizajner iz rovinjskog Studija Tumpić/Prenc, novinarka Barbara Ban, predsjednica HGK Županijske komore Jasna Jaklin Majetić, županijska pročelnica za turizam Nada Prodan Mraković te župan Valter Flego, predsjednik, uz Denisa Ivoševića, direktora TZ-a Istre.
Drugo izdanje Sea Star Festivala održat će se od 24. do 27. svibnja u umaškoj laguni Stella Maris. Festival koji je svojim prvim izdanjem osvojio ne samo publiku i izvođače, već evidentno i uvažena imena iz domene turizma, gospodarstva i dizajna, već sad ima više od 5.000 potvrđenih posjetitelja. Rekordan start nove sezone potvrda je da je prestižna istarska nagrada otišla u prave ruke.
Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve