Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Šeici nisu htjeli platiti: 'Zna se da VIP loža košta 1000 eura'

Komentari (142)
  • To sto netko ima miljarde ne znaci da ce se dati pljackati. Koliko kosta taj sampanjac? Nema teorije da su u jednoj noci uz visoke, ali normalne cijene mogli popiti 50000 eura. To je pljackanje na balkanski na balkanski nacin.

    11. 6. 2019,   22:01
    • Imas cjenik, citaj, ako nemas pare adio, very simple.

      11. 6. 2019,   22:18
    • Cjenik treba biti uskladjen ako ne s nasim propisima, aono sa EU cijenama. Drzava treba zatvarati objekte koji pljackaju goste i nanose stetu ugledu HR turizma u svijetu.

      11. 6. 2019,   22:20
    • Zasto bi cijenik trebao biti usklađen???Pa ko ih je tjerao da tu ulaze i piju... ima zidic isprid konzuma

      11. 6. 2019,   22:22
    • Prika cjenik ne triba bit uskladen, oklen vadis te teorije, koji ti je to zakon.

      11. 6. 2019,   22:26
    • Kaj je vama ja sam platio jedno toceno pivce jednu coolu i casu vode obicne s pipe 100 kuna. A oni su lokali cjelu noc njih ko zna koliko pa neka plate. Inace imaju u Sardiniji club diamant e pa neka idu tamo pa da vidis kako ce lova ostavlja...

      11. 6. 2019,   22:28
    • Nije komunizam pa da cijene odreduje vladajuca partija.

      11. 6. 2019,   22:37
    • Postoji zakon o cijenama , niko ne može određivati cijene kako on hoće

      11. 6. 2019,   22:45
    • Boce sampanjca su iznimno skupe tamo, lako se to potrosi

      11. 6. 2019,   22:55
    • Zakon o cijenama ne postoji!!! Ako nađeš budalu koa če platiti 1000 eura za pivo, izvoli. ašao sam cijenu kokteila u nekom londonskom klubu: 7400 eur!!! Cijene moraju biti na uvid i to je to.

      11. 6. 2019,   23:02
    • U usranom konzumu možeš kupiti šampanjac koji košta 1500 kn. Nekako sumnjam da su ovi kupovali ovako jeftinog kojeg možeš kupiti u svakom supermarketu.

      11. 6. 2019,   23:02
    • Ne vjerujem da su popili 50 boca sampanjca po tisucu eura svaka. Eto, jednostavno ne vjerujem u to, sto znaci da su boce visestruko skuplje. Pa bi doista voljela znati koji je to sampanjac (vrsta) i zasto toliko kosta.

      11. 6. 2019,   23:04
    • Ma mene samo zanima tko je vlasnik tog nocnog kluba

      11. 6. 2019,   23:09
    • Mohik kosta jer im se moze kontas? Ima sampanjaca iz vinskih podruma za desetak tisuca kn, logicno je da ce u klubu biti visestruko skuplji, pogotovo elitnom kao revelin.

      11. 6. 2019,   23:11
    • Nivi_1 Mogli su i puno gore proci da su recimo častili hostese sa Domaine Romanee Conti ili nekim drugim skupim vinom kojem je cijena jedne butelje preko 100 tisuća kuna. I nije to samo cijena u Dubrovniku ili kako ti kažeš balkanosi nabili cijene već svugdje u svijetu.

      11. 6. 2019,   23:21
    • Stefan Marković, Zakon o cijenama postoji. A on kaže da svaki prodavač može definirati cijene upravo kako hoće, pod uvjetom da su cijene jasno istaknute na cjeniku

      11. 6. 2019,   23:23
    • Nikad mi nije bilo jasno kad se ljudi zale na cijene u Dubrovniku i opcenito preko ljeta u Dalmaciji ili gdje god. Ako su cijene jasno istaknute, i ako ja naplacujem casu vode 200 eura, a ti ju narucis ne mozes mi se kasnije zaliti da je ta voda preskupa. A da je taj klub kao i mogi ostali stvarno preskup za turiste koji tamo dolaze, valjda bi odavno propao.

      11. 6. 2019,   23:37
    • Zna se sta je Revelin....

      11. 6. 2019,   23:41
    • dodji u Monte Carlo ili u London ili New York u neki slican klub i platit ces jos tri puta vise, stoga ne znam zasto bi to bilo pljackanje..to su ljudi kojima to niej skupo i koji imaju novca, mi ocito ne znamo kakav je standard u tim tim razvijenim zemljama., Naravno da je nama skupo kad imamo mizerije od placa

      11. 6. 2019,   23:45
    • Hostese se natankale za 50 000 eura, pa nisu ljudi budale. Da je i boca (osnovnog premium ranga grey goose itd, ili sampanjca perignon, roderer, krug starog 10-15 god, ne berbe iz 54' il 72') 10 000 eura, sto nije u najelitnijim klubovima u metropolama zenske koje su na radnom mjestu su znaci popile minimalno 5 boca ...

      11. 6. 2019,   23:55
    • Mohik - Pogledaj malo svjetske destinacije London, Paris, New York, Ibiza itd. cijene su puno puno veće nego u Dubrovniku, a 50.000 eura u takvim klubovima nije nista, pa postoje sampanjci/konjaci koji kostaju po 5000+ eura boca, a sto je to ekipi od 5-10 ljudi + okolo sto su castili popiti..

      11. 6. 2019,   23:56
    • da, samo su hostese pile ne pricajte gluposti, pili su i narucivali i onda im skup racun, pa sto nisu pisali sto su sve popili, pa nisu arapi sjedili bez pica a pili svi ostali

      12. 6. 2019,   00:01
    • Pametnih li ljudi sta ti znas sto su oni pili??? Mozda su narucili 50 boca?? Ovaj svalio sve na hostese i 5 boca lol...

      12. 6. 2019,   00:23
    • @dimon zato i kazem predpostavku da je 10 000eura, na ibizi u top klubovima je prosjecna boca 500 eura sampanjca, magnum 1000-1500, Maribella je jeftinija. U Londonu top klubovi su cijene oko 1000 gbp po boci magnuma i 750 eura 1.5 litarke grey goosa i slicnih premium pica. Toronto je slican oko 1000-1500 CAD. Moguce je da su popili toliko, samo nitko nece naruciti 50 boca sampanjca, skuplji sampanci se narucuju u slijedovima od 10 uz koji ide preformans konobara. Samo ocito je da postoji problem na relaciji naruzba artikala, a svi znamo kako konobari vole kucati minus ili manageri nabijati racune sa picima sa strane. Neka Revelin objavi racun pa ce sve biti jasno. Samo imam osjecaj da ce se uz 50 boca sampanjca i pronaci i 50 casa jacka i kole ili sl. koju da su htjeli narucili bi po boci, a ne po casi

      12. 6. 2019,   00:32
    • a inace bas mi je zao bogatih seikova i njihovih eura, njima je 50 tisuca eura ko nama 50 kuna..dodju na ovakva mjesta, prave se vazni, narucuju ko blesavi onda bi trebali ostati paf koliki je racun

      12. 6. 2019,   00:40
    • @govnarasmrt Koga briga sto je njima 50k ko tebi 50 kuna, to uopce nije pitanje problema. Stvar je odnosa Hrvatskog ugostiteljstva prema gostima. Na koliko konferencija kada sam bio u Hrvatskoj gdje je pice "besplatno" (ukljuceno u cijenu), a konobari koji su zavrsilu sa smjenom se mrtvo hladno se rundaju u kutu nije bitno sta se pije samo da je velika potrosnja od strane konferencije. I svaki put kada sam pitao organizatora sto ce napravit sa tim je odgovor bio: "a sta mozemo". Sto nije problem da svake godine ista konferencija nije podizala cijene zbog toga. Sto znaci da ne rade stetu individualcima vec trzistu, a nije stvar u 50 kn koje su ti dodali na rundu od 500 vec principa.

      12. 6. 2019,   00:47
    • Taj šampanjac je na cjeniku vinske karte i ako ga naručim dužan sam ga platiti . Ne vidim tu nikakvu prevaru . Ako uđem u noćni bar znam da ću malo pivo platiti do 15o kn , Šampanjac 5000 kn , ako častim djevojke koje tamo rade da je skupo i da će me koštati .

      12. 6. 2019,   00:52
    • pametnih li ljudi ne znam sto to pises ali ako postoje racuni za to sto su popili ja ne vidim u cemu je problem, valjda znaju sto su narucivali i koliko sto kosta........mogli su ih zeznuti za tisucu dvije eura ali ne za 50 tisuca....sto ne kazu sto to nisu popili a zaracunato im je

      12. 6. 2019,   01:02
    • @govnarasmrti Zato sto je prica da su u potpunosti odbili platiti racun od 50 000 eura na koju se svi hvatate. Ukoliko je to ukupni iznos veca je vjerojatnost da su odbili platiti dio koji nisu konzumirali, a koji je nabijen na racun odstrane osoblja. Ukoliko su hostese napravile razliku od 50 000 eura to govori samo za sebe. Sada kada bi Revelin objavio racun siguran sam da bi bilo uljeza na racunu zato sto su smatrali da zato sto su Seici nece ni gledati racun vec ce ga samo platiti. S obzirom na koji nacin nase ugostiteljstvo posluje to je najvjerojatniji scenarij.

      12. 6. 2019,   01:13
    • Nek su im naplatili. I tim bidalan sto dolaze u klubove uopce. Koja je svrha toga uopce?? Da pijes isto pice koje na drugom mistu dobijes jeftinije troduplo. Da budes ko neka faca ili sta vec, da mozes rec kako si se napio u disku, di ti je muzika izbila bubnice, vjerovatno neko te zalio picem, iscepa po nogan itd. E pa naplati takvim 100.000e

      12. 6. 2019,   01:22
    • ne znam kako su oni zaracunavali ali nakon svake ture pica koje narucis trebas dobiti racun za to pice, pa kasnije sam zbrojis

      12. 6. 2019,   01:26
    • Prvo plati , pa se žali :))) djevojke su častili, a nije bilo seksa , pa su odbili platiti . To je razlog .

      12. 6. 2019,   01:27
    • @govnarasmrti Da, no u vipu se cesto otvaraju racuni i ponekad ostavlja kartica onoga tko je rezervirao stol kako se ne bi "gosti ometali" tj. da se ne obaziru na potrosnju i da nemaju kontrolu nad trosnjom - ali i na taj nacin klubovi imaju osiguranje da ce se racun pokriti ukoliko dode do nesporazuma medu gostima. Takoder se cesto dogovara sa sefom Vipa tko ima pravo narudzbe (zato sto se ekipa progura u vip u pol noci i narucuje cugu). I onda u Hrvatskoj dolazi do situacija gdje ti znas da nitko u drustvu ne pije votku ili gin, ali ti imas kucano votka/redbull ili gin/tonic xy da odgovara tvojoj potrosnji. Dok vani onda ti pozoves glavog zaduzenog za vip i kazes da nisi to narucivao (zato sto on ili ona najcesce preuzimaju tvoju narudzbu i salju je konobarima i zapravo znaju sta si narucivao i vode evidenciju) i sada ako ima artikala koji ne odgovaraju potrosnji ili se mogu locirati tko ih je narucio brisu se sa racuna. Dok u Hrvatskoj se idu svadati sa tobom iako znaju da to nisi narucio i nema logike da ako pijes boce cijelu noc, si narucio 10 pivi i 10 pica na casu koje se nisu ni pojavile u separeu.

      12. 6. 2019,   01:54
    • I zato kazem dok ne vidim racun vjerujem gostu, zato sto su na racun od 69k kn na jednoj konferenciji u Babinom Kuku cak 2 smjene konobara i osoblja pile u kutu pool bara i kada sam pitao da vidim racune za njihovu potrosnju i ko to placa, direktor hotela je ujutro rekao kako je doslo do greske u izracunu te da je racun 64k. Sto po mojoj procjeni znaci da se stoka gostila na 5-8k kuna na tudi racun.

      12. 6. 2019,   01:54
    • glas_naroda123:@ Nebitno tko je gazda, mene interesira koliko on prijavi prometa i plati poreza na sve to.

      12. 6. 2019,   04:21
    • Cijene nebi bile tolike da nema neke budale koji je spreman platiti. Kome ne odgovara cjena po pivu u konzuma i na zidić, kakva usklađivanja cijena. Vi naprosto nemate para za ući u takav klub. Hoćete li sutra doći u salon npr mercedesa i kukati kako deru ljude i cjene nisu usklađene sa vašim đepom?

      12. 6. 2019,   05:21
    • Koliko sam uspio doznati od prijatelja koji drži restoran u Gradu (kako to Dubrovčani vole reći), uopće nije nastao neki skandal, kako se po medijima piše. Račun nije objavljen jer ne smije u javnost po želji mladog princa, zbog toga sto je masa alkohola na njemu i sigurno da u svojoj domovini mladi bogataš ne bi bio dočekan sa cvijećem.

      12. 6. 2019,   05:41
    • Čitajući komentare, vidim neke o izjednačavanju cijena pića. Ljudi moji, pa stanite malo, ne može jednako koštati piće u kafiću čiji je mjesečni najam 4,500kn i negdje gdje prelazi milion, možda i višestruko. Moramo razumjeti da u današnje vrijeme kapitalizma postoje mjesta koja si normalan, pa čak i dobrostojeći puk ne može priuštiti. Nije to pljačka, to je luksuz. I oni koji mogu, neka uživaju. :) Imate kvadrat stana u predgrađu Londona za 3000€, imate u centru gdje zna koštati 1-2 milijuna €. Jedan kvadrat. Ništa tu nije čudno, to su ljudi koji žive u jednom potpuno drugom svemiru i budimo sigurni u to da ne traže naše razumijevanje i odobravanje. Ne biste sigurno ni vi na njihovom mjestu. Znate li da neki hoteli na Jadranu koji nemaju čak niti 5 zvjezdica znaju izbaciti račun od 10-15.000€ za vikend? Sve ovisi o klijenteli, a takva je klijentela uvijek u Dubrovniku. Budite poslodavac i ponudite radno mjesto sa 6000kn plaće i vidite koliko će se ljudi iz Dubrovnika javiti. Jedan, možda nijedan. Iz okolice da. I disco na Hvaru je prošle godine imalo račun od cca 12.000€. Ništa čudno nema ni u ovom računu, ako je viski-cola skuplja 7 puta nego obično, onda je i šampanjac. Dom Perignon je na obali u prosjeku 6-7.000kn, pomnožite s 7 i onda cijelu ekipu i lako se dođe do 50.000€. Još su dobro i prošli :,D

      12. 6. 2019,   05:41
    • Poznavajuci nas mentalitet tu su i konobari odradili svoje,ko zna koliko su pica nadopisali,a mislili ovi levati imaju pa cemo ih oderat

      12. 6. 2019,   07:30
    • Eto racun je izasao. 120 tisucna kuna boca sampanjca od 6L . Nitko nista nije nadodavao od strane konobara.

      12. 6. 2019,   08:34
    • Moram otići u taj club na piće da vidim kakva im je posluga i hostese . Pa nije ni skupo :))

      12. 6. 2019,   08:43
    • glas narod a koliko oni prijave poreza i plate prometa neka se porezna s time bavi, za to su placeni, mene nitko nije platio da kontroliram placanje poreza privatnika, boli me djon za to. Ova drzava koja nas ionako krade sakom i kapom uopce nije zasluzila da joj svi uredno placaju sve obveze

      13. 6. 2019,   12:39
    • sova podjes u taj klub i narucis par pica, je doci ce te skuplje ali neces sad platiti bog zna koliko. Ovi krkani su narucivali ono najskuplje na cjeniku sto rijetko tko narucuje pa se onda nemaju sto zaliti.

      13. 6. 2019,   12:40
    • U Revelinu budu i koncerti i partiji i idu i nasi ljudi i mladi i nitko se ne zali, tko je ovima kriv sto su se zanijeli.

      13. 6. 2019,   12:42
    • Govnara, oni skupa sa skladistem ne vrijede toliko koliko su napisali racun .

      13. 6. 2019,   17:51
    • Smrt : Slažem se s tobom ,a to i nije neke visoke cijene za te skupocjeno pića i čašćenje hostesa .

      13. 6. 2019,   19:51
    • slavko mogu naplatiti koliko god zele, ovo je trziste slobodnog formiranja cijena, sad je jedino pitanje ima li tko da to plati, ocito da ima :D .............vi ocito ne znate da postoje i butelje vina koje kostaju po 25 tisuca eura

      13. 6. 2019,   22:29
    • a moj slavko najam za ovakav prostor u Revelinu je po nekoliko stotina tisuca kuna mjesecno ....pa samo je najam jedne suvenirnice na Stradunu od tridesetak kvadrata sto tisuca kuna mjesecno

      13. 6. 2019,   22:31
    • Govnara, jadno da neznas kako konobari kod nas racunaju , jos nisam na kasi di bilo dobio povrat novca koji bi trebao dobiti , jednom mi na kasi kaze izvinite nemam 25 lipa , kazem ja nema veze , drugi dan me pita imam li ja mozda 25 lipa sitnoga , ja kazem imao bi da ste mi jucer izvratili .

      14. 6. 2019,   10:13
    • ajme moj slavko nisam znala da si toliki spiko da gledas u svaku lipu. Mozda u biti ne zivis tako dobro kao sto pricas kad ti je 25 lipa jako bitno. Sto da mi nema i pet kuna za vratiti, e i sto s time. Mene bi bilo sram praviti dramu oko par lipa, uviejk ostavim kunu ili dvije nekad vise gdje god stalno kupujem. Recimo u pekari im uvijek ostavim par kuna i onda mi zene uvijek daju najsvjeziji kruh i najbolje pecivo nekad cak dodatno uvale u vrecicu kroasan ili strudel sto vidim tek kad dodjem doma za malu i cesto ako i ja nemam sitno koju kunu kazu da je u redu. Kako ti s ljudima tako ce i oni s tobom.

      15. 6. 2019,   23:12
  • Nije problem popit boga isusa i platit, problem je kad ti dodju jazavcici od konobara pa misle da imaju pravu kucat 5 pića viska po rundi jer si seik i zele se ogrebat. Ni ja im ne bi platio da me idu ovako bezobrazno krast pa makar imao deset puta vise love. Pili su ovi i u skupljim klubovima pa znaju kolko im ceh ispadne, ovo su konobarska izdrkavanja.

    11. 6. 2019,   22:53
  • Samo se nemojte čuditi ako u Dubrovnik navrati nekoliko njegovih plaćenika koji će slučajno taj klub sravnati sa zemljom.

    11. 6. 2019,   22:12
  • ma imali su gospari od koga naučiti "zanat" bivše gradonačelnice Šuice 💱💲

    11. 6. 2019,   22:12
  • A mozfa su zaboravili ponijet "hostese " . Mozda su i njih kupili...

    11. 6. 2019,   22:57
  • Da u pravu su sto se tice loze, ali gdje je jos 49 000€??? Nemoj da se varamo i da je pocastio djevojke sa 10 boca sampanjca i da kosta 10 000 i da su oni stukli 20 000 gdje je ostalo???

    11. 6. 2019,   22:11
  • Ukrcajte im na jahtu sve imigrante i deportirajte ih svih....

    11. 6. 2019,   22:10
  • Pa ti dođi opet . Taj dubrovnik je posebno poznat po nabijanju cijena i varanju gostiju . Kad se sirotinji ukaže prilika , nema granica

    11. 6. 2019,   22:48
    • Moje pravilo je da ne ulazim u lokal ako ne mogu platiti što sam potrošio, a bio sam i u lokalima gdje je boca viskija bila skuplja od 10 000 dolara. Ako ne znate što su naručili, i koliko što košta ne napadajte. Mislim da su shvatili da hostese tamo nisu za "trošenje", već da bi oni potrošili.

      11. 6. 2019,   23:01
    • Bio sam u dubrovniki prije 2 mjeseca . Imaju neke nove fore . Naprimjer , ulazim u restoran i jos bacim pogled na cjene . Ok , je skupo ali ipak je dubrovnik . Sjednemo , pojeli , platim ali mi matematika u grubo onako iz glave ne valja . Hrana je bila ko na cjeniku ispred na stalku ali nisam pogledao cjene pića .hahahaha dobra fora .

      11. 6. 2019,   23:10
    • Pa kaj nisu bile na cjeniku cijene pica? Valjda su ti donjeli jelovnik gdje su ti sve cijene izlozene ? Ako nisu sam si kriv sta nisi pitao. Nikad necu razumjeti ljude koji sjedaju, jedu, piju , ne gledaju cijene i onda se zale. Ne branim nikoga i imaju velike cijene ali gledaj brate mili pa te nece nitko nasamariti.

      12. 6. 2019,   01:34
    • siromah te nikada nece prevariti kao ni bogatas nahraniti, vec onaj koji ima njega se cuvaj, da sirotinja to radi nebi bio sirotinja,

      12. 6. 2019,   05:17
  • Ma šeici kupili ceo klub za 50 000e al zaboravili

    11. 6. 2019,   22:13
  • Zaboravili ste jedno, dobar glas se daleko cuje....a vi dragi dubrovcani ili gospari prizeljkujete takvu elitu s novcima pa sad...razmislite malo !

    11. 6. 2019,   23:10